Zojuist heb ik de onderdeeltjes ontvangen waar ik zo'n twee weken geleden bij Lego om had verzocht.
Het betreft onderdeeltjes voor twee sets, allereerst 2 stuks voor set 10279 (de VW camper). Hoewel ik de camper zelf nog niet heb gebouwd omdat ik me vanaf het begin bezig hield met de MOC Renault Estafette, kwam ik er wel vrij snel achter dat er één onderdeeltje ontbrak (zeldzaam genoeg, ik heb zoiets volgens mij nog maar twee keer eerder meegemaakt). Bij natellen bij het invoeren van onderdeeltjes in Rebrickable kwam ik erachter dat er nog eentje ontbrak.
Als je echter bij Lego aangeeft dat je 10 stuks wilt hebben van één soort, zegt de computer 'nee' en wordt van je verwacht dat je even belt met een medewerkster van Lego. Die doet vervolgens niet moeilijk, als je maar wel even een fotootje toestuurt. Het gaat in dit geval om de prints op de 10265 Mustang die niet mooi uitgelijnd zitten. Heb je die Mustang en stoor je je aan de niet mooi doorlopende racestrepen, neem dan gerust contact op met Lego. Ik had om 10 extra steentjes gevraagd, zodat ik de best gecentreerde kan kiezen en monteren.
Hier de foto die ik toestuurde:
[
Voor 6% gewijzigd door
Roy vd M. op 22-02-2022 15:13
]