Ik heb die optie op rebrickable om winkels te zoeken nooit echt betrouwbaar gevonden, altijd veel te duur en nooit helemaal compleet. Wat ik normaal doe is in de inventory de XML naar bricklink uploaden:
:fill(white):strip_exif()/f/image/NObNZREM6rknSDmFWFDUlids.png?f=user_large)
De groene pijl wijst naar Bricklink XML, klik die eerst, dan krijg je de popup, copy de text waar de blauwe pijl naar wijst en klik dan op de button bij de rode pijl. Dan krijg je de bricklink website (als je een account hebt en ingelogd bent).
:fill(white):strip_exif()/f/image/RjXJ5vKxqC3gpVpqpFj9NAyu.png?f=user_large)
Je moet dan de optie kiezen bij de rode pijl, kies "Create new wanted list" uit de dropdown bij de blauwe pijl en kies een leuke naam. Paste dan de text die je gecopieert had bij de groene pijl. Je kan daarna op de blauwe knop "proceed to verify items" in dit window klikken (die is er bij de screenshot vanaf gevallen). Je hebt dan (als er geen errors waren) een bricklink wanted list. Die kun je dan inzien, wijzigen naar eigen wens (bijv wat kleuren veranderen ofzo) en dan de buy optie gebruiken om bij meerdere winkels tegelijk onderdelen te kopen. Met een beetje geluk heb je 3-5 winkels, maar soms komen er ook 10-15 winkels uitrollen. Dat gaat dan in de verzendkosten lopen, dus dat is soms niet zo handig. Je kan ook kiezen om in het buitenland te kopen, etc. Maar check op youtube voor bricklink tutorials.
Je kan deze wanted list ook opslaan en dan bijv bij webrick.com (nep lego) steentjes te kopen. Maar PM me als je dat wilt, dat is niet voor dit topic.