Kunnen jullie mij adviseren of het beter is om nu een aankoop te doen of volgende week met black friday. Ik wil de Saturn 5 en de maanlander kopen. Samen 200+ euro.
Nu kopen, in de doos houden en als de deals niet beter worden houden. Dan heb je voordeel van de dubbele punten. Mochten ze goedkoper worden bestel je het opnieuw en stuur je deze bestelling terug?LEN3000 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:30:
Kunnen jullie mij adviseren of het beter is om nu een aankoop te doen of volgende week met black friday. Ik wil de Saturn 5 en de maanlander kopen. Samen 200+ euro.

Op zich een goed idee. Zijn de promos bij black friday vaak beter? Heb nog nooit besteld rond deze tijd. Heb trouwens getwijfeld of ik niet het Colosseum moet kopen. Wat is voor waardevastheid beter?Johnvh schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:35:
[...]
Nu kopen, in de doos houden en als de deals niet beter worden houden. Dan heb je voordeel van de dubbele punten. Mochten ze goedkoper worden bestel je het opnieuw en stuur je deze bestelling terug?
Een toekomstige Lego stad kent dus kennelijk geen bochten meer? Jammer hoor. Gelukkig heeft mijn zoontje genoeg wegplaten.Zeehond schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:54:
[YouTube: LEGO City & Creator 2021 set reveals #1 -- My Thoughts!]
Benieuwd of de basiswegplayen eruit gaan met de komst van het nieuwe systeen wat jang hier laat zien.
Ik ben gevraagd om een review te doen van bepaalde verlichtingssets, ik denk dat dat de eerste wordt. Daarna als ik er mentaal aan toe ben wil ik de geautomatiseerde container terminal weer oppakken. Mentaal eraan toe omdat het ding destijds wat geplaagd werd door random vage onverklaarbare fouten/bewegingen. Ik denk dat dat aan het speciale NXT motorshield van de Arduino ligt. Maar inmiddels hebben we het PuP systeem en ik wil kijken of ik de motoren via een PuP hub kan laten werken; dan heb ik dat shield niet meer nodig. Daarnaast nog wat ideetjes die zich nog in de ontwikkelfase in mijn brein bevinden; ik kan ergens lang mee rondlopen voordat ik een concreet idee heb. Tijdens het sporten "werk" ik daar het meeste aan
Ah, Ideeën genoeg dus, als navolging zou een classic space theme ook mooi zijn. zit alleen niet veel gemotoriseerd spul in.almightyarjen schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:54:
[...]
Ik ben gevraagd om een review te doen van bepaalde verlichtingssets, ik denk dat dat de eerste wordt. Daarna als ik er mentaal aan toe ben wil ik de geautomatiseerde container terminal weer oppakken. Mentaal eraan toe omdat het ding destijds wat geplaagd werd door random vage onverklaarbare fouten/bewegingen. Ik denk dat dat aan het speciale NXT motorshield van de Arduino ligt. Maar inmiddels hebben we het PuP systeem en ik wil kijken of ik de motoren via een PuP hub kan laten werken; dan heb ik dat shield niet meer nodig. Daarnaast nog wat ideetjes die zich nog in de ontwikkelfase in mijn brein bevinden; ik kan ergens lang mee rondlopen voordat ik een concreet idee heb. Tijdens het sporten "werk" ik daar het meeste aanoh en een 2021 kerst video, daar moet ik niet te laat mee beginnen.
Ik zou het doen!
Ik zit voor het eerst een moc te maken, de pimped up Defender.
Ik moet wel bekennen dat de bouw vanuit deze pdf aardig wat lastiger is dan de originele build van de Defender. Het is veel meer opletten wat men waar plaatst....het scheelt wel dat ik het origineel eerst gebouwd had
Ik moet wel bekennen dat de bouw vanuit deze pdf aardig wat lastiger is dan de originele build van de Defender. Het is veel meer opletten wat men waar plaatst....het scheelt wel dat ik het origineel eerst gebouwd had
:strip_exif()/f/image/ZBPAHVcA0LC5FjDehYOQS3Pr.jpg?f=fotoalbum_large)
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
En dat noemen we dan de wkoa gebruiken waarvoor hij niet bedoeld is...Johnvh schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:35:
[...]
Nu kopen, in de doos houden en als de deals niet beter worden houden. Dan heb je voordeel van de dubbele punten. Mochten ze goedkoper worden bestel je het opnieuw en stuur je deze bestelling terug?

Wkoa?? Wat is dat?42erik schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:44:
[...]
En dat noemen we dan de wkoa gebruiken waarvoor hij niet bedoeld is...
Haha grijs gebied.42erik schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:44:
[...]
En dat noemen we dan de wkoa gebruiken waarvoor hij niet bedoeld is...
Je bent niet tevreden over hetgeen je had besteld. Kan prijs kwaliteit zijn, zeg het maar. Wellicht had je meer doos verwacht voor die 200 euro + Lego. En als black Friday je evenveel doos voor minder euro biedt heb je opzich nog best een redelijk verhaal. Het is duur zat immers. Bovendien bieden ze 3 maanden retour garantie aan dus blijkbaar zitten ze er zelf ook niet zo mee.
Ik heb een boomhut besteld. Blijkt die straks met 30 procent korting te krijgen te zijn dan gaat die heus retour.
Mooie manier om het voor jezelf goed te pratenHBSVDK schreef op zondag 22 november 2020 @ 02:19:
[...]
Haha grijs gebied.
Je bent niet tevreden over hetgeen je had besteld. Kan prijs kwaliteit zijn, zeg het maar. Wellicht had je meer doos verwacht voor die 200 euro + Lego. En als black Friday je evenveel doos voor minder euro biedt heb je opzich nog best een redelijk verhaal. Het is duur zat immers. Bovendien bieden ze 3 maanden retour garantie aan dus blijkbaar zitten ze er zelf ook niet zo mee.
Ik heb een boomhut besteld. Blijkt die straks met 30 procent korting te krijgen te zijn dan gaat die heus retour.
Zoiets heb ik in mijn beginjaren al gedaan, maar voldoet niet meer aan mijn huidige eisenrammes schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:03:
[...]
Ah, Ideeën genoeg dus, als navolging zou een classic space theme ook mooi zijn. zit alleen niet veel gemotoriseerd spul in.
[ Voor 4% gewijzigd door almightyarjen op 22-11-2020 08:23 ]
enLEN3000 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:30:
Ik wil de Saturn 5 en de maanlander kopen.
Ik zou de overweging ivm (mogelijke) economische waarde van sets achterwege laten. Kies voor de set(s) die jij het liefst wil opbouwen. Daar draait de hobby en het plezier toch om?LEN3000 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:50:
[...]
Heb trouwens getwijfeld of ik niet het Colosseum moet kopen. Wat is voor waardevastheid beter?
Het kopen op Lego S@H is bijna altijd de duurste optie, daar kan je niet omheen.
Mijn gedachtengang ivm S@H/Lego store:
- echt koopjes doen kan alleen maar via de pick-a-brick muur als die een goede selectie heeft (liefst in 2x VIP periode)
- goed voor exclusieve sets (tel daar ook de kleinere sets bij zoals de pencil pots, schaakborden, blokkalender,vignettes,...)
- in het geval van 'must have' GWPs: ofwel aanvaarden dat ze een sigaar uit eigen doos zijn, ofwel gokken op een redelijke prijs op bricklink/ebay/...
- ook met dubbele VIP punten ben je vaak nog duurder af dan bij de andere retailers, toch zeker voor de standaard lijnen (City, Creator, Friends, Star Wars,...)
Om maar te zeggen dat je dus best niet teveel rekent wanneer je koopt bij Lego, of in het algemeen. Lego is duur en de hobby is verslavend

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 22-11-2020 08:42 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
@Kapoen aangezien ik voor de meeste sets geen plaats heb of wil reserveren na het bouwen denk ik er toch een klein beetje over na.
Ofwel koop ik iets voor de kinderen en kan ermee gespeeld worden. Ofwel is het enkel voor mezelf en moet het thema/de bouw mij aanspreken en vind ik het mooi genoeg om uit te stallen of moet het goed verkoopbaar zijn na het bouwen. Het is duur genoeg.
Ofwel koop ik iets voor de kinderen en kan ermee gespeeld worden. Ofwel is het enkel voor mezelf en moet het thema/de bouw mij aanspreken en vind ik het mooi genoeg om uit te stallen of moet het goed verkoopbaar zijn na het bouwen. Het is duur genoeg.
Whoops, volgens mij gaat die LEGO-site niet helemaal lekker:
- ik heb in 2017 in Antwerpen mijn eerste legoshop aankoop gedaan (en toen ook VIP geworden)
- ik kan wel inloggen op de LEGO-site
- wanneer ik wil aanmelden op de VIP-beloningscentrum pagina dan kom ik daar niet op: land van registratie is België en ik woon in Nederland.
- Mijn bestelling van de Diagon Alley bevat wel de 2x4 blok + Charles Dickens
- op de LEGO-pagina zelf staat 6000 VIP pinten (wat volgens mij is wat het zou moeten zijn)
Edoch:
- ik krijg geen mail met bevestiging van LEGO
- wel staat op mijn Paypal site dat het bestellen is gelukt (inclusief de 2 GWP)
- de bestelling staat er echter twee keer in, met twee verschillende bestelnummers.
Waarschijnlijk dus 2x besteld, maar ik heb nergens een bevestigingsmail van gekregen.
Wat te doen? Ik hoef geen twee Diagon Alleys
Ik denk dat het morgen even LEGO bellen wordt...
En zijn er meer mensen die de foutmelding krijgen van “registratie in ander land”? En hoe is dat bij jullie opgelost?
- ik heb in 2017 in Antwerpen mijn eerste legoshop aankoop gedaan (en toen ook VIP geworden)
- wanneer ik wil aanmelden op de VIP-beloningscentrum pagina dan kom ik daar niet op: land van registratie is België en ik woon in Nederland.
- op de LEGO-pagina zelf staat 6000 VIP pinten (wat volgens mij is wat het zou moeten zijn)
Edoch:
- wel staat op mijn Paypal site dat het bestellen is gelukt (inclusief de 2 GWP)
- de bestelling staat er echter twee keer in, met twee verschillende bestelnummers.
Waarschijnlijk dus 2x besteld, maar ik heb nergens een bevestigingsmail van gekregen.
Wat te doen? Ik hoef geen twee Diagon Alleys
En zijn er meer mensen die de foutmelding krijgen van “registratie in ander land”? En hoe is dat bij jullie opgelost?
[ Voor 6% gewijzigd door Goverman op 22-11-2020 09:04 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
hoe zit dat met backorders? als ik nu er 1 bestel, betaal via creditcard,krijg ik dan wel dubbele punten en de GWP?
ik twijfel om nu de bookstore modulair te kopen; in de winkels zal deze wel op zijn dus daar naartoegaan vind ik te groot risico.
anders wacht ik black friday/cyber monday / december kortingen af bij bv amazon
ik twijfel om nu de bookstore modulair te kopen; in de winkels zal deze wel op zijn dus daar naartoegaan vind ik te groot risico.
anders wacht ik black friday/cyber monday / december kortingen af bij bv amazon
De bestelbevestiging van PayPal krijg je onmiddellijk, maar die van LEGO zelf kan wel even op zich laten wachten. Gisternacht was die er vrij snel binnen anderhalf uur, maar ik heb ook wel eens een uur of 10 tot de volgende ochtend moeten wachten.Goverman schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:03:
Whoops, volgens mij gaat die LEGO-site niet helemaal lekker:
Edoch:
Wat te doen? Ik hoef geen twee Diagon AlleysIk denk dat het morgen even LEGO bellen wordt...
Ik krijg overigens ook die foutmelding bij het VIP-beloningscentrum; mijn kaart heb ik ooit gekregen in Duitsland. Daar moet ik ook nog contact over opnemen. (En de link naar de service-pagina in die pop-up leidt eerst naar een 404 en laadt pas na verversen).
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat is jullie mening over de star destroyer en met name de bouwervaring? Zit heel erg te twijfelen gezien de prijs bij de Intertoys. Reviews op internet zijn gemixte, ene review vindt het leuk andere zegt een saaie grijze massa.
Ik verwacht dat je hier dezelfde antwoorden gaat krijgenKungfukip schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:09:
Wat is jullie mening over de star destroyer en met name de bouwervaring? Zit heel erg te twijfelen gezien de prijs bij de Intertoys. Reviews op internet zijn gemixte, ene review vindt het leuk andere zegt een saaie grijze massa.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ik wou weten hoe je Lego kunt wassen...
Oh mighty internet!
Oh mighty internet!
Dat hangt van het scherm af, ik zit achter de PC met het toetsenbord opzij om wat in elkaar te knutselen.mortael schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:37:
Het 27" scherm is groter dan het boekje. Er zit wel verschil in de kwaliteit van de pdf.
Weet iemand hoe je kan controleren wat welk deel van je lego bestelling nageleverd wordt?
Een bestelling met 2 artikelen, ( met gwp ) en dan krijg ik mail met dat het nageleverd wordt. Maar geldt dat voor hele bestelling?
Een bestelling met 2 artikelen, ( met gwp ) en dan krijg ik mail met dat het nageleverd wordt. Maar geldt dat voor hele bestelling?
Als je "wouw die wil ik" heb uitgeroepen toen je de set voor het eerst zag dan is dit de set voor jouw. In alle andere gevallen ga je dit denk ik een zaaie grijze bedoelling vinden.Kungfukip schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:09:
Hoe goed een deal ook is, dat maakt in mijn ervaring een set niet leuker.
Een deal is leuk voor je beurs of intressanter als je de onderdelen voor wat anders wil gebruiken.
En sommige sets zijn gewoon te hoog geprijsd. Maar imho is de bouw ervaring de bouwervaring.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Uiteindelijk toch de Ducati besteld. Voor €33 kon ik hem niet laten liggen. Ik verwacht niet dat ik (alle) stickers ga plakken. Komt er toch weer een LEGO motor hier in huis al is t maar omdat ik hem in ieder geval een keer gebouwd wil hebben. Zeker na alle lof dat die set krijgt 
Met de Ecto-1 ga ik waarschijnlijk de modder stickers niet plakken. Ben daar geloof ik niet de enige in
Wel jammer van de vele stickers maar de modder stickers niet meegerekend zijn t er al een stuk minder 
Ik heb alleen twee uur later nog steeds geen mail bevestiging van LEGO shop. Het duurt normaal wel even maar doorgaans wel iets sneller. Ongeduldig
Ecto-1 wordt nageleverd dus verwacht de verdere bestelling wel komende week te ontvangen
Komt vast goed
Met de Ecto-1 ga ik waarschijnlijk de modder stickers niet plakken. Ben daar geloof ik niet de enige in
Ik heb alleen twee uur later nog steeds geen mail bevestiging van LEGO shop. Het duurt normaal wel even maar doorgaans wel iets sneller. Ongeduldig
[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 22-11-2020 13:21 ]
Ben hem toevallig de laatste weken aan het bouwenKungfukip schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:09:
Am sich wel leuk, maar zijn veel grote platen idd. Nu bezig met set 14 vd 19, probeer elke week maar 1 of 2 sets te doen
Qua build raad ik dan toch de Millenium Falcon aan, die heeft in tegenstelling tot de destroyer ook een interieur, en is afwisselender qua bouw
(Foto is wat ouder, is inmiddels verder, nu alleen niet thuis)
:strip_exif()/f/image/iIL1L0NTc9W2Oz3fMXtqD6un.jpg?f=fotoalbum_large)
Vermoedelijk bij bestellingen boven een x bedrag.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:24:
Normaal gesproken kan ik altijd direct bestellen en achteraf betalen, maar nu krijg ik een mail dat ik het bedrag vooruit moet betalen. Is het achteraf betalen vanaf een bepaald bedrag niet meer mogelijk? Na mijn eerste bestelling van ruim €400 kreeg ik ook zo’n verzoek, maar daarna nooit weer. Ik heb ook altijd netjes en direct betaald nadat ik het betaalverzoek ontving. Nu heb ik de Barracuda en een duplosetje voor mijn zoontje besteld waardoor ik net boven de €200 uitkwam.
Modder stickers? Roest toch?Gim schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:07:
Uiteindelijk toch de Ducati besteld. Voor €33 kon ik hem niet laten liggen. Ik verwacht niet dat ik (alle) stickers ga plakken. Komt er toch weer een LEGO motor hier in huis al is t maar omdat ik hem in ieder geval een keer gebouwd wil hebben. Zeker na alle lof dat die set krijgt
Met de Ecto-1 ga ik waarschijnlijk de modder stickers niet plakken. Ben daar geloof ik niet de enige inWel jammer van de vele stickers maar de modder stickers niet meegerekend zijn t er al een stuk minder
Ik heb alleen twee uur later nog steeds geen mail bevestiging van LEGO shop. Het duurt normaal wel even maar doorgaans wel iets sneller. OngeduldigEcto-1 wordt nageleverd dus verwacht de verdere bestelling wel komende week te ontvangen
Komt vast goed
Daar zit een formule achter die ik na jaren bestellen nog steeds niet begrijp...Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:24:
Normaal gesproken kan ik altijd direct bestellen en achteraf betalen, maar nu krijg ik een mail dat ik het bedrag vooruit moet betalen. Is het achteraf betalen vanaf een bepaald bedrag niet meer mogelijk? Na mijn eerste bestelling van ruim €400 kreeg ik ook zo’n verzoek, maar daarna nooit weer. Ik heb ook altijd netjes en direct betaald nadat ik het betaalverzoek ontving. Nu heb ik de Barracuda en een duplosetje voor mijn zoontje besteld waardoor ik net boven de €200 uitkwam.
Meestal krijg ik het verzoek niet maar heb het vaker gehad bij relatief kleine bedragen (< 100 euro) dan bij grote.
Een keer heb ik blijkbaar een betaling uit juni gemist en kreeg daar in december een reminder van... terwijl ik tussendoor gewoon bestellingen kon doen op rekening.
Vroeger werd elk artikel dat wel beschikbaar was samen met eventuele promo's direct verzonden en kwam het artikel in nalevering later. Ik denk dat er te vaak misbruik gemaakt werd dat mensen de promo al ontvangen hadden en dan het na te leveren artikel cancelden.Loader schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:03:
Weet iemand hoe je kan controleren wat welk deel van je lego bestelling nageleverd wordt?
Volgens mij wordt nu (meer recentelijk) de zending pas verzonden zodra de complete bestelling gereed is voor verzending.
Zou kunnen. Lego geeft op de website wel aan dat bij geval van annuleren of cancellen dat de promo ook terug moeten... misschien dat ze nu afgeweken zijn.Haay schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:09:
[...]
Vroeger werd elk artikel dat wel beschikbaar was samen met eventuele promo's direct verzonden en kwam het artikel in nalevering later. Ik denk dat er te vaak misbruik gemaakt werd dat mensen de promo al ontvangen hadden en dan het na te leveren artikel cancelden.
Volgens mij wordt nu (meer recentelijk) de zending pas verzonden zodra de complete bestelling gereed is voor verzending.
Ze hebben ook geregeld dat iedereen maar 1 GWP krijgt, ook als je meerdere bestellingen plaatst. Wat vroeger niet het geval was ( tenminste, ze gaven aan van wel maar in praktijk was dat niet zo ).
Ik was helemaal vergeten nog een foto van het model af te posten. Niet dat het iets toevoegt want iedereen kent het model, maar eigen foto's zijn gewoon leukFeaR schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:08:
Nou, de twee maal een 2x4 Tile in het zwart is de enige piece die ik nog mis voor de 8880 maar dat steentje gaat er niet snel komen.. 20 cent per stuk (nieuw) is peantuts maar de euro verzendkosten en dan nog 75 cent (of een veelvoud daarvan) aan standaard fee maken dat één tile over de euro wordt. Dat is toch wat te veel van het goede
:strip_exif()/f/image/uigPEJSYAx32d7uYbj9QqKGe.jpg?f=fotoalbum_large)
Model is nu zoals deze hoort te zijn. Ik twijfel nog over twee dingen:
- De witte delen van de zomer behadelen of ze zo laten. Ik ben er voor mezelf niet uit. Helemaal wit steekt wel mooi af tegen het zwart van het model maar aan de andere kant is het wit niet zo vergeeld dat het irritant is. Het hoort ergens ook bij een model uit 1994.
- Zijspiegel bestaat nu uit twee maal een 2x2 tile met over beide één sticker. Ga ik die vervangen voor één 2x4 tile zodat de sticker altijd goed blijft.
Nu Marktplaats in de gaten houden voor de Williams F1. Ik heb al wat modellen voorbij zien komen die ook vergeling van de witte delen vertonen en aangezien wit in dat model een primaire kleur is twijfel ik.
Ach, het heeft geen haast. De ik wil de komende vier weken de Sian scoren zodat ik met Kerst wat te bouwen heb. Altijd leuk de prijzen in de gaten houden en op het juiste moment toeslaan
Edit:
Stiekem houdt ik de maanlander ook in de gaten.
[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 22-11-2020 16:49 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Misschien zijn ze nu ook wat strenger omdat de Charles Dickens GWP ook volgend weekend zeker nog beschikbaar moet zijn. Historisch gezien geraakten de populaire GWPs snel uitverkocht, en deze keer neemt Lego nog wat extra risico door een weekend eerder deze aan te biedenLoader schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:13:
[...]
Ze hebben ook geregeld dat iedereen maar 1 GWP krijgt, ook als je meerdere bestellingen plaatst. Wat vroeger niet het geval was ( tenminste, ze gaven aan van wel maar in praktijk was dat niet zo ).
Ik dacht dat volgend weekend die andere GWP zou komen, iets met Ice Ring Skating?Kapoen schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:46:
[...]
Misschien zijn ze nu ook wat strenger omdat de Charles Dickens GWP ook volgend weekend zeker nog beschikbaar moet zijn. Historisch gezien geraakten de populaire GWPs snel uitverkocht, en deze keer neemt Lego nog wat extra risico door een weekend eerder deze aan te bieden
Deze komt pas ergens in december als ik mij niet vergis.Loader schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:13:
[...]
Ik dacht dat volgend weekend die andere GWP zou komen, iets met Ice Ring Skating?

Dit artikel geeft een datum aan vanaf 7 december, en dat komt min of meer overeen met vorig jaar.
Heel veel Lego gerelateerde fansites geven aan dat de Charles Dickens set ook volgend weekend verkrijgbaar zal zijn (zolang de voorraad strekt uiteraard).
[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 22-11-2020 17:28 ]
Persoonlijk hoop ik op het Harry Potter boek voor komend weekend: https://www.bricktastic.n...kt-een-zekerheid-te-zijn/
Alleen maar goed als ze het pas versturen als de hele bestelling er is. Geeft de mensen ook de mogelijkheid om hun bestelling makkelijker te wijzigen/annuleren zonder dat ze de deur uit moeten om het onrechtmatig verkregen GWP setje terug te sturen.Haay schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:09:
[...]
Vroeger werd elk artikel dat wel beschikbaar was samen met eventuele promo's direct verzonden en kwam het artikel in nalevering later. Ik denk dat er te vaak misbruik gemaakt werd dat mensen de promo al ontvangen hadden en dan het na te leveren artikel cancelden.
Zeker met de wat grotere GWP setjes een kwalijke zaak als die verkregen worden zonder verdere aankoop. Of LEGO zou een markering bij die accounts moeten zetten zodat ze bij een volgende aankoop niks krijgen.
Nu ik zie dat er nog een ander GWP (kerst) setje aan zit te komen zit ik eraan te denken de huidige bestelling morgen te annuleren en hem later opnieuw in te zetten. Dus ik zou er baat bij hebben als ze wachten met versturen tot de hele bestelling compleet is. Dan kan ik hem morgen zonder gedoe annuleren.
Het Dickens setje zie ik in ieder geval veelvuldig daadwerkelijk verkocht worden voor meer dan €40 en dat GWP steentje gaat ook voor zo'n €25
[ Voor 7% gewijzigd door Gim op 22-11-2020 19:07 ]
Die willen we (vooral Govervrouw die Harry Potter fan is) ook ja... Toch maar de Diagon Alley besteld dit weekend. Als evt. backup aanschaf kunnen we het elvenhuis nog doen.Pino112 schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:06:
Persoonlijk hoop ik op het Harry Potter boek voor komend weekend: https://www.bricktastic.n...kt-een-zekerheid-te-zijn/
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Nope
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lijkt nog niet voor alle zendingen het geval te zijn dan.Haay schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:09:
[...]
Kreeg gisteren een verzendbevestiging dat de 2 GWP's en Lambo onderweg zijn.
De Batwing staat in backorder.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pjHzg52xUBsFwgQjsvlNRB9S.png?f=user_large)
Ik kreeg m niet meer te zien bij het plaatsen van een bestelling, vanmiddag nog wel.Kapoen schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:27:
[...]
Deze komt pas ergens in december als ik mij niet vergis.
[Afbeelding]
Dit artikel geeft een datum aan vanaf 7 december, en dat komt min of meer overeen met vorig jaar.
Heel veel Lego gerelateerde fansites geven aan dat de Charles Dickens set ook volgend weekend verkrijgbaar zal zijn (zolang de voorraad strekt uiteraard).
Dus gok dat de voorraad op is.
Ik heb net de Ecto besteld en daar zit Dickens gewoon bijdr86 schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:12:
[...]
Ik kreeg m niet meer te zien bij het plaatsen van een bestelling, vanmiddag nog wel.
Dus gok dat de voorraad op is.
Helaas, komend weekend weer de Dickens, een strijdwagen bij aankoop van het Colosseum, een kerstboom bij ophalen in de winkel en op geselecteerde sets 20 procent korting (ik hoop niet op de WegIsWeg want die is onderweg met de Dickens gwp en de teal brick...)Pino112 schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:06:
[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 23-11-2020 09:20 ]
Misschien ligt het ook aan de tijd die er tussen zit? Net als @flam kreeg ik een verzendbevestiging van een gedeelte van mijn order, inclusief de Dickens GWP. Voor de andere doos (Elvenclubhuis) kwam een mailtje dat ze die pas na 4 december gaan opsturenHaay schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:09:
Nouja, hopelijk is hij er dan nog wel voor de kerst.
Ik bedoelde het meer zoals hieronder, dat je beter moet opletten omdat deze MOC instructies minder goed laat zien welke parts waar moeten (en hoe ze in elkaar zitten).bouwfraude schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:30:
[...]
Dat hangt van het scherm af, ik zit achter de PC met het toetsenbord opzij om wat in elkaar te knutselen.
Het 27" scherm is groter dan het boekje. Er zit wel verschil in de kwaliteit van de pdf.
Uit de pdf van de originele Defender:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GBFxPGnlGEfLXzHjNIuPBbnF.png?f=user_large)
En hier hetzelfde (stap 20) uit de pdf van de pimped up MOC:
/f/image/fnsN20rgzsGNRAfrqF0RjTYn.png?f=fotoalbum_large)
Je hebt wel gelijk dat je het op een groot scherm beter kan zien dan op een 10" tablet
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Hehe ja, ik ben het helemaal met je eens. De build van de originele Defender vond ik ook een stuk eenvoudiger dan van de Pimped versie. Vond het wel leuk om af en toe te moeten zoeken waar bepaalde onderdelen moeten worden geplaatst. Maakte het bouwen toch wat uitdagendermortael schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:15:
[...]
Ik bedoelde het meer zoals hieronder, dat je beter moet opletten omdat deze MOC instructies minder goed laat zien welke parts waar moeten (en hoe ze in elkaar zitten).
Uit de pdf van de originele Defender:
[Afbeelding]
En hier hetzelfde (stap 20) uit de pdf van de pimped up MOC:[Afbeelding]
Je hebt wel gelijk dat je het op een groot scherm beter kan zien dan op een 10" tablet
House of Time

... zou me neit verbasen wanneer deze door de selectie komt
meer mozaique(?) lijstjes

voor 120,- ik heb die van beatles voor 75 bij amazon gescored
meer mozaique(?) lijstjes

voor 120,- ik heb die van beatles voor 75 bij amazon gescored
[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 23-11-2020 12:22 ]
Webgnome schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:21:
De vraag is natuurlijk. Het lijkt er nu op dat de klok een gimmick is maar kun je daar ook een echt werkende variant van maken?

heeft een werkende klok
Opzicht natuurlijk wat flexibeler maar lijkt mij lastig te combineren verder met basisplaten aangezien je wegdek dan ineens 2/3 blok hoger ligt overal. Dat vind ik niet echt uitzienThe Eagle schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:26:
[...]
Als ik me goed herinner komen er mogelijk ook papieren wegen op de rol die hier bij aansluiten. Al ben ik groot fan van de wegenplaten, ergens snap ik het wel. Flexibeler qua productie (kleinere mallen mogelijk etc) en makkelijker in te passen met bijvoorbeeld spoorwegovergangen etc.
Daarnaast limiteert de standaardmaat de ontwerpers natuurlijk ook qua flexibiliteit. Dat zag je al bij de monorail destijds, die is al heel slecht in te passen in een layout. Met modulars etc is dat alleen maar erger geworden, niet heel veel dingen passen meer exact op een 32x32 grond of wegenplaat.
200 fish found!
Ik heb de Bugatti pimped versie gebouwd maar soms was een extra hulplijntje toch wel handig geweest om even aan te geven waar [insert part] geplaatst moest worden. Soms was het gewoon niet te zien en kwam je er 3 pagina's later achter dat het ene onderdeel toch daar geplaatst had moeten worden.Joster schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:27:
[...]
Hehe ja, ik ben het helemaal met je eens. De build van de originele Defender vond ik ook een stuk eenvoudiger dan van de Pimped versie. Vond het wel leuk om af en toe te moeten zoeken waar bepaalde onderdelen moeten worden geplaatst. Maakte het bouwen toch wat uitdagender
Leuk idee, maar de slinger beweegt wel een beetje met horten en stoten. Dat zou er wel iets mooier uit mogen zijn, vind ik (sprak de stuurman aan wal).himlims_ schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:12:
Ik ben wel benieuwd waarom dat Harry Potter lijstje 4200+ stukjes heeft, en de Mickey Mouse "maar" 2600.
Ik zie ook nog niet helemaal waar die stukjes nou in gaan zitten. Het lijkt mij een redelijk rechttoe-rechtaan vierkantje met daarop een soort ministek noppen.
Die klok vind ik wel gaaf, maar dat gaat hier waarschijnlijk niet in huis komen....
Ik zie ook nog niet helemaal waar die stukjes nou in gaan zitten. Het lijkt mij een redelijk rechttoe-rechtaan vierkantje met daarop een soort ministek noppen.
Die klok vind ik wel gaaf, maar dat gaat hier waarschijnlijk niet in huis komen....
Zie je al aan het plaatje. De HP set heeft veel meer kleuren in reserve om de verschillende schilden te kunnen maken.gwystyl schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:57:
Ik ben wel benieuwd waarom dat Harry Potter lijstje 4200+ stukjes heeft, en de Mickey Mouse "maar" 2600.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
alternatieve build (zie linksonder op de doos) vind de 'vlakke' tiles mooier kijken dan die met studgwystyl schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:57:
@Señor Sjon @himlims_ Oh verrek, dat was nog niet tot me doorgedrongen. Je kan bij de Harry Potter kiezen voor de wapens van elk huis, en bij Mickey ook Minnie maken. Dan tikt het wel aan ja.
Sets kosten beide 129 Euro, maar de Harry Potter versie heeft 60%!!! meer steentjes Hoezo dure Disney licentie

Als je ook het uurwerk zelf in elkaar zet... wow!himlims_ schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:12:
House of Time
[Afbeelding]
[YouTube: House of Time]
[...]
Dan vind ik onderstaande werkende klok mbv pendulum en gewichten leuker dan eentje die gebruik maakt van een motortje.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vPkuRo6LosxhDNhzOrzDvKEq.jpg?f=user_large)
Heeft inmiddels ruim 8000 votes op Ideas
Er zijn er meerdere Lego pendulum klokken te vinden op het internet zelf heb ik de onderstaande nagemaakt, maar nog geen tijd gehad om hem ergens op te hangen (video is niet van mij). De techniek is in ieder geval erg leuk en leerzaam.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vPkuRo6LosxhDNhzOrzDvKEq.jpg?f=user_large)
Heeft inmiddels ruim 8000 votes op Ideas
Er zijn er meerdere Lego pendulum klokken te vinden op het internet zelf heb ik de onderstaande nagemaakt, maar nog geen tijd gehad om hem ergens op te hangen (video is niet van mij). De techniek is in ieder geval erg leuk en leerzaam.
Voor de mensen die de Ecto-1 10274 (of iets anders boven 150 of 200) besteld hebben afgelopen weekend als nalevering... Staat bij jullie in de bestelling op de website naast de bestelde Ecto-1 ook twee SKU nummer zonder plaatje of wat dan ook? Ik neem aan dat t t Dickens setje is en dat ene steentje. De SKU nummers zelf zeggen me niks
[ Voor 5% gewijzigd door Gim op 23-11-2020 14:40 ]
SKU: 6346102Gim schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:39:
Voor de mensen die de Ecto-1 10274 (of iets anders boven 150 of 200) besteld hebben afgelopen weekend als nalevering... Staat bij jullie in de bestelling op de website naast de bestelde Ecto-1 ook twee SKU nummer zonder plaatje of wat dan ook? Ik neem aan dat t t Dickens setje is en dat ene steentje. De SKU nummers zelf zeggen me niks
SKU: 6301720
staater hier bij..
in de bevestigingsmail staan wel de teal steen en dickens set, dus ik ga er vanuit dat het goed komt
LEGO 10280 Flower Bouquet

LEGO 10281 Bonsai Tree

Voor meer foto's en informatie: https://bouwsteentjes.inf...t-lego-10281-bonsai-tree/
Voor de (gespeculeerde) vijftig euro is de Bonsai wel een set die hier kan gaan komen. Meer groen in de hobbykamer en meer Lego, win-win

LEGO 10281 Bonsai Tree

Voor meer foto's en informatie: https://bouwsteentjes.inf...t-lego-10281-bonsai-tree/
Voor de (gespeculeerde) vijftig euro is de Bonsai wel een set die hier kan gaan komen. Meer groen in de hobbykamer en meer Lego, win-win
[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 23-11-2020 16:10 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Leuke setjes, maar vind 50,- wel aan de prijzige kant. Die bonsai ziet er vrij klein uit.FeaR schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:07:
LEGO 10280 Flower Bouquet
[Afbeelding]
LEGO 10281 Bonsai Tree
[Afbeelding]
O, ja dat is wat meer zoek de verschillen.[b]mortael schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:15:
Ik bedoelde het meer zoals hieronder, dat je beter moet opletten omdat deze MOC instructies minder goed laat zien welke parts waar moeten (en hoe ze in elkaar zitten).
Ergens moet nog een doos ministeck liggen, kan je zo de mozaïekjes mee maken.
@dr86 dat is kenmerk van een bonzai
[ Voor 5% gewijzigd door bouwfraude op 23-11-2020 17:54 ]
Hoe groot denk je dat een Bonsai boompje normaal is?dr86 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:49:
[...]
Leuke setjes, maar vind 50,- wel aan de prijzige kant. Die bonsai ziet er vrij klein uit.
En hoe duur?redfoxert schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:58:
[...]
Hoe groot denk je dat een Bonsai boompje normaal is?
Die je in Nederland kan kopen vallen reuze mee wat de prijs betreft, 1 voordeel wel hij gaat niet dood
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zo, het schiet op met de moc van de 42082. Nog een avond denk ik, heb inmiddels ruim 500 bladzijden gehad.
Soms is het best even zoeken naar waar iets moet of hoe iets verbonden is. Maar dat maakt het ook wel uitdagend. Vermaak me prima!
Soms is het best even zoeken naar waar iets moet of hoe iets verbonden is. Maar dat maakt het ook wel uitdagend. Vermaak me prima!
:strip_exif()/f/image/VRVy2LByBeJCsI9fqARx3jqf.jpg?f=fotoalbum_large)
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
mooi! maar wat is het?Bastien schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:05:
Zo, het schiet op met de moc van de 42082. Nog een avond denk ik, heb inmiddels ruim 500 bladzijden gehad.![]()
[Afbeelding]
Deze: https://rebrickable.com/m...el-reach-stacker/#details
Heb in ieder geval al een foutje gemaakt ergens, grijs en zwart omgewisseld in een balkje. Moest zwart hebben maar die was niet meer op voorraad, grijs nog wel. Nou ja, als ik 'm ooit weer maak zal ik beter opletten.
Daarnaast maar hopen dat ie straks alles netjes laat bewegen, zou niet voor het eerst zijn dat er iets niet klopt. Echter begin je zo ongeveer met al het tandwielwerk dus als er een fout in zit kom ik er zonder 80% te slopen niet zo snel meer bij.
[ Voor 49% gewijzigd door Bastien op 23-11-2020 19:38 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Zn laptop, met wat lego erop. Hij heeft nog nooit van de banaan vergelijking gehoord.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Jogai schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:43:
[...]
Zn laptop, met wat lego erop. Hij heeft nog nooit van de banaan vergelijking gehoord.

Ga niet speciaal een banaan kopen voor een foto, sorry.
Ziet er goed uitBastien schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:05:
Zo, het schiet op met de moc van de 42082. Nog een avond denk ik, heb inmiddels ruim 500 bladzijden gehad.![]()
[Afbeelding]
Ok, dit is de eerste die ik móet hebben. Waar kan ik deze kopen, want ik ben écht niet thuis in LEGO.FeaR schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:07:
LEGO 10281 Bonsai Tree
[Afbeelding]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Nog even wachten tot begin januari. En dan kopen via Lego Shop.com of de Lego store in Utrecht of Amsterdam . En na 3 maanden ook wel ergens anders.Ardana schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:19:
[...]
Ok, dit is de eerste die ik móet hebben. Waar kan ik deze kopen, want ik ben écht niet thuis in LEGO.
Kan je 'm bestellen of niet, en zo ja, moet je dan dagelijks de site F5'en? Of is 'ie straks ruim verkrijgbaar?Loader schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:41:
[...]
Nog even wachten tot begin januari. En dan kopen via Lego Shop.com of de Lego store in Utrecht of Amsterdam . En na 3 maanden ook wel ergens anders.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
@Bastien Je kan ook een bananenbox kopen, die vergaan ook niet.
@Ardana Tja, dat weet natuurlijk niemand. Soms zijn dozen al heel snel uitverkocht, soms niet. Het ligt er maar aan hoe populair het is en hoe veel ze op voorraad hebben. Meestal komen ze na verloop van tijd wel weer terug in de winkel.
Maar kijk bijvoorbeeld naar het Elvenclubhuis wat je nu kan bestellen (maar wel pas over een tijd krijgt) of de kerstkrans die je nu niet eens kan bestellen, maar 'ooit' wel weer.
Ik verwacht zelf dat het met de bonsaiboom niet zo'n enorme vaart zal lopen, dat hij gelijk de eerste dag uitverkocht is. Maar goed, dat is ook maar een gok natuurlijk.
@Ardana Tja, dat weet natuurlijk niemand. Soms zijn dozen al heel snel uitverkocht, soms niet. Het ligt er maar aan hoe populair het is en hoe veel ze op voorraad hebben. Meestal komen ze na verloop van tijd wel weer terug in de winkel.
Maar kijk bijvoorbeeld naar het Elvenclubhuis wat je nu kan bestellen (maar wel pas over een tijd krijgt) of de kerstkrans die je nu niet eens kan bestellen, maar 'ooit' wel weer.
Ik verwacht zelf dat het met de bonsaiboom niet zo'n enorme vaart zal lopen, dat hij gelijk de eerste dag uitverkocht is. Maar goed, dat is ook maar een gok natuurlijk.
krijg indruk dat de meeste 'adult focust' setjes tegenwoordig wel rap uitverkocht raken (opkopers? reguliere bouwers? covid blokjes stapelaar?) wil je m graag; topic/mail in de gaten houden, of een 'has there been any change'-plugin voor je browser?
Met een nieuwe set zoals de Ecto-1 en dan met dubbele VIP punten en extra's kan ik me er wel iets bij voorstellen, al zou ik daar verwacht hebben dat LEGO wel kon inschatten dat er veel vraag naar zo'n set zou zijn. Productie- levering problemen door covid e.d.?himlims_ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:14:
krijg indruk dat de meeste 'adult focust' setjes tegenwoordig wel rap uitverkocht raken (opkopers? reguliere bouwers? covid blokjes stapelaar?) wil je m graag; topic/mail in de gaten houden, of een 'has there been any change'-plugin voor je browser?
Ik zie net dit bericht van Lego. Weer heul veul stickers helaas.. En vrij duur (179,99) als je kijkt naar het aantal stukjes (<1700).
https://www.lego.com/nl-n...ari-488-gte?sf132928873=1
:strip_exif()/f/image/4nSBWP72KDp5bWsUK8HryG0Z.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door Frank_79 op 24-11-2020 10:15 ]
De stickers maken in dit geval wel de autoFrank_79 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:13:
Ik zie net dit bericht van Lego. Weer heul veul stickers helaas.. En vrij duur (179,99) als je kijkt naar het aantal stukjes (<1700).
[Afbeelding]
Volgens mij is het ook nog wel een redelijk model zonder stickers. Heb hier de Porsche 911 RSR ook staan zonder stickers.Frank_79 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:13:
[Afbeelding]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Crap, nu deze uit is (en ik moet hebben), moet ik de Porsche RSR ook hebben...Frank_79 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:13:
[Afbeelding]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Leuk die Gundam/Autobot!anandovic8312 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De lamborghini klaar en de collectie een beetje uitgebreid 😊
Man die nieuwe Ferrari ziet er tof uit, en de #51 AF-corse is ook een meervoudig le-mans winnaar.
En ik gok dat ie met at extra parts, zonder stickers prima als normale 488 te bouwen is
En ik gok dat ie met at extra parts, zonder stickers prima als normale 488 te bouwen is
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Stickers als koplampen.........................................
Leuke parts pack. Fijn om rood weer eens terug te zien nadat het vroeger zolang vervloekt is door MOCers als enige bouwbare kleur voor 1:8 auto's.
Leuke parts pack. Fijn om rood weer eens terug te zien nadat het vroeger zolang vervloekt is door MOCers als enige bouwbare kleur voor 1:8 auto's.
Volgens mij zijn het printsAppieNL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:50:
Stickers als koplampen.........................................
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
En de nieuwe Ferrari heeft een gewone technics motor, niet van die domme fake pistons.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wIDPwIwQwgmNZ8wIMy3MAaBz.jpg?f=user_large)
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Geen versnellingsbak toch? Mocht je twijfelen wat te doen met 180 euro, Land Rover of Ferrari, dan is keuze toch wel snel gemaakt?zonoskar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:20:
En de nieuwe Ferrari heeft een gewone technics motor, niet van die domme fake pistons.
[Afbeelding]
vind m wel wat hebben - heb verder nix van technics, misschien dat deze er wel komtzonoskar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:20:
[Afbeelding]
Neus van die Ferrari is veel te grootzonoskar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:20:
[Afbeelding]

Benieuwd hoe dit model er uit gaat zien zonder (of minimaal aantal) stickers. Ik wilde juist minderen met sticker gebruik. Dit voelt toch aan als een soort Speed Champion set maar dan met Technic onderdelen
De Porsche spreekt me op dit moment dus iets meer aan omdat ik die al met minder/geen stickers gezien heb, dus een betere indruk van. Maar wel tof dat er weer een 'betaalbare' Technic wagen komt... even los van de vraagprijs die ik er toch niet voor betaal 
Land Rover. Die set heeft me positief verrast na alle twijfel. Maar ja, de Land Rover kopen we ook niet voor €180 hèmeesje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:24:
[...]
Geen versnellingsbak toch? Mocht je twijfelen wat te doen met 180 euro, Land Rover of Ferrari, dan is keuze toch wel snel gemaakt?
Het was ook een retorische vraag.Gim schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:54:
Land Rover. Die set heeft me positief verrast na alle twijfel. Maar ja, de Land Rover kopen we ook niet voor €180 hè
[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 24-11-2020 12:02 ]
Die Ferrari koop je straks ook voor 120 euro. Bovendien heb ik de Laro al.meesje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:56:
[...]
Het was ook een retorische vraag.Maar inderdaad voor dat bedrag koop je er (bijna) twee.
Ik kan niet warm worden van de Ferarri. Deze valt eerder in categorie 911 RSR dan de Sian/Bugatti/Land Rover reeks. Naja scheelt dat ook weer in de portemonnee
Natuurlijk gaat dat gebeuren. Daarom ben ik bij mijn vraag ook uitgegaan van de retail prijs.zonoskar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:01:
[...]
Die Ferrari koop je straks ook voor 120 euro. Bovendien heb ik de Laro al.
Los van wat iemand wel/niet mooi vindt, krijg je bij de Land Rover volgens mij veel meer bouwplezier. Van mij mogen ze wel weer met een dergelijke set komen: een complete auto voor een prijs die minder dan de helft is van de super sport cars.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked
.
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"
Lego Masters: Lego Masters
Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked