Heb je alle beschikbare MOC's op Rebrickable ook gebouwd van bijv. de 42082? Ik mag hopen van wel want dan heb/had je VELE grote bouwwerken voor vrijwel dezelfde euro's; alleen een bouwtekening kopen.Jazzy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:37:
Ik kan wel even wat advies gebruiken. Vind het moeilijk om tot rust te komen en heb na mijn burn-out gemerkt dat even werken aan een Lego Technic doos me helpt om te ontspannen. De afgelopen tijd heb ik Kraan voor alle Terreinen - 42082 en Emmerwiel Graafmachine - 42055 al gebouwd en later weer in opgebouwde staat verkocht omdat ik er niets meer mee doe.
Dat zijn de op één en op twee na grootste dozen. Dat betekent dat ik voor een volgend project op zoek zou kunnen gaan naar Liebherr R 9800 Graafmachine - 42100 maar vraag me eigenlijk af of jullie nog andere tips voor me hebben. Gaat me vooral om de verhouding bouwwerk per euro en moet het nadien natuurlijk ook weer kwijt kunnen. Auto's zoals de Porsche of Bugatti spreken me wat minder aan, maar welke zou ik verder eens moeten proberen?
@Afas Gefeliciteerd en @mir4dor ook nog van harte gefeliciteerd
[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 23-01-2022 11:00 ]