.
[ Voor 97% gewijzigd door Gim op 09-12-2021 14:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 97% gewijzigd door Gim op 09-12-2021 14:45 ]
Ik zou het aan Tom Stanton vragen! YouTube: YouTubealmightyarjen schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:27:
Ik zat te denken om een 1,5L PET fles te gebruiken. Het idee is een gaatje te boren in de dop en daardoor een pneumatic slangetje of een rigid hose te voeren. Maar hoe krijg ik deze verbinding luchtdicht en bestand tegen 3 bar, heeft iemand daar een idee voor?
Zoiets ja! Ik heb even wat gezocht, maar kan alleen dingen vinden voor een aquarium, welke een te grote buisdiameter hebben.
Leuk kanaal, kende ik nog niet!Reinier schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:37:
[...]
Ik zou het aan Tom Stanton vragen! YouTube: YouTube
Hebbenmeesje schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:11:
Meer info bekend over de Technic 42130 BMW M 1000 RR. Jammer dat deze niet in het formaat is van de Ducati.
[Afbeelding]
Bron: https://bouwsteentjes.info/lego-technic-42130-bmw-m-1000-rr/
Wow! Wel dik hoor. Ik heb persoonlijk niks met motoren, maar deze ziet er wel heel goed uit. Toch jammer dat het 200 euro moet kosten, dat heb ik wel over voor een nieuwe auto/f1, maar niet zozeer voor dit ding.meesje schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:11:
Meer info bekend over de Technic 42130 BMW M 1000 RR. Jammer dat deze niet in het formaat is van de Ducati.
Ah gezien de prijs en de vele onderdelen met verschillende kleuren ging ik ervan uit dat het geprint zou zijnRBH schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:25:
[...]
Sterkte alvast met het plakken van de stickers; 79 stuks maar liefst!![]()
Na politie en brandweer wil hij vast......het nieuwe ziekenhuisYanivano schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:46:
Hallo allemaal,
Ik had graag wat advies gehad, als Lego leek![]()
Mijn zoontje van 5 is sinds een paar maandjes helemaal into Lego. Hij heeft voor Sinterklaas dan ook een aantal zaken cadeau gekregen. Lego City: Brandweerkazerne, Politiekazerne, Gevangenentransport, Carwash,...
Hij heeft die allemaal op een paar daagjes quasi volledig in zijn 1tje gebouwd, en is er helemaal gek van.
Nu wordt hij in januari 6 jaar, en wilt hij uiteraard nog Lego![]()
Zijn er sets die jullie me kunnen aanraden voor een jongen van die leeftijd? Hij is er best goed mee, dus mag denk ik ook wel wat boven zijn leeftijd zijn.
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door DCNY op 09-12-2021 15:39 ]
persoonlijk zou ik het 'oude' ziekenhuis pakken, vond die 'meer' geslaagd dan huidigetheonlymarco83 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:36:
[...]
Na politie en brandweer wil hij vast......het nieuwe ziekenhuishttps://www.lego.com/nl-n..._1639060544569_4fd084ecea
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 09-12-2021 15:39 ]
79?!?RBH schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:25:
[...]
Sterkte alvast met het plakken van de stickers; 79 stuks maar liefst!![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Gim op 09-12-2021 15:44 ]
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Gim schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:41:
[...]
79?!?Het mag dan wel een race monster zijn maar het is geen speed champions set
Leuk voor de echte motor liefhebber. Ik volsta met de Ducati. Die gaf leuks voor weinig geld.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
De witte Porsche toch nog niet eens zoveel stickers toch? Althans, volgens mij viel die nog redelijk mee. Ik vond hem in elk geval nog wit genoeg om hem in het kerstdorp te plaatsen... Santa wil ook weleens wat anders dan sleeënKapoen schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:01:
[...]
speed champions sets
Ik heb ooit eens in een vlaag van zinsverbijstering een drietal van die setjes gekocht bij Kruidvat,
omdat ze er leuk uitzagen en in promo stonden. Na het eerste model in elkaar gezet te hebben (75895 1974 Porsche 911) had ik al schoon genoeg van die stickers. De andere twee sets zitten nog steeds in hun doos ergens ver weg in mijn backlog gestopt.
Ieder zo zijn ding, ik vind de Speed Champions een van de weinige leuke series, maar je moet ook wel wat met auto’s hebben natuurlijk. Al valt aankomend jaar tegen, had echt gehoopt op weer een Ford na de geslaagde uitgiften afgelopen jaren..Kapoen schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:01:
[...]
speed champions sets
Ik heb ooit eens in een vlaag van zinsverbijstering een drietal van die setjes gekocht bij Kruidvat,
omdat ze er leuk uitzagen en in promo stonden. Na het eerste model in elkaar gezet te hebben (75895 1974 Porsche 911) had ik al schoon genoeg van die stickers. De andere twee sets zitten nog steeds in hun doos ergens ver weg in mijn backlog gestopt.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Pohh wat een misser aan de voorkant zeg, die “vleugels” zijn echt veel te grootmortael schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:44:
Hier de RacingBrick building review van de nieuwe BMW motor
[YouTube: The Biggest LEGO Technic motorcycle ever - 42130 BMW M 1000 RR detailed building review]
Op zich is dit waar, maar er moet wel wat te doen overblijven voor het "Pimp my BMW M 1000 RR"-project op Eurobricks/Rebrickableschumi1986 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:24:
[...]
Pohh wat een misser aan de voorkant zeg, die “vleugels” zijn echt veel te groot. Ook het ontbreken van de spiegels is jammer
Look behind you! A three headed monkey!
Daily driver; MB R171 SLK280
wow erg mooi. De standaard is een stuk beter dan bij de ducati zie ik.meesje schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:11:
[Afbeelding]
Het zou overigens best gaaf zijn als dit een begin is van een serie. Zeg maar zoals de Porsche, Bugatti en Sian, maar dan motoren. Ik wacht overigens wel tot een (zeer) goede aanbieding. 200 euro vind ik best veel geld voor deze set.mark777 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:36:
[...]
wow erg mooi. De standaard is een stuk beter dan bij de ducati zie ik.
Steigerbuis en houten planken hierLCHero schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:14:
Heeft hier iemand een goede tip voor voor tafels om de Lego op te stallen? De hobby begint uit de hand te lopen en wil in een U en later M vorm tafels neerzetten om sets op te plaatsen en mee te kunnen spelen. Een beetje zoals in THE LEGO Movie
Met een edit nog een plaatje van de laatste aanwinsten van de afgelopen maanden en mede aanstichters van het 'probleem':
[Afbeelding]
Goedkope oplossing: haal bij IKEA een stel bureaubladen van 100*60 cm a 10 euro en een zwik poten. Kun je variëren wat je wiltLCHero schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:14:
Heeft hier iemand een goede tip voor voor tafels om de Lego op te stallen? De hobby begint uit de hand te lopen en wil in een U en later M vorm tafels neerzetten om sets op te plaatsen en mee te kunnen spelen. Een beetje zoals in THE LEGO Movie
Met een edit nog een plaatje van de laatste aanwinsten van de afgelopen maanden en mede aanstichters van het 'probleem':
[Afbeelding]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Echt, waarom nou weer een andere schaalmortael schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:44:
Hier de RacingBrick building review van de nieuwe BMW motor
[YouTube: The Biggest LEGO Technic motorcycle ever - 42130 BMW M 1000 RR detailed building review]
Ik zou het doen!
dit zou ik niet accepterenJunia schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:41:
Vandaag mijn eerste lego set ontvangen van een grote webshop, maar helaas is de doos flink gehavend. Het idee was om hem uiteindelijk 'op de doos' te zetten/stallen.
Ben ik nu een het zeuren, of is dit toch wel een redelijke reden om hem te retourneren?![]()
Zie foto voor grootste beschadiging, verder nog veel andere kleine plekken/butsen
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Ligt er aan hoe belangrijk je de doos vind. Mocht je m ooit willen verkopen dan zou ik m terug sturen. Mocht je het oke vinden dan willen webshops ook wel eens een bedrag terug storten.Junia schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:41:
Vandaag mijn eerste lego set ontvangen van een grote webshop, maar helaas is de doos flink gehavend. Het idee was om hem uiteindelijk 'op de doos' te zetten/stallen.
Ben ik nu een het zeuren, of is dit toch wel een redelijke reden om hem te retourneren?![]()
Zie foto voor grootste beschadiging, verder nog veel andere kleine plekken/butsen
[Afbeelding]
Hier was het ook helaas bij bol.com, lees nu achteraf ook pas bij de reviews dat meerdere mensen klagen dat het enkel wordt verpakt in een 'omdoos' zonder verdere bescherming. Rechtstreeks via Lego is meer dan 100 euro duurder voor deze set en wordt pas na 15 december geleverd. Nu maar een poging gedaan via alternate, blijkbaar verkopen zij ook Legohatsaflats schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:55:
Ik zou minder beschadiging ook niet accepteren, laatst nog 2x achter elkaar bol retour gestuurd.
1e keer hoek ingedeukt en de vervanger was exact hetzelfde beschadigd...
Bol is voor mij sindsdien dus een no-go
Nu lekker aan de gang met de Harley die 'gewoon' van Lego komt
meerwaarde bij toekomstige verkoop.Arrne schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:59:
Wat doen mensen dan met die dozen dat dit zo belangrijk gevonden wordt?
Mhja, in mijn geval wil ik de build uiteindelijk gaan stallen op de doos (zie de achterlampen van de lambo bijv.), wat dan wel zonde is. Verder kan ik me voorstellen dat Lego een beetje als collectors item wordt gezien, waardoor zaken zoals de staat van de doos waarde kan geven.Arrne schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:59:
Dit geeft bij wederverkoop een aanzienlijke meerwaarde, als je kunt verkopen incl. doos en instructie waarbij alles er nog gewoon goed uitziet. Ik heb nu ook verschillende sets staan (veelal display modellen), als ik er op uitgekeken ben, gaan ze weer in de verkoop. Daarom ook keurig de dozen opgeborden, met instructie boekje en reserve onderdelen er in.Arrne schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:59:
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
als alle zakjes aanwezig zijn en dicht, zou ik er geen punt van makenJunia schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:41:
[Afbeelding]
Van zo'n kunstwerk a la Apple verpakkingen zoals bij Lamborghini bewaar ik de doos. Bij de rest knip ik de voorkant/achterkant uit want dat scheelt flink wat volume in de opslag.Arrne schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:59:
Ja, dat weet ik. Ik vroeg me vooral af waarom mensen er zoveel waarde aan hechten dat het meerwaarde heeft.
Historie wijst uit dat het al dan niet bezitten van de doos een behoorlijk verschil in prijs kan uitmaken. Let wel: kan. Mocht je ooit toch je lego niet meer leuk vinden, geld nodig hebben of een set willen inruilen voor een andere, dan vertegenwoordigt die doos wel echt waarde en soms gaat dat niet om een tientje meer of minder.Arrne schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:30:
[...]
Ja, dat weet ik. Ik vroeg me vooral af waarom mensen er zoveel waarde aan hechten dat het meerwaarde heeft.
Mooi voorbeeld, de Taj Mahal .Arrne schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:30:
[...]
Zo, heb jij even geluk dat dit een motor is dan!rammes schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:34:
[...]
Echt, waarom nou weer een andere schaalmaargoed niet voor mij, ik heb niets met brommers.
Zoals ik al zei, dat het meerwaarde heeft weet ik.Prosac schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:37:
[...]
Historie wijst uit dat het al dan niet bezitten van de doos een behoorlijk verschil in prijs kan uitmaken. Let wel: kan. Mocht je ooit toch je lego niet meer leuk vinden, geld nodig hebben of een set willen inruilen voor een andere, dan vertegenwoordigt die doos wel echt waarde en soms gaat dat niet om een tientje meer of minder.
Oh zo..Arrne schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:44:
[...]
Zoals ik al zei, dat het meerwaarde heeft weet ik.
Maar waarom een potentiële koper er een bal om zou geven is me een raadsel.
Wanneer is die weer te koop geweest dan? Heb reminders ingesteld maar niets gezien nogMartijn1990 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:40:
Net verzend bevestiging gehad van de Titanic
Dat heeft geen specifieke doelgroep, Je kunt dat het beste zien als een verzamel thema voor alles wat nergens anders onder past maar wel een reguliere set uitgave is. (en dus geen GWP of polybag)meesje schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:23:
Wat is nu de doelgroep van de Creator serie? Dus niet ‘expert’ of ‘3in1’? Tot voor kort wist ik niet eens dat een dergelijk thema (maar niet officieel?) bestond.
Als ik kijk naar de nieuwe sets dan zouden zeker drie van de vier sets een 18+ label mogen krijgen. Hierbij denk ik dan aan de zonnebloemen en de twee ansichtkaarten.
11 november al besteld, voordat die überhaupt uitverkocht was. Nabestelling stond toen op 9 december en dat klopt dus preciesTeknix1982 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:56:
[...]
Wanneer is die weer te koop geweest dan? Heb reminders ingesteld maar niets gezien nog
Echt vreemd, ik op 23 november besteld en vorige week al ontvangen.Martijn1990 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:17:
[...]
11 november al besteld, voordat die überhaupt uitverkocht was. Nabestelling stond toen op 9 december en dat klopt dus precies
Een mooie toevoeging voor elk winterdorp. Volgend jaar hopen we hem ook hier in huis te halen. Misschien een bouwkavel in m'n lay-out verwerken dit jaarCloud_VII schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:02:
Morgen de laatste 4 zakjes. Niet spannend deze build maar wel leuk.
[Afbeelding]
De doos bevat veel informatie en inspiratie en ziet er mooi uit - is leuk/mooi om te hebben. Je krijgt nog een beetje dat "ik hjeb iets nieuws gekocht" gevoel en dat speciale moment van de doos openen / uitpakken*.Arrne schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:30:
[...]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Plat. Anders niet te doen. Nooit met je vingers open drukken. Gewoon met een scherp mesje open snijden langs de randen (tussen het karton). Werkt perfect.vhal schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:39:
Alleen het volgende met LEGO dozen, maken jullie ze plat of houden jullie ze intact? De dozen met de 'seals' zijn makkelijk plat te maken maar de varianten waar je ze met je vinger een inkeping moet openen zijn wat onhandiger.
De dozen zonder seals maak ik voorzichtig open met een schilmesje. Als ik het heel netjes wil doen dan pak ik de föhn erbij, waardoor de lijm wat loslaat. Met het mesje tussen de kartondelen kun je ze losmaken van elkaar. Werkt prima.vhal schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:39:
Alleen het volgende met LEGO dozen, maken jullie ze plat of houden jullie ze intact? De dozen met de 'seals' zijn makkelijk plat te maken maar de varianten waar je ze met je vinger een inkeping moet openen zijn wat onhandiger.
[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 10-12-2021 09:13 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Martijn1990 op 10-12-2021 09:22 ]
Die grotere verzenddozen van LEGO hebben bij ons al een tweede doel gekregen: kattenspeeldoos... Maar we moeten wel iets gaan verzinnen voor met name die grotere dozen...Gim schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:12:
[...]
Veel dozen maak ik plat en leg ik vervolgens in zo'n grotere verzenddoos die LEGO zelf hanteert; dan zijn ze helemaal goed, compact en netjes opgeborgen. Platte dozen die te groot zijn (zoals bijvoorbeeld bij de grotere Technic sets) leg ik erbovenop. Met die ene verzenddoos kan ik nog wel even vooruit en het scheelt echt enorm in ruimte.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
als het amazon is; gewoon bellen, kan je nieuwe krijgenJunia schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:41:
[Afbeelding]
Zoals in een review van RacingBrick op youtube. Werkt perfect.Cloud_VII schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:50:
Gewoon met een scherp mesje open snijden langs de randen (tussen het karton). Werkt perfect.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Plat en in de oud papier bak.vhal schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:39:
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Komt dat niet omdat de steen er onder blauw is?D. Ninjai schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:01:
[Afbeelding]
Wou even de Ecto-1 bewonderen die op een plank staat. Zie ik deze blauwe vlekken op de motorkap. Op de foto is het meer grijs maar in het echt is het blauwig. Model staat niet in de zon maar komt dit door stof?
Ik krijg het er niet meer af en neig ernaar om de stenen te vervangen door nieuwe. Ben altijd een beetje huiverig voor sets met veel witte stenen, dit helpt dan niet
Zit de "Ford" sticker op de achterklep op z'n kop? Gaaf ding verder!zonoskar schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:20:
@D. Ninjai Ik denk dat jij beter ogen hebt dan wij, of de foto is niet zo goed
Ik heb de F150 Raptor 4x4 V8 build af. Ik heb een trekhaak en een bullbar toegevoegd, zo ziet hij er wat stoerder uit. De bullbar is niet 100% Lego-legal, hij kwam eigenlijk 1 stub breder uit aan de onderkant, dus ik heb hem er een beetje tussen geforceerd.
Er is ook best veel wrijving in de aandrijflijn, het lijkt te komen vanaf het centerdiff. Maar ik krijg het niet soepeler. Het origineel had ook al veel wrijving vond ik.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verrek!Martijn1990 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:27:
[...]
Zit de "Ford" sticker op de achterklep op z'n kop? Gaaf ding verder!
Sorry.. had ik misschien beter niet kunnen zeggen
Beter dan indrukken lijkt me.zonoskar schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:50:
[...]
Zoals in een review van RacingBrick op youtube. Werkt perfect.
Ik heb geprinte steentjes voor deze set, moet ze nog vervangen en heb daarom ook niet mijn best gedaan om het netjes te doen.meesje schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:11:
@D. Ninjai De blauwe vlekken zie ik niet goed op de foto. Wat me wel opvalt is dat de sticker op de hoeken opkrult. Heb je deze zelf wat minder goed geplakt? Of laat de sticker nu al los?
[ Voor 12% gewijzigd door D. Ninjai op 10-12-2021 10:42 ]
Dat is de constructie die doorschijnt/vervormd. Op de donkere plekken zit meer 'plastic'.D. Ninjai schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:01:
[Afbeelding]
Wou even de Ecto-1 bewonderen die op een plank staat. Zie ik deze blauwe vlekken op de motorkap. Op de foto is het meer grijs maar in het echt is het blauwig. Model staat niet in de zon maar komt dit door stof?
Ik krijg het er niet meer af en neig ernaar om de stenen te vervangen door nieuwe. Ben altijd een beetje huiverig voor sets met veel witte stenen, dit helpt dan niet
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Je kunt nog wat bushes plaatsen op de as zodat de wielen wat strakker zitten maar het is nu niet fout. Eigenlijk is Lego niet geschikt om langdurig met een set te rijden, het plastic slijt gewoon te snel op die manier. Totdat Lego met een gelagerde oplossing voor assen komt vind ik eigenlijk dat Lego moet stoppen met afstandbestuurbare auto's: dat haalt de kwaliteitsbeleving flink naar beneden.klada schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:26:
Hallo allemaal,
[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Sinds mijn kleinzoon met Lego bezig is heb ik ook de kriebels van vroeger terug .
Gisteren voor het eerst een Lego technic Top Gear rallyauto gebouwd met de kleinzoon wat eigenlijk vrij goed lukte .
Auto rijd prima met de afstandsbediening via een iPhone wel een probleempje dat ik niet krijg opgelost : na een tijdje rijden lopen de wielen eraf ,heb opgemerkt dat deze niet vast zitten worden er gewoon opgeschoven, is dit normaal of mis ik iets ?
coolschumi1986 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:38:
Dacht vanmorgen de Titanic bij westfield mall op te pikken met dubbele VIP punten aangezien de website voorraad aangaf, helaas was er geen voorraad en was het een fout van de website.. kwamen in 10 min. zo’n 5 mensen naar vragen
Met lege handen naar huis kon ik niet dus maar assembly square gekocht kreeg er een skiënde kerstman 30580 en een mini Adidas superstar 40486 bij
Snap zelf ook niet echt de meerwaarde van een afstandsbestuurbare lego auto, koop dan een echte radiografische modellen.Cheezus schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:39:
[...]
Je kunt nog wat bushes plaatsen op de as zodat de wielen wat strakker zitten maar het is nu niet fout. Eigenlijk is Lego niet geschikt om langdurig met een set te rijden, het plastic slijt gewoon te snel op die manier. Totdat Lego met een gelagerde oplossing voor assen komt vind ik eigenlijk dat Lego moet stoppen met afstandbestuurbare auto's: dat haalt de kwaliteitsbeleving flink naar beneden.
Iedereen moet zelf weten wat ie met de verpakking doetgizmokat schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:32:
De gene die hier zijn dozen netjes bewaren zouden een hartverzakking gekregen hebben als die zagen hoeveel dozen ik van de week heb weggegooit, allemaal van dure sets van 3 modulars en het haunted house en nog wat andere zeker een stuk of 15.
Ik wou ze eerst bewaren, maar ik heb niet de intensie om mijn lego snel te verkopen, en de zolder die ik wil gebruiken voor een lego kamer liep nu vol met die dozen, en dan heb ik nog 7 sets in mijn backlog en er komt nog vast meer bij, ik vind het zonde van mijn ruimte om al die dozen te bewaren dan maar een paar tientjes minder als ik het ooit wil verkopen.
Je moet die afstandbestuurbare auto van Lego wel vergelijken met een Nikko van +/- 60 Euro en niet met een afstandbestuurbare auto van 300+ Euro.gizmokat schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:51:
[...]
Snap zelf ook niet echt de meerwaarde van een afstandsbestuurbare lego auto, koop dan een echte radiografische modellen.
Ik heb zelf namelijk ook een hoop radiografische auto's en is mijn andere hobby, maar als ik de dingen zou moeten doen met een lego auto dan valt ie voor narigheid elke keer uit elkaar, zie me niet met een lego auto springen en met 80km per uur over het strand rijden.
Tis ook niet de bedoeling van mijn kleinzoon om met deze auto te racen, gewoon even rondje de tafel rijden is voor hem al cool dat er een wiel af gaat na 1 rondje rond de tafel vind hij niet leukgizmokat schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:51:
[...]
Snap zelf ook niet echt de meerwaarde van een afstandsbestuurbare lego auto, koop dan een echte radiografische modellen.
Ik heb zelf namelijk ook een hoop radiografische auto's en is mijn andere hobby, maar als ik de dingen zou moeten doen met een lego auto dan valt ie voor narigheid elke keer uit elkaar, zie me niet met een lego auto springen en met 80km per uur over het strand rijden.
Dat snap ik, aleen kost een bestuurbare lego auto wel wat meer dan 60 euro, voor het geld dat lego vraagt voor sommige bestuurbare auto's kan je ook een basis model radiografisch auto kopen waar je veel meer mee kan.chrisO schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:06:
[...]
Je moet die afstandbestuurbare auto van Lego wel vergelijken met een Nikko van +/- 60 Euro en niet met een afstandbestuurbare auto van 300+ Euro.
Anders snap ik ook het nut niet van Lego Art, koop dan een echt kunstwerk voor aan de muur...
Haha, bij een Nikko van 60 euro vallen de wielen er toch niet af?chrisO schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:06:
[...]
Je moet die afstandbestuurbare auto van Lego wel vergelijken met een Nikko van +/- 60 Euro en niet met een afstandbestuurbare auto van 300+ Euro.
Anders snap ik ook het nut niet van Lego Art, koop dan een echt kunstwerk voor aan de muur...
Ik heb deze set zelf niet, maar je zou inderdaad verwachten dat de wielen er wel eventjes op blijven zitten. Dit is echt een speelset. Bij b.v. de pullback modellen van mijn zoontje blijven de wielen er gewoon op zitten. Deze gaat natuurlijk alleen rechtuit, maar toch.klada schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:07:
[...]
Tis ook niet de bedoeling van mijn kleinzoon om met deze auto te racen, gewoon even rondje de tafel rijden is voor hem al cool dat er een wiel af gaat na 1 rondje rond de tafel vind hij niet leuk
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het was snel gefixt. Dus bedankt voor het opmerkenMartijn1990 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:36:
Sorry.. had ik misschien beter niet kunnen zeggen
Hier ook net gebouwd. Leuke build, maar wat een aggenebbes lamp boven de tafelCloud_VII schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:02:
Morgen de laatste 4 zakjes. Niet spannend deze build maar wel leuk.
[Afbeelding]
Versaevel schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:58:
[...]
Hier ook net gebouwd. Leuke build, maar wat een aggenebbes lamp boven de tafel
Helmaal niet naar gekekenhimlims_ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:48:
[...]
coolleuke build vond ik. nog wat leuks bij de pick-n-brick wall?
Nintendo speler sinds '94.
Ik heb gewoon een paar kleine lagere talfeltjes van IKEA die als onderstel dienen voor een plaat die erover ligt. Gewoon zo goedkoop mogelijk, maar wel stevig. Die tafeltjes schroef ik na het seizoen weer uit elkaar en zet het weg. Dit is het plan voor dit jaar; elk jaar nieuwe inzichtenReintji schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:58:
Nog weinig kerstdorpjes hier, zoek nog een tip voor een leuke tafel. En benieuwd wat iedereen er van brouwt natuurlijk.
ivm verbouwing voor eerst geen kerst dorpReintji schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:58:
Nog weinig kerstdorpjes hier, zoek nog een tip voor een leuke tafel. En benieuwd wat iedereen er van brouwt natuurlijk.
Meer plek heb ik niet. Volgende week de slee nog erbij en dan is het prima. Heb ook (nog) niet meer winter sets. Dit is een kast van 100 cm hoog. 80 cm breed en 48 cm diepReintji schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:58:
Vorige week had de winkel in Scheveningen de Titanic wel voorradig.schumi1986 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:38:
Dacht vanmorgen de Titanic bij westfield mall op te pikken met dubbele VIP punten aangezien de website voorraad aangaf, helaas was er geen voorraad en was het een fout van de website.. kwamen in 10 min. zo’n 5 mensen naar vragen
Met lege handen naar huis kon ik niet dus maar assembly square gekocht kreeg er een skiënde kerstman 30580 en een mini Adidas superstar 40486 bij
[ Voor 28% gewijzigd door D. Ninjai op 10-12-2021 14:35 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Gim op 10-12-2021 14:26 ]
ik heb daarvoor onofficiële lego trein rails gekocht; die heeft een kleinere radius, waardoor de baan minder ruimte in neemt (moet alleen niet op volle snelheid rijden, want dan haalt ie de bocht niet)Gim schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:23:
Voor het kerstdorp 'maak' ik even ruimte... in zoverre dat het kan natuurlijkDe trein geeft het meeste gedoe als je ook nog wil dat de trein een echt rondje kan rijden, omdat de rails gewoon veel ruimte vergt. Ik ben er nog niet overuit of ik de trein deze keer een rondje gun of een railstuk welke begrensd wordt door een feestelijk stootblok aan de ene zijde en een tunnel (de muur) aan de andere zijde.
[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 10-12-2021 14:28 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq