Yanivano schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:16:
[...]
Ik heb de indruk dat hij gebouwen om een eigen stadje te bouwen op zich wel het leukste vindt ja.
Wegdelen lijken me op zich misschien wel interessant, omdat er momenteel geen wegen zijn bij de politie- en brandweerkazerne. Wel bij zijn carwash met pizzeria, zou misschien leuk zijn als hij deze met mekaar kan verbinden. Wat kan daar het beste voor aangeschaft worden in dat geval? Sorry voor de wellicht domme vraag... Een trein lijkt me ook wel erg leuk eigenlijk, is daar ook een leuke set die je me kan aanraden?
Hij is ook wel into Mario, maar om 1 of andere reden spreekt die set mij persoonlijk dan weer wat minder aan, ziet er nogal erg basic uit, voor toch best wat geld.
Voor wegdelen is er momenteel enkel die set die Kapoen heeft vermeld.
Vroeger waren er zoals onderstaande, maar die ga je nog moeilijk vinden.
Soms is het leuker om een paar kleinere sets te krijgen ipv 1 grote.
Stel dat hij ook fan is van vb spiderman , neem je zo een goedkoop setje (bijvoorbeeld set 76172), en gooit er een paar andere met boeven of zo bij.
Als kind ging het mij ook vooral om verhalen spelen, niet zozeer grote gebouwen (dat komt als hij wat meer sets heeft).
Zo'n modular als de bookstore (10270) zou ik nog niet nemen, lijkt me wat te lang werk.
Een trein zoals de laatste vrachttrein (60198) is ook een prima set me dunkt.
De nummertjes tussen haakjes in dit bericht kan je in brickwatch invoeren om de goedkoopste prijs te vinden.
Let wel, Lego is verslavend, en dat kan levenslang zijn.
[
Voor 15% gewijzigd door
KrusT op 09-12-2021 13:46
]