Het Grote Lego Topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 354 Laatste
Acties:
  • 4.380.997 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rn2-AboDxTQjeEwgTsyOWqNxNbU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iul7SPcFIsaRmIvWP4CCDdkh.png?f=fotoalbum_large

Zouden er serieus mensen zijn die deze op marktplaats kopen voor dit belachelijke bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
dr86 schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:04:
[Afbeelding]

Zouden er serieus mensen zijn die deze op marktplaats kopen voor dit belachelijke bedrag?
Dat vraag ik mij bij videokaarten ook af en bij consoles.. en het antwoord is ja. Net als mensen er in trappen als je op hetzelfde marktplaats dezelfde Lego ziet staan voor 400 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door SunnieNL op 05-12-2021 12:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45

QuattroNL

It is I.

Afas schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:00:
Weet niet waarom, maar ik twijfel over de bookstore. Er zijn ongetwijfeld modular fans hier die de bookstore hebben, hoe was de bouwervaring van deze modular voor jullie?
Ik heb 'm en ondanks dat het, zeker van binnen, niet echt de meest interessante build is vond ik 'm toch wel gaaf om te hebben.
Ik heb het interieur wel gepimped, meer boekenkasten erin en de trap wat verplaatst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5YBVXW2i6r3qzfDu4kj9TP4WDgY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RLOGyo7h5UW37tuu1cgkS8lO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnIF1KBMsVIKF47vj94zZ2mo5Uc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zpAMbBB5pm7HQvOo1CzyRauB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xzoRmcZM3ZAVgX5-ZLhokNPf0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wgBoMC3gAlSrdTV8n0taqRNS.jpg?f=fotoalbum_large

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:54
[Afbeelding]

Zijn er zelfs die 1500 vragen. Tuurlijk krijgen die dit niet, aangezien er tientallen zijn die tussen de 700 en 800 vragen. Als iedereen 1000+ zou vragen dan zouden mensen het er wel voor moeten betalen, net zoals het hele GPU debacle. :)

M3P 24'

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JN91S1LUj26h7-DrTUY0nYZh18k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8UeBQcznYbnchY9qUaUaRjUK.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds mijn vriendin ook fan is van Star Wars (moest er voordat ik haar bijna heb gedwongen the Mandalorian te kijken niets van hebben) zijn dit soort setjes ook geoorloofd in huis. Dus de sint wist wel wat 'ie voor me moest meebrengen uit Spanje :+. Erg geinig setje om te bouwen, gok dat hier over een tijdje alle helmen uit de reeks staan :') .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:14
Superkiwi schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:07:
[...]

De plaat die haar gezicht moet voorstellen zit te laag, die moet één studje hoger ;)
Ik zie het nu inderdaad, thanks! Ik heb het gelijk aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Thomas schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:22:
[Afbeelding]

Sinds mijn vriendin ook fan is van Star Wars (moest er voordat ik haar bijna heb gedwongen the Mandalorian te kijken niets van hebben) zijn dit soort setjes ook geoorloofd in huis. Dus de sint wist wel wat 'ie voor me moest meebrengen uit Spanje :+. Erg geinig setje om te bouwen, gok dat hier over een tijdje alle helmen uit de reeks staan :') .
Met die scout trooper heb ik dan weer heel weinig, de rest daarentegen....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgbSVJswluWEQ9cc3vPf5UDKGx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEUYfaw6wosuk2r0LE9SVyoz.jpg?f=fotoalbum_large

Venom, Carnage en Darth Vader komen hier ook nog wel.

Deze staat zo ongeveer klaar in m'n Bricklink orders:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nk-9TdzUjWB57N0gS8xlD90q3W8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xN7gSM6FFF10HcWByndwBK0E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

QuattroNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 13:19:
[...]

Met die scout trooper heb ik dan weer heel weinig, de rest daarentegen....
[Afbeelding]

Venom, Carnage en Darth Vader komen hier ook nog wel.

Deze staat zo ongeveer klaar in m'n Bricklink orders:
[Afbeelding]
Ik vind alles van Star Wars best. Die Iron Man, Venom en Carnage heb ik zelf weer niks mee. Vind deze Scout Trooper juist wel 1 van de mooiere helmen uit de reeks, lekker hoekig :p. Maar ze zijn allemaal tof, en niet al te groot waardoor ergens op een plank uitstallen wel moet lukken.

Een Clone Trooper of Republic Commando zou ik trouwens ook érg gaaf vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 05-12-2021 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:36
Gim schreef op zondag 5 december 2021 @ 09:54:
[...]

Hier staat nu ook een starterset :+ Een beginnetje.
Hier idem, samen met de kleine Tanooki uitbreiding.
Ik ben er nog niet achter (of misschien kan het helemaal niet) hoe zelf een level in de app te bouwen. Ik kan op refresh klikken en dan wordt er een level voor je gebouwd, maar kun je niet zelf uit losse onderdelen een level opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 04:55

StarWing

Huh ?!?

Mijn zoon van 13 zou graag het Colosseum kopen, maar ik vind deze nergens op stock. (alle winkels in de TS afgezocht). Heeft er iemand een gouden tip waar ik deze nog kan verkrijgen ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:25
StarWing schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:18:
Mijn zoon van 13 zou graag het Colosseum kopen, maar ik vind deze nergens op stock. (alle winkels in de TS afgezocht). Heeft er iemand een gouden tip waar ik deze nog kan verkrijgen ?
Www.Lego.com ?

Ook niet op voorraad zo te zien..

[ Voor 5% gewijzigd door TheKerremenke op 05-12-2021 15:25 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 23:56
https://www.brickowl.com/catalog/lego-colosseum-set-10276

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-09 12:15
Utrecht Lego winkel heeft op voorraad, net als Adam en Leidschendam. Maar je moet er zelf heen.

Als ik jou was, eerst even bellen en kijken of het nog op voorraad is en of ze voor je apart kunnen leggen. Maar dan moet je binnen 24 uur ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 04:55

StarWing

Huh ?!?

Loader schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:42:
[...]

Utrecht Lego winkel heeft op voorraad, net als Adam en Leidschendam. Maar je moet er zelf heen.

Als ik jou was, eerst even bellen en kijken of het nog op voorraad is en of ze voor je apart kunnen leggen. Maar dan moet je binnen 24 uur ophalen.
Jah, das net even te ver vanuit Aalst [BE] :)

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
StarWing schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:57:
[...]

Jah, das net even te ver vanuit Aalst [BE] :)
De winkels in Brussel en Antwerpen hebben helaas ook geen stock volgens hun website.
Dreamland en Fun.be verkopen deze set niet (toch niet dat ik kan zien op hun webshops).

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 05-12-2021 16:34 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
https://www.bol.com/nl/nl...m-10276/9300000019667293/

Gewoon bol? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Dat is niet “gewoon” bol. Dat is via een vage derde verkoper. 100 euro duurder dan de normale prijs.
Bol.com gaat ten onder aan die derde verkopers die de goede naam van Bol te grabbel gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:11
https://www.playtoday.nl/product/10276-colosseum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Afas schreef op zondag 5 december 2021 @ 10:00:
Ben inmiddels redelijk hooked als het om modulars gaat en heb de corner garage, assembly square en police station afgelopen jaar gekocht. Weet niet waarom, maar ik twijfel over de bookstore. Er zijn ongetwijfeld modular fans hier die de bookstore hebben, hoe was de bouwervaring van deze modular voor jullie?
Ik vond qua modulars dit wel een van de mindere build. Maar ik zou hem toch halen, je gaat je voor je kop slaan als die in prijs verdubbeld en dat je hem niet voor de normale prijs hebt gehaald. Voordeel is dat de modulars ook alleen maar in prijs gaan stijgen. De corner garage vonden veel mensen ook niet interessant en heb ik met een hele dikke korting gekocht. Nu die er bijna uitgaat is die de hele tijd uitverkocht .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
CyBeRSPiN schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:56:
[...]

Dat is niet “gewoon” bol. Dat is via een vage derde verkoper. 100 euro duurder dan de normale prijs.
Bol.com gaat ten onder aan die derde verkopers die de goede naam van Bol te grabbel gooien.
bol is nog steeds aanspreekpunt, dus als er gedoe is komt dat voor zover ik weet vaak wel goed. Maar ja, het is niet bol zelf nee

en tja,100 euro meer misschien, maar daadwerkelijk wel leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17:29
Kungfukip schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:29:
[...]

Ik vond qua modulars dit wel een van de mindere build. Maar ik zou hem toch halen, je gaat je voor je kop slaan als die in prijs verdubbeld en dat je hem niet voor de normale prijs hebt gehaald. Voordeel is dat de modulars ook alleen maar in prijs gaan stijgen. De corner garage vonden veel mensen ook niet interessant en heb ik met een hele dikke korting gekocht. Nu die er bijna uitgaat is die de hele tijd uitverkocht .
Ik zit ook vaak te kijken naar corner garage en bookshop. Zit mezelf continu redenen aan te praten ze niet te kopen. Kan elke euro maar 1x uitgeven helaas en verwacht best veel van de aankomende modular 🙏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Morgen een 2dehands 42126 raptor ophalen, mooi prijsje kunnen scoren. De onderdelen om hem 4x4 V8 te maken zijn ook onderweg. Ik denk dat ik niet eens de originele build ga doen, maar meteen dat ding modden naar hoe hij had moeten zijn.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Inmiddels ook de paradijsvogelplant in elkaar. Ik moet zeggen dat die net als de bloemen vrij tedious is om in elkaar te zetten, maar het resultaat is echt prachtig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7BDeoWWUikUvwwjL8NN5SXFIuw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iXHFVtUjWlzEhz6PjdJpKN2a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Van Sinterklaas de Sian gekregen, de Bugatti ligt al een half jaar in de kast en de Liebherr van mijn broer geleend. Ik weet wat ik kan doen in December. :9

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/qW4t6JQ/Image-from-i-OS-2.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41

Wailing_Banshee

You're Next

Thomas schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:50:
Inmiddels ook de paradijsvogelplant in elkaar. Ik moet zeggen dat die net als de bloemen vrij tedious is om in elkaar te zetten, maar het resultaat is echt prachtig!

[Afbeelding]
Hij staat bij ons op de schouw, m'n moeder geloofde niet dat hij van lego was :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
meesje schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:36:
[...]

Hier idem, samen met de kleine Tanooki uitbreiding.
Ik ben er nog niet achter (of misschien kan het helemaal niet) hoe zelf een level in de app te bouwen. Ik kan op refresh klikken en dan wordt er een level voor je gebouwd, maar kun je niet zelf uit losse onderdelen een level opbouwen?
Het idee is dat er op het "home" scherm een automatisch gegenereerd level wordt getoond op basis van de setjes die je hebt gebouw. Daar kun je verder weinig aan veranderen geloof ik.

Bij mij wordt helemaal niets meer getoond op het scherm sinds ik het Bowser luchtschip heb toegevoegd. Nu blijft dat scherm altijd leeg.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:59:
Hij staat bij ons op de schouw, m'n moeder geloofde niet dat hij van lego was :D
Als je niet weet dat er de afgelopen decennia heel veel verschillende vormen (en kleuren) zijn bijgekomen dan snap ik dat wel. Zoiets kan je natuurlijk niet maken met het lego van zoveel jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:39
[Afbeelding]

ja hoor er zijn altijd mensen met teveel geld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
mark777 schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:49:
[...]

ja hoor er zijn altijd mensen met teveel geld :)
Denk toch echt dat je je daar op verkijkt. Dat er een advertentie staat wil niet zeggen dat die verkocht word.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
cheiron schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:25:
[...]

Het idee is dat er op het "home" scherm een automatisch gegenereerd level wordt getoond op basis van de setjes die je hebt gebouw. Daar kun je verder weinig aan veranderen geloof ik.

Bij mij wordt helemaal niets meer getoond op het scherm sinds ik het Bowser luchtschip heb toegevoegd. Nu blijft dat scherm altijd leeg.
Ah thanks! We hebben nu zo’n Mario start set + tanooki uitbreiding. Dit wordt inderdaad in de app bijgehouden. Het valt me op dat bij het genereren van zo’n level niet altijd alle onderdelen worden gebruikt. B.v. de wolk. En van de tanooki die groene plateautjes.

Het Bowser luchtschip ligt straks onder boom. Dan kunnen we dus ook een leeg scherm verwachten. Gelukkig toont Mario zelf ook hoeveel muntjes er verdiend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
meesje schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:22:
[...]

Het Bowser luchtschip ligt straks onder boom. Dan kunnen we dus ook een leeg scherm verwachten. Gelukkig toont Mario zelf ook hoeveel muntjes er verdiend zijn.
Wanneer links in het scherm op het icoontje klikt van de gele buis met een ster er boven wordt je sessie bijgehouden door de app en kun je achteraf zien waar je welke muntjes mee hebt verdiend.

Dat bij mij het startscherm leeg blijft na het toevoegen van het luchtschip betekent hopelijk niet dat dit voor iedereen zo is ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Webgnome schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:21:
[...]
Denk toch echt dat je je daar op verkijkt. Dat er een advertentie staat wil niet zeggen dat die verkocht word.
Klopt, we gaan wel enigszins offtopic hier, maar wat Marktp[laats betreft is de vraagporijs vaak niet de verkoopprijs. Als ik naar mijzelf kijk, als ik eens iets op Marktplaats aanbiedt, dan ga ik altijd hoger zitten dan dat ik er daadwerkelijk voor wil hebben. Simpelweg omdat men altijd wil afdingen. Niet te spreken over de 'tientuh', berichten. Je kunt vraagprijzen op Marktplaats ook absoluut niet gebruiken om een waardebepaling te doen voor iets dat jijzelf wilt verkopen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
42erik schreef op zondag 5 december 2021 @ 21:25:
[...]

bol is nog steeds aanspreekpunt, dus als er gedoe is komt dat voor zover ik weet vaak wel goed. Maar ja, het is niet bol zelf nee

en tja,100 euro meer misschien, maar daadwerkelijk wel leverbaar
Als er iets speelt of wanneer je een vraag hebt dan neem je toch eerst contact op met de externe verkoper?

[ Voor 39% gewijzigd door Gim op 06-12-2021 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Gim schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:31:
[...]

Als er iets speelt of wanneer je een vraag hebt dan neem je toch eerst contact op met de externe verkoper?
Ja, maar als dat niet opschiet grijpen ze wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:44
42erik schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:36:
[...]

Ja, maar als dat niet opschiet grijpen ze wel in
Ook niet perse. afgelopen mei wat gekocht via bol van een externe verkoper. Nooit ontvangen. Geld teruggevraagd via bol, maar nooit meer wat van gehoord. Ging gelukkig maar om 40 euro, maar ik bestel sindsdien nooit meer van een externe verkoper. De verkoper is geloof ik wel verwijder sindsdien, maar ik heb daarmee mijn geld niet terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Webgnome schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:21:
[...]

Moaww.. als ik soms zie bij catawiki.. en dat nog courante sets voor meer weg gaan als dat ze bij lego shop kosten en dat is nog excl bieding kosten.. nou is dat zwart geld wss maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
avdieren schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:55:
[...]

Ook niet perse. afgelopen mei wat gekocht via bol van een externe verkoper. Nooit ontvangen. Geld teruggevraagd via bol, maar nooit meer wat van gehoord. Ging gelukkig maar om 40 euro, maar ik bestel sindsdien nooit meer van een externe verkoper. De verkoper is geloof ik wel verwijder sindsdien, maar ik heb daarmee mijn geld niet terug
Oh, da's jammer... Mijn ervaring hier was positiever, daar was bol zeer doortastend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
leosand schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:55:
[...]

Moaww.. als ik soms zie bij catawiki.. en dat nog courante sets voor meer weg gaan als dat ze bij lego shop kosten en dat is nog excl bieding kosten.. nou is dat zwart geld wss maar toch
Moet je je niet op blind staren, heb wel eens wat verkocht op Catawiki.Allereerst flinke marges voor koper (9% incl. BTW) / verkoper (12,5% excl. BTW) bij elkaar. Hoop gedoe gehad. Uiteindelijk na 8 weken sinds einde veiling heeft Catawiki besloten de koop te ontbinden en ik citeer even:
We nemen contact op om u te laten weten dat we de verkoop hebben geannuleerd van (product). De koper ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis, waardoor de koop niet binnen aanzienlijke termijn afgerond kan worden.

We hebben de commissiefactuur voor deze verkoop geannuleerd
Het spijt ons te horen dat deze verkoop niet doorgegaan is. Omdat uw loyaliteit erg belangrijk voor ons is, en omdat we u willen bedanken omdat u op Catawiki verkoopt, hebben wij de commissiefactuur geannuleerd.

Volgens onze informatie heeft u het kavel niet naar de koper gestuurd, omdat de koper het niet heeft betaald. Daarom is geen verdere actie van uw kant vereist.

Onze excuses voor het ongemak. We horen het graag als we u nog ergens mee kunnen helpen.
Geen blokkade van dit soort kopers, geen uitgestelde betaling of dat ik wellicht nog wil wachten, niks. En ondertussen moet jij wel je product laten staan en kun je 'm niet opnieuw aanbieden of elders verkopen. In de voorwaarden staat zelfs dat ze je als verkoper een boete mogen opdragen van 1000 euro... Voor mij dus eenmalig via Catawiki.

Over hoge prijzen gesproken, wat denken jullie van deze Bricklink 'Castle in the Forest' set op Marktplaats. Nu al een bod van 420 euro en ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden, jullie?

[ Voor 15% gewijzigd door Vitruvius op 06-12-2021 14:21 . Reden: BL set toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 06-09 09:55
Vitruvius schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:08:
[...]
Moet je je niet op blind staren, heb wel eens wat verkocht op Catawiki.Allereerst flinke marges voor koper (9% incl. BTW) / verkoper (12,5% excl. BTW) bij elkaar. Hoop gedoe gehad. Uiteindelijk na 8 weken sinds einde veiling heeft Catawiki besloten de koop te ontbinden en ik citeer even:

[...]
Geen blokkade van dit soort kopers, geen uitgestelde betaling of dat ik wellicht nog wil wachten, niks. En ondertussen moet jij wel je product laten staan en kun je 'm niet opnieuw aanbieden of elders verkopen. In de voorwaarden staat zelfs dat ze je als verkoper een boete mogen opdragen van 1000 euro... Voor mij dus eenmalig via Catawiki.

Over hoge prijzen gesproken, wat denken jullie van deze Bricklink 'Castle in the Forest' set op Marktplaats. Nu al een bod van 420 euro en ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden, jullie?
Wow... goeiedag... 420 euro al, dat rendeert goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:57
Zou die bowling alley ook nog een investering kunnen zijn dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:07

JoeZuCK

_Fonz > all.

Wat die hoge prijzen betreft van Castle in the Forest;

Dat iemand dat biedt, wil ook niet zeggen dat men dat ervoor betaald. Je kan ook gewoon iemand tegenzitten he. Gewoon overbieden. Net als ze doen bij Storage Hunters bijv. Of om voor zichzelf de prijzen omhoog te gooien omdat ze zelf die set ook 1 - 5 keer besteld hebben. Kunstmatig prijzen opdrijven heet zoiets.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Versaevel
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18:31
Als hagenees zijnde kon ik deze niet laten liggen toen ik op scheveningen liep 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uocL8fbxSKrMQ1zsU0OIdHSS9Fk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FEFSHczzvUISaaCPb6liTcWt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
LEGO heeft zojuist de LEGO 10297 Boutique Hotel aangekondigd. Dit nieuwe gebouw voegt zich toe aan het rijtje modulaire huizen en is vanaf 1 januari te koop via LEGO. Hieronder alle details.

https://bouwsteentjes.inf...3OgpBZaHo-WkQQ9DVqTAh9Bz8

ik weet niet... vind hem iets te druk ofzo

Afbeeldingslocatie: https://bouwsteentjes.info/wp-content/uploads/2021/12/LEGO-10297-Boutique-Hotel.png

meer fotos en achtergrond hier:
https://www.brothers-bric...otel-tbb-review-9k30q-43/

wel grappig de verwijzingen

[ Voor 23% gewijzigd door leosand op 06-12-2021 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Versaevel
leosand schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:08:
LEGO heeft zojuist de LEGO 10297 Boutique Hotel aangekondigd. Dit nieuwe gebouw voegt zich toe aan het rijtje modulaire huizen en is vanaf 1 januari te koop via LEGO. Hieronder alle details.

[Afbeelding]
Als ik dat artikel lees, staat er toch een fout in.
Als je 1500 punten spaart als VIP, wat volgens bericht 100 euro is op volgende aankoop, kost dat ding in principe maar 100 euro. Dan blijft men kopen.....

Maar ook ik wordt er nog niet echt enthousiast van, maar met een leuke GWP, gaat hij er wel komen daar ik tot nu toe nog steeds compleet ben qua modulair...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Eerste indruk is dat deze hotel modular niet echt past bij de andere modulars maar kan me vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gim schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:17:
Eerste indruk is dat deze hotel modular niet echt past bij de andere modulars maar kan me vergissen.
ik vind m maar 'klein', klein qua oppervlakte, klein (dat blauwe tiny ding)

ergens vind ik m wel gaaf, maar niet overtuigend. moet m denk ik eerst in het echt zien

//edit; ik gok dat ik deze ga overslaan, de 'diagonale' opstelling gaat bij mij eigenlijk nergens 'mooi' passen.
nu ik de prijs zie van 200, weet ik het heeel zeker; deze komt er niet

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 06-12-2021 15:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Gim schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:17:
Mee eens. Meer voor een zuidelijk land.

Dit vind ik niet echt fraai.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRZ0dMJhp3-I9aYk0UAADZXYZPo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cR7IF9Bgw1QtkhCHlIhsXF0j.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door meesje op 06-12-2021 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Versaevel schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:15:
[...]

Als ik dat artikel lees, staat er toch een fout in.
Als je 1500 punten spaart als VIP, wat volgens bericht 100 euro is op volgende aankoop, kost dat ding in principe maar 100 euro. Dan blijft men kopen.....

Maar ook ik wordt er nog niet echt enthousiast van, maar met een leuke GWP, gaat hij er wel komen daar ik tot nu toe nog steeds compleet ben qua modulair...
Staat een '0' te veel in het artikel. 1500 VIP punten staat gelijk aan 10 Euro, niet 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-07 23:42
himlims_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:18:
[...]

[knip]

ergens vind ik m wel gaaf, maar niet overtuigend. moet m denk ik eerst in het echt zien
Dat gevoel heb ik inderdaad ook. Vette set, maar ik twijfel over of 'ie tussen de andere modulars past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

leosand schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:08:

[Afbeelding]

meer fotos en achtergrond hier:
https://www.brothers-bric...otel-tbb-review-9k30q-43/

wel grappig de verwijzingen
Beetje Kitsch. Denk met wat modificaties dat er nog wel wat van te maken is. Huidige kleurstelling (vooral de eerste etage) is niet mijn ding. Daarnaast .. die 2 rode vlaggen voegen totaal niets toe en ziet er armoedig uit.

[ Voor 6% gewijzigd door JoeZuCK op 06-12-2021 17:18 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

JoeZuCK schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:22:
[...]

Denk met wat modificaties dat er nog wel wat van te maken is. Ik vind hem ook wat te druk en de kleurstelling is ook niet je van het.
zie zojuist dat deze 200,- geprijst is bij lego .... |:( goed, ik snap dat lego de AFOL als een 'geld koe ziet', maar de prijs van modulars wordt steeds duurder (men koopt toch wel).

het proeft mij beetje als EA-games; kijken hoever we kunnen gaan

nee zo hoeft t van mij niet (klein gebouwtje, afwijkende opstelling, semi-afwijkende kleuren en stijl) en vervolgens 200,- lego prijs :w

tenzij die gruwelijk in de mats komt ergens, .. maar verwacht dat ik m oversla. toch eerst maar eens in echt kijken

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 06-12-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

@himlims_ Same here. Zei net al tegen mijn vrouw; houd mooi mijn geld in de knip :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:32

Hier is een videoreview. Ik vind hem opzich wel mooi gemaakt, maar ik vind hem ook te druk en het kleurgebruik bevalt me niet. Die gaat hier niet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het idee van een driehoekig gebouw wel grappig, maar als je er dan iets naast zet om de vierkante baseplate "op te vullen" dan gaat dat effect natuurlijk wel gelijk weer weg. Ik snap wel dat zulke straten in een Lego stad moeilijker te maken zijn of heel veel ruimte in het midden ineens krijgen tov van de standaard rechthoekpatroontjes, maar toch.

Ik denk voorlopig maar even afwachten en wellicht "wennen" aan het idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Boutique Hotel heeft 3066 steentjes (waarvan een groot deel waarschijnlijk 1x1 tiles), maar toch 6.5cent/steentje, wat toch veel steentjes is voor die prijs.

Gerucht is ook nog eens dat er een mini modular als GWP bij komt en dan verwacht ik dat iedereen die er nu hier "nee" tegen zegt, de set toch gaat kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJ89
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
meesje schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:18:
[...]

Mee eens. Meer voor een zuidelijk land.

Dit vind ik niet echt fraai.

[Afbeelding]
Ik vind die opstelling dan juist wel wat hebben, leuk om te zien hoe smaken kunnen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Versaevel
chrisO schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:33:
Boutique Hotel heeft 3066 steentjes (waarvan een groot deel waarschijnlijk 1x1 tiles), maar toch 6.5cent/steentje, wat toch veel steentjes is voor die prijs.

Gerucht is ook nog eens dat er een mini modular als GWP bij komt en dan verwacht ik dat iedereen die er nu hier "nee" tegen zegt, de set toch gaat kopen ;)
En ik denk dat je daarin best wel eens gelijk kan hebben. Ik wacht iig tot er een leuke GWP bij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:31

D75

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afas
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Het gerucht dat de modular gelijkenis zou vertonen met de Flatiron building klopt in ieder geval niet, of als dat wel de bedoeling was is het in mijn ogen niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

Ik vind hem zeker wel tof. Interessant ook om te zien hoe ze die schuine muur hebben gemaakt, de palmboom vind ik ook mooi gemaakt. Ik zie hiervoor wel een plaatsje naast het politiebureau.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loader
Die nieuwe modulair vind ik wel wat hebben.

En al die mensen die zeggen dat ze deze laten zitten, ik denk dat jullie hem wel uiteindelijk gaan kopen want je wilt het rijtje toch compleet hebben.

Weer hoge prijs... die GWP moet heel mooi zijn dat ik hem gelijk ga kopen, anders wacht ik wel op korting.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Laatst online: 21:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qV_i0jDHKezIpSW-2L7Cg5JCYzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ujn7YBeSkf61c9CxFmTHr5jl.jpg?f=fotoalbum_large

hij is prachtig geworden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@Cheezus Zijn dat nou dezelfde letters als op de typemachine?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Loader schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:09:
Die nieuwe modulair vind ik wel wat hebben.

En al die mensen die zeggen dat ze deze laten zitten, ik denk dat jullie hem wel uiteindelijk gaan kopen want je wilt het rijtje toch compleet hebben.

Weer hoge prijs... die GWP moet heel mooi zijn dat ik hem gelijk ga kopen, anders wacht ik wel op korting.
Check, check en... check O-)
Moest er echt een grote/mooie/speciale/... GWP bijzitten dan is het voor mij ook een 'day 1'.

Misschien is deze modular wel de eerste van een nieuwe serie modulars (qua stijl)?
Parisian Restaurant stak indertijd ook af tegen de oude modulars als ik mij niet vergis, en daarna kwam er de detective's office en brick bank nog bij. Wat mij betreft hoort dit trio bij elkaar, en hebben de oudere modulars een andere stijl. Allemaal subjectief uiteraard ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afas schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:54:
Het gerucht dat de modular gelijkenis zou vertonen met de Flatiron building klopt in ieder geval niet, of als dat wel de bedoeling was is het in mijn ogen niet gelukt.
dat zou opzich een mooiere uitwerking kunnen geven; verdieping erop, iets breeder aangezet (en niet opgevuld met een palmboom / tiny-house)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cherrycoke
  • Laatst online: 21:34
zonoskar schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:19:
@Cheezus Zijn dat nou dezelfde letters als op de typemachine?
Dat klopt ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afas
  • Niet online
De kans is vrij groot dat de modular er hier komt, maar de prijs is stevig dus ik wacht waarschijnlijk op een aanbieding als bij het politiebureau die ik voor €135 gekocht heb bij Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Ik vind hem perfect bij de Diner passen, lekker zomers. Die palmboom is echt heel cool gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
Kapoen schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:20:
[...]

Check, check en... check O-)
Moest er echt een grote/mooie/speciale/... GWP bijzitten dan is het voor mij ook een 'day 1'.

Misschien is deze modular wel de eerste van een nieuwe serie modulars (qua stijl)?
Parisian Restaurant stak indertijd ook af tegen de oude modulars als ik mij niet vergis, en daarna kwam er de detective's office en brick bank nog bij. Wat mij betreft hoort dit trio bij elkaar, en hebben de oudere modulars een andere stijl. Allemaal subjectief uiteraard ;)
Dat zou best kunnen.
Restaurant, Detective en Birkc bank horen bij elkaar, net als de Diner, Garage en Bookshop en Police, want die doen allemaal iets Amerikaans aan.
Dus nu een meer tropische kant op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

himlims_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:24:
[...]

dat zou opzich een mooiere uitwerking kunnen geven; verdieping erop, iets breeder aangezet (en niet opgevuld met een palmboom / tiny-house)
Ik zat net naar deze afbeelding te kijken.

https://cdn.rebrickable.com/media/blog/442/e3f9a5a3.jpg

Ik ben benieuwd hoe het er uit zal zien met een dubbele tussenverdieping. Kwa hoogte kom je dan wat beter uit denk ik voor een hotel (t.o.v. de overige modulars) en je hebt natuurlijk een paar extra hotelkamers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afas
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:24:
[...]

De wigvorm is er niet en voor zover het op een wig lijkt is die veel te breed. Ik begrijp overigens waarom ze het zo gedaan hebben omdat het anders lastig in een straatje te passen is en je bijna geen interieur kunt maken. Flatiron staat niet voor niets op de hoek van Broadway en 5th avenue. De vorm van het gebouw is gedicteerd door het stratenpatroon.

Leuke uitdaging voor de creatievelingen onder ons met een Lego stadje, probeer eens een straat schuin door de staat te laten lopen en het goed aangesloten te krijgen. De nieuwe straatjes van Lego maken meer mogelijk dan de oude platen maar zal een lastige invulling blijven.

Al met al is de Flatiron building een goede kandidaat voor de architecture serie of als iemand een mooi model maakt voor Ideas.

[ Voor 6% gewijzigd door Afas op 06-12-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001

Cheezus

Luiaard

Maar ik weet niet wat ik daar dan mee te maken heb @zonoskar :+

Wel gaaf die nieuwe modular, gelukkig heb ik al lang besloten nooit aan die modulars te beginnen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Cheezus op 06-12-2021 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Cheezus schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:42:
[...]

Maar ik weet niet wat ik daar dan mee te maken heb @zonoskar :+
Euhm, foutje van mij. Ik koos de verkeerde nick uit het lijstje, had @cherrycoke moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Mooi gebouw, alleen niet in stijl met de huidige rest (het Politieburo is van een hele andere tijd, ouder. Bookstore is meer Victoriaanse stijl).
Ik zal 'm sowieso wel gaan kopen (I love gebouwen) maar hoe die bij m'n andere gebouwen gaat passen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud_VII
Een bijzondere modular. Heeft wel iets.... Ben bang dat hij er toch gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:50

Soggney

Zeekomkommer

Hoewel het een modular is, krijg ik meer een fawlty towers vibe van het boutique hotel

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cloud_VII
Hier in combinatie met Modular 2020 en 2021

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-t8Czf8K-ZLOseToSJZEcc2DAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/346WOvF5jSmQWLVp7yCfNLIl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

QuattroNL schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:49:
Mooi gebouw, alleen niet in stijl met de huidige rest (het Politieburo is van een hele andere tijd, ouder. Bookstore is meer Victoriaanse stijl).
Ik zal 'm sowieso wel gaan kopen (I love gebouwen) maar hoe die bij m'n andere gebouwen gaat passen....
Wanneer je een “echte” stad (Budapest, Barcelona, Istanbul) bezoekt, zie je dat het straatbeeld ook verschillende stijlen en periodes van architectuur kent. Wat dat betreft heb ik er weinig moeite mee dat het “anders” is.

Alleen proeft dit mij meer als “Havana” (Palm/kleurtjes) dat is wel ander uiterste van spectrum; zo iets zou je in de bovengenoemde steden ook nauwelijks terug zien.

Valt me mee dat het niet label “paradise” (1988/1990?) gekregen heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrusT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:11
Ik vind die nieuwe modular wel vet.
Maar nderdaad, naast vb de brandweerkazerne gaat die wel afsteken, maar bij de bookstore past hij dan weer wel.
Ook blij dat het boekje niet meer in het zwart is (althans in die videoreview toch niet).
Al bij al, hij komt er toch, al was het maar om de verzameling te vervolledigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Zie DM.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Grappig hoe de reacties verschillen, ook niet gek eigenlijk 1000 mensen 1000 smaken, een ander tevreden stellen zorgt automatisch voor iemand anders die dat minder is.

Ik vind de nieuwe modular echt heel vet namelijk.
Er waren al zoveel gebouwen die een Amerikaanse stijl hadden, en een paar met wat meer Europese invloeden, vooral via Ninjago semi-aziatische stijl.... en nu eindelijk ook eentje uit een wat tropischer klimaat.
Voor hen die vooral de USA gebrouwen een beetje beu waren en meer een magische mix willen van allerlei stijlen is dit wel een uitkomst denk ik.

En verder vind ik het super tof hoe niet-vierkant deze modular is. Ronde erker, ronde boogjes, ronde vormen bij het dak, een schuine muur... het ziet er allemaal veel organischer uit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Mooi hotel, hij staat hier op de pre-order :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Maak hem roze en wit en je hebt de nieuwe paradisa modulair :P

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:37
Ik ben echt heel heel tevreden met deze nieuwe Modular zeg! Wat een geweldig ontwerp! Mooie frisse stijl ook! Die gaat er zeker komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Overigens best een tegenvaller dat dit een jubileum set is. Laat ik het anders verwoorden: ik had er hogere verwachtingen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:13
Ik vind hem prachtig! Afgelopen modulars vond ik een beetje tegenvallen. Deze wil ik zeker wel hebben!

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:08
Ik ben te laat in de modulars gestapt, en dat is goed voor mijn portemonnee.

Maar dit, wat een build is dit! En we zijn nog niet eens halverwege

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/1XMYP1VK/IMG-20211206-192850.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 00:06
Brammos85 schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:37:

[Afbeelding]
Added to backlog O-)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:02
Brammos85 schreef op maandag 6 december 2021 @ 19:37:

[Afbeelding]
Ben er ook mee bezig, ben net iets verder op weg.

Leuke build inderdaad, vooral omdat ie echt flink de hoogte in gaat. Wel soms flink herhalend, wat een minpuntje is. Met als dieptepunt zakje 9, maar daar ben je gelukkig snel doorheen.

Hoe is de bouwervaring van de Space Shuttle? Die staat bij mij nog op mn wishlist :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

DCNY schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:01:
[...]

Ben er ook mee bezig, ben net iets verder op weg.

Leuke build inderdaad, vooral omdat ie echt flink de hoogte in gaat. Wel soms flink herhalend, wat een minpuntje is. Met als dieptepunt zakje 9, maar daar ben je gelukkig snel doorheen.

Hoe is de bouwervaring van de Space Shuttle? Die staat bij mij nog op mn wishlist :)
Heel erg gaaf, duurt relatief lang voordat het geheel vorm krijgt en dan ineens is het er.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

In mijn klas (ik ben leraar) heb ik de Bonsai-boom op mijn bureau staan. Prachtig ding. ;)

Een poosje geleden was er een invaller en die heeft - u raadt het al - het boompje omgestoten. Alles weer opgeraapt; in elkaar gezet en klaar was Kees. Vervolgens is er vakkundig geveegd en de lesdag zat er weer op.

Helaas ontbreekt er nu een part: 4508215. Kost een paar cent, dus die wilde ik bestellen.
Maar er komt overal flink (4-5 euro ofzo) verzendkosten overheen. Terwijl het prima in een envelopje kan.
Hebben jullie tips? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Verwijderd schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:53:
Vraagje.

In mijn klas (ik ben leraar) heb ik de Bonsai-boom op mijn bureau staan. Prachtig ding. ;)

Een poosje geleden was er een invaller en die heeft - u raadt het al - het boompje omgestoten. Alles weer opgeraapt; in elkaar gezet en klaar was Kees. Vervolgens is er vakkundig geveegd en de lesdag zat er weer op.

Helaas ontbreekt er nu een part: 4508215. Kost een paar cent, dus die wilde ik bestellen.
Maar er komt overal flink (4-5 euro ofzo) verzendkosten overheen. Terwijl het prima in een envelopje kan.
Hebben jullie tips? :)
Ik zou hem bij Lego gewoon opvragen als missende onderdeel in de verpakking.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
SunnieNL schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:56:
[...]

Ik zou hem bij Lego gewoon opvragen als missende onderdeel in de verpakking.
da's niet netjes... en heb ik zelf ook gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthusmc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-07 21:52
Ik twijfel al een tijdje over het bewaren van de Lego verpakkingsdoos van de diverse sets die ik heb. (De duurdere sets)
Dit met het oog op de waarde en mogelijke verkoop in de verre toekomst.

Voegt de verpakkingsdoos eigenlijk veel waarde toe?
Bewaren jullie deze, zo ja hoe?

Het bewaren van deze dozen neemt natuurlijk ook extra veel ruimte in beslag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loader
xanthusmc schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:44:
Ik twijfel al een tijdje over het bewaren van de Lego verpakkingsdoos van de diverse sets die ik heb. (De duurdere sets)
Dit met het oog op de waarde en mogelijke verkoop in de verre toekomst.

Voegt de verpakkingsdoos eigenlijk veel waarde toe?
Bewaren jullie deze, zo ja hoe?

Het bewaren van deze dozen neemt natuurlijk ook extra veel ruimte in beslag :)
Ik bewaar ze altijd, goed voor de waarde. Levert meer op.

En ik maak ze plat. Heb ooit 1 grote doos gemaakt van karton van 4 lego kartonnen omdozen. En daar bewaar ik alle plat gemaakte dozen in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
42erik schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:40:
[...]

da's niet netjes... en heb ik zelf ook gedaan ;)
Goh, ik heb bij Lego wel eens een onderdeeltje opgevraagd dat was stuk gegaan bij het spelen. Gewoon eerlijk uitgelegd en vervangen gekregen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:42
Haha, ik zit al twee weken bijna elk uur te checken of er al beelden zijn van de nieuwe modular, en dan kijk ik een dagje niet, en staat het hele forum er vol mee :p
Ik vind hem persoonlijk ook erg leuk! Ik hou er wel van als er wat reliëf in het straatbeeld komt, daar zorgt deze wel voor. Verder vind ik het leuk dat hij zo kleurrijk is! En voor de rest moet ik het nog ontdekken ;)

Ik denk dat deze misschien ook erg leuk is om met de straatkant links tegen een ander hoekgebouw aan te zetten, zodat er een klein steegje ontstaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Jakkus op 06-12-2021 22:23 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Los bestellen van dat onderdeel bij Lego zelf moet je minimaal 18 euro uit geven. Is een optie als je nog een set wilt kopen.
Weet niet wat ik zelf zou doen eigenlijk. Denk dat ik hem uiteindelijk via Bricklink met andere bestellingen mee zou pakken.
https://www.lego.com/nl-n...rick?query=4508215&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
Arunia schreef op maandag 6 december 2021 @ 22:28:
Los bestellen van dat onderdeel bij Lego zelf moet je minimaal 18 euro uit geven. Is een optie als je nog een set wilt kopen.
Weet niet wat ik zelf zou doen eigenlijk. Denk dat ik hem uiteindelijk via Bricklink met andere bestellingen mee zou pakken.
https://www.lego.com/nl-n...rick?query=4508215&page=1
Hoe kom je daarbij?

Je kan via 'vervangende onderdelen kapotte onderdeel' aanvragen. Het is maar 1 ding en ze sturen het gratis op.

Misschien dat jij 'bestellen bij picks and bricks 'bedoelt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Loader schreef op maandag 6 december 2021 @ 22:40:
[...]

Hoe kom je daarbij?

Je kan via 'vervangende onderdelen kapotte onderdeel' aanvragen. Het is maar 1 ding en ze sturen het gratis op.

Misschien dat jij 'bestellen bij picks and bricks 'bedoelt?
Dat klopt, ik heb het over los bestellen van dat onderdeel. Omdat in principe ik ook zo in elkaar zit als degene die het aan gaf. Zelf kwijt gemaakt of stuk gemaakt? Dan zelf voor betalen.
Maar goed, vervangende onderdelen is het gratis, maar hou er zelf niet van om het op die manier te doen.
Ieder zijn ding uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 06-12-2021 22:46 ]

Pagina: 1 ... 137 ... 354 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer. Hier mag je je nieuw aangekochte Lego-set naar hartelust showen.
De Lego MOC-Challenge discussietopic: De Tweakers Lego MOC Challenge

Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Voor V&A (Vraag en Aanbod) zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
Voor alternatieve steentjes, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
Voor statusupdates van bestellingen: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops. Zie hier voor de uitleg: Outerspace in "Het Grote Lego Topic - Deel 7"

Lego Masters: Lego Masters

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .