Ligt er denk ik wel een beetje aan wat je persoonlijk leuk vind, maar bijvoorbeeld de typemachine, piano en de boomhut vond ik erg leuke sets.

Camp Nou viel enorm tegen, het is een grote set maar het bouwwerk bestaat alleen maar uit herhaling herhaling en nog eens herhaling. Daar moest ik mezelf echt even doorheen bijten. Na die set wist ik meteen dat bijvoorbeeld een Collosseum niks voor mij zou zijn.
Van Technic viel de Ferrari tegen, als je al de Chiron/Sian/GT3 RS hebt gemaakt. Ook de Mack Anthem truck was mwehh, leuk maar niet bijzonder.
De CAT Bulldozer daarintegen was een hele gave build! Groot, en vol met features. Beetje zoals de Liebherr R9800 maar dan nog gaver! Jammer dat het apparaat nog niet bestuurbaar was toen ik hem in elkaar had staan. LEGO was niet zo snel om hem in de Android app te zetten.

Nee hou op! Dat kun je maar beter niet doen.

Ik was dit topic even ontschoten, vandaar opeens wat meer sets in 1x. Van wat ik heb geplaatst praten we over Februari dit jaar, dus wel meerdere maanden.

Het is vrij divers inderdaad. Ik heb nog steeds de voorkeur voor Technic, en dan het liefst de 1/8 schaalmodellen van super/hypercars.

Ik hoop dat Lego volgend jaar weer met zo'n set gaat komen.
Maar builds zoals de Nintendo, Piano en Typmachine zijn ook echt heel erg leuk om te doen! Daarom kijk ik ook al uit naar de Titanic.
Ik heb nooit echt interesse in Star Wars gehad, maar er zitten wel 2 sets in die serie die mijn aandacht hebben en dat zijn uiteraard de Imperial Destroyer en de Millennium Falcon. Als ik geen set meer voor ogen heb om te bouwen dan denk ik dat die 2 er nog wel eens gaan komen.