We zijn aan het kijken naar een nieuwbouw kavel, ik heb al een dikke kelder onder het huis erbij bedongenhimlims_ schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:08:
[...]
maakt niet uit welke kamer je pakt; uiteindelijk is ie toch te klein

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
We zijn aan het kijken naar een nieuwbouw kavel, ik heb al een dikke kelder onder het huis erbij bedongenhimlims_ schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:08:
[...]
maakt niet uit welke kamer je pakt; uiteindelijk is ie toch te klein
Ik zou zeggen dat laatste.Afas schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:44:
Over niet al te lang zal ik ook wel na gaan denken over een Lego kamer haha. Eerst nog een aantal keer de FoMo toe laten slaan. Wat heeft voor een Lego kamer de voorkeur: een kamer met weinig natuurlijk daglicht (zolder, garage) zodat je minder last hebt van vergeling van de stenen of toch maar een kamer met daglicht?
Daily driver; MB R171 SLK280
Daglicht zou ik doen. Om nu voor je hobby een donker hol in te moeten.. NopeAfas schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:44:
Over niet al te lang zal ik ook wel na gaan denken over een Lego kamer haha. Eerst nog een aantal keer de FoMo toe laten slaan. Wat heeft voor een Lego kamer de voorkeur: een kamer met weinig natuurlijk daglicht (zolder, garage) zodat je minder last hebt van vergeling van de stenen of toch maar een kamer met daglicht?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
@Leffunk Maar als het je vader om de bouwervaring gaat; de Lamborghini en Bugatti lijken technische veel op elkaar, beide sets aanschaffen/bouwen heeft dan niet veel toegevoegde waarde, ik zou dan degene kiezen die je het leukst vindt.meesje schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:54:
@Leffunk Ik zou sowieso voor de Bugatti gaan. Deze gaat na 2,5 jaar met pensioen. Het is de verwachting dat het eind dit jaar over is met deze set. Als je deze lijn doortrekt, zal de Sian nog tot eind 2023 leverbaar zij. Dan kun je deze altijd nog later een keer cadeau doen.
Qua aantal uren bouwplezier ontlopen deze elkaar niet heel veel: 3600 vs 3700 steentjes.
Who wants to life forever anyway...
indruk dat vergeling tegenwoordig wel mee valt (hier is enkel het ziekenhuis wit); heb juist gekozen voor kamer met goed daglicht; zicht middels daglicht bouwt toch het plezierigste. En zijn de modulars en sets details duidelijkst te zien.Afas schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:44:
[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 29-09-2021 10:14 ]
Cool.himlims_ schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:38:
[...]
indruk dat vergeling tegenwoordig wel mee valt (hier is enkel het ziekenhuis wit); heb juist gekozen voor kamer met goed daglicht; zicht middels daglicht bouwt toch het plezierigste. En zijn de modulars en sets details duidelijkst te zien.
opbergbakjes/sorteer systeem onder de tafel:
[Afbeelding]
voorzien van labels:
[Afbeelding]
Label:
De labels van https://brickarchitect.com/labels/ (brother printers) heb ik omgekat naar Dymo-formaat.
En gedeeld op Google Drive .
[DOWNLOADS]
(incl. aantal bouwboeken)
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
[ Voor 61% gewijzigd door Jakkus op 29-09-2021 13:43 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
je zoekt een; https://www.brickowl.com/ en een www.bricklink.comCass Casey schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:55:
Beginnersvraagje: ik heb van vroegâh nog wel losse steentjes, maar de laatste aanschaffingen zijn allemaal "modeldozen". Halen jullie daar dan de steentjes gewoon uit en in losse bakjes verdelen? Of hebben jullie die classic-sets massaal gekocht?
[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 29-09-2021 14:12 ]
hoe doe jij dat dan? schrijf jij ze eerst aan dan? of komt dit automatisch door bepaalde hoeveelheid te selecteren?himlims_ schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:06:
[...]
je zoekt een; https://www.brickowl.com/ en een www.bricklink.com
probeer veelal te zoeken naar (re)sellers met overwoord; 'bulk' waardoor de ppb (price per brick) enorm omlaag kan.
*knip*
shop van klaas is mijn favoriete (in nld)leosand schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:07:
[...]
hoe doe jij dat dan? schrijf jij ze eerst aan dan? of komt dit automatisch door bepaalde hoeveelheid te selecteren?
Super mooi, leuke detailsrhodium schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:54:
Tijdje terug al een keer ontwerp laten zien, maar nu staat die hier gebouwd. Bijna helemaal tevreden mee.
[Afbeelding]
Moet alleen nog even de binnenkant leuk maken en daarna maak ik een handleiding die op rebrickable.com komt.
ik vind hem helemaal leuk!rhodium schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:54:
Tijdje terug al een keer ontwerp laten zien, maar nu staat die hier gebouwd. Bijna helemaal tevreden mee.
[Afbeelding]
Moet alleen nog even de binnenkant leuk maken en daarna maak ik een handleiding die op rebrickable.com komt.
Ik vind dat ook heerlijk. Heb mijn dochter wel verteld dat ik echt egoistisch ben met mijn eigen Lego als het nieuw is.gwystyl schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:05:
Ik heb een paar dagen geleden het Middeleeuws kasteel 31120 besteld voor mijn zoontje (wordt binnenkort 6)
[Afbeelding]
Ik heb ook alvast de boekjes gedownload en een beetje doorgebladerd. Volgens mij wordt dit best een uitdaging voor een 6-jarige (staat als 9+ op de site/doos), maar als we het gewoon samen in delen opbouwen denk ik dat het wel goed komt. Mocht hij op een gegeven moment toch de lol van het bouwen niet meer zien, dan bouw ik hem wel af en kan hij er daarna mee spelen. Ik denk dat het thema en de speelbaarheid in ieder geval wel in de smaak gaan vallen.....
Dat lijkt me redelijk arbeidsintensief! *kijkt naar het Colosseum dat nog uit elkaar moet*Arunia schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:22:
@iAR Ikzelf haal ze uit elkaar vanuit de handleiding zelf. Dus achter naar voren uit elkaar halen.
Heb zo het idee dat wanneer je het vanuit de index doet, dat die wellicht niet klopt.
Bij Intertoys is deze nog (online) te krijgen voor 145 euro.GAIAjohan schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:50:
De 10262 gaat ineens hard omhoog qua prijs en weinig beschikbaar. Daarnaast gaat ie er natuurlijk uit..
Zou de James Bond week van RTL/Videoland hier verder ook bijdragen?
Brickwatch toont nog maar 3shops
Uit welke sets is deze MOC? 10292 en andere?rhodium schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:54:
[Afbeelding]
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Erg gaaf gelukt!! Mooi gebruik van kleuren en herhaling daarvan, de ramen van de verdiepingen leuk gemaakt. Die groene accenten (slope met curved) heb ik denk ik niet eerder gezien, breekt mooi het patroon!rhodium schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:54:
[Afbeelding]
Moet alleen nog even de binnenkant leuk maken en daarna maak ik een handleiding die op rebrickable.com komt.n
Nee alleen 21319 voor de onderkant.HekkeySE schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:39:
[...]
Uit welke sets is deze MOC? 10292 en andere?
Wow, wat een model! Dit doet mij denken aan speelgoedwinkels waar je vroeger gigantische schepen/vliegtuigen en andere modellen had staan. Voor mij is deze set echt het vlaggenschip wat je met Lego kan realiseren. Ik zie uit naar de afmetingen en meer detail foto's!
Wauw, wauw nog eens wauw! Wat een prachtig model! Knap dat het zo ‘smooth’ is gebleven, waarschijnlijk klik je delen aan elkaar. Denk dat ie wel 1,25m is.
[ Voor 13% gewijzigd door D. Ninjai op 29-09-2021 21:42 ]
9090 stukjes. Dat wordt wel ff sparen. Gok tussen de 900-1000 euro.D. Ninjai schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:10:
[...]
Wauw, wauw nog eens wauw! Wat een prachtig model! Knap dat het zo ‘smooth’ is gebleven, waarschijnlijk klik je delen aan elkaar. Denk dat ie wel 1,25m is.
Dit komt meteen in huis. Fantastisch die details, smullen voor diegene in de ban van Titanic zijn. Een plek ervoor is een zorg voor later.
Ik verwacht eerder €500 - €600, vergelijkbaar met het Colosseum.SunnieNL schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:59:
[...]
9090 stukjes. Dat wordt wel ff sparen. Gok tussen de 900-1000 euro.
Maar idd, denk dat deze wel in mijn huis gaat verschijnen al heb ik nog geen idee waar die komt te staan
Owh dat valt dan nog mee. Minder merkenrecht in licentie blijkbaar dan met de StarWars ucs. Wordt oktober ineens een hele dure maand als die echt op 20okt in vip verkoop gaat.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Volgens promobricks is ie 1.23m lang.QuattroNL schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:18:
Met z'n 1m is ie wel wat kleiner dan de Titanic van m'n zoontje (die is 1,50m).
Het dek is ook wel wat gedetailleerder.
Als ik al mijn Bricklink orders daarvoor bij elkaar optel ontloopt het elkaar niet heel veel...
Met ijsberg GWP in de eerste weken van verkoop?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zitten de minifiguren Jack en Rose er ook bij?
11-17 oktober dubbele VIP punten dus dat mis je dan net.SunnieNL schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:06:
[...]
Owh dat valt dan nog mee. Minder merkenrecht in licentie blijkbaar dan met de StarWars ucs. Wordt oktober ineens een hele dure maand als die echt op 20okt in vip verkoop gaat.
Heb er voor morgennacht ook al 2 op de lijst
Erg mooi geworden inderdaad. Welke sets zijn hiervoor nodig? en verder nog veel losse stenen? Ik kan je vorige post niet terugvindenrhodium schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:54:
[Afbeelding]
welke bakjes zijn dit?himlims_ schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:38:
[...]
opbergbakjes/sorteer systeem onder de tafel:
[Afbeelding]
Beter om even te bellen of mailen met LEGO klantenservice? LEGO Store Utrecht heeft hem volgens de website in ieder geval op voorraad.DCNY schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:46:
Had de 40424 (Winters sneeuwballengevecht) op t oog om samen met de arreslee te bestellen. Op lego.nl staat nu “tijdelijk niet op voorraad”. Op Brickwatch staat “uitverkocht”.
Hij is er al n tijdje niet. Komt deze weer terug?
https://www.lego.com/nl-n...nter-snowball-fight-40424
mmm.. das wel jammer ja, maar ik ben zo bang dat deze ondanks de prijs toch in no-time is uitverkocht dat ik daar eigenlijk niet op wil wachten.Vitruvius schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
11-17 oktober dubbele VIP punten dus dat mis je dan net.
Eeh, dit is statisch model van een over bekende boot...TestDummie schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:38:
[...]
... Voor mij is deze set echt het vlaggenschip wat je met Lego kan realiseren. Ik zie uit naar de afmetingen en meer detail foto's!
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Eurionair schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:38:
Nu even nadenken wat we hierna gaan bouwen maar het wordt vermoedelijk geen tow-truck
[ Voor 10% gewijzigd door zonoskar op 30-09-2021 14:55 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Het is natuurlijk een icoon die in steentjes vereeuwigd wordt! De schaal, het oog voor detail en het aantal steentjes laat zien dat lego niet bang was voor de uitdaging.warhamstr schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:42:
[...]
Eeh, dit is statisch model van een over bekende boot...![]()
Wat is hier zo hyper bijzonder aan?
Tot LEGO inziet dat mensen nog meer geld willen neertellen en ze besluiten om een nog groter model uit te brengen met ruimte voor nog meer detail. Dan zakt dit model af naar een tweede of derde plaats en komt in de schaduw te staan van de nieuwe nummer één waarop teruggeblikt wordtTestDummie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:11:
[...]
Het is natuurlijk een icoon die in steentjes vereeuwigd wordt! De schaal, het oog voor detail en het aantal steentjes laat zien dat lego niet bang was voor de uitdaging.
Voor mij persoonlijk is dit een van die sets die een nieuw hoogtepunt van Lego markeert, waarop later teruggeblikt zal worden
Ieder z'n eigen smaak! Ik vermoed wel dat lego met deze set, het Colosseum en de Millennium Falcon aan de limiet zit van de prijs, aantal onderdelen en de complexiteit. Een nog fysiek grotere set zou ook wat ongemakkelijk zijn in gebruik, een vierkante meter Lego verplaatsen en ergens kunnen etaleren is ook wel handigGim schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:26:
[...]
Tot LEGO inziet dat mensen nog meer geld willen neertellen en ze besluiten om een nog groter model uit te brengen met ruimte voor nog meer detail. Dan zakt dit model af naar een tweede of derde plaats en komt in de schaduw te staan van de nieuwe nummer één waarop teruggeblikt wordt![]()
Neemt niet weg natuurlijk dat het wel tof is dat ze een dergelijke set op de markt brengenIk heb er zelf alleen te weinig mee, tenzij het als een modulair gebouw te openen valt en geheel van binnen voorzien is van details, van de machinekamer tot aan de kamer waar Rose nagetekend wordt
Haha , deze kan zo mee doen in de Mad Max deel 26 (of hoever zo ook zijn)
Er is ook een gejatte MOC van op amazon.de, maar ik krijg maar geen contact met de MOCer om wat te doneren, dus ik weet niet of ik hem moet kopen of niet (is alweer bijna 4 maanden geleden)Eurionair schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:56:
[...]
Haha , deze kan zo mee doen in de Mad Max deel 26 (of hoever zo ook zijn)![]()
Ik mis bovendien nog een paar onderdelen alhoewel het bij deze misschien niet direct opvalt
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
warhamstr schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:42:
[...]
warhamstr schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:42:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door rammes op 30-09-2021 16:15 ]
Ik zou het doen!
De maat... Verder vind ik hem ook mwoawarhamstr schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:42:
[...]
Er is wel een markt voor grotere modellen, kijk naar shops die MOC's verkopen zoals deze: https://www.jb-spielwaren.de/riesige-mocs/TestDummie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:35:
[...]
Ieder z'n eigen smaak! Ik vermoed wel dat lego met deze set, het Colosseum en de Millennium Falcon aan de limiet zit van de prijs, aantal onderdelen en de complexiteit. Een nog fysiek grotere set zou ook wat ongemakkelijk zijn in gebruik, een vierkante meter Lego verplaatsen en ergens kunnen etaleren is ook wel handig
Maar misschien heb je wel gelijk, voor je het weet heb je een schaal 1:1 Jack en Rose UCS, inclusief deur waar eigenlijk wel twee personen op passen die gelijk bruikbaar is als eettafel. Het zou wel een ijsbreker zijn bij visite xD
Ik zou zeggen dat je je best gedaan hebt, als ie echt niet reageertzonoskar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:07:
[...]
Er is ook een gejatte MOC van op amazon.de, maar ik krijg maar geen contact met de MOCer om wat te doneren, dus ik weet niet of ik hem moet kopen of niet (is alweer bijna 4 maanden geleden)
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Deze bakjes: Bekijk IRIS Organizer Chest ladesysteem A4 - 8 kleine lades - 8 x 4L - Kunststof - Zwart/Transparant op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 01-10-2021 01:09 ]
scintillating
Ik ben benieuwd wat die verrassing inhoudt.Arunia schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:07:
Zo, de Mario Question Mark Block besteld. Met nog een klein setje er bij (3,99 voor de hockey/andere sport meuk. Wellicht leuk voor het winter dorp) zodat je de bonus extra nog kan krijgen. Wat ik gaar vind, want daar hoefde ik maar 1 cent extra voor te hebben, maar goed.
Daar doen ze het natuurlijk om
Ik krijg deze vandaag binnen.Sjurm schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:58:
[...]
Ik ben benieuwd wat die verrassing inhoudt.
Iemand die al gekregen?
[ Voor 17% gewijzigd door LAD93 op 01-10-2021 10:50 ]
per aspera ad astra
De grote vanaf 1 november toch…? Hier althans wel…?LAD93 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:05:
De nieuwe grote en kleine Batman Tumblers zijn vanaf vandaag te bestellen!
Ik wacht nog even tot hij beschikbaar is bij de kleinere LEGO zaken.
De grote volgens mij vanaf 1 november pas: https://www.lego.com/nl-n...n-batmobile-tumbler-76240LAD93 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:05:
De nieuwe grote en kleine Batman Tumblers zijn vanaf vandaag te bestellen!
Ik wacht nog even tot hij beschikbaar is bij de kleinere LEGO zaken.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 19% gewijzigd door Arunia op 01-10-2021 09:49 ]
De voorwielen van de nieuwe versie staan dichter naar het midden, wat volgens de Lego Designer meer overeenstemt met de film versie.Superkiwi schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:23:
Het eerste wat opvalt is de standaard, het tweede wat opvalt is de zijkant.
Ik vind in beide gevallen het origineel mooier.
Voor die ene cent had je toch ook een steentje van een paar cent mee kunnen bestellen? Dat had ik vorig jaar namelijk gedaan. Natuurlijk gewoon voor het allergoedkoopste steentje gegaan en niet eerst van te voren gekeken welke ik het beste kon gebruiken.Arunia schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:33:
PFffff, ziet mijn vrouw vanochtend de mini disney kasteel set.
Als ik dat nu vannacht had geweten, dan had ik niet voor 4 euro een setje besteld erbij en deze meteen meegepakt.
Als ik hem nu bestel, komt er weer 6 euro bij en ze zijn al in het magazijn bezig met de Question Mark Block.
Daar heb ik niet eens bij stil gestaan als optie. Maar goed, die set was ook niet perse duurder, maar baal er wel van dat ik niets wist van dat Disney kasteeltje. We zijn daar geweest ook nog namelijk. (en nee, die grote is gewoon te duur en geen plek voor).meesje schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:49:
[...]
Voor die ene cent had je toch ook een steentje van een paar cent mee kunnen bestellen? Dat had ik vorig jaar namelijk gedaan. Natuurlijk gewoon voor het allergoedkoopste steentje gegaan en niet eerst van te voren gekeken welke ik het beste kon gebruiken.
Wow, had niet verwacht dat ie nog/weer beschikbaar zou komen!Tc99m schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:11:
Ik weet dat bestelupdates hier niet de bedoeling zijn, maar bij het plaatsen van de 'kerstbestelling' (Santa's Visit en Santa's Sleigh) zojuist zag ik dat de 2-in-1 Kerstkrans (40426) weer op voorraad is!
Sla je slag, vorig jaar was deze snel uitverkocht!
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Zou wel raar zijn, als ze die kerstkrans niet meer zouden uitbrengen. De set was vorig jaar net nieuw en was online snel uitverkocht. Gelukkig had ik vorig jaar de allerlaatste in NLQuattroNL schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Wow, had niet verwacht dat ie nog/weer beschikbaar zou komen!
Gelijk besteld. Thx!
Leuke verjaardagscadeau!runner83 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:01:
Gisteren voor mijn verjaardag het Harry potter kasteel gekregen voor het eerst in 20+ jaar dat ik weer eens lego kreeg voor een verjaardag:)
kan niet wachten om te beginnen set ziet er mooi uit.
🥇 1. Gim | 🥈 2. phYzar | 🥉 3. D75 |
![]() | ![]() | ![]() |
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Bedankt!Luuk89 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:16:
Kerstkrans 2-in-1 op voorraad bij Lego!
https://www.lego.com/nl-n...stmas-wreath-2-in-1-40426
"it's nice to be important, but it's more important to be nice"
Ik zou het doen!
een uurtje geleden ook in de store in Leidschendam.Luuk89 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:16:
Kerstkrans 2-in-1 op voorraad bij Lego!
https://www.lego.com/nl-n...stmas-wreath-2-in-1-40426
Heb de verrassing net binnen, hier was het de Duitse herder brickheadz.Sjurm schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 06:58:
[...]
Ik ben benieuwd wat die verrassing inhoudt.
Iemand die al gekregen?
Ja welkom erbij! En nu begint t pas echtAfas schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:58:
Ik hoor er nu echt bij, ik heb namelijk voor het eerst een kleine backlog
Hoekgarage, de Baracuda piraten en de Charles Dickens giveaway
Ik zou het doen!
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
ik ga december verhuizen..Moofnor schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:19:
Mensen met een backlog hebben toch gewoon hun prioriteiten verkeerd liggen?
Ik zit zelf in een opgelegde afkoelingsperiode na aanschaf van Diagon Alley…
[ Voor 8% gewijzigd door mschol op 01-10-2021 17:49 ]
Als je al wat langer mee gaat dan begint je huis redelijk vol te staan met LEGO modellen. Mijn methode om dat te temperen is door mezelf de restrictie op te leggen dat ik één (grote) set per maand kan/mag bouwen. Wat dus betekent dat ik regelmatig een backlog heb staan wanneer ik meerdere sets in korte tijd (in aanbiedingen) heb aangeschaft. Anticipatie op een mooie set bouwen is ook fijn hoor!Moofnor schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:19:
Mensen met een backlog hebben toch gewoon hun prioriteiten verkeerd liggen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq