Heb bij skoda.nl geklaagd, krijg je een standaard antwoord. Heb ze in reactie naar dit forum verwezen.
Helaas hebben wij de afgelopen tijd te maken gehad met storingen in de Online Diensten. Waarvoor mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Inmiddels is deze storing verholpen. Mocht u nog problemen ervaren in de app, dan adviseer ik u deze opnieuw te downloaden.
Biedt het opnieuw downloaden van de app geen oplossing of ervaart u nog problemen in uw auto of via de pc, dan help ik u graag verder. Stuurt u mij dan de volgende gegevens:
- Korte beschrijving wat het probleem precies is.
- Indien het een foutmelding betreft: een screenshot of een foto van de melding, met daarbij de datum en het tijdstip.
- Kenteken van de auto en het e-mailadres van uw account.
U kunt dit sturen als reactie op deze e-mail.
Aan de hand van de aangeleverde informatie, ga ik het verder voor u uitzoeken.
Helaas hebben wij de afgelopen tijd te maken gehad met storingen in de Online Diensten. Waarvoor mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Inmiddels is deze storing verholpen. Mocht u nog problemen ervaren in de app, dan adviseer ik u deze opnieuw te downloaden.
Biedt het opnieuw downloaden van de app geen oplossing of ervaart u nog problemen in uw auto of via de pc, dan help ik u graag verder. Stuurt u mij dan de volgende gegevens:
- Korte beschrijving wat het probleem precies is.
- Indien het een foutmelding betreft: een screenshot of een foto van de melding, met daarbij de datum en het tijdstip.
- Kenteken van de auto en het e-mailadres van uw account.
U kunt dit sturen als reactie op deze e-mail.
Aan de hand van de aangeleverde informatie, ga ik het verder voor u uitzoeken.