LG Therma (Monoblock) warmtepompen topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 178 179 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazemo
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 06:43
Jojan265 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 17:45:
[...]

Ik heb je verhaal 2 keer gelezen, maar begrijp nog steeds wat er nou aan de hand was. Was het nou dipswitch 8 welke bij jou ook waarschijnlijk voor de problemen zorgde?
8)7 nou ja ik heb er een andere printplaat ingezet en het probleem is weg (die teruggestuurde van Arjan)
conclusie mijn printplaat is/was defect,externe thermostaat had ik voorzorg ervan afgehaald dipschak 8 op uit en het werkt nu (heeft voorheen 2jaar goed gewerkt met externe thermostaat)

voor alle duidelijkheid printplaat gaf de problemen misschien wel de software? wat erop staat
ik heb er onderhand een punthoofd van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalexSun
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:42
Jojan265 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 17:45:
[...]

Ik heb je verhaal 2 keer gelezen, maar begrijp nog steeds wat er nou aan de hand was. Was het nou dipswitch 8 welke bij jou ook waarschijnlijk voor de problemen zorgde?
Nee, dipswitch 8 was het probleem bij Arjan als ik het goed begrijp

LG monobloc s 5kW U44, 3kWp zuid, Model 3 SR+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazemo
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 06:43
SalexSun schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:14:
[...]

Nee, dipswitch 8 was het probleem bij Arjan als ik het goed begrijp
JA je hebt het begrepen,bij mij was het de printplaat ws,ik heb er nu die van arjan er in en het probleem is weg het is in feite een nieuwe want die komt uit een nieuwe WP.....zoals ik al eerder berichte ik weet ook niet voor 100% zeker,feit is het werkt nu bij mij wel goed CH 53 blijft weg..externe thermostaat laat ik er voorlopig vanaf.
Pagina: 1 ... 178 179 Laatste