Ik heb hier een 180m2 vloerverwarming.
Koelen eens uitgetest; ik stuur op retour 19°C.
De WP lijkt zo eindelijk eens te doen wat ik verwacht. Ze stuurt mooi naar 19°C retour en blijft er veelal net boven. Ik heb nog wel modulatie staan op max 50%. Dat beperkt wel de snelheid van de compressor de eerste 30 minuten.
Ik heb ze maximaal al eens 5 uur laten lopen en door modulatie gaag ze nooit onder 19°C (een enkele keer even 18,7 maar even later terug 19.1°C.... de temp sensor blijven natuurlijk die absurd kleine resolutie hebben). En delta T zit net onder 5°C.
De vloer kan dus zeer mooi de koeling opnemen. Door de massa van de vloer is de koeling wel niet echt merkbaar. Ook zonder koeling blijft ons het op max 24graden binnen. Door de koeling eens enkele uren te laten draaien zit de max temp in huis eerder rond 23°C.
Ik heb wel de vv in badkamer uitgezet...
Koelen eens uitgetest; ik stuur op retour 19°C.
De WP lijkt zo eindelijk eens te doen wat ik verwacht. Ze stuurt mooi naar 19°C retour en blijft er veelal net boven. Ik heb nog wel modulatie staan op max 50%. Dat beperkt wel de snelheid van de compressor de eerste 30 minuten.
Ik heb ze maximaal al eens 5 uur laten lopen en door modulatie gaag ze nooit onder 19°C (een enkele keer even 18,7 maar even later terug 19.1°C.... de temp sensor blijven natuurlijk die absurd kleine resolutie hebben). En delta T zit net onder 5°C.
De vloer kan dus zeer mooi de koeling opnemen. Door de massa van de vloer is de koeling wel niet echt merkbaar. Ook zonder koeling blijft ons het op max 24graden binnen. Door de koeling eens enkele uren te laten draaien zit de max temp in huis eerder rond 23°C.
Ik heb wel de vv in badkamer uitgezet...
/f/image/QAKEiDO1i5R9tpG8IEI1oQG8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SaHrbh79UfKcOalIET7ZAvLn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Js665cE1g6MLOGWcldfpbLPV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hdg6uYjvZe8zOSzF1AuA5oDh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8gcAXToI0N5XmlVqZNPjJ0y1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CRy9OQwORWARgSe8gkRF1H3H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8uYZ6TMTS8dtuto7afsmoXaf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lgLmmVqySa0vSjRVhFGCmvdv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K5NCD2Na8B7p31YpeKuBNLWz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yCgZRhNkijhkgVBQbUNhgjsI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dLYzLkf6QxT78wPGc2uDS6TI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RmL2Wzi5r8p6j1Zcoe5IbQ8q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RQRkxXEBPJLexwMQ6cp7FTOw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EvU7VN4p8xOnSaBo6K0DwfF0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/brYfIhMbtOJNKRTUdpqxJCXW.png?f=fotoalbum_large)