@
Powrskin Wat leuk dat je vraagt om een update!
Sinds enkele dagen hou ik de voortgang bij via deze site
https://www.yourwizblog.com .
Er is ook een kopje 'webshop' waar straks het product geplaatst zal worden. Ik heb er op dit moment 4 stuks op voorraad en nadat de test en handleiding klaar is kan het besteld worden. Binnenkort ga ik vragen wie als eerste het (proef) konijn wilt zijn voor de eerste 4.
De volgende series kan ik tot 100 stuks binnen 3 weken geleverd krijgen.
Deze printen duurden vrij lang voordat ik ze in handen had want, Chinees nieuwjaar. In de tussentijd dat ik moest wachten op de printen ben ik gaan nadenken hoe ik het beste de printen kon aanbieden. Er wordt zo leuk en positief vanuit de community gereageerd, dat geeft mij veel energie om er wat moois van te maken (dus danku daarvoor

). Er waren zelfs meerdere tweakers die mee wilde helpen met de behuizing, de print, assemblage... fantastisch om te ervaren.
Wel merkte ik dat de PM berichten mij teveel tijd gingen kosten. Ik denk dat ik tegen de 75 PM berichten kreeg met vragen over warmtepompen en vragen of er nog een print besteld kon worden. Daarom speelde ik met de gedachte dat ik het liefst een centrale plek zou hebben waar alles samen komt qua updates over de print en waar handleidingen en tips te vinden zijn voor de LG Therma V.
Eerst heb ik gekeken naar Etsy en Tindie als platformen, maar ik vond dat niet prettig werken, dat was meer een webshop waar je niet echt een Wiki kan aanmaken. Bovendien kwam er een extra fee bij van +- 7% per product voor het platform.
Uiteindelijk ben ik ervoor gegaan om een
blog/website te starten. Ik kan nu teksten en plaatjes schrijven in mijn vrije uurtjes en zo rustig aan steeds meer informatie delen. En eigenlijk vind ik dat wel erg fijn werken. Ik hoop zelfs dat op termijn anderen ook hun eigen ervaring en tips daar kunnen delen of opsturen.
Omdat foto's zo veel leuker zijn zal ik daarmee beginnen.
Ik heb er nu 4 van klaar en opgebouwd liggen voor de test-serie. Op moment ben ik de software gebruiksvriendelijk aan het maken, zodat jullie straks zelf ook kunnen tweaken. Denk aan bijvoorbeeld het in kunnen stellen van het IP adres.
Verder ben ik de web pagina netjes aan maken want dat is wat rommelig geworden. En ondertussen probeer ik een handleiding te schrijven.