PSN: xMaurice93
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Omdat de AT's de rest zitten te kloten, Max kan er nu als een Haas vandoor.Exocet schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:49:
Waarom heeft Max haast?
O nee, doe toch maar als een Red Bull.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"When you grow up your heart dies"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
-edit- Ja kon nog wel, verkeerd gerekend
[ Voor 28% gewijzigd door WhatsappHack op 26-09-2020 14:53 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
RB begint overigens niet sterk.
Zelfs met pech gaat hij nog door of wint hij
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 26-09-2020 14:51 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat had niet veel met pech te maken, hij heeft daar bewust een gat laten vallen.Vos schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:51:
Heeft Hamilton ooit pech?
Zelfs met pech gaat hij nog door of wint hij
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
PSN: xMaurice93
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is dat een dingetje dan?danslo schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:52:
Heb vandaag al 20x "dat wordt wel een dingetje" gehoord
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat leek enorm op een Red Bull order.Maarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:49:
[...]
Omdat de AT's de rest zitten te kloten, Max kan er nu als een Haas vandoor.
O nee, doe toch maar als een Red Bull.
I served in a company of heroes.
Tuurlijk was dat iets vanuit RB, niet vreemd.
Wel weer een afgangetje voor Ferrari.
People as things, that’s where it starts.
Enige goede is dat HAM op softs moet starten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Stroll uit, Vettel uit, Russell was niet naar buiten, dus VER was al bijna zeker veilig.RoD schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:52:
Poeh, slim gerekend van RB. Die wisten ongetwijfeld precies hoe de anderen op de baan ervoor stonden, anders doe je dit niet.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
Tow voor Alexgwystyl schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:53:
Waarom ging Max nou in het begin zo hard Alex voorbij om aan het eind zijn ronde af te breken?
En nu alsnog morgen starten op geel.
Beide Ferrari's eruit, Hamilton naar Q3.
Om Albon een tow te geven.gwystyl schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:53:
Waarom ging Max nou in het begin zo hard Alex voorbij om aan het eind zijn ronde af te breken?
Ik weet zeker dat wanneer hij een staatslot zou kopen hij zonder problemen de jackpot zou winnen. Ongekend hoeveel geluk die altijd heeft...P.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:53:
wat een fucking strontmazzel heeft die gast altijd zeg.... mijn god
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Lijkt me niet. Als LEC en OCO er overheen gegaan waren (en dat had met dit kleine gat best gekund), dan was hij de sjaak geweest.Transportman schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
[...]
Stroll uit, Vettel uit, Russell was niet naar buiten, dus VER was al bijna zeker veilig.
Je maakt je eigen gelukMazeWing schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
[...]
Ik weet zeker dat wanneer hij een staatslot zou kopen hij zonder problemen de jackpot zou winnen. Ongekend hoeveel geluk die altijd heeft...
Gelukkig hoeft hij met zijn salaris geen staatslot te kopen...MazeWing schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
[...]
Ik weet zeker dat wanneer hij een staatslot zou kopen hij zonder problemen de jackpot zou winnen. Ongekend hoeveel geluk die altijd heeft...
Nee, op weg om een staatslot te kopen, vindt hij eentje op de grond, die de jackpot heeftMazeWing schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
[...]
BOT moet voor de winst gaan. Als hij deze kans morgen uit handen geeft dan is hij een nog grotere slapjanus dan ik hem nu eigenlijk al vindt. Hij zal toch wat meer zijn tanden moeten laten zien wil hij ooit wereldkampioen worden.PatrickC schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
Niet alleen de beste auto... maar ook het meeste geluk... maar HAM en BOT zitten nu in ieder geval op een andere strategie, dus BOT kan nu eindelijk voor de winst gaan.
Ja maar als de 3 onder Max zichzelf verbeteren dan zou ie al 10e staan en als dan ook maar één van de 11 t/m 15 (eg: HAMTransportman schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
[...]
Stroll uit, Vettel uit, Russell was niet naar buiten, dus VER was al bijna zeker veilig.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Misschien iets om toe te voegen aan de topic rules... geen leedvermaak meer wat betreft Ferrari?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
The great Ferrari masterplanTM, failed again.![]()
Beide Ferrari's eruit, Hamilton naar Q3.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
LEC maakte volgens mij zijn ronde niet eens af... dus die had denk ik al een fout gemaaktRoD schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
[...]
Lijkt me niet. Als LEC en OCO er overheen gegaan waren (en dat had met dit kleine gat best gekund), dan was hij de sjaak geweest.
Dan was VER nog op plek 10 gekomen. En alle andere coureurs waren over elkaar aan het struikelen, dus de eerste sectors hadden ze al gezien of ze goed zaten.RoD schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
[...]
Lijkt me niet. Als LEC en OCO er overheen gegaan waren (en dat had met dit kleine gat best gekund), dan was hij de sjaak geweest.
Persoonlijk vind ik een actie als deze nogal vies.Maarten_E schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:53:
[...]
Tuurlijk was dat iets vanuit RB, niet vreemd.
Max zijn inhaalactie in de pits, krijgt ie mogelijk nog een boete voor. Kan me namelijk niet voorstellen dat dit geoorloofd is
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Is er al. Maar bij Ferrari is niet ongefundeerdPatrickC schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:56:
[...]
Misschien iets om toe te voegen aan de topic rules... geen leedvermaak meer wat betreft Ferrari?
Het is geen leedvermaak. Het is een wanhopige poging om nog iets te maken van die miserabele vertoning.PatrickC schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:56:
[...]
Misschien iets om toe te voegen aan de topic rules... geen leedvermaak meer wat betreft Ferrari?
Ik bedoel, Vettel spinde alweer, verpeste Leclerc zijn run en in de derde run van Leclerc ging het mis.

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-09-2020 14:59 ]
Tja, of het moet onder het mom van een ongeluk voorkomen vallen. De Alpha Tauri kwam wel heel ongelukkig uit de pitbox rijden.wowly schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:57:
Dit was echt waanzinnig, en ham gewoon weer zorgen dat ie op tijd is, knap hoor......
Max zijn inhaalactie in de pits, krijgt ie mogelijk nog een boete voor. Kan me namelijk niet voorstellen dat dit geoorloofd is
Was toch een uitwijkactie/ unsafe release van de ander?wowly schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:57:
Dit was echt waanzinnig, en ham gewoon weer zorgen dat ie op tijd is, knap hoor......
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kan me niet voorstellen dat die geen instructies heeft gehad.sjaool schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:58:
[...]
Tja, of het moet onder het mom van een ongeluk voorkomen vallen. De Alpha Tauri kwam wel heel ongelukkig uit de pitbox rijden.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ze laten Bottas gewoon veel te lang doorrijden op de mediums... simpel.Spotmatic schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:58:
HAM kennende zit die morgen weer op de beste strategie.
Ja, vlak voordat zijn softs op gaan freak regenbuiSpotmatic schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:58:
HAM kennende zit die morgen weer op de beste strategie.
En dan blijkt het geen staatslot te zijn maar het winnende lot van de Powerball loterij.RobinHood schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:55:
[...]
Nee, op weg om een staatslot te kopen, vindt hij eentje op de grond, die de jackpot heeft
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik zou het doen!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik vermoed Albon een tow geven. AT die ging blokkeren was om de concurrentie eruit te drukken. Maar uiteindelijk heeft het Kvyat pijn gedaan want die is eruit.Herman schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:59:
Weet iemand waarom RB zo snel in de outlap ging? Als ze de boel gingen frustreren, dan had HAM het waarschijnlijk niet gehaald
Dit is de baan van "Valteri, its James". Dit is ook Bottas zijn beste circuit.Pierre schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:00:
De pot met vaseline staat al klaar voor Bottas.
⏩ PVOutput☀️
Get in there Lewis!Pierre schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:00:
De pot met vaseline staat al klaar voor Bottas.
Ik verwacht RIC wel op P3Quad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:02:
Top 3 voor Renault of Mclaren?
Moet ie eens Indycar gaan rijden, zijn allemaal van dit soort baantjesDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:01:
[...]
Dit is de baan van "Valteri, its James". Dit is ook Bottas zijn beste circuit.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
1.32.3 is niet de tijd die RIC wilt hebben.
⏩ PVOutput☀️
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.