PSN: xMaurice93

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 26% gewijzigd door Arjan90 op 26-09-2020 15:06 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Het is denk ik heel jammer voor hem dat hij straks (minimaal) zevenvoudig wereldkampioen is zonder echte tegenstand. Bottas, als vrij middelmatige, correur is vaak maar een fractie langzamer. Zo overduidelijk de beste auto, en als tegenstand alleen Bottas, blijft denk ik altijd wel een smet op zijn titels en records.
Signature
En dat gat tussen RIC en OCO is ook niet bepaald klein.Arjan90 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:06:
Dat gat tussen Hamilton en Bottas, maar ook dat gat tussen Verstappen en Albon. Beide toch echt de topcoureurs binnen het team, bizar. Mogelijk nog iets met een slipstream in de eerste sector? Wel spannend voor P3 nog steeds: Ricciardo zit er ook maar weinig vanaf.
"When you grow up your heart dies"
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In alle 3 de sectoren?...Exocet schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:07:
[...]
Inderdaad, hij hoeft alleen Bottas te verslaan. Verwacht wel dat Bottas een fout heeft gemaakt
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou me niks verbazen als men dat ook zei over Schumi en Barrichello, toch toetert iedereen 15 jaar later dat Schumi nogsteeds de geit is.BMW_M3 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:06:
Wel mooi om scheurtjes bij Hamilton te zien bij stress. Jammer dat het niet vaker gebeurt dat hij er echt voor moet knokken, zou hem veel meer sieren als wereldkampioen.
Het is denk ik heel jammer voor hem dat hij straks (minimaal) zevenvoudig wereldkampioen is zonder echte tegenstand. Bottas, als vrij middelmatige, correur is vaak maar een fractie langzamer. Zo overduidelijk de beste auto, en als tegenstand alleen Bottas, blijft denk ik altijd wel een smet op zijn titels en records.
En geen echte tegenstand? Mwah, da's sowieso wel overdreven, het is niet 7x 2 vingers in de neus geweest. Slechts 4x ofzo
People as things, that’s where it starts.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Met dien verstande dat Schumacher ook nog moest afrekenen met een Hill, Villeneuve en Hakkinen. Hamilton heeft in principe alleen iets te duchten van Bottas en Max.RobinHood schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:08:
[...]
Zou me niks verbazen als men dat ook zei over Schumi en Barrichello, toch toetert iedereen 15 jaar later dat Schumi nogsteeds de geit is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Inderdaad... hij is 1 keer verslagen door Rosberg doordat hij uitviel in een GP. Dus hij is te verslaan in een Mercedes, maar dan wel door een betere coureur dan Bottas en eentje die van Mercedes ook mag winnen. Lewis gaat dit weekend waarschijnlijk Schumacher evenaren qua GP overwinningen, maar Schumi heeft daar toch wel iets harder voor moeten werken in zijn tijd volgens mij. Maar ondanks alles... Lewis is een geweldige coureur.BMW_M3 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:06:
Wel mooi om scheurtjes bij Hamilton te zien bij stress. Jammer dat het niet vaker gebeurt dat hij er echt voor moet knokken, zou hem veel meer sieren als wereldkampioen.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Dat past niet hoorPatrickC schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:12:
Max P2! Lijkt mij duidelijk wat de 2 beste coureurs van dit moment zijn. Zaten ze nu maar in dezelfde auto!
DUGG
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Yes. Hij zette hem echt bij #2
1.2 seconden.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:13:
Mooie positie voor Verstappen. Albon tjah, dit kan gewoon niet..

Ja, die hebben ze even snel omgewisseld.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb notabene een half uur liggen slapen tot het "tijd" was.
Race wordt interessant morgen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
dat meende ik ook te zien
Ik zou het doen!
En Albon... damn.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nog stommer. De race begint om 13:10!!!LA-384 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:14:
En zo heb je 9 gp's op rij die om 15.00 beginnen en zo mis je de qualy omdat de vreemde eend in de bijt om 14.00 begint..
Ik heb notabene een half uur liggen slapen tot het "tijd" was.
Ik zou het doen!
P10 is gewoon niet goed..

Hamilton laat ook eindelijk eens echt wat zien. Het is een verdomd goede coureur, maar Bottas verslaan is gewoon geen al te grote prestatie op dit niveau. De rest doet die belachelijk goede auto wel. Maar als je Bottas dan echt declasseert op zijn beste baan, nou chapeau.
P2 voor VER is natuurlijk wel lekker!
Nu, ja.sjaool schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:10:
[...]
Met dien verstande dat Schumacher ook nog moest afrekenen met een Hill, Villeneuve en Hakkinen. Hamilton heeft in principe alleen iets te duchten van Bottas en Max.
Kijk eens naar den beginne, hij was bijna wereldkampioen in zijn rookiejaar, in zijn tweede jaar was hij al WDC, en dat in een tijd waar alles veel spannender was.
En het is ook nog niet heel lang dat Mercedes zo dominant is, Vettel en Ferrari waren een paar jaar terug echt nog serieuze concurrentie, het is pas sinds 2019 dat Ferrari echt triest is.
People as things, that’s where it starts.
een treffende spreuk
Zou goed kunnen omdat pole niet al te best is voor de start, maar dan had ie wel 2e moeten staan ipv 3eDarkFire1985 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:14:
Gewoon bewuste actie van Bottas maar verrekende zich op de RBR van Max
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ben ik helemaal niet ontevreden mee. Morgen naar verjaardag van schoonmoeder, kan gelukkig het einde van de race zien!!Sir_Lion schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:15:
[...]
Nog stommer. De race begint om 13:10!!!
⏩ PVOutput☀️
Dat denk ik dus ook. Maar vergeet niet dat Max een kei is in verdedigen... Ze zouden op dit soort circuits DRS gewoon niet moeten gebruiken.WhatsappHack schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:15:
Woei! Op de 2e plek gezet én betere bandjes dan Hamilton. Dat wordt heel interessant, maar vrees dat Bottas hem voorbij komt in de race; al was de race pace van Max erg sterk. Strategie gaat weer eens de sleutel zijn, ik ben benieuwd!!
En Albon... damn.
0.125 secondeApache4u schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:15:
Toch jammer van de ene seconde van Hamilton in Q2 ;-)
Ja, blij dat ik dat per toeval ook ontdekte en niet morgen halverwege de race zou inschakelenSir_Lion schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:15:
[...]
Nog stommer. De race begint om 13:10!!!
Bottas had een flinke overstuur in bocht 13, bijzonder vind ik het niet, geluk dat alles precies op z'n plek valt met een overpowered wagen, vind ik weinig van een prestatie.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:15:
Hamilton laat ook eindelijk eens echt wat zien. Het is een verdomd goede coureur, maar Bottas verslaan is gewoon geen al te grote prestatie op dit niveau. De rest doet die belachelijk goede auto wel. Maar als je Bottas dan echt geklasseerd op zijn beste baan, nou chapeau.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik moet werken tot 13:30... En dan nog naar huis...Quad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:16:
[...]
Ben ik helemaal niet ontevreden mee. Morgen naar verjaardag van schoonmoeder, kan gelukkig het einde van de race zien!!
Dat was een issue vorig jaar bij de Ferrari's...
Of na de race inschakelenLA-384 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:16:
[...]
Ja, blij dat ik dat per toeval ook ontdekte en niet morgen halverwege de race zou inschakelen
HAM start op soft en VER op medium, dus denk dat het lastig gaat worden..sjaool schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:16:
Het is te hopen dat Max een goede start heeft en HAM kan pakken. Dan mogen BOT en HAM met elkaar in gevecht.
Dat betekent, stam + t .
Bottas heeft twee runs gehad en is verslagen door een RB16 die niet echt wil. Je moet het ook doen met zo'n en Hamilton deed het dus wel.SinergyX schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:16:
[...]
Bottas had een flinke overstuur in bocht 13, bijzonder vind ik het niet, geluk dat alles precies op z'n plek valt met een overpowered wagen, vind ik weinig van een prestatie.
Maar verstappen kan wel de tow gebruiken van ham (of bottas) dat is voordelig!Apache4u schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:17:
[...]
HAM start op soft en VER op medium, dus denk dat het lastig gaat worden..
Klopt. Je zou hopen dat die softs binnen 3 ronden net zo snel, zo niet langzamer zijn dan de mediums.Apache4u schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:17:
[...]
HAM start op soft en VER op medium, dus denk dat het lastig gaat worden..
Volgens mij had Verstappen toch een beetje slipstream opkomen rechte stukHarrie schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:15:
Bottas zal toch wel van het gas gegaan zijn zodra hij over de lijn was? Of niet? Zou beetje dom zijn.
P2 voor VER is natuurlijk wel lekker!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zou het doen!
Na 1 misser check ik tegenwoordig meerdere keren per weekend de topic start voor een "hoe laat was het ook alweer". Zelfs bij Belgische of straks Nederlandse GPLA-384 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:16:
[...]
Ja, blij dat ik dat per toeval ook ontdekte en niet morgen halverwege de race zou inschakelen
Of als eersteMaurice079 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:19:
Wordt een lange run morgen naar bocht 1. Je kan als Verstappen zijnde zomaar als 5e uit bocht 2 komen ofzo
Wie start er op pole op softs?Maurice079 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:19:
Wordt een lange run morgen naar bocht 1. Je kan als Verstappen zijnde zomaar als 5e uit bocht 2 komen ofzo
Of in de muur met 3 anderen.
⏩ PVOutput☀️
HAM op softs kan nog leuk zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.