Gelukkig ben ik voor Hamilton.
LEC op P3. Dat is wel weer leuk
PSN: xMaurice93
Honda of Chevrolet, pick onedr.lowtune schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:16:
Als ik Max was zou ik lekker Indycar gaan rijden. Dit heeft toch geen nut.
Max is boos op de auto niet op de genen die achterop klappen. Hij zei iets van dit krijg je ervan als die ****** auto het niet doet.
Italië en Max zijn geen goede combi en we krijgen nog een race in dat land!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Einde race. Einde kampioenschap. Wat een irritante kutsport is dit ook eigenlijk.
Nee, maar het is het standaard riedeltje dat men graag ventileert als het een keer fout gaat bij Max.
"When you grow up your heart dies"
Eerder omdat zijn vermogen weg was na zijn start.SinergyX schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:16:
[...]
Bij de mensen die achterop hem klappen? inderdaad.
-
Hij had in ieder geval een flinke power loss
DUGG
Waarom gebeurt er nou zoiets nooit met die zwarte taxi's?

Wat ik niet snap dat men hier komt met dat hij van achter werd geramd... maar hij viel toch enorm terug, en hoe kwam dat dan? omdat die auto zo ok was?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Het had zomaar een leuke race kunnen worden!DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:17:
Die start. Hamilton kwam gewoon niet weg en Max zat er gewoon naast en toen viel al het vermogen weg.
Ja, beide kan tegelijkertijd waar zijn hè? PU issues en van achteren aangetikt worden.simons schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
Wat ik niet snap dat men hier komt met dat hij van achter werd geramd... maar hij viel toch enorm terug, en hoe kwam dat dan? omdat die auto zo ok was?
Ik had de onboard op staan, hij was heel goed weg, reed al naast de MErc's en toen viel de power weg en viel hij zo naar achteren in het veld
Waiting on the world to change
RB is het grote slachtoffer van het afschaffen van engine modes. Honda heeft gewoon z’n zaken niet goed voor elkaar!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Kan het nog steeds.
Kan niet anders. Dit is gewoon zinloos.
Hier kan niemand wat aan doen, rijders kunnen niet goed zien dat zo’n hok niet vooruit gaat
Omdat die wel een betrouwbare motor hebben.Bart-Willem schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
Zijn motorvermogen viel direct naar de start al weg. Pas daarna het ongeluk.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Omdat die taxi's heel goed zijn en betrouwbaar.Bart-Willem schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Bottas heeft Hamilton te pakken en Max had het ook gedaan. Maar het lijkt weer Kimi te zijn geweest...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarheen dan? Zinloze discussie.
Max is de enige van 4 met issues?MazeWing schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
RB is het grote slachtoffer van het afschaffen van engine modes. Honda heeft gewoon z’n zaken niet goed voor elkaar!
..voor VER bedoel ik
Maarja, zeker kan het nog een leuke race worden. Het begin is eigenlijk a la Monza veelbelovend
Jammer maar helaas.
VER gaat het achterlicht van branden op het moment dat hij naast HAM zit nog op het rechte stuk.
VER gaat het achterlicht van branden op het moment dat hij naast HAM zit nog op het rechte stuk.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mercedes >>> Red Bull HondaBart-Willem schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
2 races op rij nu motor problemen...
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
We hebben nog ruim 50 rondjes tegoed hoor.Verwijderd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:19:
Gelukkig was de MotoGP race vandaag wél leuk.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik moet aan Mosef en de rode zee denken bij het bovenaanzicht.
Was wel tof om te zien. Jammer maar tof.
Was wel tof om te zien. Jammer maar tof.
Als Albon nu nog geen podium pakt kan die ook beter stoppen.
Dit had zo'n geweldige race kunnen zijn met zo'n start. Bottas ervoor, Hamilton erachter en racen maar. Maar die verrekte PU...
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens Russel staat Ocon in de fik.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wie nu wegzapt is geen F1 fan maar Max Fanboi
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ga dan lekker naar tennis kijken ofzoBlue-eagle schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
Einde race. Einde kampioenschap. Wat een irritante kutsport is dit ook eigenlijk.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
LEC weer op een mooie positie.!
Gezeik is sinds party mode crap. Hoe dan?
Mijn boefje is liev!
Niks de schuld van anderen. Die auto was gewoon kapot. Jammer maar helaas.....
2de race met motorproblemen. Misschien dat ze bij Renault langs moeten om te kijken hoe ze het op kunnen lossen
2de race met motorproblemen. Misschien dat ze bij Renault langs moeten om te kijken hoe ze het op kunnen lossen
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Misschien een Rosbergje gedaan?Maarten_E schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:19:
Jammer maar helaas.
https://wren.co/join/Devian
Hij werd van achteren wel degelijk geramd.simons schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
En bij Renault zelf leken ze het nog niet door te hebben

PSN: xMaurice93
Tja, wil je nog ergens in de buurt komen van die 2, zal je wel op de grens moeten zitten en risico nemen, oorzaak -> gevolg, zie ik het probleem nog steeds door mercedes.PatrickC schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:19:
[...]
Mercedes >>> Red Bull Honda
2 races op rij nu motor problemen...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max had p2 gestaan zonder motor issues. Zat al naast Hamilton.KlaasjeNL schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:20:
Dit had zo'n geweldige race kunnen zijn met zo'n start. Bottas ervoor, Hamilton erachter en racen maar. Maar die verrekte PU...
Het wordt nu juist leuk in de F1.5!Spotmatic schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:20:
(HAM wint, dat is duidelijk)
Hij werd er niet af getikt door Räikkönen?Rene schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:21:
Niks de schuld van anderen. Die auto was gewoon kapot. Jammer maar helaas.....
Hoewel Grosjean de oorzaak blijkt.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 13-09-2020 15:22 ]
Er zijn nog drie andere Honda's waar geen problemen zijn, dus wat is het dan wel?JB schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:21:
Gezeik is sinds party mode crap. Hoe dan?
Waiting on the world to change
Nu kijken wat ALB kan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 13-09-2020 15:21 ]
Dat, maar soms is er verder ook niet veel spannends om te volgen.Spotmatic schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:20:
...
Valtteri, this is James......
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Nou met dat gezeik van die PU issues begon het dus allemaal. Dat gedoe met dit kan altijd gebeuren, rotzooi midden in het veld, als RB en Honda zijn zaakjes goed op orde heeft dan zit Max niet eens in het midden.RoD schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
[...]
Ja, beide kan tegelijkertijd waar zijn hè? PU issues en van achteren aangetikt worden.
Ah, vanaf de auto van Gasly kan Kimi er weinig aan doen
Flickr PSN ID= cheironnl
Kimi krreg een duw van een AT vanaf rechts, waardoor hij mogelijk alweeeeer niet oplette.... Tijd voor Kimi om dan toch echt een andere hobby te gaan zoeken...
Overigens had max wrsch toch de race niet uitgereden, ze hebben daar serieuze isseu's..... En dan WK aspiraties hebben. IK vermoed dat als dit nog een aantla keer gebeurd max idd naar een andere renstal zal gaan
Overigens had max wrsch toch de race niet uitgereden, ze hebben daar serieuze isseu's..... En dan WK aspiraties hebben. IK vermoed dat als dit nog een aantla keer gebeurd max idd naar een andere renstal zal gaan
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Is dat zo ? Doe andere 3 Honda motoren werkte toch wel gewoon afgelopen race ?MazeWing schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:18:
Dat iedereen zijn goed recht om dat te doen natuurlijk.Spotmatic schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:20:
Elect a clown, expect a circus.
Daar ben ik nog niet zo zeker van dat HAM wint!vliegnerd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:21:
[...]
Het wordt nu juist leuk in de F1.5!
(HAM wint, dat is duidelijk)
Of gewoon een grotere Ajax of Tour de France fanSpotmatic schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:20:

Goeie vraag maar RBR heeft steeds zijn shit niet op orde. Kansloos. Mercedes wederom niets aan het handje.pinda powerrr schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:21:
[...]
Er zijn nog drie andere Honda's waar geen problemen zijn, dus wat is het dan wel?
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar nu ben ik verscheurd. Aan de ene kant gun ik de Ferrari fans succes in deze race. Aan de andere kant zou Albon nu eindelijk een podium moeten pakken.
Die zal wel weer een manier vinden om het te verknallen.
Maandagochtend-modelletjepinda powerrr schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:21:
[...]
Er zijn nog drie andere Honda's waar geen problemen zijn, dus wat is het dan wel?
-
Dus Grosjean is weer eens de veroorzaker van de crash?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Why not both?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:22:
Maar nu ben ik verscheurd. Aan de ene kant gun ik de Ferrari fans succes in deze race. Aan de andere kant zou Albon nu eindelijk een podium moeten pakken.
Nou, laat de beste dan maar winnen P3 pakkenDaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:22:
Die pakt geen podium, Lec zit nog in de race, de andere merc powered, die wordt 5 of 6.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:22:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn vrouw: Mag ik de TV terug? Uh how about no.Spotmatic schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:20:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Stiekem, maakt dat het ook nog wel leuk.CrazyFool schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:22:
[...]
Daar ben ik nog niet zo zeker van dat HAM wint!
Ik hoop ECHT op een race tussen HAM en BOT. Maar ik verwacht het niet.
Kan toch gewoon? Als die 2 MERCS elkaar er even aftikken....DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:22:
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Mercedes wil meewerken, dan graag.
3 op een rij in een bocht waar dat niet kan. Racing incident.MazeWing schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:23:
Dus Grosjean is weer eens de veroorzaker van de crash?
Dan moet er maar 1 van de Mercedes auto's kapot gaan en dan heb je ze hopelijk beideDaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:22:
In de herhaling leek kimi ook slachtoffer van het gebeurenBensimpel schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:23:
Kimi krijgt hier gewoon straf voor hoor.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
K!!!!!!!!!! ik dacht serieus dat ie hier kon gaan winnen......
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Aan al de mopperaars hier boven. De race stopt niet na het uitvallen van verstappen!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Tijdens de eerste pitstop wordt Albon gewisseld voor Max à la Hans Klok...
Die andere drie hoeven veel minder op het randje te lopen. Daar halen ze toch geen winst mee.JB schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:22:
[...]
Goeie vraag maar RBR heeft steeds zijn shit niet op orde. Kansloos. Mercedes wederom niets aan het handje.
Honda had toch een belofte gedaan dat de problemen weg waren. 😒
GRO onveilig, met of zonder spiegelsBensimpel schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:21:
Gro onveilig, mist gewoon zijn hele spiegel!!
Een EMP in de auto van HamiltonDaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:17:
Die start. Hamilton kwam gewoon niet weg en Max zat er gewoon naast en toen viel al het vermogen weg.
Maar Grosjean was erbij betrokken, dus de zondebok hebben we gevonden
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Mercedes doet gewoon goed zijn werk en volgend jaar rijdt McLaren ook met die motoren, dus wordt het nog lastiger voor RB/ Honda/Max. Dan maar wachten op 2022.SinergyX schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:21:
[...]
Tja, wil je nog ergens in de buurt komen van die 2, zal je wel op de grens moeten zitten en risico nemen, oorzaak -> gevolg, zie ik het probleem nog steeds door mercedes.
Wel extra zuur dat Max er het hele weekend lekker bij zit en dan bij de start weer problemen met het vermogen heeft. Je verheugt je dan toch op een leuk gevecht voorin. Dat gevecht gaan Leclerc en Albon niet bieden aan de Mercs
Flickr PSN ID= cheironnl
Had Max geen motor probleem dan was hij niet in deze ellende gekomen. Ze moeten echt hun PU beter onder controle krijgen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Bensimpel
Positieve meneer
Grosjean moet eens kappen met racen in F1, maldonado 2.0...
😆 - Denk ook eens om ;)
Hij gebruikt ze toch nooit, beter voor de aero
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja, met hem erbij wordt het vaak Messi.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als ALB op het podium komt is iig mijn dag weer goed.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Grosjaen is het bewijs dat je na een mislukte carrière als clown ook nog in een andere sector kunt mislukken.
Tesla M3LR '21
Nee, maar de enige die Mercedes kan bedreigen ligt eruit! Dat maakt de race niet interessanterFranko P. schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:24:
Aan al de mopperaars hier boven. De race stopt niet na het uitvallen van verstappen!
Die andere Merc auto's zijn competatief, maar niet niveau RB, het is puur het team Merc die het dit seizoen toch al doodsaai maakte.PatrickC schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:24:
[...]
Mercedes doet gewoon goed zijn werk en volgend jaar rijdt McLaren ook met die motoren, dus wordt het nog lastiger voor RB/ Honda/Max. Dan maar wachten op 2022.
Ondertussen staat Russell op P11. Wellicht kan die nog ergens een puntje stelen.
In de herhaling duidelijk te zien dat GRO de collision veroorzaakt en RAI er ook gewoon slachtoffer van is. Dus weer eens een streepje op GRO...
Het voetbal seizoen ook niet als PSV niet meer meedoet, maar het is toch wel een stuk minder boeiend voor me ;-).Franko P. schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:24:
Neemt niet weg dat de race verder kijken wel leuk is, al zes ronden lekker slingeren hehe.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.