3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"When you grow up your heart dies"
Inderdaad maar wie is die andere gast aan tafel?sjaool schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:02:
Ho Pin Tung in de studio. Goed teken!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ronald Molendijk, DJPierre schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:08:
[...]
Inderdaad maar wie is die andere gast aan tafel?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat is Ronald Molendijk een muziekfiguur.Pierre schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:08:
[...]
Buiten dat ik geen fan ben van Schumacher is dit wel een mooi gebaar en nostalgisch. Lekker jankend geluid.
Een Ferrari fan tegen beter weten inPierre schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:08:
[...]
Iemand die plaatjes draait, heb daar echt niks mee. Maar dat hoort in een ander topic thuis. Heb er dikke zin in vandaag. De F2 en F3 waren leuk dus ben benieuwd straks.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Soulvation zat hij ook achter, hebben ook wel wat bekende tracks uitgebracht.sjaool schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:12:
Molendijk is bekend van o.a. deze plaat uit de jaren '90.
[YouTube: Booming Support - The Red Shoes (house)]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Klopt, maar is van na mijn tijd.Wom schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:18:
[...]
Soulvation zat hij ook achter, hebben ook wel wat bekende tracks uitgebracht.
1. HAM
2. VER
3. RIC (laten we eens gek doen)
Alvast fijne race!
I have no special talent. I am only passionately curious.
https://partyflock.nl/artist/291/archive#archiveWom schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:18:
[...]
Soulvation zat hij ook achter, hebben ook wel wat bekende tracks uitgebracht.
Loopt al ff mee en heeft ook vaak op Zandvoort en andere banen rondgereden, overduidelijk een petrolhead.
P2. HAM
P3. STR
Aan deze voorspelling kunnen geen rechten worden ontleend. Als je een substantieel bedrag wint aan de hand van deze voorspelling gelieve 30% hiervan over te maken naar mij. Contact is via DM mogelijk.
Als vast een mooie race iedereen...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Pfff, het zal toch niet hedemonic schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:39:
Max heeft motor problemen tijdens de ronde naar de grid. (geen idee verder wat... )
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Oud buurman van me had een 550 Maranello in die kleur, prachtig!Jasphur schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:32:
Mijn volgende auto mag ook in die rode kleur. Prachtig.
Al vond ik de Testarossa die hij daarvoor had leuker
Waiting on the world to change
Is wel allemaal sinds dat partymode geneuzel niet?
[ Voor 25% gewijzigd door JB op 13-09-2020 14:47 ]
Mijn boefje is liev!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat moment met die man van Magneti Marelli was op zich al redelijk opmerkelijk vond ik. Bezig met zijn laptop en zo de kabel los trekken.
aluhoedje-modus
Sabotage door Ferrari
/aluhoedje-modus
Dat worden dan leuke pitstops!Maarten_E schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:48:
We gaan het zien, tijdens de race rijd je als het goed is niet met je motor in idle.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Mogen ze wel even snel duidelijk over verschaffen, dan kan ik mijn voorspelling nog aanpassen.BlazeMuis schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:42:
Gaan we weer.. Jammer als hij niet kan racen. Hopelijk lossen ze het op.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Die kerel neemt 3 lijntjes voor hij begint, niet gezond hoe hyper hij is.Jasphur schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:50:
Ligt het aan mij of gaat Buxton elk weekend harder schreeuwen tijdens zijn grid talk?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
viel me vorige keer ook al op. Het Crofty-effectJasphur schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:50:
Ligt het aan mij of gaat Buxton elk weekend harder schreeuwen tijdens zijn grid talk?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dat geschreeuw van die Engelsen ben ik inmiddels ook wel meer dan klaar mee. De f2 en F3 waren ook niet te doen.
[ Voor 25% gewijzigd door MikeyMan op 13-09-2020 14:53 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
#bijgeloofdoetnietsmaarklinktleuk Ofzo
Vanaf de monteurs klinkt het toch beter!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Yep, veel meer beleving en passie.
-
Heeft net Mick Schumacher in een non-turbo Ferrari horen rondrijden en hoort nog een paar maanden een permanente piep in zijn oren waar hij overheen moet schreeuwenJasphur schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:50:
Andrea Bocelli
* AW_Bos Duimt.....
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Operazanger.Justevo schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:56:
Die gozer kan wel een potje zingen zeg, ongekend.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Wees blij dat het Italië is. In Nederland zou er gerapt worden

Goed dat je er even een foto bij zetdemonic schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:56:
En ze zijn druk bezig aan de achterkant van max.
[Afbeelding]
Andrea Bocelli
Ziet er nog niet goed uit voor Max..
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 78% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-09-2020 15:01 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Daar gaat m'n pre-race sanitaire stop....pinda powerrr schreef op zondag 13 september 2020 @ 14:58:
Ik schakel weer laat in vandaag, wat nou weer
Nu zit ik weer met samengeknepen billetjes voor het scherm
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh ja. Daar vliegen de Italianen ook mee.
DUGG
Formatieronde missen is niet het ergsteMach schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:00:
Fuck. De 2e rijs van mijn brood is precies op 15:10 klaar. Slechte timing
DAT GELUID..... I rest my case
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Fijne race JasphurJasphur schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:00:
Ik ga deze race eens zonder mn telefoon erbij kijken, dus fijne race allemaal!
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja ik denk ook dat hij er dan mee gaat stoppen OF (lijkt me ook heel redelijk) hij eist dat er een mercedes motor gaat komen.xNikobellicx schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:00:
Als Max niet kan starten is het gedaan voor Max met redbull en Honda dit kan toch niet op een circuit waar die waarschijnlijk mee kan de voor P1.
Vrouw/vriendin erop af sturen?Mach schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:00:
Het rijst vanzelf de pan uit!Mach schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:00:
Optie 2 gaat niet gebeuren want dat houdt Mercedes tegen, en wat moet hij met optie 1?JvS schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:01:
[...]
Ja ik denk ook dat hij er dan mee gaat stoppen OF (lijkt me ook heel redelijk) hij eist dat er een mercedes motor gaat komen.
Euh...ik wil wel dat het brood lukt eigenlijk
DUGG
...
Beter trainen/africhten, nu zit je met de gebakken peren ipv lekker broodMach schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:02:
[...]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Probleempje met de motor, onbekend nog wat exactCrazyFool schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:04:
Wat is er aan de hand met de auto van Verstappen? Schakel net in?
Ruitenwisservloeistof was opCrazyFool schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:04:
brandstof pomp probleem. (denk ik)CrazyFool schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:04:
Inmidddels gefixt en dicht geplakt weer.
Mach schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:02:
[...]
Gelukkig is dat de start van het formatierondjeMach schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:00:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Je sarcasmeradar beter tunenTransportman schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:02:
[...]
Optie 2 gaat niet gebeuren want dat houdt Mercedes tegen, en wat moet hij met optie 1?
Niet de regensensor?
Dus als het goed gefikst is dan heeft ie er waarschijnlijk in de race geen last van. Geen balans issues ofzo.demonic schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:05:
[...]
brandstof pomp probleem. (denk ik)
Inmidddels gefixt en dicht geplakt weer.
Hoop ik dan maar.
Die van mij is geleverd door Ferrari, dat verklaard een hoop
Is elke race zo. Hoort bij de procedure.talkatoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:07:
Max z'n bodywerk is dicht maar ik twijfel of het probleem is opgelost, Max moet namelijk door een hoop procedures in de formatieronde (hoorde ik op de boordradio).
Waarschijnlijk door een totale reset?talkatoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:07:
Max z'n bodywerk is dicht maar ik twijfel of het probleem is opgelost, Max moet namelijk door een hoop procedures in de formatieronde (hoorde ik op de boordradio).
Valt wel mee. Dat moet die altijdtalkatoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:07:
-
Dat is wel te verwachten met een nieuwe sensor/pomp/etc. Afstellen + check of het in orde is.talkatoo schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:07:
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.