Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:33

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Kwistnix schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:25:
Acteerprestaties daargelaten, ik vind het zelf ook wel belangrijk dat de acteurs enigszins overeenkomen met de ficieve karakters die ze spelen en dat zie ik hier gewoon niet.
En over TLoU2 hou ik wijselijk mijn mond maar :X
Tsja, een 1 op 1 kopie zou ook nooit gelukt zijn, omdat ze digitaal gemaakt zijn.

Nikolaj Coster-Waldau of Hugh Jackman die ook vooraf gesuggereerd werden, zouden in mijn ogen ook hun minpunten hebben qua overeenkomsten.

Ik vond ook dat ze dichter bij het origineel zitten dan bijvoorbeeld de Uncharted film.
Daar vind ik het echt behoorlijk vreemd dat de hoofdpersonen aanzienlijk jonger zijn gecast.
Dit heeft mijns inziens teveel invloed op de personages.

Dat heb ik weer niet met de cast van The Last of Us serie.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Volgens Kantemir Balagov (een van de regisseurs van de serie) komt de serie begin 2023 uit.

Vertaling:

- En hoe zit het met de serie "The Last of Us"?
In Rusland waren ze erg trots dat je was uitgenodigd om de eerste aflevering op te nemen.

- De game "The Last of Us" heeft een speciaal plekje in mijn hart, dus dit project was belangrijk voor mij en het was mijn eerste serie-ervaring.
Op basis hiervan begrijp ik dat het nu, met een financiële behoefte, sneller en efficiënter zal zijn om advertenties te maken.
Alleen duurt alles erg lang - vanaf het moment dat ik werd goedgekeurd, ging er bijna een halfjaar voorbij voordat ik salaris kreeg.

[De serie] wordt nog gefilmd. Deze zou begin volgend jaar moeten uitkomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:53
Begin 2023... da's ver weg :-(

Maar aan de andere kant heb ik dan wel weer tijd om aan mijn backlog van series te werken. De laatste paar seizoenen van (Fear) The Walking Dead, Vikings (niet Valhalla), Ash vs Evil Dead, Locke & Key, Expanse, (alweer) Band of Brothers & The Pacific, Strangers Things S04, al die games die ik nog moet doorploegen... Ik kan mezelf nog wel bezighouden :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Wait, what? Je kunt zelf op de set van Boston QZ "rondkijken" op Google Maps!

https://www.google.com/ma...446166,296m/data=!3m1!1e3

N.B. Ik worstelde er zelf eerst ook mee, maar je moet links onderin naar 'Lagen'.
Daar moet hij sowieso op 'Satelliet' staan, maar als je over 'Lagen' heen gaat met je muis (zonder klikken), dan zie je rechts daarvan ook een aantal opties waaronder 'Meer', klik hier op en vink vervolgens (bijna) onderaan 'Wereldbolweergave' aan. Als je dan op de kaart de Ctrl-toets ingedrukt houdt en je muis omhoog beweegt terwijl je je linkermuisknop (standaard configuratie) ingedrukt houdt, ga je over op de 3D-weergave. Gebruik vervolgens je muis om rond te kijken, terwijl je met Ctrl-toets + muis links en rechts vegen tegelijkertijd wederom je linkermuisknop ingedrukt houdend.

Voor de 'luie' mensen onder ons een Twitter-filmpje:

En ze zijn weer in Calgary aan het filmen. Afbeelding van het spel erbij met het vermoedelijke gedeelte wat hier opgenomen wordt:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Meer foto's van het 'busdepot':

En een vergelijk met spel:

En nog wat foto's van het ziekenhuis en een vergelijk met het spel:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Panoramisch uitzicht vanaf een dak in Salt Lake City:

spoiler:

Het oog voor detail is waanzinnig! oOo

[Voor 8% gewijzigd door Tripl3 D op 08-06-2022 11:15]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:51
Tripl3 D schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:15:
Panoramisch uitzicht vanaf een dak in Salt Lake City:

[Afbeelding]

spoiler:

Het oog voor detail is waanzinnig! oOo
Wow, leuk dat ze de moeite nemen om het er zo op te laten lijken :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Het enthousiasme in dit topic lijkt de laatste tijd wat afgenomen, maar we krijgen zo aan het einde van de opnames ineens een hoop beelden met wat minder pixelige Pedro en Bella waar ik wel weer enthousiast van wordt:

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

Ik vind bij foto's 6 en 9 heel erg de Ellie en Joel vibe hangen.

Wat vinden jullie?

'Ellie' en haar moppenboekje:

'Ellie' en 'Joel' lopen al keuvelend uit een tunnel:

En 'Ellie' en 'Joel' lopen rond bij het busdepot:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:47
Net bij Summer Games Fest is aangekondig dat Troy Baker en Ashley Johnson ook een rol hebben in de serie. Filmen is zo goed als klaar en Neil Druckmann heeft aangegeven dat we erg snel meer te zien krijgen. Misschien een teaser trailer binnenkort?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• vickypollard
Plot-twist: Troy en Ashley zijn wederom de stemacteurs :p

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Van het officiële HBO Max Twitter account:

Origineel:

En met wat meer licht:

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Raem schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:52:
Net bij Summer Games Fest is aangekondig dat Troy Baker en Ashley Johnson ook een rol hebben in de serie. Filmen is zo goed als klaar en Neil Druckmann heeft aangegeven dat we erg snel meer te zien krijgen. Misschien een teaser trailer binnenkort?
Neil Druckmann op het Summer Game Festival:

“I really have to talk about Pedro Pascal and Bella Ramsey, and not only directing them, but seeing them do all the other episodes. They have thrown themselves at these roles for a whole year. Watching the nuance that they bring to these characters, their relationship on and off camera, I couldn’t help but think about Troy Baker and Ashley Johnson. It felt so similar to the chemistry those two actors had when we made the game.”

[Voor 30% gewijzigd door Tripl3 D op 10-06-2022 07:28]

• vickypollard
Ik zie een clicker op de achtergrond :D

Overigens wel grappig dat die originele foto echt op z'n HBO's donker is :+ maar misschien deden ze het bewust zodat mensen die clicker konden ontdekken of zo

Edit: wacht, misschien is het geen clicker :/

[Voor 10% gewijzigd door vickypollard op 10-06-2022 07:36]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
vickypollard schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 07:35:
Ik zie een clicker op de achtergrond :D

Overigens wel grappig dat die originele foto echt op z'n HBO's donker is :+ maar misschien deden ze het bewust zodat mensen die clicker konden ontdekken of zo

Edit: wacht, misschien is het geen clicker :/
Een foto waarbij je het geluid gewoon hoort. Brrrrrrr! :X

Huh, waarom denk je dat het geen clicker is?

• vickypollard
Omdat het ineens leek alsof er een paspop naast staat (rechts) en toen dacht ik dat ik doe clicker misschien verzonnen had terwijl het misschien ook een paspop is of iets dergelijks :/

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
vickypollard schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 07:43:
Omdat het ineens leek alsof er een paspop naast staat en toen dacht ik dat ik doe clicker misschien verzonnen had terwijl het misschien ook een paspop is of iets dergelijks :/

Zo misschien iets beter. Lijkt me een clicker met zijn mond open B)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vickypollard
Ja nou twijfel ik niet meer :*)

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Lijkt me overigens in Boston in het museum af te spelen als ik het zo zie....

[Voor 0% gewijzigd door Tripl3 D op 10-06-2022 09:52. Reden: spellvaut]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tijd voor post-production :)

En we weten overigens nog steeds niet wie David speelt, toch? Ik gok en hoop nog steeds op Edward Norton.

[Voor 70% gewijzigd door kazuka op 11-06-2022 10:57]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
@kazuka Nee, David is nog steeds niet bekend, maar misschien wordt het wel Troy Baker, aangezien die er sowieso in zit en er geruchten gaan dat zowel hij als Ashley Johnson en significante rol spelen in de televisieserie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
Tripl3 D schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 07:45:
[...]

[Afbeelding]

Zo misschien iets beter. Lijkt me een clicker met zijn mond open B)
GOOI DIE BAKSTEEN DAN JONGUH!

;)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Vrijdag schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:44:
GOOI DIE BAKSTEEN DAN JONGUH!

;)
Ik denk dat 'Ellie' hier juist zo (boos) naar 'Joel' kijkt, omdat ze net nog voorstelde om een baksteen mee te nemen en dat 'Joel' toen waarschijnlijk zei dat dat niet nodig was :P

• vickypollard
En die shiv ga je niet gebruiken, want die heb je later misschien nog nodig. Dus wat nu..?

• Vrijdag
Tripl3 D schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:48:
[...]

Ik denk dat 'Ellie' hier juist zo (boos) naar 'Joel' kijkt, omdat ze net nog voorstelde om een baksteen mee te nemen en dat 'Joel' toen waarschijnlijk zei dat dat niet nodig was :P
Dat moment dat je nét niet genoeg materialen hebt om een bom te maken... :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
vickypollard schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:49:
En die shiv ga je niet gebruiken, want die heb je later misschien nog nodig. Dus wat nu..?
Inderdaad, want verderop is er een deur die alleen met een shiv open gaat, zal je net zien :+

• vickypollard
Vrijdag schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:54:
[...]

Inderdaad, want verderop is er een deur die alleen met een shiv open gaat :+
Lekker laten zitten. Misschien heb je de shiv nog nodig.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Vrijdag schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:54:
Dat moment dat je nét niet genoeg materialen hebt om een bom te maken... :P
Dat iets net op 3/4 staat en je de rest allemaal ruim voldoende hebt om er 2 of 3 te maken.... |:(

• Vrijdag
vickypollard schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:55:
[...]

Lekker laten zitten. Misschien heb je de shiv nog nodig.
Misschien ligt er nog ergens een plank waarmee ze kunnen gooien? :*)

• Vrijdag
Tripl3 D schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:56:
[...]

Dat iets net op 3/4 staat en je de rest allemaal ruim voldoende hebt om er 2 of 3 te maken.... |:(
Story of my life :'(

• Raem
Tripl3 D schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:18:
@kazuka Nee, David is nog steeds niet bekend, maar misschien wordt het wel Troy Baker, aangezien die er sowieso in zit en er geruchten gaan dat zowel hij als Ashley Johnson en significante rol spelen in de televisieserie.
Ik weet niet in hoeverre de informatie op IMDB al klopt, maar daar staat dat ze beide in aflevering 1 zitten. Dan zit een rol als David er niet in.
Tess speelt in 6 afleveringen. Er werd hier eens gezegd dat ze in seizoen 1 eindigen bij het einde van de game. Maar vanaf het moment dat
spoiler:
Tess dood gaat
tot het einde van de game nog in 4 afleveringen te stoppen lijkt me wel erg weinig?

Wat is eigenlijk het beleid in dit topic over spoilers van de game? Heb het nu voor de zekerheid maar even in spoilertags gezet.

Edit: zie dat Bill volgens IMDB ook in alle 10 de afleveringen zit.

[Voor 3% gewijzigd door Raem op 14-06-2022 11:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
@Raem: ImdB schijn je altijd wel met een korreltje zout te moeten nemen en je kunt het denk ik als een indicatie zien.

Misschien dat er ook nog flashbacks zijn waar ze in zit? En totdat de afleveringen daadwerkelijk uitgezonden zijn is ImdB dus redelijk onzeker. Maar gezien deze foto.....

.....hebben ze het einde al bereikt van de 1e game (zie ook mijn spoiler onder de foto die ik in een eerdere post heb geplaatst)

En met betrekking tot het spoilerbeleid, zie deze post:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/67900786

Ik heb deze nu maar gelijk vastgepind.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
@Raem: En dit is waarschijnlijk van de epiloog:

En een filmpje:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vickypollard
Begin 2023 wordt genoemd als releasedatum: https://www.hollywoodrepo...s-nominations-1235179324/

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bij het Summer Game Fest event van Geoff Keighly was Druckmann ook te gast aan het eind waar de TLOU1 remake en hun multiplayer project officieel werden aangekondigd. Daarin zei hij ook dat we zeer binnenkort meer te zien zouden krijgen van de HBO show, dus ik gok dat we dit jaar nog wel wat trailers te zien krijgen.

Had eerlijk gezegd wel verwacht dat de remake van de game dichter bij de release van de serie zou liggen maar verkopen dat dat spel toch wel :P Dan ben ik benieuwd of er hier ook een 'Witcher effect' gaat plaatsvinden, waar de Netflix serie voor een enorme boost in nieuwe sales van de games zorgde.

• vickypollard
Misschien dat we 26 september (outbreak day) wel een trailer krijgen :)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

nieuws: Moederbedrijf discovery+ en HBO Max gaat diensten in VS samenvoegen i...

Ik hoop dat dit geen negatieve impact gaat hebben op de serie. Die nieuwe CEO gaat helemaal op de reality-tv tour :X

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-03 15:31

Grannd

da Granndest

kazuka schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:13:
nieuws: Moederbedrijf discovery+ en HBO Max gaat diensten in VS samenvoegen i...

Ik hoop dat dit geen negatieve impact gaat hebben op de serie. Die nieuwe CEO gaat helemaal op de reality-tv tour :X
Volgens mij is er een onderscheid tussen 'HBO Max' series en 'HBO' series.

HBO series zijn de grote klappers: GoT, WestWorld, etc. volgens mij maakt TLoU daar onderdeel van uit.

HBO Max heeft wat bekendere namen (the Flight attendant, gossip girl) die dus mogelijk wegvallen (of ergens anders weer verder zullen gaan), maar dat nieuwsbericht gaat dus niet over de grote HBO series zie: Wikipedia: List of HBO Max original programming

[Voor 3% gewijzigd door Grannd op 05-08-2022 11:26]

• Vrijdag
kazuka schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:13:

Ik denk nu aan Temptation Island met wat gevaarlijke schimmels en een cameraploeg.

Twee vliegen in één klap 8)

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

Major_ton

Shoot!

Vrijdag schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:39:
[...]

Ik denk nu aan Temptation Island met wat gevaarlijke schimmels en een cameraploeg.

Twee vliegen in één klap 8)
Temptation Island en gevaarlijke schimmels... Daar is geen fictie voor nodig hoor :F

Don't feel bad for the suicidal cat. | Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - Bluesound N130 - Topping E30-II - JBL 4309 - SVS SB-2000 - LG 77G2 - Sony 75XF9005 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

• Vrijdag
Major_ton schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:08:
[...]

Temptation Island en gevaarlijke schimmels... Daar is geen fictie voor nodig hoor :F
:D _/-\o_

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

HBO Max's The Last of Us has officially cast Henry and Sam, the brothers who star in one of the original game's most famous storylines.

IGN can exclusively reveal that Henry will be played by Lamar Johnson, while his younger brother, Sam, will be portrayed by Keivonn Woodard.

In addition to Henry and Sam, Graham Greene and Elaine Miles will guest star as Marlon and Florence, two new characters being added to the series for the first time.
https://www.ign.com/artic...-tv-hbo-henry-sam-casting

• vickypollard
... two new characters being added to the series for the first time
Hopelijk niks verhaalwijzigends...

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
1-0 voor de community:
Tripl3 D schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:10:
En het lijkt erop dat Lamar Johnson Henry speelt:
(HBO en Bella Ramsey zijn hem recentelijk gaan volgen op Instagram)

[Afbeelding]

Nog een setfoto met de acteurs:

[Afbeelding]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Tsja, ligt eraan wat je onder wijzigend verstaat. Als het goed is worden er vooral karakters toegevoegd met specifieke namen om bepaalde delen meer diepte/achtergrond te kunnen geven ipv naamloze karakters.
Zo gaan ze enkele Hunters ook een achtergrond geven, maar wellicht ook andere overlevenden.

Dit was ook al vanaf het begin aangekondigd en is ook het belangrijke verschil tussen een game en een serie. In een serie heb je veel meer tijd om de diverse personages meer achtergrond te geven en hopelijk verhelpt dit in de toekomst ook mijn grootste bezwaar van deel 2: meer sympathie voor Abby door meer te verdiepen op de situatie voordat Ellie en Joel in het ziekenhuis kwamen. Daar mogen ze wat mij betreft veel meer tijd in steken.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Vanaf 1:42:

Via YouTube:

[Voor 48% gewijzigd door Tripl3 D op 22-08-2022 07:25]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Breakdown van de video:

Joel en Ellie lopen over een besneeuwde brug (waarschijnlijk in Jackson):

Ellie en Joel samen in een huis terwijl Ellie zegt: "Everybody I have cared for has either died or left me"

spoiler:
waarschijnlijk in Jackson nadat Ellie is weg gelopen

Terwijl ze dit zegt lijkt Joel haar een pistool in haar handen te geven/te leren hoe ze deze vast moet houden:

Joel en zijn dochter Sarah vluchten duidelijk voor iets engs weg:

Joel, waarschijnlijk tegen Ellie: You have no idea what loss is":

Ellie met haar bekende mes:

Ellie al rennend en schietend met een pistool:

Ellie in een auto, met een volgens mij, onbekende man op de achterbank:

Bill:

Cordiceps

spoiler:
met een clicker erin

• Raem
Tripl3 D schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:13:
Ellie en Joel samen in een huis terwijl Ellie zegt: "Everybody I have cared for has either died or left me"
Ik weet dat je nog weinig kan zeggen op basis van deze paar beelden. Maar de scene in de game waarin Ellie dit zegt vond ik één van de sterkste in de game. Hoe Bella het hier zegt klinkt het bijna emotieloos.

• vickypollard
Raem schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:13:
[...]

Ik weet dat je nog weinig kan zeggen op basis van deze paar beelden. Maar de scene in de game waarin Ellie dit zegt vond ik één van de sterkste in de game. Hoe Bella het hier zegt klinkt het bijna emotieloos.

[YouTube: The Last Of Us. Part 1. You are treading on some mighty thin ice here]
Had ik ook inderdaad. In de game zit er veel emotie in de uitspraak, bij Bella was het vlak. Maar wellicht geven ze het net iets anders vorm waardoor dat juist wel weer sterk is. We gaan het zien.

Verder heb ik een hekel aan trailers, omdat die meestal willekeurige, belangrijke stukken spoilen. Deze viel nog mee, maar ik verwacht een langere trailer op basis waarvan je eigenlijk de serie niet meer hoeft te zien :X Bijvoorbeeld dat
spoiler:
je Joel met Ellie het ziekenhuis uit ziet gaan of zo

[Voor 11% gewijzigd door vickypollard op 22-08-2022 09:38]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter

[YouTube: The Last Of Us. Part 1. You are treading on some mighty thin ice here]
Hmmm, tsja, één zinnetje (van Ellie) uit die hele scene kan nooit dezelfde emotie geven als de gehele conversatie. Het klinkt inderdaad wat anders (heb ze beiden 5x afgeluisterd nu iedere keer om en om ter vergelijk). Bella lijkt het wat minder krachtig te zeggen, maar ik schrijf zowel haar of deze scene niet af op basis van 1 zinnetje uit een teasertrailer. Als ze met de totale scene alsnog dat gevoel of een vergelijkbaar gevoel over weten te brengen door het net anders te brengen, dan heb ik daar vrede mee, maar ik vind het erg lastig hier goede conclusies aan te verbinden.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nick Offerman als Bill vind ik wel goed gecast, hoewel het geloof ik niet hun eerste keus was. Nog steeds geen reveal van David, dus ik blijf hopen op Edward Norton :P

Ik las ook ergens dat Kansas City als mogelijke locatie is toegevoegd aan de show, als overbrugging tussen Pittsburg en Wyoming.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
kazuka schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:33:
Ik las ook ergens dat Kansas City als mogelijke locatie is toegevoegd aan de show, als overbrugging tussen Pittsburg en Wyoming.
[Serie] The Last of Us

:+

Zonder gekkigheid, met alles wat er gelekt is lijkt Pittsburgh vervangen te zijn door Kansas, omdat alle bekende Hunter-scenes met Kansas attributen (zoals kentekenplaten) zijn geschoten

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Filmpje met vergelijk tussen de game en de teaser trailer:

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter

Ik vond deze reactie van SilverSquid1810 op Reddit ook een goede reactie:
It’s important to keep in mind that Ramsey has not played nor seen the games. She doesn’t know the exact tone or cadence that Ashley Johnson used in her delivery of the line, so Ramsey has nothing to go off of other than whatever the director and such tells her. So there’re probably going to be a lot of lines that are delivered somewhat differently than in the games because she doesn’t have that original point of reference to base her performance on.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vrees voor de ongetwijfeld vele kritiek die gaat komen van "fans" die elke scene en line gaan vergelijken met de game en hoeveel deze afwijken. De Last of Us franchise lijkt sowieso het ergste in sommigen naar boven te halen gezien Part II.

Hopelijk hebben de acteurs en regisseurs een dikke huid...Of even babbelen met Kelly Marie Tran over haar rol in Star Wars, die is ook wel ervaringsdeskundige :X

• vickypollard
Tripl3 D schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:03:
[...]

Ik vond deze reactie van SilverSquid1810 op Reddit ook een goede reactie:

[...]
Vind het toch altijd wel jammer als acteurs het bronmateriaal niet bekijken/lezen.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:51

s0kkie

Follow The Fool

Precies. Een beetje character research hoort wel bij het acteur werk als je een al bestaande fictieve character gaat na spelen.
Vooral als je een acteur met kwaliteit wilt worden ;(

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:20
Het ziet er ontzettend goed uit. Die paar seconden met Sarah zagen er al intens uit. Bella kan ik nog niet over oordelen na 1 zin, je moet toch eerst de hele scene en conversatie zien. Maar denk wel dat ze een goede Ellie kan zijn.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:34
Tjah, doe het maar eens als kind. Zelf sta ik al te trillen op mijn benen als ik een presentatie voor 10 mensen in een zaal geef.
Ik vind de beelden er zeker goed uitzien en als liefhebber van de games ga ik zo min mogelijk proberen te vergelijken. Die fout heb ik bij GOT/ASOIAF ook gemaakt de eerste twee seizoenen en dan geniet je toch een stuk minder van een serie.

[Voor 15% gewijzigd door AequitasII op 24-08-2022 08:09]

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:12
s0kkie schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:05:
Precies. Een beetje character research hoort wel bij het acteur werk als je een al bestaande fictieve character gaat na spelen.
Vooral als je een acteur met kwaliteit wilt worden ;(
Ramsey heeft aangegeven dat ze games aanvankelijk heel graag wilde spelen. Maar dan pas ná de opnames. Die Redditor lijkt het een en ander uit de duim te zuigen:
At the beginning of the show, I was like, "I'm definitely going to play the game after." But now I'm not so sure. When we'd watch gameplay of what we'd [filmed] the day before, it was strange, watching a version of what you did. I just need a really good friend to laugh at me when I walk into walls, and then I'll enjoy it," she added.
Ze heeft echt wel research gedaan naar het karakter en gameplay bekeken, alleen zal ze Ellie niet volledig geanalyseerd hebben. Ze wil niet game-Ellie zijn, maar serie-Ellie. Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de acteur. Iedere acteur heeft een stijl en zal zich niet graag aanpassen aan een andere acteur. Net als een muzikale cover nooit een poging is om het origineel noot voor noot te kopiëren, maar altijd een eigen interpretatie is van het bronmateriaal.
Ramsey isn't the only Last of Us actor to struggle at playing the source material. According to Joel actor Pedro Pascal, despite loving The Last of Us' story, he was only able to make it through its gameplay segments for "a matter of minutes before I had to hand it over to my nephew," confessing that "It really takes a specific kind of skill, and I don't have it."
Ik ga de serie niet kijken omdat ik een kopie wil zien van de game. Als ik dat zou willen speel ik de game wel.

This is absolutely ridiculous

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter

En wat uitvergrotingen:

Zo te zien iemand met operatiekleding aan B)

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Over een week is het Outbreak Day, wat verwachten we?

Uitgebreide trailer, meer foto's van de cast in hun rol, iets anders?

• Vrijdag
Ik hoop op een uitgebreide trailer :9

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Officiële Twitter en Instagram accounts zijn nu ook geverifieerd, dus er zit zeker wat aan te komen B)

• vickypollard
Een trailer lijkt me inderdaad het meest logische voor outbreak day. Wellicht zelfs een datum?

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
@vickypollard dat zou wel heel mooi zijn. Dan kan ik gelijk mijn agenda gaan blokken!

• vickypollard
Happy outbreak day :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:58
kazuka schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:14:
Ik vrees voor de ongetwijfeld vele kritiek die gaat komen van "fans" die elke scene en line gaan vergelijken met de game en hoeveel deze afwijken. De Last of Us franchise lijkt sowieso het ergste in sommigen naar boven te halen gezien Part II.

Hopelijk hebben de acteurs en regisseurs een dikke huid...Of even babbelen met Kelly Marie Tran over haar rol in Star Wars, die is ook wel ervaringsdeskundige :X
Je moet gewoon internet helden links laten liggen. Het is een aartsconservatief groepje mensen die elke verandering eng vind. Heel jammer voor de creatieve industrie.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
"Happy" en "outbreak" in een zin! _O-

Maar jij ook, dat onze TLOU wensen maar vervuld mogen worden.

• Raem

Kan haast niet anders dan dat we een trailer krijgen vandaag! :)

[Voor 38% gewijzigd door Raem op 26-09-2022 17:00]

• vickypollard
Er was ook een nieuwe set GIFjes: https://giphy.com/naughty...i/the-last-of-us-day-2022

[Voor 48% gewijzigd door vickypollard op 26-09-2022 17:31]

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:40
YouTube: The Last of Us | Official Teaser | HBO Max trailertje :*)

Kreeg wel kippenvel van de trailer. Heb ik bijna nooit.

[Voor 21% gewijzigd door Nietdatikweet op 26-09-2022 18:14]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:29
Tja... wanneer is het nou in 2023, HBO. Op naar de volgende trailer/teaser :'(

Zo te zien hebben ze netjes de game gevolgd.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• vickypollard
Hellooo

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Ik dacht voor eventjes dat "the child" was Milly Shapiro.

[Voor 22% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2022 19:56]

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:53
Trailer is goed, krijg er veel zin in. Die clicker is echt zo gelaagd. Maar elie heeft totaal niet de looks als in de game. Wel jammer voor het hoofdpersonage

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Er zijn best veel mensen enthousiast over die clicker, maar ik moet zeggen dat ik hem er nogal nep uit vind zien. Met een schimmelinfectie verwacht ik wat anders dan dit rubberachtige uiterlijk. -O-

• vickypollard
Ik zag het meer als vochtig dan rubberachtig

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Ik had meer zoiets verwacht:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb de trailer nog niet durven kijken (vanwege spoilers).
Het spel heb ik misschien een uurtje gespeeld op de PS3 en ik ben nu aan het wachten tot-ie op de PC uitkomt om hem te gaan spelen.

Nu is mijn vraag: Moet je het spel gespeeld hebben voor je de serie kijkt? Of staat de serie er los van? (behalve dat het dezelfde setting is, zeg maar).

Sorry als het een stomme vraag is, maar ik probeer zoveel mogelijk info over de serie te vermijden uit angst dat het misschien spoilers voor het spel heeft :)

[Voor 18% gewijzigd door anandus op 27-09-2022 10:21]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
anandus schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:20:
Oeh, ik wilde eigenlijk nog een break-down doen van deze teaser. Dan mag je helemaal wel uitkijken.
Nu is mijn vraag: Moet je het spel gespeeld hebben voor je de serie kijkt? Of staat de serie er los van? (behalve dat het dezelfde setting is, zeg maar).

Sorry als het een stomme vraag is, maar ik probeer zoveel mogelijk info over de serie te vermijden uit angst dat het misschien spoilers voor het spel heeft :)
Serie zou grotendeels hetzelfde moeten zijn als de game. Er lopen uiteraard wat dingen anders en in de de serie zou er meer verdieping moeten zitten + additionele personages, maar voor de rest zal het voor degenen die het spel gespeeld hebben behoorlijk wat herkenbare delen in moeten zitten.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Over extra karakters gesproken, New Zeelandse actrice Melanie Lynskey speelt Kathleen, een meedogenloze leider van een revolutionaire beweging in Kansas.

• vickypollard
Het spel heb ik misschien een uurtje gespeeld op de PS3 en ik ben nu aan het wachten tot-ie op de PC uitkomt om hem te gaan spelen.

Je kunt ongetwijfeld de serie kijken zonder het spel gespeeld te hebben. Ik zou echter zeggen dat eerst de serie en daarna het spel, het plezier van het spel wel deels gaat wegnemen. Ik zou het andersom doen :)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eerste trailer was zeer geslaagd moet ik zeggen, tof dat ze ook Alone and Forsaken gebruiken als song uit de eerste game als Joel en Ellie in de truck arriveren in Pittsburgh. Denk echt dat Mazin en Druckmann er iets moois van gemaakt hebben.

Vind Pascal en Ramsey prima gecast, ze hoeven van mij echt niet geforceerd als 2 druppels water op de characters uit de game kijken. Torv en Offerman vind ik ook hele goede keuzes als Tess en Bill.

De clicker vond ik ook best goed maar ze zijn ook nog volop bezig met post production dus ik denk dat het eindresultaat echt wel goed zal worden.

• Vrijdag

Eerst het spel, dan de serie. En dan in het achterhoofd houden dat de serie grotendeels hetzelfde is als het spel, maar geen directe verfilming.

Voor mij persoonlijk is altijd dat als ik eerst een serie of film kijk en dan daarna het boek lees of het spel speel, ik teveel met de serie/film in mijn hoofd zit. En dat vind ik irritant, want dan is het niet meer mijn eigen beleving :P

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Ik kwam net deze video tegen op YouTube en ik moet zeggen dat ik vind dat deze wel heel goed gemaakt is.
Er is geprobeerd een vergelijk te maken tussen de Teaser Trailer en The Last of Us part I game.

Persoonlijk vond ik het wel goed gevonden. Heb hem op halve snelheid bekeken, zodat je nog beter de overeenkomsten (of juist de verschillen) ziet:

En deze scene gaf me (mede door de gelijkenis) nu ineens kippenvel:

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:21
Zojuist de teaser trailer nog even terug gekeken maar ik vind het echt jammer dat ze deze persoon hebben gecast als Ellie. Waren vast anderen geweest die beter leken.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sneller dan ik verwacht had indien dit klopt:

• vickypollard
Niceeee

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
kazuka schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:39:
Sneller dan ik verwacht had indien dit klopt:

[Twitter]
Is dit iemand die vaak gelijk heeft met leaks?

Op Reddit kwam dit vanmorgen voorbij:

https://www.reddit.com/r/...trailer_page_the_last_of/

According to the HBO Max trailer page, The Last of Us will premiere on January 15, 2023.

Maar ik kan die hele pagina die ze noemen (HBO Max trailer pagina) niet vinden.
Leek mij gephotoshopt en wellicht dat jouw Tweet daarop gebaseerd is.
Daarom had ik ik hierover nog niets geplaatst, maar als het wel zo is, dan zou het wel erg nice zijn!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik ben ook nog niet 100% overtuigd. Misschien is de pagina alleen voor US abonnees zichtbaar op dit moment maar een andere show had een soortgelijke aankondiging en die ging inderdaad ook echt op de genoemde datum in premiere.

Daarnaast is 15 januari een zondag wat blijkbaar een dag is waarop HBO vaker premieres heeft. We zullen het snel genoeg weten.

• Raem
De screenshot komt uit de HBO Max app. Daar zie ik de trailer ook staan, maar met een andere omschrijving. Lijkt erop dat de beschrijving voor USA accounts anders is en daarin de datum wordt vermeld.

Edit:

Via een VPN ingelogd op mijn HBO Max account en dan zie ik de datum ook staan. Klopt dus.

[Voor 29% gewijzigd door Raem op 01-11-2022 13:24]

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Raem schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:06:
Edit:

Via een VPN ingelogd op mijn HBO Max account en dan zie ik de datum ook staan. Klopt dus.

[Afbeelding]

Daar had ik niet aan gedacht om het zo te checken.

15 januari zou dan ineens wel heel dichtbij zijn *O*

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Raem

Nu dus ook officieel de aankondiging.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Erg mooi ook als achtergrond op mijn telefoon *O* *O* *O*

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Schrijverscredits voor seizoen 1 zijn geregistreerd bij de WGA (Writers Guild of America):

https://directories.wga.org/project/1235295/the-last-of-us/

Er gaan echter verhalen rond dat aflevering 1 en 2 zijn samengevoegd in de nabewerking, nadat Kantemir Balagov achteraf geschrapt is als regisseur van de 1e aflevering en er wat kleine reshoots zijn geweest.

Distributed Medium: Television
Network: HBO
Format: Live Action
Length: 60 Minutes
Genres: Adventure Action Drama

Overigens is er een redelijke kans dat we een nieuwe trailer krijgen tussen 1 en 4 december:

Van het officiële HBO The Last of Us Twitter-account:

CCXP is de Braziliaanse Comic Con Experience

N.B. Goed om de originele muziek hier ook weer te horen!!! *O* *O* *O*

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Per ongeluk geplaatste (en inmiddels weer weggehaalde) nieuwe poster van The Last of Us:

Ter vergelijk die van de game:

[Voor 40% gewijzigd door Tripl3 D op 24-11-2022 07:50]

• vickypollard
Tripl3 D schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:31:
Per ongeluk geplaatste (en inmiddels weer weggehaalde) nieuwe poster van The Last of Us:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Inmiddels niet meer per ongeluk!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
En de banner is inmiddels ook beschikbaar (bij mij staat hij al op mijn Facebookpagina):

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Tripl3 D schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:31:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En als je deze 2 samenvoegt dan krijg je deze:

Aardige Photoshop skills _/-\o_

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de games. Daarvoor zijn The Last of Us, [PS4] The Last of Us: Part II of [Multi] The Last of Us: Part I (Remake)
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee