It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Lijkt mij een toevoeging op wat er gebeurd tussen Pittsburgh en Jackson. Daar wordt in de game niks mee gedaan en is er een flinke sprong.Tripl3 D schreef op maandag 28 maart 2022 @ 13:34:
Wacht, toch geen Pittsburgh, maar Kansas????
Dit betekend of een verandering in de locatie, of een uibreding van het verhaal!
Nick Offerman als Bill vind ik wel goed gecast, hoewel het geloof ik niet hun eerste keus was. Nog steeds geen reveal van David, dus ik blijf hopen op Edward Norton 
Ik las ook ergens dat Kansas City als mogelijke locatie is toegevoegd aan de show, als overbrugging tussen Pittsburg en Wyoming.

Ik las ook ergens dat Kansas City als mogelijke locatie is toegevoegd aan de show, als overbrugging tussen Pittsburg en Wyoming.
[Serie] The Last of Uskazuka schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:33:

Zonder gekkigheid, met alles wat er gelekt is lijkt Pittsburgh vervangen te zijn door Kansas, omdat alle bekende Hunter-scenes met Kansas attributen (zoals kentekenplaten) zijn geschoten
Over extra karakters gesproken, New Zeelandse actrice Melanie Lynskey speelt Kathleen, een meedogenloze leider van een revolutionaire beweging in Kansas.
En de bewegende vloer dan in Kansas city?Sydney08 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:20:
[...]
spoiler:Nee, ze durfden zelf de tunnels niet in. Ze gingen er dus blijkbaar wel vanuit dat mensen via die weg gingen proberen te ontsnappen. Als dat het geval is, dan krijgen ze een seintje. Dus via die sniper. Zit dus niet zo onlogisch in elkaar. Extra jump scares zit ik niet op te wachten en ben blij dat ze dat overslaan.
Vond het weer een uitstekende aflevering. Goed om te weten waarom Kathleen achter Henry aan zit, want vond haar in de vorige aflevering wat minder. Nu snappen we haar beter.
Ik vond dat de plot vooral het verhaal dreef, ipv de motivatie van de karakters. Het was een prima aflevering hoor, maar je merkte dat ze hebben geprobeerd een verhaal te verzinnen rond een paar gebeurtenissen uit de game.
Ja, dat laatste dacht ik ook al te merken. Verder vindt ik Kathleen niet echt het type 'rebellenleider', maar goed daar zijn we ook weer vanaf. En die rebellen zijn ook niet echt succesvol als ze 10 dagen na het overnemen van de stad hun management weer kwijt zijnErapaz schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:34:
[...]
En de bewegende vloer dan in Kansas city?
Ik vond dat de plot vooral het verhaal dreef, ipv de motivatie van de karakters. Het was een prima aflevering hoor, maar je merkte dat ze hebben geprobeerd een verhaal te verzinnen rond een paar gebeurtenissen uit de game.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Pagina: 1
Let op:
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de games. Daarvoor zijn The Last of Us, [PS4] The Last of Us: Part II of [Multi] The Last of Us: Part I (Remake)
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.
Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic
De spelregels:
Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.
Niet welkom:
- Discussie over de games. Daarvoor zijn The Last of Us, [PS4] The Last of Us: Part II of [Multi] The Last of Us: Part I (Remake)
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.
Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.
Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic