Nou inderdaad. Het is duidelijk dat er zich iets heeft afgespeeld tussen die twee waardoor de relatie erg verbitterd is.Jovatov schreef op maandag 14 april 2025 @ 21:41:
[...]
... en de dynamiek Ellie/Joel wordt fijn neergezet.
Ik vond verder Pedro erg prettig als Joel in deze aflevering. Leuk ook om te zien hoe Joel z'n plek heeft gevonden in Jackson.
spoiler: verhaalspoilers, *niet lezen als je de game niet kent*
Vond het wel interessant dat ze de scene met Joel op zijn veranda al lieten zien, maar dan dat Ellie doorliep. Ik gok zo dat we later de scene nogmaals zien, maar dat Ellie toch terugloopt.
Verder weet ik nog niet wat ik ervan vindt dat ze Abby zo geïntroduceerd hebben. Het voelt een beetje alsof een belangrijke onthulling al half verklapt is. Maar mogelijk dat de niet-gamers dit zien als een gevalletje "gaat achter Joel aan, maar het lukt niet en uiteindelijk winnen Ellie en Joel en leefde iedereen nog lang en gelukkig."
Verder weet ik nog niet wat ik ervan vindt dat ze Abby zo geïntroduceerd hebben. Het voelt een beetje alsof een belangrijke onthulling al half verklapt is. Maar mogelijk dat de niet-gamers dit zien als een gevalletje "gaat achter Joel aan, maar het lukt niet en uiteindelijk winnen Ellie en Joel en leefde iedereen nog lang en gelukkig."