Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:02
Ike. schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:56:
[...]

Verhaal van Part II wordt over meerdere TV seizoenen verdeeld dus geen idee of we die scene in 2025 gaan zien :+
In teaser zie je al het begin van scene. Abby bij het hek.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:01
Ike. schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:56:
[...]

Verhaal van Part II wordt over meerdere TV seizoenen verdeeld dus geen idee of we die scene in 2025 gaan zien :+
Tuurlijk wel, daar begon de game zowat mee als ik het me goed herinnerde.

Pedro Pasqual ziet er wel wat ouder uit in de trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:45
Het is de katalysator van het verhaal, dus zal wel snel moeten gebeuren.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:27
Ben zelf echt serie moe. Maar the last of us maak ik een uitzondering voor!
Krijg weer veel emoties en flashbacks bij de beelden.
Hoe verdeeld mensen ook waren over deel 2, ik vond het een meesterwerk. Zelden zoveel emoties gehad in een spel. Beelden zien er zeer goed uit! Ergens jammer dat de gamers weten wat er gaat gebeuren. Maar net als seizoen 1 kunnen ze kleine toevoegingen doen die in een serie prima werken. Dus kijk er weer naar uit!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:40

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Wel zonde dat ze Future Days alleen tijdens deze trailer kunnen gebruiken en niet meer in de serie, omdat de serie 10 jaar eerder af speelt dan het spel, en toen had Pearl Jam dit nummer nog niet uitgebracht.

Kreeg gelijk weer kippenvel toen ik het nummer hoorde en zit er nu al de hele morgen mee in mijn hoofd.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:11

P_Tingen

omdat het KAN

Vrijdag schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:40:
[...]
Vergeet niet de recaps op joeptjoep. En natuurlijk die filmpjes met "10 things EVERYONE has MISSED!!!111omglolwtfbbq!!11!" in de titel, voor een "deep dive" van iemand die de wikipedia voorleest. Met heul veul PLING, WHOOSH en ZAP geluidjes. En een anime meisje met kattenoortjes als avatar in beeld. :+
Je vergeet voor het gemak nog even de podcast met voor elke aflevering van de serie ook een aflevering van de podcast die bijna net zo lang duurt. Ik heb ze in-sync gekeken en geluisterd :9~

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06 15:28

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Tripl3 D schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:37:
Wel zonde dat ze Future Days alleen tijdens deze trailer kunnen gebruiken en niet meer in de serie, omdat de serie 10 jaar eerder af speelt dan het spel, en toen had Pearl Jam dit nummer nog niet uitgebracht.

Kreeg gelijk weer kippenvel toen ik het nummer hoorde en zit er nu al de hele morgen mee in mijn hoofd.
Heh huh?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Wat is je vraag precies? Wat is er onduidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:48

Dat had ik met Take on me door Ellie. Zat dan niet in de trailer maar was in het spel echt heel goed

YouTube: Ellie - Take on Me (from The Last of Us Part II) – Extended

[ Voor 9% gewijzigd door yorroy op 27-09-2024 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Tripl3 D schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:52:
[...]

Wat is je vraag precies? Wat is er onduidelijk?
Hoezo speelt de serie zich 10 jaar eerder af dan de game?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
yorroy schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:29:
[...]

Dat had ik met Take on me door Ellie. Zat dan niet in de trailer maar was in het spel echt heel goed

YouTube: Ellie - Take on Me (from The Last of Us Part II) – Extended
0:36 in de trailer is volgens mij het stuk uit de game dat ze Take on Me speelt. Dus wie weet zit het wel in de serie straks. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online

Kunnen ze prima gebruiken toch. Dan is het nummer in TLOU universum gewoon eerder uitgekomen. ;)

Het nummer is offcieel in oktober 2013 uitgekomen en outbreak day is september 2013 in de game. Ervan uitgaande dat Pearl Jam na outbreak day niet alsnog hun album heeft uitgebracht zou Joel het nummer in de game ook niet horen te kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Family Guy schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:45:
[...]

Hoezo speelt de serie zich 10 jaar eerder af dan de game?
Zodat seizoen 1 zich in 2023 afspeelt en overeenkomt met onze eigen tijd ipv dat het in 2033 afspeelt.

• Family Guy

Family Guy

Speelt de game zich in 2033 af dan? Didn’t know that?

Steam ID = Ackerfiets

• Raem
  • Nu online
Family Guy schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 21:03:
Speelt de game zich in 2033 af dan? Didn’t know that?
Ja, de uitbraak is in 2013. En daarna is er een tijdsprong van 20 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Oké, maar dan kan Future Days van Pearl Jam toch gewoon gebruikt worden? 8)7

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
hotymoty schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:05:
[...]

In teaser zie je al het begin van scene. Abby bij het hek.
1:36 hoort er ook bij denk ik. Kan me zo even geen andere gebeurtenis voor de geest halen in de game waar Ellie zo zou reageren. Al kan het natuurlijk ook iets specifieks voor de serie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Family Guy schreef op maandag 30 september 2024 @ 13:55:
Oké, maar dan kan Future Days van Pearl Jam toch gewoon gebruikt worden? 8)7
Als Outbreak Day in de serie in 2003 is geweest, dan is de kans erg klein dat Pearl Jam in 2013 nog bestond en een nummer uit zou brengen wat door Joel gehoord zou worden op de 1 of andere manier (platenmaatschappijen en diverse soorten media zullen niet meer bestaan hebben jaren na Outbreak-day vermoed ik).
Het is een post-apocalyptische wereld, dus die kans is wel erg klein, maar ja, puur qua tijd zou het kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Tripl3 D schreef op maandag 30 september 2024 @ 14:00:
[...]

Als Outbreak Day in de serie in 2003 is geweest, dan is de kans erg klein dat Pearl Jam in 2013 nog bestond en een nummer uit zou brengen wat door Joel gehoord zou worden op de 1 of andere manier (platenmaatschappijen en diverse soorten media zullen niet meer bestaan hebben jaren na Outbreak-day vermoed ik).
Het is een post-apocalyptische wereld, dus die kans is wel erg klein, maar ja, puur qua tijd zou het kunnen.
Ahh 2003, en dus niet 2013. Dan snap ik je beredenatie. Al vind ik het persoonlijk niet erg als ze de muziek zouden gebruiken. Benieuwd of ze dat met voertuigen, telefoons/electronica en andere zaken als wapens ook zo strict handhaven dat er alleen pre-2003 materiaal gebruikt wordt?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Family Guy schreef op maandag 30 september 2024 @ 15:56:
Ahh 2003, en dus niet 2013. Dan snap ik je beredenatie. Al vind ik het persoonlijk niet erg als ze de muziek zouden gebruiken. Benieuwd of ze dat met voertuigen, telefoons/electronica en andere zaken als wapens ook zo strict handhaven dat er alleen pre-2003 materiaal gebruikt wordt?
Ikzelf heb er ook geen problemen mee, maar de toetsenbordstrijders zullen misschien weer helemaal los gaan, als ze het wel doen.

Vwb de auto's en wapens: jazeker, ik heb bij de opnames regelmatig oproepen gezien voor oude auto's (wapens weet ik dan weer niet). Ik vond het niet boeiend genoeg om dat hier te delen, maar ik weet 100% zeker dat ik dat voorbij heb zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:12

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Oeh April alweer! Daar heb ik onwijs veel zin in oOo

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik ook ben benieuwd, de trailer kijk ik vanavond thuis :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Is het al april? Is het al april? oOo <3

[ Voor 12% gewijzigd door Family Guy op 07-01-2025 14:01 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04

MazeWing

The plot thickens...

Voor seizoen 1 vond ik de casting van Ellie al zeer discutabel. Alhoewel Bella het prima deed qua acteerprestaties kon ik nooit aan haar wennen als Ellie. Het scheelde dat ze een 14 jarige speelde en er wat mij betreft ook een stuk jonger uit zag dan ze daadwerkelijk is.

Maar nu ik de trailer van seizoen 2 heb gezien ben ik echt van mening dat ze een mega fout hebben gemaakt om haar te kiezen. Ze ziet er nauwelijks ouder uit dan in deel 1 en doet voor mij echt afbreuk aan het hele gebeuren. Ik heb op reddit wat vergelijkingen gezien en het is eigenlijk gewoon pijnlijk...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nd8ZlD5wKlBWppPa_bLfsAu30NQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/S1wnNZNgCeCEUGuNlr8N20FI.jpg?f=user_large

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
MazeWing schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:39:
Voor seizoen 1 vond ik de casting van Ellie al zeer discutabel. Alhoewel Bella het prima deed qua acteerprestaties kon ik nooit aan haar wennen als Ellie. Het scheelde dat ze een 14 jarige speelde en er wat mij betreft ook een stuk jonger uit zag dan ze daadwerkelijk is.

Maar nu ik de trailer van seizoen 2 heb gezien ben ik echt van mening dat ze een mega fout hebben gemaakt om haar te kiezen. Ze ziet er nauwelijks ouder uit dan in deel 1 en doet voor mij echt afbreuk aan het hele gebeuren. Ik heb op reddit wat vergelijkingen gezien en het is eigenlijk gewoon pijnlijk...

[Afbeelding]
We weten niet of de serie dezelfde sprong in tijd zal doen als het spel (Ik denk dat de TV serie het anders gaat doen). Als ik me niet vergis zou part II ook niet verfilmt worden in één TV seizoen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vickypollard
Ik zie het probleem niet zo. Probeer ze los te zien van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Ike. schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:06:
[...]

We weten niet of de serie dezelfde sprong in tijd zal doen als het spel (Ik denk dat de TV serie het anders gaat doen). Als ik me niet vergis zou part II ook niet verfilmt worden in één TV seizoen.
Jawel, het is al bevestigd dat het tweede seizoen 5 jaar na seizoen 1 afspeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Raem schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 15:56:
[...]

Jawel, het is al bevestigd dat het tweede seizoen 5 jaar na seizoen 1 afspeelt.
Maar Seizoen2 zal ook in 2 delen komen, of tenminste een Seizoen 2 en dan wellicht 3.
Het verhaal van The Last of us 2 was te groot, dus maken ze dit in 2 seizoenen. dus er kan nog van alles gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:20
Carlos0_0 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:11:
[...]

Maar Seizoen2 zal ook in 2 delen komen, of tenminste een Seizoen 2 en dan wellicht 3.
Het verhaal van The Last of us 2 was te groot, dus maken ze dit in 2 seizoenen. dus er kan nog van alles gebeuren.
Denk ook dat ze dat hebben gedaan om de schermtijd van een van hun ster acteurs zo lang mogelijk willen rekken.

Hoop dat ik het zo spoiler vrij omschreven heb. :P

[ Voor 5% gewijzigd door TomBraamhaar op 10-01-2025 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 17:11:
[...]

Maar het speelt zich nog steeds 5 jaar af na seizoen 1, net zoals in de games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:51

Grannd

da Granndest

Deel twee van de game bevat ook nog best wat flashbacks naar de tijd van deel één en soms zelfs daarvoor en ook tussen deel één en twee.

Bij het eerste seizoen namen ze ook behoorlijk wat vrijheid om bv het verhaal van Bill en Frank uit te diepen (en enigszins aan te passen) kunnen ze hier dus misschien wel de tijd nemen om de periode tussen deel één en twee in losse afleveringen te gieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Het is maar waar je je focus op legt en druk om wilt maken. Ik wil gewoon dat het leuke afleveringen zijn en heb daar alle vertrouwen in.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzykotTndu59g-CwBJt6ekGCA4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rrNHPUGmPkaLMYpBBL7Hkmu9.png?f=fotoalbum_large

"Stepclicker, I'm stuck!"

:')

ja, dit is echt de thumbnail van dat kanaal, ik heb niks gefotoAI'ed :P

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 13-01-2025 23:44 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-06 20:56
MazeWing schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 14:39:

Poee, ik vind dit toch wel enigszins overdreven. Waarom zouden de vergelijkingen pijnlijk zijn? Bella ziet er wat jonger uit dan Ellie, maar het lijkt me geenszins relevant voor het verhaal. Bella is zelfs ouder dan Ellie toen was, schijn bedriegt dus. Ik zie niet hoe dit enige invloed op het kijkplezier zou kunnen hebben. Als je een één-op-één kopie verwacht van de game, vrees ik dat je onrealistische verwachtingen had.

Ik vind dat Bella zich prima staande heeft gehouden in deel 1 en verwacht dat ze dat ook in deel 2 gaat doen.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Het hoeft dan ook qua uiterlijk geen exacte kopie te zijn, maar alsnog zelfs op acteerprestaties moesten ze een ander casten, Bella kan gewoon voor geen reet acteren.
Zelfs in GoT was ze al cringe ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

s0kkie schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 15:43:
Het hoeft dan ook qua uiterlijk geen exacte kopie te zijn, maar alsnog zelfs op acteerprestaties moesten ze een ander casten, Bella kan gewoon voor geen reet acteren.
Zelfs in GoT was ze al cringe ;(
Mwua, je brengt het als feit maar het is een mening. Ik vind het namelijk wel gewoon een match en goed geacteerd.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb nog eens wat fragmenten van deel 1 teruggekeken en het is denk ik een combinatie van:
- het nogal "aparte" gezicht van Bella. Natuurlijk een beetje the elephant in de room, maar ze heeft een dusdanig apart gezicht dat dit sowieso al de aandacht trekt.
- Bella ziet er heel jong uit voor haar leeftijd. In het eerste deel kon dit nog, maar in deel 2 ziet ze er qua leeftijd precies hetzelfde eruit terwijl het 5 jaar later is en in de game er een duidelijk verschil is te zien tussen de 14 jarige Ellie en de 19 jarig Ellie.

Pedro Pascal ben ik ook niet zo'n fan van en wat mij betreft waren er echt veel beter opties. Er zijn een aantal acteurs te vinden die mega goed kunnen acteren en ook nog eens het uiterlijk van Joel hebben. Met op #1 natuurlijk: Nikolaj Coster-Waldau
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vxewzk2XoSeShjZvlOo-74sFSdE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/51nO183Hrnyfz5nG5lXrBEhq.jpg?f=user_large

Ook voor de rol van Ellie zijn er inmiddels meer dan genoeg alternatieven te vinden die bewezen hebben zeer goed te kunnen acteren en ook nog eens veel op Ellie lijken.

Als je het dan zo gaat bekijken dan zijn er qua casting gewoon zeer vreemde/slechte keuzes gemaakt en die keuzes hebben nu ook nog eens invloed op seizoen 2.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Maar waarom moeten de acteurs zo dicht mogelijk een kopie zijn van de game uiterlijksgewijs? Ik zie daar de toegevoegde waarde niet zo van. Persoonlijk zou ik liever zien dat ze de Elly en Joel uit de serie in de game gemaakt hadden.

Ik vind de persoonlijkheden en stemgeluid van Bella en Pedro namelijk veel belangrijker, wat ik in de serie een heel mooie match vind.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is een TV adaptation, niet een 1:1 conversie van de game. Het zou vreemd zijn als ze enkel op uiterlijk hadden gecast om maar zoveel mogelijk op de game characters te lijken, dan schieten ze het doel volledig voorbij. Het is Druckmann's kindje en hij is er diep bij betrokken, dus ze zullen er echt wel goed en lang over nagedacht hebben. Het zal ook aankomen op beschikbaarheid van acteurs en dat de chemie er is tussen elkaar tijdens castings.

Er zijn wel meer dingen die anders zijn dan in de game. De serie speelt zich ook 10 jaar eerder af dan de game. Frank is ook geen levend character in de game maar heeft wel een grote rol in episode 3. Het kan prima zijn eigen ding zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

_O- _O- _O- ik kwam niet meer bij man, thanks d:)b .

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Family Guy schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:25:
Maar waarom moeten de acteurs zo dicht mogelijk een kopie zijn van de game uiterlijksgewijs? Ik zie daar de toegevoegde waarde niet zo van. Persoonlijk zou ik liever zien dat ze de Elly en Joel uit de serie in de game gemaakt hadden.

Ik vind de persoonlijkheden en stemgeluid van Bella en Pedro namelijk veel belangrijker, wat ik in de serie een heel mooie match vind.
Daarbij hebben waarschijnlijk de helft van de kijkers de game nooit gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:49

OMD

Je kan haar niet vinden passen maar als je echt objectief gaat kijken dan acteert ze gewoon echt heel goed in seizoen 1. Ik ben echt enorm fan van de games en vind Ellie van het spel ook echt Ellie in de serie. Qua uiterlijk niet nee en dat is voor veel mensen jammer.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:15

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 13:08:
[...]

Daarbij hebben waarschijnlijk de helft van de kijkers de game nooit gespeeld.
Eerder 95%, dat zal overigens niet voor dit topic gelden. Ik heb het nooit gespeeld maar genoten van de serie en zal dat in S2 ook weer doen - en overwoog het spel te kopen maar zag toen mijn backlog en dacht: oh nee, toch niet. 😊

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
pjottum schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 15:25:
[...]

Eerder 95%, dat zal overigens niet voor dit topic gelden. Ik heb het nooit gespeeld maar genoten van de serie en zal dat in S2 ook weer doen - en overwoog het spel te kopen maar zag toen mijn backlog en dacht: oh nee, toch niet. 😊
Ik zou willen zeggen dat het de tijdsinvestering waard is! Deel 2 (en daarmee seizoen 2/3/..) is wat trickier. Je houdt ervan of je haat het; er lijkt niet echt iets tussenin te zitten :D Vond het zelf fantastisch, maar wel een slopende rollercoaster.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe beelden van season 2:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ADEpf03.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/92AE2Aw.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lj9vSs4.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i3sx6wF.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UI9LjWX.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gkSXEfN.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jcM5yNQ.png

En wat quotes uit een nieuw interview met Druckmann en Mazin:
Season 2 is indeed just the beginning. Mazin and Druckmann previously revealed their plans to adapt the events of Part II across multiple seasons. While HBO has not officially greenlit a third outing just yet, conversations have been had. "I think it's pretty likely that our story will extend past a season 3," Mazin says. "How far past? I can't say. And that's not to say that there are not other stories that could be told, but this story is the one that Neil and I are telling."

"We have a plan," Druckmann adds. "We know what we need to do going forward, but we couldn't tell you right now exactly how many episodes or how many seasons it would take to get there."
"Each episode is like a meal. You can have a light dinner or you can go to a 12-course French restaurant," Mazin says. "We have seven episodes. They are high-calorie, dense episodes. If you consider action and drama and scope to be the things that create an epic nature, each one of these episodes packs quite a wallop. You will not be bored."

That includes the incorporation of deleted material once considered for the game, some of which was presented for the first time in the remastered edition of Part II. Druckmann teases that particular material is "pretty brutal, but I'm very excited for people to see it." Catherine O'Hara will also arrive in a role we haven't seen in the games, and she's not the only one. "There is a pretty prominent character that is talked a lot about in the game, similar to what we did with Frank [Murray Bartlett] in season 1, that is in this season," he reveals. "There's a very, very cool casting that I hope we can talk about soon."
From a story standpoint, there are different priorities for the show, Druckmann notes. While the game saw Abby maneuver like Joel "in the way she can physically manhandle certain things," that element doesn't play as big of a role in this version. "There's not as much violent action moment to moment," he says. "It's more about the drama. I'm not saying there's no action here. It's just, again, different priorities and how you approach it." More importantly, "Kaitlyn has the spirit of the game in her," he continues. "What I always loved about the idea was that you are going to continually be challenged as you were in season 1. When you try to pick a hero, it's tough because we're human beings, we're not heroes. For every heroic act, there's someone who suffers on the other side who may see you reasonably as a villain. When you look at Kaitlyn, there's just something in her eyes where, even no matter what she's experiencing, you connect. It was important that we found somebody that we could connect to the way we connect to Bella."

Mazin adds, "I personally think that there is an amazing opportunity here to delve into someone who is perhaps physically more vulnerable than the Abby in the game, but whose spirit is stronger. And then the question is, 'Where does her formidable nature come from and how does it manifest?' That's something that will be explored now and later."
"A big part of the theme of the second game is about perspective, how someone's hero could be someone else's villain and vice versa. It's weird to talk about a story where its structure could be a spoiler," Druckmann acknowledges. "I don't even know if it's worth mentioning where we landed because I think that's part of the fun for people familiar with the game to see how we approached that challenge in the show. I will just say that we gave it a lot of thought and tried different things. There are some deviations of where we place things." At the very least, "We certainly are going to mess around with time the way it was in the source material, but as Neil said, we messed around in ways that we felt were appropriate for the show," Mazin says. "When I say 'messed around,' I mean scientifically determined in a narrative way what we thought would be most impactful."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Leuk detail trouwens, Tati Gabrielle die Nora speelt in de show, is de main character van Naughty Dog's nieuwe game Intergalactic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
"There is a pretty prominent character that is talked a lot about in the game, similar to what we did with Frank [Murray Bartlett] in season 1, that is in this season," he reveals. "There's a very, very cool casting that I hope we can talk about soon."
Om wie denken jullie dat dit zal gaan? Eerste waar ik aan denk is de Seraphite Prophet. Of de moeder van Lev en Yara. Al is dat misschien te ver in het verhaal van de game om al in dit seizoen te zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 04-02-2025 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
Raem schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:09:
[...]

Om wie denken jullie dat dit zal gaan? Eerste waar ik aan denk is de Seraphite Prophet. Of de moeder van Lev en Yara. Al is dat misschien te ver in het verhaal van de game om al in dit seizoen te zitten.
Ik hoopte op Eugene (de wietgast) eigenlijk :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Nieuwe trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ziet er goed uit! En er zit ook al erg veel in?? (voelt alsof deel 2 helemaal niet zoveel opgesplitst wordt)

Zag ik nu trouwens spores? :)

[ Voor 27% gewijzigd door vickypollard op 08-03-2025 22:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Panel met de hoofdrolspelers bij SXSW:

Youtube versie van de trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
vickypollard schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 22:45:
Ziet er goed uit! En er zit ook al erg veel in?? (voelt alsof deel 2 helemaal niet zoveel opgesplitst wordt)

Zag ik nu trouwens spores? :)
Al wat van de Seraphites en Isaac, maar weinig van Abby nog. Ik verwacht nog steeds in grote lijnen dit seizoen Elly en seizoen 3 Abby met hier en daar overlap.

En het lijkt er inderdaad op dat er toch spores zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Ben benieuwd wanneer ze het moment laten zien, ik denk dat het de cliffhanger zal zijn(Voor het 2de deel van dit seizoen).
Als ik het goed had kwam dit in 2 delen, dus zou het goed kunnen dat niet zo leuke moment aan het einde van deel 1 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Carlos0_0 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:02:
Ben benieuwd wanneer ze het moment laten zien, ik denk dat het de cliffhanger zal zijn(Voor het 2de deel van dit seizoen).
Als ik het goed had kwam dit in 2 delen, dus zou het goed kunnen dat niet zo leuke moment aan het einde van deel 1 komt.
Bedoel je daarmee:

spoiler:
de dood van Joel?

Ik zie niet in hoe ze dat aan het eind van het seizoen kunnen doen met alles wat we in de trailer hebben gezien. Het verhaal komt niet op gang zonder dat.

Of bedoel je:

spoiler:
de wissel naar Abby?

[ Voor 4% gewijzigd door vickypollard op 09-03-2025 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 14:42

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ziet er goed uit, nog een maandje en dan kunnen we eraan beginnen :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
[quote]vickypollard schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:08:
[...]

Bedoel je daarmee:

Ik zie niet in hoe ze dat aan het eind van het seizoen kunnen doen met alles wat we in de trailer hebben gezien. Het verhaal komt niet op gang zonder dat.

Of bedoel je:

spoiler:
de dood van Joel?

Dat andere moment is niet zo boeiend, om een serie mee te eindigen als cliffhanger(Voor het volgende stuk).
Al zou het op zich nog best wel kunnen, aangezien dat stuk ook nog best lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Carlos0_0 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 12:00:
[quote]vickypollard schreef op zondag 9 maart 2025 @ 09:08:
[...]

Bedoel je daarmee:

Of bedoel je:

spoiler:
de dood van Joel?

Dat andere moment is niet zo boeiend, om een serie mee te eindigen als cliffhanger(Voor het volgende stuk).
Al zou het op zich nog best wel kunnen, aangezien dat stuk ook nog best lang duurt.
Lijkt me niet, dat moment is zowat het begin van de game. Lijkt me straf dat ze dat gaan rekken een heel seizoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Zou ook niet logisch zijn gezien sommige stukken uit de trailer die allemaal daarna afspelen (zoals Nora).

spoiler:
Alle stukken van Joel uit de trailer is ook uit het begin van de game of flashbacks. Denk dat het al wel in aflevering 1 of 2 gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Raem schreef op zondag 9 maart 2025 @ 16:37:
Zou ook niet logisch zijn gezien sommige stukken uit de trailer die allemaal daarna afspelen (zoals Nora).

spoiler:
Alle stukken van Joel uit de trailer is ook uit het begin van de game of flashbacks. Denk dat het al wel in aflevering 1 of 2 gebeurt.
Dat lijkt mij ook ja

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Geen echte verrassing, maar seizoen 3 is officieel aangekondigd.

https://www.theverge.com/...-just-ahead-of-hbo-return

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-06 14:42

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat zou dan betekenen dat het The Last of Us Part 2 dus inderdaad over meerdere seizoenen verdeeld worden. Ik had namelijk gelezen dat de serie niet verder zou gaan dan waar de games zijn.

Bron: https://gamer.nl/nieuws/p...vooruitlopen-op-de-games/

[ Voor 22% gewijzigd door Linksquest op 09-04-2025 21:27 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vickypollard
For what it's worth: seizoen 2 heeft momenteel een 92% fresh rate op Rotten Tomatoes. https://www.rottentomatoes.com/tv/the_last_of_us/s02

Uiteraard zonder kijkers reviews nog. Ik gok dat na aflevering 1 of 2 wel een flink dipje gaat komen :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Linksquest schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:24:
Dat zou dan betekenen dat het The Last of Us Part 2 dus inderdaad over meerdere seizoenen verdeeld worden. Ik had namelijk gelezen dat de serie niet verder zou gaan dan waar de games zijn.

Bron: https://gamer.nl/nieuws/p...vooruitlopen-op-de-games/
Dit was toch al lang en breed bekend?
vickypollard schreef op woensdag 9 april 2025 @ 21:28:
For what it's worth: seizoen 2 heeft momenteel een 92% fresh rate op Rotten Tomatoes. https://www.rottentomatoes.com/tv/the_last_of_us/s02

Uiteraard zonder kijkers reviews nog. Ik gok dat na aflevering 1 of 2 wel een flink dipje gaat komen :/
Klopt, gisteren wat over gelezen. Over het algemeen is het gewoon zéér positief en High Quality, maar omdat het een 'half seizoen' is vanwege bovenstaande voelt het allemaal schijnbaar een beetje unsatisfying, wat de reviews doet drukken. Maar desalniettemin: ZIN IN! oOo oOo

[ Voor 41% gewijzigd door Family Guy op 10-04-2025 08:06 ]

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik ben heel benieuwd naar dit tweede seizoen, ik denk dat iedereen die het tweede spel heeft gespeeld wel kunnen raden waar dit tweede seizoen gaat eindigen en seizoen 3 opent :P

Alleen lezen als je The Last Of Us Part 2 hebt gespeeld!
spoiler:
Met de dood van Joel

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Family Guy schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:04:
[...]

Dit was toch al lang en breed bekend?

[...]

Klopt, gisteren wat over gelezen. Over het algemeen is het gewoon zéér positief en High Quality, maar omdat het een 'half seizoen' is vanwege bovenstaande voelt het allemaal schijnbaar een beetje unsatisfying, wat de reviews doet drukken. Maar desalniettemin: ZIN IN! oOo oOo
Ja dit was al wel bekend, dat part 2 eigenlijk al ieder geval in 2 delen zou gaan komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vickypollard
G_Dragon schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:09:
Ik ben heel benieuwd naar dit tweede seizoen, ik denk dat iedereen die het tweede spel heeft gespeeld wel kunnen raden waar dit tweede seizoen gaat eindigen en seizoen 3 opent :P

Alleen lezen als je The Last Of Us Part 2 hebt gespeeld!
spoiler:
Met de dood van Joel
Ik zou het bijzonder vinden als dat niet al in aflevering 1 of 2 gebeurt. Het is de katalysator van het verhaal en gebeurt in het begin van het spel, dus ik heb geen idee wat ze met al die afleveringen van seizoen 2 gaan doen als dat niet direct gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Als je naar de trailer kijkt is het scenario dat @G_Dragon schetst wel het meest voor de hand liggende.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
Family Guy schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:28:
Als je naar de trailer kijkt is het scenario dat @G_Dragon schetst wel het meest voor de hand liggende.
De trailer bevat van alles en nog wat door elkaar. Wat precies doet je denken dat dat scenario waarschijnlijk is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Family Guy schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:28:
Juist niet. In de trailer zie je bijvoorbeeld
spoiler:
Ellie die Nora confronteert bij het metro station. Dan zou het vrij onlogisch zijn als Joel op het einde van seizoen 2 of zelfs begin seizoen 3 dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik kan het natuurlijk ook gewoon mis hebben, maar dit was wel het eerste wat in mij opkwam toen duidelijk werd dat Part 2 over twee seizoenen verdeeld zou worden. Voor de mensen die de spellen niet hebben gespeeld, zou dit natuurlijk wel een super toffe cliffhanger zijn :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:44:
Ik kan het natuurlijk ook gewoon mis hebben, maar dit was wel het eerste wat in mij opkwam toen duidelijk werd dat Part 2 over twee seizoenen verdeeld zou worden. Voor de mensen die de spellen niet hebben gespeeld, zou dit natuurlijk wel een super toffe cliffhanger zijn :P
Seizoen 2: Ellie
Seizoen 3: Abby

Lijkt me dan eerder het geval.

Cliffhanger:
spoiler:
Abby die Jesse doodschiet en de aflevering eindigt met de confrontatie tussen Ellie en Abby. Eigenlijk precies hoe de switch in de game gaat.

Maar we gaan het zien. Zoals @vickypollard zegt gaan er in de trailer diverse dingen door elkaar. Zoals Isaac en de Seraphites. Dat zit allemaal pas in de tweede helft van de game.

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 10-04-2025 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Raem schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:47:
[...]

Cliffhanger:
spoiler:
Abby die Jesse doodschiet en de aflevering eindigt met de confrontatie tussen Ellie en Abby. Eigenlijk precies hoe de switch in de game gaat.

Maar we gaan het zien. Zoals @vickypollard zegt gaan er in de trailer diverse dingen door elkaar. Zoals Isaac en de Seraphites. Dat zit allemaal pas in de tweede helft van de game.
Dat zou ook een super toffe verdeling zijn van de gebeurtenissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

vickypollard schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:32:
[...]

De trailer bevat van alles en nog wat door elkaar. Wat precies doet je denken dat dat scenario waarschijnlijk is?
Omdat je een bepaald iets of iemand erg vaak ziet verschijnenen/gebeuren.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
[...]

Cliffhanger:
spoiler:

Dit lijkt mij ook een waarschijnlijk scenario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Family Guy schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:52:
[...]

Omdat je een bepaald iets of iemand erg vaak ziet verschijnenen/gebeuren.
spoiler:
Zijn voornamelijk flashbacks die in de game ook na de dood van Joel gebeuren. Zoals het museum waar ze met haar verjaardag naartoe gaan en Ellie die zelf terug gaat naar het ziekenhuis om te achterhalen wat er is gebeurd. Andere stukken lijken vooral aan het begin van de game te zitten, in Jackson.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:58
Raem schreef op donderdag 10 april 2025 @ 09:03:
[...]

spoiler:
Zijn voornamelijk flashbacks die in de game ook na de dood van Joel gebeuren. Zoals het museum waar ze met haar verjaardag naartoe gaan en Ellie die zelf terug gaat naar het ziekenhuis om te achterhalen wat er is gebeurd. Andere stukken lijken vooral aan het begin van de game te zitten, in Jackson.
spoiler:
De trailers van het spel hadden ook relatief veel Joel in beeld, waardoor de schok van zijn dood ook groter was. Dat gebeurt nu dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
spoiler:
Ik ga denk ik wel wat reactievideo's kijken naderhand >:)

[ Voor 14% gewijzigd door vickypollard op 10-04-2025 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
[...]

Cliffhanger:
spoiler:

Is al ontkracht:
Regisseur over Abby

spoiler:
Abby
Wie de game-versie kent, zal merken dat de reeks niet meer één-op-één overeenkomt. Zo krijgt het personage Abby (Kaitlyn Dever) pas in het tweede deel van het spel een belangrijker aandeel, maar in de tv-serie is ze vanaf het begin al te zien. “Als we de originele verhaallijnen hadden gevolgd, zou het publiek pas veel later de beweegredenen van Abby hebben leren kennen”, zegt regisseur Neil Druckmann. “Dat leek ons niet ideaal. Een game kopiëren naar televisie werkt trouwens in de praktijk niet altijd even goed. Je zal merken dat we in sommige scènes visueel een compleet andere aanpak hebben gekozen.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eK_vcd3iM94TFVpO6M2KvtveUCM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xKZEsXJ3rNQTRcGX6FFfqNHX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Elke week dus vanaf 13 april :P
Bizar, de moeite die mensen doen om dingen te brengen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Hier op 14 april dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:20
Dan heb ik nog tot 25 mei om het huidige seizoen nog maals te kijken en de nieuwe te bingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Zondagavond 13 april / maandagochtend 14 april inderdaad.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Eind mei dus eraan beginnen en in 1x kijken. Zou ook maar een kleine 6u en half in totaal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:34:
Eind mei dus eraan beginnen en in 1x kijken. Zou ook maar een kleine 6u en half in totaal zijn
Tot dan oOo

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Of te wel eind mei pas gaan beginnen aan de serie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ik kijk gewoon zoveel dingen door elkaar dat het een opluchting is een week te moeten wachten op iets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Ik vind het juist leuk om een aantal weken lang 'zin te hebben in de volgende'. Dus ik kijk ze lekker per week, en mogelijk aan het eind alles nog een keer.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 06:23
Iemand de eerste aflevering van S2 al bekeken? Eerste indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Nog niet. Eerst even S01 afkijken nog.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Veel plezier met het tweede seizoen iedereen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11:36
Gisterenavond nog maar weer even wat recaps en extra's van seizoen 1 gekeken om vast weer in de stemming te komen. :9~

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
Ik lees dat vooral de actrice van Dina erg goed gecast is en de show steelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11:36
Ben erg benieuwd naar de invulling van de rol van Jeffrey Wright. Ik zie hem nu toevallig voor het eerst langs komen in net gedeelde trailer. Vond hem erg goed in Westworld. Na een korte zoektocht zie ik ook dat hij ook de daadwerkelijke rol inneemt van Isaac Dixon uit TLOU2 game. Ik heb alleen TLOU (1) gespeeld, dus voor mij allemaal één grote verrassing.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Slappyjoez schreef op maandag 14 april 2025 @ 14:12:
Ben erg benieuwd naar de invulling van de rol van Jeffrey Wright. Ik zie hem nu toevallig voor het eerst langs komen in net gedeelde trailer. Vond hem erg goed in Westworld. Na een korte zoektocht zie ik ook dat hij ook de daadwerkelijke rol inneemt van Isaac Dixon uit TLOU2 game. Ik heb alleen TLOU (1) gespeeld, dus voor mij allemaal één grote verrassing.
Isaac is in de game een significante persoon maar niet een significante rol. Ik denk dat je Jeffrey Wright dus niet heel veel zult zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
Heb net aflevering 1 bekeken en uiteraard is er e.e.a. anders dan de game, maar ik ben erg tevreden :)

Edit: en Dina is inderdaad erg goed gecast

[ Voor 18% gewijzigd door vickypollard op 14-04-2025 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:58
vickypollard schreef op maandag 14 april 2025 @ 14:18:
[...]

Isaac is in de game een significante persoon maar niet een significante rol. Ik denk dat je Jeffrey Wright dus niet heel veel zult zien.
Zover ik heb begrepen krijgt hij in de serie een grotere rol, zoals er wel meer veranderingen zitten tov de game.

Vond het een prima eerste aflevering, Dina idd erg goed gecast en de dynamiek Ellie/Joel wordt fijn neergezet.

Het werken aan het pistool was ook weer een heerlijke knipoog naar hoe je in de game ook wapens kan aanpassen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Prima eerste aflevering. Direct de motivatie van Abby duidelijk maken is voor de serie misschien wel beter.

Scene met de stalker vond ik ook goed gedaan.
Jammer alleen dat Ellie bij het 'Employee of the month' bord niet ook nog even een kluis open maakte. :P

En Dina is inderdaad goed gecast!

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de games. Daarvoor zijn The Last of Us, ~[PS4] The Last of Us: Part II of ~[Multi] The Last of Us: Part I (Remake)
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic