Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 19:06

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Making Of The Last Of Us gaat maandag 27 maart om 18:00 in première op HBO Max.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrRYcBFXgAAJUvs?format=jpg&name=large

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-06 20:53
rachez schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 12:12:
[...]

Mooie toevoeging, snap alleen je goedkoop niet zo.
Zelf heb ik de game meerdere keren gespeeld maar die brief niet gelezen, dus thx voor je post!
Goedkoop was een reactie op 'makkelijk', synoniem zo je wil :).

[ Voor 3% gewijzigd door Speculaes op 16-03-2023 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:29
Saeverix schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:50:
[...]

Ik vind het toch wel een beetje jammer, we hebben volgens mij in de 9 afleveringen slecht 1 keer een Bloater gezien. En ik dacht dat we de Clickers in slechts 1-2 afleveringen hebben gezien. Het hele idee van "zo stil mogelijk/stealth zijn" vanuit de game heb ik in de serie toch minder ervaren. En juist dat geeft in de game zo'n intense beleving.

In veel afleveringen leek het meer een "door oorlog vernietigde" wereld, en niet zozeer een wereld vol Infected.

Maar al met al toch erg genoten van de serie, en wat het totaalplaatje toch boven mijn verwachting.
Ik begrijp wat je zegt, maar wat mij betreft zijn er genoeg "zombie" films/series die de nadruk op de actie en de zombies leggen, en vind ik het juist zo mooi dat deze dreiging er wel op de achtergrond is maar niet de focus heeft.

En we moeten denk ik ook begrijpen dat als een game verfilmt dat je voornamelijk het verhaal verfilmt en niet de gameplay. :) Ik vraag me af of lange stealth scenes wel vertalen naar het TV scherm, net als platforming en bepaalde actie elementen. Ik vond Joe als one-man army in het ziekenhuis al niet erg geloofwaardig, maar zo werkt dat in games wel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4VilaHI338sX1TYfbhQP7Utiz64=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dvHSkR0Q4mZ6cQgJ431hHIcn.jpg?f=fotoalbum_large

spoiler:
Abby is ready

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:36
Nog een beetje humoristische fanfictie:

De content van dit kanaal is wel de moeite, ik heb ook echt hardop moeten lachen met de stormtrooper serie.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik las dat Bella Ramsey heeft gezegd dat dat mogelijk pas 2025 wordt, dus 'on it's way' is voor interpretatie vatbaar.

Zelf vond ik S1 nogal abrupt afgelopen zonder echte cliffhanger of een idee waar het naar toe gaat, dus waar we nu al die tijd op moeten wachten weet ik eigenlijk niet. Behalve wat hoogtepunten in het begin vond ik het over het algemeen wel wat tegenvallen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:26

Vrijdag

De Zwarte

Zo, eindelijk het hele seizoen inclusief making of kunnen kijken en weer eens in dit topic lezen zonder spoilergevaar :P

Ik vond het een gave serie. Eén van de betere, zo niet de beste vefilming/verserieïng (is dat een woord?) van een spel. Misschien omdat ik al wat ouder ben, maar ik vond het tempo prima. Gelukkig geen all-out actie de hele tijd. Rustig, met tijd voor karakters en achtergrondverhalen.

Was het precies hetzelfde als het spel? Nee, er zaten toch wel andere dingen in en sommige zaken waren totaal weggelaten of nieuw. Maar dat vind ik niet erg. Als ik het spel wil zien, ga ik het spel wel spelen. Dat heb ik inmiddels al een keer of vijf gedaan, dus alles scène voor scène hetzelfde zou alleen maar saai zijn. Erg fijn hoe ze de de DLC er in hadden verwerkt en ja, ik vond aflevering 3 erg sterk.
Leuk ook om enkele acteurs uit het spel terug te zien.

Was het de beste serie ever? Geen idee, maar zoals ik eerder al zei wat mij betreft wel de beste adaptatie van een spel.

En deze herkende ik meteen O+

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 21-03-2023 10:30 . Reden: Thnx @jogai ;) ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1837468

The Last of Us ENDING Comparison - The Last Of Us Game VS Series

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 1837468 op 02-04-2023 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-06 21:21
@Vrijdag Serialisatie had ik je nog vergeven hier op tweakers, maar verserieïng is geen woord :+ . Het wordt net zo goed gefilmd, dus verfilming. /offtopic

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:19
Vrijdag schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 10:02:
Zo, eindelijk het hele seizoen inclusief making of kunnen kijken en weer eens in dit topic lezen zonder spoilergevaar :P

Ik vond het een gave serie. Eén van de betere, zo niet de beste vefilming/verserieïng (is dat een woord?) van een spel. Misschien omdat ik al wat ouder ben, maar ik vond het tempo prima. Gelukkig geen all-out actie de hele tijd. Rustig, met tijd voor karakters en achtergrondverhalen.

Was het precies hetzelfde als het spel? Nee, er zaten toch wel andere dingen in en sommige zaken waren totaal weggelaten of nieuw. Maar dat vind ik niet erg. Als ik het spel wil zien, ga ik het spel wel spelen. Dat heb ik inmiddels al een keer of vijf gedaan, dus alles scène voor scène hetzelfde zou alleen maar saai zijn. Erg fijn hoe ze de de DLC er in hadden verwerkt en ja, ik vond aflevering 3 erg sterk.
Leuk ook om enkele acteurs uit het spel terug te zien.

Was het de beste serie ever? Geen idee, maar zoals ik eerder al zei wat mij betreft wel de beste adaptatie van een spel.

En deze herkende ik meteen O+

[YouTube: Just Like Heaven - Lullaby Renditions of The Cure - Rockabye Baby!]
Waar heb je de making of gekeken? Deze staat bij mij niet op HBO Max (en ik lees deze klacht eigenlijk van iedereen die niet in de VS woont). Ik snap niet helemaal wat HBO's gedachte is achter het niet buiten de VS uitbrengen van alle extra's.

[ Voor 3% gewijzigd door vickypollard op 21-03-2023 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

vickypollard schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 19:24:
[...]

Waar heb je de making of gekeken? Deze staat bij mij niet op HBO Max (en ik lees deze klacht eigenlijk van iedereen die niet in de VS woont). Ik snap niet helemaal wat HBO's gedachte is achter het niet buiten de VS uitbrengen van alle extra's.
Kwam, euh, uit de lucht vallen O-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
Vrijdag schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 11:28:
[...]

Kwam, euh, uit de lucht vallen O-)
Aye aye captain :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1837468

De ziekte dook voor het eerst op in 2009 in het oor van een Japanse vrouw.
Te lang geleden, onzichtbaar en onvindbaar... :P

HOAX? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 22:41
Zo, eindelijk de laatste aflevering bekeken.

Uiteindelijk oordeel is dat het een degelijke serie is die gelukkig goed te volgen is als je de game niet hebt gespeeld.
De verschillende uitstapjes die gemaakt worden zijn voor gamers leuk en laat de aandacht ook vasthouden.

Als ze meer budget hadden gehad en iets meer afleveringen hadden kunnen/mogen doen, was de band tussen Joel en Ellie beter neergezet kunnen worden. Zo zijn er veel momenten die goed bijblijven, omdat deze in de game ook al erg sterk neergezet waren. Doordat er wat actie momenten ontbreken, mis je ook de versterkende band die een gebeurtenis creëert.

De manier waarop Ellie bijvoorbeeld voor het eerst een pistool krijgt, had in de game meer impact op mij dan zoals ze deze in de serie neer hebben gezet. Overal zijn redenen voor en begrijpelijk, maar toch.

Het begin van de laatste aflevering hoorde ik meteen de 'echte' Ellie met haar gesteun en geluiden. Wel mooi om de achtergrond vanuit de Podcast hierbij te betrekken, geeft veel extra informatie.

De ziekenhuis scene vond ik erg goed gedaan, zeker om de complete black-out en hyperfocus van Joel tentoon te stellen. Muziek voorop, actie op de achtergrond en de mentale gesteldheid blootstellen op deze manier, erg mooi.

Zodra seizoen 2 dichterbij gaat komen, zal ik TLOU2 nogmaals gaan spelen (ook voor de Platinum trophy). Daar gaan ze nog een flinke kluif aan hebben om dat logisch en goed neer te zetten.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 20:20
Hoorde ik van de week op de radio:
https://nos.nl/artikel/24...himmeluitbraak-bij-mensen

Denk dat we wel iets meer tijd hebben, dan in de serie...

[ Voor 18% gewijzigd door Xyphoid op 26-03-2023 03:26 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Xyphoid schreef op zondag 26 maart 2023 @ 03:25:
Hoorde ik van de week op de radio:
https://nos.nl/artikel/24...himmeluitbraak-bij-mensen

Denk dat we wel iets meer tijd hebben, dan in de serie...
Maar dit is niet echt vergelijkbaar, aangezien het hier om schimmels gaat die al heel lang lastig zijn.

Het enige nieuwe is dat ze resistent beginnen te worden tegen middelen die ze verwijderen, maar voorlopig zal je vast nog geen bloater of clicker tegenkomen die is ontstaan uit een infectie met candida of een schimmelnagel.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 20:20
Stukfruit schreef op zondag 26 maart 2023 @ 03:30:
[...]

Maar dit is niet echt vergelijkbaar, aangezien het hier om schimmels gaat die al heel lang lastig zijn.

Het enige nieuwe is dat ze resistent beginnen te worden tegen middelen die ze verwijderen, maar voorlopig zal je vast nog geen bloater of clicker tegenkomen die is ontstaan uit een infectie met candida of een schimmelnagel.
Je moet toch ergens beginnen :P
Gelukkig hoeven we zo lang niet te wachten op seizoen 2 (al is 2 jaar wel lang).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:01
Zojuist “The making of” gezien op HBO. Alleen maar meer respect voor de serie gekregen. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:20
Gister ook S01 afgekeken en ik had gehoopt op meer. Kreeg een beetje het gevoel dat een scene met infected een miljoen per minuut kostte en dat ze er toen maar zo weinig mogelijk van in hebben gestopt. Episode 1 was geweldig, maar daarna werd het verhaal voor mijn gevoel wel heel erg compact gehouden om part 1 binnen de restrerende steeds korter worden episodes af te kunnen ronden.

Uiteindelijk zeker vermakelijk maar het had naar mijn mening niet de verhalende kwaliteit van de game en er had meer ingezeten, maar waarschijnlijk werd dat te kostbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:09
Chiel schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 23:02:
Gister ook S01 afgekeken en ik had gehoopt op meer. Kreeg een beetje het gevoel dat een scene met infected een miljoen per minuut kostte en dat ze er toen maar zo weinig mogelijk van in hebben gestopt. Episode 1 was geweldig, maar daarna werd het verhaal voor mijn gevoel wel heel erg compact gehouden om part 1 binnen de restrerende steeds korter worden episodes af te kunnen ronden.

Uiteindelijk zeker vermakelijk maar het had naar mijn mening niet de verhalende kwaliteit van de game en er had meer ingezeten, maar waarschijnlijk werd dat te kostbaar.
Ding is dat de serie en het spel niet zozeer over zombies gaan, maar over een steeds sterker wordende band tussen twee personen. De infected zijn slechts bijzaak hierin. Ik had het ook leuk gevonden als er meer in voor zou komen hoor, maar dat is wel de insteek van de serie en het spel geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luna0R
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 07-04-2023
ph4ge schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:31:
[...]

Ik begrijp wat je zegt, maar wat mij betreft zijn er genoeg "zombie" films/series die de nadruk op de actie en de zombies leggen, en vind ik het juist zo mooi dat deze dreiging er wel op de achtergrond is maar niet de focus heeft.

En we moeten denk ik ook begrijpen dat als een game verfilmt dat je voornamelijk het verhaal verfilmt en niet de gameplay. :) Ik vraag me af of lange stealth scenes wel vertalen naar het TV scherm, net als platforming en bepaalde actie elementen. Ik vond Joe als one-man army in het ziekenhuis al niet erg geloofwaardig, maar zo werkt dat in games wel.
Akkoord. Maar als iemand die het spel heeft gespeeld, denk ik dat de serie altijd tekort zal schieten qua actie en spanning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 14:25
Serie hier nu ook gekeken, hij is goed dat ben ik wel eens. Maar had zoveel meer in kunnen zitten, qua zombies / spanning en actie.

Verhaal met joel en ellie is mooi neergezet, maar meer ook niet. Daar waren 9 afleveringen te kort voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 20:09
Luna0R schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 20:31:
[...]

Akkoord. Maar als iemand die het spel heeft gespeeld, denk ik dat de serie altijd tekort zal schieten qua actie en spanning.
Eens, maar wat mij vooral een beetje tegenviel, dat ik het verhaal in de game beter vond dan in de serie.
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:23
G.Scholtens schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:10:
Serie hier nu ook gekeken, hij is goed dat ben ik wel eens. Maar had zoveel meer in kunnen zitten, qua zombies / spanning en actie.
Persoonlijk ben ik blij dat het qua zombies maar beperkt is en de focus elders ligt. We hebben al 100 seizoenen walking dead, dat vind ik wel genoeg. Ik heb het spelletje nooit gespeeld en ga het ook niet spelen, dus zal nooit weten of ze echt iets hebben laten liggen. Wel vond ik het verhaal wat uitgerekt soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Serie afgekeken en had er na alle ophef eigenlijk veel meer van verwacht. Heb het wel puur als serie bekeken, de game ken ik niet.
Dit was wat mij betreft slechts een 6,5 en absoluut geen hbo niveau.

Wel fijn vond ik dat de apocalyptische omgeving echt de achtergrond was, niet weer een zombies in de hoofdrol serie.
De opbouw van de band tussen de twee hoofdkarakters was ook gelijk het hoogtepunt van de serie.
De karakters zelf en de opbouw van hun personages was aardig.

Maar het chronisch gebrek aan bepalende karakters in de serie vond ik ook direct het grootste manco.
Bijrollen van enige importantie kwamen niet verder dan twee afleveringen per rol.
Net als je aan een situatie of karakter begint te wennen, is het weer afgesloten.

Dieptepunt vond ik die background story in aflevering 3. Op zich leuk verhaaltje maar het diende enkel om te laten zien hoe de hoofdkarakters ineens aan supplies kwamen.

Misschien is het anders als je de game kent, maar puur als serie was dit niet meer dan redelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
sambalbaj schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:32:
Serie afgekeken en had er na alle ophef eigenlijk veel meer van verwacht. Heb het wel puur als serie bekeken, de game ken ik niet.
Dit was wat mij betreft slechts een 6,5 en absoluut geen hbo niveau.

Wel fijn vond ik dat de apocalyptische omgeving echt de achtergrond was, niet weer een zombies in de hoofdrol serie.
De opbouw van de band tussen de twee hoofdkarakters was ook gelijk het hoogtepunt van de serie.
De karakters zelf en de opbouw van hun personages was aardig.

Maar het chronisch gebrek aan bepalende karakters in de serie vond ik ook direct het grootste manco.
Bijrollen van enige importantie kwamen niet verder dan twee afleveringen per rol.
Net als je aan een situatie of karakter begint te wennen, is het weer afgesloten.

Dieptepunt vond ik die background story in aflevering 3. Op zich leuk verhaaltje maar het diende enkel om te laten zien hoe de hoofdkarakters ineens aan supplies kwamen.

Misschien is het anders als je de game kent, maar puur als serie was dit niet meer dan redelijk.
Aflevering 3 diende o.a. om te laten zien wat er gebeurt als je je openstelt voor anderen. Iets wat Joel heeft afgezworen sinds de dood van zijn dochter en één van de hoofdthema's van seizoen 1.

Wel jammer verder dat er maar negen afleveringen waren waarvan de laatste ook nog vrij kort, waardoor een hele aflevering voor Frank en Bill relatief erg veel speelduur 'afpakte'. Maar de aflevering had wel een belangrijk doel.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Game al weer een heel aantal jaar geleden in 1 weekend uitgespeeld en zojuist de laatste aflevering van de serie bekeken.
Ik vond het een erg goede verfilming van de game! Wat ik vooral heel knap vond was de sfeer over brengen, het benaderen van het ziekenhuis, het door die gangen lopen als een maniak. Dergelijke scènes voelden erg vergelijkbaar aan en dat vind ik heel knap gedaan. Verder erg goed geacteerd door beide hoofdrolspelers. Als je de game niet gespeeld hebt kan ik me wel voorstellen dat de bijrollen wat abrupt weer eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
De eerste twee episodes gekeken. Goed acteerwerk en prima cgi/special effects, maar het is tot nu toe erg voorspelbaar allemaal. Zo'n soortgelijk verloop zagen we natuurlijk al eerder in I Am Legend, 28 Days/Weeks Later, The Strain, The Girl with All the Gifts en natuurlijk The Walking Dead. Wordt dat nog beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
P-Rock schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:36:
De eerste twee episodes gekeken. Goed acteerwerk en prima cgi/special effects, maar het is tot nu toe erg voorspelbaar allemaal. Zo'n soortgelijk verloop zagen we natuurlijk al eerder in I Am Legend, 28 Days/Weeks Later, The Strain, The Girl with All the Gifts en natuurlijk The Walking Dead. Wordt dat nog beter?
ha, je hebt geluk dat je ondertussen in een afgekoeld topic reageert. het ging er heet aan toe hier destijds. ik ben nu al jaloers op je dat je gerust je mening kan geven :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Rock
  • Nu online
Farabi schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:46:
[...]

ha, je hebt geluk dat je ondertussen in een afgekoeld topic reageert. het ging er heet aan toe hier destijds. ik ben nu al jaloers op je dat je gerust je mening kan geven :9
Wellicht ook positief (voor mij) dat ik de games nooit heb gespeeld en alleen dus kan vergelijken met eerder genoemde shows en films. Vermakelijke serie, maar tot nu toe heb ik dit allemaal al eens eerder gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door P-Rock op 10-10-2023 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Serie moet het (net als de game) vooral hebben van de karakter verdieping. Het verhaal ansich is niet heel bijzonder

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Nu online
Zo, seizoen 1 zit er op. Ik heb me vermaakt, maar om nou te zeggen dat t een geweldige serie is... Nee, niet echt. Pluspunten zijn het acteerwerk, de sets, muziek en cgi, maar het voelde allemaal erg rushed (vooral de finale) en voor een 'zombie' serie zie je ze maar betrekkelijk weinig. Volgens mij zie je na episode 5 nog maar 1 infected, die in de Ellie flashback van episode 7. Wellicht is het een feest der herkenning als je de games hebt gespeeld, want ik begrijp dat er heel veel directe referenties in zitten, maar als Last of Us leek is me dat allemaal ontgaan. Ik ga seizoen 2 wel kijken, maar hopelijk stoppen ze daar wel wat meer infected in.

Episodes op volgorde van goed naar minder goed:

E02 · Infected
E01 · When You're Lost in the Darkness
E05 · Endure and Survive
E08 · When We Are in Need
E09 · Look for the Light
E04 · Please Hold to My Hand
E03 · Long, Long Time
E06 · Kin
E07 · Left Behind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-06 07:19

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
De opnames voor het 2e seizoen beginnen op 7 januari 2024 in Vancouver:

https://productionlist.com/production/last-us-season-2/

En volgens de geruchten zou Kaitlyn Dever
spoiler:
Abby
gaan spelen:

Zou wel een bijzondere twist zijn, aangezien er eerst geruchten waren dat zij Ellie zou gaan spelen (of misschien was dat meer een fan-favorite ivm haar uiterlijk wat best lijkt op game-Ellie)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Tripl3 D schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:32:

spoiler:
Abby
gaan spelen:

Zou wel een bijzondere twist zijn, aangezien er eerst geruchten waren dat zij Ellie zou gaan spelen (of misschien was dat meer een fan-favorite ivm haar uiterlijk wat best lijkt op game-Ellie)
Volgens mij was het meer een fan-favorite. Verder misschien een aparte keuze voor
spoiler:
Abby

Dan mag ze nog wel flink aan het werk
spoiler:
want die spiermassa van Abby heeft ze nog niet :*) voor flashbacks is het wel handig hoe ze er nu uitziet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:07

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

PdeBie schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:39:
Zojuist “The making of” gezien op HBO. Alleen maar meer respect voor de serie gekregen. Geweldig!
Oewh...die was aan mijn aandacht ontsnapt! :D Thanks! _/-\o_

Dat is leuk kijkvoer voor de donkere avonden. Met een kopje thee na een rondje hardlopen en een douche om even lekker te chillen voor het slapen gaan.

Ik kijk wel vaker "Making of's" maar ook op youtube bijv. de "behind the scenes" of "bloopers/gag reels", dat is vaak heel erg vermakelijk _O-

:)

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Fraggert schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:38:
[...]

Oewh...die was aan mijn aandacht ontsnapt! :D Thanks! _/-\o_

Dat is leuk kijkvoer voor de donkere avonden. Met een kopje thee na een rondje hardlopen en een douche om even lekker te chillen voor het slapen gaan.

Ik kijk wel vaker "Making of's" maar ook op youtube bijv. de "behind the scenes" of "bloopers/gag reels", dat is vaak heel erg vermakelijk _O-

:)
HBO zegt dat ik dit al gekeken heb, maar ik kan me er niks van herinneren. Misschien maar weer eens aanslingeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

vickypollard schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:40:
[...]

HBO zegt dat ik dit al gekeken heb, maar ik kan me er niks van herinneren. Misschien maar weer eens aanslingeren.
Mooi man, 2 x waar voor je geld :P d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:36
Ik zal een van de weinigen zijn die bij episode 3 of 4 is afgehaakt.
Nooit de game gespeeld maar ik vond er gewoon niks aan. Kon mij en mijn vriendin niet pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
spoiler:
Abby
gaan spelen:

Ken haar verder niet uit andere series/films, maar zo op het eerste gezicht ben ik nog niet enthousiast. Ze heeft meer iets weg van Ellie inderdaad.
Zeker gezien hun eerdere casting ben ik ook niet direct erg optimistisch.

Maar goed, laat me graag positief verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
Arjantje72 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:59:
Ik zal een van de weinigen zijn die bij episode 3 of 4 is afgehaakt.
Nooit de game gespeeld maar ik vond er gewoon niks aan. Kon mij en mijn vriendin niet pakken.
Klopt, game is ook beter qua verhaal.. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-06 14:58
Begin dit jaar de game gespeeld op de pc en gisteravond de eerste aflevering van de serie gekeken. Kijkt erg lekker weg moet ik zeggen. Verhaal is wel aangepast t.o.v. de game, dat had ik niet verwacht. Maar er zitten genoeg gelijkenissen in de scenes en gesprekken/opmerkingen. De scene waar ze in de auto zitten leek haast wel alsof ik de game weer speelde :D Ben positief verrast in ieder geval :)

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 22-11-2023 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 25-06 17:43
HBO brengt tweede seizoen The Last of Us in 2025 uit

Mooi dat er een tweede seizoen komt.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Inderdaad, ben erg benieuwd uit hoeveel seizoenen / afleveringen Part 2 gaat bestaan.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Was al bekend toch? Jammer genoeg pas in 2025, ik vind wel dat er veel tijd tussen de seizoenen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 25-06 17:43
Chaoss schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 18:05:
Was al bekend toch? Jammer genoeg pas in 2025, ik vind wel dat er veel tijd tussen de seizoenen zit
Ja, dat er zoveel tijd tussen zit is inderdaad jammer. Zie je wel meer.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Toch maar mooi 8 Emmy's binnen gesleept *O* *O* *O* :

https://www.emmys.com/shows/last-us

Ook al is het dan niet voor de hoofdrolspelers -O- -O- -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Had wat moeite met de actrice die Ellie speelt, ze speelt de rol goed begrijp me niet verkeerd, maar heb in het algemeen niks met haar, ook bij Game of Thrones had ik niks met haar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Kwam net dit artikel op Gamer.nl tegen.
Nick Offerman, de acteur die Bill speelde in de The Last of Us-serie op HBO, claimt dat men een prequelserie van The Last of Us heeft gepitcht.

Een dergelijke prequelserie zou zich volledig op Bill en Frank kunnen richten, de personages die de hoofdrol speelden in de derde aflevering van het eerste seizoen van The Last of Us.

Toen Deadline hem vroeg naar mogelijke spin-offs rondom zijn personage, antwoordde Offerman het volgende: "Dat moet je aan iemand vragen die een hoger loon heeft. Maar het is zeker gepitcht - volgens mij hebben we een hele miniserie rondom een prequel over hun levens voordat ze elkaar ontmoetten gepitcht."

Lees het hele artikel op https://gamer.nl/nieuws/p...prequelserie-is-gepitcht/
Ben benieuwd of dit wat ze allemaal gaan doen, maar voor mijn gevoel mogen ze dit nog even op een laag pitje laten en eerst zien hoe ze part 2 gaan maken, denk aangezien die game best groot is dat het minimaal 2 seizoenen zal worden, willen ze deze goed verfilmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachez
Eens, maak sowieso part2 eerst maar eens goed af.

Persoonlijk vond ik de karakters Bill en Frank niet echt heel interessant. Als je dan perse andere karakters wilt uitdiepen zou ik dan eerder andere personages willen zien, bv Sam / Henry of Tess's voorgeschiedenis.

Maar liever dan dat: diep het originele verhaal goed uit. Ik vind dat ze iig aan part 1 niet voldoende recht hebben gedaan.

Het voelt voor mij dat ze zaken hebben overgeslagen/gerusht, waardoor het verhaal niet goed tot zijn recht kwam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En we hebben een naam voor Abby in season 2, niemand minder dan Kaitlyn Dever.

Leuk weetje: zij vertolkte eerder de rol van Cassy Drake, dochter van Nathan Drake in Uncharted 4. Dus de link met Naughty Dog was er al eerder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
kazuka schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:09:

[Twitter]

Leuk weetje: zij vertolkte eerder de rol van Cassy Drake, dochter van Nathan Drake in Uncharted 4. Dus de link met Naughty Dog was er al eerder.
Voorproefje seizoen 2:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XeeWSQIr2jjrJBSKsmqxjwOqalQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ipNsQWcQK84iKe5sy6Ul4X9D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Lichamelijk lijkt zij niet echt te passen, ik had eigenlijk verwacht dat ze voor Florence Pugh zouden gaan
https://duckduckgo.com/?q...hone&iax=images&ia=images

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
Raem schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:42:
[...]

Voorproefje seizoen 2:
spoiler:
spoiler:
Too soon _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
'k snap hem niet :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Als je Part 2 hebt gespeeld wellicht wel :o
spoiler:
Abby slaat Joel dood met een golfclub

[ Voor 14% gewijzigd door yorroy op 09-01-2024 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
yorroy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:41:
[...]

dangit, heb ik nog gespeeld ook.. |:(
Still no clue.
Awww, fucking hell.. ok. my bad.

[ Voor 8% gewijzigd door rachez op 09-01-2024 20:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Linksquest schreef op maandag 8 januari 2024 @ 18:59:
Kwam net dit artikel op Gamer.nl tegen.
Ben benieuwd of dit wat ze allemaal gaan doen, maar voor mijn gevoel mogen ze dit nog even op een laag pitje laten en eerst zien hoe ze part 2 gaan maken, denk aangezien die game best groot is dat het minimaal 2 seizoenen zal worden, willen ze deze goed verfilmen.
Schijnt een grappig bedoelde opmerking van Nick Offerman te zijn geweest die compleet uit zijn verband is getrokken.
Hij begint zelfs al over een musical :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
kazuka schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:09:

[Twitter]

Waren de geruchten dus toch correct:

spoiler:
Abby
gaan spelen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
yorroy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:26:
Lichamelijk lijkt zij niet echt te passen, ik had eigenlijk verwacht dat ze voor Florence Pugh zouden gaan
https://duckduckgo.com/?q...hone&iax=images&ia=images
Maar dat zou weer niet kloppen met
spoiler:
de periode voor de dood van haar vader waar ze nog een 'iel' meisje was

De verwachting is ook dat ze net als Natalie Portman flink gaat buffelen in de sportschool en als er inderdaad een derde seizoen komt waar deel II van het spel doorgaat dan kan dat best goed door door te blijven trainen.
In het begin van deel II zie je Abby toch vooral in
spoiler:
dikke winterkleding of in flashbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-06 17:11

Barrycade

Through the...

Heb de serie er in het vliegtuig van de zomer er doorheen gejaagd.

Maar moet zeggen dat het toch wel allemaal veel op I am legend / the walking dead lijkt.

Dus ben benieuwd naar een opvolging of daar wat verdieping komt, maar hoeveel gasten kan je wacken en wegrennen en zorgen dat je niet gebeten wordt. Beetje saai is het wel. Grafisch wel heel mooi gemaakt. Maar verhaal is wel heeeeeel uitgesmeerd en veels te veel parallellen met eerder genoemde zombi stuff.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
En Jesse is inmiddels ook gecast:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GDfyEKwWgAA50r9?format=jpg&name=smallAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GDfyMNhXEAE4p1E?format=jpg&name=small

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vickypollard
En dit lijkt me Dina:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RKxwqwsMJxxMZ1aIWpXJe5Pi2Vk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LJA5pRpvdMQFRWF9k2HtMOYz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQH15IA3Xjb7YkhA-R4lc9m2iw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HXdQiztCfgPGvbagOv3PfxJz.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door vickypollard op 11-01-2024 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Jup! Haar reactie op Instagram:
“let the love story begin...”

[ Voor 16% gewijzigd door Tripl3 D op 12-01-2024 07:39 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Er zijn 4 nieuwe castleden voor tweede The Last of Us-seizoen bekend, het gaat om Danny Ramirez (“Top Gun: Maverick,” “The Falcon and the Winter Soldier”), Ariela Barer (“How to Blow Up a Pipeline,” “Runaways”), Tati Gabrielle (“You,” “Chilling Adventures of Sabrina”), en Spencer Lord (“Riverdale,” “Family Law”).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnxkfza1n4_l1HJVlip5lgKTU1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8hcetREe6z8HhCBQxXozYmf4.webp?f=fotoalbum_large

Danny Ramirez gaat de rol van Manny Alvarez spelen, deze een goede vriend van Abby is. Ariela Barer zal de rol van Mel gaan doen, dat een jonge dokter van de Washington Liberal Front is. Tati Gabrielle zal de rol van Nora Harris spelen, en Spencer Lord de rol van Owen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WyHM1q_4CxbQ3DXYZ5pcIOnCyY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ob77NwLHUQs0JcOZ913JxxPx.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind dit een beetje verontrustend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-06 15:28
yorroy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:41:
[...]

spoiler:
Abby slaat Joel dood met een golfclub
dit had ik dus niet willen lezen :D :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Jeffrey Wright is gecast voor de rol van Isaac. Hij deed ook de stem van Isaac in de game.

https://variety.com/2024/...-wright-isaac-1236015555/

Afbeeldingslocatie: https://variety.com/wp-content/uploads/2024/05/MixCollage-24-May-2024-09-43-AM-1291.jpg?w=1000&h=667&crop=1

[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 27-05-2024 11:54 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Een overzicht van wat we tot nu toe weten:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GOXyB69XoAAAsMS?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
En Jeffrey is ook al gespot in FEDRA uniform:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GOjEKzOXkAAl4E0?format=jpg&name=large

[ Voor 9% gewijzigd door Tripl3 D op 27-05-2024 12:45 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Filmpje van de set in downtown Vancouver:

En downtown Nanaimo:

En wat foto's:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNEsJouWoAAdZqX?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNLZ9srXEAAiI50?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNRWnreWEAAzpsM?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNUichdXIAIuTzL?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNZw5drXIAAgb6N?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNbjQjvXAAA1NT9?format=jpg&name=large

(B)ellie en Dina op Shimmer:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNtNS_OWUAAeoQK?format=jpg&name=900x900

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GNgF4oeXQAAu-jr?format=jpg&name=large

Filmpjes met WLF soldaten:

En wat foto's:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMv5YDXakAAv6sa?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMv5YDXbYAAq7Fy?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMtBMlEW8AAv24E?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMtdtMPacAAwD4Q?format=jpg&name=large

En nog wat oudere foto's en filmpjes van "Jackson":

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GH2Sr-lWAAANtEa?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GGLJYXvX0AA0ex_?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GGFbNAFXIAAmS0a?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
Tof om te zien! Zin in :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Casting ziet er prima uit. Alleen, ik kan er niets aan doen en het is niet eerlijk, maar ik zie bij Ellie alleen maar een groot voorhoofd :X Niks ten nadele mbt haar acteerprestaties, maar toch.

Die sets, geweldig! Kijk er wel naar uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Leuke foto's van de set, kan niet wachten om dit 2de seizoen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:10
Zeker tof ziet er goed uit zeker de vergelijk foto's met de serie, ben heel erg benieuwd naar seizoen 2 :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Erg vet om die gelijkenissen met de game te zien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
‘The Last Of Us’ Season 2 Episode Count Revealed As Craig Mazin & Neil Druckmann Explain Decision & Tease Additional Seasons

Erg interessant artikel.

Even wat belangrijke highlights:
- Seizoen 2 komt inderdaad uit in 2025.
- Seizoen 2 kent 7 afleveringen van elk ongeveer een uur.
- Eén aflevering is waarschijnlijker een stuk langer dan een uur.
- Seizoen 3 wordt waarschijnlijk significant langer dan seizoen 2.
- Ze hebben waarschijnlijk nog een 4e seizoen nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Poah, da's nog lang wachten allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:13
4 seizoenen? Jammer dat ze dan zo vlug door seizoen 1 zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:43:
4 seizoenen? Jammer dat ze dan zo vlug door seizoen 1 zijn gegaan.
Waarschijnlijk kunnen ze het nu langer rekken, juist door het succes van seizoen 1.
Dat zie je eigenlijk wel vaker met series dat bijvoorbeeld seizoen 1 minder afleveringen heeft dan de seizoenen erna.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Ik ben heel benieuwd naar het tweede en derde seizoen.
De kracht van Part II (en voor sommige ook juist het minpunt) is
spoiler:
dat je de eerste helft een hekel hebt aan de personages verantwoordelijk voor de dood van Joel, om vervolgens de tweede helft met ze te moeten spelen en juist een band opbouwt

Vraag me af of ze dat met de serie ook lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-06 19:41

s0kkie

Cowabunga

Tripl3 D schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 11:48:
[...]

Waarschijnlijk kunnen ze het nu langer rekken, juist door het succes van seizoen 1.
Dat zie je eigenlijk wel vaker met series dat bijvoorbeeld seizoen 1 minder afleveringen heeft dan de seizoenen erna.
Of een Game Of Thrones waar het alleen maar slechter werd :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Voor The Last of Us Seizoen 2 worden naar verluidt scènes in het ziekenhuis van het WLF gefilmd op een nieuw gebouwde set in een verlaten bedrijvencomplex in Surrey, BC:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GQizvB2W4AAaoyy?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Tripl3 D schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:56:
‘The Last Of Us’ Season 2 Episode Count Revealed As Craig Mazin & Neil Druckmann Explain Decision & Tease Additional Seasons

Erg interessant artikel.

Even wat belangrijke highlights:
- Seizoen 2 komt inderdaad uit in 2025.
- Seizoen 2 kent 7 afleveringen van elk ongeveer een uur.
- Eén aflevering is waarschijnlijker een stuk langer dan een uur.
- Seizoen 3 wordt waarschijnlijk significant langer dan seizoen 2.
- Ze hebben waarschijnlijk nog een 4e seizoen nodig
Dan denk ik dat ik na S1 te hebben gekeken de boel lekker even parkeer tot de hele serie compleet is :)

Kijk ik t.z.t. S1 weer lekker opnieuw en dan de hele serie bingen :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Fraggert schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 11:36:
[...]

Dan denk ik dat ik na S1 te hebben gekeken de boel lekker even parkeer tot de hele serie compleet is :)

Kijk ik t.z.t. S1 weer lekker opnieuw en dan de hele serie bingen :+
Of je doet het zo qua kijken:

1. Seizoen 1
2. Seizoen 1 + 2
3. Seizoen 1 + 2 + 3
4. Seizoen 1 + 2 + 3 + 4

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Tripl3 D schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:03:
[...]

1. Seizoen 1
2. Seizoen 1 + 2
3. Seizoen 1 + 2 + 3
4. Seizoen 1 + 2 + 3 + 4

;)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Laatst online: 07:09
[...]

1. Seizoen 1
2. Seizoen 1 + 2
3. Seizoen 1 + 2 + 3
4. Seizoen 1 + 2 + 3 + 4

;)
En jij denkt dat mensen met banen en kinderen tijd hebben om een serie elke twee jaar opnieuw te kijken? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:10
Orangelights23 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:32:
[...]

En jij denkt dat mensen met banen en kinderen tijd hebben om een serie elke twee jaar opnieuw te kijken? :P
Ja hoor alleen je doet er wat langer misschien over, wellicht 1 aflevering per dag kijkt :+ .
Heb je wel voor lange tijd weer een serie om te kijken :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

1. Seizoen 1
2. Seizoen 1 + 2
3. Seizoen 1 + 2 + 3
4. Seizoen 1 + 2 + 3 + 4

;)
Vergeet niet de recaps op joeptjoep. En natuurlijk die filmpjes met "10 things EVERYONE has MISSED!!!111omglolwtfbbq!!11!" in de titel, voor een "deep dive" van iemand die de wikipedia voorleest. Met heul veul PLING, WHOOSH en ZAP geluidjes. En een anime meisje met kattenoortjes als avatar in beeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Orangelights23 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:32:
Is er nog iets anders in het leven dan TLOU? :o ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-06 14:50
YouTube kwam met de volgende suggestie. Alternatief voor de serie. Ik vond het wel mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Zapato schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 10:26:
YouTube kwam met de volgende suggestie. Alternatief voor de serie. Ik vond het wel mooi.

[YouTube: The Last of Us | The Movie]

[YouTube: The Last of Us Part II | The Movie]
Ik heb er eens doorheen geskipt (deel 1), maar ze gebruiken vrijwel alleen de cutscenes, waardoor de overgangen wel soms heel vreemd aanvoelen.

spoiler:
Neem het gedeelte met Henry en Sam als ze 's avonds de Hunters aanvallen en Henry Joel aan zijn lot over laat en Ellie alsnog met Joel mee gaat. Die gepansterde wagen valt binnen en Joel en Ellie gaan een pand binnen. Volgende shot is dat ze meteen aand de andere kant weer naar buiten gaan. Dat voelt wat vreemd aan. Wel een goede poging. Ik heb ook wel eens een versie met de actie gezien, maar die is daardoor wel veel langer (hoogstwaarschijnlijk wel op Easy gespeeld om het ook weer niet te lang te laten duren

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88b7MCGmbPsHxREGA0ckFTvAP_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MDZw7cGMHZrKvij0YGdVQnfO.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste beeld van Ellie d'r tattoo.

En nog een video van Ellie en Dina van de set
https://streamable.com/0teu8s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ziet er niet verkeerd uit, heb wel zin in het nieuwe seizoen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Eerste teaser van tweede The Last of Us-seizoen getoond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
Ah lekker man, nu al zin in. Zit al best wat in zo te zien.

En die trailer is te kort om te oordelen, maar krijg de indruk dat Pedro en Bella (nog) lekkerder in hun rol zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door vickypollard op 05-08-2024 16:17 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat een gave trailer!

• vickypollard
Ziet er potverdikkeme weer goed uit zeg

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Damn, ziet er goed uit. Er gaat ook weer een traantje komen bij de befaamde scene…

• Ike.
  • Niet online
hotymoty schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:23:
Damn, ziet er goed uit. Er gaat ook weer een traantje komen bij de befaamde scene…
Verhaal van Part II wordt over meerdere TV seizoenen verdeeld dus geen idee of we die scene in 2025 gaan zien :+
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Let op:
De spelregels:

Wel welkom:
- Volledig open discussie over de serie op basis van reeds officieel door HBO uitgezonden afleveringen, direct na de nacht waarin de aflevering in de verenigde Staten is uitgezonden. Hier hoeven geen spoilertags voor gebruikt te worden.

Niet welkom:
- Discussie over de games. Daarvoor zijn The Last of Us, ~[PS4] The Last of Us: Part II of ~[Multi] The Last of Us: Part I (Remake)
- Discussie / vragen / antwoorden mbt illegale uitgaven, zoals waar ze te downloaden / streamen zijn of wat de kwaliteit ervan is, etc. Via HBO kan je legaal naar deze serie kijken, andere bronnen zijn off topic.

Gebruik spoilertags alleen voor zaken als:
- informatie die (nog) niet is uitgezonden, bijvoorbeeld op basis van casting info, trailers / previews, etc.

Discussie over het gevoerde beleid dient hier te geschieden: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic