Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Anoniem: 1032405
Je raadt het al; alles uitverkocht. Zelfs geen russische dwerghamsters meer... Ik was de 79e die vandaag langskwam voor cavia's.Mooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:49:
[...]
Ruwharige cavia's graag. Zijn €2,50 duurder dan gladharige, maar ruwharige hoeft je niet te borstelen.
Scheelt dus een caviaborstel van pak 'm beet €9,95. Kun je 4x het verschil van gladharige -> ruwharige cavia mee afdekken. Koop je minder dan 5 cavia's, dan zou ik dat doen. Koop je er 5 of meer, dan kun je overwegen om gladharige cavia's te nemen (en die borstel erbij). Neem dan wel enkel gladharige cavia's en niet 4 gladharige en 1 ruwharige, want dan wordt die ruwharige continu uitgelachen in de kooi. Echt heel zielig. Andersom trouwens ook (1 gladharige met 4 ruwharige), al staan ruwharige cavia's er om bekend om iets meer empathie te tonen t.o.v. gladharige cavia's dan andersom. Gladharige cavia's mag je gerust arrogant noemen. Er zijn uitzonderingen, maar over de gehele linie zijn ze wat meer zelfingenomen. Al lopen er ook wel hufters van ruwharige cavia's rond uiteraard. Maar dat zijn er procentueel gezien gewoon wat minder.
Blijkbaar zitten er meer mensen in Bitcoin dan ik aanvankelijk dacht. Geen wonder dat we de 16k aanschuren met al die rituele offers.
Zo zie je maar, adoptie is verder dan we wellicht veronderstellen.
De toekomst is hier.
Cavia's gaan sowieso hard in Coronatijd, net als theedoeken en pennywafels.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:05:
[...]
Je raadt het al; alles uitverkocht. Zelfs geen russische dwerghamsters meer... Ik was de 79e die vandaag langskwam voor cavia's.
Blijkbaar zitten er meer mensen in Bitcoin dan ik aanvankelijk dacht. Geen wonder dat we de 16k aanschuren met al die rituele offers.
Zo zie je maar, adoptie is verder dan we wellicht veronderstellen.
De toekomst is hier.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De moonhawk. Tja die groeit rustig door, evenals Bitcoin.Jeaust schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:07:
Hoe gaat het met de mohawk @Anoniem: 1032405 ?
Maar dankzij mijn pet zie je er weinig van in het dagelijks leven. Gelukkig maar, was ook weer zo'n opwelling waarvan je een paar minuten later denkt; had ik dit wel moeten doen?
Het zijn onzekere tijden.
Of zouden de whales hier hun muntjes aan 'in volume' aan het lossen zijn om vervolgens de hele boel te laten instorten? Vandaar ook de matige dips en het continue op en neer zonder daadwerkelijke breakout..anti elppa schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:44:
[...]
dat gevoel had ik vooral gisteren na die mislukte poging. De beren krijgen nu elke keer niet echt support, telkens strand de poging paar honderd $ lager
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ja flexibel stake kun je op elk moment stoppen. Krijg je de vraag of je ze standard of fast terug wil. Met fast staan ze gelijk erna weer in je spot wallet.Maracas10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:01:
Ben beetje gaan kijken naar het staken op Binance.
Als ik die flexibel stake, kan ik ze er op elk moment weer uit halen?
Uit mijn savings account?
Top! Eigenlijk vrij weinig nadelen dan als ik het zo zie?DJ-Promo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:11:
[...]
Ja flexibel stake kun je op elk moment stoppen. Krijg je de vraag of je ze standard of fast terug wil. Met fast staan ze gelijk erna weer in je spot wallet.
Betaal je dan bijvoorbeeld voor ''fast''? Omdat standard ook een keuze is en waarschijnlijk wat langer duurt?
Volgens mij niet. Met fast worden ze direct teruggeschreven, je verliest dan wel de laatste opgebouwde uren van je 24h staking rewards.Maracas10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:12:
[...]
Top! Eigenlijk vrij weinig nadelen dan als ik het zo zie?
Betaal je dan bijvoorbeeld voor ''fast''? Omdat standard ook een keuze is en waarschijnlijk wat langer duurt?
Bij standard worden ze pas teruggeschreven als de 24h reward cyclus compleet is.
Tenminste, dat is wat ik ervan begreep.
Dat had ik eerder dit jaar toen ik mijn vriendin vroeg om mijn haar te doen met een tondeuse, dacht echt van dat kan toch zo moeilijk niet maar enige minuten later na een ferme ssssssssssst met het ding werd ze even helemaal stil en terwijl mijn haar vloksgewijs voor mijn gezicht naar beneden dwarrelde kwam ik tot het besef dat ik een omgekeerde hawk had gekregen. Heb haar nog wel gevraagd of alles tussen ons nog wel goed zat maar dat beaamde ze en gaf aan dat het echt een foutje was.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:10:
[...]
De moonhawk. Tja die groeit rustig door, evenals Bitcoin.
Maar dankzij mijn pet zie je er weinig van in het dagelijks leven. Gelukkig maar, was ook weer zo'n opwelling waarvan je een paar minuten later denkt; had ik dit wel moeten doen?
Het zijn onzekere tijden.

Kan niet zeggen dat het slecht is geweest voor onze relatie maar er is wel iets verandert sinds die dag.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Maar waarom laat je dan niet eerder de boel verder omhoog lopen? Het risico de markt niet te "controleren"?Stokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:11:
[...]
Of zouden de whales hier hun muntjes aan 'in volume' aan het lossen zijn om vervolgens de hele boel te laten instorten? Vandaar ook de matige dips en het continue op en neer zonder daadwerkelijke breakout..
nee die reden is erg simpel, ze willen nog meer munten/ geld verzamelen. En nu kunnen ze dat nog redelijk met pump en dump bij BTC. Met pump en dump verdien je veel meer dan de coin recht omhoog laten gaan. Je ziet nu al wel dat het steeds moeilijker gaat. Geef het nog een jaar en een beetje gemiddelde whale heeft totaal geen invloed meercroc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:18:
[...]
Maar waarom laat je dan niet eerder de boel verder omhoog lopen? Het risico de markt niet te "controleren"?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
en ToiletpapierMooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:09:
[...]
Cavia's gaan sowieso hard in Coronatijd, net als theedoeken en pennywafels.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Tis niet de dikke uitbraak die je zou verwachten na zon consolidatiepatroon.. maar goed we stijgen nog ...Stokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:24:
Er lijkt nu wel wat koopvolume te komen.
Ik kon het ook niet laten...

Voornamelijk om mijn dikke BNB door te spoelen. Gisteren ingeruild voor ETH. Weg met die stront!
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 12-11-2020 16:32 ]
Man, woman, person, camera, TV.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Lijkt erop dat we nu in het reactieve deel van de breakout zitten. De verkopen worden gecompenseerd maar nog geen grote groenerds. Als de bulls dit kunnen vasthouden en op 16k wordt een mooie buy wall neergezet dan gaan we het zowaar redden.Bever! schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:30:
[...]
Tis niet de dikke uitbraak die je zou verwachten na zon consolidatiepatroon.. maar goed we stijgen nog ...
Je ziet de support / stijgende lijn ook verschijnen..
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 12-11-2020 16:37 ]
Alleen als je ze met BTC koopt.kevinoku schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:41:
Alts zijn in de aanbieding !
Prijs in fiat daalt niet echt.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Hier ging met name meel en melk heel hard en Coca Cola, ik zie niet direct een onderling verband. Toiletpapier genoeg hier, niemand die zich er druk om maakte. Sowieso maakten mensen zich hier niet zo druk.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zou ik ook niet doen als ik lekker daar woondeCrypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:54:
[...]
Hier ging met name meel en melk heel hard en Coca Cola, ik zie niet direct een onderling verband. Toiletpapier genoeg hier, niemand die zich er druk om maakte. Sowieso maakten mensen zich hier niet zo druk.
Hoe is het weer nu ?
Goed idee wel, wie gaat hem dat even vertellen?croc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:53:
Nu gewoon ff naar 16.5k+, hup!
25/26 graden overdag dus voor Cyprioten is het nu winter, die gaan ook niet meer naar het strand. Later deze week daalt het verder naar beneden naar 22/23 graden. Moet eerlijk bekennen dat ik me snel heb aangepast, schijnt de zon een dagje niet bij 25 graden heb ik het 'fris'.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:55:
[...]
Zou ik ook niet doen als ik lekker daar woonde
Hoe is het weer nu ?
Koudste zal een 15 graden zijn in januari en februari denk ik, er valt dan ook relatief veel regen. In de zomer heb je hier geen druppel, echt helemaal niks.
Overigens zijn ze hier gewoon te lui om zich druk te maken. Ze denken erg makkelijk.
In 2017 zou ik onderin iedere dip hebben verkocht en bij iedere groene candle te hoog hebben ingekocht. Al doende leert men en wijsheid komt met de jaren. Die dips raken de pf behoorlijk, maar gewoon vertrouwen blijven hebben in een goede afloop, dat werkt vooralsnog prima.
Ik heb om mij heen meerdere mensen al geïnformeerd over het Bitcoin nieuws dat ze de komende weken gaan horen. Dan kunnen ze de koers even over de 20k heen helpen en meeprofiteren voordat de rest van de wereld weer in gaat stappen
In de pf nu:
- 75% Bitcoin
- 20% ETH
- 4% ERC-20 troep
- 1% BNB
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 12-11-2020 17:06 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Heerlijk. Daar past Ali Baba perfect tussenCrypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:01:
[...]
25/26 graden overdag dus voor Cyprioten is het nu winter, die gaan ook niet meer naar het strand. Later deze week daalt het verder naar beneden naar 22/23 graden. Moet eerlijk bekennen dat ik me snel heb aangepast, schijnt de zon een dagje niet bij 25 graden heb ik het 'fris'.![]()
Koudste zal een 15 graden zijn in januari en februari denk ik, er valt dan ook relatief veel regen. In de zomer heb je hier geen druppel, echt helemaal niks.
Overigens zijn ze hier gewoon te lui om zich druk te maken. Ze denken erg makkelijk.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Je alts? Die worden allemaal in Bitcoin omgezet zodat die zo mooi verder kan gaan met zijn bullrun
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Dat eerste, tweede of beiden? Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me in beiden goed kan vinden. Went ook schrikbarend snel.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:26:
[...]
Heerlijk. Daar past Ali Baba perfect tussen
Je mag nu even het land niet in maar zodra het weer kan mag je gerust deze kant op komen. We wonen redelijk groot en hebben nog een kamer over.
Ik overdrijf, haha valt mee. Gelukkig bestaat mijn pf voornamelijk uit btc en eth.Taro schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:34:
[...]
Je alts? Die worden allemaal in Bitcoin omgezet zodat die zo mooi verder kan gaan met zijn bullrun
Zero.
Beiden! Laten ze mij wel binnen? Oh ja ik heb een EU paspoortCrypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:36:
[...]
Dat eerste, tweede of beiden? Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me in beiden goed kan vinden. Went ook schrikbarend snel.![]()
Je mag nu even het land niet in maar zodra het weer kan mag je gerust deze kant op komen. We wonen redelijk groot en hebben nog een kamer over.
Ik hou het in mijn achterhoofd!
Op dit moment mogen alleen A en B landen naar binnen, vanuit Nederland moet je dan bijv. 2 weken in Griekenland verblijven (wat ook geen straf is) voor ze je hier binnen laten. Reizen naar TRNC kan wel maar de grens tussen ons zit dicht. Op dit moment is het weer toch niet super dus volgend jaar maar eens kijken. Vanaf april/mei gaat het ineens heel hard omhoog.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:59:
[...]
Beiden! Laten ze mij wel binnen? Oh ja ik heb een EU paspoort![]()
Ik hou het in mijn achterhoofd!
Oh en we hebben hier het op 3 na mooiste strand van de wereld zegt men:

Mag jij raden waar ome Crypts elk weekend was.
Op zijn zolderkamer.Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:09:
[...]
Op dit moment mogen alleen A en B landen naar binnen, vanuit Nederland moet je dan bijv. 2 weken in Griekenland verblijven (wat ook geen straf is) voor ze je hier binnen laten. Reizen naar TRNC kan wel maar de grens tussen ons zit dicht. Op dit moment is het weer toch niet super dus volgend jaar maar eens kijken. Vanaf april/mei gaat het ineens heel hard omhoog.
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Goed voor elkaar.Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:09:
[...]
Op dit moment mogen alleen A en B landen naar binnen, vanuit Nederland moet je dan bijv. 2 weken in Griekenland verblijven (wat ook geen straf is) voor ze je hier binnen laten. Reizen naar TRNC kan wel maar de grens tussen ons zit dicht. Op dit moment is het weer toch niet super dus volgend jaar maar eens kijken. Vanaf april/mei gaat het ineens heel hard omhoog.
[Afbeelding]
Maar zonder cryptogains komen we nergens.
En alles bloedt
Behalve BTC
En DASH! Werd ook weer eens tijd, heb ik ook nog steeds een plukje van

We hebben hier geen echte zolder(s), daar staan de pompen en tanks voor was- en warm water. Veel te warm ook met 35+.
De kelder dan? Lekker koel ondergrondsCrypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:14:
[...]
We hebben hier geen echte zolder(s), daar staan de pompen en tanks voor was- en warm water. Veel te warm ook met 35+.
Ik voel met je mee met een pluk LTC, ik zou zo graag zien dat mijn eerste echte crypto liefde weer wat geluk en de weg omhoog kan vinden maar op dit moment ziet het er niet naar uit hoewel het ook weer niet echt slecht gaat. Als BTC nou eens even doorstoomt naar 16.5k minimaal en dan even adempauze neemt komt het vast goed.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:14:
[...]
Goed voor elkaar.
Maar zonder cryptogains komen we nergens.
En alles bloedt
Behalve BTC![]()
En DASH! Werd ook weer eens tijd, heb ik ook nog steeds een plukje van
MF! Dash doet het best aardig. Niet gevolgd verder dus wellicht eerder verlies aan het goed maken maar opmerkelijk dat het nu zo goed gaat.
Kelders ook niet want rotsgrond. Normaal huis heeft boven en beneden en daar moet je het mee doen.uNoTopia schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:15:
[...]
De kelder dan? Lekker koel ondergronds
https://twitter.com/crypt.../1326573530121719813?s=21
We hebben al meer van zulke ups-downs gehad de afgelopen week, dus ik blijf toch wat plukjes bijkopen.
Die gekke Chinezen zetten EOS al jaren op 1 op lijstjesAli Baba 1001 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:25:
Volgens deze ranking moeten we allemaal aan de EOS.
https://twitter.com/crypt.../1326573530121719813?s=21
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwacht nog wel een dip, < 16k, de komende maanden.
Zit te denken: Afwachten of all in gaan en de top proberen te timen ;-s
Nu 20% in cash en kleine FOMO
Bijna alle....Ladonna schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:19:
En hot is nou net degene die ik gekocht heb. Op 3 sat. Maarja alle alts zijn gezakt.
AAVE ging lekker, ICX ook, en KSM ook wel aardig....
Uit mijn PF iig dan..
2 dagen geleden uitgestapt toen hij 120% was gegaan....Taro schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:27:
Mocht je nog in AAVE zitten: Is gebounced op de 1D MA7, grote kans dat die nu weer verder opveert. Ik blijf er vanaf, maar mocht je twijfelen om nu te verkopen dan zou ik persoonlijk even wachten met verkopen en bijv. een stop loss zetten.
Daarna ging het nog heel ff door tot 140% (7D), maar nu staat hij weer op 65% (7D), dus goed aan gedaan.
Zomaar een zinnetje uit een nu.nl nieuwsbericht. Damn.
Ja klopt, binnenkort zet ik alles over in dogcoin.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:35:
‘De totale beurswaarde van alle aandelen wereldwijd bereikte woensdag een recordhoogte van ruim 95 biljoen dollar’
Wel mooi dat de totale cryptomarkt nog geen 0.5 biljoen dollar isAli Baba 1001 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:35:
‘De totale beurswaarde van alle aandelen wereldwijd bereikte woensdag een recordhoogte van ruim 95 biljoen dollar’
Er is nog ruimte voor groei
Je hoeft de waarde van m'n PF niet direct op straat te gooien, ik ben nogal gehecht aan m'n privacy...Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:43:
[...]
Wel mooi dat de totale cryptomarkt nog geen 0.5 biljoen dollar is
Edit: Binance ook blij, emailtje:
/f/image/UTAJWr9CgFZvR0BtfJKgvzmJ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door iVibes op 12-11-2020 20:53 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik handel al jaren vanaf de bankStokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:20:
Klaar met die choppy op en neer chart. Ik zoek de bank op.
Nouja, ik doe natuurlijk ook wel andere dingen, maar als ik handel dan is dat met de laptop op schoot...
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 12-11-2020 21:25 ]
Daar had ik al een oplossing voor, ik trade HOT op ETH. Hij staat dus nog op een dikke 102 etoshi. Die kan ook nog naar 1, dán is het pas bijna niks meer waardTaro schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:16:
HOT is op 2 sats aangekomen. Zou die echt tot 1 sat dalen en nooit meer opleven? Kan het mij niet voorstellen.
(Aankoop destijds 348 etoshi
Same here, of vanaf het strand maar dat mag je in deze ook een zandbank noemen.
Er is wereldwijd 75 triljoen US dollar in omloopAli Baba 1001 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:35:
Das 75 met 18 nullen.
Pullback naar 13.5k-14k is een gezondere move. Laten we daar voor gaan.
[ Voor 90% gewijzigd door Mooody op 12-11-2020 21:45 ]
0,0000000000000000075lighting_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:31:
[...]
Er is wereldwijd 75 triljoen US dollar in omloop
Das 75 met 18 nullen.
Ja en?
Je mist drie nullen in je vergelijk.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:43:
[...]
Wel mooi dat de totale cryptomarkt nog geen 0.5 biljoen dollar is![]()
Er is nog ruimte voor groei
95 biljoen is 95000 miljard. Crypto heeft een marketcap van 0.5 miljard.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Wut?B-Bandit schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:46:
Crypto heeft een marketcap van 0.5 miljard.
Wat hij zegt klopt hoor. 0.5 biljoen is 500 miljard. De 0.5 miljard waar jij het over hebt zou 500 miljoen zijn, beetje weinig niet ?B-Bandit schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:46:
[...]
Je mist drie nullen in je vergelijk.
95 biljoen is 95000 miljard. Crypto heeft een marketcap van 0.5 miljard.
Ik verwacht inderdaad niet dat dit een "sell the news" gaat wordenMooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:50:
PayPal doet vandaag ook een sat in het zakje.
https://cointelegraph.com...rypto-goes-live-in-the-us
Een pullback onder de 14k wordt bijkopen..
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit dus.PilatuS schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:50:
[...]
Wat hij zegt klopt hoor. 0.5 biljoen is 500 miljard. De 0.5 miljard waar jij het over hebt zou 500 miljoen zijn, beetje weinig niet ?
Lastig is wel;
1 billion in het Engels = 1 miljard in het Nederlands
1 trillion in het Engels = 1 biljoen in het Nederlands
PilatuS schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:50:
[...]
Wat hij zegt klopt hoor. 0.5 biljoen is 500 miljard. De 0.5 miljard waar jij het over hebt zou 500 miljoen zijn, beetje weinig niet ?
Ik zat er zelf naast idd. Marketcap crypto is om en nabij 500 miljard, dus inderdaad 0.5 biljoen dollar.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
En dan lopen ze ook nog een keer te kloten met punten en komma's.Mooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:55:
[...]
Dit dus.
Lastig is wel;
1 billion in het Engels = 1 miljard in het Nederlands
1 trillion in het Engels = 1 biljoen in het Nederlands
Maar goed, da's altijd nog minder erg dan yards, feet en al die andere meuk.
Waar hebben de bots je aangeraakt?Stokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:30:
Kutbots. Word extreem chagrijnig van deze 'break out'
Inderdaad ff wat candles boven de 16.2k houden, dan is de weg vrij richting de 17k (volgende psychologische grens).
Pas rond de 20k wordt het interessant. Massa's whales staan klaar om de nieuwkomers te verwelkomen....met dikke sell walls en sell offs op de juiste momenten. Gewoon vasthouden, komt uiteindelijk goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 12-11-2020 22:40 ]
Vaak gaan veel exchanges down als de hel echt losbreekt, of transfers duren dan dagen, storing hier, storing daar...
Als je dan je ledger nog uit je tuin moet graven en je transfers gaan vervolgens in slakkengang naar een plek om te cashen, staat BTC inmiddels alweer op 4K........ Houden jullie hier rekening mee? Of zie ik beren op de weg die er niet zijn....
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 12-11-2020 22:44 ]
Nee, want ik ga toch niet verkopen. En daarnaast een kleine trade pot, maar doe via schema dus doe alleen elke maandag 1 trade.iVibes schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:42:
Als de markt zo bullish is zoals nu, zorgen jullie dan dat je gehele PF al op een exchange staat om snel te kunnen schakelen/cashen?
Vaak gaan veel exchanges down als de hel echt losbreekt, of transfers duren dan dagen, storing hier, storing daar...
Als je dan je ledger nog uit je tuin moet graven en je transfers gaan vervolgens in slakkengang naar een plek om te cashen, staat BTC inmiddels alweer op 4K........ Houden jullie hier rekening mee? Of zie ik beren op de weg die er niet zijn....
Als je nooit gaat verkopen dan komt die Lambo er ook niet...Edwin__ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:46:
[...]
Nee, want ik ga toch niet verkopen. En daarnaast een kleine trade pot, maar doe via schema dus doe alleen elke maandag 1 trade.
De hel breekt niet in een uur tjid los. Imo juist verstandig om je sats wat verder weg te parkeren, zodat je er geen overhaaste dingen mee kan doen.iVibes schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:42:
Als de markt zo bullish is zoals nu, zorgen jullie dan dat je gehele PF al op een exchange staat om snel te kunnen schakelen/cashen?
Als in; voorlopig ga ik niet verkopen. Vind het geen probleem om nog 5+ jaar positie aan te houden, heb het verder nergens voor nodig. Kijk wel allemaal hoe het looptiVibes schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:48:
[...]
Als je nooit gaat verkopen dan komt die Lambo er ook niet...
En wellicht kan je over een paar jaar die lambo kopen met sats.Edwin__ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:51:
[...]
Als in; voorlopig ga ik niet verkopen. Vind het geen probleem om nog 5+ jaar positie aan te houden, heb het verder nergens voor nodig. Kijk wel allemaal hoe het loopt
Precies. Voor mij is het een soort persoonlijke beveiliging. Ik zou het ander te snel verkopen ben ik bang.Mooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:50:
[...]
De hel breekt niet in een uur tjid los. Imo juist verstandig om je sats wat verder weg te parkeren, zodat je er geen overhaaste dingen mee kan doen.
Mijn tradepotje kan ik wel ieder moment verkopen.
Zero.
Kijk maar eens naar BTC op de weekly, dan zie je dat zulke swings omlaag maanden of jaren duren. Perfect de top pakken lukt je toch niet, dus verkopen op een bounce omhoog als de correctie aan de gang is kan prima.Ladonna schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:53:
Nou. T Is mooi balen als je de 30000 hebt gezien en daarna weer op 4000 staat
Nee, snap ik.... maar ik zie regelmatig transfertijden van bijvoorbeeld ETH voorbijkomen waarbij we het over dagen hebben...... en volgens mij zijn er tijdens de vorige 20K ATH ook veel dingen down gegaan..of heb ik het verkeerd...Mooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:50:
[...]
De hel breekt niet in een uur tjid los. Imo juist verstandig om je sats wat verder weg te parkeren, zodat je er geen overhaaste dingen mee kan doen.
Het gaat me niet zozeer om dit moment, ik verkoop ook niet eerder dan 100k, maar als je wel besluit om bijvoorbeeld bij 18K uit te stappen doe je dit dan op het laatste moment of niet...
Als het van 30k naar 4k gaat, is het over en sluiten voor BTC. Hele S2F-model in de prullenbak, alle whales failliet. Gaat niet gebeuren.Ladonna schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:53:
Ik koop liever een mooie fietslighting_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:52:
[...]
En wellicht kan je over een paar jaar die lambo kopen met sats.
Echt wat moet je met zo een ding, kan geeneens een treetje schultenbrau in.
Goedkoop inkopen dan. Maar dat durven dan de meesten niet.Ladonna schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:53:
Als je de crypto wereld een beetje kent, weet je dat 'nooit/niet' niet bestaat.Mooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:55:
[...]
Als het van 30k naar 4k gaat, is het over en sluiten voor BTC. Hele S2F-model in de prullenbak, alle whales failliet. Gaat niet gebeuren.
Geloof me, 2000 of 30.000 usdt/btc is allebei nog steeds mogelijk.
Volgens mij had o.a. Kraken daar toen veel last van ja. Feit is natuurlijk wel dat de markt alweer volwassener is geworden en mijn aanname: de exchanges ook. Maar ja, aannamen zijn weer gevaarlijk he.iVibes schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:55:
[...]
Nee, snap ik.... maar ik zie regelmatig transfertijden van bijvoorbeeld ETH voorbijkomen waarbij we het over dagen hebben...... en volgens mij zijn er tijdens de vorige 20K ATH ook veel dingen down gegaan..of heb ik het verkeerd...
Het gaat me niet zozeer om dit moment, ik verkoop ook niet eerder dan 100k, maar als je wel besluit om bijvoorbeeld bij 18K uit te stappen doe je dit dan op het laatste moment of niet...
Maar las ik nu goed dat je ledger in jouw tuin ligt? good to know.
Ken t wereldje wel een beetje en ik sluit uiteraard niets uit.PHPResource schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:58:
[...]
Als je de crypto wereld een beetje kent, weet je dat 'nooit/niet' niet bestaat.
Geloof me, 2000 of 30.000 usdt/btc is allebei nog steeds mogelijk.
Maar als BTC van 30k naar 4k of zelfs 6k gaat, is het even klaar als serieuze asset (/hedge). Zo'n move zou het S2F-model volledig om zeep helpen, wat toch wel de houvast is. Whales zullen dit model maar al te graag vast willen houden, omdat anders al die potentiele slachtoffers zullen afhaken.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 12-11-2020 23:05 ]
Als er iets spannends staat te gebeuren dan gaan exchanges down, niet alleen Kraken maar ook Binance heeft dit laten zien...marcel87 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:01:
[...]
Volgens mij had o.a. Kraken daar toen veel last van ja. Feit is natuurlijk wel dat de markt alweer volwassener is geworden en mijn aanname: de exchanges ook. Maar ja, aannamen zijn weer gevaarlijk he.
Maar las ik nu goed dat je ledger in jouw tuin ligt? good to know.![]()
And, not your garden not your coins!
80-90% pullbacks zijn toch niet vreemd in crypto? 30k --> 3-6k is nog steeds mogelijk.Mooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:04:
[...]
Ken t wereldje wel een beetje. Als BTC van 30k naar 4k of zelfs 6k gaat, is het klaar. Zou het S2F-model volledig om zeep helpen, wat toch wel de houvast is. Whales zullen dit model maar al te graag vast willen houden, omdat anders al die potentiele slachtoffers zullen afhaken.
Edit: dat kan je geen pullbacks noemen misschien, maar de % liegen er niet om en die hebben we al meermaals gezien, ook op BTC/USD
[ Voor 11% gewijzigd door uNoTopia op 12-11-2020 23:07 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!