Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je kan bovenin het forum zoeken op poster/user.Steinhemmer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:58:
Kan ik ook posts van een specifieke user teruglezen (behalve dan die van de TS, die optie ken ik)? Probeer wat meer te weten te komen over TA, en inzichten die enkele users eerder op dit forum deelden..
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Datadash op YT kan interessant zijnFijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:05:
[...]
Je kan bovenin het forum zoeken op poster/user.
16.9K?
20K ?
Geen sell orders?
Het is iets minder maar ik deel je enthousiasme. Ging er nu wel erg overtuigend doorheen.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:04:
Tering gaat hard opeens....
16.11K
400 Dollah omhoog in 15 minuten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
En ETH gaat vrolijk mee ... ook prettigCrypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:07:
[...]
Het is iets minder maar ik deel je enthousiasme. Ging er nu wel erg overtuigend doorheen.
Vooralsnog geen sell orders. Ik hodl btc de moeder tot voorbij marsFijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:07:
Hoe hoog hebben jullie allemaal de sell orders staan?
16.9K?
20K ?
Geen sell orders?
Ik sell alleen als ik geld nodig heb en dat hangt er weer van af wanneer Visa hun centjes wil, geen idee dus ik beweeg lekker mee op het moment.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:07:
16.9K?
20K ?
Geen sell orders?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Thanks! En om even in het voorbeeld van Bitvavo te blijven, hoe vaak en hoeveel procent rente is het?FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:58:
[...]
Bij Binance moet je ze inderdaad 1 voor 1 instellen voor staking. En je moet dan volgens mij ook per coin een minimum aantal hebben. Dat kan soms best veel fiatjes kosten.
Bij andere exchanges gaat dat soms ook automatisch (zoals bitvavo dus) en zonder minimum inzet.
Een ledger is altijd een goed idee voor je HODL coins (zoals BTC en ETH).
Via je ledger kan je ook een aantal coins staken, zoals Tezos en XLM volgens mij.
Ook dat moet je wel instellen.
Sell orders? Wat zijn datFijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:07:
16.9K?
20K ?
Geen sell orders?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
lol 20k.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:07:
16.9K?
20K ?
Geen sell orders?
100k minimaal.
Ik zit in BTC sinds november 2018. Vrijwel elke maand sindsdien bijgekocht. Het gevolg is dat ik nu DIK in de winst sta maar ik heb nog niks verkocht en dat ben ik nog altijd niet van plan. Voor zover ik het zie moet het mooiste nog komen. Ik heb uuuuren al artikels zitten lezen, youtube videos zitten bekijken met analyses... Uiteindelijk... het is niet omdat er bepaalde zaken geschreven staan of verteld worden dat ze effectief zullen uitkomen...Maar de charts op lange termijn, de steeds wederkerende moves in BTC, de cycles,... Veel van die zaken herhalen zich steeds opnieuw en opnieuw. En telkens denkt iedereen... "Het zal toch niet weer?!" Maar zoals het er stilaan begint uit te zien.... Zal het net WÉL weer zijn...FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:07:
16.9K?
20K ?
Geen sell orders?
Het is niet makkelijk om niet op de verkoop knop te klikken maar we zit nog veraf van de hype van eind 2017!
1 gazillion dollars minus 15 cent.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:07:
16.9K?
20K ?
Geen sell orders?
Die 15 cent is natuurlijk om voor de wall te zitten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Volgens mij is het bitvavo per dag, maar je krijgt het elke maandag uitgekeerd. Ik hoef er verder niks voor te doen naast het hebben van de coins.Maracas10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:09:
[...]
Thanks! En om even in het voorbeeld van Bitvavo te blijven, hoe vaak en hoeveel procent rente is het?
Precies.Rebbelx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ik zit in BTC sinds november 2018. Vrijwel elke maand sindsdien bijgekocht. Het gevolg is dat ik nu DIK in de winst sta maar ik heb nog niks verkocht en dat ben ik nog altijd niet van plan. Voor zover ik het zie moet het mooiste nog komen. Ik heb uuuuren al artikels zitten lezen, youtube videos zitten bekijken met analyses... Uiteindelijk... het is niet omdat er bepaalde zaken geschreven staan of verteld worden dat ze effectief zullen uitkomen...Maar de charts op lange termijn, de steeds wederkerende moves in BTC, de cycles,... Veel van die zaken herhalen zich steeds opnieuw en opnieuw. En telkens denkt iedereen... "Het zal toch niet weer?!" Maar zoals het er stilaan begint uit te zien.... Zal het net WÉL weer zijn...
Het is niet makkelijk om niet op de verkoop knop te klikken maar we zit nog veraf van de hype van eind 2017!
- Of de koers moet nu dermate hard zakken dat de waarde laten we zeggen 50% van mijn inleg was. Dan is het jammer maar helaas
- Of moon.
Nou was een mooie run guys.
NU weer terug naar de aarde
6K incomming!!!
Klopt iddJeaust schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:15:
[...]
Volgens mij is het bitvavo per dag, maar je krijgt het elke maandag uitgekeerd. Ik hoef er verder niks voor te doen naast het hebben van de coins.
Voor een 'Demotivational Speaker' (.oisyn schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:14:
[...]
1 gazillion dollars minus 15 cent.
Die 15 cent is natuurlijk om voor de wall te zitten.
De tijd leert of het tij keert
Hij gaat heus wel weer terug, deze dip kon je verwachten. Ik geef het een uurtje.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:17:
Ennnnnnnnn crash.
Nou was een mooie run guys.
NU weer terug naar de aarde
6K incomming!!!
Hopelijk is 15.8 de nieuwe bodem inderdaad i.p.v. het plafond dat het gister was.Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:25:
[...]
Hij gaat heus wel weer terug, deze dip kon je verwachten. Ik geef het een uurtje.
Weet iemand of je een eventuele studieschuld mag aftrekken van de waarde van je investering in bitcoin en je vermogen op lopende + spaarrekening? Ik doel dan op die grens van 30k (?) voor vermogensbelasting.
Kan in box 3 jauNoTopia schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:48:
Ik zie de volgende resistance pas rond €14.500 ofwel $17.250 en dat is niet eens een hele harde grens. Mooie toekomst gaan we tegemoet.
Weet iemand of je een eventuele studieschuld mag aftrekken van de waarde van je investering in bitcoin en je vermogen op lopende + spaarrekening? Ik doel dan op die grens van 30k (?) voor vermogensbelasting.
https://www.belastingdien..._en_schulden/uw_schulden/
Zero.
Nou ik hoop het...Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:09:
Precies, het zal wel weer ff duren maar we komen er echt wel
Net mijn kleine flufje winst aan ICX overgezet naar ETH.... net voor het pump and dump moment.
Volgende zet is mijn BAND en YFII omzetten naar BTC... zodra ze in het zwart staan .... wat echt nog ff duurt
Zwaar rekt gegaan met die shitcoins.
[ Voor 20% gewijzigd door FijneKerst op 12-11-2020 12:11 ]
Ik had 16.111 staan. Die is uitgevoerd zie ik nu.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:07:
16.9K?
20K ?
Geen sell orders?
Ja na aftrek van de drempel (3K of 6K als je een fiscaal partner hebt) kun je een studieschuld verrekenen met je BOX III vermogen. Maar voor dit soort basale zaken kun je simpelweg het aangifteprogramma volgen, aan de hand van je antwoorden op de vragen in het programma komt dit automatisch naar voren.uNoTopia schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:48:
Ik zie de volgende resistance pas rond €14.500 ofwel $17.250 en dat is niet eens een hele harde grens. Mooie toekomst gaan we tegemoet.
Misschien ben ik ouderwets: als ik een studieschuld had die kleiner is dan mijn liquide middelen (schaar ik BTC dan ook even onder die vrij snel om te zetten is naar liquide fiat) had ik deze direct afgelost.
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-11-2020 12:35 ]
Precies, ik heb nu 0.0% rente voor een periode van 5 jaar... ik zou niet weten waarom ik dit sneller dan moet zou afbetalen, behalve mijn gemoedsrust. Overigens, zodra de rente (flink) omhoog gaat los ik hem wel af met mijn spaargeld.Acidrain schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:08:
ik heb nooit te maken gehad met een studieschuld maar daar zit toch een hele gunstige tot geen rente op? Dan zou ik het laten staan zo lang als mogelijk.. Makkelijker en goedkoper credit kun je niet hebben.
Bij de aankoop van een eigen woning, behalve je gemoedsrust.Egeau schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:24:
[...]
Precies, ik heb nu 0.0% rente voor een periode van 5 jaar... ik zou niet weten waarom ik dit sneller dan moet zou afbetalen, behalve mijn gemoedsrust. Overigens, zodra de rente (flink) omhoog gaat los ik hem wel af met mijn spaargeld.
Hah ja true! Gelukkig was dat hier geen dealbreaker toen ik een huis kocht een jaartje of 3 geleden.RaptorXS schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:37:
[...]
Bij de aankoop van een eigen woning, behalve je gemoedsrust.
Zelfs als er wel rente op zit is het in veel gevallen 'beter' het niet af te lossen. Ik heb andere posten maar los zo min mogelijk af. Betaling gaat sowieso automatisch dus last heb ik er niet van. Ik hou dat beetje 'kapitaal' liever aan om te handelen en investeren, levert veel meer op.Acidrain schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:08:
ik heb nooit te maken gehad met een studieschuld maar daar zit toch een hele gunstige tot geen rente op? Dan zou ik het laten staan zo lang als mogelijk.. Makkelijker en goedkoper credit kun je niet hebben.
Anoniem: 1032405
Ah, de 16k. Allemaal centenwerk joh.
Ik krijg pas weer wat gevoel terug in mijn lichaam bij 30k, alles tussen de 0 en 30k doet het hem niet meer.
Alsof je rood of zwart en 21 zet bij roulette.
Hit je de kleur, meh. Valt ie op het cijfer kan er wel een glimlachje vanaf.
0% rente. Mijn studieschuld is wel de laatste die ik ga aflossen.TuutjDrie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:34:
Misschien ben ik ouderwets: als ik een studieschuld had die kleiner is dan mijn liquide middelen (schaar ik BTC dan ook even onder die vrij snel om te zetten is naar liquide fiat) had ik deze direct afgelost.
Maar die is ook nog maar €600, die wordt komend jaar vanzelf afgelost
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
0 is wel erg laag voor paniek modus hoor.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:00:
Goeiemorgen, heb ik wat gemist?![]()
Ah, de 16k. Allemaal centenwerk joh.
Ik krijg pas weer wat gevoel terug in mijn lichaam bij 30k, alles tussen de 0 en 30k doet het hem niet meer.
Alsof je rood of zwart en 21 zet bij roulette.
Hit je de kleur, meh. Valt ie op het cijfer kan er wel een glimlachje vanaf.
Ik zou het toch wel erg jammer vinden (op dit moment) als hij weer onder de 10K daalt.
Eerst ff moonen naar de 30, cashen, en dan mag hij weer terug naar de 10K of eronder
En ik zet altijd alles in op rood 11....

Zero.
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:15:
Kan je ook een studieschuld krijgen om in Bitcoin te pompen?
Binance Academy.
Eeuwig?.Nopheros schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:47:
Als we weer naar beneden gaan dan ga ik toch maar voor 50% in fiat zitten.. Lijkt me dat we niet eeuwig tegen de 16k aan blijven tikken (of net overheen gaan).
We zitten pas net een week op de 15K
Niet zo ongeduldig ... yé of no geduld
Sterker nog... een maand geleden om deze tijd zaten we nog tegen de 10K aan te hikken..
Als het zo doorgaat dan is eind november de 20K bereikt en eind december de 25K
[ Voor 19% gewijzigd door FijneKerst op 12-11-2020 14:51 ]
Geduld is inderdaad niet m'n sterkste puntFijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:49:
[...]
Eeuwig?.
We zitten pas net een week op de 15K
Niet zo ongeduldig ... yé of no geduld
Sterker nog... een maand geleden om deze tijd zaten we nog tegen de 10K aan te hikken..
Als het zo doorgaat dan is eind november de 20K bereikt en eind december de 25K
We zijn er bijna ongeduld. Met dit verschil dat we er eerder doorheen zijn gegaan, ik ben dus best behoorlijk bullish.Nopheros schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:51:
[...]
Geduld is inderdaad niet m'n sterkste punt
16K komt er zo weer aan voor de 2de keer vandaag... 15.970 nu..Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:52:
[...]
We zijn er bijna ongeduld. Met dit verschil dat we er eerder doorheen zijn gegaan, ik ben dus best behoorlijk bullish.
15995 hoogste punt op CB, die gaat er zo weer aan.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:53:
[...]
16K komt er zo weer aan voor de 2de keer vandaag... 15.970 nu..
En... daar ging ie weer. Niet erg overtuigend maar toch.
[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 12-11-2020 14:55 ]
Edit : Te laat !
[ Voor 13% gewijzigd door kevinoku op 12-11-2020 15:01 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik zie je steeds vaker dit soort semi-intellectuele shit roepen. Zit daar nog iets van onderbouwing achter of is het puur onderbuik en dikke duim?Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:02:
16800 met pullback naar 16200 aub.
En vanuit daar weer door.
I’m here for youMaracas10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:58:
Het is wel weer echt een bitcoin show he vandaag.. de alt coin vriendjes laat ie links liggen.
Uitgaande van een blijvende bullrun, dan zitten we eind volgende week op de 17KAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:02:
16800 met pullback naar 16200 aub.
En vanuit daar weer door.
Onderbuik, dikke duim, en hoop.Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:04:
[...]
Ik zie je steeds vaker dit soort semi-intellectuele shit roepen. Zit daar nog iets van onderbouwing achter of is het puur onderbuik en dikke duim?
Vandaar ook de aub. Zie dit maar als een soort gebed naar een hogere macht.
U riep?Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:09:
[...]
Onderbuik, dikke duim, en hoop.
Vandaar ook de aub. Zie dit maar als een soort gebed naar een hogere macht.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Niks mis mee maar voorlopig heeft ie het nog moeilijk. Wat een geeikel rond die 16k zeg...FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:07:
[...]
Uitgaande van een blijvende bullrun, dan zitten we eind volgende week op de 17K

We zijn er weer doorheen, nu even doorzetten, kom op!
Mijn gebeden zijn verhoord.
When 17k, oh almachtige?
Moeten we nog iets offeren? Heb hier nog 2 katten waarvan er 1 telkens in de tuin schijt.
Ik kan er ook nog 1 kwijt, die van mij kotst steeds op het vloerkleed.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:13:
[...]
When 17k, oh almachtige?
Moeten we nog iets offeren? Heb hier nog 2 katten waarvan er 1 telkens in de tuin schijt.
Dank je, maar ben meer een caviamens. Die eten hun eigen keutels opAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:13:
[...]
When 17k, oh almachtige?
17k komt er aan. Wees geduldig mijn zoon.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 12-11-2020 15:14 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
2 katten.Stokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:13:
[...]
Ik kan er ook nog 1 kwijt, die van mij kotst steeds op het vloerkleed.
18k it is.
Retest matig succesvol, mooie groene dildo en we zijn golden.Stokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:00:
Nu even een succesvolle retest & confirmation is in.
Heb er hier ook eentje in de aanbieding, beest plast soms zelfs binnen. Vriendin noemt dat markeren, ik zeg goede reden om het beest in een actieve vulkaan te donderen als offer aan de crypto goden.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:13:
[...]
When 17k, oh almachtige?
Ik hou van dieren maar met dit exemplaar kan ik helemaal niks.

Zilverfolie & kalmeringsmiddel schijnen effect te hebben..Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:15:
[...]
Heb er hier ook eentje in de aanbieding, beest plast soms zelfs binnen. Vriendin noemt dat markeren, ik zeg goede reden om het beest in een actieve vulkaan te donderen als offer aan de crypto goden.![]()
Ik hou van dieren maar met dit exemplaar kan ik helemaal niks.
Groene dildo incoming. Kijken hoe soepel die naar binnen glijdt.Stokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:14:
[...]
Retest matig succesvol, mooie groene dildo en we zijn golden.
Mis nog wel wat volume..knakworst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:16:
[...]
Groene dildo incoming. Kijken hoe soepel die naar binnen glijdt.
Lower high op de 1m.. Hmm
Wel een higher low, positief. Nu een mooie bullish engulfing candle..
[ Voor 18% gewijzigd door Stokstaart op 12-11-2020 15:21 ]
Ik ben meer van de resolute en permanentere oplossingen maar bedankt voor het advies, ik zal het hier eens opgooien mochten de crypto goden mijn offer afwijzen.Stokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:16:
[...]
Zilverfolie & kalmeringsmiddel schijnen effect te hebben..
Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:18:
[...]
Ik ben meer van de resolute en permanentere oplossingen maar bedankt voor het advies, ik zal het hier eens opgooien mochten de crypto goden mijn offer afwijzen.
:strip_exif()/f/image/kpR3Wtim4SZvNdDcmHOHZ7fS.jpg?f=fotoalbum_large)
Wij hebben een zwarte.
De zilverfolie is om de kat in te wikkelen en het kalmeermiddel voor de vriendin ;-)Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:18:
[...]
Ik ben meer van de resolute en permanentere oplossingen maar bedankt voor het advies, ik zal het hier eens opgooien mochten de crypto goden mijn offer afwijzen.
Racist.
Anyways, die koers ziet er allemaal nog niet heel overtuigend uit.
Ik ben even naar de dierenwinkel om er wat cavia's bij te halen, aangezien cryptogod @Mooooody die blijkbaar liever heeft.
Wordt nog een lange dag zo, dit had ik niet voor ogen toen ik wakker werd.
Zal me eerst maar even omkleden, dat kattenbloed overal ziet er niet echt representatief uit als je een plastic zak vol cavia's gaat kopen, helemaal niet als je dan ook nog vraagt of ze Bitcoin accepteren.
Slecht voor adoptie.
Ik kan met enige zekerheid en overtuiging zeggen.... dat ik in mijn hele leven deze zin nog NOOIT voorbij heb zien/horen komen .Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:35:
[...]
....dat kattenbloed overal ziet er niet echt representatief uit als je een plastic zak vol cavia's gaat kopen, helemaal niet als je dan ook nog vraagt of ze Bitcoin accepteren.

dat gevoel had ik vooral gisteren na die mislukte poging. De beren krijgen nu elke keer niet echt support, telkens strand de poging paar honderd $ lagerStokstaart schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:38:
Heb toch het gevoel dat we zo een dieprode kaars richting 14.8 krijgen..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het loopt inderdaad weer wat uit de hand, maargoed zo gaat dat wel vaker met investeren.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:38:
[...]
Ik kan met enige zekerheid en overtuiging zeggen.... dat ik in mijn hele leven deze zin nog NOOIT voorbij heb zien/horen komen .
Het lijkt me beter dat ik maar weer even overga tot lurken vandaag
Hopen dat we dit weekend de 16k kunnen vasthouden, zou mooi zijn

Dat gaat wel op voor meer van zijn oeuvre, geen idee meer wat hij nou precies voor de kost doet maar als iemand zijn roeping heeft gemist dan is het us Jaapske wel.FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:38:
[...]
Ik kan met enige zekerheid en overtuiging zeggen.... dat ik in mijn hele leven deze zin nog NOOIT voorbij heb zien/horen komen .
Ik ga hier ook even opruimen, nadat ze voor de zoveelste keer de bank weer zat te bekrassen heb ik zo hard in haar geknepen dat er nog wat nader te identificeren vloeistoffen e.d. uit zijn gekomen. Of ze het nog doet weet ik ook nog niet maar voor nu lijkt ze meer op een zak levenloze botten. Zouden crypto goden ook bevroren dood offer accepteren of moet het perse vers en levend zijn, onze vriezer is niet zo groot namelijk.
is iig een dikke amateur, wie verkoop zijn muntjes nou op deze prijs, weet je hoe goedkoop???? Salaris is er pas over 1,5 week, had ze namelijk graag overgenomenLuuk schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:46:
Iemand met diepe zakken bitcoin lijkt 16k een perfect moment te vinden om te dumpen.
Ruwharige cavia's graag. Zijn €2,50 duurder dan gladharige, maar ruwharige hoeft je niet te borstelen.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ik ben even naar de dierenwinkel om er wat cavia's bij te halen, aangezien cryptogod @Mooooody die blijkbaar liever heeft.
Scheelt dus een caviaborstel van pak 'm beet €9,95. Kun je 4x het verschil van gladharige -> ruwharige cavia mee afdekken. Koop je minder dan 5 cavia's, dan zou ik dat doen. Koop je er 5 of meer, dan kun je overwegen om gladharige cavia's te nemen (en die borstel erbij). Neem dan wel enkel gladharige cavia's en niet 4 gladharige en 1 ruwharige, want dan wordt die ruwharige continu uitgelachen in de kooi. Echt heel zielig. Andersom trouwens ook (1 gladharige met 4 ruwharige), al staan ruwharige cavia's er om bekend om iets meer empathie te tonen t.o.v. gladharige cavia's dan andersom. Gladharige cavia's mag je gerust arrogant noemen. Er zijn uitzonderingen, maar over de gehele linie zijn ze wat meer zelfingenomen. Al lopen er ook wel hufters van ruwharige cavia's rond uiteraard. Maar dat zijn er procentueel gezien gewoon wat minder.
jacroc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:51:
Hoe meer we tegen de resistance aantikken, hoe zwakker die wordt, toch?
neecroc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:51:
wellichtcroc schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:51:
Ook deze zin ........Mooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:49:
[...]
Ruwharige cavia's graag. Zijn €2,50 duurder dan gladharige, maar ruwharige hoeft je niet te borstelen.
Scheelt dus een caviaborstel van pak 'm beet €9,95. Kun je 4x het verschil van gladharige -> ruwharige cavia mee afdekken. Koop je minder dan 5 cavia's, dan zou ik dat doen. Koop je er 5 of meer, dan kun je overwegen om gladharige cavia's te nemen (en die borstel erbij). Neem dan wel enkel gladharige cavia's en niet 4 gladharige en 1 ruwharige, want dan wordt die ruwharige continu uitgelachen in de kooi. Echt heel zielig. Andersom trouwens ook (1 gladharige met 4 ruwharige), al staan ruwharige cavia's er om bekend om iets meer empathie te tonen t.o.v. gladharige cavia's dan andersom. Gladharige cavia's mag je gerust arrogant noemen. Er zijn uitzonderingen, maar over de gehele linie zijn ze wat meer zelfingenomen. Al lopen er ook wel hufters van ruwharige cavia's rond uiteraard. Maar dat zijn er procentueel gezien gewoon wat minder.
Kan omhoog gaan, maar ook omlaag.
Voor beide valt iets te zeggen. Hoe vaker een resistance wordt aangetikt, hoe meer sell pressure er verdwijnt (er worden op dat niveau sell orders uit de boeken gehaald door kopers). Aan de andere kant kan het ook verkopers aantrekken die bang worden en denken 'laat ik ook maar rond dat niveau verkopen want blijkbaar is het een lokale top'.
regel is dat hoe vaker je een level test, des te groter de kans is dat dat level een keer breekt. Dit werkt 2 kanten op, dus voor support en resistance. In huidige situatie speelt ook nog mee dat we in een uptrent zitten in meeste timescales. moet wel zeggen dat dit gevecht wel erg rommelig is, beetje zoals rond de 14k
Als ie straks overtuigend er door is, met bijvoorbeeld close op 1h schaal je een enorme groene paal kan krijgen
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 12-11-2020 16:03 ]
Als ik die flexibel stake, kan ik ze er op elk moment weer uit halen?
Uit mijn savings account?
Zou willen dat het mijn molen was. Zou ik de hele dag graan malen.Ebbie73 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:57:
[...]
Juist, net zoals de wieken van je molen
Ik zou dan ook 1 koe, 1 kip en 1 pan hebben, zodat ik pannenkoeken kan bakken.
Ook wel KoekippanMooooody schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:02:
[...]
Zou willen dat het mijn molen was. Zou ik de hele dag graan malen.
Ik zou dan ook 1 koe, 1 kip en 1 pan hebben, zodat ik pannenkoeken kan bakken.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!