[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 09:48
Beloning voor mijn hodl NULS 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik ben benieuwd of we weer schrikken @ 15850 USD/BTC en dan een dipje zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Wat zijn je targets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
uNoTopia schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:29:
Ik ben benieuwd of we weer schrikken @ 15850 USD/BTC en dan een dipje zien
Ik vermoed dat Bitcoin nu wel door de 16k zal gaan. Dat volume bij ETH is ook enorm overigens...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Stokstaart schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:21:
[...]
Ik begrijp alleen niet zo goed wat een ongeplande hardfork te maken heeft met het down zijn van metamask. De 'oude' chain is toch gewoon up?
Metamask maakt verbinding met Infura toch? Die waren down omdat ze op de minority fork zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die ERC-20 troep die ik zondag heb gekocht doet het gemiddeld ok, maar de NFT die ik per ongeluk heb ingeslagen heeft zelfs al >50% gedaan :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
Niet echt targets maar meer een fomo. Vorig jaar niet zo heel erg veel bezig geweest door andere interesses en 99% fiat gegaan. Toen ik na 4 maanden weer inlogde had die pf iets van 250% gedaan dus ik baalde best wel. Daarna langzaamaan met kleine maandelijkse bedragen aangekocht onder de 20 cent en gewoon mezelf de belofte gemaakt dat ik zou Hodl'en tot ie zou ontploffen, the time has come today. Rising out of the Dark zal ik maar zeggen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Id5kA9VHKkUwahfZQ5O0kp4gvw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6NynDfu4pVtms20KSIUJAtNo.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Partypsych schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:39:
[...]

Niet echt targets maar meer een fomo. Vorig jaar niet zo heel erg veel bezig geweest door andere interesses en 99% fiat gegaan. Toen ik na 4 maanden weer inlogde had die pf iets van 250% gedaan dus ik baalde best wel. Daarna langzaamaan met kleine maandelijkse bedragen aangekocht onder de 20 cent en gewoon mezelf de belofte gemaakt dat ik zou Hodl'en tot ie zou ontploffen, the time has come today. Rising out of the Dark zal ik maar zeggen O-)
Ik heb ook nog heel wat NULS van rond de 25cent. Dus alles erboven is meegenomen.
Ben toch al een tijd bezig alle extra alts eruit te gooien, kost veel tijd alles bij te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:15

Weer een partij die ICX gaat gebruiken naast de grootste bank van Zuid-Korea en Jeju Island. Het is alleen jammer dat al deze adoptie nog niet echt terug te zien is in de prijs :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:56
Heisenbug schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:00:
[Twitter]

Weer een partij die ICX gaat gebruiken naast de grootste bank van Zuid-Korea en Jeju Island. Het is alleen jammer dat al deze adoptie nog niet echt terug te zien is in de prijs :P
Tsja, waar is die tijd gebleven dat je zelfs een announcement kon maken dat je volgende week een announcement ging maken en de prijs van je coin +20% deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 13:12

WhySoSerious

Be the change.

Nu nog mOOnero nog een beetje bijtrekken, en we zijn happy peasants :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
ETH 400 euro en BTC 13500 euro

Mooonnnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
WhySoSerious schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:15:
Nu nog mOOnero nog een beetje bijtrekken, en we zijn happy peasants :)
En Lightcoin (LTC) mag ook wel wat zwaarder worden, zodat die Moon goed verlicht wordt.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ok, we gaan de 16K kietelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:42:
[...]

En Lightcoin (LTC) mag ook wel wat zwaarder worden, zodat die Moon goed verlicht wordt.
Die loopt idd nog een beetje achter, daar mag nog wel wat bij. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

We komen er wel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/szPzBjAbRAUfhhakSkWTbjteA2g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pSMog3sNStUgXJUAamHrZLqO.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 07:17
Activiteit op de slowchat en de koers van BTC zijn ook redelijk aan elkaar gelinkt zie ik nu ik even weg ben (of het moet over oude games gaan als we sideways gaan)

Overigens: iemand hier ooit nog Avax gekocht en why? Lees wel leuke dingen over ETH & BTC op Avax, soort wrapping maar dan met alle functionaliteiten maar lage fee's, geen idee of het revolutionair is maar klinkt cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ok ok op naar de 6K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 07:38

Bever!

3

Eerder 17k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:42
Vergeten in te stappen?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Heb je nog een long lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Haha nee, ben een long-time Hodl'er. Maar we maakten even een klein duikje omlaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
WhySoSerious schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:21:
[...]

Haha nee, ben een long-time Hodl'er. Maar we maakten even een klein duikje omlaag :+
Is haast geen turbulentie te noemen toch? Vanaf 10% correctie mag je spreken van duikje in een bull run :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
WhySoSerious schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:21:
[...]

Als je daar al zenuwachtig van wordt zou ik uitstappen en van de centen wat leuks en ontspannends gaan doen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:24:
[...]

Is haast geen turbulentie te noemen toch? Vanaf 1020% correctie mag je spreken van duikje in een bull run :D
Kleine correctie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Haha jongens, ik was gewoon een beetje aan het lollen :)

In it for the long game, heb m'n PF op 20% zien staan van wat het nu is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:42:
Haha jongens, ik was gewoon een beetje aan het lollen :)

In it for the long game, heb m'n PF op 20% zien staan van wat het nu is.
Te laat. Je moet uitstappen. Nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:49:
[...]

Heb de kapster er nog niet over praten.

Maar daar ben ik dan ook in april voor het laatst geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
WhySoSerious schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:01:
[...]

Heb de kapster er nog niet over praten.

Maar daar ben ik dan ook in april voor het laatst geweest :+
Ik ga om de week en heb ze er ook nog niet over horen praten.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:49:
[...]

Wil jij wel even je grote waffel houden, witjoekel. Bijna mn 10x long vanaf 15.5 gescamwicked.

@Verwijderd vind je nog wel liev hoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 11-11-2020 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

ja later alsnog ingestapt op hoger prijspunt, dus geen ideale rrr maar goed...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Dankjewel, nieuwe avatar.

Afscheid van
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5Q7LD8aBHSU-F1l8goc8L0przo=/x/filters:gifsicle():strip_exif()/u/54199/crop596c73215244c.gif?f=community

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Een van de usecases van blockchain technology is het creëren van non-fungible zaken. Van echtheidscertificaten van horloges en kleding tot het labelen van unieke producten. Het jullie bekende VeChain probeert hier een graantje van mee te pikken.

Enjin timmert aardig aan de weg in de gameswereld, maar er is voor mijn gevoel te weinig progressie. De prijs wil ook niet echt klimmen, waardoor investeerders de laatste tijd afhaken.

Erg interessant vind ik Rarible, een marktplaats waar iedereen zijn "non-fungibiliteit" kan verkopen: https://app.rarible.com/

Is nu nog een gimmick, maar Rarible is ook van plan om o.a. de gameswereld erbij te betrekken.
Project staat nu op #995 in CMC, dus is nog echt een dwerg. Hoeft daarom maar iets te groeien om leuke gains te maken.

Prijs zit na een mooie run nu weer aardig op de oude support, dus het zou een instapmomentje kunnen zijn. Ik twijfel nog, omdat ik eerst even goed de tokenomics wil bekijken. Maar ik dacht, ik drop 'm hier alvast :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 11-11-2020 21:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:45:
[...]

Dankjewel, nieuwe avatar.

Afscheid van
[Afbeelding]
Haha leuk. Mensen die nu naar je avatar kijken worden als het ware een soort gehypnotiseerd en ga.. . . En gaa.... bit... bitcoin... moet. Bitcoin. Kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:03:
[...]

Haha leuk. Mensen die nu naar je avatar kijken worden als het ware een soort gehypnotiseerd en ga.. . . En gaa.... bit... bitcoin... moet. Bitcoin. Kopen...
Deze allemaal even een maandje gebruiken? Misschien helpt het :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:08:
[...]

Deze allemaal even een maandje gebruiken? Misschien helpt het :)
Ik heb er gewoon een dikke lambo van gemaakt, als men dat nog niks doet weet ik het ook niet meer..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Pelox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:10:
[...]

Ik heb er gewoon een dikke lambo van gemaakt, als men dat nog niks doet weet ik het ook niet meer..
Ho ho, das niet mien merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin op 15.605 weer ingekocht, even opladen en door de 16k aub!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Mooooody schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:03:
Een van de usecases van blockchain technology is het creëren van non-fungible zaken. Van echtheidscertificaten van horloges en kleding tot het labelen van unieke producten. Het jullie bekende VeChain probeert hier een graantje van mee te pikken.

Enjin timmert aardig aan de weg in de gameswereld, maar er is voor mijn gevoel te weinig progressie. De prijs wil ook niet echt klimmen, waardoor investeerders de laatste tijd afhaken.

Erg interessant vind ik Rarible, een marktplaats waar iedereen zijn "non-fungibiliteit" kan verkopen: https://app.rarible.com/

Is nu nog een gimmick, maar Rarible is ook van plan om o.a. de gameswereld erbij te betrekken.
Project staat nu op #995 in CMC, dus is nog echt een dwerg. Hoeft daarom maar iets te groeien om leuke gains te maken.

Prijs zit na een mooie run nu weer aardig op de oude support, dus het zou een instapmomentje kunnen zijn. Ik twijfel nog, omdat ik eerst even goed de tokenomics wil bekijken. Maar ik dacht, ik drop 'm hier alvast :)
Heb ze beiden. Enjin voor de long term en Rarible is er zo eentje die zomaar x50 kan gaan (of wegzakt in het moeras der vergeten tokens natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Viep schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:34:
[...]

Heb ze beiden. Enjin voor de long term en Rarible is er zo eentje die zomaar x50 kan gaan (of wegzakt in het moeras der vergeten tokens natuurlijk).
Ik dacht: Oh, die Rarible moet ik dan ook hebben als die x50 kan gaan! Maar ik heb die dus zondag al gehaald zie ik nu en zelfs al wat procentjes meegepakt :)

XYFI staat ook weer 50% hoger dan een paar dagen geleden. Hopelijk heeft die de weg omhoog weer gevonden.

Heb gisteren nog even gekeken wat de pf van 2 familieleden waard is die in 2017 samen 400 Euro hebben geïnvesteerd: +-28 Dollar, de waarde van 1 BNB :)

Kreeg dit bericht van Anycoin Direct. Wat opvalt is dat ze dus ook privacy gerelateerde cryptocurrency hebben verwijderd om te voldoen aan wetgeving...
Hallo X,

Wij zijn officieel geregistreerd bij De Nederlandse Bank (DNB). Als gevolg van deze officiële registratie zijn er drie wijzigingen doorgevoerd op ons platform: de verwijdering van privacy-gerelateerde cryptocurrencies, wallet adres verificatie en de verplichte verificatie van je ID-document (voor diegene die dit nog niet hebben gedaan).

Wallet verificatie is een nieuwe functie waarbij je jouw wallet adres kunt toevoegen aan je Anycoin Direct account. Middels het toevoegen van je wallet adres aan je account, bewijs je dat je de eigenaar bent van het adres en controle hebt over je tegoeden. Dit proces kan voltooid worden op twee verschillende manieren: door het ondertekenen van een bericht in je wallet (Message Signing) of door Anycoin Direct te voorzien van een screenshot. Wees gerust, ons order proces begeleidt je bij iedere stap gedurende deze verificatie. Daarnaast hebben wij guides geschreven over het verifiëren van je wallet adres. Natuurlijk kan je ook altijd contact opnemen met ons support team voor extra hulp. Na de verificatie kan je eenvoudig het adres selecteren tijdens toekomstige orders.

Het verifiëren van je wallet adres is op dit moment nog optioneel. Echter, zal dit verplicht worden vanaf 17 november 2020.

Wanneer je cryptocurrency wilt kopen of verkopen is het verifiëren van jouw ID verplicht op ons platform. Is je ID al geverifieerd? Top! Dan ben je helemaal gereed en zijn er geen verdere acties nodig. Diegene die nog geen ID document hebben geüpload zullen binnenkort hierover een mail ontvangen. Het verifiëren van je ID is verplicht sinds 3 november 2020.

Wij zijn er van bewust dat het wallet verificatie proces als een extra stap voelt. Echter, is het adres herhaaldelijk te gebruiken zodra je wallet adres geverifieerd is. Uiteraard kan je altijd contact opnemen met ons support team als je hulp nodig hebt. In de tussentijd zijn wij bezig met het onderzoeken en ontwikkelen van nieuwe verificatie methodes. Door het implementeren van deze veranderingen kunnen wij doorgaan met het bieden van de service die je van ons verwacht.

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 11-11-2020 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:46

raq

Nano eindelijk omhoog?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Taro schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:38:
[...]

Ik dacht: Oh, die Rarible moet ik dan ook hebben als die x50 kan gaan! Maar ik heb die dus zondag al gehaald zie ik nu en zelfs al wat procentjes meegepakt :)

XYFI staat ook weer 50% hoger dan een paar dagen geleden. Hopelijk heeft die de weg omhoog weer gevonden.

Heb gisteren nog even gekeken wat de pf van 2 familieleden waard is die in 2017 samen 400 Euro hebben geïnvesteerd: +-28 Dollar, de waarde van 1 BNB :)
Ik heb RARI niet voor de paar procentjes :)
Daarnaast vind ik Decentraland even interessant als Enjin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Binance is in de war (of heeft groot belang bij daling van YFI :P )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yhq7Hk_UnIbZH9WUME_mTMaK1ZI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/19DzplXO2nVzXZkpYTVNmKbR.png?f=user_large

-12% maar groen is goed!

[ Voor 5% gewijzigd door uNoTopia op 11-11-2020 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

uNoTopia schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:56:
[Afbeelding]

-12% maar groen is goed!
Doet ie bij alle coins, een refresh lost het op...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:32:
Bitcoin op 15.605 weer ingekocht, even opladen en door de 16k aub!
17k tikt ie wel aan denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:35:
[...]

17k tikt ie wel aan denk ik
Zou mooi zijn, hebben we hier aankomende kerst eindelijk weer eens een rollade ipv knakworstjes met ketchup.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zie dat de refreshrate van de candles op Binance aangepast is. Toch wel een stuk fijner zo met meer updates per seconde dan eerst. Zoals het eerst was met een lagere refreshrate waren de candles best wel laggy, wel fijn zoals het nu is :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

De chart van DGB/BTC ziet er zeer goed uit. Op de cross kun je zeer nauwkeurig mijn inkoop punt zien op 193 sats, enkele weken terug.

Een prachtig schoolvoorbeeld van een organische dump. Geen enkel level is ook nog maar iets van support op de 1D. Alleen maar resistance, resistance, resistance. Lekker hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHQG2LlMgSP5hYuZDkyXppyLIew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uwesb4H8EnoiyHIibmpoUWS0.jpg?f=fotoalbum_large

Eens kijken of ik onder de 100 sats kan verkopen met 50% verlies. Voor minder doen we het niet.

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Higher high's.

Op naar de 15992 USD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Yesss mijn ICX voor het eerst in weken weer in het zwart :D
Nu de rest van mijn shitcoins nog....

Voor de rest blijft het wel moonen allemaal he....
Lekker hoor.

Maar even serieus he...

Gele of Zwarte lambo?
Ik kan niet kiezen...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Dark Matter schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:24:
Higher high's.

Op naar de 15992 USD.
Doe dat in Euro's en we kunnen praten :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12
Iedereen rustig aan, de retail investeerders (Henk en Ingrid) komen pas weer bij 20K+ in beeld ("Bitcoin op hoogste punt ooit" - Telegraaf):

Afbeeldingslocatie: https://img.iex.nl/beeld/Nov10bitcoin0.jpg?_ga=2.104295682.344208648.1604905379-1417423501.1561654188
Google Trend - "buy bitcoin"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

TuutjDrie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:00:
Iedereen rustig aan, de retail investeerders (Henk en Ingrid) komen pas weer bij 20K+ in beeld ("Bitcoin op hoogste punt ooit" - Telegraaf):

[Afbeelding]
Google Trend - "buy bitcoin"
Super goed toch? Als we zonder fomo naar 20 gaan hebben we nog een leuke run voor de boeg

• Crypts
FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:27:
Gele of Zwarte lambo?
Ik kan niet kiezen...
Ik ga enkel voor knal roze. :+ Nee geintje, ik wil helemaal geen lambo. Een wat oudere Lotus Elise zie ik wel zitten, heb daar jaren geleden wat proefritjes mee gemaakt en dat was toch wel echt fun. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 05:33:
De chart van DGB/BTC ziet er zeer goed uit. Op de cross kun je zeer nauwkeurig mijn inkoop punt zien op 193 sats, enkele weken terug.

Een prachtig schoolvoorbeeld van een organische dump. Geen enkel level is ook nog maar iets van support op de 1D. Alleen maar resistance, resistance, resistance. Lekker hoor.

[Afbeelding]

Eens kijken of ik onder de 100 sats kan verkopen met 50% verlies. Voor minder doen we het niet.
Haha wel een mooie tekstboek TA/chart. Ik vermoed wel een flinke pump mocht de resistance een keer worden gebroken.

Inmiddels weer wat in USDT gezet voor een nieuwe PC-build, de nieuwe Ryzen is reeds besteld.
Herkennen jullie dit trouwens? Dat wanneer je met slechts een plukje BTC uitstapt en op een lager level een buy-order neerzet, je meer hoopt op een daling voor die ene trade dan een stijging van de rest van je stack... 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door PHPResource op 12-11-2020 09:14 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:06:
[...]

Ik ga enkel voor knal roze. :+ Nee geintje, ik wil helemaal geen lambo. Een wat oudere Lotus Elise zie ik wel zitten, heb daar jaren geleden wat proefritjes mee gemaakt en dat was toch wel echt fun. :)
Heel eerlijk gezegd ga ik dan ook liever voor een Nissan GTR
Ook een stuk goedkoper :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6wfbfyEBEiz7LPQTE9svIqNSFQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j2EK7UwxJuiBKQN9GOAGaFMo.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wogEmWrN-MEaLttREeCXnhUc3g4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DgsjOS4ZYxOwCEfB2VisSjGx.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
  • Laatst online: 21:46
ik rij wel door in mijn Tesla model 3. Wellicht komt er een andere motor, maar die kosten zijn niet zo hoog. Doel deze run is vooral verhuizen en huis met cash betalen en nog meer dan genoeg over houden voor volgende runs

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 15:17
uNoTopia schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:56:
[Afbeelding]

-12% maar groen is goed!
Niet vergeten dat Binance een aziatische exchange is, en daar stijgingen in het rood worden aangegeven en dalingen in het groen :) Dus zo gek is het nog niet ;)

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
Er zijn weer earns op coinbase trouwens..

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

anti elppa schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:19:
ik rij wel door in mijn Tesla model 3. Wellicht komt er een andere motor, maar die kosten zijn niet zo hoog. Doel deze run is vooral verhuizen en huis met cash betalen en nog meer dan genoeg over houden voor volgende runs
Dat zijn idd mijn doelen ook, al gok ik dat ik dat pas over een jaar of 10 voor elkaar kan boksen :D
Ruuuuustaagh aan HODL'en :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 12:46
Potverdorie. Ik zit hier blij te wezen met mijn eerste 1000,- winst, en hier boven worden de lambo's of andere schreeuwende onpraktische auto's uitgezocht. (Behalve die Lotus dan). Volgens mij ben ik wat te voorzichtig met inleggen.

• Crypts
FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:15:
[...]

Heel eerlijk gezegd ga ik dan ook liever voor een Nissan GTR
Ook een stuk goedkoper :P
Heb hier nog geen GTR gezien maar er rijden hier wel nogal wat Skyline's rond. Auto's worden hier vrijwel niet nieuw geleverd, >60% wordt geimporteerd uit de UK en Japan dus je ziet hier vrij veel auto's die helemaal niet of nooit verkocht worden of zijn in Nederland danwel Europa. Eerstvolgende keer dat ik in Nicosia ben zal ik wat foto's maken bij een grote importeur hier. :)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
-Colossalman- schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:19:
Linkje voor de luiaards onder ons ?

• Crypts
-Colossalman- schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:19:
Benoem ze volgende keer even als je wil, ik zie ze namelijk niet. ;)

• Crypts
Slux schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:26:
[...]

Dat dus maar dat is niet lui, de meesten van ons hebben ze al gedaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Laatst online: 21:46
Ray_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:25:
Potverdorie. Ik zit hier blij te wezen met mijn eerste 1000,- winst, en hier boven worden de lambo's of andere schreeuwende onpraktische auto's uitgezocht. (Behalve die Lotus dan). Volgens mij ben ik wat te voorzichtig met inleggen.
gewoon geduld hebben. mij heeft het ook 2 bullruns gekost tot nu toe. Zijn er maar weinig die in 1 bullrun klaar zijn tenzij je al een aardig vermogen hebt om in te leggen. Maar iets zegt me dat de gemiddelde leeftijd in dit topic ook niet 50+ is maar eerder rond de 30, dus dan is van dat laatste meestal geen sprake.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ook jij kan voor een Lambo gaan ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UxTgAvPtvMRpRizbSepV5S1OQ2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6w9v9BpOmHcjNkar4v5zM9Uq.jpg?f=fotoalbum_large

• Bever!

Bever!

3

anti elppa schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:28:
[...]

gewoon geduld hebben. mij heeft het ook 2 bullruns gekost tot nu toe. Zijn er maar weinig die in 1 bullrun klaar zijn tenzij je al een aardig vermogen hebt om in te leggen. Maar iets zegt me dat de gemiddelde leeftijd in dit topic ook niet 50+ is maar eerder rond de 30, dus dan is van dat laatste meestal geen sprake.
tja als je btc vanaf een dollar hebt gekocht, daarna alles in eth ico, en daarna al je eth in de eos ico was je miljardair...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik ga ook eerder voor een tweedehands golfje hoor :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
Slux schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:26:
[...]

Referals mag hier niet.

Ik zou gewoon even in de coinbase app kijken.
- Compound €8.55
- Maker €5.09
- Algorand €5.09

schijnbaar had ik deze nog niet of zijn deze opnieuw vrij gegeven

• Crypts
-Colossalman- schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:40:
[...]

Referals mag hier niet.

Ik zou gewoon even in de coinbase app kijken.
- Compound €8.55
- Maker €5.09
- Algorand €5.09

schijnbaar had ik deze nog niet of zijn deze opnieuw vrij gegeven
Je kunt gewoon linken zonder referral: https://www.coinbase.com/earn/algorand
Deze waren idd al bekend. Compound heeft ook een advanced lesson.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Geinig die earn's zijn zo makkelijk dat het echt een kweste van een paar klikken is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Bever! schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:48:
Geinig die earn's zijn zo makkelijk dat het echt een kweste van een paar klikken is..
Klopt en de bedragen zijn leuk, zet het maar eens om naar een uurbedrag. Dat krijg ik niet bij elkaar gehandeld. :)

• Pelox
Ankr was ook er goeie tip -9% :7

Zero.

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:53:
[...]

Klopt en de bedragen zijn leuk, zet het maar eens om naar een uurbedrag. Dat krijg ik niet bij elkaar gehandeld. :)
En wat doen we precies met die bij elkaar verdiende bedragen? Laten staan? Kan ik ze bijvoorbeeld vanuit Coinbase versturen naar Binance?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12
Een anker gaat altijd naar de (zee)bodem, wat verwacht je dan? :+

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ja verdorie. Hodl? :+

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Crypts
Steinhemmer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:11:
[...]

En wat doen we precies met die bij elkaar verdiende bedragen? Laten staan? Kan ik ze bijvoorbeeld vanuit Coinbase versturen naar Binance?
Tezos kun je laten staken, de rest kun je idd naar CB pro of andere exchanges sturen. zelf kies ik ervoor ze te laten staan en anderen zetten het om naar BTC. Kortom je kunt er alles mee wat je met 'normale' crypto ook kan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:12:
[...]

Tezos kun je laten staken, de rest kun je idd naar CB pro of andere exchanges sturen. zelf kies ik ervoor ze te laten staan en anderen zetten het om naar BTC. Kortom je kunt er alles mee wat je met 'normale' crypto ook kan.
Had ik al eens geroepen dat je bij Bitvavo gewoon met 1 druk op de knop een hele zwik munten kun staken?
Echt vet handig....
Raak er steeds weer meer gecharmeerd van t.o.v. van die drukke exchanges zoals Binance en Coinbase... die je alleen maar proberen te lokken met flashy launchpads enzo :P

Ik verhuis iig steeds meer naar Bitvavo weer. Lekker Nederlands en lekker simpel..... just like me :D

(nee ik heb geen aandelen Bitvavo)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4IloJmUWTYG9r55OcTxIU4ZcK4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VW8leFLwMR85rNjpnQWYUfUs.png?f=user_large

• Crypts
FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:21:
[...]

Had ik al eens geroepen dat je bij Bitvavo gewoon met 1 druk op de knop een hele zwik munten kun staken?
Echt vet handig....
Raak er steeds weer meer gecharmeerd van t.o.v. van die drukke exchanges zoals Binance en Coinbase... die je alleen maar proberen te lokken met flashy launchpads enzo :P

Ik verhuis iig steeds meer naar Bitvavo weer. Lekker Nederlands en lekker simpel..... just like me :D

(nee ik heb geen aandelen Bitvavo)

[Afbeelding]
In hoeverre zijn die percentages 'gegarandeerd'? Ik zie namelijk dat bijv. Tezos een stuk hoger ligt dan bij CB. Is dat een lokkertje of kan iemand bevestigen dat dat ook echt zo is? CB geeft namelijk maar 4.63% estimated aan.

• Partypsych
Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:30:
[...]

In hoeverre zijn die percentages 'gegarandeerd'? Ik zie namelijk dat bijv. Tezos een stuk hoger ligt dan bij CB. Is dat een lokkertje of kan iemand bevestigen dat dat ook echt zo is? CB geeft namelijk maar 4.63% estimated aan.
Ik denk maar voor een deel, een stuk tekst onder de bitvavo staking page zegt: "Tezos waarbij het reward percentage mede wordt bepaald door hoeveel Tezos er deelnamen aan het staking proces"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:30:
[...]

Gegarandeerd zal het nooit zijn. Maar dat zijn wel de werkelijke percentages waarop je op dat moment kan rekenen.
Ik heb al sinds ze hiermee gestart zijn, een maandje of 1.5 nu?, het staken aanstaan en ik kan bevestigen dat ik ook daadwerkelijk deze % heb gekregen.

Maar je hebt wel gelijk dat dit niet op jaarbasis gegarandeerd wordt.
Als je per coin verder klikt zie je dat ze bijv. voor Tezos inschatten dat de % per jaar ongeveer 6% zal zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QCjaozaNRhb4wKRvQoy5icP8VHc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eAGc6wp5anT93hpTxNsVyBOA.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door FijneKerst op 12-11-2020 10:48 ]

• Crypts
Partypsych schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:39:
[...]

Ik denk maar voor een deel, een stuk tekst onder de bitvavo staking page zegt: "Tezos waarbij het reward percentage mede wordt bepaald door hoeveel Tezos er deelnamen aan het staking proces"
Klopt. Staking percentages worden bepaald over de totale hoeveelheid welke gestaked wordt dus dan zouden die percentages bij Bitvavo en CB gelijk moeten zijn tenzij CB een deel achterover drukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:42:
[...]

Gegarandeerd zal het nooit zijn. Maar dat zijn wel de werkelijke percentages waarop je op dat moment kan rekenen.
Ik heb al sinds ze hiermee gestart zijn, een maandje of 1.5 nu?, het staken aanstaan en ik kan bevestigen dat ik ook daadwerkelijk deze % heb gekregen.

Maar je hebt wel gelijk dat dit niet op jaarbasis gegarandeerd wordt.
Als je per coin verder klikt zie je dat ze bijv. voor Tezos inschatten dat de % per jaar ongeveer 6% zal zijn.
Garanderen kun je idd niet maar ik vind het verschil nogal groot. Ruim 22% meer bij Bitvavo, dat is de moeite zeker als je wat grotere bedragen erin hebt zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
Zou iemand mij kort willen vertellen wat het ''staken'' precies inhoud?
Klinkt namelijk vrij interessant allemaal (gratis is altijd goed)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

15.95k ....

Komt...tie...dan...he ...

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Maracas10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:48:
Rente trekken over je coins zolang je ze laat staan bij exchange X ...
Dus beetje zoals je geld op de bank zetten, maar dan met VEEEEEEEEEEEEEL betere rentes :P

• Crypts
Maracas10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:48:
Staken is niet meer dan gewoon het aanhouden van coins in een/je wallet. Laten staan dus en niet meer aan komen. Meer is het eigenlijk niet. Het risico zit hem in de koers van het muntje. :)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:50:
[...]
. Het risico zit hem in de koers van het muntje. :)
Maar dat risico heb je toch al als je die coin koopt/trade.
Het blijft gratis coins verzamelen zolang als je ze hebt.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Op naar de 17 :7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:49:
15.95k ....

Komt...tie...dan...he ...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:50:
[...]

Staken is niet meer dan gewoon het aanhouden van coins in een/je wallet. Laten staan dus en niet meer aan komen. Meer is het eigenlijk niet. Het risico zit hem in de koers van het muntje. :)
Thanks, duidelijk! Heb momenteel mn coints op Binance staan. Krijg ik hier ook ''rente'' over?
Of moet ik daar iets voor doen verder?

Momenteel wel bezig met het aanschaffen van een Nano ledger

Thanks voor jullie hulp btw :>

• Crypts
FijneKerst schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:52:
[...]

Maar dat risico heb je toch al als je die coin koopt/trade.
Het blijft gratis coins verzamelen zolang als je ze hebt.
Klopt maar ik geef het even mee. Het is anders als je een muntje koopt om te traden dan enkel om te staken. In het eerste geval ben je waarschijnlijk veel meer en vaker met de koers bezig. ;)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Maracas10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:56:
[...]

Thanks, duidelijk! Heb momenteel mn coints op Binance staan. Krijg ik hier ook ''rente'' over?
Of moet ik daar iets voor doen verder?

Momenteel wel bezig met het aanschaffen van een Nano ledger

Thanks voor jullie hulp btw :>
Bij Binance moet je ze inderdaad 1 voor 1 instellen voor staking. En je moet dan volgens mij ook per coin een minimum aantal hebben. Dat kan soms best veel fiatjes kosten.

Bij andere exchanges gaat dat soms ook automatisch (zoals bitvavo dus) en zonder minimum inzet.

Een ledger is altijd een goed idee voor je HODL coins (zoals BTC en ETH).
Via je ledger kan je ook een aantal coins staken, zoals Tezos en XLM volgens mij.
Ook dat moet je wel instellen.

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Kan ik ook posts van een specifieke user teruglezen (behalve dan die van de TS, die optie ken ik)? Probeer wat meer te weten te komen over TA, en inzichten die enkele users eerder op dit forum deelden..

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:56:
[...]

Klopt maar ik geef het even mee. Het is anders als je een muntje koopt om te traden dan enkel om te staken. In het eerste geval ben je waarschijnlijk veel meer en vaker met de koers bezig. ;)
Klopt helemaal.

Damn, wat zijn we het met elkaar eens vandaag zeg 7(8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

16.05K btw...

WE MADE IT

MOON AND ER VOORBIJ!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SdsUmhfzzNY0OIsqMB-SeuXfKsQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zybzqDzObQvN2zx9p3iLkmRd.png?f=fotoalbum_large

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
MOOOOOONNNN!!!!!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:41
Stiekem hoop ik op een parabolische move van XRP, voor vele de zogenaamde bankerscoin.
Of de zogenaamde anti crypto.

Dus zie ik BTC graag stijgen.
Trekken aan die “alts”
Pagina: 1 ... 98 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!