[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.358 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Edwin__ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:25:
[...]

Heb je toevallig wat dingetjes op Soundcloud staan?

Was tijdje geleden in Nederland ook zo een dude die allemaal oud jaren '90 materiaal op soundcloud had gegooid in navolging van de Aphex Twin soundcloud dump. Paar jaar later en alles is op vinyl uitgebracht ;)

YouTube: RX-101 - August '97
YouTube: RX-101 ‎– The End Of RX-101
YouTube: RX- 101 "Hearts Utd." (official video)

Lekker hoor al die analoge apparatuur. SH-101, TB-303, TR-707/808/909 en een flinke dosis distortion eroverheen.

Trackers waren wat voor mijn tijd, en achter de PC muziek maken is niet echt mijn ding dus nooit echt verder mee gekomen. Krijg wel van de week mijn modular synth binnen :9
keith303 is toch wel 1 van mijn faforiete trackerbaasjes. Heeft wel een boel op YouTube staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:15:
[...]

keith303 is toch wel 1 van mijn faforiete trackerbaasjes. Heeft wel een boel op YouTube staan.

[YouTube: keith303 - absolutely interstellar (full - renoise 2.0 beta)]
Nice :)

Dit is ook een leuke; https://vimeo.com/223378825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

FijneKerst schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:00:
AAVE gaat nog steeds lekker trouwens... 126% moon op dit moment....

Just saying :P
AAVE is een no-brainer in de shitcoinmarkt inderdaad.
Blij dat ik die niet verkocht heb in "the great depression" van 2 weken geleden :P

Nu kopen is wel een risico. Dit soort gains houden meestal niet stand als BTC een move gaat maken.

[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 10-11-2020 20:59 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
Uiteraard heb ik eergisteren mijn Lrc verkocht..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:12:
Geen stress. Alles stijgt nu, omdat BTC ff een stap op de plaats doet.
Als BTC gaat dumpen of stijgen, zullen vrijwel alle alts weer dumpen. Tijd genoeg om terug te kopen :)

Het is heel zinvol om te kijken wat je hebt en niet wat je zou kunnen hebben. Hebzucht in de markt is de brandstof die traders nodig hebben om eenvoudig hun trades te doen ten koste van de "greedy".

Als je geen trader bent; Gewoon inlezen in de materie, je stategie bepalen en daar een tijdje aan vasthouden (!) Zo werkt het voor mij tenminste :)

Heb zelf in de run naar beneden vrijwel alle kleine alt posities verkocht (kleine winst overall, maar had veel meer kunnen zijn :/ ). Zojuist positie REN vergroot en (voor het eerst sinds 2018) LINK bijgekocht. Verder STAKE verdubbeld. Rest in BTC en ETH.

BTC-ETH-LINK-REN wordt hierdoor +/- 80% van mijn PF.
20% is flexibel, meeste zit in CRO (omdat ik 8,5% rente op BTC perse wilde pakken) en BNB (omdat het relatief stabiel is en snel te diversifiëren is - veel pairs). Verder stukje DOT, BAND en EWT.

Kom maar op met die bullrun :+

[ Voor 62% gewijzigd door Mooody op 10-11-2020 21:54 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:46

raq

Pelox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:12:
oef ja, dat heb je wel eens, heb ik nu met SXP. Ik heb LRC ge-dca't en komt nu in het groen. (VIDT/KMD/DREP nog niet, tegenover btc dan, fiat breakeven denk ik)

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:38:
[...]

Geen stress. Alles stijgt nu, omdat BTC ff een stap op de plaats doet.
Alleen NANO vertikt het |:(

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik had tijden geleden ook moeite om al mijn LTC te verkopen, blij dat ik het gedaan heb.
Even later de bag NEO, zelfde verhaal. Daarna Cardano. Pas geleden heb ik alle Tezos verkocht, iets waar ik een half jaar geleden nog vrij bullish over was.

Het is jouw geld en je moet wel schakelen als je er het meeste uit wilt halen. De "oude garde" is nou eenmaal minder in flow dan nieuwe dingen. Coins als Nano leunen eigenlijk alleen op hun community, niet zozeer op de usecase of het toekomstperspectief.

[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 10-11-2020 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Cardano blijft ook maar tussen de 0,102/0,109 stuiteren. Ik verwacht daar al heel lang heel veel van maar twijfel steeds meer of ik niet iets anders moet gaan kiezen.

Tegelijkertijd zit er ook wat nieuws aan te komen, wachten op mensen die the rumour buyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Iemand een verklaring voor de market buys en market sells bij EASY/ETH? Bot die op hol is geslagen? Of gewoon fake volume creëren?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:57:
[...]

Ik had tijden geleden ook moeite om al mijn LTC te verkopen, blij dat ik het gedaan heb.
Even later de bag NEO, zelfde verhaal. Daarna Cardano. Pas geleden heb ik alle Tezos verkocht, iets waar ik een half jaar geleden nog vrij bullish over was.

Het is jouw geld en je moet wel schakelen als je er het meeste uit wilt halen. De "oude garde" is nou eenmaal minder in flow dan nieuwe dingen. Coins als Nano leunen eigenlijk alleen op hun community, niet zozeer op de usecase of het toekomstperspectief.
Ik heb ook meer een plukje NANO voor de leuk.. iets van laat maar lekker gaan.. ook op 1300 sats heb ik ze gewoon gehouden.... hoort er gewoon bij in een divers PF... :9

en, niet geheel onbelangrijk, zonder NANO geen vrienden hier!

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 10-11-2020 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

kevinoku schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:00:
Cardano blijft ook maar tussen de 0,102/0,109 stuiteren. Ik verwacht daar al heel lang heel veel van maar twijfel steeds meer of ik niet iets anders moet gaan kiezen.

Tegelijkertijd zit er ook wat nieuws aan te komen, wachten op mensen die the rumour buyen.
Had 100k Cardano in stake in testnet. Werkte prima en ik dacht al 2 jaar lang dat Cardano het Ethereum heel lastig zou kunnen maken.

Ik had mainnet even kunnen afwachten voordat ik mijn bag ADA verkocht, maar had ook het dillemma dat BAND en DOT begonnen te gainen. Beide wilde ik graag hebben. Veel gains van ADA gemist, maar meer gains (voornamelijk van BAND) ontvangen.

Zo werkt het continu. Als een deel van je geld al maandenlang geen shit doet, moet je overwegen om het te herinvesteren. Je zit niet in de crytowereld om gedurende lange tijd verlies te nemen, dan kun je je geld beter op de bank laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:07:
[...]

Had 100k Cardano in stake in testnet. Werkte prima en ik dacht al 2 jaar lang dat Cardano het Ethereum heel lastig zou kunnen maken.

Ik had mainnet even kunnen afwachten voordat ik mijn bag ADA verkocht, maar had ook het dillemma dat BAND en DOT begonnen te gainen. Beide wilde ik graag hebben. Veel gains van ADA gemist, maar meer gains (voornamelijk van BAND) ontvangen.

Zo werkt het continu. Als een deel van je geld al maandenlang geen shit doet, moet je overwegen om het te herinvesteren. Je zit niet in de crytowereld om gedurende lange tijd verlies te nemen, dan kun je je geld beter op de bank laten staan.
Ik heb ze ook nog in staking staan.. hoop toch wel dat ze nog een leuke stijging gaan pakken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:04:
[...]

Ik heb ook meer een plukje NANO voor de leuk.. iets van laat maar lekker gaan.. ook op 1300 sats heb ik ze gewoon gehouden.... hoort er gewoon bij in een divers PF... :9

Dat kan, maar dan ben je niet serieus aan het investeren imo.
De tijden van een plukje hier en daar zal niemand meer rijk maken (uitzonderingen daar gelaten). De tijd van €1000 in crypto gooien en over een jaar Lambo rijden is voorbij, daarvoor is er nu al teveel adoptie.

Nu is het juist de tijd om Bitcoin in waarde te schatten en de potentiele "niches" in altmarkt te spotten.
Key is om je op enkele projecten te storten en daar vol voor te gaan. Dat, of anders gewoon alles in BTC en/of ETH imo.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 10-11-2020 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
@Mooooody Welke projecten vind jij dan interessant op dit moment ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:16:
[...]

Dat kan, maar dan ben je niet serieus aan het investeren imo.
De tijden van een plukje hier en daar zal niemand meer rijk maken (uitzonderingen daar gelaten).

Nu is het juist de tijd om Bitcoin in waarde te schatten en de potentiele "niches" in altmarkt te spotten.
Key is om je op enkele projecten te storten en daar vol voor te gaan. Dat, of anders gewoon alles in BTC en/of ETH imo.
Ik zit ook voor 80% in BTC... daarnaast diverse goede gains gepakt op diverse shitcoins, waar ik meestal max 1 of 2 dagen inzit..
Maar soms waag je ook een gokje met wat kleingeld waar je niet wakker van ligt. Dat is ook het crypto spelletje. En dan stap ik alleen maar in als ze flink door het putje zijn gegaan.
Verlies is dus zeer beperkt. Ik koop ook wel eens een staatslot, ook zonde van je geld..... maar wat als... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:14:
[...]

Ik heb ze ook nog in staking staan.. hoop och wel dat ze nog een leuke stijging gaan pakken.
Als de markt stijgt, zal ADA vast ook stijgen.

Ik geloof niet in Cardano om de simpele reden dat ontwikkelaars op dit moment kiezen voor andere platforms; Polkadot en Cosmos zijn veel verder dan Cardano.

Ethereum is uiteraard van een andere orde, die heeft gewoon de strijd gewonnen en zal de komende tijd een veel veiligere investering zijn dan al die andere smart contract platforms. Het first mover advantage werkt meestal expotentieel door in dit soort snelle markten. Het loont zich meestal om je te focussen op feiten en niet op praatjes.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 10-11-2020 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:03:
Iemand een verklaring voor de market buys en market sells bij EASY/ETH? Bot die op hol is geslagen? Of gewoon fake volume creëren?
Heel apart om te zien inderdaad. Lijk wel alsof iemand met 5k stuks EASY zijn eigen orders aan het kopen en verkopen is. Misschien heeft die persoon te veel EASY en is het doel door veel volume te draaien hopen op een nieuwe run ? Op deze manier lijkt het accumulatie. Ik zie geen ander doel dan inderdaad fake volume.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

kevinoku schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:23:
@Mooooody Welke projecten vind jij dan interessant op dit moment ?
Weinig nieuwe interessante projecten de laatste tijd imo.

Defi geloof ik wel in. Daar valt nog veel winst te halen in deze hype cycle. Mensen moeten hun geld kwijt en zijn bereid om risico te nemen.
Daarom houd ik mijn deel AAVE aan. Dat is in mijn ogen een vrij stabiel project in het wereldje. Heb trades gehad in YFI, maar daar stap ik niet meer in. UNI ook interessant, maar niet duidelijk wat de meerwaarde van de token is, dus kijken we nog even aan.

Verder geloof ik erg in ETH scaling, met name xDAI. Zat ook in Matic en Loopring, maar die kijk ik nog even aan. Als LRC interessant wordt, ga ik die weer inslaan. Matic laat ik nog even liggen.

Daarbij denk ik dat de brug offchain-onchain erg interessant gaat worden. Dus Chainlink (en BAND als runner up), maar ook REN (brug tussen o.a. ETH, DOT en BTC) zijn longterm holds. Zowel LINK als REN bijgekocht deze week.

Verder zijn er wat kleine interessante dingen, maar heb mezelf voorgenomen dat ik alleen ergens instap als ik het van plan ben te houden. Scheelt ook flink wat tijd en trading fees :)

Doe vooral niet wat ik doe, maar trek je eigen plan. Wat belangrijk is, is dat je je focust op bepaalde dingen en niet geld gooit naar alles wat een leuke website heeft of toevallig de laatste maanden hard stijgt. Feit is dat je slimmer moet zijn dan "de markt" om er een leuk zakcentje aan over te kunnen houden.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 10-11-2020 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik heb al gratis Spotify bij mijn ISP :)

Ik kon laatst wel eindelijk zonder foutmeldingen de Binance kaart bestellen, benieuwd wanneer die binnenkomt. Dan kan die mooi samen met de Coinbase Card niets doen in de portemonnee die ik nooit meer mee heb.

Apple Pay werkt prima op een telefoon en iWatch, alle pasjes in een app geplaatst. Alleen mijn rijbewijs nog apart mee voor als ik die ooit moet inleveren ivm een snelheidsovertreding :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:48:
[...]

Ik kon laatst wel eindelijk zonder foutmeldingen de Binance kaart bestellen, benieuwd wanneer die binnenkomt. Dan kan die mooi samen met de Coinbase Card niets doen in de portemonnee die ik nooit meer mee heb.

Apple Pay werkt prima op een telefoon en iWatch, alle pasjes in een app geplaatst. Alleen mijn rijbewijs nog apart mee voor als ik die ooit moet inleveren ivm een snelheidsovertreding :)
https://www.curve.com/ is wellicht een oplossing voor je.

Kun je met 1 pasje al je cards beheren en nadien nog transacties switchen.
Per ongeluk betaald met je normale CC, dan kun je in de app de transactie nog via je Binance Card e.d. laten gaan. (en de gains pakken)

Kaart is gratis en heeft niets met cryto te maken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 10-11-2020 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Dus we moeten nog een rijbewijs app hebben...die de politie dan kan scannen en via de blockchain wordt de echtheid gegarandeerd geverifieerd.
Of zoiets :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Even gechecked.... M'n Binance card op 29 september aangevraagd, nog steeds niet binnen...
(de digitale variant werkt natuurlijk wel al...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooooody Mooie oplossing, maar in mijn geval voor een probleem dat ik niet heb. Ik zou niet weten waarom ik nog meer pasjes nodig heb. Ik vind het leuk om die crypto cards te hebben, maar heb ze eigenlijk niet nodig. Het is meer om crypto te shillen als ik iemand spreek dan dat ik ze echt ga gebruiken, maar wie weet.

@Ali Baba 1001 Kan ik hem dan ook via de blockchain inleveren bij >50km te hard? Misschien "burnen" ze hem dan wel :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:04:
[...]

NANO, zo'n prachtig muntje.

Doet tot op de dag van vandaag pijn, toen ik die inruilde voor Bitcoin. Ik heb geen NANO meer. ;(

Denk erom, wanneer je NANO verkoopt, verkoop je ook je ziel. Ik had geen keus, de Bitcoin maximalist in mij is te sterk geworden... De duistere, allesverslindende BTC dominantie heeft ook mij de vallei der schaduw ingetrokken...

De laatste redding voor mijn verloren ziel is DOGE. Als ik die bag niet kan holden is alles verloren.

Maak niet dezelfde fout als mij... Bezwijk niet. Rijd die bag tot de helpoorten en terug naar het licht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Taro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:57:

@Ali Baba 1001 Kan ik hem dan ook via de blockchain inleveren bij >50km te hard? Misschien "burnen" ze hem dan wel :)
Ja je rijbewijs wordt op de een of andere manier verbonden met je Tesla, die herkent dat jij erin rijdt, via blockchain-gps continu getracked wordt en bij een overtreding worden automatisch wat sats uit je wallet getrokken. Als je rijbewijs ingenomen wordt start je Tesla gewoon niet meer zodra jij erachter gaat zitten.
Te veel gerookt, welterusten!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
[...]

Ik heb het filmpje gemaakt met de focus op Spotify, dat vinden Henk & Ingrid interessanter dan crypto imo
Curve werkt super. Hier de vrouw een Curve kaart gegeven. Kunnen we tenminste onafhankelijk van elkaar shoppen met 8% korting d:)b

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:57:
@Mooooody Mooie oplossing, maar in mijn geval voor een probleem dat ik niet heb. Ik zou niet weten waarom ik nog meer pasjes nodig heb. Ik vind het leuk om die crypto cards te hebben, maar heb ze eigenlijk niet nodig. Het is meer om crypto te shillen als ik iemand spreek dan dat ik ze echt ga gebruiken, maar wie weet.
Juist dit. Was ook al die pasjes beu en zocht een oplossing.

Ik gebruik enkel mijn Curve kaart via mijn Apple Watch. Eens per week deel ik de transacties in waar ze de meeste gains halen. Momenteel vrijwel alleen via de CRO-kaart. Daarbij: Je krijgt 1% extra gains via de Curve kaart bij bijv. grote retailers als Ikea, Amazon, Aldi, Lidl etc.

Is een beetje een no-brainer imo :) Daarbij mag je die crypto-kaarten niet onderschatten. 3-5% op je uitgaven terug krijgen is vrij veel. Stel je voor: 5% van al je uitgaven gaan in BTC...en dan niet 1 maand lang, maar meerdere jaren lang. DCA via je fiat uitgaven is de manier om meer adoptie te vergaren - en daarbij denk ik (hoop ik :+ ) dat Crypto.com een mooie toekomst tegemoet gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 10-11-2020 23:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:04:
[...]

NANO, zo'n prachtig muntje.

Doet tot op de dag van vandaag pijn, toen ik die inruilde voor Bitcoin. Ik heb geen NANO meer. ;(

Denk erom, wanneer je NANO verkoopt, verkoop je ook je ziel. Ik had geen keus, de Bitcoin maximalist in mij is te sterk geworden... De duistere, allesverslindende BTC dominantie heeft ook mij de vallei der schaduw ingetrokken...

De laatste redding voor mijn verloren ziel is DOGE. Als ik die bag niet kan holden is alles verloren.

Maak niet dezelfde fout als mij... Bezwijk niet. Rijd die bag tot de helpoorten en terug naar het licht.
Ik zal strijden voor ons allen en m'n NANO bag niet verknallen!!!
8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jnSXy_6Wowhhpd_y4hYbnVyC6M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4mA6w5w31AfQa4XUobJPEBIe.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:07:
[...]

Ik heb het filmpje gemaakt met de focus op Spotify, dat vinden Henk & Ingrid interessanter dan crypto imo
Ik had niet door dat het jouw filmpje was, leuk dat je dit bij anderen onder de aandacht brengt! En misschien halen jullie mij toch wel over met al die kaarten en kortingen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Opmerkelijke vondst politie: geen wietplantage, maar witlof - https://nos.nl/l/2356049

Ik moest meteen aan jou denken @Verwijderd.
Onderdeel van je pepers meerjarenplan?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:22
Taro schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:47:
De website van XYFI is van een update voorzien (zeggen ze), daarnaast willen ze 28 november de airdrop uitvoeren:
[Afbeelding]

27 december willen ze gelist worden op Hotbit, OKex en Macertox. Maar dat klinkt wel erg precies en alles tegelijk.

Heel veel links doen het nog steeds niet...

De koers is inmiddels nog verder gezakt: https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5.

Heb ze een aantal dagen geleden verkocht, ik sta standby om weer in dit pareltje in te stappen, want de koers kan natuurlijk prima gaan opveren.
Veert inmiddels weer iets op naar $6.66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Jahoor, wat is er met cvc. Was het dan gewoon een pump en dump gedoe?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:11:
[...]

Ik had niet door dat het jouw filmpje was, leuk dat je dit bij anderen onder de aandacht brengt! En misschien halen jullie mij toch wel over met al die kaarten en kortingen :)
Dan zou ik deze kaart er zeker bijhalen om de pijn te verzachten als al die alts straks in de bodemloze rektput liggen en je met een plastic pasje van 25k zit.

10% cashback op je snuifwaren en spotyfus.

Afbeeldingslocatie: https://i.guim.co.uk/img/media/da4233d8122db56581c1d685e00d2cb6ed8d82b3/0_1142_3586_2665/master/3586.jpg?width=300&quality=85&auto=format&fit=max&s=6c6285f7062cdacb35e28e936db9e378

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ladonna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:17:
Je wist dat die correctie ging komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Lijkt me inderdaad een simpele pump en dump van een dooie coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Go AAVE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ja ja, maar niet wanneer. Vergeten een stoploss te maken helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Stop maar hoor LRC.. je hebt je punt gemaakt.. ongelofelijk.. blijft maar gaan.

Heb ik iets gemist of zo.. waarom deze pump ineens?

[ Voor 26% gewijzigd door Pelox op 10-11-2020 23:37 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ladonna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:27:
Je stond ruim in de winst toch? Had je lekker achter de prijs aan kunnen wandelen met een OCO bijvoorbeeld.... blijven ophogen totdat je eruit gestopt wordt... voor m'n stop gebruik ik dan meestal de close van drie candles daarvoor... maar dat ligt een beetje aan welke tijdsinterval je op de chart gebruikt...

[ Voor 18% gewijzigd door iVibes op 10-11-2020 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
NOFI, maar 600% in 5 dagen, wat had je anders verwacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coinbase listing toch? Dat is altijd een pump en 3 weken later hoor je er niets meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:10:
Deze speelde ik altijd:

[YouTube: [MSX] King's Valley - Longplay]

Heeft ook wel wat met minen te maken dus 100% ontopic.

Super vet. Ik ga mijn ochtend even vullen met dit soort filmpjes.
Aaaaah... Nostalgie. Ook reteveel gespeeld. Konami was King back in the day...
Moon BTC.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:27:
Kijk eens in USDT op de 1 uur. Vanaf 09:00 vandaag is ie 4 uur bezig geweest om proberen naar een nieuwe high te gaan, maar al die uren lang lukt dat niet. Vervolgens verliest ie de 7MA die de hele run omhoog de support was. Dan is ie 6 uur lang bezig die MA als weerstand te testen waarbij omhoog breken niet lukt en die MA een rollover doet. Dan komen we uren lang bij de 25MA aan, ook op de 1 uur. Die testen als support met de 7MA die weerstand blijft. Dan verliest ie de 25MA en maakt een dikke run omlaag na een 600% run omhoog.

Die chart geeft alle info die je maar kan wensen als je er goed naar kijkt en weet waar je op moet letten. Nou snap ik wel dat als je er niet naar kijkt je het ook niet kan zien, maar iedere coin die een paar 100% heeft gedaan maakt een grote kans op een flinke correctie. Pak je dan de chart er bij is best aardig te zien dat de correctie gaat komen. Van support naar resistance, geen nieuwe high kunnen maken, de MA rollover en testen als weerstand, de chart laat het hele verhaal prachtig zien. Om 15:00 vanmiddag was zo'n beetje het moment om uit te stappen met genoeg aanwijzingen dat de run omhoog even voorbij is. Verder ook niet lullig bedoelt hoor dit, maar misschien heb je er iets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Okeeee, ik weet het. Stom van mij. Ik heb zo vaak heel veel winst, maar door niet te stoppen ben ik het weer kwijt. Dan ga ik daarna weer genoegen nemen met elke keer 5% winst, om daarna weer in te stappen omdat het echt doorknalt. En uiteindelijk is mn winst weer weg. Hoe krijg je het voor elkaar om te stoppen als je ziet dat het toch nog door stijgt, dan moet je zoooo niet hebberig zijn. Maarja, t was gelukkig alleen mn winst wat er in zat, wat weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Dankje PilatuS, ja je hebt het ook best vaak uitgelegd eigenlijk. Ik ga er nu toch nog s naar kijken of ik het ook zo gezien had kunnen hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op woensdag 11 november 2020 @ 00:01:
Dankje PilatuS, ja je hebt het ook best vaak uitgelegd eigenlijk. Ik ga er nu toch nog s naar kijken of ik het ook zo gezien had kunnen hebben.
Kijk maar eens op die 1 uur naar de 7MA wat die doet in USDT. Rollover, dan weerstand, weerstand en nog eens weerstand. 6 uur lang met geen mogelijkheid doorheen te komen en dan ook nog de 25MA verliezen.

Met heel veel observeren zie je deze dingen keer op keer terug komen. Zie ook dezelfde coin op ook weer die 1 uur 7MA vanaf de 5e van deze maand tot de 6e. Van 22:00 tot 00:00 wordt ook daar die 7MA als weerstand getest met ook een dump tot gevolg. Dan op de 7e van deze maand na de dump die MA weer testen als weerstand om 22:00 en 23:00 met weer een dump. Dan op de 8e om 06:00 wordt die MA weer support en doet ie weer een dikke run omhoog. Die hele run omhoog komen de candles soms wel weer iets er onder, maar die MA doet nergens een rollover tot vandaag. Hierbij zie je bij dezelfde coin 2x hetzelfde gebeuren met hetzelfde resultaat. Die 7MA als weerstand testen met een rollover is dodelijk, maar wordt ie weer support kan ie weer gaan.

Edit: Je kan de hele set MA's trouwens ook mooi als uptrend gebruiken. De 7MA als bovenste, de 25MA er onder en de 99MA daar weer onder. Timeframe maakt ook weinig uit hier voor. Ik koop vaak een coin voor een scalp op de 3 minuten als ik die 3 MA's in de juiste volgorde omhoog zie gaan. Wanneer ze netjes boven elkaar liggen en de candles de 7MA als support gaan gebruiken zie je vaak een run omhoog. Daarom wacht ik ook meestal met kopen tot de MA's na een run omhoog of omlaag tot rust zijn gekomen en de 99MA die er het langste over doet om te stijgen en te dalen de candles heeft ingehaalt en weer iets gaat doen zonder dat ie er dus helemaal onder ligt.

Edit2: Dit werkt trouwens ook nog andersom. Dus de 99MA als bovenste, de 25MA daar onder en de 7MA weer daar onder. Exact het tegenovergestelde van waar ik op koop voor een scalp omhoog zie je gebeuren voordat de run omlaag komt. Gaan de candles op zeg de 3 minuut sluiten onder alle 3 de MA's terwijl de 99MA dus de hoogste is en de 7MA de laagste, dan wil ik niet in een long zitten.

[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 11-11-2020 00:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ladonna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:58:
Okeeee, ik weet het. Stom van mij. Ik heb zo vaak heel veel winst, maar door niet te stoppen ben ik het weer kwijt. Dan ga ik daarna weer genoegen nemen met elke keer 5% winst, om daarna weer in te stappen omdat het echt doorknalt. En uiteindelijk is mn winst weer weg. Hoe krijg je het voor elkaar om te stoppen als je ziet dat het toch nog door stijgt, dan moet je zoooo niet hebberig zijn. Maarja, t was gelukkig alleen mn winst wat er in zat, wat weer weg is.
En ook al zie je het niet.... als je ruim in de winst zit, verhoog gewoon steeds je stoploss als zo'n munt parabolisch stijgt... dan kan het nooit mis gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ja normaal heb ik ook een stoploss.

Morgen op de laptop nog even goed kijken of ik het goed kan zien of ik het juiste moment kon kiezen. Op mn telefoon is het niet te doen.

Bedankt voor de tips! Slaap lekker voor straks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nu ik toch bezig ben. Kent iemand deze nog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/14PLQpG3IPOsi7BdMVnlYAY1zlU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3GtgeIXFknrmoHYlklQ0vvte.jpg?f=fotoalbum_medium

Voor de mensen die niet willen traden, maar op de langere termijn willen kopen en verkopen. Eigenlijk exact hetzelfde verhaal, maar dan op de langere termijn. Dit plaatje is nogal oud en op dit moment zit BTC ook weer boven het MA ribbon, maar puur even om aan te geven dat het op alle timeframes hetzelfde verhaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
Ascending triangle die vandaag bij zijn break out lijkt te komen. Door de 16k heen vandaag !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46
PilatuS schreef op woensdag 11 november 2020 @ 00:38:
Nu ik toch bezig ben. Kent iemand deze nog:

[Afbeelding]

Voor de mensen die niet willen traden, maar op de langere termijn willen kopen en verkopen. Eigenlijk exact hetzelfde verhaal, maar dan op de langere termijn. Dit plaatje is nogal oud en op dit moment zit BTC ook weer boven het MA ribbon, maar puur even om aan te geven dat het op alle timeframes hetzelfde verhaal is.
idd, gouden plaat en gaat deze bullrun ook zeker weer relevant zijn. Heb het hier al paar keer gepost de laatste weken dat ook BTC correcties gaat maken naar de 21EMA. Je zou dat ook prima kunnen traden. Wellicht pak ik zo'n stukkie een keer mee, maar gok dat ik lui ben en stuk door hodl met mijn btc

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:04

Bever!

3

Eth is onderweg naar 500, btc zit nog in zijn patroon. Lets gooo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 07:17
Bever! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:40:
Ik hoop het! Laat het weer een Kerst zijn als in 2017, al was mijn familie niet zo blij dat ik om de minuut Blockfolio aan het refreshen was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Edwin__ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:25:
[...]

Heb je toevallig wat dingetjes op Soundcloud staan?

Was tijdje geleden in Nederland ook zo een dude die allemaal oud jaren '90 materiaal op soundcloud had gegooid in navolging van de Aphex Twin soundcloud dump. Paar jaar later en alles is op vinyl uitgebracht ;)

YouTube: RX-101 - August '97
YouTube: RX-101 ‎– The End Of RX-101
YouTube: RX- 101 "Hearts Utd." (official video)

Lekker hoor al die analoge apparatuur. SH-101, TB-303, TR-707/808/909 en een flinke dosis distortion eroverheen.

Trackers waren wat voor mijn tijd, en achter de PC muziek maken is niet echt mijn ding dus nooit echt verder mee gekomen. Krijg wel van de week mijn modular synth binnen :9
Soundcloud bestond toen nog lang niet. Helaas heb ik niks meer vanwege de infameuze click of death en de floppies en zip drives (kent iemand die nog?) waarop ik backups had deden het jaren later ook niet meer. Enige wat over is gebleven zijn de samples die in andere producties zijn gebruikt.
Die analoge apparatuur was idd geniaal en al wilde niemand het hebben toen ze uit werden gebracht is er jaren later en compleet nieuwe stroming door ontstaan. De TB-303 is daarbij het leukste voorbeeld, The Prodigy bijv. en hun kenmerkende geluid had nooit kunnen bestaan zonder. Acid house was er niet geweest en de invloed die het op andere stromingen heeft gehad ook niet.
Ik heb toen ook nog een Yamaha Cs1x gekocht die ik nog steeds heb, beetje achterhaald geluid maar dikke prima als midi controller. Wilde eigenlijk een Nordlead maar die was wat te duur. Heb ook nog een Technics SX-WSA1 waar ik heel creatief mee kon doen, ding staat alleen al jaren op zolder, Misschien toch maar weer eens oppakken als ik weer 'thuis' ben.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Rechtzodiegaat schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:13:
[...]

Die gaat gewoon naar de 200 dollar met Kerst dus stap maar in hoor 8)
Twee minuten nadat je dit zei stortte de zooi in elkaar.

BEDANKT HE!! :(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:45:
[...]

Dat spul is gewoon een grote gok, dat weet je vantevoren. :P Hoop dat je positie niet al te groot was/is. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
FijneKerst schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:45:
[...]

Nooit op advies van een ander ergens in duiken.
En als je dat wel doet, niet boos worden als het fout gaat
Gaat het daarin tegen goed, dan is 10%tip geld een mooi begin.... :)

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:55:
[...]

Dat spul is gewoon een grote gok, dat weet je vantevoren. :P Hoop dat je positie niet al te groot was/is. :)
jack zomer schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:59:
[...]

Nooit op advies van een ander ergens in duiken.
En als je dat wel doet, niet boos worden als het fout gaat
Gaat het daarin tegen goed, dan is 10%tip geld een mooi begin.... :)
Was ook sarcastisch gasten :P
Ik zit al maanden in LEND/AAVE ... was gewoon een mooie moon ff ... jammer genoeg niet ala YFI , maar 140+ % was mooi.
Alleen jammer genoeg heb ik niet gecasht .... 8)7

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 15:43
Ik heb een klein bedrag in BTC staan op bittrex. Ooit in 2017 aangekocht. Nu zou ik dat graag omzetten in euros.

Hoe kan ik dit het beste(goedkoopste) doen?

In de openingspost staat:
"Binance ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een erg hoog handelsvolume, lanceert ICO's (Initial Coin Offerings), heeft lage fee's (Koop direct wat BNB coins, dan krijg je korting!) en de support is prima.
Kraken ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een bovengemiddeld handelsvolume, heeft gemiddelde fee's en de support is prima.
Coinbase Pro is de "expert versie" van Coinbase, voor de iets gevorderde trader. Coinbase Pro biedt ten opzichte van Binance en Kraken minder verschillende cryptocurrencies aan, heeft een bovengemiddeld handelsvolume, heeft bovengemiddelde fee's."

Maar ook:
"De meeste traders zorgen daarom voor meerdere goedkope uitstapopties zoals bijv. Coinbase Pro en Kraken. Sinds kort kan dit ook via Binance.je, maar ook zij rekenen behoorlijke fee's."

Dus het is mij niet helemaal duidelijk wat nu aangeraden wordt? Sowieso eerst omzetten in Ethereum denk ik? En dan naar Kraken/Coinbase/Binance om het daar te withdrawen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
levik7 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:25:
Ik heb een klein bedrag in BTC staan op bittrex. Ooit in 2017 aangekocht. Nu zou ik dat graag omzetten in euros.

Hoe kan ik dit het beste(goedkoopste) doen?

In de openingspost staat:
"Binance ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een erg hoog handelsvolume, lanceert ICO's (Initial Coin Offerings), heeft lage fee's (Koop direct wat BNB coins, dan krijg je korting!) en de support is prima.
Kraken ondersteunt veel verschillende cryptocurrency, heeft een bovengemiddeld handelsvolume, heeft gemiddelde fee's en de support is prima.
Coinbase Pro is de "expert versie" van Coinbase, voor de iets gevorderde trader. Coinbase Pro biedt ten opzichte van Binance en Kraken minder verschillende cryptocurrencies aan, heeft een bovengemiddeld handelsvolume, heeft bovengemiddelde fee's."

Maar ook:
"De meeste traders zorgen daarom voor meerdere goedkope uitstapopties zoals bijv. Coinbase Pro en Kraken. Sinds kort kan dit ook via Binance.je, maar ook zij rekenen behoorlijke fee's."

Dus het is mij niet helemaal duidelijk wat nu aangeraden wordt? Sowieso eerst omzetten in Ethereum denk ik? En dan naar Kraken/Coinbase/Binance om het daar te withdrawen?
als je het gewoon snel wil doen, zonder hoop gezeur, betrouwbaar etc zou ik naar bitonic.nl gaan. Ga je vaker kopen/ verkopen zou ik een kraken account aan maken.

Maar waarom sell je, raket staat net warm te draaien om voorbij de moon te schieten richting mars :+ :+

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 11-11-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik zie op CB pro een hele gekke drop op het BTC/EUR paar om 10:54 die ik niet bij andere BTC paren terug zie. 118 BTC ineens gedumpt maar het lijkt verder helemaal geen invloed te hebben. Ook op de gewone CB zie ik hem niet terug. Wellicht foutje in de chart of iemand met dikke vingers en teveel BTC? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Crypts schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:34:
Ik zie op CB pro een hele gekke drop op het BTC/EUR paar om 10:54 die ik niet bij andere BTC paren terug zie. 118 BTC ineens gedumpt maar het lijkt verder helemaal geen invloed te hebben. Ook op de gewone CB zie ik hem niet terug. Wellicht foutje in de chart of iemand met dikke vingers en teveel BTC? :P
Sorry, dat was ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 15:43
anti elppa schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:30:
[...]

als je het gewoon snel wil doen, zonder hoop gezeur, betrouwbaar etc zou ik naar bitonic.nl gaan. Ga je vaker kopen/ verkopen zou ik een kraken account aan maken.

Maar waarom sell je, raket staat net warm te draaien om voorbij de moon te schieten richting mars :+ :+
Haha omdat ik het geld nu wel goed kan gebruiken.

En dan dus overmaken naar bitonic in Ethereum wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
levik7 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:35:
[...]

Haha omdat ik het geld nu wel goed kan gebruiken.

En dan dus overmaken naar bitonic in Ethereum wel?
ze doen alleen BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nav een bovenstaand bericht weer eens ingelogd bij Bittrex, wat is dat traag zeg... Zag ook een mooie zeperd, ergens in Juni WAXP aangekocht, fraai staaltje capitaalvernietiging maar het waren er gelukkig maar 100. Geen idee wat ik er verder mee moet want het is geen drol waard. :P

Edit: zie nu dat de waarde in sats nog gewoon gelijk is gebleven. Betekent dus dat in BTC blijven zitten me 7x zoveel had opgeleverd. :D

[ Voor 19% gewijzigd door Crypts op 11-11-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:10

knakworst

Get more sats!

BTC blijft ondertussen omhoog schurken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Bever! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:40:
Eth heeft een onaangekondige hardfork gehad vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

ETH stijgt mooi, dus alts klimmen weer wat uit het dal. Ga niet meer "all-in" op enkele alts, maar wil een alt-pool van max 5 alts maken waar ik zo nu en dan een trade mee ga doen. Inleg is gelijk bij alle alts (mooi rond sats-getal), zodat je mooi je progressie kan meten :)

Heb nu deze 5 alts gekozen waarbij ik denk dat ze upside potential hebben op korte termijn. Maar misschien heeft iemand een beter idee....? ^O^

UNI
AAVE
LRC
ANKR
YFI

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 11-11-2020 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Mooooody schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:06:
Alts klimmen weer wat uit het dal, dus dacht zelf aan aan alt-pool van max 5 alts waar ik zo nu en dan een trade mee ga doen. Inleg is gelijk bij alle alts (mooi rond sats-getal), zodat je mooi je progressie kan meten :)

Heb nu deze 5 alts gekozen waarbij ik denk dat ze upside potential hebben op korte termijn. Maar misschien heeft iemand een beter idee....? ^O^

UNI
AAVE
LRC
ANKR
YFI
eth op 1.5x heb je gegerandeerd meer verdiend dan deze randoms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Bever! schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:07:
[...]

eth op 1.5x heb je gegerandeerd meer verdiend dan deze randoms :)
Ja, achteraf is het mooi wonen :P

Op zich ook geen verkeerde strategie natuurlijk, maar geloof wel dat een 2x-5x op korte termijn best kan gezien de prijs waar deze alts een maand geleden stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik zie dat mijn stop buy vannacht op binance futs. zomaar is expired. Order is gisteren ingeschoten, iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Maan?
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/28/Maan_de_steenwinkel-1494104165.JPG/390px-Maan_de_steenwinkel-1494104165.JPG

:P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-09 17:42
Ik krijg Metamask niet connected op main network. Iemand meer info?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
Stokstaart schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:17:
Ik krijg Metamask niet connected op main network. Iemand meer info?
Hoorde al dat er meer issues zijn met Metamask op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Mooooody schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:08:
Op zich ook geen verkeerde strategie natuurlijk, maar geloof wel dat een 2x-5x op korte termijn best kan gezien de prijs waar deze alts een maand geleden stonden.
Dat was toch vooral hype? Ik zou dit niet direct als criterium nemen... Voor de handel zijn ze lekker volatiel dus kan leuk uitpakken maar ook veel minder leuk. Heb zelf YFI op 35k gepakt om het daarna meteen te zien dalen, gezien de snelle prijsontwikkelingen kan dat zomaar nog eens gebeuren. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Vergeet geen ANKR in te slaan. STKR gaat bijna online, dus verwacht een prijsstijging :)

https://stkr.ankr.com/

Met het STKR-platform kun je je ETH stake, ongeacht de hoeveelheid.
10% van alle staking rewards worden uitbetaald aan ANKR-stakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:22
Burn_and_Fire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:16:
[...]

Veert inmiddels weer iets op naar $6.66.
En XYFI door naar $12.64. Hebben ze weer updates gedeeld ofzo? Ik kan er niks van vinden. Of is DeFi ineens weer extreem hip geworden vandaag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 18:12
Burn_and_Fire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:07:
[...]

En XYFI door naar $12.64. Hebben ze weer updates gedeeld ofzo? Ik kan er niks van vinden. Of is DeFi ineens weer extreem hip geworden vandaag :)
De mensen die rekt zijn gegaan zijn uitgehuild, tijd voor een nieuwe pump om weer een nieuwe lading verliezers erin te FOMO'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Mooooody schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:47:
Vergeet geen ANKR in te slaan. STKR gaat bijna online, dus verwacht een prijsstijging :)

https://www.ankr.com/stkr

Ik ben van het type volgzaam.... ik ga met je mee en heb wat ANKR ingeslagen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53

Ik heb zelf geen ervaring met "staking" maar ik neem aan dat het niet zo simpel is als wat ANKR kopen en op een exchange laten staan? Moet je voor de rewards (nadat het systeem live gaat natuurlijk) de coins in een specifieke wallet hebben staan?

Zit rond te klikken op de link die je gaf maar kan het antwoord zo niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:36:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met "staking" maar ik neem aan dat het niet zo simpel is als wat ANKR kopen en op een exchange laten staan? Moet je voor de rewards (nadat het systeem live gaat natuurlijk) de coins in een specifieke wallet hebben staan?

Zit rond de klikken op de link die je gaf maar kan het antwoord zo niet vinden.
Details zijn nog niet bekend, maar hun Ankr-nodes zijn heel eenvoudig op te zetten. Ik verwacht dat Stkr nog eenvoudiger wordt, omdat het voor de massa is. (lees: iedereen met 1+ ETH)

Je moet je ETH wel naar hun ETH contracts verplaatsen denk ik, anders kunnen ze jouw ETH niet laten renderen. Op een exchange laten staan gaat 'm niet worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Vraag me niet hoe, maar ik ben er dus in geslaagd om de afgelopen weken geen winst te maken :(

Nu eindelijk weer een beetje stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 13:52

Liberteh

All your base belong to me

Specy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:53:
Vraag me niet hoe, maar ik ben er dus in geslaagd om de afgelopen weken geen winst te maken :(

Nu eindelijk weer een beetje stijging.
Je zit zeker ook diep in alts (als btc eenmaal stagneert)?

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:18
DaCoTa schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:04:
[...]

Eth heeft een onaangekondige hardfork gehad vanochtend.
[Twitter]
Ik lees dat Infura (zowat de enige ETH intra provider) down was / is. Exchanges disablen ETH withdrawels en DeFi ligt ook op z'n gat :> #leedvermaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Eindhovenfinest schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:54:
[...]

Ik lees dat Infura (zowat de enige ETH intra provider) down was / is. Exchanges disablen ETH withdrawels en DeFi ligt ook op z'n gat :> #leedvermaak
Wat is het nou Infura down of hard fork? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-09 17:42
Ik begrijp alleen niet zo goed wat een ongeplande hardfork te maken heeft met het down zijn van metamask. De 'oude' chain is toch gewoon up?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia

Als die coin 45 sats raakt kan het wel eens over zijn, gokje van mijn kant. Mij te risky, maar ik wens je MOOOONNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

uNoTopia schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:27:
[...]

Als die coin 45 sats raakt kan het wel eens over zijn, gokje van mijn kant. Mij te risky, maar ik wens je MOOOONNN
Ja kan, maar ik gok uiteraard op een uitbraak naar boven ivm het komende nieuws. Prijs ging in augustus naar 155 sats na het nieuws over het staken van ETH. We zitten nu op 1/3e van die prijs, vooral dankzij de run van BTC.

Daarbij ben ik van plan om op dat platform wat ETH te staken (als test), dus heb de tokens zelf ook nodig :)

Hier is trouwens meer info over het project: https://stkr.ankr.com/
Zag dat ik eerder de verkeerde link gaf...

Ze gaan uit van +/- 15% rewards op ETH, dat is nogal wat voor de grootste altcoin.

[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 11-11-2020 14:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/8bd213b794895b6e2aa54e0d1cabc665/tenor.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Liberteh schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:54:
[...]

Je zit zeker ook diep in alts (als btc eenmaal stagneert)?
Ja. Beetje spijt van nu... maar ja, over de afgelopen 3 jaar samen is het prima geweest, maar wel echt serieus veel potentiele stijging misgelopen de laatste weken.

Maar goed als de alts nu weer gaan stijgen komt het goed... *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Specy op 11-11-2020 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Specy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:04:
[...]

Ja. Beetje spijt van nu... maar ja, over de afgelopen 3 jaar samen is het prima geweest, maar wel echt serieus veel potentiele stijging misgelopen de laatste weken.

Maar goed als de alts nu weer gaan stijgen komt het goed... *O*
Waarom zit je zo diep in alts? Je loopt al even mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
Wat is jullie manier om early in altcoins te stappen?

Heb het gevoel dat daar meeste winst uit te halen valt (maar natuurlijk ook verlies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53
Mooooody schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:39:
[...]

Details zijn nog niet bekend, maar hun Ankr-nodes zijn heel eenvoudig op te zetten. Ik verwacht dat Stkr nog eenvoudiger wordt, omdat het voor de massa is. (lees: iedereen met 1+ ETH)

Je moet je ETH wel naar hun ETH contracts verplaatsen denk ik, anders kunnen ze jouw ETH niet laten renderen. Op een exchange laten staan gaat 'm niet worden :)
Heb voor een bescheiden bedrag ook wat ingekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Crypts schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:15:
[...]

Waarom zit je zo diep in alts? Je loopt al even mee? :?
Ik zit al 3 jaar continu diep in altcoins. Dit is in die 3 jaar de tweede keer dat ik daarmee veel verlies heb gemaakt. Vorig jaar april-juli -18% (waarvan ik intussen al heel ruim gerecoverd was), deze keer sinds begin september -20%.

Mijn eerdere ervaring is dat iedere keer dat ik denk slimmer te zijn dan mijn vaste strategie uiteindelijk dik verlies maak. Dus daarom heb ik er maar gewoon aan vastgehouden, in de hoop dat het snel zou omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Had nog wat NULS niet op een exchange staan. Dat gaat er nu even heen. Kijken of ik nu beter de top pak dan met LOOM daar zat ik er zo'n 40% naast :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ETH gaat weer voorop :)

Pagina: 1 ... 97 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!