[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Zit er iemand nog in $cake zoals deze "schmuck"? Pancake zonder SYRUP is als boerenkool zonder worst :'(
https://pancakeswap.mediu...-syrup-pools-70b98d7b2541

[EDIT]
Unstaken van de SRYUP mislukt bij iedereen (zie telegram) ivm hoge fees. Maar de SYRUP staat wel weer al bij $CAKE POOL? 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door volt22 op 03-11-2020 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55
volt22 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:36:
Zit er iemand nog in $cake zoals deze "schmuck"? Pancake zonder SYRUP is als boerenkool zonder worst :'(
https://pancakeswap.mediu...-syrup-pools-70b98d7b2541

[EDIT]
Unstaken van de SRYUP mislukt bij iedereen (zie telegram) ivm hoge fees. Maar de SYRUP staat wel weer al bij $CAKE POOL? 8)7
Ik kan niet meer in de Telegram group. Heb wel alle pannekoeken een paar dagen geleden al van de hand gedaan.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik krijg altijd een beetje jeuk van al die onzin: sushi, cake, syrup, SHITCOIN etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja dat soort onzin blijf ik ook ver vandaan. Er zijn altijd een boel mensen die er compleet rekt mee gaan. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
DAMAGE schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:52:
Ja dat soort onzin blijf ik ook ver vandaan. Er zijn altijd een boel mensen die er compleet rekt mee gaan. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar.
ja precies, 2013 waren het de alts, in 2017 ITO's en de hardforks, 2020 alle DEFI prut. Allemaal scam's en de meeste mensen verliezen er heel erg veel mee. Meestal pak stuk van de pump mee als BTC aan het toppen is, verder besteed ik er geen aandacht aan.
Moet wel zeggen dat ik 2013 en 2014 veel alt's gemined heb.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Op Cake heb ik zeker winst gemaakt. ZOMBIE daarintegen was een ander verhaal.

Dat ging van 56000% apy met 1 ZOMBIE op $0.95 om 23:00 in de avond naar 16000% om 7 uur de volgende morgen waarbij de koers van ZOMBIE een kleine correctie had gehad naar $0.02. Met als gevolg dat inclusief de poolinleg er nog iets van 20% overbleef

Dat was écht speedfarmen naar REKT-ville.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 23:05

Bever!

3

alles zit weer flink in de lift vandaag.. aandelen, btc, goud bijzonder zo op deze dag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
Bever! schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:25:
alles zit weer flink in de lift vandaag.. aandelen, btc, goud bijzonder zo op deze dag..
met "alles" bedoel je alles behalve de alts neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 23:05

Bever!

3

Soeski schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:27:
[...]

met "alles" bedoel je alles behalve de alts neem ik aan :)
alt season is voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:49:
[...]

Ik kan niet meer in de Telegram group. Heb wel alle pannekoeken een paar dagen geleden al van de hand gedaan.
Update dan al heb je geen $CAKE meer!
1. UNSTAKEN van SYRUP lukt weer. Staking en Syrup Pool is eigenlijk nu hetzelfde.
2. Staking / Syrup Pool heb je nu de keuze waar je $CAKE op inzit. APY's zijn hoger
3. SYRUP is er nu enkel voor voten
4. Unstaken van $CAKE is geen 0.5BNB meer maar enkele centen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 08:54
Dan heb ik het begin zeker gemist... :'(
Als je die mini stijging die de (oude) alts hebben gedaan een season noemt, dan zeg ik.. het was een mager en kort seizoen dan. Er is amper nieuw geld de markt in gegaan lijkt het, en dan verder alleen maar naar DEFI shit. Niks naar de 200+ alts op Binance. Dus nee, alt-season denied. Één #defi maakt nog geen zomer! :+
Mijn PF met alts staat lager dan ooit, dan vóór "alt season".
De top100 alts op Binance zijn de afgelopen 30 dagen met 33% gezakt gemiddeld. Best pittig.

[ Voor 13% gewijzigd door Soeski op 03-11-2020 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09 13:20
Soeski schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:34:
[...]
De top100 alts op Binance zijn de afgelopen 30 dagen met 33% gezakt gemiddeld. Best pittig.
Dat noemen we gewoon Leveraged Short Season. LSS als we toch overal seizoenen voor bedenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:41
Alt season moet nog beginnen hoop ik..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
https://bitcoinmagazine.c...nel-liquidity-marketplace

Lightning Labs komt met Pool.
Earn yields met Bitcoin en LiFi.

🤘 Cypherpunks write code!

Lightning Labs is positioning this release as a step toward an ecosystem of Lightning-based financial products, which it called “LiFi.” By giving users a way to earn yield on their channels, the firm has introduced a novel service that might spur more interest in providing Lightning liquidity or inspire similar projects that help Lightning users reap rewards for their participation.

“Bitcoin-native financial products, and LiFi in particular, seek to harness the unparalleled security of the Bitcoin blockchain while creating a new generation of financial products tied to real bitcoin,” Elizabeth Stark, the CEO of Lightning Labs, told Bitcoin Magazine. “These can range from Discreet Log Contracts to Liquidity marketplaces like Pool, to bitcoin-backed assets, all of which are possible on top of Lightning.”

And Lightning Labs hopes that this is just the beginning for Pool, which might become a foundational marketplace for bitcoin-based financial services.

“As Pool matures and more markets are added, it will produce a yield curve that will provide benchmark rates of return for nascent bitcoin-native capital markets,” per the announcement.

[ Voor 80% gewijzigd door Dark Matter op 03-11-2020 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bever! schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:25:
Klinkt ook als een duurzame stijging als je het zo vertelt :)

Kortom, zo maar weer een short openen om van de presidentsgekte te profiteren. Of misschien wat dieprode alts inslaan. Twijfel.

De hoeveelheid Bitcoin die in de short zat die ik op 13.550 heb gesloten heb ik zojuist op 13.755 verkocht. Nou twijfel ik dus of ik opnieuw een short open, of maar even die gekte afwacht in fiat.

TSLA ook weer bijna +5% vandaag, fijn om te zien, die kwakkelt ook een beetje. Ik zit daar dus bewust niet groots meer in, maar ik wil er voldoende van aanhouden voor de toekomst.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
Is dit een bullflag voor XLM/BNB op 4uur, binance of is de stok te kort en laat ik hiermee zien dat ik geen kaas heb gegeten van TA?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3V50tjfzQpjUnrIOGtkHJIT_Z9s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ib4h0tNQCVGtrmOoAwGGGp6y.png?f=fotoalbum_large

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Gondor Dat zou kunnen (Het is waarschijnlijk een triangle, de flagpole is idd te kort (of zelfs nagenoeg afwezig, ook rekening houdend met de wick) voor een bullflag), maar kijk vooral ook naar het volume op dat pair. Als je bijv. datzelfde patroon niet op XLM/BTC of XLM/ETH of XLM/USD(T) ziet, maar BNB staat er bijv. tov ETH, BTC of USDT wel heel goed voor, dan kan dat maar zo in het nadeel van XLM vs BNB eindigen.

Uiteindelijk kan je overal patronen in ontdekken, de vraag is hoeveel het zien van dat patroon betekent. Het gaat om kansberekening. Bij BTC/USD zou een bullflag erg veel kunnen betekenen, lees: Een grote kans op positieve uitbraak. Bij XLM/BNB is die kans er ook, maar mogelijk een stuk kleiner omdat je toevallig een patroon kunt zien waar weinig mensen wat mee doen. En mogelijk spelen er veel grotere krachten zoals BNB vs BTC of ETH, waardoor het patroon dat je ziet niets waard is, dus een lage kans van slagen heeft.

Dus ja: Je kunt er een bullflag in zien en 4H is ook een relevante chart voor een dergelijk patroon (<4h in ieder geval niet/minder), maar de vraag is hoeveel effect dat patroon op dit pair gaat hebben. Ik geef het persoonlijk een lage of geen extra toegevoegde waarde op dit pair als je dat op de andere pairs niet ook terugziet.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 03-11-2020 22:49 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zou persoonlijk niet naar een BNB pair kijken. Als BNB daalt en XLM doet niets, dan lijkt XLM/BNB bullish, maar dat is alleen omdat BNB daalt. USDT of BTC pairs is het enige waar ik naar zou kijken op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
Duidelijk uitleg bedankt heren.

Normaal kijk ik ook niet naar deze pair maar ik schuif 'fiat' tussen kraken en binance met xlm, super goedkoop en snel. Dit keer om bnb te kopen dus vandaar deze pair.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ok, verklaar mij maar voor gek. Ik heb een Swipe Slate card :o

Na lang twijfelen, gok ik dat dit een goede entree is. Belangrijk is dat je bij deze kaart staking rewards krijgt. Die zullen vanaf overmorgen uitkomen op ongeveer 35%. De burnrate gaan langzaam omhoog, Binnenkort komen de Binance kaarten erbij. Als de prijs stabiel blijft rond deze €0.65 dan ben ik blij

Verder voorlopig dus 8% korting op m'n boodschappen en benzine.

En mochten er meer mensen zo'n kaart willen. Ik heb een refferal waarmee we beide $1500 zullen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:58:
Ok, verklaar mij maar voor gek. Ik heb een Swipe Slate card :o

Na lang twijfelen, gok ik dat dit een goede entree is. Belangrijk is dat je bij deze kaart staking rewards krijgt. Die zullen vanaf overmorgen uitkomen op ongeveer 35%. De burnrate gaan langzaam omhoog, Binnenkort komen de Binance kaarten erbij. Als de prijs stabiel blijft rond deze €0.65 dan ben ik blij

Verder voorlopig dus 8% korting op m'n boodschappen en benzine.

En mochten er meer mensen zo'n kaart willen. Ik heb een refferal waarmee we beide $1500 zullen ontvangen
Je bent gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Gelukszoekr Jij hebt echt ballen en je gaat er gewoon voor, wel mooi om te zien. Maar je bent dus vandaag ook 3.680 Dollar verloren door de daling van SXP, zonder garantie dat dat bedrag er morgen of over 5 weken of 2 maanden weer bij komt. En hoe verder je vanaf de start zit, des te meer mensen die vroeg zijn begonnen hun SXP gaan dumpen (daarom hebben ze de burn nodig), omdat anders de koers verwatert en niemand meer mee zal doen.

Stel nou dat je over 6 maanden eindelijk die 30k SXP kunt verkopen en er is nog 15-25% vanaf gegaan, dan moet je wel heel veel referrals scoren, veel staken en heel veel tanken en winkelen om dat terug te verdienen.

Maar voor hetzelfde geld heb je een megadeal gemaakt, dat kan maar zo. Heel benieuwd hoe dit zich ontwikkelt, hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ineens wordt alles relatief _/-\o_ B-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik had nog een Steelcard, ik kon zodoende upgrade en heb de 30k sxp gekocht op €0.65.

De Slate is volgens mij nooit zo goedkoop geweest als nu btw

het blijft een volatiele coin, en de waarde kan zeker nog een keer door de helft. In de tussentijd, de staking rewards gaan naar de 150 SXP per week. Er valt een boel over te vertellen...

tldr: no guts, no glory

[ Voor 10% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-11-2020 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

De SXP card is toch zo goed als dood? Binance heeft het opgeslokt en gebruikt SXP nu voornamelijk als deposito om het project levend te houden. Vandaar de gigantische rewards op SXP bij bijv. de Venus pools.

Anderzijds..... Heb toch de Icy White gepakt op Crypto.com, net voor de 250k. zou ingaan.

Inmiddels 8,5% rente op mijn BTC, 7,5% op ETH, 5,5% op LINK en 16% op CRO.
Gewoon de zekerheidjes :P lekker rente laten trekken totdat de markt echt in beweging komt.

Effectief kan ik met de maandelijkse cryptorente mijn hypotheek dubbel betalen, maar ik betaal bewust geen cent af op mijn hypotheek op dit moment. Schulden in fiat gaan ongetwijdeld dalen met een naderende crisis. Tijd om harde assets te kopen en de meest eenvoudige voor de nieuwe generatie gaat Bitcoin zijn. Al mijn rente gaat dus maandelijks in BTC, welke op zich maandelijks 8,5% rente trekt.

En het belangrijkste: Als ik het doe als luie trader, gaan veel meer n00bs het doen. Dit soort platforms gaan meer groeien dan de zoveelste shitcoin met blabla-usecase. Beetje een zekerheidje in dit volatiele wereldje.

edit: typfout....jaarlijks natuurlijk 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door Mooody op 04-11-2020 12:30 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
14K. incoming? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:01
Done! Election night én een leuke bitcoin rally om te volgen vannacht hopelijk:)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24
Binance heeft henk en Ingrid betaling geregeld ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Dit doet me wel eens denken aan de Charts
YouTube: The Mandelbrot Set - The only video you need to see!

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
EnderQ schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:04:
Binance heeft henk en Ingrid betaling geregeld ideal
Vreemd want dat kon al een behoorlijke poos bij binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:06:
@Gelukszoekr Jij hebt echt ballen en je gaat er gewoon voor, wel mooi om te zien. Maar je bent dus vandaag ook 3.680 Dollar verloren door de daling van SXP, zonder garantie dat dat bedrag er morgen of over 5 weken of 2 maanden weer bij komt. En hoe verder je vanaf de start zit, des te meer mensen die vroeg zijn begonnen hun SXP gaan dumpen (daarom hebben ze de burn nodig), omdat anders de koers verwatert en niemand meer mee zal doen.

Stel nou dat je over 6 maanden eindelijk die 30k SXP kunt verkopen en er is nog 15-25% vanaf gegaan, dan moet je wel heel veel referrals scoren, veel staken en heel veel tanken en winkelen om dat terug te verdienen.

Maar voor hetzelfde geld heb je een megadeal gemaakt, dat kan maar zo. Heel benieuwd hoe dit zich ontwikkelt, hou ons op de hoogte!
Maar hij heeft wel 8% korting op zijn boodschappen en benzine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:38
Mooooody schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:22:

Inmiddels 8,5% rente op mijn BTC, 7,5% op ETH, 5,5% op LINK en 16% op CRO.
Gewoon de zekerheidjes :P lekker rente laten trekken totdat de markt echt in beweging komt.

.... Al mijn rente gaat dus maandelijks in BTC, welke op zich maandelijks 8,5% rente trekt.
Jij krijgt maandelijks 8,5% rente op je BTC? Dat is niet verkeerd, waar en hoe?
Heb ook nog wel een aantal BTC op een ledger staan die niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hooli-gan schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:41:
[...]

Zulke rentes zou ik niet heel serieus nemen voor de LT, alleen leuk als de markt bullish is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:54:
[...]

Zulke rentes zou ik niet heel serieus nemen voor de LT, alleen leuk als de markt bullish is.
Zal hem vooral in een stijgende BTC zitten maar ik hou niet zo van aannames dus ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik hoop dat we vandaag nog een keertje de 14k pakken en hem kunnen vasthouden. Ben alleen bang dat de verkiezingen roet in de bullmarket strooien..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

knakworst

Get more sats!

AXS axie infinity lottery shitcoin is voorbijéén lot gewonnen. Zodra AXS binnen is gelijk omzetten naar BNB, hopelijk winstgevende deal, dat is wel het idee van een lottery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:10:
Ik hoop dat we vandaag nog een keertje de 14k pakken en hem kunnen vasthouden. Ben alleen bang dat de verkiezingen roet in de bullmarket strooien..
Eerst de Trump dump.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik denk dat trump positiever zal zijn voor crypto dan biden..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:29:
[...]

Das dan het enige positieve....

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
FijneKerst schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:37:
[...]

Das dan het enige positieve....
Ja maar wat hebben ze nu voor keuze... een bejaarde man en een gestoorde ondernemer..

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:29:
[...]

Het is echt giant douche vs turd sandwich daaro.

Je zal er op moeten stemmen, 1 van die 2.

Overigens denk ik dat ze Biden ingezet hebben met de intentie dat ie binnen afzienbare tijd aftreedt en ze een ander poppetje in kunnen zetten, zoals Kamala Harris.

Ik denk dat wie er ook wint, in grote lijnen de beleidsvoering niet veel zal veranderen.

'Merica first.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:40:
[...]

Ja maar wat hebben ze nu voor keuze... een bejaarde man en een gestoorde ondernemer..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hlrf5fLJOzlO9NqYW5f183LkQEY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Sx1LQu7DQgWszEVDv1O8XgO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

_O-

Toevallig hoorde ik beide op de radio vanmorgen, ik vond de stem van Biden wel krachtiger klinken dan die van Trump.
Die gestoorde ondernemer is ook al 74.

Biden is volgens mij slecht voor de aandelenmarkt, dus als al die gasten dan gezellig naar Bitcoin komen :*)

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:11

Liberteh

All your base belong to me

[...]

Ja maar wat hebben ze nu voor keuze... een bejaarde man en een bejaarde gestoorde ondernemer..
fixed ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

n00b vraag: lang geleden heb ik 0,1 bitcoin gekocht en die wil ik verkopen. Ik weet alleen niet meer welke wallet ik in gebruik heb. Ik heb wel de 24 (!) woorden phrase nog en het adres waar de bitoin toen naartoe gestuurd is. Hoe herstel ik dit? Het lukt me niet met bitpay of electrum (of ik doe iets fout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konijn123
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2024
Ik gebruik nu litebit, mensen hier een mening over, positief of negatief?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Konijn123 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:15:
Ik gebruik nu litebit, mensen hier een mening over, positief of negatief?
Vooral vrij duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
En wanneer er iets aan de hand is met de koers plannen ze onderhoud in.. zeggen ze.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:12:
n00b vraag: lang geleden heb ik 0,1 bitcoin gekocht en die wil ik verkopen. Ik weet alleen niet meer welke wallet ik in gebruik heb. Ik heb wel de 24 (!) woorden phrase nog en het adres waar de bitoin toen naartoe gestuurd is. Hoe herstel ik dit? Het lukt me niet met bitpay of electrum (of ik doe iets fout).
via https://www.blockchain.com/nl/wallet

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hoelang het geleden is, maar wellicht heb je ook nog recht om Bitcoin Cash en Bitcoin SV te claimen, evenals wat andere forks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

je verwacht het niet maar zelfs dat lukt niet... Als ik bij het importeren mijn ontvangst adres invul zegt ie dat het een 'invalid private key' is...??

het lijkt er op dat die twee ook niet hetzelfde zijn... |:(

[ Voor 9% gewijzigd door thejoker80 op 04-11-2020 10:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 13:41
Electrum heeft een 'Automated BIP39 recovery' functie. Die kan veel soorten seed phrases herleiden en eventuele funds vinden. Vanuit daar zou je het naar een exchange of broker kunnen sturen.

De 24 woorden NIET in een website intypen.

Eerst zorgen dat je BTC uit het adres weg is, voor je iets met BCH of BSV doet.

Weet je ook of er wellicht nog een password op je wallet zit? Dat kan het nog wat lastiger maken.

[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 04-11-2020 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

DaCoTa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:49:
[...]

Electrum heeft een 'Automated BIP39 recovery' functie. Die kan veel soorten seed phrases herleiden en eventuele funds vinden. Vanuit daar zou je het naar een exchange of broker kunnen sturen.

De 24 woorden NIET in een website intypen.

Eerst zorgen dat je BTC uit het adres weg is, voor je iets met BCH of BSV doet.

Weet je ook of er wellicht nog een password op je wallet zit? Dat kan het nog wat lastiger maken.
Die heb ik gebruikt bij Electrum. Hij maakt dan wel een wallet aan maar daar staat niks in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:52:
[...]

Die heb ik gebruikt bij Electrum. Hij maakt dan wel een wallet aan maar daar staat niks in...
Demo, je moet wat aanvinken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Gelukszoekr schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:16:
Ik had nog een Steelcard, ik kon zodoende upgrade en heb de 30k sxp gekocht op €0.65.

De Slate is volgens mij nooit zo goedkoop geweest als nu btw

het blijft een volatiele coin, en de waarde kan zeker nog een keer door de helft. In de tussentijd, de staking rewards gaan naar de 150 SXP per week. Er valt een boel over te vertellen...

tldr: no guts, no glory
Daarom dipt BNB zo!
:+

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hooli-gan schreef op woensdag 4 november 2020 @ 07:41:
[...]

Is hier vaker voorbijgekomen hoor....is niet heel spannend of eng.
Crypto.com geeft 6,5% + 2% rente op BTC.
6,5% wordt uitbetaald in BTC en 2% in CRO. Het deel CRO kun je wekelijks omzetten naar BTC. Effectief dus 8,5%.

Ik dacht dat je 10k CRO nodig had voor de 6,5% en 100k voor 8,5%. Dus je moet wel eerst wat geld investeren in Crypto.com. Dat kan natuurlijk wel een dingetje zijn voor veel mensen, want het is gewoon een veredeld pyramidespel. Maar goed, dat is het bankensysteem ook en dat gaat ook al best lang mee :)

En inderdaad, zou dit niet met je hele portfolio doen :+ Aan de andere kant is het natuurlijk een stuk stabieler dan dat yield farming, omdat Crypto.com gewoon een gecentraliseerd bedrijf is (met inmiddels 5 miljoen actieve users én het belang om haar klanten tevreden te houden).

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 04-11-2020 11:09 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

DaCoTa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:54:
[...]

Demo, je moet wat aanvinken:
[Twitter]
het gaat goed tot 'detect existing account', daar wordt niks gevonden bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:11:
[...]
het gaat goed tot 'detect existing account', daar wordt niks gevonden bij mij...
Wellicht toch een passphrase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
Nexo.io heeft dat ook. 6% rente op BTC, en 8% als je de rente laat uitbetalen in NEXO tokens. Hier is verder geen investering in NEXO voor nodig.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

DaCoTa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:12:
[...]

Wellicht toch een passphrase?
wat bedoel je daarmee? Dat mijn gebruikte phrase wellicht niet goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:14:
[...]
wat bedoel je daarmee? Dat mijn gebruikte phrase wellicht niet goed is?
Nee, naast de 24 woorden kun je zelf een eigen password kiezen bij het aanmaken van een wallet, een 25e zelf gekozen woord. Als je dat niet hebt, kom je op een ander adres uit.

Als je in electrum kijkt, krijg je dan hetzelfde adres als dat je al had? En als je dat adres invult in een block explorer (b.v. http://blockchair.com/), staat er dan nog wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Mooooody schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:07:
[...]

Is hier vaker voorbijgekomen hoor....is niet heel spannend of eng.
Crypto.com geeft 6,5% + 2% rente op BTC.
6,5% wordt uitbetaald in BTC en 2% in CRO. Het deel CRO kun je wekelijks omzetten naar BTC. Effectief dus 8,5%.

Ik dacht dat je 10k CRO nodig had voor de 6,5% en 100k voor 8,5%. Dus je moet wel eerst wat geld investeren in Crypto.com. Dat kan natuurlijk wel een dingetje zijn voor veel mensen, want het is gewoon een veredeld pyramidespel. Maar goed, dat is het bankensysteem ook en dat gaat ook al best lang mee :)

En inderdaad, zou dit niet met je hele portfolio doen :+ Aan de andere kant is het natuurlijk een stuk stabieler dan dat yield farming, omdat Crypto.com gewoon een gecentraliseerd bedrijf is (met inmiddels 5 miljoen actieve users én het belang om haar klanten tevreden te houden).
250k CRO en % is p/a, dus niet maandelijks. Misschien krijg je maandelijks uitgekeerd, maar niet de 8,5% over je ingelegde BTC. Of mis ik iets......

Desalniettemin is het beter dan niks, maar je maakt het hier even rooskleuriger dan werkelijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 04-11-2020 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

DaCoTa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:16:
[...]

Nee, naast de 24 woorden kun je zelf een eigen password kiezen bij het aanmaken van een wallet, een 25e zelf gekozen woord. Als je dat niet hebt, kom je op een ander adres uit.

Als je in electrum kijkt, krijg je dan hetzelfde adres als dat je al had? En als je dat adres invult in een block explorer (b.v. http://blockchair.com/), staat er dan nog wat op?
die laatste geeft niks terug.... vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:20:
[...]
die laatste geeft niks terug.... vreemd
Als blockchair niks terug geeft op dat adres dan ben ik bang dat er niks op staat? Op zijn minst zou hij oude transacties moeten laten zien. Geen typefouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

DaCoTa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:23:
[...]

Als blockchair niks terug geeft op dat adres dan ben ik bang dat er niks op staat? Op zijn minst zou hij oude transacties moeten laten zien. Geen typefouten?
je hebt gelijk, ik zie wel mijn originele transactie maar ook dat de de balance 0 is..... Zou je niet moeten zien wanneer de balance op 0 gekomen is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9rxUbE10zrEJ9kDWvO1ySwMnjmM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Lz6wyztTRrrgt94KMwKp9ivL.png?f=fotoalbum_large

wat betekend die unspent. Ik weet dat ik destijd voor heel weinig (0,01 BTC) ripple heb gekocht maar verder niks.

[ Voor 42% gewijzigd door thejoker80 op 04-11-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hooli-gan schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:18:
[...]

250k CRO en % is p/a, dus niet maandelijks. Misschien krijg je maandelijks uitgekeerd, maar niet de 8,5% over je ingelegde BTC. Of mis ik iets......

Desalniettemin is het beter dan niks, maar je maakt het hier even rooskleuriger dan werkelijkheid.
Oh 250k sinds 2 november inderdaad. Dat is niet meer te betalen. Maar 25k is prima, zeker als je de kaart ook wilt. Heb je 6,5% rewards in BTC.

Maak het niet rooskleuriger verder toch?

Uiteraard 8,5% per jaar. Maandelijks 8,5% zou iedereen wel over de streep helpen :P
Maar goed, 8,5% op een asset waarbij je verwacht dat-ie gaat stijgen is netjes. 8,5% rente vandaag is 17% meer fiatwaarde op dat stukje PF volgend jaar, mocht BTC zijn verdubbeld qua prijs. En stress free, dat scheelt ook. Ben geen goede trader :P

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 04-11-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

zwartewoud schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:14:
Nexo.io heeft dat ook. 6% rente op BTC, en 8% als je de rente laat uitbetalen in NEXO tokens. Hier is verder geen investering in NEXO voor nodig.
Stimmt. Maar omdat ik al diep in het CRO ecosysteem zit, was dat de logische (meest eenvoudigste) keus voor mij.

En Nexo is toch een heel stuk kleiner en daarom (qua gevoel) ook wat minder stabiel. Maar tijd moet het uitwijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:11

Liberteh

All your base belong to me

thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:24:
[...]

je hebt gelijk, ik zie wel mijn originele transactie maar ook dat de de balance 0 is..... Zou je niet moeten zien wanneer de balance op 0 gekomen is?

[Afbeelding]

wat betekend die unspent. Ik weet dat ik destijd voor heel weinig (0,01 BTC) ripple heb gekocht maar verder niks.
Wil je je adres eens delen? We kunnen er niks mee zonder private key of seed ;)
Wellicht zien wij wat meer.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57

spok9

Groen...

zwartewoud schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:14:
Jawel, daarvoor moet je 10% van je holdings bij Nexo in tokens hebben, anders kreeg je die 6% niet, maar 5%

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
spok9 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:34:
[...]

Jawel, daarvoor moet je 10% van je holdings bij Nexo in tokens hebben, anders kreeg je die 6% niet, maar 5%
Potverdorie, je hebt gelijk.

Ik heb er wat USDT gestald om uit te proberen. Daar krijg ik nu 8% rente op, die dus wordt uitbetaald in USDT. Die tokens laat ik verder links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:24:
[...]

[Afbeelding]

Als dat klopt, dan is dat 36UXXQ adres je wisselgeld.

Met de seed in electrum, geeft hij daar hetzelfde eerste adres weer? (3AVC1)

Zelf gebruik ik geen electrum, moet je niet een rescan triggeren voor hij oude balances terugvind? Is er iemand hier die bekender is met Electrum wellicht?a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Mooooody schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:28:
[...]

Oh 250k sinds 2 november inderdaad. Dat is niet meer te betalen. Maar 25k is prima, zeker als je de kaart ook wilt. Heb je 6,5% rewards in BTC.

Maak het niet rooskleuriger verder toch?

Uiteraard 8,5% per jaar. Maandelijks 8,5% zou iedereen wel over de streep helpen :P
Maar goed, 8,5% op een asset waarbij je verwacht dat-ie gaat stijgen is netjes. 8,5% rente vandaag is 17% meer fiatwaarde op dat stukje PF volgend jaar, mocht BTC zijn verdubbeld qua prijs. En stress free, dat scheelt ook. Ben geen goede trader :P
naja...je zei zelf 8,5% maandelijks :P :P . Dus een klein beetje rooskleuriger dan de werkelijkheid ;)

Ik heb per ongeluk een gratis CC aangevraagd bij hun en ben nog in afwachting daarvan, kan nu dus niet upgraden omdat er staat "issued". Wellicht dat ik hem in de toekomst upgrade. Voorlopig gebruik ik nogsteeds de binance kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hooli-gan schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:55:
[...]

naja...je zei zelf 8,5% maandelijks :P :P . Dus een klein beetje rooskleuriger dan de werkelijkheid ;)
Lees het nu pas. Excuus, domme fout. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
@Mooooody Had je niet liever de CRO ingezet voor de Crypto.com Supercharger? Rendabeler? Ook erg benieuwd waarom je CRO boven SXP kiest? Voor hetzelfde geld heb je daar ook die 8% maar zit iig Binance de munt nog te pushen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-YYUodVynxfIE_3kkPaWFHLPHo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y7DrjlxMTf5EWmqm8RAbvZqE.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En AXS de deur uit voor 360 USDT. 160 USDT winst via shitcoin lottery binance.

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 04-11-2020 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

volt22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:59:
@Mooooody Had je niet liever de CRO ingezet voor de Crypto.com Supercharger? Rendabeler? Ook erg benieuwd waarom je CRO boven SXP kiest? Voor hetzelfde geld heb je daar ook die 8% maar zit iig Binance de munt nog te pushen?

[Afbeelding]
Heb CRO voor de kaart en op de exchange (voor Syndicate). Zodra die van de exchange uit de stake komt, ga ik het misschien gebruiken voor de Supercharger of anders inwisselen voor BTC. (waarschijnlijk het laatste...)

Toen ik de CRO nodig had voor een kaart, was SXP er nog niet. Verder is het CRO-platform wel wat uitgebreider (Swipe/SXP is alleen de kaart toch?).
Tevens heb je voor die 8%-kaart van Swipe 30.000 SXP nodig, dat is $22.500. Voor de 5%-kaart van CRO had je destijds 100k CRO nodig, dat is $7.700. Nogal een verschil....

De 4%-Swipe-kaart is volgens mij de beste deal. Misschien dat ik die er nog wel bij neem als SXP nog wat verder zakt. Niet perse om mee te betalen, wel om in het ecosysteem te zitten. Dit soort initiatieven hebben heel veel ruimte om te groeien als de adoptie toeneemt, dus zal de token ook in waarde stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uNoTopia
Ik ben helemaal klaar met alles dat niet BTC is. Gisteren alle LTC verkocht, vanmiddag wat ETH. Ik geef ETH nog een kansje, zit nu 85% in BTC en 15% in ETH.

Laat BTC nu maar knallen

[ Voor 14% gewijzigd door uNoTopia op 04-11-2020 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Snap niet dat er nog mensen in CRO zitten? Die hebben toch eigenlijk gewoon mensen zitten bedonderen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

DAMAGE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:17:
Snap niet dat er nog mensen in CRO zitten? Die hebben toch eigenlijk gewoon mensen zitten bedonderen?
Tja, welk bedrijf niet? Heb meer op Binance staan en die bedonderen ook iedereen. Schrikt mij persoonlijk niet zo af...

Ik geloof dat mijn funds veiliger zijn bij Crypto.com, dan bij Binance....om een voorbeeld te noemen.
Crypto.com heeft alles in cold storage staan en geeft binnenkort (zo gaat t gerucht) 100% terugbetaalgarantie van je funds bij hacks. Dat gaat adoptie verder opdrijven natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 04-11-2020 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:17:
Ja is echt een scam dat project, 30 dagen terug moest ik 1250 euro betalen nu voor hetzelfde 1650 terwijl de koers omlaag is. :?

Dat verschil had ik jaren netflix kunnen kijken en ook nog geld over, dan heb ik het niet eens over die 180 dagen dat je je geld kwijt bent, en die supply van ze.

Blij dat ik niet was ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Slux schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:24:
[...]

Ja is echt een scam dat project, 30 dagen terug moest ik 1250 euro betalen nu voor hetzelfde 1650 terwijl de koers omlaag is. :?

Dat verschil had ik jaren netflix kunnen kijken en ook nog geld over, dan heb ik het niet eens over die 180 dagen dat je je geld kwijt bent, en die supply van ze.

Blij dat ik niet was ingestapt.
Ze reguleren de koers van CRO uiteraard zelf, maar dat gebeurt bij bijv. SXP natuurlijk ook :)
Ik denk dat je er voor de lange termijn in moet (durven) blijven zitten, om er echt van te profiteren. Begon bij mij ook als een test....beetje snuffelen. Voor je het weet wordt je steeds verder het ecosysteem ingetrokken. Vind dat interessant, betekent namelijk dat het werkt...en dat er nog heel veel klanten bij gaan komen.

Daarbij: de koers van CRO moet over een bepaalde tijdspanne omhoog gaan, anders haken klanten af. Ze willen marktleider blijven, dus ze moeten concurrerend blijven.
Je ziet dat ze de prijs nu tot de oude support hebben verlaagd, zodat ze de vereiste stakes konden verhogen. Straks volgt wat goed nieuws....en daarna moet de prijs weer langzaam opkrabbelen. Heel voorspelbaar allemaal.

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 04-11-2020 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Mooooody schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:27:
[...]

Ze reguleren de koers van CRO uiteraard zelf, maar dat gebeurt bij bijv. SXP natuurlijk ook :)
Ik denk dat je er voor de lange termijn in moet (durven) blijven zitten, om er echt van te profiteren. Begon bij mij ook als een test....beetje snuffelen. Voor je het weet wordt je steeds verder het ecosysteem ingetrokken. Vind dat interessant, betekent namelijk dat het werkt...en dat er nog heel veel klanten bij gaan komen.

Daarbij: de koers van CRO moet over een bepaalde tijdspanne omhoog gaan, anders haken klanten af. Ze willen marktleider blijven, dus ze moeten concurrerend blijven.
Je ziet dat ze de prijs nu tot de oude support hebben verlaagd, zodat ze de vereiste stakes konden verhogen. Straks volgt wat goed nieuws....en daarna moet de prijs weer langzaam opkrabbelen. Heel voorspelbaar allemaal.
Helemaal met je eens dat Swipe ook gemanipuleerd wordt maar is het uiteindelijk niet degene met de diepste zakken (Binance/Swipe) die het wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

volt22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:58:
[...]

Helemaal met je eens dat Swipe ook gemanipuleerd wordt maar is het uiteindelijk niet degene met de diepste zakken (Binance/Swipe) die het wint?
In de non-crypto wereld heb je honderden aanbieders van credit cards, best plek voor meer dan 1 "crypto card" toch?

Daarbij is CRO nog verreweg de marktleider. Swipe komt net kijken, eerst ff afwachten of ze het kunnen waarmaken. Heeft iemand zijn Swipe kaart al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 23:43
Ondertussen zit ik al 2 maanden op m'n CRO kaart te wachten. Adres geverifieerd, kaart is issued, maar nog steeds niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

13.9K ... kom oooopppp ... 14K en to the MOOOOON

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Driemaal is scheepsrecht toch... Bitcoin 14K >.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Bitcoin 12k. In euro's :)

Benieuwd of de 14k in dollars er zo echt aan gaat. We zijn er doorheen, maar hij moet ff door pompen...

[ Voor 25% gewijzigd door Richh op 04-11-2020 17:19 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 19:42

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:53
Mooooody schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:23:
[...]

Tja, welk bedrijf niet? Heb meer op Binance staan en die bedonderen ook iedereen. Schrikt mij persoonlijk niet zo af...
Hoe bedoel je bedonderen iedereen, met wat?
Ik geloof dat mijn funds veiliger zijn bij Crypto.com, dan bij Binance....om een voorbeeld te noemen.
Crypto.com heeft alles in cold storage staan en geeft binnenkort (zo gaat t gerucht) 100% terugbetaalgarantie van je funds bij hacks. Dat gaat adoptie verder opdrijven natuurlijk.
Dacht dat Binance ook een groot deel in cold opslag had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
1BTC = 13,999,98 op CMC. :)

En 14k+ inmiddels 8)

[ Voor 31% gewijzigd door PWSteal op 04-11-2020 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koopje, ik rond het graag af naar 14k :) d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 19:42
14k toch mooi organisch genomen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:57
Nu is BTC nog in de uitverkoop :D

Zou wel lekker zijn als we de hourly boven de 14K af kunnen sluiten

[ Voor 51% gewijzigd door Bartske op 04-11-2020 17:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

When 15k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uNoTopia
uNoTopia schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:10:
Ik ben helemaal klaar met alles dat niet BTC is. Gisteren alle LTC verkocht, vanmiddag wat ETH. Ik geef ETH nog een kansje, zit nu 85% in BTC en 15% in ETH.

Laat BTC nu maar knallen
Fijn om te zien dat ETH omhoog schiet nadat ik na 100 jaar holden een deel verkocht heb. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tqnJqevF9dSjfh7MSdindjxiR4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/87aSC3D7YQ6BJJf7zFHWpSG3.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bartske schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:46:
Nu is BTC nog in de uitverkoop :D

Zou wel lekker zijn als we de hourly boven de 14K af kunnen sluiten
Dat is gelukt op Binance, 14.025.

Edit, lijkt wel een shitcoin pump, 14.100 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 04-11-2020 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:57
knakworst schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:00:
[...]

Dat is gelukt op Binance, 14.025.
Dan nu moon, kan niet meer anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 18:15
uNoTopia schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:00:
[...]

Fijn om te zien dat ETH omhoog schiet nadat ik na 100 jaar holden een deel verkocht heb. 8)7

[Afbeelding]
Vanmiddag ook alle ETH verkocht
Pagina: 1 ... 84 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!