En 14.200. Biden effect, stimulus, stimulus, stimulus???
Heb de kaart al meer dan een maand en werkt gewoon zoals het moet? Was er iig sneller dan die van Crypto.com al had SWIPE wel echt problemen met de APP maar die zijn opgelost.Mooooody schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:03:
[...]
In de non-crypto wereld heb je honderden aanbieders van credit cards, best plek voor meer dan 1 "crypto card" toch?
Daarbij is CRO nog verreweg de marktleider. Swipe komt net kijken, eerst ff afwachten of ze het kunnen waarmaken. Heeft iemand zijn Swipe kaart al ontvangen?
Beetje t nieuws volgen toch? Pumpje zat er aan te komen met phase 0 op komst.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Buy the rumor, sell the news? Ach, BTC doet het ook prima, geen paniek.Mooooody schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:16:
[...]
Beetje t nieuws volgen toch? Pumpje zat er aan te komen met phase 0 op komst.
Higher high
MOON
HODL
LAMBO
One coin to rule them all
Bitcoin
MOON
HODL
LAMBO
One coin to rule them all
Bitcoin
[ Voor 73% gewijzigd door Dark Matter op 04-11-2020 18:33 ]
Nou, nu met weinig volume weer naar beneden? Man man man.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, ze waren vergeten mij mee te nemen.Richh schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:20:
Nou, nu met weinig volume weer naar beneden? Man man man.
Heb mijn stapel BNB maar uit staking gehaald, dat CTK levert geen drol op en ik heb ondanks dat het kansberekeningtechnisch onmogelijk is, weer geen winnende tickets voor in dit geval AXIE. BNB maar even omgezet in BTC.
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 04-11-2020 19:34 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
in electrum geeft hij helemaal niks weer..... Hij synced ook helemaal niks. Hij maakt een lege wallet aan.DaCoTa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:47:
[...]
Als dat klopt, dan is dat 36UXXQ adres je wisselgeld.
Met de seed in electrum, geeft hij daar hetzelfde eerste adres weer? (3AVC1)
Zelf gebruik ik geen electrum, moet je niet een rescan triggeren voor hij oude balances terugvind? Is er iemand hier die bekender is met Electrum wellicht?a
Het adres waarnaar de BTC destijds is gegaan is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Heb je het niet daarna alweer ergens anders heen verstuurd? Zo te zien heb je een week na ontvangst weer 0.1 verzonden.thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:56:
[...]
in electrum geeft hij helemaal niks weer..... Hij synced ook helemaal niks. Hij maakt een lege wallet aan.
***members only***
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
De lege wallet, wat is het adres daarvan? Als dat anders is dan het originele adres, heb je niet de goede wallet.thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:56:
[...]
in electrum geeft hij helemaal niks weer..... Hij synced ook helemaal niks. Hij maakt een lege wallet aan.
***members only***
ik heb maar 0.1 gekocht en toen snel voor 0.01 Ripple gekocht dacht ik.Taro schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:01:
[...]
Heb je het niet daarna alweer ergens anders heen verstuurd? Zo te zien heb je een week na ontvangst weer 0.1 verzonden.
Moet ik ff opzoeken, andere laptop... kom ik op terug.DaCoTa schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:02:
[...]
De lege wallet, wat is het adres daarvan? Als dat anders is dan het originele adres, heb je niet de goede wallet.
Dank voor de hulp trouwens allen!
@thejoker80 Dan moet dit het zijn?
Hopelijk is het niet hierheen gestuurd, want dan weet ik wel wat ermee is gebeurd
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Hopelijk is het niet hierheen gestuurd, want dan weet ik wel wat ermee is gebeurd
3BMEXw3qnTi1kP3LvjaWQyxqksMZvhe6c2
[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 04-11-2020 20:08 ]
Je kunt deze website downloaden en op een offline computer openen.thejoker80 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:03:
[...]
ik heb maar 0.1 gekocht en toen snel voor 0.01 Ripple gekocht dacht ik.
Als je dan je seed phrase invult, geeft ie je een lijst van private/public keys. Default is 20, maar je kunt dit verhogen.
Het originele adres en het adres die nog bitcoin heeft, zou hier tussen moeten staan. Als ze er niet tussen staan, dan heb je waarschijnlijk de verkeerde seed phrase te pakken.
Je kunt kiezen welke bip versie je wilt gebruiken. Afhankelijk welke wallet je hebt gebruikt, bepaalt welke bip versie je moet checken.
Maar je kunt ze allemaal checken.
Je kunt ook eerst een nieuwe wallet aanmaken, om het allemaal eens uit te proberen.
PS: gebruik op eigen risico.
https://iancoleman.io/bip39/
Ik heb deze al gebruikt om mijn private keys te krijgen, om zodoende bch etc te claimen.
/f/image/SOEy6OGQIE7MT0iuXh4jbJr4.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Dark Matter op 04-11-2020 20:41 ]
Even serieus. Hoe kun je Binance en mensen bedonderen vergelijken met dit:
https://www.tradingview.com/chart/?symbol=OKEX%3ACROBTC
Check even de dag grafiek. Dat is niet best. Dat heeft niks met een correctie te maken maar is gewoon een dump omdat de mensen bedonderd zijn. En vergeet niet dat het nog veel verder kan zakken. Persoonlijk zou ik lekker van CRO af blijven. Maar moet iedereen uiteraard zelf weten.
https://www.tradingview.com/chart/?symbol=OKEX%3ACROBTC
Check even de dag grafiek. Dat is niet best. Dat heeft niks met een correctie te maken maar is gewoon een dump omdat de mensen bedonderd zijn. En vergeet niet dat het nog veel verder kan zakken. Persoonlijk zou ik lekker van CRO af blijven. Maar moet iedereen uiteraard zelf weten.
Mooooody schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:23:
[...]
Tja, welk bedrijf niet? Heb meer op Binance staan en die bedonderen ook iedereen. Schrikt mij persoonlijk niet zo af...
Ik geloof dat mijn funds veiliger zijn bij Crypto.com, dan bij Binance....om een voorbeeld te noemen.
Crypto.com heeft alles in cold storage staan en geeft binnenkort (zo gaat t gerucht) 100% terugbetaalgarantie van je funds bij hacks. Dat gaat adoptie verder opdrijven natuurlijk.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Nu even een mooie V-shaped recovery erachteraan graag!
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 04-11-2020 21:25 ]
Verwijderd
Tja, al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Ik heb het helemaal niet zo op al die alts met flitsende kaartjes, APY locks en de hele mikmak.
Je moet echt een beetje op de top van je game zitten als je daar wat wil bijbenen en geld uit wil halen, niks voor mij.
Zou alleen maar keihard rekt gaan.
Ik hodl wel wat Bitcoin, die alts ben ik wel afgeleerd. Lijkt niet uit te maken hoe mooi je het verpakt en wat voor truukjes er uit de hoge hoed komen, op de lange termijn lijkt er telkens weer weinig van over te blijven.
Ik heb het helemaal niet zo op al die alts met flitsende kaartjes, APY locks en de hele mikmak.
Je moet echt een beetje op de top van je game zitten als je daar wat wil bijbenen en geld uit wil halen, niks voor mij.
Zou alleen maar keihard rekt gaan.
Ik hodl wel wat Bitcoin, die alts ben ik wel afgeleerd. Lijkt niet uit te maken hoe mooi je het verpakt en wat voor truukjes er uit de hoge hoed komen, op de lange termijn lijkt er telkens weer weinig van over te blijven.
Je kunt nu ook direct in Metamask cryptocurrency swappen. Niet dat het heel veel werk was om naar Uniswap te gaan, maar toch handig
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
gaat als een raket. Moet toch een keer een dip krijgen?
en dan is nog de vraag. Hoe kom ik er weer aan. Ik heb een passphrase van 24 woorden maar weet niet hoe ik mijn wallet kan herstellen... Ligt dat aan het gebruikte wachtwoord wellicht?Taro schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:04:
@thejoker80 Dan moet dit het zijn?
***members only***
[...]
Bitcoin heeft the Elections 2020 gewonnen zo te zien.
Niks moet, alles mag. Als mensen nou eens op deze manier naar dingen kijken kunnen we naar de maan.lighting_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:31:
gaat als een raket. Moet toch een keer een dip krijgen?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Naar de maan gebeurt alleen als de grote jongens gaan instappen.Crypts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:02:
[...]
Niks moet, alles mag. Als mensen nou eens op deze manier naar dingen kijken kunnen we naar de maan.
Google MS Apple en Landen.
mengenli schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:00:
Bitcoin heeft the Elections 2020 gewonnen zo te zien.
Bitcoin Lives Matter
:strip_exif()/f/image/QaVtQKO759RMtrSiuivyUnbK.jpg?f=fotoalbum_large)
Klein flufje BTC Sell order gezet op 14850 .... fingers crost 
Kan ik dit weekend weer een gratis kratje bier halen!!
Kan ik dit weekend weer een gratis kratje bier halen!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Paypal ....lighting_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:03:
[...]
Naar de maan gebeurt alleen als de grote jongens gaan instappen.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
hangt er ook vanaf wat je maan noemt natuurlijklighting_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:03:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vorige keer konden we ook zonder dus ik zie niet in waarom dat niet nog een keer kan gebeuren. Overigens zijn er al wat grote (investerings) jongens ingestapt, Paypal en Iran schijnt er ook tot aan de oksels in te zitten. MOON!lighting_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:03:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Bitcoind deed een flinke wick naar 11.237 EUR (geen idee wat dat in freedom units is) gisteravond 21:00 op bitvavo. Toevallig stond ietsje hoger mijn inkooporder.
Toch lekker.
Toch lekker.
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Zo.. vette pech manzwartewoud schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:21:
Bitcoind deed een flinke wick naar 11.237 EUR (geen idee wat dat in freedom units is) gisteravond 21:00 op bitvavo. Toevallig stond ietsje hoger mijn inkooporder.
Toch lekker.
Paypal zal zeker helpen. Over een paar weken kunnen de amerikanen BTC kopen bij PP.Crypts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:17:
[...]
Vorige keer konden we ook zonder dus ik zie niet in waarom dat niet nog een keer kan gebeuren. Overigens zijn er al wat grote (investerings) jongens ingestapt, Paypal en Iran schijnt er ook tot aan de oksels in te zitten. MOON!
De aanvraag is zo groot dat ze het max hebben verhoogd van 10 naar 15k.
kas positie
apple 190 mld dollar
google 170 mld dollar
amazone 70 mld dollar
MS 137 mld dollar
Facebook 52 mld dollar
Ze zitten op een berg dollars waarvan de koopkracht alleen maar minder wordt.
Als deze 5% gaan investeren in BTC gaan we nog wat meemaken.
[ Voor 5% gewijzigd door lighting_ op 05-11-2020 09:50 ]
Ik vraag me af of het veel gaat doen.lighting_ schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:43:
[...]
Paypal zal zeker helpen. Over een paar weken kunnen de amerikanen BTC kopen bij PP.
De aanvraag is zo groot dat ze het max hebben verhoogd van 10 naar 15k.
kas positie
apple 190 mld dollar
google 170 mld dollar
amazone 70 mld dollar
MS 137 mld dollar
Facebook 52 mld dollar
Ze zitten op een berg dollars waarvan de koopkracht alleen maar minder wordt.
Als deze 5% gaan investeren in BTC gaan we nog wat meemaken.
the crypto in your account cannot be transferred to other accounts on or off PayPal.
Je kunt dus crypto kopen en verkopen maar niet uitgeven of versturen. Ik snap dat ze voor deze variant kiezen maar echt flexibel en handig is het niet. Misschien wat early adopters die een gokje wagen en daarmee de koers tijdelijk wat opstuwen maar ik moet het nog maar zien.
Ze moeten ergens beginnen, met dit peilen ze of de interesse er is en zo ja gaan ze meer functionaliteit toevoegen.Crypts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:14:
[...]
Ik vraag me af of het veel gaat doen.
the crypto in your account cannot be transferred to other accounts on or off PayPal.
Je kunt dus crypto kopen en verkopen maar niet uitgeven of versturen. Ik snap dat ze voor deze variant kiezen maar echt flexibel en handig is het niet. Misschien wat early adopters die een gokje wagen en daarmee de koers tijdelijk wat opstuwen maar ik moet het nog maar zien.
Iedere stap richting massa-adoptie is er 1. Voor ons is het kopen van BTC via de nu beschikbare kanalen wellicht makkelijk en voelt het veilig genoeg, voor de meerderheid van de wereldbevolking is het nog steeds abracadabra. Nu platformen als PP nog laagdrempeligere en "veiligere" mogelijkheden bieden om BTC te kopen is dit zeker weer een mooie stap voorwaarts.
PayPal zal alsnog crypto funds moeten aanhouden. De vraag vergroot wel degelijk.Crypts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:14:
[...]
Ik veronderstel dat je de crypto toch wel zal kunnen gebruiken om online aankopen te doen bij aanbieders die crypto aanvaarden? Dat is toch zowat de opzet van PP.Crypts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:14:
[...]
Ben ik het deels mee eens maar als er geen incentive is om het te kopen dan zet het geen zoden aan de dijk. Voor nu is het niet meer dan een investeringsplatform en voor het gros van de mensen te volatiel en lastig te begrijpen. Kan ernaast zitten en ik ben blij met de stap die Paypal zet maar meer dan een noviteit zie ik er nog niet in.TuutjDrie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:27:
Iedere stap richting massa-adoptie is er 1. Voor ons is het kopen van BTC via de nu beschikbare kanalen wellicht makkelijk en voelt het veilig genoeg, voor de meerderheid van de wereldbevolking is het nog steeds abracadabra. Nu platformen als PP nog laagdrempeligere en "veiligere" mogelijkheden bieden om BTC te kopen is dit zeker weer een mooie stap voorwaarts.
Meer dan een virtueel getalletje is het niet als het het platform niet kan verlaten dus nee, ze hoeven in principe geen echte crypto aan te houden.Richh schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:28:
[...]
PayPal zal alsnog crypto funds moeten aanhouden. De vraag vergroot wel degelijk.
Van wat ik ervan begrijp niet. Heeft ook weinig zin met de fees die gerekend worden en de max die je mag aanhouden is niet hoog genoeg voor grote aankopen.croc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:32:
[...]
Ik veronderstel dat je de crypto toch wel zal kunnen gebruiken om online aankopen te doen bij aanbieders die crypto aanvaarden? Dat is toch zowat de opzet van PP.
Misschien mis ik iets maar voor zover ik het begrijp is het niet meer dan een veredeld soort van 'beleggen'.
Zolas gezegd met onderstaande tool kun je alle adressen zien die bij je seed (+ passphrase) horen.thejoker80 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:48:
[...]
en dan is nog de vraag. Hoe kom ik er weer aan. Ik heb een passphrase van 24 woorden maar weet niet hoe ik mijn wallet kan herstellen... Ligt dat aan het gebruikte wachtwoord wellicht?
Staan de adressen er niet tussen, dan is dat niet de seed en passphrase die je hebt gebruikt voor die bitcoin transacties, en zul je dus een andere combinatie moeten proberen.
Wil je snel uitvinden of je combinatie klopt, dan is. dit de manier.
https://iancoleman.io/bip39/
Nee. Bij betaling wordt crypto gewisseld voor fiat. De fee is overigens wel aardig hoog.croc schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:32:
[...]
Ik veronderstel dat je de crypto toch wel zal kunnen gebruiken om online aankopen te doen bij aanbieders die crypto aanvaarden? Dat is toch zowat de opzet van PP.
Is een begin en PP moet wel degelijk btc in kas houden anders gaan ze rekt wanneer btc stijgt en houders gaan omwisselen voor fiat.
Dat klopt, het zou niet per se hoeven.Crypts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:58:
Meer dan een virtueel getalletje is het niet als het het platform niet kan verlaten dus nee, ze hoeven in principe geen echte crypto aan te houden.
Echter lijkt het me sterk dat PayPal dat risico wil lopen. Als BTC +10% doet en PayPal heeft geen BTC achtergehouden, dan moeten ze 10% uit eigen zakken betalen als de user zijn 'virtual fund' weer in fiat wil omzetten. Dat 'risico' gaan ze echt niet lopen...
Verwijderd
'Wie gaat winnen denk je? Trump of Biden?'
'Ik denk Biden.'
'Beiden? Dat ken toch niet jong, ze mutten 1 van de 2 kiezen.'
Een hoogstaande opmerking gisteravond.
'Ik denk Biden.'
Geen van beiden kan wel, als ze er niet uit komen. Dan wordt het Pelosi.Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:06:
'Wie gaat winnen denk je? Trump of Biden?'
'Ik denk Biden.'
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Snap ik, het ging me even om de theorie. In de praktijk zal het wel een Litebit achtige constructie worden waarmee tegen een flinke fee BTC aangekocht wordt op het moment dat de Paypal klant het aankoopt. Ik denk niet dat ze een voorraadje in gaan slaan en zelfs dan zal het gespreid aangekocht worden en niet gek veel met de prijs doen.Richh schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:05:
[...]
Dat klopt, het zou niet per se hoeven.
Echter lijkt het me sterk dat PayPal dat risico wil lopen. Als BTC +10% doet en PayPal heeft geen BTC achtergehouden, dan moeten ze 10% uit eigen zakken betalen als de user zijn 'virtual fund' weer in fiat wil omzetten. Dat 'risico' gaan ze echt niet lopen...
Is er eigenlijk al bekend met wie ze in zee gaan om BTC aan te kopen? Dat is best interessante informatie omdat dat platform nog weleens leidend zou kunnen worden als er veel mensen instappen.
Verwijderd
De geruchten op de wandelgangen zijn Litebit.Crypts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:12:
[...]
Snap ik, het ging me even om de theorie. In de praktijk zal het wel een Litebit achtige constructie worden waarmee tegen een flinke fee BTC aangekocht wordt op het moment dat de Paypal klant het aankoopt. Ik denk niet dat ze een voorraadje in gaan slaan en zelfs dan zal het gespreid aangekocht worden en niet gek veel met de prijs doen.
Is er eigenlijk al bekend met wie ze in zee gaan om BTC aan te kopen? Dat is best interessante informatie omdat dat platform nog weleens leidend zou kunnen worden als er veel mensen instappen.
Dat zou wat zijn. Betaal je wat extra over wat extra's.
Nee ik geloof Paxos.
https://ca.reuters.com/ar...rency-idCAKBN2761L6-OCATCPayPal is teaming up with cryptocurrency firm Paxos Trust Company to offer the service.
Als ze slim zijn hebben ze al een flinke voorraad BTC gekocht voor het persbericht. Ze zullen in de maanden voor het persbericht op de achtergrond al druk bezig geweest zijn om de structuur op te zetten. Gezien de grootte van het platform zullen ze over hot en coldwallets moeten beschikken. Wat ook kan is dat ze e.e.a. uitbesteden aan bijvoorbeeld Coinbase Custody. Sowieso is Coinbase de meest logische partij met wie ze zouden samenwerken. Edit: Paxos dus. Dan is het een kleine stap naar Paxos Gold, direct je dollars omzetten naar een aan goud gelinkte stable.Crypts schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:12:
[...]
Snap ik, het ging me even om de theorie. In de praktijk zal het wel een Litebit achtige constructie worden waarmee tegen een flinke fee BTC aangekocht wordt op het moment dat de Paypal klant het aankoopt. Ik denk niet dat ze een voorraadje in gaan slaan en zelfs dan zal het gespreid aangekocht worden en niet gek veel met de prijs doen.
Ik verwacht dat ze weldegelijk een voorraad zullen aanhouden die automatisch wordt aangevuld of afgeroomd bij bij een bepaalde bandbreedte tussen vraag en voorraad.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-11-2020 11:22 ]
Of Kanye WestStokstaart schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:07:
[...]
Geen van beiden kan wel, als ze er niet uit komen. Dan wordt het Pelosi.
Yes please... als je dacht dat het niet gekker kon --> Kanye West
Bitcoin lijkt geen pauze te willen nemen. Volgens mij is er niet veel resistance meer over.
Ik ben ook benieuwd of BTC.D hier een keer punt zal maken en altcoins wat meer kans zullen krijgen.
Ik ben ook benieuwd of BTC.D hier een keer punt zal maken en altcoins wat meer kans zullen krijgen.
/f/image/OrfMPlJrLt4L2ti4OyX1W9oa.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 71% gewijzigd door HaruHaru op 05-11-2020 11:56 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
klopt. kijk naar de VPVR, vanaf hier is het dun naar boven. Zal vast nog wel een keer een naald naar benenden komen. Is alleen maar gezond. Aantal longs neemt ook stevig toe nu, dat moet af en toe ff resettenHaruHaru schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:53:
Bitcoin lijkt geen pauze te willen nemen. Volgens mij is er niet veel resistance meer over.
[Afbeelding]
Alts komen pas weer inzicht nadat BTC een nieuwe ATH neer gezet heeft. Was vorige bullruns ook. Dat lijntje wat je nu trekt gaat er 99% zeker aan. Nu in alts stappen is echt full retarded
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 05-11-2020 12:03 ]
Die gaat er vast wel aan. Lijntje is niets meer dan de trend. Maar ook trends worden gebroken. Ik ben benieuwd waar we gaan belandenanti elppa schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:00:
[...]
klopt. kijk naar de VPVR, vanaf hier is het dun naar boven. Zal vast nog wel een keer een naald naar benenden komen. Is alleen maar gezond. Aantal longs neemt ook stevig toe nu, dat moet af en toe ff resetten
Alts komen pas weer inzicht nadat BTC een nieuwe ATH neer gezet heeft. Was vorige bullruns ook. Dat lijntje wat je nu trekt gaat er 99% zeker aan. Nu in alts stappen is echt full retarded
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
wat is er met yearn.finance aan de hand? die gaat als een trein de afgrond in
Super mooie groene candles, daar worden we blij van 
Hier hoef je ook geen plaatjes aan toe te voegen, 20k is de volgende horde.
Vanochtend vroeg nog een 3x long op Bitcoin geopend, die staat ook prachtig in de plus.
Er is inderdaad weinig resistance meer over, dat geeft geen garanties natuurlijk, maar ik ben nog steeds bullish over 20k mogelijkheden. Misschien zou ik iets meer funds richting de long moeten schuiven, maar liever beheerst en niet téveel risico nemen, want er kan natuurlijk gewoon een enorme rode candle volgen.

@-Colossalman- Lees even de berichten hier terug van de afgelopen weken
Die bubble is geknapt.
Overigens een prachtige koersontwikkeling op de monthly grafiek van YFI:
Hier hoef je ook geen plaatjes aan toe te voegen, 20k is de volgende horde.
Vanochtend vroeg nog een 3x long op Bitcoin geopend, die staat ook prachtig in de plus.
Er is inderdaad weinig resistance meer over, dat geeft geen garanties natuurlijk, maar ik ben nog steeds bullish over 20k mogelijkheden. Misschien zou ik iets meer funds richting de long moeten schuiven, maar liever beheerst en niet téveel risico nemen, want er kan natuurlijk gewoon een enorme rode candle volgen.

@-Colossalman- Lees even de berichten hier terug van de afgelopen weken
Overigens een prachtige koersontwikkeling op de monthly grafiek van YFI:
:fill(white):strip_exif()/f/image/QOqhI8r8Vlsr4maWajFnx4Em.png?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 05-11-2020 12:21 ]
Voor een pyramidespel met niet-houdbare rendementen vind ik de daling nog relatief rustig gaan.-Colossalman- schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:16:
true that, sommigen denken dat de daling bij shitcoins wel geweest is....geloof mij, dat kan nog veel heftigerTuutjDrie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:29:
[...]
Voor een pyramidespel met niet-houdbare rendementen vind ik de daling nog relatief rustig gaan.
Bitconnèèèèèèèèèct.-Colossalman- schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:16:
XRP = trash
Ik heb mijn 14850 sell order er maar even afgehaald...
Die gaat er zo aan denk ik
Ik blijf het wel ff in de gaten houden tot vanavond.... kan daarna altijd nog een sell order instellen.
Ik blijf het wel ff in de gaten houden tot vanavond.... kan daarna altijd nog een sell order instellen.
Zoals het nu gaat, gaat alles er aan en weet je niet waar het eindigd ... Denk dat veel mensen nu aan boord zijn en even niet durven te verkopen ... Als er straks een aantal toch beginnen te verkopen kan het hard gaan omdat dat weer een kettingreactie veroorzaakt; heerlijk ! Net als eind 2017FijneKerst schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:28:
Ik heb mijn 14850 sell order er maar even afgehaald...
Voor ongeveer de derde of vierde keer dit jaar zit mijn inkoopbedrag er weer aan te komen

Holden was voor mij ietsje beter geweest
Maar ach, wie niet waagt...
heeft soms veel meer winst

Holden was voor mij ietsje beter geweest

heeft soms veel meer winst
Het is pas winst (of verlies) wanneer je verkoopt!
Lijkt alsof de curve steeds steiler wordt !
En daar ging de 14850 ....
Mijn lage buy orders die nog open stonden zijn er vorige week allemaal doorgegaan, maar met de explosieve stijging van BTC lijkt het erop alsof alle alt coins leeggetrokken worden. Voor m'n portfolio niet goed dus, ook al heb ik een stuk meer muntjes dan voorheen. Duidelijk geen alt season en ook de waarde alts-USDT lijkt over de gehele linie gedaald te zijn.
En daar gaat de 14900FijneKerst schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:45:
En daar ging de 14850 ....
..
Tering mensen... 15K nog voor 14:00
Don't flatten the curve!Ezekielll schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:45:
Lijkt alsof de curve steeds steiler wordt !
Zo veel leuke dingen om in de gaten te houden these days. BTC, corona-besmettingen, presidentsrace VS, en dan moet er tussendoor ook (nog eventjes dan) gewerkt worden.
Edit: Nieuwe Ryzen ook natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious op 05-11-2020 13:51 ]
Ohja, kut ... nu je het zegt...WhySoSerious schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:50:
[...]
dan moet er tussendoor ook (nog eventjes dan) gewerkt worden.
*Ander excelletje tevoorschijn tovert*
Zo....
Wellicht zit een grote jongen in te kopen en horen we het komende weken
Lang leve exponentiele groei 
Mooi moment om de Ledger wat verder aan te vullen
Mooi moment om de Ledger wat verder aan te vullen
Bitcoin is het enige wat echt van belang is. De rest is ruis.WhySoSerious schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:50:
[...]
Zo veel leuke dingen om in de gaten te houden these days. BTC, corona-besmettingen, presidentsrace VS, en dan moet er tussendoor ook (nog eventjes dan) gewerkt worden.
Even aangepast voor jeDaCoTa schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:01:
[...]
Bitcoin is nu het enige wat echt van belang is. De rest is ruis.
Ur whalecum!
Verwijderd
Het zijn zeker interessante tijden. Heel benieuwd hoe er in de toekomst op deze periode teruggekeken wordt.WhySoSerious schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:50:
[...]
Bitcoin, het huidige monetaire beleid van de centrale banken, een epidemie in een tijd dat de wereld meer verbonden is dan ooit, klimaatverandering, geopolitiek, handelsbelangen...
Benieuwd hoe we het er van af gaan brengen.
Ik denk binnen nu en 50 jaar weer een grote oorlog met alle ellende van dien, zodat de hele wereld weer even wakker is geschud en geweld en massale afslachting weer vers in ons geheugen gegrift staat. Dat zijn de momenten waarop mensen met karakter en leiderschap opstaan. Dan kunnen we daarna wellicht weer een paar stapjes vooruit als mensheid.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar de mens kennende is dat denk ik helaas wel waar het wederom op uit gaat draaien.
Of misschien hebben we er van geleerd en herschikken ze ditmaal het wereldwijde financiële stelsel op een beschaafdere manier.
Maar met 'Merica aan het roer met de dollar als wereldmunt in de kontzak, moet ik dat nog zien voor ik het geloof.
Vandaag al 2x mensen gehad die over BTC begonnen en die willen beide eigenlijk wel instappen
Er zal toch wel ergens een relief-rally komen voor de alts, ben nu aardig aan het DCA-en maar dat houd een x op hé

Er zal toch wel ergens een relief-rally komen voor de alts, ben nu aardig aan het DCA-en maar dat houd een x op hé
De tijd leert of het tij keert
Verwijderd
Tja ik heb ook nog wat digibytes gekocht op 193 sats.raq schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:07:
Vandaag al 2x mensen gehad die over BTC begonnen en die willen beide eigenlijk wel instappen![]()
![]()
Die wil ik best verkopen, maar dan wel met winst.
Voor de rest staat bijna alles in Bitcoin, dus achteraf wel de juiste keuze gemaakt om die hele regenton vol rotzooi om te wisselen.
Zo.. sla jij even een andere hoek om zeg haha...Verwijderd schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:07:
[...]
Het zijn zeker interessante tijden. Heel benieuwd hoe er in de toekomst op deze periode teruggekeken wordt.![]()
Bitcoin, het huidige monetaire beleid van de centrale banken, een epidemie in een tijd dat de wereld meer verbonden is dan ooit, klimaatverandering, geopolitiek, handelsbelangen...
Benieuwd hoe we het er van af gaan brengen.
Ik denk binnen nu en 50 jaar weer een grote oorlog met alle ellende van dien, zodat de hele wereld weer even wakker is geschud en geweld en massale afslachting weer vers in ons geheugen gegrift staat. Dat zijn de momenten waarop mensen met karakter en leiderschap opstaan. Dan kunnen we daarna wellicht weer een paar stapjes vooruit als mensheid.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar de mens kennende is dat denk ik helaas wel waar het wederom op uit gaat draaien.
Of misschien hebben we er van geleerd en herschikken ze ditmaal het wereldwijde financiële stelsel op een beschaafdere manier.
Maar met 'Merica aan het roer met de dollar als wereldmunt in de kontzak, moet ik dat nog zien voor ik het geloof.
Maar als dit gebeurd dan verwacht ik eerder dat we als mensheid terug naar de middeleeuwen gaan.
Als er nu nog een echte wereldoorlog komt, dan is het over en uit voor 80% van de wereldbevolking.
Er hoeft maar 1 gek op een verkeerde knop te drukken... zij het Nuclear of iets dat het hele internet plat legt e.d. en de hele wereld is opeens weer met zelf gemaakt pijl en boog op konijnen aan het jagen.
Zoiets als in grote delen van Afrika nu dus
Maaruh.... 14.936 nu ....15K voor 15:00 dan?
Hier zijn mijn Bitcoin verkoop orders er weer door, laat nu maar weer crashen die boel.
Nee hoor, ik hoop dat ie nog even door loopt voor de rest
Winst is winst voor mij.
Nee hoor, ik hoop dat ie nog even door loopt voor de rest
Winst is winst voor mij.
Als we zo door gaan redden we dat makkelijkFijneKerst schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:14:

Ik durf 'm niet aan.FijneKerst schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:14:
[...]
Leuk dat we allemaal naar BTC kijken, maar de echte kansen liggen elders he. Heb net wat ETH bijgekocht bijvoorbeeld.
Nu zie ik wel een kans op een kleine terugval (14.700?), om daarna de stijging weer te hervatten. Long even gesloten.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 05-11-2020 14:31 ]
Verwijderd
Ach we zullen het wel zien.FijneKerst schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:14:
[...]
Zo.. sla jij even een andere hoek om zeg haha...
Maar als dit gebeurd dan verwacht ik eerder dat we als mensheid terug naar de middeleeuwen gaan.
Als er nu nog een echte wereldoorlog komt, dan is het over en uit voor 80% van de wereldbevolking.
Er hoeft maar 1 gek op een verkeerde knop te drukken... zij het Nuclear of iets dat het hele internet plat legt e.d. en de hele wereld is opeens weer met zelf gemaakt pijl en boog op konijnen aan het jagen.
Zoiets als in grote delen van Afrika nu dus... Afrika doesn't give a shit about your wars... Afrika blijft gewoon haar ding doen.
Zolang Bitcoin maar als een atoombom inslaat bij de massa
Verkopen, when?
Denk niet dat ik het de komende jaren definitief de deur uit doe.

Vooral niet mijn mooiste plukje covidcrash bitcoin op Bitvavo
Ik verwacht een bull trap rond 15.2Taro schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:31:
Nu zie ik wel een kans op een kleine terugval (14.700?), om daarna de stijging weer te hervatten. Long even gesloten.
Ik hodle voor een paar jaar. Ik geloof de analisten die zeggen dat BTC over 3 jaar 500.000 tot een miljoen waard zal zijn
Verwijderd
technoaddict schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:34:
Ik hodle voor een paar jaar. Ik geloof de analisten die zeggen dat BTC over 3 jaar 500.000 tot een miljoen waard zal zijn

En Ripple dan?Stokstaart schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:23:
Leuk dat we allemaal naar BTC kijken, maar de echte kansen liggen elders he. Heb net wat ETH bijgekocht bijvoorbeeld.
Ik ook, maar ik wil nog even een leuke alt rally meepakken voor ik deze ook in btc zet.technoaddict schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:34:
Zero.
Daar heb ik net mn reedt mee afgeveegd, why?
Litecoin misschien? Of Dash? Tron? Nano? Hex?Stokstaart schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:44:
[...]
Daar heb ik net mn reedt mee afgeveegd, why?
Meh. Beter DOT & OCEANDaCoTa schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:45:
[...]
Litecoin misschien? Of Dash? Tron? Nano? Hex?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!