[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Heeft iemand ervaringen met trading bots?
Denk erover om het uit te proberen met wat sats....

Cryptohopper? 3commas? Napbots? ...?

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 30-10-2020 14:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 08:22
hansdegit schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Sinds jij dit opmerkte, houd ik het een beetje in de gaten.

Nu alweer 2 miljoen erbij. En toch houdt de koers zich redelijk.
Vorig jaar juli was de circulating supply al 367.909.600, dus al meer dan de 350 miljoen. Ik zou me hier niet teveel op fixeren. Goed om in de gaten te houden, maar het baart mij vooralsnog geen zorgen. Een deel van de token is in handen van medewerkers van ChainLink en die zullen zo nu en dan hun 'aandelenpakket' Link omzetten in cash waardoor de circulating supply toeneemt. En wellicht is een deel in handen van investeerders die gelijkelijk Link omzetten in andere middelen. En een aanzienlijk deel is gereserveerd voor de node operators, voor staking.

Je zou dit artikel eens door kunnen spitten:
https://insights.glassnod...alysis-of-chainlink-link/

En recenter:
https://bravenewcoin.com/...g-as-oracle-use-increases

[ Voor 12% gewijzigd door KoffieAnanas op 30-10-2020 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
hansdegit schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:56:
[...]

Sinds jij dit opmerkte, houd ik het een beetje in de gaten.

Nu alweer 2 miljoen erbij. En toch houdt de koers zich redelijk.
Ja ik denk dat ie nog wel wat kan doen ook, maar op een gegeven moment zijn er geen kopers meer om die verwatering op te pakken en zal de koers zakken, tenzij we een in bullmarkt terecht komen.

Gebeurt dat niet dan ziet het er somber uit imo, reken maar uit wat hun totale supply is en de huidige koers, het is niet realistisch dat als alles gedumpt is, de koers nog op +/- 15 usd zou staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 18:30
KoffieAnanas schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Vorig jaar juli was de circulating supply al 367.909.600, dus al meer dan de 350 miljoen. Ik zou me hier niet teveel op fixeren. Goed om in de gaten te houden, maar het baart mij vooralsnog geen zorgen. Een deel van de token is in handen van medewerkers van ChainLink en die zullen zo nu en dan hun 'aandelenpakket' Link omzetten in cash waardoor de circulating supply toeneemt. Daarnaast komt er wellicht extra bij door staking. En wellicht is een deel in handen van investeerders die gelijkelijk Link omzetten in andere middelen.

Alles wat premined is: rommel. Kan lang of kort duren maar uiteindelijk wordt de gemiddelde hodler genaaid. Tenzij je toevallig dat ene cryptoprojectje te pakken hebt dat kan uitgroeien tot een daadwerkelijk bedrijf. En dan nog heb je enkel een utility token, geen "aandelen". Wat als LINK de prijs voor de dienst waar jij een token voor hebt ineens verhoogt van 1 naar 1.000 tokens per dienst, dan is de waarde per token ineens niet meer relevant.

Momenteel is daar nog niet eens sprake van, nu is het pure speculatie dat die token in de toekomst überhaupt enige waarde zal vertegenwoordigen.

Koester de koerswinsten die je hebt gemaakt en vergeet vooral niet op tijd te verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-10-2020 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
KoffieAnanas schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Vorig jaar juli was de circulating supply al 367.909.600, dus al meer dan de 350 miljoen. Ik zou me hier niet teveel op fixeren. Goed om in de gaten te houden, maar het baart mij vooralsnog geen zorgen. Een deel van de token is in handen van medewerkers van ChainLink en die zullen zo nu en dan hun 'aandelenpakket' Link omzetten in cash waardoor de circulating supply toeneemt. Daarnaast komt er wellicht extra bij door staking. En wellicht is een deel in handen van investeerders die gelijkelijk Link omzetten in andere middelen.

En recenter:
https://bravenewcoin.com/...g-as-oracle-use-increases
je weet ook dat de top van chainlink 80% in handen heeft ?
https://etherscan.io/toke...f83e8264ecf986ca#balances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ingestapt in Ripple (die coin is nog niet dood, schijnt ook een van de grootste marktcaps te hebben), eens kijken of dit wat gaat opleveren. Nog meer mensen die ripple doen of ben ik de enige? Ik ben toch zeker niet de enige?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Salvatron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:24:
Ingestapt in Ripple (die coin is nog niet dood, schijnt ook een van de grootste marktcaps te hebben), eens kijken of dit wat gaat opleveren. Nog meer mensen die ripple doen of ben ik de enige? Ik ben toch zeker niet de enige?
Yep you are the only one ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
...schijnt ook een van de grootste marktcaps te hebben...
Kan je ook gewoon opzoeken op bvb https://coinmarketcap.com/ en staat op plek 4 qua market cap.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17
Ripple

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LVY2jhM.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 08:22
TuutjDrie schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:23:
[...]

Momenteel is daar nog niet eens sprake van, nu is het pure speculatie dat die token in de toekomst überhaupt enige waarde zal vertegenwoordigen.
Dat geldt in feite voor alle tokens, en aandelen en obligaties...

ChainLink heeft geen tekenen van een scam coin, vooralsnog. Het model erachter verklaart de circulating supply. Een groot deel van circulating supply is in handen van de grote exchanges, dus je zult zien dat een gros van link bij een klein aantal adressen is ondergebracht. Een groot deel van de non circulating supply is gereserveerd voor node operators. Die node operators concurreren onderling met elkaar. Ik zie vooralsnog geen mechanisme of andere reden dat Link gaat dumpen. Dat de circulating supply toeneemt als Link meer gebruikt gaat worden, lijkt me logisch. De hoeveelheid tokens Link die nu dagelijks verhandeld wordt neemt toe.

En nee, dit is allemaal geen garantie voor de toekomst. Maar ik laat me ook niet gek maken door anderen, ik laat mijn eigen gezond verstand erop los. Tot nu toe naar tevredenheid.

Oja, de Link doomdenkers en sceptici zijn van alle tijden... Anderhalf jaar geleden al werd voorspeld dat Link zou dumpen naar 0,10 dollar. Had ik daar toen naar geluisterd zonder zelf onderzoek te doen, had me dat heel wat centjes gescheeld... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door KoffieAnanas op 30-10-2020 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
KoffieAnanas schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:33:
[...]

Dat geldt in feite voor alle tokens, en aandelen en obligaties...

ChainLink heeft geen tekenen van een scam coin, vooralsnog. Het model erachter verklaart de circulating supply. Een groot deel van circulating supply is in handen van de grote exchanges, dus je zult zien dat een gros van link bij een klein aantal adressen is ondergebracht. Een groot deel van de non circulating supply is gereserveerd voor node operators. Die node operators concurreren onderling met elkaar. Ik zie vooralsnog geen mechanisme of andere reden dat Link gaat dumpen. Dat de circulating supply toeneemt als Link meer gebruikt gaat worden, lijkt me logisch. De hoeveelheid tokens Link die nu dagelijks verhandeld wordt neemt toe.

En nee, dit is allemaal geen garantie voor de toekomst. Maar ik laat me ook niet gek maken door anderen, ik laat mijn eigen gezond verstand erop los. Tot nu toe naar tevredenheid.
Nogmaals hier kan je ook zien wat de exchanges hebben en dat valt best wel mee.
https://etherscan.io/toke...f83e8264ecf986ca#balances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:34
Ingestapt in Ripple (die coin is nog niet dood
:o
schijnt ook een van de grootste marktcaps te hebben
Komt alleen omdat er bizar veel van beschikbaar is :P (vrijwel niks) x (heel heel heel veel) is misschien meer dan (normaal aantal coins) x (normale waarde). De laatste kan echter veel makkelijker in waarde toenemen.
Nog meer mensen die ripple doen of ben ik de enige? Ik ben toch zeker niet de enige?
Heb er 3-4 jaar geleden eens een x5 opgehaald, dat was wel leuk. Nu heb ik er 0 en dat blijven er voorlopig ook 0.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Als iemand die toch kort in alle buur-provincies van Friesland heeft gewoond - kan ik niet anders dan dit ondersteunen.

Ik help graag wel met het graven van een slootje, of het bouwen van een muur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De prijs van XRP is ongeveer gelijk aan de prijs 2 jaar terug. Sowieso hebben de oude projecten het moeilijk en doet het nieuwere spul het beter.

Komt bij XRP nog bij dat er heel veel bagholders zijn. Ik kwam een poll tegen met 2000 votes waarbij meer dan 50% nog bags heeft die onderwater staan. De verkoopdruk van XRP is daardoor veel hoger dan bij nieuwere projecten die geen bagholders hebben die op verlies staan. Niet dat XRP niet kan stijgen, maar het heeft een hoop tegen zich wat andere coins niet hebben. Komt ook nog bij dat Ripple maar blijft verkopen. Wil XRP flink stijgen moet er belachelijk veel geld in, veel en veel meer dan bij andere coins. Een hoog marketcap is eerder een nadeel dan voordeel. Ook bij BTC moet er enorm veel geld in voor grote bewegingen.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 30-10-2020 14:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:54
2017? Is that you? *O*

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Richh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:26:
Kunnen we voor de vorm niet gewoon even een dagje 13337 vasthouden? Vind ik leuk.
Danku! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Zijn denk ik weinig mensen meer die 'm snappen ;) De jonge generatie heeft nieuwerwetsere turbotaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
BTC erg bewegelijk de laatste week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Wat lullen jullie nou allemaal, Chainlink kan en gaat naar 1000 dollar.
Ik heb het op joetoep gezien en dan is dat toch gewoon zo!

YouTube: Chainlink: Is $1000 possible this market cycle?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 22:58
BTC dominance in oktober ook even gestegen van 58% naar 63%. Benieuwd of deze trend zich doorzet.
ETH schommelt rond de 11% dominance afgelopen maand. De totale crypto marketcap is de afgelopen maand met 50 mld gestegen. Maar als ik naar de koersen kijk is dat voornamelijk alleen naar BTC gegaan.

New money denken jullie? Lijkt me dat grote bedrijven een eerste stap in crypto land eerst via BTC doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Stokstaart schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:17:
[...]

Zijn denk ik weinig mensen meer die 'm snappen ;) De jonge generatie heeft nieuwerwetsere turbotaal.
38 hier. Mag ik me tot die jonge generatie rekenen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 21:38

Bever!

3

Had je tradingview op inverted staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Alcides schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:32:
BTC dominance in oktober ook even gestegen van 58% naar 63%. Benieuwd of deze trend zich doorzet.
ETH schommelt rond de 11% dominance afgelopen maand. De totale crypto marketcap is de afgelopen maand met 50 mld gestegen. Maar als ik naar de koersen kijk is dat voornamelijk alleen naar BTC gegaan.

New money denken jullie? Lijkt me dat grote bedrijven een eerste stap in crypto land eerst via BTC doen.
Geen nieuw money, nieuwe coins.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

PilatuS schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:43:
[...]

De prijs van XRP is ongeveer gelijk aan de prijs 2 jaar terug. Sowieso hebben de oude projecten het moeilijk en doet het nieuwere spul het beter.

Komt bij XRP nog bij dat er heel veel bagholders zijn. Ik kwam een poll tegen met 2000 votes waarbij meer dan 50% nog bags heeft die onderwater staan. De verkoopdruk van XRP is daardoor veel hoger dan bij nieuwere projecten die geen bagholders hebben die op verlies staan. Niet dat XRP niet kan stijgen, maar het heeft een hoop tegen zich wat andere coins niet hebben. Komt ook nog bij dat Ripple maar blijft verkopen. Wil XRP flink stijgen moet er belachelijk veel geld in, veel en veel meer dan bij andere coins. Een hoog marketcap is eerder een nadeel dan voordeel. Ook bij BTC moet er enorm veel geld in voor grote bewegingen.
Waardoor wordt de liquiditeit veroorzaakt bij ripple? Het is namelijk zo dat je toch de ripple coins kwijt kunt ondanks dat er zoveel van zijn. Hoe komt dat als zo weinig mensen hem willen hebben?
Richh schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:37:
Komt alleen omdat er bizar veel van beschikbaar is :P (vrijwel niks) x (heel heel heel veel) is misschien meer dan (normaal aantal coins) x (normale waarde). De laatste kan echter veel makkelijker in waarde toenemen.
https://coinmarketcap.com/

daar staat dat een ripple 0,24 euro waard is, wat meer is dan bijv. cardano, is niet bijna niks.

[ Voor 17% gewijzigd door Salvatron op 30-10-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
https://www.telegraaf.nl/...0-000-beleggers-miljonair

henk en Ingrid willen ook miljonair worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Salvatron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:04:
[...]
Waardoor wordt de liquiditeit veroorzaakt bij ripple? Het is namelijk zo dat je toch de ripple coins kwijt kunt ondanks dat er zoveel van zijn. Hoe komt dat als zo weinig mensen hem willen hebben?
Ik snap de vraag niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

PilatuS schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:23:
[...]

Ik snap de vraag niet helemaal :)
Ik bedoel dat als je de coin verkoopt, dan moet er een koper zijn. Wie koopt de coin? Er moet toch een zekere vraag zijn om het aanbod te compenseren want anders zou de coin naar 0 gaan, maar hij blijft zitten op ongeveer dezelfde prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:16

Liberteh

All your base belong to me

Salvatron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:26:
[...]

Ik bedoel dat als je de coin verkoopt, dan moet er een koper zijn. Wie koopt de coin? Er moet toch een zekere vraag zijn om het aanbod te compenseren want anders zou de coin naar 0 gaan, maar hij blijft zitten op ongeveer dezelfde prijs.
Loop naar de badkamer, ga voor de wastafel staan en kijk recht vooruit. :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Salvatron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:26:
[...]

Voor de grote jongens en heel veel andere mensen is crypto niets meer dan geld verdienen. Genoeg traders en bots die wel willen kopen om kleine winsten te pakken. De enige reden dat ze kopen is om over 1 uur, 1 dag of 1 week weer te verkopen, niet omdat ze de coins willen houden. XRP is al jaren aan het bloeden, dat er mee gehandeld wordt veranderd daar niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

PilatuS schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:30:
[...]

Voor de grote jongens en heel veel andere mensen is crypto niets meer dan geld verdienen. Genoeg traders en bots die wel willen kopen om kleine winsten te pakken. De enige reden dat ze kopen is om over 1 uur, 1 dag of 1 week weer te verkopen, niet omdat ze de coins willen houden. XRP is al jaren aan het bloeden, dat er mee gehandeld wordt veranderd daar niets aan.
Ja, dat is mijn bedoeling ook om die ripple weer snel te verkopen en zo een kleine winst te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Salvatron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:31:
[...]

Ja, dat is mijn bedoeling ook om die ripple weer snel te verkopen en zo een kleine winst te pakken.
Dat kan je prima doen natuurlijk, maar er zijn genoeg andere coins met meer potentie. Vrijwel alle oude coins doen het gewoon slecht tegenover het nieuwe spul en XRP is daar een goed voorbeeld van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Salvatron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:31:
[...]

Dan moet je idd genoeg nemen met klein want erg veel spread zit er niet in de prijs. Ik zou meteen bij een beetje winst verkopen en switchen naar een andere coin. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mooooody schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:09:
Heeft iemand ervaringen met trading bots?
Denk erover om het uit te proberen met wat sats....

Cryptohopper? 3commas? Napbots? ...?
Ja hallo zeg. Ik stelde toch een vraag of niet?
Wat een lui volk loopt hier rond zeg :/

spoiler:
:P

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 30-10-2020 22:49 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Mooooody schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:55:
[...]

Ja hallo zeg. Ik stelde tot een vraag of niet?

spoiler:
Ik draai Gunbot al jaren, maar verwacht niet dat het een machine is die magic internet money uitspuugt.

Het is een stuk gereedschap wat jij moet vertellen wat hij moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Mooooody Hier ervaring met https://profittrailer.com. Je kunt het gratis proberen met een nieuw Binance account, waardoor ze als referral fungeren.

Mijn ervaring: Kan leuk uitpakken in een stijgende markt, niet in een dalende (duh). Maar als ik zelf aan de knoppen zit verdien ik een stuk meer en blijf ik met minder bags zitten.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Ja hallo zeg. Ik stelde tot een vraag of niet?

spoiler:
Hier staan ook een paar topics over bots misschien kan je daar wat info vinden ?
Cryptocurrencies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ondertussen gaat EASY makkelijk verder omhoog. Vandaag weer 60%,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Danielson schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:58:
[...]

Ik draai Gunbot al jaren, maar verwacht niet dat het een machine is die magic internet money uitspuugt.

Het is een stuk gereedschap wat jij moet vertellen wat hij moet doen...
Ok, geen enthousiaseme over bots.

Ik denk dat bots met de huidige technology prima winstgevend BTC kunnen traden, maar dat in de "consumentenmarkt" alleen de middelmatige bots een optie zijn.

Tip voor trading bots-programmeurs die denken dat ze het uitgevonden hebben: Je kan beter een fee vragen over de winst. Gratis bot, maar pas betalen als de bot winst maakt. Grote database van users opbouwen en daarna payments invoeren. Bestaat vast al, maar heb geen zin om te Netscapen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 30-10-2020 23:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:02:
[...]

Ik denk dat bots met de huidige technology prima winstgevend BTC kunnen traden, maar dat in de "consumentenmarkt" alleen de middelmatige bots een optie zijn.

Tip voor trading bots-programmeurs die denken dat ze het uitgevonden hebben: Je kan beter een fee vragen over de winst. Gratis bot, maar pas betalen als de bot winst maakt. Grote database van users opbouwen en daarna payments invoeren. Bestaat vast al, maar heb geen zin om te Netscapen.
Waarom zou je een door jezelf geprogrammeerde winstgevende bot verkopen aan anderen? Als meerdere mensen dezelfde strategie gaan hanteren wordt het volume op de betreffende buy en sell orders te groot en werkt dat niet meer.

Een database van users opbouwen of het monitoren van een winstpercentage vereist verregaand inzicht in accounts en AVG/GDPR gerelateerde zaken. Daar zou ik ver van wegblijven. Je komt dan echt in de spelonken van wetgeving en geld terecht, daar moet je je niet in willen begeven.

Winstgevend BTC traden is in een zijwaartse of opgaande markt voor veel bots zeker weggelegd. Maar een mens kan dat ook prima. Waar het mis gaat is als de markt ineens omlaag gaat en je met bags blijft zitten.

Waarom programmeer je zelf niet een winstgevende bot? Zoals je het uitlegt heb je dat zo voor elkaar :)

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 30-10-2020 23:18 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:09
Mooooody schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:02:
[...]

Zeker wel enthousiasme hoor. ProfitTrailer is waar ik ervaring mee heb, maar het blijft een tool. JIJ moet invoeren wat jij wil dat de bot doet. Je bepaalt met jouw indicators, pairs en timeframes wat er moet gebeuren. Als je zelf vaak TA doet en handmatig instapt en dit weet te automatiseren in b.v. ProfitTrailer, dan kan dit prima uitpakken. KAN. Echter zijn veel traders hier gevoelstraders, doen TA analyse en zeggen dan dat ze nog niet instappen omdat ze "denken dat/verwachten dat..." --> en daar ga je al. Een bot denkt niet. Die koopt en verkoopt a.d.h.v. wat jij 'm zegt te doen. 24/7. Als jij invoert dat hij moet kopen als b.v. BTC voldoet aan alle eisen, dat doet hij dat. Terwijl je zelf de ene keer dan tóch wel of tóch niet instapt - en dus met emotie handelt.

Ik ken ook mensen die handmatig inkopen maar de bot laten verkopen. Zo mis je geen sells als je slaapt want ook het verkopen kan je helemaal specificeren, net als trailing stops etc.
Een bot gebruik je niet om alles voor je te doen - zo werkt het helaas niet. Je moet zelf invoeren wat jij wil dat er gebeurt; eventueel zelfs per pair verschillend, per timeframe, en met heel veel indicators. Het is dan ook niet bedoeld voor de mensen die zelf de hele dag aan de touwtjes willen trekken en met een schone lei willen gaan slapen (= geen posities).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mijn maandelijkse inkoopmomentje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lW7_U8Db6hVUp1W4IgeCZpHnwFM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MxWi01ah3sLp4Hs2SoR9I1yT.png?f=user_large

Inmiddels voor een groot deel ingekocht, de koers reageert er prima op :)

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 31-10-2020 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:29

knakworst

Get more sats!

Spannend of de 14k eraan gaat. Daarna grote FOMO tot 16 of zelfs 18k binnen een week berwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De website van XYFI is van een update voorzien (zeggen ze), daarnaast willen ze 28 november de airdrop uitvoeren:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ElnYSayU4AA_0nc?format=jpg&name=large

27 december willen ze gelist worden op Hotbit, OKex en Macertox. Maar dat klinkt wel erg precies en alles tegelijk.

Heel veel links doen het nog steeds niet...

De koers is inmiddels nog verder gezakt: https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5.

Heb ze een aantal dagen geleden verkocht, ik sta standby om weer in dit pareltje in te stappen, want de koers kan natuurlijk prima gaan opveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:47:
De website van XYFI is van een update voorzien (zeggen ze), daarnaast willen ze 28 november de airdrop uitvoeren:
[Afbeelding]

27 december willen ze gelist worden op Hotbit, OKex en Macertox. Maar dat klinkt wel erg precies en alles tegelijk.

Heel veel links doen het nog steeds niet...

De koers is inmiddels nog verder gezakt: https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5.

Heb ze een aantal dagen geleden verkocht, ik sta standby om weer in dit pareltje in te stappen, want de koers kan natuurlijk prima gaan opveren.
Ik heb er nu ongeveer 2.5% van en verwacht nog steeds een exit scam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:49:
[...]

Ik heb er nu ongeveer 2.5% van en verwacht nog steeds een exit scam :P
Van de totale market cap of je eigen pf? :) Jij durft. Meer dan 50 stuks begin ik niet aan.

Ze hebben trouwens wel een mooi draaiend en blauw logo:
https://twitter.com/XYearnFinance/status/1322308179804508172

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 31-10-2020 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:51:
[...]

Van de totale market cap of je eigen pf? :) Jij durft. Meer dan 50 stuks begin ik niet aan.

Ze hebben trouwens wel een mooi draaiend logo:
https://twitter.com/XYearnFinance/status/1322308179804508172
De totale mc, dom ja ik weet het, maar het was elke keer wat van de winst van andere coins die ik erin stopte dus echt pijn doet het niet.

Ja daarom juist dat logo is het helemaal voor mij, hypnotiserend zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 09:58:
[...]

De totale mc, dom ja ik weet het, maar het was elke keer wat van de winst van andere coins die ik erin stopte dus echt pijn doet het niet.
Het kan erg slim zijn, als de 40 USD aangetikt kan worden, dan kan 80 of >150 ook. Maar de kans dat de 0 opnieuw aangetikt wordt is ook groot. Ik koop sowieso weer in als de koers nog een stukje lager gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI heeft de draad ook weer opgepakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Nou... Beuk hem even door die 14k heen jongens :) zou een mooi begin van het weekend zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:00:
[...]

Het kan erg slim zijn, als de 40 USD aangetikt kan worden, dan kan 80 of >150 ook. Maar de kans dat de 0 opnieuw aangetikt wordt is ook groot. Ik koop sowieso weer in als de koers nog een stukje lager gaat.
Het is een erg riskante gok normaal doe ik het ook niet, maar tegen zo logo kan ik geen nee zeggen.

als ik op 50% van de coins een paar % kan pakken vind ik het mooi, de overige hold ik in het geval ze wel worden gelist op een exchange.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jammer dat Tweakers niet goed met dit gifje om kan gaan als avatar:
Afbeeldingslocatie: https://s.wsj.net/public/resources/images/OG-FE738_202010_M_20201029121819.gif

Dan maar weer terug naar de oude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Taro schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:21:
Jammer dat Tweakers niet goed met dit gifje om kan gaan als avatar:
[Afbeelding]

Dan maar weer terug naar de oude :)
Laat staan ziet er toch prima uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Hoppa. Wederom de 13890 USD testen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pNmtGBaK-KPfzWrpofEY_GPS-3s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yuj2FOC9z6PLq1hbSplQ1hHA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPftkWbPj6w5ufpJuJHYLzaPfoY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AFocDkLM1KarAfZ7ZggJvGTR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat mij betreft direct maar door naar de 15k.

Edit: 3x long erbij geopend, gewoon vol voor gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 31-10-2020 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Hoppakee!

Show me the money!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RLInZwOkOsOHLt6o8aH8WYnufIQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8IdIGKUBDIvvZp9EEDYBh3EO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Nieuwe top sinds juni 2019!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hoppa!! Nou vol zien te houden.

Ik kan er echt niet meer insteken om mee te helpen, heb zelfs geleend geld ingezet (via de 3x long dan he ;) ).

Knal je alts aan de kant, wissel alles in voor Bitcoin! ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Taro op 31-10-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:47

WhySoSerious

Be the change.

14K breached!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Denk niet dat het gaat houden, in het weekend zijn er altijd van die pumps met relatief lage volumes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:34

Chaes

#HODL

Nu de alt coins nog.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Slux schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:11:
Denk niet dat het gaat houden, in het weekend zijn er altijd van die pumps met relatief lage volumes.
Ik wil je er graag aan herinneren dat de grote drops niet meer voorgekomen zijn sinds Bitmex aangeklaagd is en de insider trading desk waarschijnlijk op non-actief is gezet. Doe er mee wat je wil maar ik ben voorzichtig gaan accepteren dat we wellicht geen grote drops meer krijgen. En dat was al bij 11.5k.

Ik kan me 12k testen in augustus nog wel herinneren in het weekend. 1.5k drop toen we er tegen aan tikte.

[ Voor 9% gewijzigd door Liberteh op 31-10-2020 11:16 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Alts verdienen geen ath zonder btc ath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wordt het misschien toch nog een warme kerst :+
Moet voor mij nog 4000$ stijgen voordat ik overweeg (een deel) te verkopen.
Ben aan het HODL'en sinds 2012/2013. Meeste vergaard met minen, een hoop kwijtgeraakt aan een ASIC-scam, wat domme uitgaven gedaan in de vorm van games etc (die 1,- games zijn nu héél duur haha).. Maar goed.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Kuusj schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:18:
Wordt het misschien toch nog een warme kerst :+
Moet voor mij nog 4000$ stijgen voordat ik overweeg (een deel) te verkopen.
Ben aan het HODL'en sinds 2012/2013. Meeste vergaard met minen, een hoop kwijtgeraakt aan een ASIC-scam, wat domme uitgaven gedaan in de vorm van games etc (die 1,- games zijn nu héél duur haha).. Maar goed.
FriedCat met de asicminer USB sticks?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSv2V45Dp9l83viQcEMV9XpSyLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J2mEF1saErn2FkZRV5wyQ71F.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Dark Matter op 31-10-2020 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik mis nog steeds @FijneKerst bij ons feestje.
Waar ben je jong???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Dark Matter schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:21:
[...]

FriedCat met de asicminer USB sticks?
Wel de USB-sticks, maar niet die user. Ik deed mee aan een EU-groupbuy en op de dag dat die persoon de apparaten zou gaan halen werd er niks meer vernomen. Fijne Hongaar was dat. Maar goed met de kennis van nu zou ik dat ook nooit gedaan hebben, maar als je 15 of zo bent ben je je toch iets minder bewust van bepaalde zaken (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Liberteh schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:15:
[...]

Ik wil je er graag aan herinneren dat de grote drops niet meer voorgekomen zijn sinds Bitmex aangeklaagd is en de insider trading desk waarschijnlijk op non-actief is gezet. Doe er mee wat je wil maar ik ben voorzichtig gaan accepteren dat we wellicht geen grote drops meer krijgen. En dat was al bij 11.5k.

Ik kan me 12k testen in augustus nog wel herinneren in het weekend. 1.5k drop toen we er tegen aan tikte.
Ik dacht even dat je slapende honden had wakker gemaakt toen ie net in een paar seconden naar 13500 zakte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Kuusj schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:24:
[...]

Wel de USB-sticks, maar niet die user. Ik deed mee aan een EU-groupbuy en op de dag dat die persoon de apparaten zou gaan halen werd er niks meer vernomen. Fijne Hongaar was dat. Maar goed met de kennis van nu zou ik dat ook nooit gedaan hebben, maar als je 15 of zo bent ben je je toch iets minder bewust van bepaalde zaken (helaas).
Tja, zo zijn er inderdaad veel ingetrapt toentertijd.
Dure les.

Beetje hetzelfde als met de shitcoins van nu, zelfde scam ander jasje.
Iedereen zal zijn eigen lesje moeten leren.

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Matter op 31-10-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo, zet er één even 1200 BTC in de uitverkoop op Binance, die heeft er geen vertrouwen meer in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Dark Matter schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

Tja, zo zijn er inderdaad veel ingetrapt toentertijd.
Dure les.
Ik had er nu een mooie auto van kunnen kopen ja, of een dure keuken. Maar goed ik heb er genoeg nachten van wakker gelegen destijds en ik heb er vrede mee gemaakt. Niemand is gestorven en het is maar geld. Maakt het niet minder jammer, maar zoals je zegt: dure les. Ik heb er een hoop kennis aan overgehouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Liberteh schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:15:
[...]

Zulke drops gaan we echt nog wel zien, als zo meteen een henk en ingrid instapt en de kapper begint weer over Bitcoin, dan weten de traders dat het tijd is om te verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Zulke drops gaan we echt nog wel zien, als zo meteen een henk en ingrid instapt en de kapper begint weer over Bitcoin, dan weten de traders dat het tijd is om te verkopen ;)
Tja, maar is dat bij 15.000 of bij 150.000?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Dark Matter schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Bij 150K mag hij van mij wel een dropje naar 125K doen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dark Matter schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Moeilijk ze moeten eerst nog instappen, ik hoop de 150k natuurlijk maar zie het somber in, er vloeit te weinig nieuw geld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Het is weer weekend hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Mooie mini darthmaul op de hourly. :) Zo te zien testen we nu de s/r flip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:34

Chaes

#HODL

Slux schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:42:
[...]

Moeilijk ze moeten eerst nog instappen, ik hoop de 150k natuurlijk maar zie het somber in, er vloeit te weinig nieuw geld in.
Volgens mij vloeit er juist veel geld in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Je kan het niet met zekerheid weten maar OTC transacties zijn natuurlijk niet te zien op de stats sites zoals cmc en coingecko omdat deze slechts de huidige omloop * huidige prijs uitvoeren om een marketcap te genereren. Als je daar dan je conclusies op baseert dan ben je verkeerd bezig. Vooral nieuws en holdings volgen van bedrijven die dit vanuit een regelgeving niet mogen fabriceren omdat ze beursgenoteerd zijn e.d. helpt om een beeld te vormen wat er nou daadwerkelijk allemaal gebeurd... Over The Counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Liberteh schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:57:
Je kan het niet met zekerheid weten maar OTC transacties zijn natuurlijk niet te zien op de stats sites zoals cmc en coingecko omdat deze slechts de huidige omloop * huidige prijs uitvoeren om een marketcap te genereren. Als je daar dan je conclusies op baseert dan ben je verkeerd bezig. Vooral nieuws en holdings volgen van bedrijven die dit vanuit een regelgeving niet mogen fabriceren omdat ze beursgenoteerd zijn e.d. helpt om een beeld te vormen wat er nou daadwerkelijk allemaal gebeurd... Over The Counter.
Het volume op de sites slaan ook nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

lighting_ schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:07:
[...]

Het volume op de sites slaan ook nergens op.
Hoedan?

Binance Spot:
24h Volume (USDT)
1,013,157,991.22

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:18
PilatuS schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 20:52:
Ondertussen gaat EASY makkelijk verder omhoog. Vandaag weer 60%,
En hij is nog wel verder gegaan ook zeg! Durfde er gisteren wat van in te kopen, dat is goed gegaan zo te zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Liberteh schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:15:
[...]

Hoedan?

Binance Spot:
24h Volume (USDT)
1,013,157,991.22
https://www.coindesk.com/...ylor-bitcoin-markets-data
Is naar mijn mening nog steeds een wild west. Vooral die exchanges. Het hoort erbij en uiteindelijk moeten zij ook volwassen worden anders gaan ze het verliezen van de serieuze partijen.

[ Voor 26% gewijzigd door lighting_ op 31-10-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

lighting_ schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:19:
[...]

https://www.coindesk.com/...ylor-bitcoin-markets-data
Is naar mijn mening nog steeds een wild west. Vooral die exchanges. Het hoort erbij en uiteindelijk moeten zij ook volwassen worden anders gaan ze het verliezen van de serieuze partijen.
Dat klopt en hier heb je de andere kant van het verhaal zeg maar. Trek uit beide geen concrete conclusies want de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
BITCOIN VIERT VANDAAG ZIJN 12E VERJAARDAG.

Vandaag is het precies 12 jaar geleden dat de whitepaper van ‘s werelds grootste en bekendste cryptocurrency, Bitcoin (BTC), gepubliceerd werd.

Hieperdepiep hoera! _/-\o_ *O* <3 :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:09:
BITCOIN VIERT VANDAAG ZIJN 12E VERJAARDAG.

Vandaag is het precies 12 jaar geleden dat de whitepaper van ‘s werelds grootste en bekendste cryptocurrency, Bitcoin (BTC), gepubliceerd werd.

Hieperdepiep hoera! _/-\o_ *O* <3 :9B
Hieperdepiep hoera!

<3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12
We beginnen pas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lYQyZJC-KOaT_4_WddT_72O3lxw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UoKJTFjOceKjcpSMwPGdIdA4.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen, moon lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Interactieve S2F chart is leuker: https://digitalik.net/btc/
Uitleg erbij enzo. Helpt ook bij het geheel.

*O* The Run of the Golden Bull, peepz

[ Voor 4% gewijzigd door Liberteh op 31-10-2020 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:47

WhySoSerious

Be the change.

Uitprinten, plastificeren en placemats van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Liberteh schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:57:
OTC trading heeft amper tot geen invloed op de koersen, die worden door de exchanges bepaald tenzij het hele grote ordes zijn, de OTC prijs ligt denk ik ook veel en veel lager.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
WhySoSerious schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:00:
[...]

Uitprinten, plastificeren en placemats van maken!
En huis-aan-huis laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
[...]
Ja hallo zeg. Ik stelde toch een vraag of niet?
Vraag komt eens in de zoveel maanden langs, zoek maar even in voorgaande delen. Heb daar toen alles al over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:18:
[...]

En hij is nog wel verder gegaan ook zeg! Durfde er gisteren wat van in te kopen, dat is goed gegaan zo te zien :9
Sinds ik het er voor het eerst over had heeft ie 250% gedaan. Nogal een dikke run in nog geen 4 dagen tijd. Toch wel een voordeel zo'n enorm laag marketcap, er is maar weinig nodig om dik omhoog te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 22:58
Slux schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:08:
[...]

OTC trading heeft amper tot geen invloed op de koersen, die worden door de exchanges bepaald tenzij het hele grote ordes zijn, de OTC prijs ligt denk ik ook veel en veel lager.
Ja daarom vond ik het zo raar dat Micro de btc van de beurs kocht door veel kleine transacties. OTC voor een groot bedrag lijkt met qua prijs toch goedkoper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Voor de liefhebbers, FTX heeft TSLA gelist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 20:17
Wat zijn jullie verwachtingen van de US verkiezingen op de prijs? Alhoewel BTC niet te stoppen lijkt te zijn, verwacht ik nog wel wat pullbacks in verband met de reactie van (vooral) de stockmarkets op het verkiezingsfeestje. Ik hebl net een bedrag richting de exchange gestuurd om twee weken lang dagelijks te DCA'en :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Alcides schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:31:
[...]

Ja daarom vond ik het zo raar dat Micro de btc van de beurs kocht door veel kleine transacties. OTC voor een groot bedrag lijkt met qua prijs toch goedkoper?
Dan moet er OTC wel voldoende aanbod zijn. Of Microstrategy heeft bewust de keus gemaakt om een positief effect op de prijs te hebben aangezien dat iets toevoegt aan de bullishness..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Mijn voorspelling

<==
Agorias schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:34:
Wat zijn jullie verwachtingen van de US verkiezingen op de prijs? Alhoewel BTC niet te stoppen lijkt te zijn, verwacht ik nog wel wat pullbacks in verband met de reactie van (vooral) de stockmarkets op het verkiezingsfeestje. Ik hebl net een bedrag richting de exchange gestuurd om twee weken lang dagelijks te DCA'en :).
Pagina: 1 ... 80 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!