[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:43

Liberteh

All your base belong to me

PilatuS schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

De Dow en Nasdaq doen -3% en BTC doet -.3.5%. Hoe neemt de correlatie dan af ?
Het is lastig te zien met het oog maar de p waarde is hard aan het dalen recentelijk. Heel 2020 aardig gecorreleerd maar nu zie je een diepe daling aan het einde van de chart: https://coinmetrics.io/co...on-charts/#assets=btc-s&p

Ik gaf het daarstraks toch 12 uur voordat we hier allemaal weer bullish zouden zijn? Nog steeds zuur van 2019? Dit hebben we allemaal al eens meegemaakt... in 2016/2017. En ik ook nog in 2013.

[ Voor 18% gewijzigd door Liberteh op 28-10-2020 16:42 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

knakworst schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:30:
Met de beurs dalende goed om te zien dat btc relatief goed blijft liggen in tegenstelling tot wat in maart gebeurde. Correlatie met beurs lijkt af te nemen. Zouden beleggers zich zorgen maken om de printmachines van centrale banken?
De enige correlatie die er in maart was, was dat mensen bitcoin met winst verkochten om vervolgens aandelen op de bodem in te slaan.
Met de gemaakte winsten kun je bitcoin weer spekken, hoger, hoger....

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Liberteh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Het is lastig te zien met het oog maar de p waarde is hard aan het dalen recentelijk. Heel 2020 aardig gecorreleerd maar nu zie je een diepe daling aan het einde van de chart: https://coinmetrics.io/co...on-charts/#assets=btc-s&p
BTC heeft een mooie run gemaakt terwijl de beurs dat niet deed, maar zakt de beurs gaat BTC alsnog mee omlaag. No way dat de beurs 10% zakt en BTC niet mee zakt. Dat het allemaal gelijk volledig gelijk aan elkaar loopt betekend niet dat BTC niet gevoelig is voor wat de beurs doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Liberteh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Ik gaf het daarstraks toch 12 uur voordat we hier allemaal weer bullish zouden zijn? Nog steeds zuur van 2019? Dit hebben we allemaal al eens meegemaakt... in 2016/2017. En ik ook nog in 2013.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
https://twitter.com/micha...tatus/1321422012380753921

Hij heeft wel ballen. Voor 175 mln dollar gekocht aan BTC

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 28-10-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Of ie ballen heeft hang vooral af van hoeveel geld ie heeft. Als ie 90% van zijn vermogen in BTC heeft gestopt heeft ie ballen ja, als het 30% is niet. Waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die meer van hun vermorgen in BTC hebben gestopt dan deze kerel. Ook al zou het maar om 5k gaan bij zo'n iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@uNoTopia Zit je nog in YFI? Deze gast heeft het wel zeer vaak bij het juiste eind.
[Twitter: https://twitter.com/ThinkingUSD/status/1321361217873534976]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ElZqzdwUYAET4C3?format=jpg&name=large

En de YFI uit deze transactie wordt gesplitst in delen van 15 stuks, grote kans dat die op verschillende locaties verkocht gaan worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 28-10-2020 18:15 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
PilatuS schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:04:
[...]

Of ie ballen heeft hang vooral af van hoeveel geld ie heeft. Als ie 90% van zijn vermogen in BTC heeft gestopt heeft ie ballen ja, als het 30% is niet. Waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die meer van hun vermorgen in BTC hebben gestopt dan deze kerel. Ook al zou het maar om 5k gaan bij zo'n iemand.
Volgens google 500 mln vermogen.
Arbitrair om te zeggen dat 30% niet veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:10:
[...]
Volgens google 500 mln vermogen.
Dus als BTC naar 0 zou gaan heeft nog meer dan 250 miljoen over. Niet echt een risico dus.
Arbitrair om te zeggen dat 30% niet veel is.
Ik zeg niet dat 30% niet veel is. Alleen het verschil tussen ballen hebben bij 30% of 90% is enorm. 100k in BTC stoppen kan heel veel zijn of heel weinig. Het bedrag zegt niets over of iemand ballen heeft, een percentage wel.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 28-10-2020 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Taro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:05:
@uNoTopia Zit je nog in YFI? Deze gast heeft het wel zeer vaak bij het juiste eind.
[Twitter]
[Afbeelding]

En de YFI uit deze transactie wordt gesplitst in delen van 15 stuks, grote kans dat die op verschillende locaties verkocht gaan worden.
[Twitter]
Ben er nu net uitgestapt, wat een drama.

Als ik over een uurtje terugkom dan zal die wel ineens gestegen zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
uNoTopia schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:20:
[...]

Hopelijk valt het verlies mee... Maar wel je eigen plan trekken he, niet omdat ik dit nu post.

En ja, over een uur staat hij vast weer hoger om binnen 2 dagen een nieuwe ATH neer te zetten, this is crypto :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:17

knakworst

Get more sats!

uNoTopia schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:20:
[...]

Hoe hilarisch, hij is inderdaad aan het stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Waarschijnlijk een hele newbie vraag maar kan je in Binance bij Margin Isolated 5x het zo instellen dat je nooit je "collateral' kan verkopen? Dus al je als bijvoorbeeld als collateral 5 BAND geeft en je koopt 20 BAND via 'borrowed' dat je dan ook maar 20 BAND weer kan verkopen?

Had wat BAND te hoog ingekocht dus na het zien van wat YouTube videos voorzichtig begonnen met margin trading. Mooi kleine winst gemaakt, maar de BAND vorige week te hoog had ingekocht tot twee keer toe mee verkocht voor de lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

Bever!

3

volt22 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:12:
Waarschijnlijk een hele newbie vraag maar kan je in Binance bij Margin Isolated 5x het zo instellen dat je nooit je "collateral' kan verkopen? Dus al je als bijvoorbeeld als collateral 5 BAND geeft en je koopt 20 BAND via 'borrowed' dat je dan ook maar 20 BAND weer kan verkopen?

Had wat BAND te hoog ingekocht dus na het zien van wat YouTube videos voorzichtig begonnen met margin trading. Mooi kleine winst gemaakt, maar de BAND vorige week te hoog had ingekocht tot twee keer toe mee verkocht voor de lage prijs.
Je verkoopt het aantal wat je in order zet, snap de vraag niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Bever! schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

Je verkoopt het aantal wat je in order zet, snap de vraag niet goed
Geen idee waarom ik het doe, maar ik verkoop elke keer via de 25 - 50 - 75 - 100% schuifbalk. En bij verkoop neemt Binance ook de 'collateral' coin mee. Dus stel ik zet 10 BAND in collateral en ik leen 50 BAND. Via de schuifbalk verkoop ik dan 100% MAAR dan neemt Binance ook die 10 BAND mee die ik te hoog had ingekocht een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
volt22 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:08:
[...]

Geen idee waarom ik het doe, maar ik verkoop elke keer via de 25 - 50 - 75 - 100% schuifbalk. En bij verkoop neemt Binance ook de 'collateral' coin mee. Dus stel ik zet 10 BAND in collateral en ik leen 50 BAND. Via de schuifbalk verkoop ik dan 100% MAAR dan neemt Binance ook die 10 BAND mee die ik te hoog had ingekocht een tijdje geleden.
Tuurlijk verkoop je die 10 BAND, da's het enige dat je hebt. Je hebt geen 50 BAND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

volt22 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:08:
[...]

Tik gewoon bij amount het aantal in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:23
FLM is prachtig in 1 streep naar nul aan het gaan. Heb er enkele door het BNB staken.
Had ze beter gelijk weg kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
XYFI gaat ook prima omlaag. Mooi van +-40 USD naar 13.93 USD.

Gelukkig doet https://app.uniswap.org het hier niet, anders had ik ze alweer verkocht...
knakworst schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:56:
[...]
Hoe hilarisch, hij is inderdaad aan het stijgen.
Kleine timeframes he, YFI staat inmiddels alweer een stuk lager dan toen je dat postte :)

Zou me niet verbazen als er in een paar uur tijd nog 2k af gaat richting de 10k.

[ Voor 55% gewijzigd door Taro op 28-10-2020 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Slux Heb jij XYFI nog? Ik ben er klaar mee en heb ze verkocht. Grafiekje op https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5 ziet er ook niet zo lekker uit. Aantal ETH misgelopen door ze niet eerder te verkopen, maar shit happens.

Bitcoin, Ethereum en BNB only vanaf nu voor mij. Stapt ook makkelijker uit/in richting fiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jongens de shitcoins vallen links en rechts weer eens behoorlijk door de mand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:01:
Ja jongens de shitcoins vallen links en rechts weer eens behoorlijk door de mand.
ik ben dan ook behoorlijke verliezen aan het lijden nu. Holy shit.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Salvatron schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:13:
[...]

ik ben dan ook behoorlijke verliezen aan het lijden nu. Holy shit.
Ik niet, gaat hier prima! :/ Ik gok dus op een 1D MA7 die het houdt en dat Bitcoin de weg omhoog weer heeft gevonden. Anders volgt er morgen vast nog een rodere dag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7irTonfCs2hOyvxKAxEUBjo93o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i2gI44amAOdlE5acFfixyVaS.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:24:
[...]

Ik niet, gaat hier prima! :/ Ik gok dus op een 1D MA7 die het houdt en dat Bitcoin de weg omhoog weer heeft gevonden. Anders volgt er morgen vast nog een rodere dag.
[Afbeelding]
Ja, mensen. Als jullie hadden opgelet dan werd het allemaal al bij het middelvinger patroon aangekondigd. We zijn dan ook allemaal gepast op de zijlijn gaan staan. Helaas kunnen we de trein zelf niet stoppen :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Liberteh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 23:28:
[...]

Ja, mensen. Als jullie hadden opgelet dan werd het allemaal al bij het middelvinger patroon aangekondigd. We zijn dan ook allemaal gepast op de zijlijn gaan staan. Helaas kunnen we de trein zelf niet stoppen :P
Ja mooi he die middelvinger :)

Maar omdat jullie zijn uitgestapt is de koers gedaald, vind ik niet tof. Ach, de vorige keer ben ik op de top uitgestapt en ik ga er van uit dat dit even een testje was van dit niveau, om daarna de bullrun te kunnen vervolgen. Dan maken we die rode candle van vandaag wel weer ruimschoots goed. Toch? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Hoe langer de parabolische move door gaat hoe harder we naar benee komen. Helemaal voor ath. Heerlijk gehouden... 13272 dollar momenteel terwijl de traditionele markten relatief zwaar hebben getanked. Normaal was btc iets gevoeliger hier voor. Ik vind helemaal mooi. When moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mogelijk een interessante coin voor de komende tijd.

Shitcoins gonna shitcoin natuurlijk, maar deze munt staat op Binance en heeft een extreem laag marketcap met een erg lage supply. Max 10 miljoen stuks met nog geen 600k stuks in omloop met een prijs van nog geen $3.50. Dat is eens iets anders dan een coin met 500 miljoen stuks supply met een prijs van 20 dollar.

Net zelf een paar scalps op gemaakt nadat ie werd genoemt op Twitter en flink ging, maar wie weet ook wat voor de komende tijd. Helaas alleen een ETH pair tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:56:
@Slux Heb jij XYFI nog? Ik ben er klaar mee en heb ze verkocht. Grafiekje op https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5 ziet er ook niet zo lekker uit. Aantal ETH misgelopen door ze niet eerder te verkopen, maar shit happens.

Bitcoin, Ethereum en BNB only vanaf nu voor mij. Stapt ook makkelijker uit/in richting fiat.
Holding strong, zelfs bijgekocht :F
Zo lang het nog niet in de buurt van mijn Bitmex en Dash blunders komt lig ik er niet wakker van.

Zit voor de rest zit ik 100% in fiat met crypto en de reguliere beurzen.
Vandaag eens kijken of ik daar een bounce kan pakken, crypto blijf ik nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Slux schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 06:52:
[...]

Holding strong, zelfs bijgekocht :F
Zo lang het nog niet in de buurt van mijn Bitmex en Dash blunders komt lig ik er niet wakker van.

Zit voor de rest zit ik 100% in fiat met crypto en de reguliere beurzen.
Vandaag eens kijken of ik daar een bounce kan pakken, crypto blijf ik nog even af.
Ik verwacht niet echt een bounce op de traditionele markten tot de stimulus in de VS geaccepteerd is. Er is simpelweg maar 1 reden waarom de beurzen hoger stonden dan hun ATH tijdens de grootste crisis van onze tijd en dat is niet omdat iedereen vond dat ze moesten investeren in de beurs. Nou ja, wellicht nadat ie omhoog schoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Liberteh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:19:
[...]

Ik verwacht niet echt een bounce op de traditionele markten tot de stimulus in de VS geaccepteerd is. Er is simpelweg maar 1 reden waarom de beurzen hoger stonden dan hun ATH tijdens de grootste crisis van onze tijd en dat is niet omdat iedereen vond dat ze moesten investeren in de beurs. Nou ja, wellicht nadat ie omhoog schoot ;)
Ik mag niet klagen vandaag, op de banken na staat alles in de plus hier.
Banken was zo ie zo weer een domme zet van mij, ik weet dat je ze niet moet hebben momenteel en toch pak ik ze :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:43

orf

oeps, ik trapte bijna in een Phishing mail.

Hieronder nog maar even de mail met een linkje naar een blog....
Dear client,

We regret to inform you that Ledger has experienced a security breach affecting approximately 86,000 of our customers and that the wallet associated with your e-mail address (xxxx@xxx) is within those affected by the breach.

Namely, on Wednesday, October 28th 2020, our forensics team has found several of the Ledger Live administrative servers to be infected with malware.

At this moment, it's technically impossible to conclusively assess the severity and the scope of the data breach. Due to these circumstances, we must assume that your cryptocurrency assets are at risk of being stolen.

If you're receiving this e-mail, it's because you've been affected by the breach. In order to protect your assets, please download the latest version of Ledger Live and follow the instructions to set up a new PIN for your wallet.

Sincerly,
Ledger

[ Voor 7% gewijzigd door orf op 29-10-2020 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
orf schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 09:58:
oeps, ik trapte bijna in een Phishing mail.

Hieronder nog maar even de mail met een linkje naar een blog....

[...]
Lijkt me niet dat Ledger dit ooit zo zou communiceren en er meteen een downloadlinkje aan vastknoopt. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Venus Launchpool afgelopen, en Alpha ook bijna. APY van CTK natuurlijk helemaal ingezakt. Weinig anders interessants om met BNB te doen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Crypts schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

Lijkt me niet dat Ledger dit ooit zo zou communiceren en er meteen een downloadlinkje aan vastknoopt. :)
Eens, maar de mail zag er wel overtuigend uit, vond. ik. Als je er niet op bedacht bent...

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Ja hoor, weer een pareltje gevonden.

theshitcoin.com/

Ik vindt m geinig, zijn in ieder geval eerlijk, beetje alle tegen alle onzin yearn.finance forks in. En laten we eerlijk zijn, 99% van de cryptocoins worden toch alleen maar gebruikt om te verhandelen.

En nog met een referral ook.

Ik koop er denk ik een paar, vindt t wel grappig.

[ Voor 4% gewijzigd door hsst op 29-10-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
hansdegit schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:22:
[...]

Eens, maar de mail zag er wel overtuigend uit, vond. ik. Als je er niet op bedacht bent...
...dan je gezonde verstand gebruiken. Nee dat is flauw maar daarom niet minder waar. Heb jij ook een ledger? Ik niet namelijk maar ook geen mail ontvangen. Zal vast toeval zijn maar als meer mensen met een ledger die mail hebben gekregen en mensen zonder niet is er dus wel ergens een lekje geweest. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 23:43
Crypts schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

...dan je gezonde verstand gebruiken. Nee dat is flauw maar daarom niet minder waar. Heb jij ook een ledger? Ik niet namelijk maar ook geen mail ontvangen. Zal vast toeval zijn maar als meer mensen met een ledger die mail hebben gekregen en mensen zonder niet is er dus wel ergens een lekje geweest. :)
Paar maanden terug, ja:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:52
Crypts schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:04:
[...]

Hier ook deze mail gehad van 'ledger'. Vond hem er ook wel goed uit zien en als je er niet op bedacht bent kan ik me wel voorstellen dat je er in trapt. Het lijkt ook of ze hem ook weer wat hebben aangepast, zag wat varianten langskomen met andere getallen en data.

Ook de typo in het adres was nu bij mij wel goed. Paris ipv Pari :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Egeau schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Hier ook deze mail gehad van 'ledger'. Vond hem er ook wel goed uit zien en als je er niet op bedacht bent kan ik me wel voorstellen dat je er in trapt. Het lijkt ook of ze hem ook weer wat hebben aangepast, zag wat varianten langskomen met andere getallen en data.

Ik kijk bij dit soort mails eerst naar de afzender en dan op grotere crypto sites. Als er echt iets aan de hand is lees je het daar vaak eerder dan dat je een mail krijgt. :)
Moet wel zeggen dat dergelijke mails er wel steeds professioneler uit zijn gaan zien, soms zie je echt geen verschil. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 12:49
Egeau schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

als je goed kijkt dan wordt er naar in de mail naar legder.com gelinkt ipv ledger >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Skywalker88 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

als je goed kijkt dan wordt er naar in de mail naar legder.com gelinkt ipv ledger >:)
Boefjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 20:27
Nog iemand die Swipe in de gaten houd? Hun top-tier kaart komt in de buurt van "betaalbaar".

Ik zou wel zo'n kaart willen, maar al die false beloftes maakt het wel een risico..

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
Kunnen we voor de vorm niet gewoon even een dagje 13337 vasthouden? Vind ik leuk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Richh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:26:
Kunnen we voor de vorm niet gewoon even een dagje 13337 vasthouden? Vind ik leuk.
En daarna op naar 31337 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
73331

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Mijn 12 uurs voorspelling was te voorbarig maar is het bullish gevoel al weer terug inmiddels of zijn we nog steeds zuur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Er is eigenlijk nog niks echt gebeurd sinds de vorige drop. Nu wat mooie groene kaarsjes maar we hebben nog niks terug gegained. Dus tot die tijd kijk ik nog steeds naar beneden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
DAMAGE schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:08:
Er is eigenlijk nog niks echt gebeurd sinds de vorige drop. Nu wat mooie groene kaarsjes maar we hebben nog niks terug gegained. Dus tot die tijd kijk ik nog steeds naar beneden.
zuurpruim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Ezekielll Valt wel mee hoor. Long term zijn we de bullmarkt gestart, dus het ziet er heel erg mooi uit. Goede prijsactie ook. Neemt niet weg dat je short term prima wat kunt terug testen. Ik heb gewoon geen voorkeur wat de prijs doet. Ik kijk puur naar wat de chart mij vertelt en daar handel ik op. Als je kijkt wat we de laatste weken hebben gedaan met BTC dan is dat weinig om zuur over te zijn. Maar je moet wel realistisch blijven.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:08:
Nee man. Wanneer we op weerstand zitten die meer dan 3 jaar terug gaat moet je heel bullish zijn omdat we een tijdje omhoog zijn gegaan. Wanneer de laatste 4 weekly candles groen zijn en we precies stoppen op oude weerstand, daar moet iedereen bullish zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Vergeet je ironie-teken niet anders snapt straks niemand je post :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:28:
@PilatuS Vergeet je ironie-teken niet anders snapt straks niemand je post :')
/s

:P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gewoon bullish lekker puh :+

Je moet toch wat met al die corona ellende en onrust in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

PilatuS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:23:
[...]

Nee man. Wanneer we op weerstand zitten die meer dan 3 jaar terug gaat moet je heel bullish zijn omdat we een tijdje omhoog zijn gegaan. Wanneer de laatste 4 weekly candles groen zijn en we precies stoppen op oude weerstand, daar moet iedereen bullish zijn.
Zou dit dan de set argumenten zijn voor de 1000en shorts die gevangen zitten tussen 12 en 13k?
Ik zie enkel een pullback die ik al veel eerder verwacht had. Hiermee gelijk een HL neergezet.
Maar de kans dat dit de top was is natuurlijk gewoon erg aanwezig want.... we zijn gestopt op de vorige high. </s>

Achja, we hebben allemaal onze eigen manier om onze handelstrategie vorm te geven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is zeker een mogelijkheid dat dit de tijdelijke top was. Maar het hoeft niet. Het is logisch dat we hier stoppen want om die zelfde reden zullen een boel mensen shorts geplaatst hebben of winst hebben genomen. Betekent dit dat we er niet net zo goed vol door heen kunnen blazen? Oh dat kan zeker. Maar daarom wacht je op een confirmatie daar van. That's all. Want als het wel de top was is het niet slim om hier long te gaan. Of wel?

Het maakt mij letterlijk niet uit welke kant de koers op gaat. Maar je moet je trades wel op slimme/strategische plekken zetten en niet maar luk raak ergens long of short gaan met een market order. Je moet een plan hebben. En iedereen heeft inderdaad een eigen plan. En een ander weer géén plan. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 29-10-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:44:
Het is zeker een mogelijkheid dat dit de tijdelijke top was. Maar het hoeft niet. Het is logisch dat we hier stoppen want om die zelfde reden zullen een boel mensen shorts geplaatst hebben of winst hebben genomen. Betekent dit dat we er niet net zo goed vol door heen kunnen blazen? Oh dat kan zeker. Maar daarom wacht je op een confirmatie daar van. That's all. Want als het wel de top was is het niet slim om hier long te gaan. Of wel?

Het maakt mij letterlijk niet uit welke kant de koers op gaat. Maar je moet je trades wel op slimme/strategische plekken zetten en niet maar luk raak ergens long of short gaan met een market order. Je moet een plan hebben. En iedereen heeft inderdaad een eigen plan. En een ander weer géén plan. ;)
Wachten op confirmatie is prima maar net zoals ik bull ben zijn er een hoop in dit topic perma bear tot we die niveau's door zijn. Zoals ik zei: we kijken er allemaal op onze eigen manier tegen aan. Ik krijg die fundamentals die ik er over de jaren heen ingepropt hebt echter niet meer uit. Vandaar dat ik zo bullish ben :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Liberteh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:40:
[...]

Zou dit dan de set argumenten zijn voor de 1000en shorts die gevangen zitten tussen 12 en 13k?
Ik zie enkel een pullback die ik al veel eerder verwacht had. Hiermee gelijk een HL neergezet.
Maar de kans dat dit de top was is natuurlijk gewoon erg aanwezig want.... we zijn gestopt op de vorige high. </s>

Achja, we hebben allemaal onze eigen manier om onze handelstrategie vorm te geven. :)
Je mag vinden wat je wil, maar het is onzin dat mensen bullish zouden moeten zijn op weerstand. Helemaal als iederen die dat niet is dan opeens zuur is.

Iedere keer gaat het in dit topic weer zo. Wanneer er een hoop groen is zijn mensen bullish, ook als we op dikke weerstand zitten. Gaat de boel flink omlaag is iedereen bearish. Bullish (moeten) zijn op weerstand en bearish op support is exact het omgekeerde van wat werkt als je gaat traden. Dus nee, ik ben niet bullish op 3 jaar oude weerstand en dat moeten zijn gaat nergens over. Breek de weerstand en test het als support of knal er met 10% doorheen, dan ben ik bullish. Ik zeg ook niet dat ik hier bearish ben, maar bullish op weerstand ben ik ook niet. Ik zie dit nog wel een tijd sideways gaan of wat verder zakken. Kan het dan alsnog flink door de 14k heen, tuurlijk kan dat.

Als je mensen die niet bullish zijn gaat wegzetten als zuur, terwijl niet bullish zijn op weerstand na 4 weken groen op een 3 jaar oude weerstand helemaal niet zo gek is, dan ben je in mijn ogen niet goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:17

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:30:
Nog iemand die Swipe in de gaten houd? Hun top-tier kaart komt in de buurt van "betaalbaar".

Ik zou wel zo'n kaart willen, maar al die false beloftes maakt het wel een risico..
Zeker aantrekkelijk maar ik houd toch liever BNB aan dus ik ben voor de binance card gegaan. Voor ongeveer hetzelfde bedrag heb je dan 5 procent cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

PilatuS schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:50:
[...]

Je mag vinden wat je wil, maar het is onzin dat mensen bullish zouden moeten zijn op weerstand. Helemaal als iederen die dat niet is dan opeens zuur is.

Iedere keer gaat het in dit topic weer zo. Wanneer er een hoop groen is zijn mensen bullish, ook als we op dikke weerstand zitten. Gaat de boel flink omlaag is iedereen bearish. Bullish (moeten) zijn op weerstand en bearish op support is exact het omgekeerde van wat werkt als je gaat traden. Dus nee, ik ben niet bullish op 3 jaar oude weerstand en dat moeten zijn gaat nergens over. Breek de weerstand en test het als support of knal er met 10% doorheen, dan ben ik bullish. Ik zeg ook niet dat ik hier bearish ben, maar bullish op weerstand ben ik ook niet. Ik zie dit nog wel een tijd sideways gaan of wat verder zakken. Kan het dan alsnog flink door de 14k heen, tuurlijk kan dat.

Als je mensen die niet bullish zijn gaat wegzetten als zuur, terwijl niet bullish zijn op weerstand na 4 weken groen op een 3 jaar oude weerstand helemaal niet zo gek is, dan ben je in mijn ogen niet goed bezig.
Ik zei bij de drop dat we met 12 uur allemaal weer bullish zouden zijn. Ik zei niet dat men niet bearish moest worden. Als je goed bent in shorten heb je een leuke winst kunnen pakken, toch? Ook ik heb mijn long gesloten. Maar men nam net nog niet afscheid voor langere tijd hier en ik denk echt dat dit deze keer niet nodig gaat zijn. Maar eerlijk is eerlijk: resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. :) Ik bedoel met zuur wat mensen overgehouden hebben aan de 2019 run. Ik snap dat je zuur bent als je dacht dat we toen echt naar de maan zouden gaan. Wat ging die run ook snel. Voordat je had geaccepteerd dat het een run was ging ie alweer naar beneden. Maar goed, het was nog geen tijd voor de bullrun. Dat hadden we ook kunnen bedenken aan het begin hiervan. Maar eerlijk, ik heb veel interessantere herinneringen van Bitcoin toen ik deze voor het eerst voor €2 de stuk kocht en nu. Misschien is dat het verschil. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Liberteh op 29-10-2020 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-10 08:45
Weet er iemand of poloniex nog een beetje te vertrouwen is? Ik moet eigenlijk 2fa resetten d.m.v. van paspoort. Laatste keer is dat door Mr. Sun overgenomen en zat de entiteit ergens in Afrika geloof ik. Ik weet eigenlijk niet of ik dat nog aandurf op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
We naderen ETH/BTC 0.029, naar mijn idee een mogelijke support.
Anders kunnen we nog wel eens helemaal doorzakken naar 0.024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Liberteh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:00:
Mijn 12 uurs voorspelling was te voorbarig maar is het bullish gevoel al weer terug inmiddels of zijn we nog steeds zuur? :P
Ik was nog steeds bullish (Ook binnen een mooie run kan niet iedere dag groen zijn...) en zie vandaag alweer een prachtige groene candle in mijn pf :)

Richting de top van enkele dagen geleden ga ik wel een stop loss instellen, omdat die nu nog wat moeilijker te doorbreken zal zijn.

Maar de Bitcoin 1D MA7 heeft het prima gehouden, dat kan tot een mooie >14k lancering leiden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b57JgUiVH1ulCDMHASF5OF4ld8E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V6NxTC4R5RbeH8hFchFhKKRg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
BTC gaat wel hard de laatste week, maar het lijkt er wel op alsof alle alt coins leeggetrokken worden. Schiet er uiteindelijk weinig mee op zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ypuh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:23:
BTC gaat wel hard de laatste week, maar het lijkt er wel op alsof alle alt coins leeggetrokken worden. Schiet er uiteindelijk weinig mee op zo.
Je kunt ook Bitcoin kopen ipv altcoins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Totale marketcap is stijgende... En als het wel zo is lijkt het er op dat je er bij bent voordat de grote massa weer een bitcoin bedrag krijgt te horen in het nieuws waarbij de Ingrid's zoiets hebben van "misschien moeten we daar nu toch maar eens naar gaan kijken, Henk!". Daarvoor moeten we eerst de 14k voorbij zijn.

https://www.coingecko.com/en/global_charts

[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 29-10-2020 18:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik heb nog nooit zoveel keer het woord Bitcoin horen zeggen in RTL-Z dan vandaag.
En dit keer deden ze er niet meer lacherig over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 13:09
Ypuh schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 18:23:
Inderdaad, zelfs de leveraged pairs staan veelal diep rood. BTC stijgt en shorten loopt momenteel beter. Dat komt niet zo vaak voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• volt22
knakworst schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:57:
[...]

Zeker aantrekkelijk maar ik houd toch liever BNB aan dus ik ben voor de binance card gegaan. Voor ongeveer hetzelfde bedrag heb je dan 5 procent cashback.
De Binance kaart is veel aantrekkelijker zeker omdat de SXP koers door het putje gaat. En ondanks het gratis Netflix ben je voordeliger uit met het staken van BNB's.

Na heel lang wachten vandaag eindelijk CRO kaart binnen. Prachtige verpakking..dat wel! Alleen ook CRO is door het putje heen. Zo erg zelfs dat ze (als ik het goed heb begrepen) iedereen laten bijstorten? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eMBNIZ1kxjvhRvEqdfmWvdGYM1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uZi7Nplkkn4IoZ1hce99LITG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

knakworst schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:57:
[...]

Beste is imo de combo CRO-Card + Binance Card. Neem dan voor het gemak de goedkope CRO-kaart, als je geen 10k of 100k CRO wilt staken.

De CRO-kaart (mits stake), geeft je maandelijks Netflix en Spotify als CRO-rewards. Daarbij gebruik ik de CRO-kaart als "doorvoerluik" naar meer rewards.

Daarbij de Binance Card. Met 500 BNB heb je netto 4% cashback, omdat Binance 0,9-1% fee rekent op uitgaven.

Wanneer je 2 crypto cards hebt, kun je deze rewards eenvoudig stapelen. Ik zit bij elke uitgave netto op 7% rewards (Binance netto 4% + CRO-kaart netto 3%)

Voor uitgaven met de Binance kaart, koop ik (wanneer het saldo slinkt) een stablecoin (BUSD meestal) via mijn CRO-kaart. De CRO-kaart geeft 3% cashback in CRO. Wanneer je daarna een uitgave doet met je Binance-kaart, krijg je 4% cashback in BNB. Beide rewards zet ik weekelijks om naar sats.

Mijn Curve-kaart gebruik ik om de kaarten te managen (zowel cryptokaarten, als normale creditkaarten). Ideaal is dat. https://www.curve.com/

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 29-10-2020 19:56 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

volt22 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:43:
[...]

Zo erg zelfs dat ze (als ik het goed heb begrepen) iedereen laten bijstorten? 8)7
En jij gaat daar geld heen sturen? :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

volt22 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:43:
[...]

De Binance kaart is veel aantrekkelijker zeker omdat de SXP koers door het putje gaat. En ondanks het gratis Netflix ben je voordeliger uit met het staken van BNB's.

Na heel lang wachten vandaag eindelijk CRO kaart binnen. Prachtige verpakking..dat wel! Alleen ook CRO is door het putje heen. Zo erg zelfs dat ze (als ik het goed heb begrepen) iedereen laten bijstorten? 8)7
Crypto.com controleert uiteraard de koers van CRO. Ze hopen dat door de aanstaande prijsverhoging nog veel vaste users hun stake zullen verhogen (nu kun je nog een tier omhoog voor de "oude prijs".)

Heb erover nagedacht om een Icy White te nemen, maar lijkt me niet verstandig qua investering.
Zoals het er nu uitziet, gaat een 5%-kaart rond de $22.000 kosten (250k CRO). Daarmee zullen ze weinig nieuwe klanten trekken. Ik verwacht dat ze de CRO-koers nog een eind omlaag gaan trekken (door meer CRO op de markt te spugen), zodat de prijs van die kaart zal zakken.

IMO zit je met de 10k CRO kaart (25k CRO vanaf 2-11) het beste.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 29-10-2020 20:02 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
COMP gaat overigens ook prima door het putje. 2 maanden geleden stond die nog 3x zo hoog...

Lijkt me desondanks toch nog geen mooi inkoopmomentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
https://www.forbes.com/si...-regulators/#4fe0f4632a92

Flink artikel, van scheuren in Binance worden we allemaal minder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heel even uit BTC en ETH gestapt. Hopelijk zo weer lager terugkopen.

Edit: Met 100 USD verschil weer teruggekocht. En met 100 USD winst weer verkocht. Zit nu in fiat, op BNB na.

[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 30-10-2020 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:10
Kijk frontpage level fud daar worden we bullish van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:48
Ik ben een van die 9500 wiens persoonsgegevens is buitgemaakt. Gelukkig had ik m'n Ledger op m'n werk laten bezorgen dus ze hebben mijn adres niet. Maar echt ongelofelijk dat ze zulke informatie überhaupt opslaan.

Overigens wel vreemd dat ik dan weer niet die phishing mailtjes heb gekregen. Zijn wel weer heel wat mensen ingetrapt las ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Heisenbug op 30-10-2020 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:19
Het Iran nieuws lijkt geen bullish effect te hebben.. Tenzij de prijs nu gedrukt wordt om onderin nog even snel flink in te kopen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 06:53:
Het Iran nieuws lijkt geen bullish effect te hebben.. Tenzij de prijs nu gedrukt wordt om onderin nog even snel flink in te kopen..
Iran nieuws ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:51:
Daarbij de Binance Card. Met 500 BNB heb je netto 4% cashback, omdat Binance 0,9-1% fee rekent op uitgaven.
Waar heb je deze fee's gevonden? Ik ging uit van 5%
Wanneer je 2 crypto cards hebt, kun je deze rewards eenvoudig stapelen. Ik zit bij elke uitgave netto op 7% rewards (Binance netto 4% + CRO-kaart netto 3%)

Voor uitgaven met de Binance kaart, koop ik (wanneer het saldo slinkt) een stablecoin (BUSD meestal) via mijn CRO-kaart. De CRO-kaart geeft 3% cashback in CRO. Wanneer je daarna een uitgave doet met je Binance-kaart, krijg je 4% cashback in BNB. Beide rewards zet ik weekelijks om naar sats.
Dus je koopt BUSD met de CRO kaart, en hier krijg je dan ook de 3% voor?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
Nice pf op -10% in een paar uur.

Ik blijf echt met een zak lrc zitten.. ben ik er weer ingetuind..

[ Voor 87% gewijzigd door Pelox op 30-10-2020 08:28 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:01

raq

Pelox schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:16:
Nice pf op -10% in een paar uur.

Ik blijf echt met een zak lrc zitten.. ben ik er weer ingetuind..
Ja, die gaat hard omlaag, zijn er wel meer helaas. LRC nu in de buurt van de weekly ma99, denk dat ik een koop ordertje inladder rond 900sats. Tegen beter weten in...

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 08:13:
[...]

Waar heb je deze fee's gevonden? Ik ging uit van 5%
https://www.binance.com/e...442d646438f731ccec889b830

Ze halen de fee van de rewards af, dus effectief heb je 4,1% rewards.
Het is niet helemaal duidelijk of ze in alle gevallen de fees berekenen, maar je kan er beter rekening mee houden.
Dus je koopt BUSD met de CRO kaart, en hier krijg je dan ook de 3% voor?
Jup. Dit zou je direct via je kaart kunnen doen, maar ook via PayPal (als je je CRO -of Binance-kaart aan PayPal gekoppeld hebt).

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 30-10-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 06:53:
Ik vind eerlijk gezegd beiden wat ver gezocht? Waarom zou het effect hebben? :?
Iraanse economie is niet gek groot en ligt op zijn gat, crypto gaat alleen gebruikt worden voor waarde overdracht dus netto schiet de markt er niet gek veel mee op. Het is niet dat eea investeringsmaatschappij voor miljoenen aan zijn porfolio toevoegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:03:
[...]

Iraanse economie is niet gek groot en ligt op zijn gat, crypto gaat alleen gebruikt worden voor waarde overdracht dus netto schiet de markt er niet gek veel mee op. Het is niet dat eea investeringsmaatschappij voor miljoenen aan zijn porfolio toevoegt.
Het feit dat een overheid officieel in crypto gaat is nieuws in mijn boekje. Los van welk land het dan ook is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

Het feit dat een overheid officieel in crypto gaat is nieuws in mijn boekje. Los van welk land het dan ook is..
Deed Venezuela eerder al, was niet echt een succes. :P Ik snap wel wat je bedoelt maar Iran is geen grote aansprekende partij die echt deuken kan slaan.
Ik snap wel dat het weinig tot niks met de prijs doet. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Crypts schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:03:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.stripes.com/polopoly_fs/1.625927.1586802358!/image/image.jpg_gen/derivatives/landscape_900/image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke BNB nu ook flink onderuit.

Mag best even terug naar de 16-17k sats, waar mijn buyorders staan :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu zelfs over Bitcoin in het lokale adverteerders krantje?

https://www.grootsneek.nl...tcoin-ondanks-coronavirus

Wtf. 'Friezen houden vertrouwen in Bitcoin' _O- _O- _O-

Veeg me op, serieus. Friesland pumpt die ouwe blockchain schroothoop wel even _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
voor de geinteresseerden:

https://twitter.com/travalacom/status/1322125771540959232

een smart lock is nu wel heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenburg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 14:13
Sinds de ICO al bij aanwezig. Bedrijf timmert flink aan de weg. Boekingen worden er met de maand meer. Nu elke maand ook nog eens reis tegoed boven op de 1% wat je elke maand al krijgt in AVA. Mijn volgende reis gaat sowieso weer via Travala geboekt worden. Mooi pareltje in mijn portfolio 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:51:
Ik lees nu zelfs over Bitcoin in het lokale adverteerders krantje?

https://www.grootsneek.nl...tcoin-ondanks-coronavirus

Wtf. 'Friezen houden vertrouwen in Bitcoin' _O- _O- _O-

Veeg me op, serieus. Friesland pumpt die ouwe blockchain schroothoop wel even _O-
https://fryslanonafhankelijk.petities.nl/
En dan BTC als nationale munt!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Ja joh, een heuse Frexit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Berenburg schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:06:
[...]

Sinds de ICO al bij aanwezig. Bedrijf timmert flink aan de weg. Boekingen worden er met de maand meer. Nu elke maand ook nog eens reis tegoed boven op de 1% wat je elke maand al krijgt in AVA. Mijn volgende reis gaat sowieso weer via Travala geboekt worden. Mooi pareltje in mijn portfolio 8)
Op dit moment ook? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
jazeker, azie is qua reizen relatief open. ikzelf ben vorige week een weekendje weg geweest in een hotel binnen nederland. dus er word zeker nog gereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
jasper7878 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:14:
[...]

jazeker, azie is qua reizen relatief open. ikzelf ben vorige week een weekendje weg geweest in een hotel binnen nederland. dus er word zeker nog gereist.
Gereisd wordt er wel maar wel een stuk minder, als er daarentegen maand bij maand meer boekingen bij komen bij Travala dan doen ze dus dubbel zo goed. Ik vraag me af of dat wel klopt. ;)

Ik woon vlakbij een vliegveld en ondanks een kleine opleving in de zomer is het echt fors minder met vliegbewegingen. Hiervoor kwamen er hier zo maar twee handjes vol per uur over, nu is dat hooguit 2 met tijden er tussen dat er helemaal niks overkomt. Ik weet dat reizen meer is dan alleen vliegen maar ik merk toch wel een heel duidelijk verschil. Ik kan hier ook sinds september geen directe vlucht meer boeken, niet vanaf hier maar niet ook vanaf de andere luchthaven waar dat tot voor kort geen enkel probleem was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Crypts schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Gereisd wordt er wel maar wel een stuk minder, als er daarentegen maand bij maand meer boekingen bij komen bij Travala dan doen ze dus dubbel zo goed. Ik vraag me af of dat wel klopt. ;)

Ik woon vlakbij een vliegveld en ondanks een kleine opleving in de zomer is het echt fors minder met vliegbewegingen. Hiervoor kwamen er hier zo maar twee handjes vol per uur over, nu is dat hooguit 2 met tijden er tussen dat er helemaal niks overkomt. Ik weet dat reizen meer is dan alleen vliegen maar ik merk toch wel een heel duidelijk verschil. Ik kan hier ook sinds september geen directe vlucht meer boeken, niet vanaf hier maar niet ook vanaf de andere luchthaven waar dat tot voor kort geen enkel probleem was. :)
dat covid voor een enorme daling gezorgd heeft is zeker, wellicht dat ze daarom nu ook een crowdfund actie hebben om kapitaal op te halen in ruil voor aandelen in het bedrijf. zaten binnen paar dagen al boven een miljoen dollar. kunnen ze wel weer even op vooruit denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenburg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 14:13
Crypts schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Sinds mei wordt er elke maand weer meer geboekt. Ook in oktober zullen er meer nachten geboekt zijn dan september. Uitgaande van afgelopen weekoverzicht zitten ze op de goede weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Slux schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:55:
[...]

Pas op met LINK die zijn nu al coins aan het dumpen

Circulating Supply
388.509.556 LINK
Total Supply
1.000.000.000 LINK

Dat was een paar weken terug nog 350.000.000.
Sinds jij dit opmerkte, houd ik het een beetje in de gaten.

Nu alweer 2 miljoen erbij. En toch houdt de koers zich redelijk.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Pagina: 1 ... 79 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!