[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:45:
[...]

Haha baas! Kan je je nog herinneren dat ik je sig overnam? Ik heb hem ook minimaal net zovaak gehoord als de huidige BTCUSD prijs. Als ze het tij nu nog weten te keren dan krijgen de beren een applaus van me.
Juich niet te vroeg. We kunnen ieder moment terugzakken naar de 6k regionen...

Hahhahahahahahahaaaha _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:33

Liberteh

All your base belong to me

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:52:
[...]

Juich niet te vroeg. We kunnen ieder moment terugzakken naar de 6k regionen...

Hahhahahahahahahaaaha _O-
Dat zeiden ze toen ook toen ik de sig vol trots van je overnam haha
Just a new 14k (another suckers rally)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:02:

Vandaag staat de Bitcoin waarde in dollars precies gelijk aan het aantal keer dat ik bovenstaande video heb bekeken.

To the moon, gentlemen. 8) }:O
Dan ga eens heel gauw die video een miljoen keer bekijken.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:58:
[...]

Dat zeiden ze toen ook toen ik de sig vol trots van je overnam haha
Just a new 14k (another suckers rally)
Geen crypto, geen blockchain, geen DeFi, geen Dapps...

Bitcoin.

8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:00:
[...]

Geen crypto, geen blockchain, geen DeFi, geen Dapps...

Bitcoin.

8)
Daar proost ik op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JhqK6Cl_ZjoNbIvxH3ADdOv2jsA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kKrvdIZZHWSC0pd9XAMb0IYX.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

@FijneKerst, waar ben je?
We missen je! Party with us :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 20:27
Dat is een leuke verrassing! Mooie stijging!

P.s. volgende week is de uitrol van Pelox versie 4.0 ik heb om een btc van 40k gevraagd.

[ Voor 51% gewijzigd door Pelox op 27-10-2020 18:23 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nou even door de 13.970 heen rammen, dan hebben we daarna alleen de 20k horde nog voordat the moon the limit is _/-\o_ *O*

Zit +-60% in BTC, 25% in ETH, 10% in BNB en <5% in YFII, XYFI, NEO en wat andere spullen. HOT orders op 3, 2 en 1 sats laat ik denk ik maar staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 27-10-2020 18:31 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uc54hgaRAmA-8ar-Tzs3MeN1v3g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c0QRR2bF2ZFkGCnwSikLHPDk.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd of we een nieuwe high in de laatste twee jaar gaan krijgen.
13890 USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dark Matter schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:30:
[Afbeelding]

Benieuwd of we een nieuwe high in de laatste twee jaar gaan krijgen.
Sterker nog, als je op de monthly alleen de volledige candle bodies meetelt zit er nog iets moois in het verschiet dat zelfs verder dan 2 jaar terug gaat :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZBp0BTBKMxFUk8LLSKyxyr3acE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/viYZYkLdU6yvBxkjBAAFbeEr.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:34:
[...]

Sterker nog, als je op de monthly alleen de volledige candle bodies meetelt zit er nog iets moois in het verschiet dat zelfs verder dan 2 jaar terug gaat :)
[Afbeelding]
Des te beter!
😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
YFI is bijna weer ingehaald door de enige echte koning BTC op Binance.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het zal toch niet zo zijn dat we hier allemaal 2-4 jaar rondhangen en dat dit hem niet gaat worden he? De moeder van alle groene candles kan maar beter ergens tussen vandaag en zondag langskomen, want als Bitcoin niet definitief door de 14k geen gaat, dan las ik een sabbatical in tot de 3k :)

Bij de 12.2k van enige tijd geleden (niet deze run) was ik echt heel bearish, nu ben ik superbullish. Dus knallen met dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:52:
Het zal toch niet zo zijn dat we hier allemaal 2-4 jaar rondhangen en dat dit hem niet gaat worden he? De moeder van alle groene candles kan maar beter ergens tussen vandaag en zondag langskomen, want als Bitcoin niet definitief door de 14k geen gaat, dan las ik een sabbatical in tot de 3k :)

Bij de 12.2k van enige tijd geleden (niet deze run) was ik echt heel bearish, nu ben ik superbullish. Dus knallen met dat ding!
Dat weet ik nog. Ik refereerde er net aan Jaapio. Wij hadden de fles al open en jullie bleven maar door beren :P Snap het wel hoor, maar als we nu allemaal op 1 lijn gaan zitten dan lukt het misschien ook nog *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hier net mijn laatste Bitcoin verkocht, ga de winst in de wat alt meuk stoppen, zou bijna weer gaan bitmexen maar dat doe ik toch maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 19:19
Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:52:

Ik zou je sowieso het komende jaar mentaal voorbereiden voor een paar retests van de 21 weekly, dan zit je denk ik altijd goed. Kan me inderdaad niet goed meer voorstellen dat we daar nog onder gaan (afgezien van black swans).

Edit: en dan bedoel ik niet de swans van Sint zijn vriend.

[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 27-10-2020 19:18 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hesperides
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22-02-2021
First time poster hier. Hoi!

BTC gaat lekker, maar ETH lijkt nog een beetje achter te lopen. Heb goede hoop dat er nog een inhaalactie komt. Op de 3M hieronder zie je dat ETH behoorlijk sterk was rond september. Vanaf halverwege oktober zijn de rollen omgedraaid?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jNjCZuEAVxHJuu9jE0iH0fgy8os=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2TwgyqCZralUrqff9m6vEA2b.png?f=fotoalbum_large

Kunnen we deze stijging over de hele linie verklaren? Is dit puur een aanloop voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen? Wellicht over een weekje dan ook een sell-off?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:56

Bever!

3

Slux schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:16:
Hier net mijn laatste Bitcoin verkocht, ga de winst in de wat alt meuk stoppen, zou bijna weer gaan bitmexen maar dat doe ik toch maar niet.
Zonde! macro bull uitbraak, dit is de run naar 27k imo en dominance is ook in voordeel van btc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Mijn aanzienlijk positie in YFI doet nu wel ff pijn...

ik zal het even laten weten als ik m'n YFI verkoop, zodat de koers vanaf dat moment direct kan stijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Bever! schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:44:
[...]

Zonde! macro bull uitbraak, dit is de run naar 27k imo en dominance is ook in voordeel van btc
Bij de vorige run naar 20000 was de dominance uiteindelijk 30% dus als CZ nog even een nieuwe shitcoinreeks uitbrengt dan komen we daar wel O-)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Mr_Ripple schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:50:
[...]

Bij de vorige run naar 20000 was de dominance uiteindelijk 30% dus als CZ nog even een nieuwe shitcoinreeks uitbrengt dan komen we daar wel O-)
ja met andere woorden doe TA op de dominance en roteer naar alts als het moment daar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0Donder0o
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:20
Via de zoekfunctie geen antwoord kunnen vinden dus probeer het hier.

Wilde eens een poging wagen om met crypto te betalen. Zijn voornamelijk kleine betalingen tussen de 10 a 50 euro eens per maand. Partij waar ik betaling aan wil voldoen geeft hierbij korting en rekent geen VAT. Scheelt ongeveer 30% tov CC of PayPal.

Account aangemaakt bij Bitviva. Verificatie geneuzel doorlopen en 10 euro btc gekocht. Enfin, tijd om te betalen. Wallet adres ontvangen na het indienen van een order.

Toen bij het totaal een fee van 0.0009 btc werd gerekend voor het overmaken naar een andere wallet schrok ik wakker. Had wel gerekend op enige fees, maar de kosten die ik op voorhand tegenkwam stonden niet in verhouding met de fee die ik nu gepresenteerd kreeg.

Mijn vraag,
- Is het doen van zulk soort kleine betalingen wel reëel gezien er zulk soort fees worden berekend?
- Is het mogelijk om de fee richting de 10% te krijgen via andere partijen of het betalen vanuit een zelf gehoste wallet?

Alle tips zijn welkom.
Als er wel bronnen zijn die een eerlijk/onafhankelijk advies geven over het doen van kleine betaling via crypto zou ik zeer blij zijn met een linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

o0Donder0o schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:59:

Wilde eens een poging wagen om met crypto te betalen. Zijn voornamelijk kleine betalingen tussen de 10 a 50 euro eens per maand. Partij waar ik betaling aan wil voldoen geeft hierbij korting en rekent geen VAT. Scheelt ongeveer 30% tov CC of PayPal.

Account aangemaakt bij Bitviva. Verificatie geneuzel doorlopen en 10 euro btc gekocht. Enfin, tijd om te betalen. Wallet adres ontvangen na het indienen van een order.

Toen bij het totaal een fee van 0.0009 btc werd gerekend voor het overmaken naar een andere wallet schrok ik wakker. Had wel gerekend op enige fees, maar de kosten die ik op voorhand tegenkwam stonden niet in verhouding met de fee die ik nu gepresenteerd kreeg.

Mijn vraag,
- Is het doen van zulk soort kleine betalingen wel reëel gezien er zulk soort fees worden berekend?
- Is het mogelijk om de fee richting de 10% te krijgen via andere partijen of het betalen vanuit een zelf gehoste wallet?

Alle tips zijn welkom.
Als er wel bronnen zijn die een eerlijk/onafhankelijk advies geven over het doen van kleine betaling via crypto zou ik zeer blij zijn met een linkje.
Kleine bedragen via Lightning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Mijn vraag,

Alle tips zijn welkom.
Als BTC uit je eigen wallet gaat en je zelf controle hebt over de fee's dan kan het veel goedkoper. Als het niet druk is op het netwerk kan je met 50 cent al makkelijk klaar zijn voor een transactie. Helaas is het bij BTC zo dat wanneer de prijs flink beweegt het netwerk drukker en drukker wordt waarbij mensen steeds hogere fee's gaan gebruiken om maar een transactie er door te krijgen. Als het flink rustig is ben je voor 5 cent al klaar, is het flink druk zoals bij de vorige bullrun gaat het naar dollars tot tig dollars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag,

Alle tips zijn welkom.
Bedoel je Bitvavo met Bitviva?

Want dat is een exchange en dan betaal je dus withdrawal fees.

Als je dat met iedere kleine aankoop doet wordt dat snel veel ja.

Beter is om bijv. 200 euro te kopen en deze dan op te slaan in een normale Bitcoin wallet of universele crypto wallet, zodat je vanuit daar kleine betalingen kunt verrichten.

Dan betaal je gewoon de netwerk fees en geen extra withdrawal fees.

Edit: hier de bitvavo withdrawal fees:

https://support.bitvavo.c...al-costs-digital-currency

Stel je koopt 0.0002 Bitcoin en je wilt deze verplaatsen naar een wallet is de withdrawal fee 0.0001.

Koop je 400 Bitcoins en verplaatst deze naar een wallet is dat ook 0.0001.

Geen goede optie dus om te gebruiken voor betalingen, liefst alleen om aan te schaffen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2020 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
Op Bitfinex durft ie net niet de piek van 2019 te overtreffen. Al denk ik dat dat in de loop van deze week wel een keer gaat lukken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0Donder0o
Bever! schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

Kleine bedragen via Lightning..
Thanks, zal die eens onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bever! schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:44:
[...]

Ik geloof er niks van, hoor en lees nog weinig mensen die instappen, is gewoon een kleine groep die lekker aan het pumpen is om zo de boel te shorten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o0Donder0o
PilatuS schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:06:
[...]

Als BTC uit je eigen wallet gaat en je zelf controle hebt over de fee's dan kan het veel goedkoper. Als het niet druk is op het netwerk kan je met 50 cent al makkelijk klaar zijn voor een transactie. Helaas is het bij BTC zo dat wanneer de prijs flink beweegt het netwerk drukker en drukker wordt waarbij mensen steeds hogere fee's gaan gebruiken om maar een transactie er door te krijgen. Als het flink rustig is ben je voor 5 cent al klaar, is het flink druk zoals bij de vorige bullrun gaat het naar dollars tot tig dollars.
Bedankt voor de verhelderende toelichting.

Ben voor nu niet van plan flink in crypto te investeren, dus eigen offline wallet (neem aan dat je daar aan refereert) past prima. Uiteraard moet ik de crypto nog wel naar mijn wallet toe krijgen, maar daar kan ik wellicht Lightning voor gebruiken om eenmalig een ietwat groter in te kopen. Zolang ik het onder de 50 cent kan houden is het besparing de moeite waard.

Denk dat ik voor nu vooruit kan met jullie tips. Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ben nu CTK aan het staken met CTK, waarvan ik de winst weer in CTK stop, repeat, repeat. Eens even kijken of we de 165% APY op die manier nog verder omhoog kunnen krikken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
o0Donder0o schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:31:
[...]

Bedankt voor de verhelderende toelichting.

Ben voor nu niet van plan flink in crypto te investeren, dus eigen offline wallet (neem aan dat je daar aan refereert) past prima. Uiteraard moet ik de crypto nog wel naar mijn wallet toe krijgen, maar daar kan ik wellicht Lightning voor gebruiken om eenmalig een ietwat groter in te kopen. Zolang ik het onder de 50 cent kan houden is het besparing de moeite waard.

Denk dat ik voor nu vooruit kan met jullie tips. Mijn dank is groot.
Als het niet om hele grote bedragen gaat en je hebt een systeem dat op orde is kan het prima met een software wallet. Op de PC bijvoorbeeld iets als Electrum of zelfs een app op je telefoon.

Die hoge kosten voor de eerste transactie naar je eigen wallet hou je sowieso, dat kan je ook niet met lightning doen. Betekend niet dat je niet bij de verschillende aanbieders even rond kan kijken welke de laagste fee's heeft op aankoop en verzenden. Dan verder inderdaad voor een paar 100 euro inkopen waarbij de kosten om het naar je eigen wallet te krijgen ook wel weer meevallen. Dan kan je op die manier maanden lang betalingen doen voor minder dan een euro per transactie mits het netwerk niet extreem druk gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Btc going up!!! Moon lambo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik stapte eerder altijd via Bitvavo in via fiat, maar nu de maandelijkse storting gewoon direct met iDeal op Binance gedaan. Wel 0,55% fee, maar verder geen gedoe meer met hoge lokale fee's of het verzenden naar een exchange. Ook uitstappen is bij Binance prima geregeld, doen ze goed :)

Zal het even in de topicstart opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 07:26
Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:39:
Ben nu CTK aan het staken met CTK, waarvan ik de winst weer in CTK stop, repeat, repeat. Eens even kijken of we de 165% APY op die manier nog verder omhoog kunnen krikken :)
Dat was ook mijn idee, maar de prijs van CTK valt me dermate tegen dat ik meer de nadruk op Venus heb liggen
Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:00:
Ik stapte eerder altijd via Bitvavo in via fiat, maar nu de maandelijkse storting gewoon direct met iDeal op Binance gedaan. Wel 0,55% fee, maar verder geen gedoe meer met hoge lokale fee's of het verzenden naar een exchange. Ook uitstappen is bij Binance prima geregeld, doen ze goed :)

Waarom geen overboeking? Dat kan nu naar Binance zonder fees

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:02:
[...]
Waarom geen overboeking? Dat kan nu naar Binance zonder fees
Voor die 55 cent per 100 Euro heb ik daar geen zin in :)

Die houding heb ik van @Slux overgenomen.

Mocht ik nou een paar k per maand gaan investeren dan zal ik er misschien rekening mee gaan houden.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 27-10-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:10
Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:00:

Van Binance naar bankrekening.
Ik kreeg een 500 euro limit per sepa en ik kon mijn naam bijna niet lezen was grijs op grijs font en achtergrond kleur, misschien tegen het meelezen of toch bug, in achternaam voornaam met een missende spatie die conventie is waarschijnlijk Amerikaans die afgeleid was van mijn kyc.

Het werkte prima verder, maar die limiet ondanks kyc?

[ Voor 4% gewijzigd door EnderQ op 27-10-2020 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o0Donder0o
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:07:
[...]

Bedoel je Bitvavo met Bitviva?

Want dat is een exchange en dan betaal je dus withdrawal fees.

Als je dat met iedere kleine aankoop doet wordt dat snel veel ja.

Beter is om bijv. 200 euro te kopen en deze dan op te slaan in een normale Bitcoin wallet of universele crypto wallet, zodat je vanuit daar kleine betalingen kunt verrichten.

Dan betaal je gewoon de netwerk fees en geen extra withdrawal fees.

Edit: hier de bitvavo withdrawal fees:

https://support.bitvavo.c...al-costs-digital-currency

Stel je koopt 0.0002 Bitcoin en je wilt deze verplaatsen naar een wallet is de withdrawal fee 0.0001.

Koop je 400 Bitcoins en verplaatst deze naar een wallet is dat ook 0.0001.

Geen goede optie dus om te gebruiken voor betalingen, liefst alleen om aan te schaffen.
Je hebt gelijk Bitvavo en betrof opnamefee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DmryQlY_o0-Qcz_LQ8zZwLPs6cU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ujbXvPhbEE0PEWsvzVopq628.png?f=user_large

Fixed fee valt in dit geval onvoordelig uit, was zelf uitgegaan van een procentuele fee. Credits staan er nu toch al op dus wellicht de moeite waard nog wat meer te storten en dit vervolgens naar mijn eigen wallet over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

o0Donder0o schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:39:
[...]

Je hebt gelijk Bitvavo en betrof opnamefee.

[Afbeelding]

Fixed fee valt in dit geval onvoordelig uit, was zelf uitgegaan van een procentuele fee. Credits staan er nu toch al op dus wellicht de moeite waard nog wat meer te storten en dit vervolgens naar mijn eigen wallet over te zetten.
0.0017btc is momenteel 20 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zo van wie is deze positie

uige: /position xbtusd
XBTUSD: -3,000,000 Cont @ 11308.3795

ooh my god

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 27-10-2020 21:45 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mwha, het gaat wel lekker zo met de BTC.
hodl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 21:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51VEO8uM4LvA6hdMcLaHd70BSnk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GxVFEeAYJNlI1eVfsT75rAGL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Gaan we door tot 13800 of 14000 en dan een retest naar 12000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Toch maar even alles en iedereen geverifieerd bij Coinbase Pro zodat als er ge-cashed moet worden, ik dat gewoon kan doen.. Heb om de een of andere reden niet zo'n goed gevoel bij Bitonic en grote (>5000,-) bedragen. Heb daar al heel vaak 100,- laten komen. Maar goed ik vertrouw Coinbase daar eigenlijk niet méér in. Ik weet het ook niet..

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:22

orf

Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:04:
Toch maar even alles en iedereen geverifieerd bij Coinbase Pro zodat als er ge-cashed moet worden, ik dat gewoon kan doen.. Heb om de een of andere reden niet zo'n goed gevoel bij Bitonic en grote (>5000,-) bedragen. Heb daar al heel vaak 100,- laten komen. Maar goed ik vertrouw Coinbase daar eigenlijk niet méér in. Ik weet het ook niet..
Kraken werkt echt super met uitbetalingen. Heb dat al heel wat keren met grotere bedragen gedaan en altijd de volgende dag op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Kuusj Heel goed om daar mee bezig te zijn, maar niet te vroeg cashen, dat drukt de prijs voor alle anderen hier he ;)

Volgens mij moet je bij minimaal één van de groten (Kraken, Binance, Coinbase (Pro)) alles kunnen wegsluizen en zijn een paar secundaire backup opties ook altijd aan te raden (Bitvavo, Bitonic, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:09:
@Kuusj Heel goed om daar mee bezig te zijn, maar niet te vroeg cashen, dat drukt de prijs voor alle anderen hier he ;)

Volgens mij moet je bij minimaal één van de groten (Kraken, Binance, Coinbase (Pro)) alles kunnen wegsluizen en zijn een paar secundaire backup opties ook altijd aan te raden (Bitvavo, Bitonic, etc.).
Haha ik denk niet dat een (flink) aantal duizendjes van mij zo veel impact gaan hebben op de markt O-)

Heb bij een partij als Bitonic al snel het idee dat ze (als NL bedrijf) signaaltjes naar de blauwe-enveloppen verstuurder gaan zenden bij dergelijke bedragen (ook al zijn dat nog steeds peulenschilletjes). Misschien heb ik dat helemaal mis, maar ik heb geen zin in gezeik. Then again, NL bedrijf en ik heb er al vaker mee gewerkt, dus wat dat betreft niet onbekend.

Mja maar of de belastingdienst zulke bedragen ook maar een blik waardig gunt? Denk het niet..

[ Voor 5% gewijzigd door Kuusj op 27-10-2020 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:43
Heb het bij coinbasepro binnen 15 min op rekening staan.
Bitvavo gaat eigenlijk nog sneller, zowel storten als opnemen... O-)
Bij meerdere dagelijkse stortingen wil Bitavo weleens handmatige checks uitvoeren...(witwas beleid..) _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door BoulaMouzer op 27-10-2020 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

BoulaMouzer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:14:
[...]

Heb het bij coinbasepro binnen 15 min op rekening staan.
Bitvavo gaat eigenlijk nog sneller, zowel storten als opnemen... O-)
En dat is dan (even voor mijn beeldvorming) gewoon via SEPA transfer? Ik heb nu de verificatie open staan, dat zal wel een dagje duren naar een rekening in Estland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heb om de een of andere reden niet zo'n goed gevoel bij Bitonic en grote (>5000,-) bedragen. Heb daar al heel vaak 100,- laten komen. Maar goed ik vertrouw Coinbase daar eigenlijk niet méér in. Ik weet het ook niet..
Hier de afgelopen jaren alleen maar goede ervaringen met Bitonic gehad. Ook grotere bedragen netjes de volgende dag op de rekening. Een/de eigenaar van Bitonic is nog een Tweaker ook.

Wat betreft de belasting zijn er ook regels voor dat cryptobedrijven in de EU het moeten melden. Is ook een reden dat sommige er mee zijn gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Kuusj Daar hebben we de Belastingaangifte regels voor, een individuele transactie doet er niet toe, het gaat om je jaarlijkse belastingaangifte en je vermogen. Het vermogen op je bankrekening blijft hetzelfde bij de verschillende exchanges. Dus wat dat betreft zou ik daar niet teveel over nadenken. Iedere exchange met KYC kan dat in principe melden bij de BD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf

orf

Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:13:
[...]

Haha ik denk niet dat een (flink) aantal duizendjes van mij zo veel impact gaan hebben op de markt O-)

Heb bij een partij als Bitonic al snel het idee dat ze (als NL bedrijf) signaaltjes naar de blauwe-enveloppen verstuurder gaan zenden bij dergelijke bedragen (ook al zijn dat nog steeds peulenschilletjes). Misschien heb ik dat helemaal mis, maar ik heb geen zin in gezeik. Then again, NL bedrijf en ik heb er al vaker mee gewerkt, dus wat dat betreft niet onbekend.

Mja maar of de belastingdienst zulke bedragen ook maar een blik waardig gunt? Denk het niet..
Er wordt helemaal geen belasting geheven over crypto. Het gaat puur om je vermogen (geld/aandelen/goud/crypto/cash/etc) op 1 januari voor Box 3 belasting. En er is een flinke vrijstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

PilatuS schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:15:
[...]

Hier de afgelopen jaren alleen maar goede ervaringen met Bitonic gehad. Ook grotere bedragen netjes de volgende dag op de rekening. Een/de eigenaar van Bitonic is nog een Tweaker ook.

Wat betreft de belasting zijn er ook regels voor dat cryptobedrijven in de EU het moeten melden. Is ook een reden dat sommige er mee zijn gestopt.
Ja precies, ik heb er ook alleen maar goede ervaringen mee. Maar goed ik houd Coinbase en Kraken en dergelijke dan maar gewoon als goede tweede opties.
Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:16:
@Kuusj Daar hebben we de Belastingaangifte regels voor, een individuele transactie doet er niet toe, het gaat om je jaarlijkse belastingaangifte en je vermogen. Het vermogen op je bankrekening blijft hetzelfde bij de verschillende exchanges. Dus wat dat betreft zou ik daar niet teveel over nadenken. Iedere exchange met KYC kan dat in principe melden bij de BD.
Ja ok dat hoorde ik ook van mijn belastingadviseur inderdaad. Houd het maar op jong en onervaren (ik) mbt dit soort dingen.
orf schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:17:
[...]

Er wordt helemaal geen belasting geheven over crypto. Het gaat puur om je vermogen (geld/aandelen/goud/crypto/cash/etc) op 1 januari voor Box 3 belasting. En er is een flinke vrijstelling.
Nee dat begrijp ik, maar ik dacht dat (net als bij aanschaf auto met cash geld boven x bedrag) er een signaaltje zou uitgaan. Maar dat valt mee dus. >:) En mja die vrijstelling hoog vind ik ook wel tegenvallen. Het kost ongeveer 5-6,- per 1000,- boven de grens per jaar. Met een paar 1000,- geen ramp maar als je richting de 50K-100K gaat toch even vervelend ieder jaar, zeker gezien de geweldige rente die je bank momenteel geeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 27-10-2020 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
orf schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:17:
[...]

Er wordt helemaal geen belasting geheven over crypto. Het gaat puur om je vermogen (geld/aandelen/goud/crypto/cash/etc) op 1 januari voor Box 3 belasting.
Nog wel maar gaat veranderen. Duurt niet meer lang voordat we weer belasting gaan betalen over het gemaakte rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Viep schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:20:
[...]

Nog wel maar gaat veranderen. Duurt niet meer lang voordat we weer belasting gaan betalen over het gemaakte rendement.
Dat betekent ook geld terugvragen over verliezen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hij wordt ook wakker... Maar wel waar :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ElXQYLgVcAUEWWp?format=png&name=medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orf

orf

Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:20:
[...]

Ja precies, ik heb er ook alleen maar goede ervaringen mee. Maar goed ik houd Coinbase en Kraken en dergelijke dan maar gewoon als goede tweede opties.

[...]

Ja ok dat hoorde ik ook van mijn belastingadviseur inderdaad. Houd het maar op jong en onervaren (ik) mbt dit soort dingen.

[...]

Nee dat begrijp ik, maar ik dacht dat (net als bij aanschaf auto met cash geld boven x bedrag) er een signaaltje zou uitgaan. Maar dat valt mee dus. >:) En mja die vrijstelling hoog vind ik ook wel tegenvallen. Het kost ongeveer 5-6,- per 1000,- boven de grens per jaar. Met een paar 1000,- geen ramp maar als je richting de 50K-100K gaat toch even vervelend ieder jaar, zeker gezien de geweldige rente die je bank momenteel geeft.
Een vrijstelling van € 50.000 en € 295 belasting over de volgende € 50.000. Dus op je eerste ton heb je een belastingdruk van 0,3%. Lijkt mij helemaal prima. Zeker als je het vergelijkt met landen waar je winsten met 30% belast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

orf schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:52:
[...]

Een vrijstelling van € 50.000 en € 295 belasting over de volgende € 50.000. Dus op je eerste ton heb je een belastingdruk van 0,3%. Lijkt mij helemaal prima. Zeker als je het vergelijkt met landen waar je winsten met 30% belast zijn.
Ik heb eerlijk gezegd even gemist dat die vrijstelling werd verhoogd 8)7 Dat is wel goed nieuws ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:30:
[...]

Wat denk je zelf :P
orf schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:52:
[...]

Precies. En zelfs als we moeten gaan betalen over de gemaakte winst zal het waarschijnlijk niet zo extreem veel zijn als 30%.

Tijd terug nog een leuk verhaal gelezen van iemand uit de VS. Flink lopen traden met BTC en heel veel verdient, maar toen ook heel veel verloren. Aan het einde van een rit zo goed als geen winst, maar wel even 40k dollar aan belasting moeten betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orf

orf

Dat kan wel hoor. Start een BV, ga daarmee beleggen en crypto aankopen en je winsten zijn belast en je verliezen mag je verrekenen voor een periode van 6 jaar. Met genoeg vermogen wordt het dan goedkoper dan box 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
orf schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 00:05:
[...]

Dat kan wel hoor. Start een BV, ga daarmee beleggen en crypto aankopen en je winsten zijn belast en je verliezen mag je verrekenen voor een periode van 6 jaar. Met genoeg vermogen wordt het dan goedkoper dan box 3.
Maar dat is vanuit een BV, als consument waarbij het niet je werk is kan je het vergeten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• orf

orf

Je kunt prima een holding openen om daar je vermogen in onder te brengen. Wordt ook wel een spaar BV genoemd. Je hoeft geen werk te verrichten in de BV en als je geen werk verricht hoef je ook geen salaris uit te keren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
Taro schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:30:
[...]

Is nog niet bekend. De druk om het huidige box 3 stelsel te veranderen neemt toe. Aan een nieuw stelsel wordt gewerkt. Het lijkt me logisch dat bij negatief rendement een te verrekenen negatief inkomen box 3 gevormd wordt wat met positieve jaren verrekend kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
PilatuS schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 00:02:
[...]

Wat denk je zelf :P

[...]

Precies. En zelfs als we moeten gaan betalen over de gemaakte winst zal het waarschijnlijk niet zo extreem veel zijn als 30%.
In de wandelgangen wordt 15% genoemd. Zal overigens op z'n vroegst pas in 2022 ingevoerd worden maar meer waarschijnlijk 2023. Dan zitten we allang weer in een bear market. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
orf schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 00:09:
Je kunt prima een holding openen om daar je vermogen in onder te brengen. Wordt ook wel een spaar BV genoemd. Je hoeft geen werk te verrichten in de BV en als je geen werk verricht hoef je ook geen salaris uit te keren.
Klopt. Maar de belastingdruk, zeker bij substantiële winsten, zal aanmerkelijk hoger zijn dan box 3 in de IB. Daarnaast zitten er andere nadelen aan zoals extra kosten en publicatieplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[quote]Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:20:
[ maar ik dacht dat (net als bij aanschaf auto met cash geld boven x bedrag) er een signaaltje zou uitgaan. Maar dat valt mee dus..
[quote]
Ahum, boven de 10K. gaat er idd.een belletje rinkelen.
Belastingdienst en witwassen, ongebruikelijke transacties
Het witwassen van geld en ongebruikelijke geldtransacties komen regelmatig voor in ons land. Het gaat vaak om crimineel geld of stortingen om zwart geld wit te wassen. Om hier iets aan te doen bestaat de Wet Melding Ongebruikelijke Transacties, MOT. Maar de controle van de belastingdienst gaat inmiddels veel verder: elke contante betaling vanaf € 10.000 moet worden gescreend. De FIOD is niet de enige die u in de gaten houdt. Oppassen dus met het witwassen van geld, zowel bij meubelaankopen, een huis, een auto, goudhandelaren.
Bron, voor deze keer: https://financieel.infonu...ikelijke-transacties.html

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 28-10-2020 00:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Was een mooie bullrun, jongens! Tot de volgende 13.8k!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
We zitten weer in de bullrun op tweakers zie ik met verhalen welke box voor je belasting en hoe je het beste kan uitcashen. oOo

Slux kijkt rustig aan de kant mee en was gister uitgestapt op 13750, ik heb alleen nog wat Bcash, Litecoin en XMR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Cypherium zijn ze schijnbaar ook aan het uitkeren. Er is een ios en een Android wallet. Iemand al iets getest hier?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Ben benieuwd of BTC niet de dalende beurs gaat volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

lighting_ schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:38:
Ben benieuwd of BTC niet de dalende beurs gaat volgen
Had ze gisteren ook kunnen doen... Ik ben benieuwd of de Dollar zo uitbreekt en of BTC dan aan USD waarde in gaat leveren of dat we zien dat BTC echt hoger gewaardeerd wordt vanaf dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Kuusj schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:13:
[...]

Ik snap je gevoel maar dat zal zoals gezegd wel meevallen. Zelf ga ik van CB pro naar Revolut. Niet dat het verder iets uitmaakt maar ik vind deze route handig en hij is nog retesnel ook, 15 minuten oid en het staat op de rekening. Als het naar ASN gaat duurt het zomaar een dag.

Enige disclaimer, Revolut heeft onlangs verzocht nieuwe identificatie te doen omdat ze uit de UK (moeten) verhuizen. Dat heb ik nou al 2 keer gedaan (plaatje paspoort en selfie) maar ik krijg nog steeds de melding in de app dat ik het moet doen en gisteren mailtje met hetzelfde verzoek en de melding dat als ik het niet doe ik niet meer kan storten en in december mijn kaart onbruikbaar wordt. Zal vast goedkomen maar wilde het wel even melden. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Laatst online: 05-10 09:33
Pelox schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 07:40:
Cypherium zijn ze schijnbaar ook aan het uitkeren. Er is een ios en een Android wallet. Iemand al iets getest hier?
Die gaan over een paar dagen op mainnet. Ik heb de Android wallet geinstalleerd en gekeken of mn keys werken. En ben ook benieuwd naar de onaangekondigde airdrop van maandag....benieuwd wat ze gaan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
lucatoni schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:01:
[...]

Die gaan over een paar dagen op mainnet. Ik heb de Android wallet geinstalleerd en gekeken of mn keys werken. En ben ook benieuwd naar de onaangekondigde airdrop van maandag....benieuwd wat ze gaan sturen.
Airdrop? Dat is wel heel erg 2018 maar hoe werkt deze? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lucatoni schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:01:
[...]

Voor een coin die geen limiet heeft op zijn totale supply kan je er zomaar 1 miljard van krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Crypts schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:03:
[...]

Airdrop? Dat is wel heel erg 2018 maar hoe werkt deze? :)
Kan denk ik niet meer .Ze hadden een AMA (Ask my anything) georgainiseerd met iemand van Binance. Deelde een QR code voor een airdrop (zonder aan te geven hoeveel, wanneer en wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 19:19
lucatoni schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:07:
[...]

Kan denk ik niet meer .Ze hadden een AMA (Ask my anything) georgainiseerd met iemand van Binance. Deelde een QR code voor een airdrop (zonder aan te geven hoeveel, wanneer en wat).
Is dat niet gewoon de airdrop zoals besproken in de laatste mail?

Edit: Cypherswap

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Slux schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:05:
[...]

Voor een coin die geen limiet heeft op zijn totale supply kan je er zomaar 1 miljard van krijgen :P
Ja, altijd even afwachten. Ze hebben wat tabelletjes gemaakt over de komende jaren. Eerste periode is 800 miljoen (6 maanden na mainnet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Stokstaart schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:10:
[...]

Is dat niet gewoon de airdrop zoals besproken in de laatste mail?

Edit: Cypherswap
Nee staat er volledig los van :)
Zie ook dit Twitter bericht: https://twitter.com/Cyphe...tatus/1320693544412041216

[ Voor 15% gewijzigd door lucatoni op 28-10-2020 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Pff, wat is nog leuk aan Tezos? Staat echt stil, zo lijkt het.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
hansdegit schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:27:
Stabiele prijs is prima en je kunt staken, zelfs op Coinbase. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Hey jongens, iemand die ook DOT aangekocht heeft en er veel van verwacht? (Polkadot) Twijfel nog om die erbij te nemen want kan wel es goed zijn die die binnenkort op een paar exchanges komt.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Iemand ervaring met Binance Dual Savings? Ik begrijp het nog niet helemaal. Je zet bvb 1 BTC vast, vanaf 29/10 tot 27/11 op die APY 60% met strike price $14000. Dus na 27/11 krijg je als BTC < $14000 zit 1.0477 BTC terug (+4.77%). Of BTC zit > $14000 en dan krijg je 14667 BUSD terug, oftewel +/- $14667 (en niet je 1 BTC)?

De catch als HODLer is dat BTC dan veel meer gestegen is dat je maar 14667 BUSD terug krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Op naar de 13.200 of 12.800? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Ojee ... Daar gaat BTC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Mooi ik ben weer ingestapt op de high. Even kijken wanneer ik low kan sellen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Laatst online: 05-10 18:48
Liberteh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 02:02:
Was een mooie bullrun, jongens! Tot de volgende 13.8k!!
Goede glazen bol heb jij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Glazenbol zegt dat we binnen 12 uur weer bullish zijn. Bi-polair zooitje zijn we ook hé :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Als we daadwerkelijk deze bounce op (nog niet eens) 13.200 vasthouden is dat imho heel bullish. Sterker nog, als 12.800 het houdt vind ik dat nog erg positief. 2 maanden geleden zaten we nog onder de 10k he...

Om nog niet de stockmarket mee te nemen in de vergelijking. Het gros staat daar in de min. BTC staat 24h gezien nog gewoon in de plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Richh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:08:
[...]

Als we daadwerkelijk deze bounce op (nog niet eens) 13.200 vasthouden is dat imho heel bullish. Sterker nog, als 12.800 het houdt vind ik dat nog erg positief. 2 maanden geleden zaten we nog onder de 10k he...

Om nog niet de stockmarket mee te nemen in de vergelijking. Het gros staat daar in de min. BTC staat 24h gezien nog gewoon in de plus.
-0.39% hoor :9 Anyhow, lekker geketst op de 4H 21 ema

[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 28-10-2020 13:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.bitcoininvestr.com/wp-content/uploads/2018/02/i-dont-always-hodl-but-when-I-do-meme.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-10 23:02
hansdegit schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:27:
Wel flink in de aanbieding laatste tijd. #bijkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
spietie schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:14:
Hey jongens, iemand die ook DOT aangekocht heeft en er veel van verwacht? (Polkadot) Twijfel nog om die erbij te nemen want kan wel es goed zijn die die binnenkort op een paar exchanges komt.
Gisteren gekocht, nu -7%.. net als LRC.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu heel veel alts voor mooie prijsjes in sats, NANO, RLC, DGB... ONT vooral. Man man man, maar ik blijf er nog ff van af. Eerst maar eens zien wat BTC van plan is. Zowel een flinke move omhoog als omlaag gaat de alts geen goed doen.

Blijf er wel ff vanaf totdat we wat meer sideways rangen. Het is nog geen altseason blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:01
Bijna terug onder de 13K. Tijd voor iedereen om zijn centjes weer op te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin heeft mooi de 1D MA7 aangetikt, wickje eronder en weer door omhoog...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A7cV0cuWInynqk-4itBgNmd9PO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aOQy5EMw9dEKAiApl0T9KCQ5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Met de beurs dalende goed om te zien dat btc relatief goed blijft liggen in tegenstelling tot wat in maart gebeurde. Correlatie met beurs lijkt af te nemen. Zouden beleggers zich zorgen maken om de printmachines van centrale banken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:30:
Met de beurs dalende goed om te zien dat btc relatief goed blijft liggen in tegenstelling tot wat in maart gebeurde. Correlatie met beurs lijkt af te nemen. Zouden beleggers zich zorgen maken om de printmachines van centrale banken?
De Dow en Nasdaq doen -3% en BTC doet -.3.5%. Hoe neemt de correlatie dan af ?
Pagina: 1 ... 78 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!