[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Gelukszoekr schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:34:
[...]

Van een fanboy uit de telegram group:

[...]
De Excel sheet is superhandig, alleen met de huidige koersdaling (van 0,60 naar 0,45) is zelfs deze APY niet voldoende 8)7 Welke data hou jij in de gaten om te weten wanneer uit te stappen? Prijs van $CAKE of het aantal staked $CAKE? Dat getal stijgt nog steeds met 1.000.000 per dag (500.000 USDT)?

Zie nu jouw reactie dat je bent uitgestapt op de koers van $CAKE O-)

[ Voor 7% gewijzigd door volt22 op 26-10-2020 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
lucatoni schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:27:
[...]

Waarom zou je het geen crypto kunnen noemen? Omdat een 3e partij de (blockchain)infra beheerd? Op dit moment ben ik het met je eens dat het niks toevoegt, maar dat geldt voor zoveel initiatieven / shitcoins. Wil alleen aangeven dat het bedrijf Ripple wel een solide basis heeft wanneer ze dit product een push geven.
idd, en als ze transacties kunnen blokkeren is het voor mij niet iets decentraal.
XRP liegt en verdraaien de boel, jaren terug zijn er verschillende akkefietjes geweest ook met de oprichter wat ze heel slim weer hebben verwijderd van het internet.
ze creëren alleen maar verwarring en onduidelijkheden.

Het probleem met XRP is ook de supply ze blijven maar muntjes dumpen in de laatste 2/3 jaar zijn er +/- 5 miljard bijgekomen.
Dat hele escrow verhaal is een lachertje, tijdje terug had ik een aantal links gepost daarover.

99.9% van de cypto coins voegen niks toe, ze zijn er om mee te speculeren, traden, ik geloof alleen in en aantal store of value coins zoals een Bitcoin en natuurlijk de belangrijkste NANO :P (sarcasme)

Zo moet je imo ook naar crypto kijken en niet naar het product, het gaat erom dat de marketing goed is zodat mensen het kopen om mee te traden, een shitcoin coin zal niet stijgen vanwege adoptie daar zijn zat voorbeelden van, het is gewoon sell the news en de juiste in en uitstap momenten zoeken.

Kijk je naar de coin als in een product dan eindig je vaak als bagholder, je ziet/leest alleen nog maar de positieve punten van een coin en je gaat er met oogkleppen op naar kijken, kritiek kunnen ze niet hebben en ze willen al helemaal geen tegen argumenten horen.

imo moet je voor 99.9% van de coins als trader naar crypto kijken.
Uit alle jaren dat ik hier rond hang is dat voor mij wel duidelijk is geworden, zo vaak discussies gehad dat bijvoorbeeld een VET in de top 5 zou staan een XRP het over zou nemen van BTC, of bestaande coins zoals een ETH en LTC al lang niet meer zouden bestaan, iedereen die dat riep zie je hier niet meer, die hebben hun verlies gepakt of zitten nog met bags vol stront in de hoop dat eer een nieuwe bullrun komt zoals 2017.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
APY's .. het valt mij op dat de meesten hier echt conservatief lage farming projecten volgen vooral op Binance, jaarlijks nog niet eens 100%. Dat is wel heel karig. De laatste anderhalve maand ben ik hier minder actief.. maar in de tussentijd wel veel ervaring opgedaan met al die farming projecten. Vooral met farming projecten met jaarlijkse APY's van 4000+%, die zijn er wel, maar niet op Binance en vaak zijn die projecten sowieso niet op een exchange gelist, vanwege de burnings die de exchanges niet aankunnen. Voorbeelden zijn ROT en NICE, maar er zijn er ook veel andere.

Feit is wel dat het serieus uitkijken is m.b.t. deze coins i.v.m. met rug pulls, vooral die YF finance coins daar zitten echt veel scams tussen, heb met YFUEL (waar ik hier eerder over schreef) zo'n 1700 dollar verloren.. doordat de developer van de ene op de andere dag ermee "stopte", en daarna nog twee nieuwe projecten begon (DCORE / CRAFT) en ook met die weer "stopte".

Met deze hoge APY farms loont het naar mijn ervaring tot nu vooral als je één van de early birds bent, want dan heb je een lage tokenprijs.. veel stuks.. en begin je vaak met een jaarlijkse APY van bijv. boven de 20.000%. Daarna wordt de APY snel minder. En dan die impermanent loss.. die wordt al snel permanent als je shitcoin alleen maar blijft dalen en je te laat was met je instap.. dat ervoer ik met ONIGIRI (Onigiri swap). APY was wel lang 3000%.. maar daar heb je alleen profijt van als je veel stuks hebt en de prijs van de coin niet teveel daalt. Als je te weinig stuks kan kopen.. dan heb je pech en kan je 'm maar beter overslaan.. want dan is de dagelijkse APY klote.

Maar mijn manier van traden is nu wel verschoven van traden, naar farmen.. want als je hodled dan ga je echt total loss als je coin daalt, met farmen met een APY van bijv. 4000%, heb je toch een dagelijks rendement van bijv. 11%, dan krijg je tenminste elke dag harvested coins erbij.. en dan kan je die extra coins uitcashen, hodlen of opnieuw investeren voor nog meer dagelijkse return. Dat tikt wel aan als je een early bird bent. Helaas ben ik tot nu toe vaak een late bird, maar met de kennis van nu.. kan ik hopelijk in de nabije toekomst wel vaker een early bird worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De Turkse LIra versus Bitcoin.
Fiat geld wordt steeds minder waard of wordt de Bitcoin duurder.....
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ek7r1R_WMAEZdZa?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:12:
[Afbeelding]
Je moet wel heel wanhopig op zoek zijn naar aandacht om de Turkse Lira hierbij te betrekken.

Die is tegenover vrijwel alles (behalve Argentijnse Peso wellicht :+ ) minder waard geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 02-10 09:38
[Afbeelding]
Waarom of? Beide stellingen kunnen toch waar zijn op hetzelfde moment?

Je kan deze vraag trouwens niet beantwoorden met enkel deze informatie.
Kan jij mij vertellen of een brood in absolute waarde duurder is geworden of de euro minder waard in de afgelopen jaren zonder de prijsevoluties van dat zelfde brood uitgedrukt in andere stores of values er bij te betrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[Afbeelding]
Geen idee waarom je de lira erbij haalt maar goed. Even gekeken naar een normale benchmark en dat is de TRY/USD koers. Vorig jaar $0,175 en nu $0,125 dus ja de lira is gedaald. Ruim 28,5% om precies te zijn.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Sahara schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:31:
APY's .. het valt mij op dat de meesten hier echt conservatief lage farming projecten volgen vooral op Binance, jaarlijks nog niet eens 100%. Dat is wel heel karig.
Risk/reward ratio? De kans dat je je inleg verliest op Binance is wel vele malen kleiner, en dus de APY ook... Op een spaarrekening heb je geen risk, en ook geen reward.

Kan je wat voorbeelden geven waar het wel goed ging?

[ Voor 5% gewijzigd door croc op 26-10-2020 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:28:
[...]

Je moet wel heel wanhopig op zoek zijn naar aandacht om de Turkse Lira hierbij te betrekken.

Die is tegenover vrijwel alles (behalve Argentijnse Peso wellicht :+ ) minder waard geworden.
Hoezo wanhopig? Ik vind het wel een leuke stat om te zien (niet voor de mensen die wonen, zoveel inflatie is niet cool) Overigens zijn er nog meer landen waar BTC weer een ATH heeft in lokale currency:

Brazilie
Turkije
Argentinie
Angola
Sudan
Venuzuela
Zambia

Nu nog in Euro's! En dan niet door ontzettende inflatie maar 'echte' stijging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 02-10 09:38
Egeau schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:11:
[...]

Hoezo wanhopig? Ik vind het wel een leuke stat om te zien (niet voor de mensen die wonen, zoveel inflatie is niet cool) Overigens zijn er nog meer landen waar BTC weer een ATH heeft in lokale currency:

Brazilie
Turkije
Argentinie
Angola
Sudan
Venuzuela
Zambia

Nu nog in Euro's! En dan niet door ontzettende inflatie maar 'echte' stijging :+
Wou net zeggen die ontzettende inflatie is er al :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco4all
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 16:05
Heeft iemand deze voucher ook gehad van Binance ? Als ik het goed begrijp leen je 500 usdt en kan je er mee traden maar wat gebeurt er na die periode ? gaat die 500 weer terug naar binance en mag je de 'winst' houden en wat als het minder dan 500 is heb je dan een schuld of gewoon een test rondje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/reKTqhJLN9A11G7w515cSnVVHLQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/97nuyaTBQaBwHII8DtQSmBIs.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egeau schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:11:
[...]

Brazilie
Turkije
Argentinie
Angola
Sudan
Venuzuela
Zambia

Het is nogal verneukeratief om "BTC ATH" te zeggen. Het is andersom - de lokale currency ligt op zn gat. Als je het zo bekijkt is "alles" ATH tegenover die currency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
croc schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:11:
[...]

Risk/reward ratio? De kans dat je je inleg verliest op Binance is wel vele malen kleiner, en dus de APY ook... Op een spaarrekening heb je geen risk, en ook geen reward.

Kan je wat voorbeelden geven waar het wel goed ging?
ROT (Rotten) is definitely een goed voorbeeld waar je een stabiele en zelfs stijgende koers hebt voor een langere periode van meerdere weken. Hetzelfde geldt voor NICE (ook van Rotten).

Ik zit nu in BOOB (https://boobank.org), ben daar helaas niet early bird, maar na een initiële stijging en daarna daling, zit het tenminste nu in rustig vaarwater en stijgt BOOB weer, ik zit wel op een licht verlies omdat ik op 120 dollar de eerste instap had, maar daarna via dca bijgekocht en daarmee is m'n gemiddelde lager en vang ik door de extra lagere buys per dag ook meer BOOB aan harvest, ik verwacht dat m'n verlies binnen 2 dagen ofzo weg is juist door die gefarmed coins.

Die hogere APY maakt wel veel goed. Dat is overigens wel het probleem met veel van deze farming projecten, dat het of legit is of het is een scam. Voordeel van ROT en BOOB is dat er geen dev fund is en het van 0 begon. Bij BOOB zijn de APY's nu tussen de 4000 en 5000%. Belangrijk is wel dat zo'n farming project een burn mechanisme heeft, anders loopt de supply alleen maar op en krijg je een diluted coin price (Onigiri was zo'n fail).

Maar je hebt gelijk als je zegt dat het risico op Binance dat je je inleg verliest veel kleiner is. Maar je moet in deze hogere APY farming projecten niet forever zitten.. de APY's beginnen hoog en droppen dan, de vraag is enkel hoe stabiel de prijs is van de coin die je als oogst krijgt, als ie stabiel is of stijgt dan verdien je ruim. Als de dagelijkse APY % niet meer het dalingspercentage van de coin compenseert.. dan moet je wegwezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:29:
[...]

Het is nogal verneukeratief om "BTC ATH" te zeggen. Het is andersom - de lokale currency ligt op zn gat. Als je het zo bekijkt is "alles" ATH tegenover die currency
Daar heb je gelijk in. Laten we het er op houden dat je blij mag zijn als je in die landen woont je geld hebt zitten in Bitcoin zodat je nog iets van koopkracht behoudt ipv je spaargeld ziet verdampen op je bankaccount.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 10:29
En een nieuwe Binance Shitcoin Lottery volgende week!

Nadat je de KYC hebt doorlopen kan je meedoen. Voor elke 50 BNB die je hebt mag je 1 ticket claimen (max 10 tickets per account). De afgelopen 2x heb ik meegedaan met 10 tickets. Beide keren met 1 ticket gewonnen.

Als je wint dan krijg je de mogelijheid voor $200 aan BNB waarde van deze shitcoin te kopen voor zo'n beetje de helft van de listed price. Deze wordt automatisch uit je spotwallet gehaald. De shitcoin direct verkocht voor BNB zodra de mogelijkheid er was. Dit heeft beide keren zo'n 18 BNB (€450-500) aan winst opgeleverd.

Ik zie dit als een relatief veilige manier om kans te maken op wat extra's. BNB is een relatief stabiele coin

[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 26-10-2020 13:46 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egeau schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:34:
[...]

Daar heb je gelijk in. Laten we het er op houden dat je blij mag zijn als je in die landen woont je geld hebt zitten in Bitcoin zodat je nog iets van koopkracht behoudt ipv je spaargeld ziet verdampen op je bankaccount.
Of goud, of andere waardevaste investering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@Taro Staat BNB trouwens niet tegen een lijntje aan te beuken om flink uit te breken? Wat jij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-10 23:59
Bitvavo is goed bezig , nu ook stop limit in een nieuwe lay out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:06
Hm nog niet gekeken op Bitvavo, ik vond die trade-omgeving ook vrij brak om eerlijk te wezen itt andere exchanges.. niet zo intuïtief en basisopties die misten. Wel mail gehad dat ze nu ook staking opties hebben, iets goedkopere fees en tot eind oktober geen fees tot 10K handel. Bij dat laatste wordt de berekende en eerder afgetrokken fee na sluiten van de trade teruggestort, althans staat erbij, niet getest.

@Gelukszoekr was het ook niet dat je bij die lotterij meer kans maakte als je meer trades had? Dus onafhankelijk van VIP level en gestakede BNB. Ik bedoel ik zou er 50BNB op kunnen zetten, maar bij geen trades op Binance, maak je dan überhaupt gelijke kans? Of ben ik nu Harry in de warrie en heeft men bedoeld meer trades = hoger vip level. :z :?

[ Voor 4% gewijzigd door Aardwolf op 26-10-2020 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
CoinStats App blijft afgaan :| DeFi coins gaan allemaal door het putje :
https://www.coindesk.com/...m-harvest-finance-exploit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vy0EpAhq1PPVsrHP3V90Y0Y6H6M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9hhp29ReUWK2hJILFMSQBEXA.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:11:
@Taro Staat BNB trouwens niet tegen een lijntje aan te beuken om flink uit te breken? Wat jij?
Klopt, ik heb de oude groene lijnen even laten staan en de blauwe er voor de duidelijkheid net iets naast getekend, maar de wick loopt inderdaad tot de bovenkant van de vorige candle body closes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/drUZp7YZMMi6_6tvk9JicrukntM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oksmTsGFFmmIIMo13CBjPh1P.png?f=fotoalbum_large

Een mooie ascending triangle lijkt mij. Of zien we er iets anders in?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gaat best hard met die rode candes. Als dit nog verder doorzet, dan verwacht ik rond 12.5xx wel weer een opleving, al dan niet met een wick eronder.

Edit: Owjah, het is bijkoop dag :) Ik wacht nog heel even...

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 26-10-2020 17:42 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Nog een weekje jongens. Biden als POTUS. Omhoog met die koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 09:33
Cypherium AMA met binance was vandaag in officiële telegram. Tevens aankondiging van airdrop. Link ziet er een beetje vreemd uit, was vanuit qr code gedeeld.
http://tivgcz2ykp8inapg.mikecrm.com/L8dqXMj
Doe er je voordeel mee (of niet, wanneer je het niet vertrouwt, wat ik mij ook kan voorstellen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Rechtzodiegaat schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:44:
Nog een weekje jongens. Biden als POTUS. Omhoog met die koersen.
Ik hoop echt dat Biden wint, maar of Trump zonder verzet het Witte Huis verlaat, highly unlikely aldus hij zelf. Dus weet niet goed welke kan dit opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:23:
[...]

Ik hoop echt dat Biden wint, maar of Trump zonder verzet het Witte Huis verlaat, highly unlikely aldus hij zelf. Dus weet niet goed welke kan dit opgaat.
En dan is het nog de vraag wat de supporters van Trump doen als Trump zegt dat het niet eerlijk is verlopen. Genoeg van die mensen zijn niet eens supporters meer, maar het is een cult geworden. Weinig kans dat het vredig gaat verlopen met zulke mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:06

Liberteh

All your base belong to me

PilatuS schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:33:
[...]

En dan is het nog de vraag wat de supporters van Trump doen als Trump zegt dat het niet eerlijk is verlopen. Genoeg van die mensen zijn niet eens supporters meer, maar het is een cult geworden. Weinig kans dat het vredig gaat verlopen met zulke mensen.
Dat doet het nu al niet...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:10

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooi is ie he?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ElQSKDXU0AMA7lC?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@Gelukszoekr was het ook niet dat je bij die lotterij meer kans maakte als je meer trades had? Dus onafhankelijk van VIP level en gestakede BNB. Ik bedoel ik zou er 50BNB op kunnen zetten, maar bij geen trades op Binance, maak je dan überhaupt gelijke kans? Of ben ik nu Harry in de warrie en heeft men bedoeld meer trades = hoger vip level. :z :?
Nee. Maakt zo ver ik weet niks uit. Ik heb de afgelopen weken dan bijzonder weinig getrade. Op de dagelijkse dust-to-bnb na dan. Dus gelijke kansen voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Uhm... handig zo met je recovery phrase erbij..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 14:17

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaCoTa
Ik heb zelf een Trezor, ook erg fijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rmG6-JT_uYFCqcPC36A5Imz2Dzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/unIYjmCKVbYG5XuDRwhTCAla.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nog even hard CertiK farmen.

Straks om 01:00 de coins claimen en met CertiK CertiK farmen. Benieuwd of dat nog wat gaat opleveren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:23:
[...]

Het zijn beide seniele oude mannekes maar je kan imo toch beter die Trump hebben dan die Biden , als die Biden aan de macht komt is de kans groot dat er weer oorlog uitbreekt, ik snap zo ie zo niet dat zo seniele man nog mee doet.
Die Trump is ook niet helemaal 100 maar de media maakt het wel allemaal erger dan dat het is, hij heeft ook goede dingen gedaan.
De linkse gekkies zijn daar wel erg gek vergeleken met rechts, maar dat zal ook door de media komen.

Ze zoeken het maar uit daar in de dat land, ik zie die cultuur van daar ook nog wel hier naar toe komen. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Net even voor je getest maar hij doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-10 21:21
Weet iemand waarom DOT zo'n jump omhoog maakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:46:
Weet iemand waarom DOT zo'n jump omhoog maakt ?
Als je de weekly pakt in USDT is het niet zo vreemd dat ie wat omhoog gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:08:
[...]

Het zijn beide seniele oude mannekes maar je kan imo toch beter die Trump hebben dan die Biden , als die Biden aan de macht komt is de kans groot dat er weer oorlog uitbreekt, ik snap zo ie zo niet dat zo seniele man nog mee doet.
Die Trump is ook niet helemaal 100 maar de media maakt het wel allemaal erger dan dat het is, hij heeft ook goede dingen gedaan.
De linkse gekkies zijn daar wel erg gek vergeleken met rechts, maar dat zal ook door de media komen.

Ze zoeken het maar uit daar in de dat land, ik zie die cultuur van daar ook nog wel hier naar toe komen. :F
Trump de man die leugens vertellen normaal maakte? Trump de idioot die zijn tax returns ondanks beloftes nog steeds niet openbaar maakt? Trump die met zijn schoonzoon en alle andere familieleden corruptie groot maakt? Trump die op de vraag of hij de uitslag van de verkiezingen accepteert, gewoon geen antwoord geeft? Trump die geen stijl heeft? Trump die als een einzelgänger wereldpolitiek bedrijft?
Met alle respect, zelfs als Biden seniel is, zelfs dan liever een seniele next president, dan nog 4 jaar met Trump en zijn corrupte bende die het geen ene moer interesseert dat 205.000 Amerikanen zijn gestorven door Corona, hij zei al eerder dat hij zich daar niet verantwoordelijk voor voelt. Maarrrr die Trump wil jij graag herkozen zien? Lees jij geen kranten onder die brug van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-10 21:21
PilatuS schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:53:
[...]

Als je de weekly pakt in USDT is het niet zo vreemd dat ie wat omhoog gaat.
Ja je hebt gelijk. Hij loopt al de hele week lekker op :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QM-jj8O1TcvqAlchHeH2GP88V8Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xrh9I5jBlQ5CK2790utXJv5Q.png?f=fotoalbum_large

Je denkt dus dat mensen gewoon kopen omdat de koers al de hele week op loopt ? Mensen ruiken kansen ?

[ Voor 8% gewijzigd door vortexnl1982 op 26-10-2020 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:56:
[...]

Ja je hebt gelijk. Hij loopt al de hele week lekker op :

[Afbeelding]

Je denkt dus dat mensen gewoon kopen omdat de koers al de hele week op loopt ? Mensen ruiken kansen ?
Ik bedoel niet dat ie al de hele week gaat, maar hoe de weekly chart er uit ziet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UPMnT_VhVscSAHNpoOL2OGttkNA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kvxlzok0mj5MX9hMIHvRDzEc.jpg?f=user_large

5 weken lang dikke absobtion candles wat laat zien dat iedere dip flink gekocht wordt. Dan verder nog een mooie curve/kom omhoog met higher lows. Dat laat jouw chart niet zien, maar die van Binance wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:54:
[...]

Trump de man die leugens vertellen normaal maakte? Trump de idioot die zijn tax returns ondanks beloftes nog steeds niet openbaar maakt? Trump die met zijn schoonzoon en alle andere familieleden corruptie groot maakt? Trump die op de vraag of hij de uitslag van de verkiezingen accepteert, gewoon geen antwoord geeft? Trump die geen stijl heeft? Trump die als een einzelgänger wereldpolitiek bedrijft?
Met alle respect, zelfs als Biden seniel is, zelfs dan liever een seniele next president, dan nog 4 jaar met Trump en zijn corrupte bende die het geen ene moer interesseert dat 205.000 Amerikanen zijn gestorven door Corona, hij zei al eerder dat hij zich daar niet verantwoordelijk voor voelt. Maarrrr die Trump wil jij graag herkozen zien? Lees jij geen kranten onder die brug van jou?
Ik ben er niet mee bezig met dat hele gedoe daar, heeft geen gevolgen voor mijn leven hier wat daar in de politiek gebeurt, ik weet alleen dat die Biden net zo erg is zo niet erger, die info kan je zo terug vinden op google, en er sinds trump geen oorlogen meer zijn geweest, en ben het ook met je eens dat het ook geen goede kandidaat is maar imo wel beter dan biden.
Valt mij wel op dat veel mensen erg vel zijn in hun standpunten over een Trump of Biden, het is niet meer zoals vroeger met bijvoorbeeld een Obama dat je een menig had en klaar, nu zijn het bij vele echt haat meningen zit niks meer tussen in of je bent extreem voor of extreem tegen.
Niet mij ding zulke politiek.

Denk trouwens niet dat die doden te voorkomen waren, de mensen zijn daar al wat minder gezond dan de rest van de wereld, en procentueel is het volgens mij niet ver van andere landen met minder inwoners, een Zweden had ook geen lockdown, zo ie zo is een virus zonder goed vaccin te stoppen maar dat is een hele andere discussie ;)

ik hou me lekker bezig met traden en lees zo min mogelijk het nieuws voor de rest, voel ik me een stuk beter bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Biden is echt te dom niet slim genoeg om het land te kunnen regeren, nóg dommer minder slim dan Trump. De afgelopen dagen verschillende situaties langs zien komen waarbij hij iets heel belangrijks niet kon onthouden.

Toen IS erg actief was ben ik gestopt met iedere dag nieuws kijken. Gewoon lekker je kop (bij voorkeur met je lichaam er nog aan vast) in het zand steken, voelt een stuk beter.

XYFI is ook weer behoorlijk mee gedaald met de andere coins :(

Ik vind dit een lastig punt wat betreft Bitcoin, het kan echt nog wel een stukje lager, maar het kan ook enorm bullish zijn dat er geen lager punt wordt getest.

[ Voor 100% gewijzigd door Taro op 26-10-2020 22:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Slux schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:11:
[...]

Ik ben er niet mee bezig met dat hele gedoe daar, heeft geen gevolgen voor mijn leven hier wat daar in de politiek gebeurt, ik weet alleen dat die Biden net zo erg is zo niet erger, die info kan je zo terug vinden op google, en er sinds trump geen oorlogen meer zijn geweest, en ben het ook met je eens dat het ook geen goede kandidaat is maar imo wel beter dan biden.
Valt mij wel op dat veel mensen erg vel zijn in hun standpunten over een Trump of Biden, het is niet meer zoals vroeger met bijvoorbeeld een Obama dat je een menig had en klaar, nu zijn het bij vele echt haat meningen zit niks meer tussen in of je bent extreem voor of extreem tegen.
Niet mij ding zulke politiek.

Denk trouwens niet dat die doden te voorkomen waren, de mensen zijn daar al wat minder gezond dan de rest van de wereld, en procentueel is het volgens mij niet ver van andere landen met minder inwoners, een Zweden had ook geen lockdown, zo ie zo is een virus zonder goed vaccin te stoppen maar dat is een hele andere discussie ;)

ik hou me lekker bezig met traden en lees zo min mogelijk het nieuws voor de rest, voel ik me een stuk beter bij ;)
Over het zo min mogelijk nieuws lezen, deel ik die actie wel, en dan in mijn geval vooral al het Corona nieuws zowel online of offline en de journaals op tv die sla ik allemaal over. Al die Corona negativiteit daar kan ik heel goed zonder mee, dus ik voel mij daar ook veel beter bij :).

Maar als Trump is opgetieft uit het Witte Huis en respect & stijl naar de mede mens / politici weer normaal wordt, daar word ik dan weer heel blij van ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:22:
Biden is echt te dom om het land te kunnen regeren, nóg dommer dan Trump. De afgelopen dagen verschillende situaties langs zien komen waarbij hij iets heel belangrijks niet kon onthouden.
Ietsjes dement zijn is niet gelijk aan dom zijn. Verder is Trump dom op een manier die heel gevaarlijk is. Niet luisteren naar experts is daar een voorbeeld van, iets dat Biden wel doet. Trump schopt iedere expert zoals Fauci gewoon het witte huis uit als iemand iets zegt wat hem niet bevalt, ook al zijn het feiten. Over Trump kan je hele pagina's schrijven, maar ik hou het simpel. Trump wil niets doen tegen klimaat verandering en Biden wel, om die enkele reden alleen al is Biden de betere keuze.
Ik vindt dit een lastig punt wat betreft Bitcoin, het kan echt nog wel een stukje lager, maar het kan ook enorm bullish zijn dat er geen lager punt wordt getest.
Zie de 1 uur MA's. BTC is er nu zo'n anderhalve dag mee aan het vechten. De piek van zo net zat op 2 dollar van de 1 uur 99MA. Als ie alle MA's op de 1 uur als support kan krijgen denk ik dat ie een nieuwe leg omhoog maakt. Worden ze allemaal weerstand denk ik een leg omlaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Sahara schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:22:
[...]

Over het zo min mogelijk nieuws lezen, deel ik die actie wel, en dan in mijn geval vooral al het Corona nieuws zowel online of offline en de journaals op tv die sla ik allemaal over. Al die Corona negativiteit daar kan ik heel goed zonder mee, dus ik voel mij daar ook veel beter bij :).

Maar als Trump is opgetieft uit het Witte Huis en respect & stijl naar de mede mens / politici weer normaal wordt, daar word ik dan weer heel blij van ;).
Helaas komt dit hele gedoe door het doen alsof. Als kers op de taart krijg je dan notabene een reality ster als president. Logisch gevolg. Waar het vooral om gaat is dat men bij Trump niet hoeft te doen alsof. Want doen alsof (wat jij normaal noemt) zorgt voor escalatie en nu - tijdens een wereldwijde epidemie - hoeft dat doen alsof niet meer want niemand kan je vertellen wat nu normaal is dus men wordt zichzelf weer. Vooral in de VS is dit nu duidelijk maar ook in Nederland komt de ware aard langzaam maar zeker uit het beestje.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:46:
[...]
Ietsjes dement zijn is niet gelijk aan dom zijn.
Dat is waar, maar als je namen door elkaar heen gaat halen dan komt dat niet heel slim over. Moet je nagaan dat hij misschien ook landen met elkaar gaat verwarren... Je moet geen aangeschoten wild op zo'n positie willen hebben zitten.

Ook het regelmatige stoppen, nadenken en weer verder gaan komt niet daadkrachtig over.

Ik zou persoonlijk op Biden stemmen, maar bij voorkeur op bijv. Obama :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@EnderQ Maar de keuze voor de president van de VS heeft invloed op de Bitcoin koers :)

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 26-10-2020 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
HOT is op de 3 sats aanbeland, wat denken jullie ervan, een gokje waard om op 3 sats in te stappen? +33% is dan relatief simpel, maar -33% & -50% net zo makkelijk.

Ik ga een gokje wagen, ook wat YFII gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 26-10-2020 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Goed nieuws voor ETH:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Gelukszoekr Ik krijg de melding dat ik "0 BNB @ launchpad" heb voor AXS, maar ik heb er voldoende in staking en in de spot wallet staan. Wordt dat vannacht bijgewerkt en tellen beide mee, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:11
PilatuS schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:46:

Zie de 1 uur MA's. BTC is er nu zo'n anderhalve dag mee aan het vechten. De piek van zo net zat op 2 dollar van de 1 uur 99MA. Als ie alle MA's op de 1 uur als support kan krijgen denk ik dat ie een nieuwe leg omhoog maakt. Worden ze allemaal weerstand denk ik een leg omlaag.
Ik kijk eigenlijk alleen maar naar leveltjes en compressiepatronen icm volume. BTC zit tegen een weerstandje aan te hikken, heb mijn SL er vlak onder geschoven.
Als ie erdoor breekt naar boven is het wrs 100 of 150 dollar omhoog. Anders zie ik 'm wel weer een eind naar onder gaan, dus maar winst binnenharken :-). Ik verwacht dat ik hier uitgestopt ga worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWU8RkVPSdoB2PDNEXikWpwvXIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pihKFzw1tMpwP0STyd6Q5GSC.jpg?f=fotoalbum_large
Trouwens zijn die rounding bottoms en tops die je eerder aanhaalde ook vaak een goeie indicator van op- / danwel neerwaartse beweging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Taro schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:22:
Biden is echt te dom niet slim genoeg om het land te kunnen regeren, nóg dommer minder slim dan Trump. De afgelopen dagen verschillende situaties langs zien komen waarbij hij iets heel belangrijks niet kon onthouden.
Trump is wel écht slim natuurlijk

Wikipedia: Person, woman, man, camera, TV
Taro schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:53:
[...]

Dat is waar, maar als je namen door elkaar heen gaat halen dan komt dat niet heel slim over. Moet je nagaan dat hij misschien ook landen met elkaar gaat verwarren... Je moet geen aangeschoten wild op zo'n positie willen hebben zitten.
Trump has the best words

https://www.youtube.com/w...cDfk?hd=1&autoplay=1&fs=1

Sorry voor de offtopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:53
Loopring is ook wel weer echt een enorme miskoop he..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:59:
@Gelukszoekr Ik krijg de melding dat ik "0 BNB @ launchpad" heb voor AXS, maar ik heb er voldoende in staking en in de spot wallet staan. Wordt dat vannacht bijgewerkt en tellen beide mee, of doe ik iets verkeerd?
Denk dat dat pas vanaf 2 november zichtbaar zal worden. Bij mij staat ook 0. Uiteindelijk telt de BNB in alle wallets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrChair
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 15:37
Gelukszoekr schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:22:
[...]

Denk dat dat pas vanaf 2 november zichtbaar zal worden. Bij mij staat ook 0. Uiteindelijk telt de BNB in alle wallets mee
The token sale for Axie Infinity will follow a lottery format, with the recording of user BNB balances starting at 2020/10/27 0:00 AM (UTC).

Het dag gemiddelde dat mee telt voor de Lottery wordt 1x per dag bijgewerkt, dus de 28e om 0:00 UTC kan je zien hoeveel BNB van de 27e mee telt.

[ Voor 0% gewijzigd door DrChair op 27-10-2020 00:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik wacht met spanning op de Binance kaart. Deze zal een dezer dagen wel in de brievenbus zitten..

Ze hebben zojuist ook de optie EUR toegevoegd. Ik weet alleen nog niet of ik het aandurf m'n boodschappen te gaan betalen met deze shitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:17:
Ik wacht met spanning op de Binance kaart. Deze zal een dezer dagen wel in de brievenbus zitten..

Ze hebben zojuist ook de optie EUR toegevoegd. Ik weet alleen nog niet of ik het aandurf m'n boodschappen te gaan betalen met deze shitcoin
Ik ben het met je eens dat de EUR een shitcoin is maar met welke andere coin wil je dan gaan betalen voor je boodschappen? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Crypts schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Ik ben het met je eens dat de EUR een shitcoin is maar met welke andere coin wil je dan gaan betalen voor je boodschappen? :?
NANO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:56

Bever!

3

Hallo kan ik hier met NANO betalen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Accepteren de appie en Jumbo die al? Cool!. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Er staat "wil", niet "kan'', jongens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:45:
Er staat "wil", niet "kan'', jongens :P
Binnen de context is duidelijk wat er bedoelt wordt, jij doet woordjesneuken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Crypts schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:49:
[...]

Binnen de context is duidelijk wat er bedoelt wordt, jij doet woordjesneuken. :P
Je doet net of ik aan het shillen ben maar ik heb 0 nano. Als ik een alternatief moet bedenken voor fiat dan zou ik Nano zeggen. Indien goed ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Crypts schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:26:
[...]

Ik dacht aan BUSD.

Een chinese exchange is betrouwbaarder dan de EU.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Heeft iemand al een bericht gekregen van Swipe om de kaart over te zetten naar Binance? Ik kan geen Binance kaart aanvragen omdat mijn telefoonnummer al gekoppeld is aan een Swipe kaart. Overigens vraagt Swipe nu wel weer per email of ik wil staken zodat ik de 'benefits' weer krijg. Best vaag! Gaat Swipe volledig over naar Binance? Krijg je nu wel of niet op de Binance kaart het geld terug voor Netflix / Spotify? Duidelijke communicatie is iig niet hun ding 8)7

Overigens ook de CRYPTO.COM kaart aangevraagd maar na twee maanden nog geen kaart. Blij dat ik de gratis variant heb aangevraagd :X

[ Voor 12% gewijzigd door volt22 op 27-10-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
Moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 12:22
Binnen nu en 50 minuten gaan we weer 1 tot 2 procent naar beneden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 14:39

WhySoSerious

Be the change.

Hoppa!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Volume zit er ook wel achter.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/1n4FT4KRQkDvK0IO4X/giphy.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
'Grootste bank van Singapore (5 miljoen klanten) start met verkoop Bitcoin'

Veel goed nieuws de laatste tijd.

[ Voor 26% gewijzigd door Luuk op 27-10-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Ongeveer drie uur geleden wat BTC verzonden van mijn Ledger naar Binance. De transactie is nog steeds niet bevestigd. Is er een manier om met de MemPool data (https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h) ongeveer een schatting te maken hoelang de transactie nog gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

volt22 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:48:
Ongeveer drie uur geleden wat BTC verzonden van mijn Ledger naar Binance. De transactie is nog steeds niet bevestigd. Is er een manier om met de MemPool data (https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h) ongeveer een schatting te maken hoelang de transactie nog gaat duren?
Ja, hoeveel sats per vbyte fee zit er aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
volt22 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:48:
mempool.space, kun je kijken waar je op dit moment in de rij staat.

[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 27-10-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:52:
[...]

Ja, hoeveel sats per vbyte fee zit er aan vast?
Sorry erbij vergeten te zetten! 99.876 sat/B - 43.154 sat/WU - 194 bytes
DaCoTa schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

mempool.space, kun je kijken waar je op dit moment in de rij staat.
Bedankt, superhandig dat MemPoolSpace...schatting is nog eens 50 minuten _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door volt22 op 27-10-2020 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

Nano koopmomentje, nu op ATL vs BTC, kan het niet laten.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
volt22 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:58:
[...]
Dat is nu, dus alle transacties met een hogere fee die erbij komen, gaan voor.

Je kan ook nog https://www.viabtc.com/tools/txaccelerator proberen. Eens per uur geven ze een aantal slots vrij, dan moet je direct na het hele uur je tx inschieten. In het verleden wel succes mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:50

T-8one

take it easy, take a sisi

Als ik nou wekelijks voor een x bedrag BTC zou willen kopen, iemand een idee hoe ik dit makkelijk automatisch kan doen?
Dus wekelijks geld overmaken van mijn bankrekeningnr naar m'n exchange account en daar dan BTC kopen tegen de op dat moment geldende koers?

Wekelijks zou ik dan voor 20 euro oid BTC willen kopen, en dat de komende x jaar volhouden. Het gaat om een klein bedrag, dus de fees tellen dan ook mee.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
T-8one schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:03:
Als ik nou wekelijks voor een x bedrag BTC zou willen kopen, iemand een idee hoe ik dit makkelijk automatisch kan doen?
Dus wekelijks geld overmaken van mijn bankrekeningnr naar m'n exchange account en daar dan BTC kopen tegen de op dat moment geldende koers?

Wekelijks zou ik dan voor 20 euro oid BTC willen kopen, en dat de komende x jaar volhouden. Het gaat om een klein bedrag, dus de fees tellen dan ook mee.
Relai.ch heb ik zelf als test draaien en aangeraden aan anderen. (3% fee).
StackinSat nu nog alleen Frans maar binnenkort Europa. Fee weet ik niet.

Of:

Deltabadger, gebruikt je eigen exchange account (o.a. Kraken) Goedkoper, heeft nog geen auto withdrawal. Wel microstacking, dus op heel kleine tijdsinterval kooporders plaatsen.

Of:

Iets van github pakken. Onder andere:
https://github.com/dennisreimann/stacking-sats-kraken/
https://github.com/highsource/bitcoin-a-day

Of zelf schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Crypts schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:43:
[...]

Accepteren de appie en Jumbo die al? Cool!. 8)
Ze hebben een wallet in de bonuskaart geintegreerd dus je hoeft maar een keer te scannen en hoppa zowel korting als afgerekend in een keer! Dat idee had ik hier al eens gepost, dat ze dat nog niet zelf bedacht hebben, daar heeft AH toch geen simpele Ali Baba voor nodig :s

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

volt22 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Sorry erbij vergeten te zetten! 99.876 sat/B - 43.154 sat/WU - 194 bytes

[...]

Bezoek je die website op de PC? Je transactie zit in het middelgele gedeelte (in het "80+" gedeelte)
Ik kijk zelf altijd op blockstream.info voor een geschatte tijd maar dat is natuurlijk relatief als er opeens een uur geen blok gevonden wordt en de transacties zich op blijven stapelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:17:
[...]

Bezoek je die website op de PC? Je transactie zit in het middelgele gedeelte (in het "80+" gedeelte)
Ik kijk zelf altijd op blockstream.info voor een geschatte tijd maar dat is natuurlijk relatief als er opeens een uur geen blok gevonden wordt en de transacties zich op blijven stapelen...
Op een PC ..maakt dat uit ten opzichte van.... ? Mijn eerste keer dat een transactie zolang duurt vanaf een ledger. De tijd blijft schommelen tussen 40 en 50 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

volt22 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

Op een PC ..maakt dat uit ten opzichte van.... ? Mijn eerste keer dat een transactie zolang duurt vanaf een ledger. De tijd blijft schommelen tussen 40 en 50 minuten.
Ga met je muis eens over de grafiek heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

Ga met je muis eens over de grafiek heen ;)
Wat zie ik over het hoofd? Ik zie aantal TX (grafiek 1), BTC (grafiek 2) en MB (grafiek 3)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

volt22 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Wat zie ik over het hoofd? Ik zie aantal TX (grafiek 1), BTC (grafiek 2) en MB (grafiek 3)?
Je kan dmv van je muis en de popup precies je transactie vinden in de blockchain. Links zie je ook wel de legenda (sat/B). De miners geven de transactions met hoogste fee voorrang dus de mempool wordt van boven naar beneden leeg bevestigd. Met deze info kan je visueel een schatting maken of dat snel zal zijn of dat dit (momenteel) alleen maar oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Wat is een reden om de afgelopen 48 uur te stoppen met minen? Ik zie dat we momenteel op 33% minder hashpower lopen dan even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

volt22 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Je transactie zit plus-minus hier. Alles er boven moet/zal eerst bevestigd worden. Iedere hak omlaag is een gevonden blok, dus het duurt nog wel eem.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UB5vGh9_xH_1YbkHv-AZFudBmsw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tTnZGm86Y6xIkxGemVxq3uIr.png?f=fotoalbum_large

Dit is mijn laatste poging :) Met de muis zie je dat hij in de pop-up verschillende gebieden selecteerd naarmate je door de lagen heen gaat. De 3e gele laag (van boven) is 80 t/m 99 sats/byte laag. Jij had 99 als ik het me goed herinner dus je transactie zit boven in die laag. Snapje?

Het laatste moment waarop hij de 80 t/m 99 sats/byte laag heeft bevestigd is 24 uur geleden zoals je ziet. Het is erg druk én ik meld ook net dat ik zie dat we opeens een hoop hashpower kwijt zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Liberteh op 27-10-2020 15:43 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag staat de Bitcoin waarde in dollars precies gelijk aan het aantal keer dat ik bovenstaande video heb bekeken.

Echt gaaf maar tegelijkertijd ook erg triest.

Maar dat boeit mij weinig.

To the moon, gentlemen. 8) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:36:
Wat is een reden om de afgelopen 48 uur te stoppen met minen? Ik zie dat we momenteel op 33% minder hashpower lopen dan even geleden.
Ik had laatst een blokje hash, die heeft me hard geslagen. Werd wakker op de bank.

Snap het wel van die luitjes. Zoiets hou je niet iedere dag vol, helemaal niet na je 35e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 19:19
Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:36:
Ik las een (imho) onzinbericht over het eindigen van het regenseizoen in China. Daardoor verplaatsen blijkbaar veel miners hun activiteiten.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:06:
[...]

Ik las een (imho) onzinbericht over het eindigen van het regenseizoen in China. Daardoor verplaatsen blijkbaar veel miners hun activiteiten.
Hahahhahahhaa.

Doet me denken aan Chinees nieuwjaar.

Regenseizoen :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

MoonSoon heet dat toch ofzoiets? :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:25:
MoonSoon heet dat toch ofzoiets? :D
Klopt. Tijdens de MoonSoon bloeit het kwetsbare cryptolandschap weer helemaal op, alles kleurt weer groen en de cryptovelden bieden weer een overvloed aan voedsel voor vele soorten bulls en traders.

De whales hervinden hun jeugdige dans en dartelen speels door het water, de bears gaan in MoonSoon cryptoslaap en de grote oranje zon komt langer en hoger aan de hemel te staan.

Maar zodra de droogte weer begint moet je wegwezen. Dan veranderd het landschap weer in een dorre rode vlakte waar overleven slechts weg is gelegd voor de meest ongure organismen, de shorters.

Maar dat is van later zorg, laten we voor nu maar gewoon genieten van de prachtige en weldadige praal die dit zeer gediversifieerde digitale rijk ons te bieden heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:37:
[...]

Klopt. Tijdens de MoonSoon bloeit het kwetsbare cryptolandschap weer helemaal op, alles kleurt weer groen en de cryptovelden bieden weer een overvloed aan voedsel voor vele soorten bulls en traders.

De whales hervinden hun jeugdige dans en dartelen speels door het water, de bears gaan in MoonSoon cryptoslaap en de grote oranje zon komt langer en hoger aan de hemel te staan.

Maar zodra de droogte weer begint moet je wegwezen. Dan veranderd het landschap weer in een dorre rode vlakte waar overleven slechts weg is gelegd voor de meest ongure organismen, de shorters.

Maar dat is van later zorg, laten we voor nu maar gewoon genieten van de prachtige en weldadige praal die dit zeer gediversifieerde digitale rijk ons te bieden heeft.
Haha baas! Kan je je nog herinneren dat ik je sig overnam? Ik heb hem ook minimaal net zovaak gehoord als de huidige BTCUSD prijs. Als ze het tij nu nog weten te keren dan krijgen de beren een applaus van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

[...]

Haha baas! Kan je je nog herinneren dat ik je sig overnam? Ik heb hem ook minimaal net zovaak gehoord als de huidige BTCUSD prijs. Als ze het tij nu nog weten te keren dan krijgen de beren een applaus van me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
[...]

Wat gebruik jij en waar kan ik het vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jeaust schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:46:
[...]

Wat gebruik jij en waar kan ik het vinden?
99% pure Hopium, via de backalley van Silkroad wel te vinden op het darkweb.
Pagina: 1 ... 77 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!