Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hij is gewoon een heel erg zeilig ventje. Het is voor hem onmogelijk om toe te geven dat ie fout zit. Het ligt altijd aan iemand anders en hij kan niets fout doen. Bij beschuldigt iedereen van dingen die ie zelf erger doet. Die man is geen leider, het is een achterlijke pestkop die nergens was gekomen zonder zijn rijke vader. De schade die ie in 4 jaar tijd doet is enorm, laat staan dat ie er nog 4 krijgt.Taro schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:37:
Wat een enorme eikel zonder enig empathisch vermogen is het ook. Positief nieuws wordt op dezelfde manier gebracht als het melden van 5 doden.
Hij is constant bezig te benadrukken wat hij allemaal heeft gedaan, maar bij een oprecht goed iemand zeggen anderen dat over je ipv dat je dat zelf constant moet benadrukken, bah
Edit: Lol, vraag vanuit de pers over 2 tegenstrijdigheden in zijn bericht en dat van iemand anders: Schuift direct de ander naar voren en loopt snel weg...
Iedereen een welverdiend zijwaarts weekend gehad?
Klaar voor een energieke opwaartse week?
YES WE CAN!!
...
NU eerst koffie...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
In het weekend is BTC gewoon lekker uitgebroken. Hopelijk zien we daar nu zo de resultaten van. Geniet van je koffie en de aktie vandaagFijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:36:
Gütenmorgen meisjes.
Iedereen een welverdiend zijwaarts weekend gehad?
Klaar voor een energieke opwaartse week?
YES WE CAN!!
...
NU eerst koffie...
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
ACTIE!!Liberteh schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:40:
[...]
In het weekend is BTC gewoon lekker uitgebroken. Hopelijk zien we daar nu zo de resultaten van. Geniet van je koffie en de aktie vandaag

Zou mooi zijn.... ff weer terug naar het niveau van 17 aug. aub.
Dan kan ik weer wat traden
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Printer go brrrrrrr....
Wat ik denk... is dat instituties aankloppen bij Tether om hun USD om te zetten in Tether om zo crypto te kunnen kopen wanneer de tijd rijp is en dat daarom die printer zo lekker gaat. Of Tether probeert gewoon de USD money supply te evenaren, dat kan natuurlijk ook.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
AKRO, DOS Network, MANTRA DAO (OM), UniCrypt (UNC) en ANKR.
Als ik van ANKR wat meer wil kopen dan krijg ik een high price impact waarschuwing te zien op UniSwap. Dat gebeurd al als ik voor een 0,5 ETH ofzo wil aankopen. Is dat normaal bij zo'n coin ?

Helaas is maar 1/20 van m'n buy order gevuld en toen schoot die blijkbaar weer omhoog

Wel fijn dat SXP en wat andere alts eventjes opkrabbelen.
De tijd leert of het tij keert
ETH ook... 400 alweer bijna.Liberteh schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:01:
Ik hoor hier bodem bodem en ik zie BTC vertrekken. Mijn medelijden begint al op te komen
Beetje jammer... had gehoopt dat het zijwaartse gedrag tot woensdag zou aanhouden zodat ik weer had kunnen inkopen op de bodem
Mja, zo kan je de ene dag denken: komt goed en de dag erna "hij is alweer over mijn gewenste instap prijs heen". Welcome 2 crypto.FijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:03:
[...]
ETH ook... 400 alweer bijna.
Beetje jammer... had gehoopt dat het zijwaartse gedrag tot woensdag zou aanhouden zodat ik weer had kunnen inkopen op de bodem
Dank je voor de warme ontvangstLiberteh schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:04:
[...]
Mja, zo kan je de ene dag denken: komt goed en de dag erna "hij is alweer over mijn gewenste instap prijs heen". Welcome 2 crypto.
Wat.. geen koekjes?
But anyway, dan maar Woensdag weer verder met mijn originele planning. Wat inhoudt dat ik woensdag een flufje BAND of XTZ koop met fiat.
Gebruik je de refferal code van een Saffron (Oranje) kaart. Dan krijgen je allebij $10. Ik ben voornemens een Steel card te bestellen. Ik neem aan dat er dan een iets betere reward bij zit.(08:41:34 PM) Aiza: Hi! thank you for contacting Swipe. My name is Aiza, it is my pleasure to assist you today.
(08:41:37 PM) Aiza: How may I help?
(08:42:19 PM) Roel: I applied for a tier 2 verification. is there any indication how long this would take?
(08:44:01 PM) Aiza: Please be advised that it may take longer to verified on tier 2 verification. This is a case-by-case basis, the verification may take a couple of business days, depending on some factors (E.g.bank verification, your country eligibility, nationality, photo you submitted, etc.). The account verification takes 5-7 business up to 14 days. We have a lot of factors to consider since bank verification is required. I would suggest to wait for your verification and rest assured you will get the exact result once done.
(08:45:41 PM) Roel: After verification. i should transfer SXP to the mobile wallet to apply for a card. will i still receive staking rewards when the tokens are locked for 6 months?
(08:45:59 PM) Aiza: Definitely!
(08:47:07 PM) Roel: Are the new cards being manufactured as of this moment? and what is the expected waiting time?
(08:48:08 PM) Aiza: Typically, your Swipe Card will arrive at your residence, which was the address listed to you on the Card Order form, within 7-14 business days. Please be reminded that there are some instances where the card may arrive sooner or takes longer depending on your country.
Ik wacht dus nog op T2 verificatie. Verder kan ik vanuit de app, onder account niet SXP network aanzetten. "Swipe network is unavailible at this time.". Hebben jullie dit ook? Ik ben dit vergeten te vragen in de chat
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[ Voor 8% gewijzigd door FijneKerst op 24-08-2020 10:20 ]
$?FijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:15:
ETH weer over de € 400 ... POOOMPPEENNNN MAAAAR
Excuus... dollah uiteraard
ANKR is ook gewoon te vinden op Binance met meer dan voldoende liquiditeit. Moet je wel eerst je ETH omzetten in USDT of BTC.vortexnl1982 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:48:
Heb wat onbekendere coins gekocht die wel potentie hebben :
AKRO, DOS Network, MANTRA DAO (OM), UniCrypt (UNC) en ANKR.
Als ik van ANKR wat meer wil kopen dan krijg ik een high price impact waarschuwing te zien op UniSwap. Dat gebeurd al als ik voor een 0,5 ETH ofzo wil aankopen. Is dat normaal bij zo'n coin ?
Oh ja, dat is misschien wel handigerInnovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:28:
[...]
ANKR is ook gewoon te vinden op Binance met meer dan voldoende liquiditeit. Moet je wel eerst je ETH omzetten in USDT of BTC.
Ben wel gecharmeerd van MetaMask met UniSwap ! Werkt echt makkelijk. Zijn de kosten alleen niet hoger dan handelen op binance ?
Sowieso ben je bij UniSwap Liquidity Provider Fee kwijt en dan ook nog GAS (3-8 USD)...
Stake jij je BAND? Zou 't doen als ik jou was
Ik denk dat Binance goedkoper is.. Als je BNB gebruikt voor de fees betaal je slechts 0.0750% voor de aankoop. Als je ANKR van de exchange af wilt halen en op een hardware of software wallet wil zetten betaal je wel withdrawal fees. Dat kan wel een paar euro zijn. Als het slechts is om te traden en het zijn geen mega bedragen kan je het ook gewoon laten staan.vortexnl1982 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:42:
[...]
Oh ja, dat is misschien wel handiger![]()
Ben wel gecharmeerd van MetaMask met UniSwap ! Werkt echt makkelijk. Zijn de kosten alleen niet hoger dan handelen op binance ?
Sowieso ben je bij UniSwap Liquidity Provider Fee kwijt en dan ook nog GAS (3-8 USD)...
Ik heb het net gekochtChaes schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:42:
[...]
Kan ik staken via Binance?
Zo ff checken tijdens mijn pauze
UPDATE: Ik heb net niet genoeg BAND om te staken. Je moet minimaal 20 BAND hebben
[ Voor 13% gewijzigd door FijneKerst op 24-08-2020 11:01 ]
Ik doe het via Atomic wallet (unstaking period is 3 weken).FijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:58:
[...]
Ik heb het net gekocht... klein flufje hoor.
Kan ik staken via Binance?
Zo ff checken tijdens mijn pauze
UPDATE: Ik heb net niet genoeg BAND om te staken. Je moet minimaal 20 BAND hebben
Ja, maar ik wil eerst Binance nu ff doorkrijgen.Chaes schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:12:
[...]
Ik doe het via Atomic wallet (unstaking period is 3 weken).
Ik heb nu Bitvavo, Binance, Daedalus wallet, Ledger Live..... iets met bomen en een bos enzo.
FijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:23:
[...]
Ja, maar ik wil eerst Binance nu ff doorkrijgen.
Ik heb nu Bitvavo, Binance, Daedalus wallet, Ledger Live..... iets met bomen en een bos enzo.

Mooie TA en analyse van de markets nu.
Van dezelfde makers als de headline van gisteren? "Bitcoin Price Manipulators Watch Closely as BTC Loses Bullish Momentum"Innovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:31:
https://cointelegraph.com...week-btc-eth-atom-neo-cro
Mooie TA en analyse van de markets nu.
Yep, maar wel andere auteur. "Bitcoin Price Manipulators Watch Closely as BTC Loses Bullish Momentum" is gewoon een beetje een FUD artikel, terwijl het artikel dat ik linkte wat neutraler is.Liberteh schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:32:
[...]
Van dezelfde makers als de headline van gisteren? "Bitcoin Price Manipulators Watch Closely as BTC Loses Bullish Momentum"
Hoe minder ik waarde hecht aan anderen hun TA hun beter ik het doe. Gaat vast niet voor iedereen op maar je zou het eens moeten proberen.Innovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:38:
[...]
Yep, maar wel andere auteur. "Bitcoin Price Manipulators Watch Closely as BTC Loses Bullish Momentum" is gewoon een beetje een FUD artikel, terwijl het artikel dat ik linkte wat neutraler is.
Hoe moet ik staken zien in combinatie met een stoploss op mijn BAND die ik in bezit heb? Gaat dat samen?Chaes schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:42:
[...]
'k Heb zelf zo'n 1,5k staked op een project waarbij unstaken 3 dagen duurt. Meer een hodl strategie dus, kwestie van denken dat ik kan anticiperen op een verkoopmoment. En zo zijn er vele wegen naar rektcity 💪
[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 24-08-2020 12:40 ]
Ja, hier ook.Gelukszoekr schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:57:
Gisteren contact gehad met SWIPE, ter info:
[...]
Gebruik je de refferal code van een Saffron (Oranje) kaart. Dan krijgen je allebij $10. Ik ben voornemens een Steel card te bestellen. Ik neem aan dat er dan een iets betere reward bij zit.
Ik wacht dus nog op T2 verificatie. Verder kan ik vanuit de app, onder account niet SXP network aanzetten. "Swipe network is unavailible at this time.". Hebben jullie dit ook? Ik ben dit vergeten te vragen in de chat
Verder heb ik ook regelmatig dat ik de app helemaal niet in kom. 2fa kan ik ook nog niet aanzetten. Krijg bijna dagelijks een mail over mijn account upgrade. Moet nog een hoop verbeterd worden.
Sinds vorige week maandag, toen de servers van Binance weer eens overbelast waren, staat een aardig bedrag aan Matic locked. Ik cancelde een Matic order maar de funds staan niet in mijn Spot wallet. Support is drama, support chat werkt niet, 3x via formulier supportvraag ingediend: 0,0 reactie
Cypher B (free)Vo0di schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:53:
[...]
Wat is die onderste indicator als ik vragen mag?
Paar jaar geleden door iemand gemaakt die alleen Bitcoin traded
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 24-08-2020 15:13 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Kan een paar werkdagen duren. Op het moment dat je een support ticket indient kom je achter aan de rij te staan, iedere keer als je een nieuwe ticket aanmaakt kom je weer achter aan de rij te staan.Petje72 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:56:
vraagje (misschien beetje out of the blue): is het iemand ooit gelukt om in contact te komen met support van Binance? of dat ze daadwerkelijk je probleem oplossen?
Sinds vorige week maandag, toen de servers van Binance weer eens overbelast waren, staat een aardig bedrag aan Matic locked. Ik cancelde een Matic order maar de funds staan niet in mijn Spot wallet. Support is drama, support chat werkt niet, 3x via formulier supportvraag ingediend: 0,0 reactie
Beste is dus om slechts 1 ticket aan te maken voor support en deze af te wachten.
Wel heel vervelend, succes met de situatie...
Heb je niets meer staan bij 'open orders'?
Het is echt drama, ik kan niets anders doen dan wachten maar.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:21:
[...]
Kan een paar werkdagen duren. Op het moment dat je een support ticket indient kom je achter aan de rij te staan, iedere keer als je een nieuwe ticket aanmaakt kom je weer achter aan de rij te staan.
Beste is dus om slechts 1 ticket aan te maken voor support en deze af te wachten.
Wel heel vervelend, succes met de situatie...
Heb je niets meer staan bij 'open orders'?
Er staat niets meer bij open orders. Hopen dat het goed komt en verlies beperkt blijft, nu maar hopen dat Matic niet crasht
Zie je het ook nergens terug in je balans? Gewoon weg?Petje72 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:24:
[...]
Het is echt drama, ik kan niets anders doen dan wachten maar.
Er staat niets meer bij open orders. Hopen dat het goed komt en verlies beperkt blijft, nu maar hopen dat Matic niet crasht
Mijn maatje is ook ooit een paar ZIL "kwijtgeraakt" op Binance. Heeft de moeite er neit voor genomen ticket aan te maken
Verwijderd
Als het om een bedrag gaat waar je veel stress door ervaart zou je altijd eens op Reddit of Twitter kunnen proberen om daar op een nette doch dringende toon aandacht te creëeren voor je probleem, onder vermelding van je ticket nummer.Petje72 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:24:
[...]
Het is echt drama, ik kan niets anders doen dan wachten maar.
Niet geschoten is altijd mis, zelf wel eens contact gehad met Binance over een Litecoin transactie die maar niet doorkwam, dat is uiteindelijk toch goed gekomen. Maar dat waren wel rustige tijden, kan me voorstellen dat ze momenteel overuren draaien.
Kwam ik dit tegen
https://newslogical.com/c...market-with-btc-eth-link/A renowned cryptocurrency analyst, Josh Rager, had declared bullishness for two newly developed low-cap coins know as Tokens of Babel (TOB) and Antiample (XAMP); both coins were created by a pseudonymous developer identified as Bill Drummond.
Rager, who is also a co-founder at Blockroots, a leading cryptocurrency trading platform, explained that Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH) and Chainlink will soon resume their uptrend in as much as BTC stays above the $10,500 range, he added that he believes that the two new Altcoins XAMP and TOB would also witness upsurge too and rally to all-time high.
Aangezien we hier van dit soort pareltjes houden.... iemand hier ervaring mee en zijn jullie er ook bullish over?
Josh Rager.. Zegt alweer voldoendeFijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:46:
Aangezien ik me zit te vervelen (geen stront te doen tijdens de vakantieperiode) benik wat crypto nieuws aan het lezen.
Kwam ik dit tegen
[...]
https://newslogical.com/c...market-with-btc-eth-link/
Aangezien we hier van dit soort pareltjes houden.... iemand hier ervaring mee en zijn jullie er ook bullish over?
Verwijderd
XAMP is toch gewoon een memecoin die is gecreëerd als tegenbeweging voor Ampleforth? Omdat deze laatst genoemde het fiat systeem na wil bootsen?FijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:46:
Aangezien ik me zit te vervelen (geen stront te doen tijdens de vakantieperiode) benik wat crypto nieuws aan het lezen.
Kwam ik dit tegen
[...]
Ik zou dit soort artikelen met een korreltje zout nemen
Ik vind het matig. Ik denk dat Josh van "leading trading platform Blockroots" (voor mij totaal onbekend) z'n bags heeft volgegooid met deze shitcoins en een pumpje wilt veroorzaken.FijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:46:
Kwam ik dit tegen
[...]
Geen flufje van kopen dus...
Check.
Dan maar GXS (n.a.v. berichtje op Binance dat ze iets samen gaan doen. Altijd leuk voor een korte pump volgens mij)
Twitter al geprobeerd kijken ze natuurlijk niet naar.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:34:
[...]
Als het om een bedrag gaat waar je veel stress door ervaart zou je altijd eens op Reddit of Twitter kunnen proberen om daar op een nette doch dringende toon aandacht te creëeren voor je probleem, onder vermelding van je ticket nummer.
Niet geschoten is altijd mis, zelf wel eens contact gehad met Binance over een Litecoin transactie die maar niet doorkwam, dat is uiteindelijk toch goed gekomen. Maar dat waren wel rustige tijden, kan me voorstellen dat ze momenteel overuren draaien.
Het gaat om een redelijk bedrag (0,1 BTC) maar ik raak niet snel in de stress. Toen die maandag de boel vast taaide op Binance was ik verschillende orders aan het cancelen, was vergeten stop-loss in te stellen dus handmatig. 3 van 4 gecancelde orders, allemaal verschillende coins, gingen goed, behalve die van Matic. Het staat niet in mijn Spot wallet zie wel als reserved staan maar geen open orders meer of wat, gewoon stuck in limbo.
De 0,1BTC heb ik al compenseerd met winst op andere coins inmiddels, maar toch het gaat om het principe en het is zwaar belachelijk dat het een week duurt en ze gewoon niets communiceren.
Verwijderd
Ja is erg vervelend. Dan zou ik gewoon afwachten, mijn ervaring met Binance is dat e.e.a. lang kan duren maar ze uiteindelijk wel met een oplossing komen.Petje72 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:30:
[...]
Twitter al geprobeerd kijken ze natuurlijk niet naar.
Het gaat om een redelijk bedrag (0,1 BTC) maar ik raak niet snel in de stress. Toen die maandag de boel vast taaide op Binance was ik verschillende orders aan het cancelen, was vergeten stop-loss in te stellen dus handmatig. 3 van 4 gecancelde orders, allemaal verschillende coins, gingen goed, behalve die van Matic. Het staat niet in mijn Spot wallet zie wel als reserved staan maar geen open orders meer of wat, gewoon stuck in limbo.
De 0,1BTC heb ik al compenseerd met winst op andere coins inmiddels, maar toch het gaat om het principe en het is zwaar belachelijk dat het een week duurt en ze gewoon niets communiceren.
Tijd voor ADA om iets van een vlam te tonen.
Wow.. Op zn minst verrassend..
Verassend on-point, gezien de maker. Al was er wel wat cringe bij "Bad guys making payments", wat dan blijkbaar een "risico" is. Risico voor wie? En wie bepaalt wie de bad guys zijn? Censorship resistance is juist een van de pijlers van Bitcoin. En ja, dat betekent ook dat mensen waarvan jij het liever niet hebt kunnen transacten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben onlangs uit ADA en XTZ gestapt. Ik denk dat deze projecten het lastig gaan krijgen nu met de launch van Polkadot. Sowieso deed ADA het de laatste tijd al niet zo best.Razkin schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:57:
Gelukkig breekt er wel eens brand uit in het appartement onder je om even niet bezig te zijn met de koersen
Tijd voor ADA om iets van een vlam te tonen.
DOT doet het ook weer mooi. Benieuwd wanneer Bitcoin weer een 12k poging gaat wagen.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 24-08-2020 18:42 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gaat die 12k poging er komen denk je? En bij welke terugval zou je serieuze twijfels krijgen? Ik denk erover 10% van m'n Blockfolio te verkopen om m'n totale inleg weer naar een wat meer acceptabel niveau te krijgen.Taro schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:37:
Nice, ZZZ staat al op $1,121.57, in een week tijd 634%
DOT doet het ook weer mooi. Benieuwd wanneer Bitcoin weer een 12k poging gaat wagen.
Echt jammer dat mijn stop-loss werd gehit door die wick op 20 augustus. Daarna niet opnieuw ingekocht omdat ik twijfelde. Zou het nu nog de moeite waard zijn ?Taro schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:37:
Nice, ZZZ staat al op $1,121.57, in een week tijd 634%
ADA doet het niet best??Heisenbug schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:36:
[...]
Ik ben onlangs uit ADA en XTZ gestapt. Ik denk dat deze projecten het lastig gaan krijgen nu met de launch van Polkadot. Sowieso deed ADA het de laatste tijd al niet zo best.
In welke zin.
Qua technology doet hij het juist heel goed.
En qua prijskoers gaat hij gewoon met de grote zoals BTC en ETH mee.
Ik zie ADA nog steeds als DE concurrent voor ETH.
Polkadot is leuk om nu snel even wat winst te halen als trader.... meer niet...
Daarom zitten we hier ook, daar niet van
/f/image/UeO57D7PF12YJ7bMUPCHP1jy.png?f=fotoalbum_large)
Dus ja, ik verwacht dat die gaat komen en ik verwacht ook dat de volgende poging succesvoller zal zijn. Maar ik als permabear heb constant serieuze twijfels, die kan ik helaas niet onderdrukken, zit in de genen denk ik. Dus hou ik er tegelijkertijd rekening mee dat het niet gaat lukken en daarom zit ik nu alleen in BTC, ETH en DOT, dan kan ik snel uitstappen. In de hodl pot nog steeds ZZZ, DMG, AMPL, DIA en UTK.
Vind nu wel een mooi instapmomentje op Ada.Heisenbug schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:36:
[...]
Ik ben onlangs uit ADA en XTZ gestapt. Ik denk dat deze projecten het lastig gaan krijgen nu met de launch van Polkadot. Sowieso deed ADA het de laatste tijd al niet zo best.
De tijd leert of het tij keert
De BTC staan dus ws op Binance. Wat is dan de handigste route om permanent uit te stappen via EUR naar een bankrekening?
Is dat eerst BTC omzetten naar USDT op Binance, dat over te zetten naar Coinbase Pro of Bitvavo, daar USDT omzetten naar EUR en als laatste stap het uit laten betalen naar een fiat betaalrekening?
Of adviseren jullie direct van BTC naar EUR op Binance (om het makkelijk te houden, wel iets duurder)?
Of weer iets anders?
@Taro noemde een aanpak hier maar ik wil even controleren of ik het goed snap of dat ik iets mis.
Moet het geld terug naar de rekening van de overledene, in dat geval zou ik uitzoeken hoe het geld op Binance is gekomen om op die manier de terugweg te bepalen.AceAceAce schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:30:
Hi, korte vraag mbt een sterfgeval die nog bitcoin heeft, waarschijnlijk op binance en ik wil de erfgenamen hiermee helpen.
De BTC staan dus ws op Binance. Wat is dan de handigste route om permanent uit te stappen via EUR naar een bankrekening?
Is dat eerst BTC omzetten naar USDT op Binance, dat over te zetten naar Coinbase Pro of Bitvavo, daar USDT omzetten naar EUR en als laatste stap het uit laten betalen naar een fiat betaalrekening?
Of adviseren jullie direct van BTC naar EUR op Binance (om het makkelijk te houden, wel iets duurder)?
Of weer iets anders?
@Taro noemde een aanpak hier maar ik wil even controleren of ik het goed snap of dat ik iets mis.
Als juist niet let er dan wel op dat de persoon die gaat uitcashen een geverifieerd (Paspoort en of rijbewijs controle) account moet hebben op Coinbase PRO of Bitvavo om uit te kunnen cashen.
Als het op Binance allemaal BTC is en geen altcoins zou ik die BTC zelf naar Coinbase PRO of Bitvavo sturen ipv eerst omzetten naar USDT wat je onnodig fee op Binance kost.
BTC naar EUR op Binance en vanuit daar withdrawen naar je SEPA bankrekening werkt prima.AceAceAce schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:30:
Hi, korte vraag mbt een sterfgeval die nog bitcoin heeft, waarschijnlijk op binance en ik wil de erfgenamen hiermee helpen.
Of weer iets anders?
- Bitcoin naar Coinbase Pro of bijv. Bitvavo overmaken, omzetten naar Euro's en terugstorten
- Direct vanaf Binance naar je bankrekening
Je kunt er ook eerst bijv. ETH van maken, maar dat kost je weer extra fee's en zou ik niet doen, dat de transactie iets langer duurt maakt nu niet zoveel uit.
Ik ken de grootte van het bedrag niet, gaat het om <10 Euro verschil zou ik via Binance uitbetalen, gaat het om veel meer, dan via bijv. Coinbase of Bitvavo. Wel altijd eerst even kijken waar je het meeste voor je Bitcoin krijgt.
En idd wat @Acidrain zegt: Als het terug moet naar de originele rekening, dan even kijken (bijv. via mails) hoe het pad naar Binance is gegaan en dezelfde route terug nemen.
En sterkte uiteraard!
Ps. @AceAceAce Naar USDT omzetten doe ik alleen om tijdelijk even aan de zijkant toe te kijken als ik bijv. een BTC daling verwacht. Terug naar de bankrekening doe ik nooit via USDT, pas bij de laatste halte stap ik dan uit naar EUR, tot die tijd gebruik ik doorgaans ETH om te versturen ivm de snelheid.
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 24-08-2020 19:53 ]
Sterkte.. hopelijk lukt het allemaal.AceAceAce schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:30:
Of weer iets anders?
Zero.
Ik bedoel qua prijsontwikkeling. ADA heeft de afgelopen maand -13% gedaan terwijl veel andere projecten dik in de plus staan.FijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:04:
[...]
ADA doet het niet best??
In welke zin.
Qua technology doet hij het juist heel goed.
En qua prijskoers gaat hij gewoon met de grote zoals BTC en ETH mee.
Ik zie ADA nog steeds als DE concurrent voor ETH.
Polkadot is leuk om nu snel even wat winst te halen als trader.... meer niet...
Daarom zitten we hier ook, daar niet van... maar ADA is voor mij een HODL coin.
Persoonlijk denk ik dat DOT juist DE concurrent van ETH gaat worden vanwege het team en de huidige staat van het project; er draaien nu al heel wat succesvolle projecten op Polkadot en ze hebben onlangs bewezen dat het governance systeem goed werkt.
Maar los daarvan, DOT is een sterke concurrent voor de bestaande smart contract platforms. Dat alleen al doet mij denken dat dit marktaandeel gaat kosten voor die projecten.
Ada doet het juist heel sterk qua prijs. Het ging omhoog toen de rest nog aan het beren was.Heisenbug schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:56:
[...]
Ik bedoel qua prijsontwikkeling. ADA heeft de afgelopen maand -13% gedaan terwijl veel andere projecten dik in de plus staan.
Persoonlijk denk ik dat DOT juist DE concurrent van ETH gaat worden vanwege het team en de huidige staat van het project; er draaien nu al heel wat succesvolle projecten op Polkadot en ze hebben onlangs bewezen dat het governance systeem goed werkt.
Maar los daarvan, DOT is een sterke concurrent voor de bestaande smart contract platforms. Dat alleen al doet mij denken dat dit marktaandeel gaat kosten voor die projecten.
Ze hebben nu een welverdiende gezonde correctie maar gaan de laatste dagen alweer omhoog.
Als ADA straks ook met staking verder de markt op en de ontwikkeling van Goguen dichterbij komt met de smart contracts, dan gaat ADA helemaal knallen, zowel qua prijs als marktaandeel.
ETH gaat het dan nog moeilijk krijgen , als ze dan nog steeds 2.0 niet af hebben
DOT zie ik eigenlijk niet in dit verhaal voorkomen als serieuze concurrentie, behalve dan de leuke prijs op dit moment.
- Ik zag op CMC en op Etherscan dat er wETH geswapped kan worden voor wNXM. Dat wilde ik dus doen. Eerst wat ETH geswapped naar wETH. Die was bijna 2 uur pending! Daarna wilde ik dus naar wNXM maar die staat nergens in de lijst. Weet iemand wat ik over het hoofd zie?
- Daarna wat wETH geswapped naar AMPL en wat gratis klein grut wat ik blijkbaar ooit via airdrops gekregen heb naar MANA. Werkt allemaal prima alleen zijn sommige swaps meer dan een uur pending en andere binnen een paar seconden gefixt. Is dat gebruikelijk?
-> https://etherscan.io/toke...c262bf23753c1e53d03432bde
-> 0x0d438f3b5175bebc262bf23753c1e53d03432bde
(Wel ff dubbelchecken of dat de juiste is!)
Verder de slippage iets verhogen bij instellingen en transaction timeout verlagen. Dat werkte bij mij prima om een en ander te versnellen.
[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 24-08-2020 20:22 ]
DOT is misschien geen concurrentie. Ze zijn eerder complementair aan elkaar. Er zal gewoon een bridge-parachain komen met Ethereum. Wat voor beide protocollen goed is. Als de parachains live gaan op Polkadot dan zal de vraag naar DOT's imo alleen maar omhoog gaan.FijneKerst schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:14:
[...]
Ada doet het juist heel sterk qua prijs. Het ging omhoog toen de rest nog aan het beren was.
Ze hebben nu een welverdiende gezonde correctie maar gaan de laatste dagen alweer omhoog.
Als ADA straks ook met staking verder de markt op en de ontwikkeling van Goguen dichterbij komt met de smart contracts, dan gaat ADA helemaal knallen, zowel qua prijs als marktaandeel.
ETH gaat het dan nog moeilijk krijgen , als ze dan nog steeds 2.0 niet af hebben
DOT zie ik eigenlijk niet in dit verhaal voorkomen als serieuze concurrentie, behalve dan de leuke prijs op dit moment.
BIG move incomming
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 24-08-2020 20:42 ]
Verwijderd
HUGE if BIG.A87 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:41:
Volume is regelmatig 15-30min op PRECIES zelfde prijs..
BIG move incomming soon
Such Move SUCH coin such success SUCH m00oooOOonnn Such WOOW!
Ik heb het vast gemist, maar waarvan dan?A87 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:41:
Volume is regelmatig 15-30min op PRECIES zelfde prijs..
BIG move incomming
BTC. Prijs stagneerd in het midden na een maandelijkse cyclus.. dus naar de maan 13-14.5 KO085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:56:
[...]
Ik heb het vast gemist, maar waarvan dan?
OF 10.3 als het omlaag gaat
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 24-08-2020 20:59 ]
Eerste hit is project Serum, wat een veelbelovend concurrent van Synthetix kan gaan worden.
Zucht.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
aha, dan snap ik het. Ik zat ook al te kijken naar die "flatline".A87 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:58:
[...]
BTC. Prijs stagneerd in het midden na een maandelijkse cyclus.. dus naar de maan 13-14.5 K
DOT is op het moment meer bullish dan ADA inderdaad, zeker met defi de komende maanden. Polkadot (Gavin Wood) snapt dat het ETH nodig heeft de komende tijd, Cardano (Charles H.) is een meer eigenwijs project.GibMaster schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:24:
[...]
DOT is misschien geen concurrentie. Ze zijn eerder complementair aan elkaar. Er zal gewoon een bridge-parachain komen met Ethereum. Wat voor beide protocollen goed is. Als de parachains live gaan op Polkadot dan zal de vraag naar DOT's imo alleen maar omhoog gaan.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Tokémon. Gotta catch them all.Mooooody schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:59:
Denk je dat leuk zit in Polkadot en Tezos, kijgen we nog een nieuw platform; Solana.
Eerste hit is project Serum, wat een veelbelovend concurrent van Synthetix kan gaan worden.
Zucht.
Zit al wat uurtjes bij te spijkeren, maar dit is zerius bizniz. Ga er niet teveel over zeggen, anders gaat de prijs nog meer omhoog. Zijn projecten die net niet in de top-100 staan, dus even andere koek dan Polkadot die volgens marketcap inmiddels al op plek 7 of 8 staat.
Dus volgens je analyse kan het omlaag, óf omhoog gaan.A87 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:58:
[...]
BTC. Prijs stagneerd in het midden na een maandelijkse cyclus.. dus naar de maan 13-14.5 K
Top.

Hulde dat je wil helpen en meteen praktisch aan het denken slaat maar het is deel van een erfenis dus maak eerst dat je er echt zeker van bent dat diegene die je probeert te helpen recht hierop heeft. Geld is altijd al een mooie reden voor familieruzies geweest en daar wil je niet tussen zitten...AceAceAce schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:30:
Of weer iets anders?
Geef je alleen advies en gaan ze het zelf uitvoeren geen probleem, willen ze dat jij het voor ze doet dan zou ik dat alleen doen als je een officieel verzoek van de notaris hebt waarbij de erfgenamen ermee instemmen en jou hiervoor expliciet hun akkoord geven. Ik ga er hierbij even vanuit dat het niet om een paar tientjes gaat hoewel mensen zelfs daar ruzie over kunnen maken.
Nogmaals, geld kan veel gezeik opleveren en achteraf zag niemand het aankomen dus je kan het beter voor zijn. Veel succes en met de andere tips moet het denk ik wel lukken?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dacht dat jij niet meer in platforms zou zitten, maar in directe usecasesMooooody schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:59:
Denk je dat leuk zit in Polkadot en Tezos, kijgen we nog een nieuw platform; Solana.
Zucht.
Ik deel mijn bevinding slechts. Betekent niet dat ik er meteen een maandloon tegenaan gegooid hebGelukszoekr schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:20:
[...]
Dacht dat jij niet meer in platforms zou zitten, maar in directe usecases
Als ik iets in beide zou investeren, zou het in Serum zijn. Maar die is al flink gepushed, dus ik wacht het even af.
Daarbij kijk ik ook met een schuin oog naar SXP, niet om de kaart, maar wel als investering.
SXP is lekker omlaag gegaan, zoals gepland door Binance (ik blijf het zeggen). Als ze voldoende zieltjes aan boord hebben, gaat de coin weer gainen. Even meeliften is dan het advies
Buy order op ~ 0.000235
Ben totaal geen fan van Binance, ondertussen zie ik wel potentieel in Kava, Matic en SXP (allemaal gebacked door Binance). Juist omdat Binance zijn kindjes in dit stadium niet zal laten vallen. Ik speel het spelletje graag mee.
[ Voor 38% gewijzigd door Mooody op 24-08-2020 21:31 ]
Heb ik ook weleens naar gekeken maar toen ik dit las liet ik deze maar aan me voorbij gaan:Mooooody schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:59:
Zucht.
Solana Unlocks 11.3 Million SOL Tokens Secretly
Vanaf morgen staan ze ook op Kucoin en ze gaan binnen 2 weken live met hun eerste product
Heb het artikel niet aangeklikt. Maar als je je mening vormt op 1 artikel, is dit een lastig wereldjeHeisenbug schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:32:
[...]
Heb ik ook weleens naar gekeken maar toen ik dit las liet ik deze maar aan me voorbij gaan:
Solana Unlocks 11.3 Million SOL Tokens Secretly
Een project wordt in het ene artikel de hemel in geprezen en in een ander artikel totaal afgebrand. Er spelen ook wel wat belangen bij concurrenten natuurlijk.
Ik zeg eerlijk dat ik er nog niet helemaal uit ben. Ik vind het wel erg interessante projecten waar ik wat dieper in ga duiken. Ze zijn beide al flink gegaind, dus we zijn er helaas niet heel vroeg bij.....
omhoog is grotere kans.. gaat nu al maand in traptredes omhoog, dan ineens keihard omlaag zou vreemd zijn in prille begin bullrun.Chaes schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:10:
[...]
Dus volgens je analyse kan het omlaag, óf omhoog gaan.
Top.![]()
![]()
![]()
of zoals het plaatje hierboven ff een nep/fake/manipulatie candle om mensen gek te maken. Vooral bij laag volume makkelijker te doen
[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 24-08-2020 21:53 ]
Dropje van nog geen 10%, dat noemt men crypto.O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:42:
Wat was dit dan?
Mn stop/loss triggerde hier op.
[Afbeelding]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Vreemd, ik moet dan nog eens even naar mn settings kijken. Het was niet de bedoeling dat ie zou verkopen als de aankoop weer hetzelfde zou zijn.Crypts schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:47:
[...]
Dropje van nog geen 10%, dat noemt men crypto.
Goed gedaan ^O^Blik1984 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:38:
SHA is ook wel een pareltje aan het worden. Gekocht tijdens ICO, ondertussen ruim 5x over de kop gegaan. Tov 3 maanden geleden zelfs 2500% gestegen. (Had ik maar bijgekocht)
Vanaf morgen staan ze ook op Kucoin en ze gaan binnen 2 weken live met hun eerste product
Heb Safe Haven wel eens zien langskomen op blogs e.d., maar niet ingedoken.
Site ziet er heel zakelijk en gelikt uit. Lijkt alsof ze het gat in de markt al hebben gevonden. Is dat zo?
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 24-08-2020 21:57 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!