Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Iemand verkocht even 10.000 OMGO085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:42:
Wat was dit dan?
Mn stop/loss triggerde hier op.
[Afbeelding]
Stel je stop staat op 4,9. Als iemand alle buy-orders in het orderboek tot aan 4,6 vult door 10.000 OMG te verkopen, dan wordt jou market sell order uitgevoerd tegen de eerstvolgende buy-order, op 4,59 bijvoorbeeld.
Het is een bot. Die zou dit moeten doen, maar ik denk dat dit idd te snel was om te kunnen reageren.Taro schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:57:
[...]
Wat bedoel je met aankoop hetzelfde zou zijn? Hij heeft toch waarschijnlijk je stop prijs aangetikt, daarna voor de limit prijs of beste prijs verkocht (in de rode candle) en is daarna weer gestegen tot het oude niveau. Shit happens
"If your hopper is trying to sell a coin, and your TA strategy indicates that your hopper should buy the same coin, it will not sell your current coin even if it hit your chosen take profit percentage or TSL."
Bitvavo is de exchange. Weer wat geleerd. Ik kan ook alles moven naar Bittrex.The_Goat schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:02:
Dus de wijze les is: als je met 10000 OMG sellorder een drop van 10% kan veroorzaken, je op een klote Exchange zit
[ Voor 18% gewijzigd door O085105116N op 24-08-2020 22:04 ]
De candles op het plaatje zeggen al genoeg. Of beter gezegt het gebrek aan candles. De meeste candles zijn streepjes omdat er 0 handel is. Hoe lager het volume en hoe dunner het orderboek, hoe minder er nodig is om zo'n lelijke candle te veroorzaken. Op Binance is er niets aan de hand geweest.O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:42:
Wat was dit dan?
Mn stop/loss triggerde hier op.
[Afbeelding]
Voor alts kan je het beste terecht op Binance. Er is geen andere exchange met meer volume op alts.O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:03:
[...]
Bitvavo is de exchange. Weer wat geleerd. Ik kan ook alles moven naar Bittrex.
Dit is ook waarom ik niets trade met een 24 uur volume van minder dan een paar miljoen. Een coin met 3 ton volume daar kan je geen fatsoenlijke stop loss op gebruiken zonder meerdere procenten risico te lopen. Zelfs 1000 dollar is soms al niet kwijt te raken zonder er 2% op in te leveren met een marketsell.
Volume en goed gevulde orderboeken zijn erg belangrijk wil je fijn kunnen traden. Hoe meer hoe beter. Als je 10k aan BTC dumpt gebeurt er vrijwel niets met de koers. Dump je 10k aan een vage alt met een paar ton volume knalt de koers met 20% omlaag.
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 24-08-2020 22:13 ]
Dat is ook goed om te weten. Ik weet dit soort details helemaal niet en ik dacht met een bot wel eea op te kunnen vangen, how naieve..PilatuS schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:11:
[...]
Voor alts kan je het beste terecht op Binance. Er is geen andere exchange met meer volume op alts.
Dit is ook waarom ik niets trade met een 24 uur volume van minder dan een paar miljoen. Een coin met 3 ton volume daar kan je geen fatsoenlijke stop loss op gebruiken zonder meerdere procenten risico te lopen. Zelfs 1000 dollar is soms al niet kwijt te raken zonder er 2% op in te leveren met een marketsell.
Volume en goed gevulde orderboeken zijn erg belangrijk wil je fijn kunnen traden. Hoe meer hoe beter. Als je 10k aan BTC dumpt gebeurt er vrijwel niets met de koers. Dump je 10k aan een vage alt met een paar ton volume knalt de koers met 20% omlaag.
Wat er bij jou is gebeurt dat noemen ze een flashcrash. Even flink omlaag en direct weer omhoog. Hoe hoger het volume en hoe dikker het orderboek hoe kleiner een crash kan zijn. Als iets 100k volume heeft en je dumpt er 10k dan ga je met wat je verkoopt door een enorm deel van het orderboek heen. Als er maar 1k aan koop staat op 5% lager dan zit je dus al onder die 5% met nog 9k te gaan. Staat er 100k in het orderboek op 1% lager dan zal de koers nog geen 1% zakken met die dump van 10k. Wanneer er geen vraag is en het aanbod wordt ineens heel hoog zal de prijs keihard omlaag gaan. Gaat de koers echter niet op andere exchanges ook omlaag dan willen ze graag kopen op 3 dollar wat ergens anders 4 dollar is. Dan wordt er gedumpt op 4 dollar, even naar 3 dollar en weer terug naar 4. Ik zou nergens een stop loss willen hebben met een dun orderboek en laag volume.O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:16:
[...]
Dat is ook goed om te weten. Ik weet dit soort details helemaal niet en ik dacht met een bot wel eea op te kunnen vangen, how naieve..
Denk dat volume je nu genekt heeft. Kan overigens ook een voordeel zijn omdat de spread veel groter kan zijn en je winst (of verlies) dus ook veel hoger. Het is wel wat meer 'gokken' maar voor mij heeft dat over het algemeen best goed uitgepakt. Ik gebruik overigens geen bot en zou dat ook niet aanraden als je op laag volume exchanges je ding doet.O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:16:
[...]
Dat is ook goed om te weten. Ik weet dit soort details helemaal niet en ik dacht met een bot wel eea op te kunnen vangen, how naieve..
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik ben net pas weer ingestapt. Moet dus helemaal opnieuw beginnen/oriënteren. Ik zit er maar met net aan 300,- in omdat ik die met die bot aan het stoeien ben (cryptohopper).Crypts schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:21:
[...]
Denk dat volume je nu genekt heeft. Kan overigens ook een voordeel zijn omdat de spread veel groter kan zijn en je winst (of verlies) dus ook veel hoger. Het is wel wat meer 'gokken' maar voor mij heeft dat over het algemeen best goed uitgepakt. Ik gebruik overigens geen bot en zou dat ook niet aanraden als je op laag volume exchanges je ding doet.
Als ik jou was zou ik eerst even een tijdje handmatig traden voor je met een bot aan de slag gaat. Zoals hier al eerder gezegd valt of staat het succes van zo'n bot met configuratie. Als je niet weet wat je doet vrees ik dat het niet zo'n succes zal worden.O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:27:
[...]
Ik ben net pas weer ingestapt. Moet dus helemaal opnieuw beginnen/oriënteren. Ik zit er maar met net aan .... in omdat ik die met die bot aan het stoeien ben (cryptohopper).
Ik kan die bot toch al niet op binance volledig gebruiken. Iets met cloud oplossing/vast ipaddres. Enable withdrawels kan dan niet.Innovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:30:
[...]
Als ik jou was zou ik eerst even een tijdje handmatig traden voor je met een bot aan de slag gaat. Zoals hier al eerder gezegd valt of staat het succes van zo'n bot met configuratie. Als je niet weet wat je doet vrees ik dat het niet zo'n succes zal worden.
Als de DeFi-hype nog even aan blijft kan deze nog wel een paar keer over de kop.
https://uniswap.vision/?t...apV2:BZRXUSDC&interval=60
Ik heb al een aantal keer overwogen in te stappen maar telkens wint een andere coin het van deze.
Anders ben je denk ik met de verkeerde dingen bezig
(Ik kan zelf niet programmeren en heb al moeite met een excel sheet in elkaar zetten, maak dan ook geen gebruik van bots)
Je bot hoeft toch geen withdrawals te kunnen doen? Een API key met alleen trading zou voldoende moeten zijn.O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:36:
[...]
Ik kan die bot toch al niet op binance volledig gebruiken. Iets met cloud oplossing/vast ipaddres. Enable withdrawels kan dan niet.
Maargoed het advies blijft staan
[ Voor 4% gewijzigd door Innovi0 op 24-08-2020 22:41 ]
Noted, ben al bezig met Binance. Maar zal morgen verder alles in orde maken. Het hele idee van die bot was dat ie me wat werk uit handen zou nemen. Maar ik realiseer me nu, dat ik constant naar dat ding zit te kijken en de boel ben aan het aanpassen, dan kan ik net zo goed traden.Innovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:41:
[...]
Je bot hoeft toch geen withdrawals te kunnen doen? Een API key met alleen trading zou voldoende moeten zijn.
Maargoed het advies blijft staan.
Je plakt die API key in allerlei websites en apps waarvan jij geen idee hebt hoe goed die beveiligd zijn en je weet ook niet wat voor leuke plannetjes de developer van die app/site er allemaal mee heeft.
Zet nooit withdrawals aan voor een API key. Als die key in de verkeerde handen valt ben je al je funds kwijt die op de exchange stonden. De exchange gaat je hiervoor niet vergoeden.
Weet ik, daar waarschuwen ze ook voor. Thnx!Innovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:52:
Ook maar even een algemene waarschuwing betreffende API keys: Net zoals met je username en password moet je hier heel voorzichtig mee omgaan. Bij het genereren van de API key selecteer je alleen de functionaliteit die je nodig hebt en laat je verder alles uit staan.
Je plakt die API key in allerlei websites en apps waarvan jij geen idee hebt hoe goed die beveiligd zijn en je weet ook niet wat voor leuke plannetjes de developer van die app/site er allemaal mee heeft.
Zet nooit withdrawals aan voor een API key. Als die key in de verkeerde handen valt ben je al je funds kwijt die op de exchange stonden. De exchange gaat je hiervoor niet vergoeden.
Is het verstandig om een professioneel iemand mee te laten kijken of maak ik me te druk?
Een paar keer per jaar een maandsalaris boeit ze niets. Dit kan ook niet gezien worden als ondernemer want van een paar maandsalarissen per jaar kan je niet levenyinx84 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:56:
Ik weet dat het al eindeloos gediscussieerd is hier, maar wat doe je qua belasting als je een mooie klapper, of meerdere mooie klappers maakt en uitcasht? Als ik de info van de belastingdienst bekijk gaat het puur om het grijze gebied tussen hobbyist en ondernemer. Hoe groot is de kans dat je als ondernemer wordt bestempeld doordat je via Uniswap al meme-end met shitcoins een paar keer per jaar een maandsalaris uitcasht?
Is het verstandig om een professioneel iemand mee te laten kijken of maak ik me te druk?
Dit staat gewoon op de website van de belastingdienst. Ik zocht op "crypto belastingdienst" en het was de eerste hit.yinx84 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:56:
Ik weet dat het al eindeloos gediscussieerd is hier, maar wat doe je qua belasting als je een mooie klapper, of meerdere mooie klappers maakt en uitcasht? Als ik de info van de belastingdienst bekijk gaat het puur om het grijze gebied tussen hobbyist en ondernemer. Hoe groot is de kans dat je als ondernemer wordt bestempeld doordat je via Uniswap al meme-end met shitcoins een paar keer per jaar een maandsalaris uitcasht?
https://www.belastingdien...omen/content/cryptovaluta
Je maakt je te druk, zorg er eerst voor dat je (aanzienlijk) en consequent winst maakt en dan kun je daar over na gaan denken.yinx84 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:56:
[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 24-08-2020 23:15 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Twijfel over wat te doen vannacht, herverdelen of niet. DOT krijgt naar mijn idee een te groot aandeel in de pf, maar over enige tijd ben ik daar misschien wel heel blij mee als het goed blijft gaan. Daar gokken we dan maar op
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Edit: komt waarschijnlijk door het nieuws:
Aave has been granted an Electronic Money Institution license by the U.K. Financial Conduct Authority
[ Voor 50% gewijzigd door Heisenbug op 25-08-2020 00:09 ]
Een paar keer per maand een (modaal ga ik vanuit) maandsalaris uitcashen is echt totaal niet boeiend. Ook niet voor de belastingdienst. Uiteindelijk komt dat in box 3 en die drempel wordt steeds hoger gelukkig.yinx84 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:56:
[ Voor 43% gewijzigd door outlandos op 25-08-2020 00:10 . Reden: Onjuiste persoon gequote ]
in 1x 15k en je hebt wel al meer kans dat ze vragen gaan stellen
Bijstand mag je max 11Keks op je rekening.. En met andere uitkeringen kan het oplopen tot 36keks
laat is 1 verhaal/krantenartikel OID zien waar iemand is gepakt bij degelijke bedragen...
[ Voor 103% gewijzigd door A87 op 25-08-2020 01:33 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
[ Voor 99% gewijzigd door RaptorXS op 25-08-2020 02:12 ]
Met klappers maken bedoel je waarschijnlijk goede trades doen, dus niet grootschalig minen of als adviseur/programmeur o.i.d. uitbetaald worden door een project. Kortst door de bocht is het dan gewoon je vermogen.yinx84 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:56:
Als je coins 10k waard zijn is dat je vermogen (naast eventueel ander vermogen) wanneer je later 15k fiat laat uitbetalen naar je bankrekening is dat dan je vermogen. Die 5k winst wordt niet gezien als inkomsten, je hoeft er geen inkomensbelasting over te betalen.
Vermogensbelasting bestaat wel, maar 'k neem aan dat je die wil betalen als je met crypto zo goed geboerd hebt dat je ervoor in aanmerking komt.
Jij hoeft ook nooit lang na te denken voordat je wat doms zegt hé.A87 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 01:29:
Je mag 5500 zwart bij verdienen zonder belastingopgave per jaar. Denk niet dat iemand je opmerkt als je ff 10k op je rekening stort.. mits dit niet te vaak is.
in 1x 15k en je hebt wel al meer kans dat ze vragen gaan stellen
Bijstand mag je max 11Keks op je rekening.. En met andere uitkeringen kan het oplopen tot 36keks
laat is 1 verhaal/krantenartikel OID zien waar iemand is gepakt bij degelijke bedragen...
[ Voor 19% gewijzigd door Chris.nl op 25-08-2020 02:23 ]
BTC en ETH willen echt nog niet.
En menig alt is ook lekker aan het vakantie vieren.
Iemand nog een leuk verhaal terwijl we wachten op de knaller?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Je maakt je te druk waarschijnlijk. Het boeit de belastingdienst helemaal niks, nada nop, Alle trading activiteiten en je daarbij behaalde winsten vallen onder box 3, of het nou crypto of andere trades zijn. Je betaald dus geen inkomstenbelasting, alleen belasting over je vermogen boven het vrijgestelde bedrag (ruim 30k voor alleenstaande en het dubbele als je een partner hebt).yinx84 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:56:
Dat maakt het gelijk een interessant beroep, aangezien je maandelijks je winsten kunt afromen en uitgeven om onder dat belastingvrije vermogen te blijven. Uiteraard word er wel naar je gekeken als jij flinke bedragen op je rekening laat uitkeren, maar zolang je dus kunt aantonen dat dit via trades is binnen gekomen is er niets aan de hand.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Een storm vind ik niet zo positief klinken .... bij een beetje storm gaat alles rekt!
Doe dan.. stilte voor de zonnige dag met rozengeuren en maneschijn en vrouwen in korte rokjes die dansen op een groene bergtop met een madeliefje achter hun oren en bier in hun handen (voor jou uiteraard).
... Dat klinkt beter.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Daar zou ik naar laten kijken hoor.... klinkt niet gezond.
Ik ben permabull en ik denk dat dit mijn prime time is. Heb ik je al vaker gezegd. Zodra iedereen denkt dat het geen goed moment is om in BTC te stappen (zakken met alts vol, prijs doet niks, volume doet niks en ga zo door) dan is het poef.... big green dildo.FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:41:
[...]
Daar zou ik naar laten kijken hoor.... klinkt niet gezond.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Oh ik stap ook niet uit hoorLiberteh schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:42:
[...]
Ik ben permabull en ik denk dat dit mijn prime time is. Heb ik je al vaker gezegd. Zodra iedereen denkt dat het geen goed moment is om in BTC te stappen (zakken met alts vol, prijs doet niks, volume doet niks en ga zo door) dan is het poef.... big green dildo.Stilte voor de storm.
#HODLDEMOEDER
Maar zou het wel fijn vinden als het niet zo naar beneden blijft duiken.... doe dan zijwaarts... hoe meer er naar beneden gedoken wordt, hoe meer we moeten inhalen straks tijdens de zonnige zomerdag met vrouwen in korte rokjes.
We kunnen met waar we nu zitten voor dat het 12 uur is boven de 12.5k zitten, hoor.... Bitcoin is qua PA écht saai momenteelFijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:45:
[...]
Oh ik stap ook niet uit hoor
#HODLDEMOEDER
Maar zou het wel fijn vinden als het niet zo naar beneden blijft duiken.... doe dan zijwaarts... hoe meer er naar beneden gedoken wordt, hoe meer we moeten inhalen straks tijdens de zonnige zomerdag met vrouwen in korte rokjes.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Echt leuk is het niet om een jaar ouder te worden, en toch ook weer wel, maar hier knallen vandaag dus 38 verjaardagsrotjes. Had BTC op 25k gestaan hadden we ze samen afgestoken, maar ik word blijkbaar in bescherming genomenFijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:09:
Het is echt weer pruimentijd zo....
BTC en ETH willen echt nog niet.
En menig alt is ook lekker aan het vakantie vieren.
Iemand nog een leuk verhaal terwijl we wachten op de knaller?
When moon??
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Gefelicitaart!Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:16:
[...]
Echt leuk is het niet om een jaar ouder te worden, en toch ook weer wel, maar hier knallen vandaag dus 38 verjaardagsrotjes. Had BTC op 25k gestaan hadden we ze samen afgestoken, maar ik word blijkbaar in bescherming genomen
When moon??
/f/image/BxbVegxSE01mbW0VudIVDXBb.png?f=fotoalbum_large)
BTC rond 12:00 op de 12.5k ??Liberteh schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:48:
[...]
We kunnen met waar we nu zitten voor dat het 12 uur is boven de 12.5k zitten, hoor.... Bitcoin is qua PA écht saai momenteelIk wacht ook nog op een mooie long entry. Wick it down, dan hebben we dat ook gehad.
Ik ben al blij als het boven de 11.5k blijft
Als het rond de 12.5k zit om 12:00 ... dan krijg jij een biertje van mij.
:strip_exif()/f/image/PHk5T2daXjyxnFu9DXndglDU.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Thanks. Wel benieuwd wat je onder flink verstaat? Stel dat ik (geheel theoretischHooli-gan schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:30:
[...]
Je maakt je te druk waarschijnlijk. Het boeit de belastingdienst helemaal niks, nada nop, Alle trading activiteiten en je daarbij behaalde winsten vallen onder box 3, of het nou crypto of andere trades zijn. Je betaald dus geen inkomstenbelasting, alleen belasting over je vermogen boven het vrijgestelde bedrag (ruim 30k voor alleenstaande en het dubbele als je een partner hebt).
Dat maakt het gelijk een interessant beroep, aangezien je maandelijks je winsten kunt afromen en uitgeven om onder dat belastingvrije vermogen te blijven. Uiteraard word er wel naar je gekeken als jij flinke bedragen op je rekening laat uitkeren, maar zolang je dus kunt aantonen dat dit via trades is binnen gekomen is er niets aan de hand.
Nee.yinx84 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:26:
[...]
Thanks. Wel benieuwd wat je onder flink verstaat? Stel dat ik (geheel theoretisch) ongeveer jaarlijks 10.000 euro uitcash... gaan er bij dit soort bedragen bellen rinkelen?
Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn. Eerder als dat per maand zou laten uitkeren en dan nog is het de vraag of ze je er uit pikken, meestal komt dit dan door aangifte van je bank. Ook kom je dan al snel boven je belastingvrije vermogen uit. Gewoon even een uitdraai maken van je trades als bewijs dat je dat vergaard hebt via die weg en dan is er niets aan de hand.yinx84 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:26:
[...]
Thanks. Wel benieuwd wat je onder flink verstaat? Stel dat ik (geheel theoretisch) ongeveer jaarlijks 10.000 euro uitcash... gaan er bij dit soort bedragen bellen rinkelen?
Verwijderd
Van harte ouwe!Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:16:
[...]
Echt leuk is het niet om een jaar ouder te worden, en toch ook weer wel, maar hier knallen vandaag dus 38 verjaardagsrotjes. Had BTC op 25k gestaan hadden we ze samen afgestoken, maar ik word blijkbaar in bescherming genomen
When moon??

Gefeliciteerd!Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:16:
[...]
When moon??
Speciaal voor jou hebben we BTC even in de aanbieding gedaan!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Voor de aangifte Ik moet altijd een jaaroverzicht van mijn bank aanleveren bij de accountantHooli-gan schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:37:
[...]
Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn. Eerder als dat per maand zou laten uitkeren en dan nog is het de vraag of ze je er uit pikken, meestal komt dit dan door aangifte van je bank. Ook kom je dan al snel boven je belastingvrije vermogen uit. Gewoon even een uitdraai maken van je trades als bewijs dat je dat vergaard hebt via die weg en dan is er niets aan de hand.
Absoluut niet. Heb bedragen ver daarboven laten overboeken. Nooit iets gehoord.yinx84 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:26:
[...]
Van harte ome Ali!yinx84 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:26:
[...]
Als je dit bedrag in 1 keer doet gaat er een vlaggetje uit bij de bank, verdeel je het over 12 maanden is er echt geen haan die ernaar kraait maar.... Ga je heen en weer swappen dus meerdere keren per maand kun je misschien een belletje verwachten wat je aan het doen bent.

Had buy order op 0.000235 staan voor 1k SXP. Is deels gehit, ben inmiddels gelukkige eigenaar van maar liefst 0.22 SXP
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Moon!Mooooody schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:03:
[Afbeelding]
Had buy order op 0.000235 staan voor 1k SXP. Is deels gehit, ben inmiddels gelukkige eigenaar van maar liefst 0.22 SXP
Of heeft ie toch de weg naar beneden gevonden?A87 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:44:
[...]
omhoog is grotere kans.. gaat nu al maand in traptredes omhoog, dan ineens keihard omlaag zou vreemd zijn in prille begin bullrun.
of zoals het plaatje hierboven ff een nep/fake/manipulatie candle om mensen gek te maken. Vooral bij laag volume makkelijker te doen
Toch jammer, prijs heeft zelfs de 0.000234 aangetikt. Zou denken dat Binance voldoende liquiditeit zou hebben voor haar eigen coins
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Was een mooi inzet momentje geweest nu voor veel coins...
Volgens mij is begin en eind saldo voldoende. (1 jan - 31 dec), maar pin me er niet aan vast. Als jij in die tijd bijvoorbeeld 100k stort en weer opmaakt, valt dat in eerste instantie niet op en is dat ook ook niet relevant.Slux schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:54:
[...]
Voor de aangifte Ik moet altijd een jaaroverzicht van mijn bank aanleveren bij de accountant
Ik lever die shit ook allemaal aan. Die documenten eindigen in eerste instantie niet eens bij de belastingdienst, maar als je accountant controle krijgt dan kan ie alles aantonen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bulligan op 25-08-2020 10:24 ]
Bij een controle is dat ook je enig bewijs en eventueel historische prijs kunnen ze controleren.
V-Strom 650
je vraagt je toch altijd af wie hier in trapt. Blijkbaar dezelfde mensen die Trump/Wilders stemmen. Goedgelovige zielen die alles geloven wat hen wordt verteld.Cyber-criminals have been impersonating the well-known Bitcoin BTC ERA trading platform in order to infect users of the online currency with malware, according to new research from Abnormal Security.
The cybersecurity firm found that malicious actors have been sending emails purporting to be from BTC Era that encourage users of Bitcoin to pay for what they believe is an investment.
The automated email addresses the recipient by name and says they have been approved to make a BTC transaction that requires a minimum deposit of $250 to start. The message includes a concealed URL with text that reads “create an account.” Once this link is clicked, there are multiple redirects before landing on the theverifycheck.com webpage, and once on the landing page a pop-up alert requests permission to show notifications from the website.
Hoe raar zou het nu zijn om al mijn alts om te zetten naar BTC en de komende tijd alleen BTC en ETH te HODL'en?
Ik heb nu nog een leuke winst op mijn alts... en ik word eerlijk gezegd een beetje trade moe met al die nieuwe coins die opeens een paar dagen bullish zijn, waar ik dus altijd net naast grijp.
Niet onverstandig. Zou ik ook moeten doen. Maar ik vind BTC en ETH saai. En als ik je zo inschat ben jij ook veelste ongeduldig om in deze coins te zittenFijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:40:
Maar, zeg ...
Hoe raar zou het nu zijn om al mijn alts om te zetten naar BTC en de komende tijd alleen BTC en ETH te HODL'en?
Ik heb nu nog een leuke winst op mijn alts... en ik word eerlijk gezegd een beetje trade moe met al die nieuwe coins die opeens een paar dagen bullish zijn, waar ik dus altijd net naast grijp.
Ik heb 60% in btc en eth, ongeveer 30/30. De rest in alts. Winst op de alts room ik af naar btc en eth.FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:40:
Maar, zeg ...
Zero.
Ja hallo... ben ik al zo doorzichtig aan het worden!!Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:46:
[...]
Niet onverstandig. Zou ik ook moeten doen. Maar ik vind BTC en ETH saai. En als ik je zo inschat ben jij ook veelste ongeduldig om in deze coins te zitten
Ik vind het idd leuk om elke dag er wat mee te doen ja....
Maar een extra zetje in BTC, die ik toch echt wel zie stijgen de komende maanden, is misschien niet zo gek.
En dan volgende maand weer een dotje fiat in de "alt van de week" pompen.
Een maand duurt lang, hoor. Het is nog geen maand geleden dat we door de 10.5k heen knalde...FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:08:
[...]
Ja hallo... ben ik al zo doorzichtig aan het worden!!![]()
Ik vind het idd leuk om elke dag er wat mee te doen ja....
Maar een extra zetje in BTC, die ik toch echt wel zie stijgen de komende maanden, is misschien niet zo gek.
En dan volgende maand weer een dotje fiat in de "alt van de week" pompen.
Ja kweetLiberteh schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:09:
[...]
Een maand duurt lang, hoor. Het is nog geen maand geleden dat we door de 10.5k heen knalde...
Maar ff rustig aan. niet dat ik eind vd maand alsnog zooi moet terugstorten omdat ik teveel heb ingezet
Welke setting/indicator in Tradingview zorgt ervoor dat je die verticale staafdiagrammen in beeld krijgt? Enig idee?Innovi0 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:18:
BTC chart mogelijk Wyckoff distribution. ETH mogelijk H&S. Dit zijn interessante buy-zones voor als we verder zakken.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
..
Is dit positief of negatief?
Dat zijn Volume Profiles. Moet je helaas een betaald abbo voor hebben op TradingviewSahara schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:24:
[...]
Welke setting/indicator in Tradingview zorgt ervoor dat je die verticale staafdiagrammen in beeld krijgt? Enig idee?

Head&Shoulders is een reversal pattern in TA. Als target voor een short zou je de 1.618 of 2 fib extension kunnen gebruiken van de neckline tot het topje van het pattern. Dit valt ook redelijk goed samen met de Kijun line van de Ichimoku cloud op de daily timeframe en vorige consolidatie zone van ETH boven de 300.FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:26:
Ik zie wel de hoofd en schouders, maar ik mis de knieën en de tenen.
..
Is dit positief of negatief?
Klinkt misschien als abracadabra voor de meesten hier, haha. In 2017 ben ik een beetje in TA gedoken en heb dit allemaal opgepikt. Ik vind het vooral leuk om te doen, maar gebruik het zelf alleen maar om leuke entries te spotten. In een sterke bull-market is het ook niet zo heel effectief heb ik gemerkt.
Gelukkig heb ik een betaald abbo bij Tradingview.. had alleen nooit geweten hoe je die indicator op je grafiek kon toveren, nu wel, thanks voor de tip!Innovi0 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:29:
[...]
Dat zijn Volume Profiles. Moet je helaas een betaald abbo voor hebben op Tradingview
Vpvr is een heel nuttige indicator, geeft goed beeld van horizontale support/RESSahara schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:39:
[...]
Gelukkig heb ik een betaald abbo bij Tradingview.. had alleen nooit geweten hoe je die indicator op je grafiek kon toveren, nu wel, thanks voor de tip!
Voor vandaag hoef ik niks meer te wensen...koffie, gebak, wijn, seks en joint al gehad...en het is nog maar 12:00 uur...
Dus nu lekker gaan gamen (f1) en helemaal afschakelen en af en toe pf en tweakers bekijken
koffie gebak seks( nah als het niet je eigen vrouw is is het prima)Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:00:
[...]
Voor vandaag hoef ik niks meer te wensen...koffie, gebak, wijn, seks en joint al gehad...en het is nog maar 12:00 uur...![]()
Dus nu lekker gaan gamen (f1) en helemaal afschakelen en af en toe pf en tweakers bekijken
mooi man gefeliciteerd
Ali Baba heeft geen vrouw. Dit is al de 8e dit jaar, ik loop 1:1 dus best een topjaarbie100 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:21:
[...]
koffie gebak seks( nah als het niet je eigen vrouw is is het prima)
mooi man gefeliciteerd
En er zijn ook jaren geweest waarin het na 8 maanden gewoon nog 0-0 stond hoor.
Maar was wel lachen net. Ik had mn nichtje op school afgezet om half negen en gezegd dat ze moest appen als ze uit was. Ik naar het vrouwtje toe en net op m'n hoogtepunt kreeg ik een appje en er stond in: je kan komen....

En nu mogen die gains wel weer komen, wat een rode bedoeling dit...die 25K is wel heel ver weg zo. Maar het is crypto so you never know he.
Wie wil er weten welk projectje de eer heeft gekregen om mijn welverdiende centjes te mogen ontvangen??
Je raad het NOOIT
DOGEMooooody schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:37:
De laatste Ethers die ik nog wilde verdelen is besteed, mooie collectie shitm00ncoins nu
Wie wil er weten welk projectje de eer heeft gekregen om mijn welverdiende centjes te mogen ontvangen??
Je raad het NOOIT
NANO
LISK
AMPL
FSN?
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 25-08-2020 12:57 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Not even close
YFI
Verwijderd
Belangrijke verjaardag dingen:Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:00:
[...]
Voor vandaag hoef ik niks meer te wensen...koffie, gebak, wijn, seks en joint al gehad...en het is nog maar 12:00 uur...![]()
- seks
- taart
- alcohol
- cannabis
Ik mis nog de cadeautjes. Laten we dan hopen dat Bitcoin vandaag naar een symbolische 38k pumpt als cadeautje.
Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
Nee joh, overpriced shitc0in
Net als dat we de 10.5k op mijn verjaardag braken hoop ik dat vandaag en komende verjaardagen nieuwe en hogere weerstanden nieuwe support wordt. Ik gun het iedereen en vooral mezelf!Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:16:
[...]
Belangrijke verjaardag dingen:
- seks
- taart
- alcohol
- cannabis
Ik mis nog de cadeautjes. Laten we dan hopen dat Bitcoin vandaag naar een symbolische 38k pumpt als cadeautje.
Save the best for last Jaapio.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:16:
[...]
Belangrijke verjaardag dingen:
- seks
- taart
- alcohol
- cannabis
De tijd van BTC komt nog wel.
:strip_exif()/f/image/M6GPh2pt64th94qO9MwAhk7E.jpg?f=fotoalbum_large)
Lucky switch achteraf
Kom maar door met het projectje. ik wil vanmiddag ook nog wat shitcoins kopen namelijk.Mooooody schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:37:
De laatste Ethers die ik nog wilde verdelen is besteed, mooie collectie shitm00ncoins nu
Je raad het NOOIT
26 juni 2018wehave schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:48:
Weet iemand een mooi instap moment voor link?
Dat vind ik momenteel echt koffiedikkijken. Link zou kunnen terugvallen naar de range 10-12 dollar. Maar net goed kunnen uitbreken naar 20+ dollar. Kansverdeling van 60-40 is mijn inschatting.wehave schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:48:
Weet iemand een mooi instap moment voor link?

Als je klaar bent wil ik 'm ook even lenen
xDAI jonge....rainier15 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:44:
[...]
Kom maar door met het projectje. ik wil vanmiddag ook nog wat shitcoins kopen namelijk.
Kwam er gisteren "net op tijd" achter dat het op ontploffen stond.
Naja...op tijd...op tijd.... Kocht het op $14.80. Had ook op $1.48 gekund een maandje geleden

Project heeft bewust een lelijke website gebouwd om 2,5 jaar rustig op de achtergrond aan het project te werken.
Moet je maar ff lezen wat xDAI doet. Eerst snap je het niet zo goed, daarna wel...en dan ga je het kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 25-08-2020 14:06 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!