[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:51:
[...]

Vreemd, ik moet dan nog eens even naar mn settings kijken. Het was niet de bedoeling dat ie zou verkopen als de aankoop weer hetzelfde zou zijn.
Wat bedoel je met aankoop hetzelfde zou zijn? Hij heeft toch waarschijnlijk je stop prijs aangetikt, daarna voor de limit prijs of beste prijs verkocht (in de rode candle) en is daarna weer gestegen tot het oude niveau. Shit happens :)

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 24-08-2020 21:58 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:42:
Wat was dit dan?

Mn stop/loss triggerde hier op.

[Afbeelding]
Iemand verkocht even 10.000 OMG :).
Stel je stop staat op 4,9. Als iemand alle buy-orders in het orderboek tot aan 4,6 vult door 10.000 OMG te verkopen, dan wordt jou market sell order uitgevoerd tegen de eerstvolgende buy-order, op 4,59 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Dus de wijze les is: als je met 10000 OMG sellorder een drop van 10% kan veroorzaken, je op een klote Exchange zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:26
Taro schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:57:
[...]

Wat bedoel je met aankoop hetzelfde zou zijn? Hij heeft toch waarschijnlijk je stop prijs aangetikt, daarna voor de limit prijs of beste prijs verkocht (in de rode candle) en is daarna weer gestegen tot het oude niveau. Shit happens :)
Het is een bot. Die zou dit moeten doen, maar ik denk dat dit idd te snel was om te kunnen reageren.

"If your hopper is trying to sell a coin, and your TA strategy indicates that your hopper should buy the same coin, it will not sell your current coin even if it hit your chosen take profit percentage or TSL."
The_Goat schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:02:
Dus de wijze les is: als je met 10000 OMG sellorder een drop van 10% kan veroorzaken, je op een klote Exchange zit
Bitvavo is de exchange. Weer wat geleerd. Ik kan ook alles moven naar Bittrex.

[ Voor 18% gewijzigd door O085105116N op 24-08-2020 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:42:
Wat was dit dan?

Mn stop/loss triggerde hier op.

[Afbeelding]
De candles op het plaatje zeggen al genoeg. Of beter gezegt het gebrek aan candles. De meeste candles zijn streepjes omdat er 0 handel is. Hoe lager het volume en hoe dunner het orderboek, hoe minder er nodig is om zo'n lelijke candle te veroorzaken. Op Binance is er niets aan de hand geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Als je wil traden (en daar ga ik even vanuit als je stoplosses gebruikt), zeker naar een andere Exchange gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:03:
[...]
Bitvavo is de exchange. Weer wat geleerd. Ik kan ook alles moven naar Bittrex.
Voor alts kan je het beste terecht op Binance. Er is geen andere exchange met meer volume op alts.

Dit is ook waarom ik niets trade met een 24 uur volume van minder dan een paar miljoen. Een coin met 3 ton volume daar kan je geen fatsoenlijke stop loss op gebruiken zonder meerdere procenten risico te lopen. Zelfs 1000 dollar is soms al niet kwijt te raken zonder er 2% op in te leveren met een marketsell.

Volume en goed gevulde orderboeken zijn erg belangrijk wil je fijn kunnen traden. Hoe meer hoe beter. Als je 10k aan BTC dumpt gebeurt er vrijwel niets met de koers. Dump je 10k aan een vage alt met een paar ton volume knalt de koers met 20% omlaag.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 24-08-2020 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
PilatuS schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:11:
[...]

Voor alts kan je het beste terecht op Binance. Er is geen andere exchange met meer volume op alts.

Dit is ook waarom ik niets trade met een 24 uur volume van minder dan een paar miljoen. Een coin met 3 ton volume daar kan je geen fatsoenlijke stop loss op gebruiken zonder meerdere procenten risico te lopen. Zelfs 1000 dollar is soms al niet kwijt te raken zonder er 2% op in te leveren met een marketsell.

Volume en goed gevulde orderboeken zijn erg belangrijk wil je fijn kunnen traden. Hoe meer hoe beter. Als je 10k aan BTC dumpt gebeurt er vrijwel niets met de koers. Dump je 10k aan een vage alt met een paar ton volume knalt de koers met 20% omlaag.
Dat is ook goed om te weten. Ik weet dit soort details helemaal niet en ik dacht met een bot wel eea op te kunnen vangen, how naieve..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:16:
[...]
Dat is ook goed om te weten. Ik weet dit soort details helemaal niet en ik dacht met een bot wel eea op te kunnen vangen, how naieve..
Wat er bij jou is gebeurt dat noemen ze een flashcrash. Even flink omlaag en direct weer omhoog. Hoe hoger het volume en hoe dikker het orderboek hoe kleiner een crash kan zijn. Als iets 100k volume heeft en je dumpt er 10k dan ga je met wat je verkoopt door een enorm deel van het orderboek heen. Als er maar 1k aan koop staat op 5% lager dan zit je dus al onder die 5% met nog 9k te gaan. Staat er 100k in het orderboek op 1% lager dan zal de koers nog geen 1% zakken met die dump van 10k. Wanneer er geen vraag is en het aanbod wordt ineens heel hoog zal de prijs keihard omlaag gaan. Gaat de koers echter niet op andere exchanges ook omlaag dan willen ze graag kopen op 3 dollar wat ergens anders 4 dollar is. Dan wordt er gedumpt op 4 dollar, even naar 3 dollar en weer terug naar 4. Ik zou nergens een stop loss willen hebben met een dun orderboek en laag volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:16:
[...]

Denk dat volume je nu genekt heeft. Kan overigens ook een voordeel zijn omdat de spread veel groter kan zijn en je winst (of verlies) dus ook veel hoger. Het is wel wat meer 'gokken' maar voor mij heeft dat over het algemeen best goed uitgepakt. Ik gebruik overigens geen bot en zou dat ook niet aanraden als je op laag volume exchanges je ding doet. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
Crypts schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:21:
[...]

Denk dat volume je nu genekt heeft. Kan overigens ook een voordeel zijn omdat de spread veel groter kan zijn en je winst (of verlies) dus ook veel hoger. Het is wel wat meer 'gokken' maar voor mij heeft dat over het algemeen best goed uitgepakt. Ik gebruik overigens geen bot en zou dat ook niet aanraden als je op laag volume exchanges je ding doet. :)
Ik ben net pas weer ingestapt. Moet dus helemaal opnieuw beginnen/oriënteren. Ik zit er maar met net aan 300,- in omdat ik die met die bot aan het stoeien ben (cryptohopper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:27:
[...]

Ik ben net pas weer ingestapt. Moet dus helemaal opnieuw beginnen/oriënteren. Ik zit er maar met net aan .... in omdat ik die met die bot aan het stoeien ben (cryptohopper).
Als ik jou was zou ik eerst even een tijdje handmatig traden voor je met een bot aan de slag gaat. Zoals hier al eerder gezegd valt of staat het succes van zo'n bot met configuratie. Als je niet weet wat je doet vrees ik dat het niet zo'n succes zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Go DOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
Innovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:30:
[...]

Als ik jou was zou ik eerst even een tijdje handmatig traden voor je met een bot aan de slag gaat. Zoals hier al eerder gezegd valt of staat het succes van zo'n bot met configuratie. Als je niet weet wat je doet vrees ik dat het niet zo'n succes zal worden.
Ik kan die bot toch al niet op binance volledig gebruiken. Iets met cloud oplossing/vast ipaddres. Enable withdrawels kan dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Zit hier iemand in BZRX? Lending protocol a la Aave / Compound, maar dan met margin.
Als de DeFi-hype nog even aan blijft kan deze nog wel een paar keer over de kop.
https://uniswap.vision/?t...apV2:BZRXUSDC&interval=60

Ik heb al een aantal keer overwogen in te stappen maar telkens wint een andere coin het van deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Even in zn algemeenheid: ik zou pas met bots gaan klooien als voor jezelf een aantoonbaar winstgevende strategie hebt ontwikkeld, weet hoe het spelletje werkt en de nodige ervaring met handmatig traden hebt opgedaan.

Anders ben je denk ik met de verkeerde dingen bezig

(Ik kan zelf niet programmeren en heb al moeite met een excel sheet in elkaar zetten, maak dan ook geen gebruik van bots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
O085105116N schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:36:
[...]

Ik kan die bot toch al niet op binance volledig gebruiken. Iets met cloud oplossing/vast ipaddres. Enable withdrawels kan dan niet.
Je bot hoeft toch geen withdrawals te kunnen doen? Een API key met alleen trading zou voldoende moeten zijn.
Maargoed het advies blijft staan ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Innovi0 op 24-08-2020 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
Innovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:41:
[...]

Je bot hoeft toch geen withdrawals te kunnen doen? Een API key met alleen trading zou voldoende moeten zijn.
Maargoed het advies blijft staan ;).
Noted, ben al bezig met Binance. Maar zal morgen verder alles in orde maken. Het hele idee van die bot was dat ie me wat werk uit handen zou nemen. Maar ik realiseer me nu, dat ik constant naar dat ding zit te kijken en de boel ben aan het aanpassen, dan kan ik net zo goed traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Ook maar even een algemene waarschuwing betreffende API keys: Net zoals met je username en password moet je hier heel voorzichtig mee omgaan. Bij het genereren van de API key selecteer je alleen de functionaliteit die je nodig hebt en laat je verder alles uit staan.
Je plakt die API key in allerlei websites en apps waarvan jij geen idee hebt hoe goed die beveiligd zijn en je weet ook niet wat voor leuke plannetjes de developer van die app/site er allemaal mee heeft.

Zet nooit withdrawals aan voor een API key. Als die key in de verkeerde handen valt ben je al je funds kwijt die op de exchange stonden. De exchange gaat je hiervoor niet vergoeden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O085105116N
Innovi0 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:52:
Ook maar even een algemene waarschuwing betreffende API keys: Net zoals met je username en password moet je hier heel voorzichtig mee omgaan. Bij het genereren van de API key selecteer je alleen de functionaliteit die je nodig hebt en laat je verder alles uit staan.
Je plakt die API key in allerlei websites en apps waarvan jij geen idee hebt hoe goed die beveiligd zijn en je weet ook niet wat voor leuke plannetjes de developer van die app/site er allemaal mee heeft.

Zet nooit withdrawals aan voor een API key. Als die key in de verkeerde handen valt ben je al je funds kwijt die op de exchange stonden. De exchange gaat je hiervoor niet vergoeden.
Weet ik, daar waarschuwen ze ook voor. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik weet dat het al eindeloos gediscussieerd is hier, maar wat doe je qua belasting als je een mooie klapper, of meerdere mooie klappers maakt en uitcasht? Als ik de info van de belastingdienst bekijk gaat het puur om het grijze gebied tussen hobbyist en ondernemer. Hoe groot is de kans dat je als ondernemer wordt bestempeld doordat je via Uniswap al meme-end met shitcoins een paar keer per jaar een maandsalaris uitcasht?

Is het verstandig om een professioneel iemand mee te laten kijken of maak ik me te druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
yinx84 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:56:
Ik weet dat het al eindeloos gediscussieerd is hier, maar wat doe je qua belasting als je een mooie klapper, of meerdere mooie klappers maakt en uitcasht? Als ik de info van de belastingdienst bekijk gaat het puur om het grijze gebied tussen hobbyist en ondernemer. Hoe groot is de kans dat je als ondernemer wordt bestempeld doordat je via Uniswap al meme-end met shitcoins een paar keer per jaar een maandsalaris uitcasht?

Is het verstandig om een professioneel iemand mee te laten kijken of maak ik me te druk?
Een paar keer per jaar een maandsalaris boeit ze niets. Dit kan ook niet gezien worden als ondernemer want van een paar maandsalarissen per jaar kan je niet leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online

Dit staat gewoon op de website van de belastingdienst. Ik zocht op "crypto belastingdienst" en het was de eerste hit.
https://www.belastingdien...omen/content/cryptovaluta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Je maakt je te druk, zorg er eerst voor dat je (aanzienlijk) en consequent winst maakt en dan kun je daar over na gaan denken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 24-08-2020 23:15 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:52
Dat gaat hard bij DOT @4 euro. Heb er veel te weinig van gehouden, ben uitgestapt tussen 3.4 en 3.8 paar dagen terug.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Razkin DOT gaat prachtig, ik hoop dat ETH en BTC DOT met rust laten als ze vertrekken...

Twijfel over wat te doen vannacht, herverdelen of niet. DOT krijgt naar mijn idee een te groot aandeel in de pf, maar over enige tijd ben ik daar misschien wel heel blij mee als het goed blijft gaan. Daar gokken we dan maar op :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 13:15
LEND gaat ook lekker. Gisteravond ingestapt op 0.57 wat redelijk op de top was maar het pakt nu eens keer goed uit.

Edit: komt waarschijnlijk door het nieuws:
Aave has been granted an Electronic Money Institution license by the U.K. Financial Conduct Authority

[ Voor 50% gewijzigd door Heisenbug op 25-08-2020 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 13:32

Een paar keer per maand een (modaal ga ik vanuit) maandsalaris uitcashen is echt totaal niet boeiend. Ook niet voor de belastingdienst. Uiteindelijk komt dat in box 3 en die drempel wordt steeds hoger gelukkig.

[ Voor 43% gewijzigd door outlandos op 25-08-2020 00:10 . Reden: Onjuiste persoon gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Je mag 5500 zwart bij verdienen zonder belastingopgave per jaar. Denk niet dat iemand je opmerkt als je ff 10k op je rekening stort.. mits dit niet te vaak is.
in 1x 15k en je hebt wel al meer kans dat ze vragen gaan stellen

Bijstand mag je max 11Keks op je rekening.. En met andere uitkeringen kan het oplopen tot 36keks

laat is 1 verhaal/krantenartikel OID zien waar iemand is gepakt bij degelijke bedragen...

[ Voor 103% gewijzigd door A87 op 25-08-2020 01:33 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Edit: nevermind, lees al genoeg onzin hier boven.

[ Voor 99% gewijzigd door RaptorXS op 25-08-2020 02:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Met klappers maken bedoel je waarschijnlijk goede trades doen, dus niet grootschalig minen of als adviseur/programmeur o.i.d. uitbetaald worden door een project. Kortst door de bocht is het dan gewoon je vermogen.

Als je coins 10k waard zijn is dat je vermogen (naast eventueel ander vermogen) wanneer je later 15k fiat laat uitbetalen naar je bankrekening is dat dan je vermogen. Die 5k winst wordt niet gezien als inkomsten, je hoeft er geen inkomensbelasting over te betalen.

Vermogensbelasting bestaat wel, maar 'k neem aan dat je die wil betalen als je met crypto zo goed geboerd hebt dat je ervoor in aanmerking komt.
A87 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 01:29:
Je mag 5500 zwart bij verdienen zonder belastingopgave per jaar. Denk niet dat iemand je opmerkt als je ff 10k op je rekening stort.. mits dit niet te vaak is.
in 1x 15k en je hebt wel al meer kans dat ze vragen gaan stellen

Bijstand mag je max 11Keks op je rekening.. En met andere uitkeringen kan het oplopen tot 36keks

laat is 1 verhaal/krantenartikel OID zien waar iemand is gepakt bij degelijke bedragen...
Jij hoeft ook nooit lang na te denken voordat je wat doms zegt hé.

[ Voor 19% gewijzigd door Chris.nl op 25-08-2020 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ff uit DOT gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Het is echt weer pruimentijd zo....
BTC en ETH willen echt nog niet.
En menig alt is ook lekker aan het vakantie vieren.

Iemand nog een leuk verhaal terwijl we wachten op de knaller? :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Valt mij ook al op, weinig spannends te beleven op het moment lijkt het.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 09:12

Je maakt je te druk waarschijnlijk. Het boeit de belastingdienst helemaal niks, nada nop, Alle trading activiteiten en je daarbij behaalde winsten vallen onder box 3, of het nou crypto of andere trades zijn. Je betaald dus geen inkomstenbelasting, alleen belasting over je vermogen boven het vrijgestelde bedrag (ruim 30k voor alleenstaande en het dubbele als je een partner hebt).
Dat maakt het gelijk een interessant beroep, aangezien je maandelijks je winsten kunt afromen en uitgeven om onder dat belastingvrije vermogen te blijven. Uiteraard word er wel naar je gekeken als jij flinke bedragen op je rekening laat uitkeren, maar zolang je dus kunt aantonen dat dit via trades is binnen gekomen is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 13:52

Liberteh

All your base belong to me

Stilte voor de storm :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Een storm vind ik niet zo positief klinken .... bij een beetje storm gaat alles rekt! :P

Doe dan.. stilte voor de zonnige dag met rozengeuren en maneschijn en vrouwen in korte rokjes die dansen op een groene bergtop met een madeliefje achter hun oren en bier in hun handen (voor jou uiteraard).
... Dat klinkt beter.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:43
I can smell the blood coming *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Daar zou ik naar laten kijken hoor.... klinkt niet gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:41:
[...]

Daar zou ik naar laten kijken hoor.... klinkt niet gezond.
Ik ben permabull en ik denk dat dit mijn prime time is. Heb ik je al vaker gezegd. Zodra iedereen denkt dat het geen goed moment is om in BTC te stappen (zakken met alts vol, prijs doet niks, volume doet niks en ga zo door) dan is het poef.... big green dildo. ;) Stilte voor de storm.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:42:
[...]

Ik ben permabull en ik denk dat dit mijn prime time is. Heb ik je al vaker gezegd. Zodra iedereen denkt dat het geen goed moment is om in BTC te stappen (zakken met alts vol, prijs doet niks, volume doet niks en ga zo door) dan is het poef.... big green dildo. ;) Stilte voor de storm.
Oh ik stap ook niet uit hoor :P
#HODLDEMOEDER
Maar zou het wel fijn vinden als het niet zo naar beneden blijft duiken.... doe dan zijwaarts... hoe meer er naar beneden gedoken wordt, hoe meer we moeten inhalen straks tijdens de zonnige zomerdag met vrouwen in korte rokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:45:
[...]

Oh ik stap ook niet uit hoor :P
#HODLDEMOEDER
Maar zou het wel fijn vinden als het niet zo naar beneden blijft duiken.... doe dan zijwaarts... hoe meer er naar beneden gedoken wordt, hoe meer we moeten inhalen straks tijdens de zonnige zomerdag met vrouwen in korte rokjes.
We kunnen met waar we nu zitten voor dat het 12 uur is boven de 12.5k zitten, hoor.... Bitcoin is qua PA écht saai momenteel ;) Ik wacht ook nog op een mooie long entry. Wick it down, dan hebben we dat ook gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Kan inderdaad maar zo een dikke rode $1000 staaf worden deze week. Ach, het voordeel aan staking/locking is dat ik niet kan panic sellen :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:09:
Het is echt weer pruimentijd zo....
BTC en ETH willen echt nog niet.
En menig alt is ook lekker aan het vakantie vieren.

Iemand nog een leuk verhaal terwijl we wachten op de knaller? :P
Echt leuk is het niet om een jaar ouder te worden, en toch ook weer wel, maar hier knallen vandaag dus 38 verjaardagsrotjes. Had BTC op 25k gestaan hadden we ze samen afgestoken, maar ik word blijkbaar in bescherming genomen :s

When moon??

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:16:
[...]

Echt leuk is het niet om een jaar ouder te worden, en toch ook weer wel, maar hier knallen vandaag dus 38 verjaardagsrotjes. Had BTC op 25k gestaan hadden we ze samen afgestoken, maar ik word blijkbaar in bescherming genomen :s

When moon??
Gefelicitaart!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9gCEF9fTpQsDtSTIamDUe2M350=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BxbVegxSE01mbW0VudIVDXBb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:48:
[...]

We kunnen met waar we nu zitten voor dat het 12 uur is boven de 12.5k zitten, hoor.... Bitcoin is qua PA écht saai momenteel ;) Ik wacht ook nog op een mooie long entry. Wick it down, dan hebben we dat ook gehad.
BTC rond 12:00 op de 12.5k ??
Ik ben al blij als het boven de 11.5k blijft :|

Als het rond de 12.5k zit om 12:00 ... dan krijg jij een biertje van mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 21:50
@Ali Baba 1001 Gefeliciteerd!!!!! Weer een jaartje ouder, maar nooit te oud voor een lekkere Adana Kebap! Geniet van je dag en remember: HODL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pBHcptLzpGU5Y9i34jtf6gYyKqI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHk5T2daXjyxnFu9DXndglDU.jpg?f=fotoalbum_large

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hooli-gan schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:30:
[...]

Je maakt je te druk waarschijnlijk. Het boeit de belastingdienst helemaal niks, nada nop, Alle trading activiteiten en je daarbij behaalde winsten vallen onder box 3, of het nou crypto of andere trades zijn. Je betaald dus geen inkomstenbelasting, alleen belasting over je vermogen boven het vrijgestelde bedrag (ruim 30k voor alleenstaande en het dubbele als je een partner hebt).
Dat maakt het gelijk een interessant beroep, aangezien je maandelijks je winsten kunt afromen en uitgeven om onder dat belastingvrije vermogen te blijven. Uiteraard word er wel naar je gekeken als jij flinke bedragen op je rekening laat uitkeren, maar zolang je dus kunt aantonen dat dit via trades is binnen gekomen is er niets aan de hand.
Thanks. Wel benieuwd wat je onder flink verstaat? Stel dat ik (geheel theoretisch ;)) ongeveer jaarlijks 10.000 euro uitcash... gaan er bij dit soort bedragen bellen rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
yinx84 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:26:
[...]

Thanks. Wel benieuwd wat je onder flink verstaat? Stel dat ik (geheel theoretisch ;)) ongeveer jaarlijks 10.000 euro uitcash... gaan er bij dit soort bedragen bellen rinkelen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
[...]

Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn. Eerder als dat per maand zou laten uitkeren en dan nog is het de vraag of ze je er uit pikken, meestal komt dit dan door aangifte van je bank. Ook kom je dan al snel boven je belastingvrije vermogen uit. Gewoon even een uitdraai maken van je trades als bewijs dat je dat vergaard hebt via die weg en dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

When moon??
Van harte ouwe!

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/15/6f/72/156f72d0c6b4bf9a0c49d94ceff96e09.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
[...]

When moon??
Gefeliciteerd!

Speciaal voor jou hebben we BTC even in de aanbieding gedaan!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hooli-gan schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:37:
[...]

Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn. Eerder als dat per maand zou laten uitkeren en dan nog is het de vraag of ze je er uit pikken, meestal komt dit dan door aangifte van je bank. Ook kom je dan al snel boven je belastingvrije vermogen uit. Gewoon even een uitdraai maken van je trades als bewijs dat je dat vergaard hebt via die weg en dan is er niets aan de hand.
Voor de aangifte Ik moet altijd een jaaroverzicht van mijn bank aanleveren bij de accountant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Absoluut niet. Heb bedragen ver daarboven laten overboeken. Nooit iets gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Van harte ome Ali!

Als je dit bedrag in 1 keer doet gaat er een vlaggetje uit bij de bank, verdeel je het over 12 maanden is er echt geen haan die ernaar kraait maar.... Ga je heen en weer swappen dus meerdere keren per maand kun je misschien een belletje verwachten wat je aan het doen bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Q9NyjtZ/Schermafbeelding-2020-08-25-om-10-00-34.png

Had buy order op 0.000235 staan voor 1k SXP. Is deels gehit, ben inmiddels gelukkige eigenaar van maar liefst 0.22 SXP :')

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:03:
[Afbeelding]

Had buy order op 0.000235 staan voor 1k SXP. Is deels gehit, ben inmiddels gelukkige eigenaar van maar liefst 0.22 SXP :')
Moon! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
A87 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:44:
[...]

omhoog is grotere kans.. gaat nu al maand in traptredes omhoog, dan ineens keihard omlaag zou vreemd zijn in prille begin bullrun.

of zoals het plaatje hierboven ff een nep/fake/manipulatie candle om mensen gek te maken. Vooral bij laag volume makkelijker te doen
Of heeft ie toch de weg naar beneden gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Toch jammer, prijs heeft zelfs de 0.000234 aangetikt. Zou denken dat Binance voldoende liquiditeit zou hebben voor haar eigen coins :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Toch jammer dat ik mijn maandbedrag aan Fiat al in heb gezet gisteren.
Was een mooi inzet momentje geweest nu voor veel coins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Slux schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:54:
[...]

Voor de aangifte Ik moet altijd een jaaroverzicht van mijn bank aanleveren bij de accountant
Volgens mij is begin en eind saldo voldoende. (1 jan - 31 dec), maar pin me er niet aan vast. Als jij in die tijd bijvoorbeeld 100k stort en weer opmaakt, valt dat in eerste instantie niet op en is dat ook ook niet relevant.
Ik lever die shit ook allemaal aan. Die documenten eindigen in eerste instantie niet eens bij de belastingdienst, maar als je accountant controle krijgt dan kan ie alles aantonen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bulligan op 25-08-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:43
Je moet op 1 januari je vermogen laten zien. Dus inderdaad met screenshot o.i.d. dat je vermogen op een exchange xxx bedrag is.

Bij een controle is dat ook je enig bewijs en eventueel historische prijs kunnen ze controleren.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

En weer een scam in the making..
Cyber-criminals have been impersonating the well-known Bitcoin BTC ERA trading platform in order to infect users of the online currency with malware, according to new research from Abnormal Security.

The cybersecurity firm found that malicious actors have been sending emails purporting to be from BTC Era that encourage users of Bitcoin to pay for what they believe is an investment.

The automated email addresses the recipient by name and says they have been approved to make a BTC transaction that requires a minimum deposit of $250 to start. The message includes a concealed URL with text that reads “create an account.” Once this link is clicked, there are multiple redirects before landing on the theverifycheck.com webpage, and once on the landing page a pop-up alert requests permission to show notifications from the website.
je vraagt je toch altijd af wie hier in trapt. Blijkbaar dezelfde mensen die Trump/Wilders stemmen. Goedgelovige zielen die alles geloven wat hen wordt verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:43
Wanneer gaan we eigenlijk nog een dagje zien waar alles -30% staat? In 2017 heb ik die -30% dips telkens gekocht en verkocht op de bounce... Nu is het al geleden van maart ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Maar, zeg ...

Hoe raar zou het nu zijn om al mijn alts om te zetten naar BTC en de komende tijd alleen BTC en ETH te HODL'en?
Ik heb nu nog een leuke winst op mijn alts... en ik word eerlijk gezegd een beetje trade moe met al die nieuwe coins die opeens een paar dagen bullish zijn, waar ik dus altijd net naast grijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:22
DIA net maar met een klein verlies uit m'n pf gegooid, vanochtend was het mij opgevallen dat de marketcap van DIA op Coingecko opeens van 26 miljoen dollar naar 86 miljoen dollar was gestegen. Vond het al langer dat DIA's circulating supply vs. total supply vaag was, dat is bij deze bevestigd. Jammer, maar er zijn gelukkig nog andere coins over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:40:
Maar, zeg ...

Hoe raar zou het nu zijn om al mijn alts om te zetten naar BTC en de komende tijd alleen BTC en ETH te HODL'en?
Ik heb nu nog een leuke winst op mijn alts... en ik word eerlijk gezegd een beetje trade moe met al die nieuwe coins die opeens een paar dagen bullish zijn, waar ik dus altijd net naast grijp.
Niet onverstandig. Zou ik ook moeten doen. Maar ik vind BTC en ETH saai. En als ik je zo inschat ben jij ook veelste ongeduldig om in deze coins te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Vrijdag (de 28e) is een spannende dag in Swipeland. Meer informatie over mainnet. En geruchten over een banklicentie, of samenwerking met een grote bank (JP Morgan).

TLDR; maan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:40:
Maar, zeg ...

Ik heb 60% in btc en eth, ongeveer 30/30. De rest in alts. Winst op de alts room ik af naar btc en eth.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:46:
[...]

Niet onverstandig. Zou ik ook moeten doen. Maar ik vind BTC en ETH saai. En als ik je zo inschat ben jij ook veelste ongeduldig om in deze coins te zitten :P
Ja hallo... ben ik al zo doorzichtig aan het worden!! :|
Ik vind het idd leuk om elke dag er wat mee te doen ja....
Maar een extra zetje in BTC, die ik toch echt wel zie stijgen de komende maanden, is misschien niet zo gek.
En dan volgende maand weer een dotje fiat in de "alt van de week" pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:08:
[...]

Ja hallo... ben ik al zo doorzichtig aan het worden!! :|
Ik vind het idd leuk om elke dag er wat mee te doen ja....
Maar een extra zetje in BTC, die ik toch echt wel zie stijgen de komende maanden, is misschien niet zo gek.
En dan volgende maand weer een dotje fiat in de "alt van de week" pompen.
Een maand duurt lang, hoor. Het is nog geen maand geleden dat we door de 10.5k heen knalde... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:09:
[...]

Een maand duurt lang, hoor. Het is nog geen maand geleden dat we door de 10.5k heen knalde... ;)
Ja kweet ;(
Maar ff rustig aan. niet dat ik eind vd maand alsnog zooi moet terugstorten omdat ik teveel heb ingezet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
BTC chart mogelijk Wyckoff distribution. ETH mogelijk H&S. Dit zijn interessante buy-zones voor als we verder zakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYx4N5A4F9V1VCIuGWgEBg4_ijE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aCPQhZhrLtTBNAmPHqFDxYuX.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mW_lK1wiJR5UxrHN_yUeDMrm19A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OqSQhOYzxdAOdgXKlA72XHTI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Innovi0 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:18:
BTC chart mogelijk Wyckoff distribution. ETH mogelijk H&S. Dit zijn interessante buy-zones voor als we verder zakken.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Welke setting/indicator in Tradingview zorgt ervoor dat je die verticale staafdiagrammen in beeld krijgt? Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik zie wel de hoofd en schouders, maar ik mis de knieën en de tenen.
..

Is dit positief of negatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:24:
[...]

Welke setting/indicator in Tradingview zorgt ervoor dat je die verticale staafdiagrammen in beeld krijgt? Enig idee?
Dat zijn Volume Profiles. Moet je helaas een betaald abbo voor hebben op Tradingview :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
FijneKerst schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:26:
Ik zie wel de hoofd en schouders, maar ik mis de knieën en de tenen.
..

Is dit positief of negatief?
Head&Shoulders is een reversal pattern in TA. Als target voor een short zou je de 1.618 of 2 fib extension kunnen gebruiken van de neckline tot het topje van het pattern. Dit valt ook redelijk goed samen met de Kijun line van de Ichimoku cloud op de daily timeframe en vorige consolidatie zone van ETH boven de 300.

Klinkt misschien als abracadabra voor de meesten hier, haha. In 2017 ben ik een beetje in TA gedoken en heb dit allemaal opgepikt. Ik vind het vooral leuk om te doen, maar gebruik het zelf alleen maar om leuke entries te spotten. In een sterke bull-market is het ook niet zo heel effectief heb ik gemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Innovi0 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:29:
[...]

Dat zijn Volume Profiles. Moet je helaas een betaald abbo voor hebben op Tradingview :/
Gelukkig heb ik een betaald abbo bij Tradingview.. had alleen nooit geweten hoe je die indicator op je grafiek kon toveren, nu wel, thanks voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 07:38

Bever!

3

Sahara schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:39:
[...]

Gelukkig heb ik een betaald abbo bij Tradingview.. had alleen nooit geweten hoe je die indicator op je grafiek kon toveren, nu wel, thanks voor de tip!
Vpvr is een heel nuttige indicator, geeft goed beeld van horizontale support/RES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Voor vandaag hoef ik niks meer te wensen...koffie, gebak, wijn, seks en joint al gehad...en het is nog maar 12:00 uur... :+
Dus nu lekker gaan gamen (f1) en helemaal afschakelen en af en toe pf en tweakers bekijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:53
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:00:
[...]

Voor vandaag hoef ik niks meer te wensen...koffie, gebak, wijn, seks en joint al gehad...en het is nog maar 12:00 uur... :+
Dus nu lekker gaan gamen (f1) en helemaal afschakelen en af en toe pf en tweakers bekijken
koffie gebak seks( nah als het niet je eigen vrouw is is het prima)

mooi man gefeliciteerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
bie100 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:21:
[...]

koffie gebak seks( nah als het niet je eigen vrouw is is het prima)

mooi man gefeliciteerd
Ali Baba heeft geen vrouw. Dit is al de 8e dit jaar, ik loop 1:1 dus best een topjaar :*) maar ergens ook wel sneu.
En er zijn ook jaren geweest waarin het na 8 maanden gewoon nog 0-0 stond hoor.

Maar was wel lachen net. Ik had mn nichtje op school afgezet om half negen en gezegd dat ze moest appen als ze uit was. Ik naar het vrouwtje toe en net op m'n hoogtepunt kreeg ik een appje en er stond in: je kan komen.... 7(8)7

En nu mogen die gains wel weer komen, wat een rode bedoeling dit...die 25K is wel heel ver weg zo. Maar het is crypto so you never know he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

De laatste Ethers die ik nog wilde verdelen is besteed, mooie collectie shitm00ncoins nu :D

Wie wil er weten welk projectje de eer heeft gekregen om mijn welverdiende centjes te mogen ontvangen??

Je raad het NOOIT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:42
Mooooody schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:37:
De laatste Ethers die ik nog wilde verdelen is besteed, mooie collectie shitm00ncoins nu :D

Wie wil er weten welk projectje de eer heeft gekregen om mijn welverdiende centjes te mogen ontvangen??

DOGE
NANO
LISK
AMPL
FSN? _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 25-08-2020 12:57 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:00:
[...]

Belangrijke verjaardag dingen:

- seks
- taart
- alcohol
- cannabis

Ik mis nog de cadeautjes. Laten we dan hopen dat Bitcoin vandaag naar een symbolische 38k pumpt als cadeautje.

Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nee joh, overpriced shitc0in 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:16:
[...]

- seks
- taart
- alcohol
- cannabis

Ik mis nog de cadeautjes. Laten we dan hopen dat Bitcoin vandaag naar een symbolische 38k pumpt als cadeautje.

Net als dat we de 10.5k op mijn verjaardag braken hoop ik dat vandaag en komende verjaardagen nieuwe en hogere weerstanden nieuwe support wordt. Ik gun het iedereen en vooral mezelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:16:
[...]

- seks
- taart
- alcohol
- cannabis

Save the best for last Jaapio.
De tijd van BTC komt nog wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pAKpWPm9pagKICKq6xFdAqA0o2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M6GPh2pt64th94qO9MwAhk7E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mijn onderbuik dacht een maandje geleden, laat ik mijn Tezos ruilen voor Cosmos. Deze heeft ook hogere staking rewards.

Lucky switch achteraf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:10
Mooooody schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:37:

Kom maar door met het projectje. ik wil vanmiddag ook nog wat shitcoins kopen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Weet iemand een mooi instap moment voor link?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
wehave schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:48:
26 juni 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 11:14
wehave schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:48:
Dat vind ik momenteel echt koffiedikkijken. Link zou kunnen terugvallen naar de range 10-12 dollar. Maar net goed kunnen uitbreken naar 20+ dollar. Kansverdeling van 60-40 is mijn inschatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Als je klaar bent wil ik 'm ook even lenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

rainier15 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:44:
[...]

Kom maar door met het projectje. ik wil vanmiddag ook nog wat shitcoins kopen namelijk.
xDAI jonge....

Kwam er gisteren "net op tijd" achter dat het op ontploffen stond.
Naja...op tijd...op tijd.... Kocht het op $14.80. Had ook op $1.48 gekund een maandje geleden 8)7

Project heeft bewust een lelijke website gebouwd om 2,5 jaar rustig op de achtergrond aan het project te werken.

Moet je maar ff lezen wat xDAI doet. Eerst snap je het niet zo goed, daarna wel...en dan ga je het kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 25-08-2020 14:06 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!