Gaan komende weken nog flink dalen hoor..
you will see
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Mooi all-in staken met BUSD dusBever! schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:19:
Gaan komende weken nog flink dalen hoor..you will see
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nee johBever! schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:19:
De bullrun begint nu he, net als in 2017.
Verwijderd
Heb je al flamingo?Tominatie schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:24:
[...]
Nee joh
Welcome back ouwe
Omdat je verwacht dat er geen stimulus pack komt? De dollar stijgt? Onderbouw eens (ben het niet oneens btw).Bever! schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:19:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Kun je dat al kopen?
Flamingo klinkt als fucking goeie tech. Leuke dieren ook.
Ik hoorde laatst een theorie dat de run van de afgelopen maanden mogelijk werd gedreven door de stimulus packages in de VS. Er gaat waarschijnlijk nog een nieuw package komen dus mogelijk ook een nieuwe runTominatie schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:24:
[...]
Nee joh
Verwijderd
Je bent er te lang uitgeweest vriend.Tominatie schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:29:
[...]
Kun je dat al kopen?
Coins koop je niet meer tegenwoordig.
Mensen krijgen die meuk gratis door gigantische hoeveelheden crypto te staken.
Flamin gooooooooooooooooTominatie schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:29:
[...]
Kun je dat al kopen?
Ik heb er idd een kleine research op losgelaten maar de termen worden me te ingewikkeld. Bijzonder vreemde constructies tegenwoordig.Verwijderd schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:32:
[...]
Je bent er te lang uitgeweest vriend.
Coins koop je niet meer tegenwoordig.
Mensen krijgen die meuk gratis door gigantische hoeveelheden crypto te staken.
De simpele airdrops waren toch een stuk beter als het aan mij ligt.
Oh.. trouwens heel die Cyperium is een scam. Dacht het al, en nu is het bevestigd. Telegram groep verwijderd.
[ Voor 44% gewijzigd door Pelox op 27-09-2020 21:42 ]
Zero.
edit: nee ik zit er nog gewoon in?Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:40:
Oh.. trouwens heel die Cyperium is een scam. Dacht het al, en nu is het bevestigd.
[ Voor 23% gewijzigd door Stokstaart op 27-09-2020 21:44 ]
Kwam een melding dat de sale nog een maand doorliep ivm tegenvallende verkopen door defi hype. Mensen gingen vragen stellen over hun tokens.. 1 min later, weg telegram.Stokstaart schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:42:
[...]
Graag even hier melden![]()
https://forensictokenlab.com/browse-icos/cypherium-token
Ok ik hap, why?
Zit je nog in de groep? Bij mij staat dat de groep niet meer bestaat.
[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 27-09-2020 21:45 ]
Zero.
Jep Cypherium.IOPelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:44:
Zit je nog in de groep? Bij mij staat dat de groep niet meer bestaat.
Dat mensen nog investeren in ICO's. Ik zou gewoon investeren in de scams die op binance gelist zijn.
Muah als ze altcoin daily en altcoin buzz betalen voor een promotie zal het hoogstens een slecht project zijn. Zolang de mensen achter dit project daadwerkelijk achter Cypherium zitten vertrouw ik het wel, een Google en een Randstad nemen echt niet het risico op deze manier in verband te worden gebracht met scammers.
Nou ik kom nergens meer in.. Dus als er nieuws is hoor ik het graag.Stokstaart schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:52:
[...]
Muah als ze altcoin daily en altcoin buzz betalen voor een promotie zal het hoogstens een slecht project zijn. Zolang de mensen achter dit project daadwerkelijk achter Cypherium zitten vertrouw ik het wel, een Google en een Randstad nemen echt niet het risico op deze manier in verband te worden gebracht met scammers.
Zero.
Medium artikel heb je wel gelezen?Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:56:
[...]
Nou ik kom nergens meer in.. Dus als er nieuws is hoor ik het graag.
ben ik te laat met cardanlo kopen @ada wss is 7.7 het laagste ooit
ik denk dat het nog lager gaat maar ???
DIKKE BNB JONGENS
DIKKE BNB JONGENS
:fill(white):strip_exif()/f/image/U9rCvfEHGRVWSYwN0ndPF31t.png?f=user_large)
Its time boysdjzz schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:07:
ben ik te laat met cardanlo kopen @ada wss is 7.7 het laagste ooit
DIKKE BNB JONGENS
short ADA
Ja en toen stelde ik wat vragen en hoppekee gebanned. Net als alle andere die kritische vragen hebben gesteld. Ik heb inmiddels meerdere mensen gesproken. Allemaal gebanned.
[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 27-09-2020 22:16 ]
Zero.
Ik zou het dan persoonlijk zeker ook niet vertrouwen.Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:13:
[...]
Ja en toen stelde ik wat vragen en hoppekee gebanned. Net als alle andere die kritische vragen hebben gesteld. Ik heb inmiddels meerdere mensen gesproken. Allemaal gebanned.
In de paar tg/discord groepen waar ik zit wordt vaak kritische vragen gesteld maar niemand wordt gebanned.
Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat iemand nieuw in de groep begon te roepen dat het een scam is en dat het een onzinnige coin/project is. Dat hield hij tientallen minuten vol om uiteindelijk te zeggen dat het was om te controleren of hij gebanned zou worden. Als hij gebanned was wist hij genoeg en als hij niet gebanned was ook.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Net een mail van CPH gekregen met uitleg. Plusje: ze lanceren een DEX waarvan alle ICO investeerders minimaal 1 governance token per CPH ontvangen.Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:13:
[...]
Dollar kracht, goud gaat nog wat verder dalen naar 1785 en misschien wel lager. Macro angst voor 2e golf etcStokstaart schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:27:
[...]
Omdat je verwacht dat er geen stimulus pack komt? De dollar stijgt? Onderbouw eens (ben het niet oneens btw).
word wel veel geburned ook.Stokstaart schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:40:
[...]
Net een mail van CPH gekregen met uitleg. Plusje: ze lanceren een DEX waarvan alle ICO investeerders minimaal 1 governance token per CPH ontvangen.
Voor wie niet van sushi houdt.
https://www.binance.com/e...edium=en&utm_source=email
[ Voor 19% gewijzigd door wehave op 27-09-2020 23:15 ]
Verwijderd
Cypherium scam ? Alles is potentieel een scam todat het gelist en getrade wordt en zelfs dan is het soms nog een scam met whales en grote holders.
Je kan altijd de randstat connectie proberen na te gaan door met Randstad te communiceren dan kom je vanzelf erachter hoe legit het allemaal is.
Je kan altijd de randstat connectie proberen na te gaan door met Randstad te communiceren dan kom je vanzelf erachter hoe legit het allemaal is.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2020 23:24 ]
Verwijderd
Kreeg je nog uitleg van je ban dan ?Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:28:
Oké, via 1 van de beheerders heb ik weer toegang tot de telegram group. We gaan het meemaken.
Voor diegenen die vermelden dat er geen nieuw geld naar de crypto's vloeit:
GRAYSCALE KOOPT IN ÉÉN WEEK 17.100 AAN BITCOIN
Gepubliceerd op 27 september 2020
om 20:00
De welbekende crypto-vermogensbeheerder Grayscale Investments heeft de afgelopen 7 dagen volgens het team van Bybtc.com 17.100 aan Bitcoin (BTC) gekocht. De informatie over Grayscale werd door het team van Bybtc.com op Twitter gedeeld.
Grayscale had op 22 september nog 432.800 Bitcoin in bezit en dat is in één week tijd gestegen naar 449.900 Bitcoin. De recente BTC aankopen zijn in totaal ongeveer $182 miljoen waard. Op de website van Grayscale is verder te zien dat de totale waarde van hun Bitcoin trust op dit moment $4,8 miljard bedraagt.
Moon monday is bijna aan boys.
Get your shitcoins, earn your lambo!
Get your shitcoins, earn your lambo!
Bron:
Grayscale bought 17.1k BTC in the last 7 days.#Bitcoin pic.twitter.com/9GS9tOQxZu
— CoinGlass (@coinglass_com) 27 september 2020
Ik heb net een huis gekocht. Zou toch fijn zijn als die grafbende van mij nog één keertje mooning doet.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Nee niks. Ze houden niet van kritiek. Zat ondertussen in een andere kleine cyper groep waar ze de leden vroegen om een positief geluid te laten horen in de andere groep. Maar goed, we zitten er weer in.
Zero.
gefeliciteerdScreamGT schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:45:
Ik heb net een huis gekocht. Zou toch fijn zijn als die grafbende van mij nog één keertje mooning doet.

#bitconnectdoetnietmeermee
Verwijderd
Je moet BNB of BUSD staken op binance in de launchpools, of wrapped NEO geloof ik via iets anders.djzz schreef op maandag 28 september 2020 @ 01:15:
[...]
ik heb gekeken maar ik kon echt geen ico link kopen.
is de ico al voorbij>
Van dat laatste heb ik totaal geen ene snars verstand.
Inkopen na openen traden op Binance zou ik zeker afraden, die tokens worden gratis gefarmed en sommige mensen hebben er echt tienduizenden.
Zeer riskant en in mijn ogen zeker geen token met lange termijn potentie.
Al zeiden we dat ook over ONT destijds. Verder eens, voelt als een munt zonder toekomst..Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 05:19:
[...]
Je moet BNB of BUSD staken op binance in de launchpools, of wrapped NEO geloof ik via iets anders.
Van dat laatste heb ik totaal geen ene snars verstand.
Inkopen na openen traden op Binance zou ik zeker afraden, die tokens worden gratis gefarmed en sommige mensen hebben er echt tienduizenden.
Zeer riskant en in mijn ogen zeker geen token met lange termijn potentie.
Holy shit we zijn door resistance.. Dat had ik niet verwacht.
Edit: niet om jullie dood te maken met een blije mus; de 10.830 resistance.
[ Voor 39% gewijzigd door Stokstaart op 28-09-2020 06:44 ]
Verwijderd
CZ pumpt Bitcoin even voor een mooie FLM launch over anderhalf uur.Stokstaart schreef op maandag 28 september 2020 @ 06:27:
Holy shit we zijn door resistance.. Dat had ik niet verwacht.

Lekker oppumpen die handel.
Heb m'n BNB voor flamingo uit stake gehaald en omgezet naar btc. Voelt voor nu veiliger met de aankomende listing.
Verwijderd
Ik heb 0.13 flamingo weten te bemachtigen
Heerlijk dit. Eens kijken of de dustconverter goed werkt vandaag.

Heerlijk dit. Eens kijken of de dustconverter goed werkt vandaag.
Opnieuw problemen met onze roze vrienden, dit keer met het claimen.. hahaha wat een club.
Waarschijnlijk werkt het prima na de dump van binance. Ik stake ondertussen lekker verder en verkoop ze morgen wel voor 0.002 usdt
Waarschijnlijk werkt het prima na de dump van binance. Ik stake ondertussen lekker verder en verkoop ze morgen wel voor 0.002 usdt
[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 28-09-2020 08:51 ]
Zero.
Het claimen werkte prima, maar dan. Hoe krijg je het naar Binance?Pelox schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:51:
Opnieuw problemen met onze roze vrienden, dit keer met het claimen.. hahaha wat een club.
Ja natuurlijk gaat het weer ruk, als iedereen tegelijkertijd gaat claimen aan withdrawen. Vooral niet zo handig afgestemd, als ze twee handen op een buik zijn met Binance kan je dit toch wel beter regelen lijkt me. Maar nu wil iedereen tegelijkertijd z'n Flamingo's op Binance hebben voor de listing.Pelox schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:51:
Ik houd ze gewoon hoor.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Eh ? Flm voor maar 2.xxx ? Er is eerder IOU getrade voor 70.....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2020 09:21 ]
Ik denk dat als je FLM claimed op flamingo.finance dat het automatisch in je NeoLine wallet moet komen te staan (waarna je het naar Binance zou kunnen sturen). Dat werkt dus niet. Nu kun je FLM claimen en dat staat dan ook netjes vermeld op die site, maar verder kun je er niks mee.
Hotbit futures gingen voor 70, maar die tellen nietVerwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:15:
Eh ? Flm voor maar 2.xxx ? Er eerder eerst jou getrade voor 70.....
- Taro
- Niet online
Ik heb de FLM's met een prachtige market sell de deur uitgedaan. Nu volledig in fiat.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik stake lekker door, mede door jouw comment daarvoor mijn usdt naar busd omgezetTaro schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:17:
Ik heb de FLM's met een prachtige market sell de deur uitgedaan. Nu volledig in fiat.
Maar tegen de huidige koers zet het weinig zoden aan de dijk
[ Voor 5% gewijzigd door spok9 op 28-09-2020 09:20 ]
- Taro
- Niet online
Ik stake ook lekker door, all-in BUSDspok9 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:19:
[...]
Ik stake lekker door, mede door jouw comment usdt naar busd omgezetWil nu toch niets kopen verder.
Verwijderd
Welke gewetenloze ziel heeft de flamingo half dood geschoten?
Het arme beestje ligt te stuiptrekken in het gras.
Het arme beestje ligt te stuiptrekken in het gras.
Ruim 7 FLM omgezet naar bijna een hele BNB met een marketsell.
Als ik zo elke dag iets van 0.7 BNB op deze manier kan bijschrijven vind ik het helemaal gezegend
Als ik zo elke dag iets van 0.7 BNB op deze manier kan bijschrijven vind ik het helemaal gezegend
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wat is het voordeel van B-USD boven USDT ?
Van Binance dus een grotere kans op voordelen die Binance biedt (hogere stakingrewards, etc).vortexnl1982 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:53:
[...]
Hallo, ik heb een spoedje;
Is er iemand hier (of doorverwijzing) die kan helpen mijn geld uit een DeFi scam te krijgen?
Er staat wat op een balancer, maar dat is gelocked. Kan je daar nog bij of is het einde oefening?
(ja ik weet het, risico enzo... maar goed, wijze les, nu damage control)
Is er iemand hier (of doorverwijzing) die kan helpen mijn geld uit een DeFi scam te krijgen?
Er staat wat op een balancer, maar dat is gelocked. Kan je daar nog bij of is het einde oefening?
(ja ik weet het, risico enzo... maar goed, wijze les, nu damage control)
Ik heb zojuist mijn geclaimde flm naar binance gestuurd vanuit flamingo.finance.
Bij claimed staat nu trasfer, ja trasfer.. maar ze bedoelen transfer. Het werkt in ieder geval.
Ik hou ze lekker vast, heeft me niks gekost alleen een hoop frustratie opgeleverd.
Bij claimed staat nu trasfer, ja trasfer.. maar ze bedoelen transfer. Het werkt in ieder geval.
Ik hou ze lekker vast, heeft me niks gekost alleen een hoop frustratie opgeleverd.
[ Voor 57% gewijzigd door Pelox op 28-09-2020 10:08 ]
Zero.
Heb deze mail ontvangen van Cypherium:
Dear Cypherium Participant,
We are writing to you today with a long-awaited update regarding our token public sale, network deployment, and an overall progress report for the launch of our mainnet.
Public Sale Progress, Extension, and Mainnet Launch
We are proud to have gathered 9,000+ participants in fundraising and 2,200+ purchase orders amid various technical shortcomings we have faced together with our platform partner. These figures are unprecedented in our space. When comparing the Cypherium to other major token sales like Tezos or Bancor in 2017, we stack up comfortably and this is something to be proud of.
However, due to the DeFi craze with the Ethereum network congestion, we have been impacted in our sales particularly with respect to the UNI airdrop. This transaction fee inflation bottleneck is exactly the kind of issue that Cypherium aims to solve.
Additionally, our fundraising efforts have been slowed down by a huge number of outstanding KYC processes for over 3,000 participants, more than half of which have not even uploaded their relevant identity documentation. We have followed through each application meticulously and provided a friendly video instruction for participants to more conveniently follow.
In light of the above two complications, we have taken the inevitable decision to further extend our Public Sale until our listing date in Q4 2020, carried over taking into consideration the Chinese national holiday period. We are also raising our minimum payment amount to $1,000 USDT, effective September 27, 2020, 9 PM, Pacific Time, during this Public Sale extension period. Shortly after this event, we will finally start to see the fruits in our Mainnet launch.
Our mainnet launch commences the first step to make headway to a new normal with Mainnet Phase 0 (Claiming Phase) on September 30, 2020 and conclude with the final Phase on October 31, 2020. We introduce a disruptive solution to address the key shortcomings of existing infrastructures and enable interoperability in every corner of the ecosystem. Our proprietary consensus algorithm CypherBFT features instant transaction finality, thousands of TPS, and linear scalability. Testnet users are a testament to the algorithm’s outstanding performance.
As sales participants are providing us with their CPH wallet addresses, we will perform the initial setup of the parameters and stress tests. Mainnet Mainnet Phase 1 (Distribution Phase) will then happen in the next few days, during which tokens will become fully transferable. A detailed article will be released in the next coming days to explain our mainnet launch plan.
Cypherium Web Wallet – To Receive Tokens
In order to receive your CPH tokens at Mainnet Launch, you will take the following steps as soon as possible:
1) Create a wallet address at https://cypherium.xyz/ by following the tutorial at YouTube: Cypherium Public Sale Tutorial
2) Add Wallet address:
For Public Sale participants, add this address to your profile at https://sale.cypherium.io/
For Presale participants, add this address to your profile at https://presale.cypherium.io/
We understand that the majority of our participants were unfamiliar with this crucial process, which unfortunately delayed our sales progress. We plead you to take action now to revisit this step if you have not already, and contact our admins with any questions or concerns that you may have.
Token Metrics
We would like to address your voices regarding our token metrics, as well. Most importantly, we stress once again that the treasury is in no way related to the personal holdings of the team and it is only utilized for the community and ecosystem development. To ensure the title stays relevant and accurate, we have renamed the treasury to “Cypherium Ecosystem Development Fund.”
Back in 2017 when our metrics were set, we were operating under a slightly different framework with overwhelming community support for the distribution. This may have caused misunderstandings in our team allocation to look disproportionately placed. However, we have since altered the miner allocation from Bitcoin’s halving model to ETH’s disinflationary model. We have always stayed true to our core values in sustaining the price while making these strategic choices to reflect the best interest of our investors.
In return to your unwavering trust and patience we have received, we have also come up with a new token burning structure to maintain the value of our token as we go onwards. A maximum of 2 Billion CPH Tokens will be burnt. This figure implies 30% of the total supply is to be burnt once our initial sales breakthrough of 50 Million USDT is achieved.
1 Billion CPH tokens will be burnt unconditionally.
Additionally, for every 5 Million USDT raised during the Public Sale, 100 Million CPH tokens will be burnt from the total network supply until a maximum total of 1 Billion CPH tokens are burnt.
Due to market conditions, Phase 2 sale will not be conducted. Instead, the 100 Million CPH originally assigned for Phase 2 sale will be re-allocated to the Cypherium Ecosystem Development Fund. The total circulating supply six months after mainnet launch will be reduced to 800 million CPH from the previous 900 million CPH.
CypherSwap
As many of our community members are already aware, we recently executed a new system to compensate our supporters more actively as we work on launching the Cypherium network. After gathering your responses and concerns through a recent survey, we have reflected your opinions to decide to launch a Decentralized Exchange (DEX).
We are currently working on building the DEX with its own native token, CypherSwap, along with our Cypherium Mainnet in a time-sensitive manner. CypherSwap tokens will be 100% community-owned, meaning our team will be receiving zero CypherSwap tokens. All presale participants and public sale participants receive the following, respectively.
Presale participants: 2 CypherSwap tokens per 1 CPH bought
Public sale participants: 1 CypherSwap token per 1 CPH bought
The Cypherium DEX applies a one-stop yield farming solution and manages multiple protocols under one protocol (Uniswap, Balancer, Curve, Ampl) automatically. The DEX will also support multiple market makers and liquidity mining. More details will be announced in the near future as well.
Backed by a strong fuel-ready engine, our successful launch will be only the beginning of the adventure for our rocket to reach endless limits in the blockchain space with the Cypherium mainnet and ecosystem.
Thank you for your pursued patience, participation, and enthusiasm for our project, as always.
Je kan het staken, nu bijvoorbeeld voor FLM. Dus als je toch even aan de zijlijn staat kan je het inzetten voor gratis meuk.vortexnl1982 schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:53:
[...]
Verwijderd
Zo, Flamingo is weer klaar.
Op naar de volgende!
Ik zie dat de nieuwe launchpool token al klaarstaat: Venus (XVS). Over 15 uur start het farmen.
Ik voorzie een mooie pump en dump in de vorm van een venusheuvel.
Laten we hopen dat deze coin in het groen begint, en niet meteen in de maandelijkse rode periode.
Wat een knetteridiote bende is dit. Eens kijken hoelang ze dit concept gaan uitmelken, waarschijnlijk net zo lang tot de trading inkomsten niet meer interessant zijn.
Binance. Gokhal, safaripark, en nu met Venus ook nog een schimmige hoerentent. Met CZ als pimp. Wat een vertoning.
Op naar de volgende!
Ik zie dat de nieuwe launchpool token al klaarstaat: Venus (XVS). Over 15 uur start het farmen.

Laten we hopen dat deze coin in het groen begint, en niet meteen in de maandelijkse rode periode.

Wat een knetteridiote bende is dit. Eens kijken hoelang ze dit concept gaan uitmelken, waarschijnlijk net zo lang tot de trading inkomsten niet meer interessant zijn.
Binance. Gokhal, safaripark, en nu met Venus ook nog een schimmige hoerentent. Met CZ als pimp. Wat een vertoning.
Weet je zo waar ik mijn xvg kan wrappen voor xvs?Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:17:
Op naar de volgende!
Ik zie dat de nieuwe launchpool token al klaarstaat: Venus (XVS). Over 15 uur start het farmen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zero.
Gaat inderdaad nergens meer over, FLM launchpool is nu ver verstopt, next!Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:17:
Op naar de volgende!
Ik zie dat de nieuwe launchpool token al klaarstaat: Venus (XVS). Over 15 uur start het farmen.![]()
![]()
![]()
![]()

Verwijderd
Je moet blijkbaar je XVG wrappen in Durex, en dan in de venuspool drukken.Pelox schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:21:
[...]
Weet je zo waar ik mijn xvg kan wrappen voor xvs?
Check! Dan had ik het toch goed begrepen! Heb alvast 200 xvg richting de wrapper gestuurd, sta nu klaar. Zodra de window open is stap ik naar binnen en druk ik alles in de venuspool.Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:25:
[...]
Je moet blijkbaar je XVG wrappen in Durex, en dan in de venuspool drukken.
Zero.
Verwijderd

Zo zie je maar dat in een krappe 2 jaar tijd het moraal nog sneller daalt dan de dollarprijs van Flamingo na listing.
Shitcoinbonanza, zorgt er wel voor dat ik m'n geparkeerde USDT even naar BUSD omzet. Slimme gast die CZ.
Grote kans dat je nat gaat met Venus, als je er een dikke BNB in staked.
Grote kans dat je nat gaat met Venus, als je er een dikke BNB in staked.
De tijd leert of het tij keert
Dat verklaarde natuurlijk de SXP pump van de afgelopen dagVerwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:17:
Op naar de volgende!
idd, wordt wel interessant om SXP te hodlen. Met een betaalkaart, dit farming gedoe en zo zal CZ nog wel wat benefits gaat creëren voor z'n SXP-token.Gelukszoekr schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:10:
[...]
Dat verklaarde natuurlijk de SXP pump van de afgelopen dag
Wel irritant dat de tokens die je vastzet bij Binance, niet meer inzichtelijk zijn via je API waardoor je PF niet meer klopt.
De tijd leert of het tij keert
Ja, maar wacht nog even met een kaart te bestellen. Ik kom binnenkort met m'n eigen SWIPE promotieraq schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:19:
[...]
idd, wordt wel interessant om SXP te hodlen. Met een betaalkaart, dit farming gedoe en zo zal CZ nog wel wat benefits gaat creëren voor z'n SXP-token.
Wel irritant dat de tokens die je vastzet bij Binance, niet meer inzichtelijk zijn via je API waardoor je PF niet meer klopt.
(incl refferalbonus ssst
)
HAHAHAHA... FLM is net 1 euro waard hahahaha...
Wat een ophef om niks
Ennnn we HODL'en weer vrolijk verder.
Wat een ophef om niks
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Venux XVS logo is gewoon de ADA logo/icoon omgekeerd?
[ Voor 5% gewijzigd door HaruHaru op 28-09-2020 11:32 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dat is toch 7000 euro als je er 7000 hebt.FijneKerst schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:26:
Wat een ophef om niks
Zero.
En zo worden de whales nog grotere whalesPelox schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:34:
[...]
Dat is toch 7000 euro als je er 7000 hebt.
Ophef om niks?FijneKerst schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:26:
Wat een ophef om niks
De cijfers zijn afhankelijk van hoeveel er mee doen. Gisterenmorgen kreeg je 0,02 FLM per BNB per dag. Dus voor elke 50 BNB krijg je 1 FLM per dag.
Stel je gaat voor 100 BNB. Even €2200 parkeren voor €60 in 30 dagen. Vraag nog eens bij de bank wat je krijgt voor je €2200 over 30 dagen aan rente
En ik kreeg de afgelopen dagen per uur 1.4 flm inmiddels is dat een stukje meer omdat er een grote groep uitstapt. Ik zit de rit uit en laat ze lekker binnenstromen.Gelukszoekr schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:46:
[...]
Ophef om niks?
De cijfers zijn afhankelijk van hoeveel er mee doen. Gisterenmorgen kreeg je 0,02 FLM per BNB per dag. Dus voor elke 50 BNB krijg je 1 FLM per dag.
Stel je gaat voor 100 BNB. Even €2200 parkeren voor €60 in 30 dagen. Vraag nog eens bij de bank wat je krijgt voor je €2200 over 30 dagen aan rente
Zero.
Iemand die YFI/BTC in de gaten houdt? Laat op de daily chart toch een duidelijk head and shoulders patroon zien. Staat nu op 2.6 BTC/YFI met neckline op 2.1 BTC. Durf deze alleen nog niet te shorten ivm de hype.
:fill(white):strip_exif()/f/image/rMjve8RX6LQIVBWlpJurNPMs.png?f=user_large)
Hier niks meer staken levert voor mij niks op, je krijgt meer muntjes maar de waarde blijft hetzelfde of is zelfs minder.vrrs schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:52:
Wat staken jullie overigens nog meer behalve FLM?
Zonde van je geld om met crypto te staken.
Wat denk je dat hij gaat doen dan ? Verder omlaag ?uNoTopia schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:50:
Iemand die YFI/BTC in de gaten houdt? Laat op de daily chart toch een duidelijk head and shoulders patroon zien. Staat nu op 2.6 BTC/YFI met neckline op 2.1 BTC. Durf deze alleen nog niet te shorten ivm de hype.
[Afbeelding]
Ja inderdaad. Krijg je extra munten, wordt het minder waard... Het is gewoon een truc om de waarde niet te hard te laten dalen.Slux schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:56:
[...]
Hier niks meer staken levert voor mij niks op, je krijgt meer muntjes maar de waarde blijft hetzelfde of is zelfs minder.
Normaal gesproken neo voor gas. That's it.Slux schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:56:
[...]
Hier niks meer staken levert voor mij niks op, je krijgt meer muntjes maar de waarde blijft hetzelfde of is zelfs minder.
Zero.
Nog lastig te zeggen momenteel, ik kijk het nog even aan..vortexnl1982 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:59:
[...]
Wat denk je dat hij gaat doen dan ? Verder omlaag ?
Mijn verwachting nu is dat YFI gestaag blijft zakken totdat RSI rond 30 komt. Dan wat actie, die kan beide kanten op. Dikke spike omhoog of een candle naar beneden. In dat laatste geval ga ik misschien short tot 2.1 BTC/YFI .Cruciale support geloof ik, maar tegelijkertijd maakt dat de head en shoulders compleet en dat is hier een bearish signaal.
M.a.w. huidige prijs is no trade zone wat mij betreft. Ben benieuwd hoe anderen dit zien.
- Taro
- Niet online
Daar gaat DOT...
Ik stake nu bijna een jaar 10k ICX. De waarde van ICX is over deze periode verdubbeld. Elke week verkoop ik de rente (25-30) stuks.
Wat gaat ie doen dan ? Ik sta nog 12 procent in de min haha.Taro schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:15:
Daar gaat DOT...
doe niet aan stakenVerwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:29:
Ik stake mijn dikke BNB straks ook in de Venusheuvel.![]()
![]()
Hij doet het erom he, die CZ.
Verwijderd
Je mag je dikke BNB gerust ergens anders instaken, het is tenslotte 2020.
Wie zijn wij om daar over te oordelen?
SKL, BNB, SRM, BTMXvrrs schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:52:
Wat staken jullie overigens nog meer behalve FLM?
Welke forums gebruiken jullie om crypto coins te volgen?
Ik volg er 2, namelijk CoinGecko en WorldCoinIndex.
bnb on fire!SophiaPor schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:31:
Welke forums gebruiken jullie om crypto coins te volgen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/0ZRNImI8JpAqz9F934tZO2Kh.png?f=user_large)
en crypto geen stock
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NswGKOwQCqt5AW4luB3fgNje.jpg?f=user_large)
ook word hier gepraat over ethereum minen met veroeste kaarten.
[ Voor 20% gewijzigd door djzz op 28-09-2020 13:46 ]
Ethereum pumpt. H&S cancelled --> BTC following?
Hm nm
Of toch niet... Allemaal voldoende of allemaal onvoldoende?
Hm nm
Of toch niet... Allemaal voldoende of allemaal onvoldoende?
[ Voor 43% gewijzigd door Stokstaart op 28-09-2020 14:57 ]
Naast sushiconnect heb ik nu ook gewoon een zak Swipe gehaald.
Doe ik toch slim he, ff de pamping chasen. Moet weer ff het heerlijke crypto-gevoel terugkrijgen. (aka: gokverslaving).
LETSGOOOOO SHITCOINSSSSSSSS!!!!LAMBOOOOOO
Doe ik toch slim he, ff de pamping chasen. Moet weer ff het heerlijke crypto-gevoel terugkrijgen. (aka: gokverslaving).
LETSGOOOOO SHITCOINSSSSSSSS!!!!LAMBOOOOOO
Verwijderd
Ondertussen op de Binance app; de launchpool balance in stake wordt nu wel weergegeven en meegerekend met de totale balans in overview (total balance; spot+pools).
Da's wel fijn, want vond dat zeer irritant dat muntjes in stake daar niet meer zichtbaar waren. En ik heb intussen meer BTC dan ik dacht!
Da's wel fijn, want vond dat zeer irritant dat muntjes in stake daar niet meer zichtbaar waren. En ik heb intussen meer BTC dan ik dacht!
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!