[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.380 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:57:
Naast sushiconnect heb ik nu ook gewoon een zak Swipe gehaald.

Doe ik toch slim he, ff de pamping chasen. Moet weer ff het heerlijke crypto-gevoel terugkrijgen. (aka: gokverslaving).

LETSGOOOOO SHITCOINSSSSSSSS!!!!LAMBOOOOOO
:)

Tominatie ik ben blij dat je terug bent man!

We kunnen goed een opperbull gebruiken als we met Bitcoin 6 maanden sideways gaan en af beginnen te wijken van S2F ;)

Maar voorlopig is het shitcoin seizoen en niet zo'n beetje ook. Het geld klotst weer eens tegen de plinten op. Altijd spannend, er zal binnenkort ook wel weer een enorme scam plaatsvinden ofzo. De eerste noemenswaardige hack heeft inmiddels alweer plaatsgevonden.

Heb jij trouwens nog gebruik gemaakt van Uniswap voor je crypto break?

Dan kun je nog 400 UNI claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

11K vandaag bois en gurls??
Ja?
Ja?
Nee? :(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Het aantal gestakedte (is dat een woord?) BNB op Binance gaat wel hard achteruit?.
100K per uur ongeveer de laatste paar uur.

Mooi :P
Meer voor Bassie!! *O*

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:23:
[...]

:)

Tominatie ik ben blij dat je terug bent man!

We kunnen goed een opperbull gebruiken als we met Bitcoin 6 maanden sideways gaan en af beginnen te wijken van S2F ;)

Maar voorlopig is het shitcoin seizoen en niet zo'n beetje ook. Het geld klotst weer eens tegen de plinten op. Altijd spannend, er zal binnenkort ook wel weer een enorme scam plaatsvinden ofzo. De eerste noemenswaardige hack heeft inmiddels alweer plaatsgevonden.

Heb jij trouwens nog gebruik gemaakt van Uniswap voor je crypto break?

Dan kun je nog 400 UNI claimen.
Haha ja, komt vast goed met Bitcoin! Maar de shitcoins zijn wel een stuk meer fun. Hopelijk brengt het me ook nog winsten op.

Helaas geen gebruik gemaakt van UNI, 400 gratis idd...ken wel mensen die dat even lekker konden bijschrijven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Na vanavond gaan we weer dicht jongens en meisjes...
Dus ff cashen nu en wachten op de beurscrash!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
FijneKerst schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:07:
Denk niet dat de wereldwijde cryptomarkt zich zo veel gaat aantrekken van de Nederlandse maatregelen eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

vrrs schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:09:
[...]

Denk niet dat de wereldwijde cryptomarkt zich zo veel gaat aantrekken van de Nederlandse maatregelen eerlijk gezegd
NOU!!!!.... daar kan je best gelijk in hebben.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrrs
Ben trouwens benieuwd of corona überhaupt nog zo'n groot effect gaat hebben op de totale aandelen / crypto markt als we in maart hebben gezien. In het begin dacht iedereen nog van 'holy shit wtf is er aan de hand' maar inmiddels is het virus geland. De angst is er wel een beetje uit.

Net zoals iedereen toiletpapier ging hoarden, dat zal hoogstwaarschijnlijk niet weer gaan gebeuren. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

vrrs schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:15:
Ben trouwens benieuwd of corona überhaupt nog zo'n groot effect gaat hebben op de totale aandelen / crypto markt als we in maart hebben gezien. In het begin dacht iedereen nog van 'holy shit wtf is er aan de hand' maar inmiddels is het virus geland. De angst is er wel een beetje uit.

Net zoals iedereen toiletpapier ging hoarden, dat zal hoogstwaarschijnlijk niet weer gaan gebeuren. :)
Wat?.. dus.... ik moet die 10 pakken weer terugbrengen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:21:
[...]

Gewoon hodlen. S2F, wanneer er schaarste ontstaat krijg je zo 30 flamingo per rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:47:
[...]

Gewoon hodlen. S2F, wanneer er schaarste ontstaat krijg je zo 30 flamingo per rol.
Witte of Roze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:03

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
FijneKerst schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:21:
[...]

Stuur maar naar mij, ik heb al twee maanden geen toiletpapier in huis en vergeet het steeds te kopen 8)7

En net nu ik dat zeg, ga ik ff googlen en zie ik dat ik het ook gewoon online kan bestellen...iets voor als ik op de pot zit haha

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Beter worden stoelen niet steeds goedkoper, je zou maar op de grond moeten blijven zitten om de koop ervan uit te stellen...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
FijneKerst schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:07:
Geheel off topic maar mijn God. WTF zijn jullie daar aan het doen in Nederland?!? Nederland is echt het mongoloïde niet gewilde kindje van Europa. Zoveel wanbeleid kom je gofferdo in heel Afrika en heel Zuid-Amerika gecombineerd nog niet tegen. Echt geen woorden voor. Mijn God en alle andere goden bij elkaar (ik wil niemand tekort doen :+ ) maar wat een poppenkast. Is er nog iemand over die die muppets serieus neemt te beginnen bij de Jonge. |:( 8)7 :F ;w

Ik ga niet roepen dat het hier zoveel beter gaat, oh wacht, dat gaat het wel omdat de overheid hier wel duidelijk is en helder communiceert. 'Ons' grootste probleem is Erdogan op het moment, het virus is hier onder controle. Al maandenlang dus het kan wel. -O-

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:13:
[...]

Geheel off topic maar mijn God. WTF zijn jullie daar aan het doen in Nederland?!? Nederland is echt het mongoloïde niet gewilde kindje van Europa. Zoveel wanbeleid kom je gofferdo in heel Afrika en heel Zuid-Amerika gecombineerd nog niet tegen. Echt geen woorden voor. Mijn God en alle andere goden bij elkaar (ik wil niemand tekort doen :+ ) maar wat een poppenkast. Is er nog iemand over die die muppets serieus neemt te beginnen bij de Jonge. |:( 8)7 :F ;w

Ik ga niet roepen dat het hier zoveel beter gaat, oh wacht, dat gaat het wel omdat de overheid hier wel duidelijk is en helder communiceert. 'Ons' grootste probleem is Erdogan op het moment, het virus is hier onder controle. Al maandenlang dus het kan wel. -O-
Ja hallo.. Cyprus.. Als je geen economie hebt kan je 'm ook niet stuk maken he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:30

spok9

Groen...

Crypts schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:13:
[...]

We houden hier van eigen verantwoordelijkheid. En dat, euhm, werkt niet |:(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
spok9 schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:29:
[...]

Maatregelen gaan averechts werken denk ik. Mensen zijn het na 8(?) maanden wel een beetje zat. Het wazige toekomst perspectief helpt daarnaast ook niet. Vaccin dit, vaccin dat. Het komt er gewoon niet. Hoelang gaan we dan nog door met dit halve sociale isolement? De 1,5m verjaardagen komen me nu onderhand ook de strot uit. Daarnaast mis ik de zaterdagse kroegavondjes echt wel een beetje.

Aan de andere kant. In 3 jaar tijd is m'n lever denk ik nooit zo gezond geweest.

Van online school tot niet mogen zingen bij m'n favoriete voetbalclub PSV. Het is gewoon ruk. Dan straks natuurlijk weer overal verboden op. Lekker man, niks mis mee.

Soms vraag ik mij af of we niet gewoon moeten accepteren dat 't virus er is. De mortaliteit schijnt ook heel laag te zijn. Mja, als jonge knul kan ik dat misschien makkelijker zeggen.

Moon, lambo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:12
Tominatie schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:12:
[...]

Van online school tot niet mogen zingen bij m'n favoriete voetbalclub PSV. Het is gewoon ruk. Dan straks natuurlijk weer overal verboden op. Lekker man, niks mis mee.

Soms vraag ik mij af of we niet gewoon moeten accepteren dat 't virus er is. De mortaliteit schijnt ook heel laag te zijn. Mja, als jonge knul kan ik dat misschien makkelijker zeggen.

Moon, lambo.
Verstand van voetbal en een goede laatste opmerking, prima rentree!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
[...]

Maatregelen gaan averechts werken denk ik. Mensen zijn het na 8(?) maanden wel een beetje zat. Het wazige toekomst perspectief helpt daarnaast ook niet. Vaccin dit, vaccin dat. Het komt er gewoon niet. Hoelang gaan we dan nog door met dit halve sociale isolement? De 1,5m verjaardagen komen me nu onderhand ook de strot uit. Daarnaast mis ik de zaterdagse kroegavondjes echt wel een beetje.

Aan de andere kant. In 3 jaar tijd is m'n lever denk ik nooit zo gezond geweest.

Moon, lambo.
Net alsof we er al jaren in zitten.
Vaccin word ook in een record tempo gemaakt , sommige zijn al in de laatse fase zelfs.
Als je het moet nemen is een andere issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
wehave schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:35:
[...]

Net alsof we er al jaren in zitten.
Vaccin word ook in een record tempo gemaakt , sommige zijn al in de laatse fase zelfs.
Als je het moet nemen is een andere issue.
De grote vraag is hoe lang ben je gevaccineerd met een vaccin, ik heb om mij heen een aantal mensen die nu voor de 2de keer positief getest zijn.

Slux vind zelf dat ze het nooit zover hadden moeten laten komen, gewoon lekker door laten broeien dat virus, nu is het alleen maar sudderen en uitstellen.

Maar goed, zie dat VET aan het moonen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:28:
[...]

Ja hallo.. Cyprus.. Als je geen economie hebt kan je 'm ook niet stuk maken he :+
Daar heb je wel een puntje. :+ Nee geintje, het gaat hier op zich prima al zie ik wel de complete toeristische industrie naar de kloten gaan. -O-
spok9 schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:29:
[...]

Dat werkt wel maar de gemiddelde Nederlander is te achterlijk om zelfstandig en met zijwieltjes.te poepen. We weten altijd alles beter, regels zijn er om niet nageleefd te worden en we trekken ons eigen plan wel.Hier treden ze gewoon keihard op, maatregelen gaan direct in ipv. op een bepaalde datum en de oproep is duidelijk. Anastasiades (president) heeft een oproep in het begin gedaan, wat willen jullie? Vrijheid of van het virus af, beiden kan niet dus kies maar. We hebben hier geen Grapperhaus of burgermeesters die boven de wet staan. Het mooie is dat we hier nu gewoon normaal leven, officieel moeten we afstand houden maar niemand die het doet want het is niet nodig. Je kan mensen gewoon de hand schudden of een knuffel geven. Enige wat je er hier van merkt is het verplichte mondkapje voor de supermarkt, verder niks. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]
Als je het maar laat gaan dan zullen de ziekenhuizen weer te vol worden en is er geen plek. Dan moet je ook accepteren dat hier door bijvoorbeeld je vader of oma dood gaat. Als er geen plek meer is gaan de plekken die er wel zijn naar jongere mensen. Er zijn tijdens de eerste golf ook mensen overleden omdat er geen plek was voor ze door Covid terwijl ze klachten hadden die niets met Covid te maken hadden. Waren de ziekenhuizen niet te vol hadden ze wel de juiste zorg gehad en waren ze niet dood gegaan. Ik denk dat nog een jaartje wat minder feesten belangrijker is dan je moeder zien overlijden terwijl het voorkomen had kunnen worden. 2000 doden is maar een getal, alleen je eigen familie is geen getal.

Wat betreft jonge mensen zijn er genoeg die na Covid schade hebben aan het lichaam voor de rest van hun leven, ook al was Covid zelf niet zo erg. Mensen in de 20 en 30 die de rest van hun leven er last van zullen hebben en ook meer zorg nodig hebben de rest van hun leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:15:
[...]

Als je het maar laat gaan dan zullen de ziekenhuizen weer te vol worden en is er geen plek. Dan moet je ook accepteren dat hier door bijvoorbeeld je vader of oma dood gaat. Als er geen plek meer is gaan de plekken die er wel zijn naar jongere mensen. Er zijn tijdens de eerste golf ook mensen overleden omdat er geen plek was voor ze door Covid terwijl ze klachten hadden die niets met Covid te maken hadden. Waren de ziekenhuizen niet te vol hadden ze wel de juiste zorg gehad en waren ze niet dood gegaan. Ik denk dat nog een jaartje wat minder feesten belangrijker is dan je moeder zien overlijden terwijl het voorkomen had kunnen worden. 2000 doden is maar een getal, alleen je eigen familie is geen getal.

Wat betreft jonge mensen zijn er genoeg die na Covid schade hebben aan het lichaam voor de rest van hun leven, ook al was Covid zelf niet zo erg. Mensen in de 20 en 30 die de rest van hun leven er last van zullen hebben en ook meer zorg nodig hebben de rest van hun leven.
De indirecte schade is imo vele vele malen groter, er zijn gewoon teveel mensen op deze wereld laat de natuur lekker zijn ding doen, zo gaat het met alles alleen wij mensen zijn te dom om het te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:20:
[...]

De indirecte schade is imo vele vele malen groter, er zijn gewoon teveel mensen op deze wereld laat de natuur lekker zijn ding doen, zo gaat het met alles alleen wij mensen zijn te dom om het te zien.
Dat kan je vinden natuurlijk, maar dan ook niet klagen als je eigen moeder naar huis wordt gestuurd omdat er geen plek is in het ziekenhuis. Geen behandeling want geen plek, ga thuis maar dood. Zelfde als jij klachten hebt, de komende maanden is er geen plek om je te behandelen. Het grootste probleem van dit virus is wat de zorg maximaal aan kan. Het zou wel zo fijn zijn als iedereen zorg kan krijgen als ze dat nodig hebben. Zeggen, laat het virus maar zijn ding doen, geeft je de garantie dat de zorg het niet aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensheid is als Ethereum; er zit geen hardcap op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:20:
[...]
er zijn gewoon teveel mensen op deze wereld
Er zijn niet te veel mensen op de wereld. Er zijn te veel mensen die meer consumeren dan wat de planeet aan kan. Als we allemaal een simpel leven zouden hebben zonder alle luxe kunnen we het aantal mensen verdubbelen en de CO2 uitstoot met 90% laten zakken. Streven naar oneidige economische groei op een planeet die niet oneindig is kan gewoon niet. Maarja, winst he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:30:
De mensheid is als Ethereum; er zit geen hardcap op.
Welvaart maakt er wel een minder steile curve van. Hoe belangrijker materialisme wordt in een samenleving, hoe minder kinderen men neemt. Daarnaast hoef je in een welvarende maatschappij als de onze geen 14 kinderen meer te hebben om voor je oude dag te zorgen.

We zullen als mensheid wel iets vinden op de problematiek, vast rijkelijk laat, dat dan weer wel. We zijn een vindingrijk rasje, wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:06:

[...]

Dat werkt wel maar de gemiddelde Nederlander is te achterlijk om zelfstandig en met zijwieltjes.te poepen.
Nou het valt me wel op dat het de laatste jaren lijkt alsof 50% van Nederland zijn lagere school niet heeft afgemaakt. Of althans, zo gedraagt men zich. Op tv niets dan hersenloze poep, demonstraties van gekkies..

Kan natuurlijk ook zijn dat door de komst van internet je veel meer wordt geconfronteerd met de onderkant van de samenleving. Afgaande op mijn omgeving weet ik gelukkig dat er nog genoeg mensen zijn die rationeel kunnen nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:24:
[...]

Dat kan je vinden natuurlijk, maar dan ook niet klagen als je eigen moeder naar huis wordt gestuurd omdat er geen plek is in het ziekenhuis. Geen behandeling want geen plek, ga thuis maar dood. Zelfde als jij klachten hebt, de komende maanden is er geen plek om je te behandelen. Het grootste probleem van dit virus is wat de zorg maximaal aan kan. Het zou wel zo fijn zijn als iedereen zorg kan krijgen als ze dat nodig hebben. Zeggen, laat het virus maar zijn ding doen, geeft je de garantie dat de zorg het niet aan kan.
Ja en nee, uiteindelijk zal de piek verdwijnen. Ik heb jaren in een ziekenhuis gewerkt en heb meerdere griepgolven meegemaakt. Tijdens een griepgolf zijn er veel bedden bezet, vooral met kinderen. Oudere mensen komen meestal niet in het ziekenhuis terecht en overlijden vaak in een verzorgingshuis. Door de grote hoeveelheden patiënten kan bij een griepgolf niet iedereen in het ziekenhuis behandeld worden. Een optie is om dit ook bij corona toe te passen, zorg op locatie dus.

Andere patiënten die intensieve zorg nodig hebben voor andere aandoeningen kunnen nog gewoon terecht in het ziekenhuis, operaties kunnen doorgaan en de zorg raakt minder overbelast. Ja er zullen dan op korte termijn meer mensen overlijden, dat klopt. Voor de lange termijn zal het mogelijk niet slecht zijn.. Minder armoede en dus sterfte door slechte voeding, het niet kunnen betalen van zorg etc etc en daarnaast betere gespecialiseerde zorg die gewoon doorgaan krijgt etc.

Maar goed zoveel mensen zoveel meningen.. we zien het allemaal wel.

When Moon, when Lambo, when Flamingo ultra raket?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:33:
[...]

Welvaart maakt er wel een minder steile curve van. Hoe belangrijker materialisme wordt in een samenleving, hoe minder kinderen men neemt. Daarnaast hoef je in een welvarende maatschappij als de onze geen 14 kinderen meer te hebben om voor je oude dag te zorgen.

We zullen als mensheid wel iets vinden op de problematiek, vast rijkelijk laat, dat dan weer wel. We zijn een vindingrijk rasje, wij.
Ach zo is het. En begeeft deze planeet het voor die tijd dan hebben we alleen onszelf daarmee.

De aarde heeft alle tijd, die herstelt wel weer. Tijd is relatief, een mensenleven is slechts een nanoseconde op de klok van dit heelal.

Er is vooralsnog genoeg plek op deze planeet. Maar niet voor iedereen om in welvaart rijkdom en vrijheid te leven zoals we die nu gedefinieerd hebben.

Het zal allemaal zijn weg wel vinden. De dood hoort nu eenmaal bij het leven, hoe bitter en wrang dat ook lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:40:
[...]
Ja en nee, uiteindelijk zal de piek verdwijnen.
Uiteindelijk zal dat inderdaad gebeuren. Dit zal je een X aantal meer doden kosten. Alleen wanneer is dat uiteindelijk ? Hoe lang zal de zorg het niet aankunnen en dan vooral de intensive care. Daarom zijn we naar een lockdown gegaan omdat de intensive care het niet aan kon. Als dit 1 maand zou zijn dan kan je inderdaad zeggen, laten we het maar laten gaan. Alleen wat als het 2 jaar lang is ? Geen idee hoe lang het zal zijn, maar dan hebben we het over flink veel doden. Uiteindelijk is het doel van zorg om te voorkomen dan mensen onnodig dood gaan en dan maak je de keuze om mensen wel dood te laten gaan.

Verder is dit natuurlijk niet te vergelijken met de griep. De kans om er dood aan te gaan ligt 10x hoger en het aantal mensen dat op intensive care beland ligt ook vele malen hoger. Dan nog de schade aan het lichaam van mensen die het hebben gehad en daar door de rest van hun leven meer zorg nodig hebben.

Ik ben dan toch voorstander van even niet op vakantie en naar een voetbalwedstrijd. Wat we moeten opgeven om het virus onder controle te houden is voornamelijk een stukje luxe en dingen die niet nodig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 16:07
Gaat iemand nog staken voor Venus?
De pool lijkt een stuk kleiner als bij flamingo vooralsnog.
Toch maar weer proberen, het staken voor flamingo heeft toch 0.25$ opgeleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:33:
Hoe belangrijker materialisme wordt in een samenleving, hoe minder kinderen men neemt.
Jouw woorden/stelling.
Hier valt nog wat over te delibreren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:32:
[...]

Er zijn niet te veel mensen op de wereld. Er zijn te veel mensen die meer consumeren dan wat de planeet aan kan. Als we allemaal een simpel leven zouden hebben zonder alle luxe kunnen we het aantal mensen verdubbelen en de CO2 uitstoot met 90% laten zakken. Streven naar oneidige economische groei op een planeet die niet oneindig is kan gewoon niet. Maarja, winst he.
Ook als het er nu nog niet teveel zijn, dan is dat over xx jaar wel het geval, het aantal mensen groeit enorm snel.

Als we met zijn allen 10% zuiniger kunnen leven en er komen 11% meer mensen bij, dan is dat per saldo nog steeds slechter. Daarom ben ik ook tegen PoW en voor PoS cryptocurrency (ontopic blijven he ;) ). We zullen met zijn allen verregaande maatregelen moeten nemen. Maar niemand durft daarover te beginnen, zoals bijvoorbeeld een maximaal 1 kind beleid, vervuilende en onnodige industrieën sluiten (zoals de bankensector), etc. Zolang we 100 containers vol met lichtgevende My Little Pony's per dag blijven verschepen kan ik je wel voorspellen welke kant het op gaat.

Ik sta er inmiddels zo in: De mensheid wil niet veranderen, dus bouw maar enorm hoge dijken, vertrek allemaal naar hoger liggende gebieden en accepteer alle gevolgen, want een gedeelte van de bevolking wil wel veranderen, maar een nog groter gedeelte niet (zoals de bankensector, nog steeds ontopic).

Los daarvan: Ik ken een aantal mensen in de zorg en die lopen alweer 1-2 weken op hun tenen. Er worden alweer mensen overgeplaatst omdat alle bedden vol liggen, er is sprake van stress en burn-outs en niet-verwerkte trauma's die alweer met nieuwe beelden worden aangevuld. 1 van hen werkt in een bejaardentehuis waar >50% van de bewoners per kist het pand heeft verlaten. Het was zelfs zo rustig geworden dat ze enkele maanden niet heeft hoeven te werken. Ze zit nog met die beelden in haar hoofd en collega's van haar worden daar zelfs voor behandeld. Die mensen gaan het weer zwaar krijgen, maar blijf vooral lekker je eigen plan trekken en feestjes vieren, denk vooral aan jezelf, want ja, de rechten gaan natuurlijk altijd voor op de plichten.

Ik schaam mij ook voor hoe sommige Nederlanders op social media losgaan op anderen. Ja, het kan beter, helemaal mee eens, maar compleet losgaan op Rutte is echt niet ok.

Maar inderdaad, moon, lambo!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:48:
[...]

Uiteindelijk zal dat inderdaad gebeuren. Dit zal je een X aantal meer doden kosten. Alleen wanneer is dat uiteindelijk ? Hoe lang zal de zorg het niet aankunnen en dan vooral de intensive care. Daarom zijn we naar een lockdown gegaan omdat de intensive care het niet aan kon. Als dit 1 maand zou zijn dan kan je inderdaad zeggen, laten we het maar laten gaan. Alleen wat als het 2 jaar lang is ? Geen idee hoe lang het zal zijn, maar dan hebben we het over flink veel doden. Uiteindelijk is het doel van zorg om te voorkomen dan mensen onnodig dood gaan en dan maak je de keuze om mensen wel dood te laten gaan.

Verder is dit natuurlijk niet te vergelijken met de griep. De kans om er dood aan te gaan ligt 10x hoger en het aantal mensen dat op intensive care beland ligt ook vele malen hoger. Dan nog de schade aan het lichaam van mensen die het hebben gehad en daar door de rest van hun leven meer zorg nodig hebben.

Ik ben dan toch voorstander van even niet op vakantie en naar een voetbalwedstrijd. Wat we moeten opgeven om het virus onder controle te houden is voornamelijk een stukje luxe en dingen die niet nodig zijn.
Ik zeg niet dat we het moeten laten gaan, maar een andere aanpak in de zorg (los van maatregelen) kan misschien wel onderzocht worden.. als men dat al niet doet.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
raceneus968 schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:58:
[...]

Jouw woorden/stelling.
Hier valt nog wat over te delibreren.
Wanneer de kwaliteit van leven toeneemt dan neemt het aantal kinderen af. Denk dat ie het zo bedoelt en dan klopt het ook.
Taro schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:59:
[...]

Ook als het er nu nog niet teveel zijn, dan is dat over xx jaar wel het geval, het aantal mensen groeit enorm snel.
Opzich maakt het aantal mensen niet eens echt uit. Je kan beter met 10 miljard mensen CO2 neutraal leven en niet ieder jaar opmaken wat de planeet kan geven, dan met 2 miljard mensen allemaal een privejet vliegen. De planeet kan prima 15 miljard mensen aan, maar dan alleen op de juiste manier. Focussen op hoeveel mensen er zijn vind ik niet echt de juiste blik. Veel belangrijker is wat verbruiken die mensen aan grondstoffen en hoe zit het met CO2 productie. Het is mogelijk om CO2 neutraal te gaan leven en om niet te veel grondstoffen te gebruiken. Doe je dat kan je prima met 10 miljard mensen op deze planeet leven. Willen we echter allemaal iedere 2 jaar een nieuwe PC, auto, keuken en eten we allemaal iedere dag vlees. In dat geval red je het met 2 miljard mensen nog niet eens. Iemand die van de natuur leeft in de rimboe stoot in zijn hele leven nog niet 1% aan CO2 uit dan wat wij in een maand doen. Niet dat ik vind dat wel allemaal terug moeten naar de steentijd, maar ergens moet er een balans gevonden worden tussen wat de planeet aan kan en wat wij verbruiken. Doe je dat op de juiste manier kunnen we best een redelijk luxe leven hebben zonder de planeet te slopen. Hier moeten we mee aan de slag anders redden we het sowieso niet, of er nou 2x zoveel of de helft minder mensen op de planeet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Jesus... sorry ... ik wist niet dat ik een ... (komt tie..).. BEARput opentrok met die opmerking :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:11:
Opzich maakt het aantal mensen niet eens echt uit. Je kan beter met 10 miljard mensen CO2 neutraal leven en niet ieder jaar opmaken wat de planeet kan geven, dan met 2 miljard mensen allemaal een privejet vliegen. De planeet kan prima 15 miljard mensen aan, maar dan alleen op de juiste manier. Focussen op hoeveel mensen er zijn vind ik niet echt de juiste blik. Veel belangrijker is wat verbruiken die mensen aan grondstoffen en hoe zit het met CO2 productie. Het is mogelijk om CO2 neutraal te gaan leven en om niet te veel grondstoffen te gebruiken. Doe je dat kan je prima met 10 miljard mensen op deze planeet leven. Willen we echter allemaal iedere 2 jaar een nieuwe PC, auto, keuken en eten we allemaal iedere dag vlees. In dat geval red je het met 2 miljard mensen nog niet eens. Iemand die van de natuur leeft in de rimboe stoot in zijn hele leven nog niet 1% aan CO2 uit dan wat wij in een maand doen. Niet dat ik vind dat wel allemaal terug moeten naar de steentijd, maar ergens moet er een balans gevonden worden tussen wat de planeet aan kan en wat wij verbruiken. Doe je dat op de juiste manier kunnen we best een redelijk luxe leven hebben zonder de planeet de slopen. Hier moeten we mee aan de slag anders redden we het sowieso niet, of er nou 2x zo veel of de helft minder mensen op de planeet zijn.
Ik ben het 100% met je eens vanuit de theorie, maar in de praktijk is dit niet meer haalbaar. Tenzij ineens miljarden mensen hun levensstijl compleet gaan omgooien. Voor veel mensen is het immers een recht om zo te mogen leven en is er geen plicht om goed voor onze planeet te zorgen. Ik ben bereid om een enorme stap terug te doen, mits heel veel anderen dat samen met mij ook doen, want door onze grote aantallen hebben een paar wereldverbeteraars nul effect op het geheel.

Ik voed mijn kinderen erg bewust op, scheid netjes afval en op mijn werk zijn we erg actief bezig met circulariteit, CO2 uitstoot terugdringen, etc. Maar het gaat allemaal niet snel genoeg. Het is wat je zegt: Winst maken gaat boven andere zaken. En dat kan je veel mensen ook helemaal niet kwalijk nemen. Daarom moet je op een hoger niveau keuzes gaan maken, dat durft niemand en daarom moet het uit andere hoeken komen: Mensen die het voortouw nemen, anderen meekrijgen en uitstoot net als roken in een negatief daglicht zetten. Laten we vooral de goede initiatieven doorzetten, maar er moet meer gebeuren dan dat.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
:9

[ Voor 97% gewijzigd door djzz op 28-09-2020 20:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:21:
[...]

Ik ben bereid om een enorme stap terug te doen
Niet beleggen in bitcoin is een grote stap :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
Kunnen we weer on topic?
Voor deze filosofische discussie verwijs ik jullie door naar het themaforum.

Hier wil ik graag lezen over nieuwe moon projecten, niet het einde van de wereld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
rainier15 schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:29:
Kunnen we weer on topic?
Voor deze filosofische discussie verwijs ik jullie door naar het themaforum.

Hier wil ik graag lezen over nieuwe moon projecten, niet het einde van de wereld ;)
bnb?
O+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObAvAQsv7U1sDRmaaRkDm4T_zi4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0ZRNImI8JpAqz9F934tZO2Kh.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:11:
[...]

Wanneer de kwaliteit van leven toeneemt dan neemt het aantal kinderen af. Denk dat ie het zo bedoelt en dan klopt het ook.

[...]

Opzich maakt het aantal mensen niet eens echt uit. Je kan beter met 10 miljard mensen CO2 neutraal leven en niet ieder jaar opmaken wat de planeet kan geven, dan met 2 miljard mensen allemaal een privejet vliegen. De planeet kan prima 15 miljard mensen aan, maar dan alleen op de juiste manier. Focussen op hoeveel mensen er zijn vind ik niet echt de juiste blik. Veel belangrijker is wat verbruiken die mensen aan grondstoffen en hoe zit het met CO2 productie. Het is mogelijk om CO2 neutraal te gaan leven en om niet te veel grondstoffen te gebruiken. Doe je dat kan je prima met 10 miljard mensen op deze planeet leven. Willen we echter allemaal iedere 2 jaar een nieuwe PC, auto, keuken en eten we allemaal iedere dag vlees. In dat geval red je het met 2 miljard mensen nog niet eens. Iemand die van de natuur leeft in de rimboe stoot in zijn hele leven nog niet 1% aan CO2 uit dan wat wij in een maand doen. Niet dat ik vind dat wel allemaal terug moeten naar de steentijd, maar ergens moet er een balans gevonden worden tussen wat de planeet aan kan en wat wij verbruiken. Doe je dat op de juiste manier kunnen we best een redelijk luxe leven hebben zonder de planeet te slopen. Hier moeten we mee aan de slag anders redden we het sowieso niet, of er nou 2x zoveel of de helft minder mensen op de planeet zijn.
En sowieso is het argument van geboortebeperking nou niet echt heel sterk voor de korte termijn. De gemiddelde leeftijd op de hele planeet ligt rond de 70 jaar, dat wil dus zeggen dat gemiddeld gezien 1,4% van de bevolking per jaar ten overleiden komt. (ja hier missen nog wel wat factoren en nuance)

Stel we zeggen dat niemand meer kinderen mag maken, wat in praktijk natuurlijk nooit gaat lukken, dan duurt het alsnog rond de 35 jaar om de bevolking te halveren. In praktijk worden er nu per dag ongeveer 2x zoveel mensen geboren als dat er overlijden, om zelfs maar de groei tegen te gaan moeten we dus al 50% minder kinderen gaan maken. Stel we weten het voor elkaar te krijgen om 0.2% (+- 60% minder kinderen maken) krimp per jaar te realiseren, dan hebben we over 100 jaar pas een krimp van +- 21% voor elkaar.

Om onze grote vriend Kees te quoten: gooi een waterstofbom op Mofrika, wat dat is de enige manier om krimp te realiseren op korte termijn.

https://www.dumpert.nl/item/6601628_41eb41a8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stokstaart schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:29:
[...]

Niet beleggen in bitcoin is een grote stap :X :+
Zeer grote stap. Maar bij die stap hoort ook dat we weer teruggaan naar bijv. met schelpen betalen :)

Anderen ook ieder uur hun FLM direct aan het marketdumpen nu het nog iets waard is? Ik zie Da Hongfei op Twitter mooi poseren met een +234% stijging, maar uiteindelijk zal iemand die het om de fundamentals gaat nooit over een prijs opscheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:21:
[...]

Ik ben het 100% met je eens vanuit de theorie, maar in de praktijk is dit niet meer haalbaar. Tenzij ineens miljarden mensen hun levensstijl compleet gaan omgooien. Voor veel mensen is het immers een recht om zo te mogen leven en is er geen plicht om goed voor onze planeet te zorgen. Ik ben bereid om een enorme stap terug te doen, mits heel veel anderen dat samen met mij ook doen, want door onze grote aantallen hebben een paar wereldverbeteraars nul effect op het geheel.

Ik voed mijn kinderen erg bewust op, scheid netjes afval en op mijn werk zijn we erg actief bezig met circulariteit, CO2 uitstoot terugdringen, etc. Maar het gaat allemaal niet snel genoeg. Het is wat je zegt: Winst maken gaat boven andere zaken. En dat kan je veel mensen ook helemaal niet kwalijk nemen. Daarom moet je op een hoger niveau keuzes gaan maken, dat durft niemand en daarom moet het uit andere hoeken komen: Mensen die het voortouw nemen, anderen meekrijgen en uitstoot net als roken in een negatief daglicht zetten. Laten we vooral de goede initiatieven doorzetten, maar er moet meer gebeuren dan dat.
In de praktijk is het inderdaad een heel groot probleem. Alleen we zullen er toch zover mogelijk naartoe moeten, of dat gaat gebeuren, waarschijnlijk niet nee.
Edwin__ schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:31:
[...]

En sowieso is het argument van geboortebeperking nou niet echt heel sterk voor de korte termijn. De gemiddelde leeftijd op de hele planeet ligt rond de 70 jaar, dat wil dus zeggen dat gemiddeld gezien 1,4% van de bevolking ten overleiden komt. (ja hier missen nog wel wat factoren en nuance)

Stel we zeggen dat niemand meer kinderen mag maken, wat in praktijk natuurlijk nooit gaat lukken, dan duurt het alsnog rond de 35 jaar om de bevolking te halveren. In praktijk worden er nu per dag ongeveer 2x zoveel mensen geboren als dat er overlijden, om zelfs maar de groei tegen te gaan moeten we dus al 50% minder kinderen gaan maken. Stel we weten het voor elkaar te krijgen om 0.2% (+- 60% minder kinderen maken) krimp per jaar te realiseren, dan hebben we over 100 jaar pas een krimp van +- 21% voor elkaar.

Om onze grootste vriend Kees te quoten: gooi een waterstofbom op Mofrika, wat dat is de enige manier om krimp te realiseren op korte termijn.

Nu naar een 1 kind beleid is inderdaad ook te laat voor het klimaat probleem. Die 2 graden opwarming zal er helaas sowieso wel komen, maar da's een stuk beter dan 3 of meer. Zoals het nu gaat is de planeet rond de evenaar over 80 jaar niet meer bewoonbaar en kan je wat nu ijskoud Siberie is, daar straks appelbomen neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
Taro schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:34:
[...]

Zeer grote stap. Maar bij die stap hoort ook dat we weer teruggaan naar bijv. met schelpen betalen :)

Anderen ook ieder uur hun FLM direct aan het marketdumpen nu het nog iets waard is? Ik zie Da Hongfei op Twitter mooi poseren met een +234% stijging, maar uiteindelijk zal iemand die het om de fundamentals gaat nooit over een prijs opscheppen.
Verwacht nog een behoorlijke dump na het staken..
Zit wel heel veel bnb nog in flamingo pool.

Bij venus relatief veel sxp en weinig bnb in de pool.
Ga vanavond met bnb staken (en sxp maar dat is puur omdat ik bagholder ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 07-10 20:10
rainier15 schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:54:
Gaat iemand nog staken voor Venus?
De pool lijkt een stuk kleiner als bij flamingo vooralsnog.
Toch maar weer proberen, het staken voor flamingo heeft toch 0.25$ opgeleverd..
Ja mensen. Wat gaan we doen.
BEL/WING
Flamingo
Venus

Wat is het beste rendament voor de BNB's?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:59

Woohooo

Smilie, James Smilie

lucatoni schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:54:
[...]

Hotbit geeft aan 76 per coin. Aangezien staking pas sinds vandaag begonnen is (en binance morgen) verwacht ik dat de prijs wel flink gaat zakken.
Nou die is wel behoooooooooooooooorlijk gezakt naar $1 op t moment :')

Maar whats next? Kan mij toch ook niet voorstellen dat ze bij Flamingo eerst een plan bedenken om de token bekend om vervolgens de coin dood te laten bloeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Dan is er dus een capaciteitsprobleem en dat kun je oplossen maar dat moet je wel willen. Blijven staan, ernaar kijken en vingertje wijzen met een 'hullie' doen het verkeerd helpt niet. We betalen ons scheel aan zorgkosten, de overheid kan wel een KLM in de lucht houden maar meer bedden in de zorg is onmogelijk? Schiet mij maar lek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooi OMG gemist.. gisteren op het punt gestaan om weer in te stappen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:48
Edwin__ schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:31:
[...]

En sowieso is het argument van geboortebeperking nou niet echt heel sterk voor de korte termijn. De gemiddelde leeftijd op de hele planeet ligt rond de 70 jaar, dat wil dus zeggen dat gemiddeld gezien 1,4% van de bevolking per jaar ten overleiden komt. (ja hier missen nog wel wat factoren en nuance)

Om onze grote vriend Kees te quoten: gooi een waterstofbom op Mofrika, wat dat is de enige manier om krimp te realiseren op korte termijn.

Niet persoonlijk.

Geeft het goede voorbeeld en begin de wereld te redden.
Tja, want we willen dat de mensheid/wereld het beter krijgt dus niet voor ons zelf maar voor de wereld, wat is ons leven als individu dan waard tegenover de mensheid/wereld?

En als er te weinig goedwillende mensen zijn die dit doen dan hebben we geen andere keus dan wereldwijd uit elke land 10% random uit te kiezen voor het 'te veel' mensen probleem. Of vindt je 10% te laag?
Extra winst is dat we niet meer kunnen zeggen dat NL te vol is en ook dag dag zeggen tegen file, woning te kort; win-win.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
Gondor schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:47:
[...]

Niet persoonlijk.

Geeft het goede voorbeeld en begin de wereld te redden.
Tja, want we willen dat de mensheid/wereld het beter krijgt dus niet voor ons zelf maar voor de wereld, wat is ons leven als individu dan waard tegenover de mensheid/wereld?

En als er te weinig goedwillende mensen zijn die dit doen dan hebben we geen andere keus dan wereldwijd uit elke land 10% random uit te kiezen voor het 'te veel' mensen probleem. Of vindt je 10% te laag?
Extra winst is dat we niet meer kunnen zeggen dat NL te vol is en ook dag dag zeggen tegen file, woning te kort; win-win.
Ik vat het ook zeker niet persoonlijk op. Maar ik rij geen auto, geen kinderen en eet een aantal dagen per week vegetarisch. Niet dat ik verder een bomenknuffelaar ben, maar ik draag zeker mijn steentje bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:42:
[...]

Dan is er dus een capaciteitsprobleem en dat kun je oplossen maar dat moet je wel willen. Blijven staan, ernaar kijken en vingertje wijzen met een 'hullie' doen het verkeerd helpt niet. We betalen ons scheel aan zorgkosten, de overheid kan wel een KLM in de lucht houden maar meer bedden in de zorg is onmogelijk? Schiet mij maar lek. 8)7
Als jij een manier weet om binnen 2 weken, dus niet 2 jaar, aan personeel te komen dat kan werken op de intensive care, dan hoor ik het graag en de mensen van de zorg ook.

Je kan niet met je vingers knippen en ieder capaciteitsprobleem oplossen. Personeel is al niet te doen en da's niet het enige.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vrrs
Kunnen we het weer over shitcoins met voedsel- of dierennamen hebben alsjeblieft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:55:
[...]

Als jij een manier weet om binnen 2 weken, dus niet 2 jaar, aan personeel te komen dat kan werken op de intensive care, dan hoor ik het graag en de mensen van de zorg ook.

Je kan niet met je vingers knippen en ieder capaciteitsprobleem oplossen. Personeel is al niet te doen en da's niet het enige.
Ik zit de laatste tijd vaak te denken over het concept van 'de maakbare wereld'. Het idee dat mensen hebben dat altijd alles maar mogelijk moet zijn en dat wij alles onder controle hebben. Dit is ook weer zoiets; mensen die twee compleet verschillende zaken met elkaar vergelijken en de conclusie trekken dat allebei mogelijk moet zijn omdat 1 van de 2 mogelijk blijkt te zijn.

Mensen onderschatten de complexiteit van vele zaken en baseren daar dan hun conclusie op. Dit zie je ook veel in de crypto wereld gebeuren trouwens; als voorbeeld een pump of dump. Vervolgens lees je overal verhalen dat partij X of Y iets heeft gedaan en de hele markt heeft beïnvloed. Op de achtergrond zal er ongetwijfeld veel meer hebben afgespeeld en was het waarschijnlijk een complex geheel aan verschillende acties en reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
vrrs schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:08:
Kunnen we het weer over shitcoins met voedsel- of dierennamen hebben alsjeblieft
Sushi is echt niet te vreten, maar dat muntje op binance is wel echt een toppertje. Veel potentie met Sushi farms waar je rendementen uit kan halen door vage liquiditeit constructies en dergelijke.

Moon, lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Edwin__ schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:10:
[...]

Ik zit de laatste tijd vaak te denken over het concept van 'de maakbare wereld'. Het idee dat mensen hebben dat altijd alles maar mogelijk moet zijn en dat wij alles onder controle hebben. Dit is ook weer zoiets; mensen die twee compleet verschillende zaken met elkaar vergelijken en de conclusie trekken dat allebei mogelijk moet zijn omdat 1 van de 2 mogelijk blijkt te zijn.

Mensen onderschatten de complexiteit van vele zaken en baseren daar dan hun conclusie op. Dit zie je ook veel in de crypto wereld gebeuren trouwens; als voorbeeld een pump of dump. Vervolgens lees je overal verhalen dat partij X of Y iets heeft gedaan en de hele markt heeft beïnvloed. Op de achtergrond zal er ongetwijfeld veel meer hebben afgespeeld en was het waarschijnlijk een complex geheel aan verschillende acties en reacties.
Zowel met traden als met al die nieuwe complottheorieën heeft dat ook weer te maken met dat liever willen geloven. Het is makkelijker om te geloven dat je geld bent verloren met traden door een whale en dat die whale de oorzaak is, dan om toe te geven dat je zelf de schuldige bent waardoor je geld bent verloren. Zo is het ook makkelijker en prettig voor sommige mensen om te geloven dat het virus een groot complot is dan om toe te geven dat niemand er controle over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:55:
[...]

Waarom moet ik een manier verzinnen? Daar hebben we capabele mensen bij de overheid voor? We weten sinds een maand of wat is het? 6? Dat het niet genoeg is en we zagen het aankomen, stonden erbij en keken er naar maar doen niks anders dan klagen. In elke sector is opschalen mogelijk maar zorg niet? Wat gaat er dan mis? In landen om ons heen is dat probleem er niet dus we hebben een overheid die prima een land kan leiden als het goed gaat maar in crisis tijd dus niet. Geeft niks maar dan moet er dus iets veranderen want de poppetjes die er nu zitten gaan niks oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist besloten dat ik weer een mohawk ga nemen zodra mijn haar achterop weer lang genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:32:
[...]

Waarom moet ik een manier verzinnen? Daar hebben we capabele mensen bij de overheid voor? We weten sinds een maand of wat is het? 6? Dat het niet genoeg is en we zagen het aankomen, stonden erbij en keken er naar maar doen niks anders dan klagen. In elke sector is opschalen mogelijk maar zorg niet? Wat gaat er dan mis? In landen om ons heen is dat probleem er niet dus we hebben een overheid die prima een land kan leiden als het goed gaat maar in crisis tijd dus niet. Geeft niks maar dan moet er dus iets veranderen want de poppetjes die er nu zitten gaan niks oplossen.
Denk je nou echt dat er niets is gebeurt het afgelopen jaar ? Denk je nou echt dat er niet alles is gedaan om op te schalen voor zover mogelijk ? Kom op joh...

De complete planeet wist er van en ieder land ging de spullen bestellen zoals ventilatoren. Verder zijn er meerdere bedrijven in NL aan de slag gegaan om die dingen te maken. De intensive care heeft ook meer plekken gekregen in korte tijd. Je kan alleen niet oneiding opschalen. Verder hebben andere landen precies dezelfde problemen gehad als wij, soms wat meer en soms wat minder, maar puur afhankelijk van hoeveel mensen ziek waren en hoeveel bedden ze hadden.

Je bent nou zelf met het vingertje aan het wijzen naar de overheid zonder enig idee te hebben wat er wel allemaal gedaan is en wat wel of niet mogelijk is.

Maar los van dat, al zouden we naar 20.000 intensive care bedden kunnen, moeten het virus dan maar zo laten om miljarden uit te geven aan zorg waarbij er 1000'en mensen meer dood zullen gaan ? Nee, de overheid is niet perfect, maar kijk eens naar de zooi in de VS. Hier in NL hebben we het aardig goed aangepakt en de overheid heeft niet stil gezeten. Dan zeggen dat de overheid maar even voor 3x zoveel bedden had moeten zorgen slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:45:
[...]

Denk je nou echt dat er niets is gebeurt het afgelopen jaar ? Denk je nou echt dat er niet alles is gedaan om op te schalen voor zover mogelijk ? Kom op joh...

De complete planeet wist er van en ieder land ging de spullen bestellen zoals ventilatoren. Verder zijn er meerdere bedrijven in NL aan de slag gegaan om die dingen te maken. De intensive care heeft ook meer plekken gekregen in korte tijd. Je kan alleen niet oneiding opschalen. Verder hebben andere landen precies dezelfde problemen gehad als wij, soms wat meer en soms wat minder, maar puur afhankelijk van hoeveel mensen ziek waren en hoeveel bedden ze hadden.

Je bent nou zelf met het vingertje aan het wijzen naar de overheid zonder enig idee te hebben wat er wel allemaal gedaan is en wat wel of niet mogelijk is.

Maar los van dat, al zouden we naar 20.000 intensive care bedden kunnen, moeten het virus dan maar zo laten om miljarden uit te geven aan zorg waarbij er 1000'en mensen meer dood zullen gaan ? Nee, de overheid is niet perfect, maar kijk eens naar de zooi in de VS. Hier in NL hebben we het aardig goed aangepakt en de overheid heeft niet stil gezeten. Dan zeggen dat de overheid maar even voor 3x zoveel bedden had moeten zorgen slaat nergens op.
Ik denk niet zoveel, ik bezie de situatie vanuit een land waar eea wel onder controle is voor zover je daarvan kan spreken met een virus.
Ik zie alleen dat dingen niet zo goed gaan als bij onze buren of verder in Europa, is dat zo erg om te benoemen? Nederland doet het gewoon niet zo goed. That's it. Als je daar discussie over wil prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:00:
[...]

Ik denk niet zoveel, ik bezie de situatie vanuit een land waar eea wel onder controle is voor zover je daarvan kan spreken met een virus.
Ik zie alleen dat dingen niet zo goed gaan als bij onze buren of verder in Europa, is dat zo erg om te benoemen? Nederland doet het gewoon niet zo goed. That's it. Als je daar discussie over wil prima. :)
Hoe meer besmettingen en hoe meer mensen naar de IC moeten, hoe slechter het gaat. Verder spelen dingen als overgewicht enorm mee. Dat het ene land het slechter doet dan het andere land zal voor een deel ook aan de overheid liggen, maar voor het grootste deel puur aan hoeveel mensen zorg nodig hebben. Als een uitbraak in het ene land groter is dan in het andere land kan je nog niet gelijk zeggen dat een bepaald land het slechter doet. Als een land maar 200 besmettingen heeft per 100k inwoners of 2k per 100k, ja dan zal het 2k land het slechter doen, maar was het andersom had het andere land het misschien nog veel slechter gedaan. Er spelen 100'en dingen mee waardoor je landen helemaal niet kan vergelijken. Dus als als je zegt dat Nederlands het slecht doet, dan moet je eerst een flinke studie doen en de vergelijken op al die punten gaan maken, pas dan kan je zoiets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Griep is erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:04
Crypts schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:00:
[...]

Er komt een discussie omdat je in je vorige post onzin praat. Zoals een ww trekker die lauwe blikken shultenbrau met z'n buurman drinkt in de voortuin van een achterstandswijk en alleen zwart wit denkt door te zeggen dat:

stonden erbij en keken er naar maar doen niks anders dan klagen. In elke sector is opschalen mogelijk maar zorg niet? In landen om ons heen is dat probleem er niet. we hebben een overheid die prima een land kan leiden als het goed gaat maar in crisis tijd dus niet. de poppetjes die er nu zitten gaan niks oplossen.

Trekt vervolgens nog een lauwe shultenbrau open en vraagt zich af wanneer z'n bijstand weer wordt gestort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ezekielll schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:10:
[...]

Er komt een discussie omdat je in je vorige post onzin praat. Zoals een ww trekker die lauwe blikken shultenbrau met z'n buurman drinkt in de voortuin van een achterstandswijk en alleen zwart wit denkt door te zeggen dat:

stonden erbij en keken er naar maar doen niks anders dan klagen. In elke sector is opschalen mogelijk maar zorg niet? In landen om ons heen is dat probleem er niet. we hebben een overheid die prima een land kan leiden als het goed gaat maar in crisis tijd dus niet. de poppetjes die er nu zitten gaan niks oplossen.

Trekt vervolgens nog een lauwe shultenbrau open en vraagt zich af wanneer z'n bijstand weer wordt gestort..
Grappig maar geen idee wat je nu eigenlijk wil zeggen. Wellicht is het een idee eerst te bedenken wat je boodschap is en dan te posten? Trek nog een Schultenbräu open. Het is schultenbräu als je correct wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Of een moeder die dood gaan aan eenzaamheid, depressies, het niet meer naar buiten durven, niet meer durven te laten onderzoeken, geen thuis verzorging meer kunnen krijgen, niet meer kan sporten, de economische schade, enz enz enz.

Als ze op natuurgebieden dieren van honger laten sterven of door ziektes sterven om het in balans te houden hoor je niemand want het is de natuur, maar als het om de mens gaat is het anders, en dat alleen om die paar mensen in het ziekenhuis belanden het gaat maar om een paar duizend gevallen dat tegenover +/-17 miljoen mensen.

ik denk dat er indirect minimaal 10x meer mensen aan dit hele virus overlijden dan mensen aan het virus zelf, maar daar hoor je niemand over.

En het ergste is dat als het virus er niet zou zijn, de mensen ook niet de zorg krijgen die ze nodig hebben, dus die zorg kan het zo ie zo al niet aan met of zonder virus ;)
Ik heb diepe respect voor de mensen die er werken, ik zou het niet kunnen voor dat salaris en leed wat die mensen mee maken, alleen de top in de zorg verdiend goed en die zie je niet op de werkvloer.
Het systeem is gewoon verrot.

kunnen het beter maar weer over crypto hebben das tenminste wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:42:
[...]
Als ze op natuurgebieden dieren van honger laten sterven of door ziektes sterven om het in balans te houden hoor je niemand want het is de natuur, maar als het om de mens gaat is het anders, en dat alleen om die paar mensen in het ziekenhuis belanden het gaat maar om een paar duizend gevallen dat tegenover +/-17 miljoen mensen.
Met getallen is het makkelijk ja. Maar jij ziet dus liever dat we niets doen, de zorg overbelast wordt en jouw familie dood gaat. Niet een getallatje, maar jouw familie. Daar kiest toch niemand voor ?
ik denk dat er indirect minimaal 10x meer mensen aan dit hele virus overlijden dan mensen aan het virus zelf, maar daar hoor je niemand over.
Daar geloof ik niets van. Misschien wel meer mensen die dood gaan in arme landen als mensen niets meer te eten hebben omdat ze geen werk hebben, maar niet hier in NL.
En het ergste is dat als het virus er niet zou zijn, de mensen ook niet de zorg krijgen die ze nodig hebben, dus die zorg kan het zo ie zo al niet aan met of zonder virus
Moet je dat probleem dan tig keer erger maken ? Als je niets doet is de IC binnen korte tijd overbelast en moet je mensen naar huis sturen om dood te laten gaan. Dit zoveel mogelijk voorkomen lijkt mij wel de juiste manier.
Ik heb diepe respect voor de mensen die er werken, ik zou het niet kunnen voor dat salaris en leed wat die mensen mee maken, alleen de top in de zorg verdiend goed en die zie je niet op de werkvloer.
Het systeem is gewoon verrot.
Helemaal mee eens. Het zou mooi zijn als mensen betaald zouden worden aan de hand van hoeveel ze toevoegen aan de maatschappij. Dan kunnen wij traders sowieso droog brood gaan eten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:04
Crypts schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:22:
[...]

Grappig maar geen idee wat je nu eigenlijk wil zeggen. Wellicht is het een idee eerst te bedenken wat je boodschap is en dan te posten? Trek nog een Schultenbräu open. Het is schultenbräu als je correct wil zijn.
Dat je ongefundeerde dingen zegt en die als waarheid probeert in te brengen. Dat je onzin lult omdat je bijzonder extrapoleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hl5Z8TUzi59AP3lO0aaiX9WuUsQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZrbsdHsIIGYZoOubmOxsGtim.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Op zich is dit een slowchat topic en negeer ik over het algemeen de TR's wat betreft offtopic geneuzel, want dat mag hier. Als we echter diepgaande discussies gaan voeren over het klimaat en corona dan verwijs ik jullie toch naar de daarvoor bestemde subfora en topics :)

Dus vanaf nu weer enigszins ontopic aub! Jeweetwel, hoe dom IOTA wel niet is, technische analyse over de stropdraslengte van Rutte in persconferenties, en de zwakke handen van A87 :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:43:
Dus vanaf nu weer enigszins ontopic aub! Jeweetwel, hoe dom IOTA wel niet is, technische analyse over de stropdraslengte van Rutte in persconferenties, en de zwakke handen van A87 :+[/]
Minder serieus en meer onzin, check. Moet wel lukken hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik kreeg vanmiddag nog een leuke disclaimer van Binance. Moest antwoord geven op 2 vragen: Of ik meer of minder dan 50% zou kunnen verliezen. En of ik of Binance verantwoordelijk zou zijn voor verliezen. Bang voor wat rechtzaken ofzo ? Best wel een aparte manier van akkoord gaan met iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04:46
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:51:
Ik kreeg vanmiddag nog een leuke disclaimer van Binance. Moest antwoord geven op 2 vragen: Of ik meer of minder dan 50% zou kunnen verliezen. En of ik of Binance verantwoordelijk zou zijn voor verliezen. Bang voor wat rechtzaken ofzo ? Best wel een aparte manier van akkoord gaan met iets.
De strekking van die vragen begrijp ik nogal niet.
Iedereen kan toch meer dan 50% verliezen zou je zeggen. Als je 'minder' in zou vullen dan is dat toch sowieso onjuist?
Edit: nee = minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 00:17:
[...]

De strekking van die vragen begrijp ik nogal niet.
Iedereen kan toch meer dan 50% verliezen zou je zeggen. Als je 'minder' in zou vullen dan is dat toch sowieso onjuist?
Edit: nee = minder
Je moest aangeven dat je snapt dat je meer dan 50% zou kunnen verliezen. Heb een screenshotje gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7O4V7DrDfA12Y-VrBr76WSXmndA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X2IYI0FSdNofoyx3WD2uyRj0.jpg?f=user_large

Dus een disclaimer in de vorm van 2 vragen waarbij het foute antwoord ook gelijk in rood werd aangeveven en akkoord geven niet mogelijk was. Pas hierna kan je traden in een bepaalde catagorie.

Nogal opvallend in de vorm van die 2 vragen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04:46
Aha. Het lag ff aan de formulering. Tja, het is vanuit hun oogpunt nooit verkeerd om mensen er nog es ff op te attenderen dat ze risico's nemen, en dat die mensen daarvoor zelf verantwoordelijk zijn.
Binance begint toch steeds meer op een casino te lijken als je het mij vraagt. Dan is het zaak dat je jezelf als Binance goed indekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vond de manier van deze disclaimer nogal opvallend. Tuurlijk kan je meer dan 50% verliezen, dat zou iedereen moeten snappen. Blijkbaar wil Binance het even zeker weten en willen ze dat je het aanvinkt zodat je later niet kan claimen dat je het niet zou snappen en dat het aan hun ligt ipv jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
we gaan weer rekt verdorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Deze zone op de weekly begint steeds meer te lijken op die van iets meer dan een jaar terug. Als we hier niet door kunnen gaan zetten, waar ik erg aan twijfel, dan is er zat ruimte voor verder omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

PilatuS schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 00:54:
Ik vond de manier van deze disclaimer nogal opvallend. Tuurlijk kan je meer dan 50% verliezen, dat zou iedereen moeten snappen. Blijkbaar wil Binance het even zeker weten en willen ze dat je het aanvinkt zodat je later niet kan claimen dat je het niet zou snappen en dat het aan hun ligt ipv jezelf.
daar staat dat de kans meer dan 50% is dat je je inleg kunt verliezen? Niet dat je meer dan 50% kunt verliezen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Salvatron schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 02:21:
[...]

daar staat dat de kans meer dan 50% is dat je je inleg kunt verliezen? Niet dat je meer dan 50% kunt verliezen.
Zoals ik het las staat het er beide: The likelihood, dus de kans. En dan heb je: A total maximus loss, dus hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
Wat vinden we nu van flm?
Op de 15 een bounce, maar zou het een dead cat bounce kunnen zijn?

Venus staken werkt nog niet bij in de app trouwens, bij anderen ook?
Binance werkt de laatste dagen sowieso vrij traag met tickers updaten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
uNoTopia schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:50:
Iemand die YFI/BTC in de gaten houdt? Laat op de daily chart toch een duidelijk head and shoulders patroon zien. Staat nu op 2.6 BTC/YFI met neckline op 2.1 BTC. Durf deze alleen nog niet te shorten ivm de hype.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmmMKNlCTJUhdlBxx8qok02MZtA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QaSlaj10WL2xyayrxw5A69az.png?f=user_large

Blauwe lijn (neckline/support) geraakt en bounced iets omhoog. Ik ben benieuwd wat 'ie vandaag gaat doen.

Btw, is er nog een ander, non-slowchat cryptotrading topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Nog twee dagen september en dan kunnen we ons opmaken voor meer stijgingen.
Bitcoin >12 K in oktober 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:51:
Dit is inderdaad bij producten in de "Innovation" category het geval zoals FLM. Ze hebben geleerd van Sushi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
Hm, met 30 NEO genereer ik ongeveer 9 tot 10 FLM per dag via flamingo.finance. Als de prijs ongeveer rond de 1 dollar blijft dan is dat 300 dollar per maand. Best netjes voor 600 dollar aan assets :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
rainier15 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:06:
Wat vinden we nu van flm?
Op de 15 een bounce, maar zou het een dead cat bounce kunnen zijn?

Venus staken werkt nog niet bij in de app trouwens, bij anderen ook?
Binance werkt de laatste dagen sowieso vrij traag met tickers updaten etc.
Omdat zoveel mensen FLM aan het staken zijn, is er simpelweg veel meer aanbod dan vraag. Hierdoor zie je dat de prijs van de token daalt. Dit hebben we ook gezien bij BEL en WING. Die dalen constant. Naar mijn mening zijn die Binance launchpools leuk om gratis tokens mee te krijgen, maar ik zou die coins nooit zelf kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:35
Sahara schreef op donderdag 17 september 2020 @ 20:11:
Laat ik mijn coin dat ik sinds 10 dagen hodl hier ook maar shillen: YFUEL, zie https://www.coingecko.com/en/coins/yfuel en https://home.yfuel.finance/, zit er met een behoorlijk grote positie in.
YFUEL is een DeFi coin, die in tegenstelling tot andere DeFi projecten de staking rewards niet in vorm van een andere coin uitbetaald, maar dit doet door een automatische burning on-chain, dus m.a.w. ze kopen hun eigen coins op, waardoor de prijs van YFUEL omhoog gaat. Met een circulating supply van ca. 11k en een max supply van 20k coins is dit één van de lagere marketcap coins. Bijzondere van deze coin is dat ze zelfs een whitepaper hebben :).
Update. Laat deze post een serieuze waarschuwing zijn voor iedereen.

Vannacht mijn eerste rug pull / exit scam meegemaakt met YFUEL. Op $88 ingestapt en op $24 met de hakken over de sloot uitgestapt. Developer wilde stoppen omdat hij moe is/was. Gelukkig hoorde ik dit op tijd van een whale.

Maar er waren al dagen hiervoor verschillende red flags zichtbaar, een developer die andere coins shilled op zijn twitter, een developer die nieuwe coins introduceert die geen usecase hebben. Nieuwe domeinnamen die letterlijk in de laatste dagen zijn geregistreerd en bijna allemaal via Namecheap. Je kan een domeinnaam checken via www.whois.sc/yfuel.finance. Als sites van zulke .finance domeinen op elkaar lijken, dan is dat geen toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12:05
Lang geleden dat ik nog iets over xyfi gehoord heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
mohaa51 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:43:
Lang geleden dat ik nog iets over xyfi gehoord heb!
Adress waar alles van de crowdfunding naar toe ging staat gerapporteerd als 'Fake/phishing', en de 647 ETH die er op stonden zijn allemaal weg van dat adres, doorgestuurd naar verschillende adressen. Denk niet dat we daar nog weer wat van te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
hsst schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:02:
[...]

Adress waar alles van de crowdfunding naar toe ging staat gerapporteerd als 'Fake/phishing', en de 647 ETH die er op stonden zijn allemaal weg van dat adres, doorgestuurd naar verschillende adressen. Denk niet dat we daar nog weer wat van te zien krijgen.
Was dat niet CPH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 21:49
vrrs schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:37:
Hm, met 30 NEO genereer ik ongeveer 9 tot 10 FLM per dag via flamingo.finance. Als de prijs ongeveer rond de 1 dollar blijft dan is dat 300 dollar per maand. Best netjes voor 600 dollar aan assets :)
Maar dat farmen op flamingo.finance is maar 5 dagen toch? Daarna is het klaar? Of kan je dit komende maand nog blijven doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
lucatoni schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:28:
[...]

Maar dat farmen op flamingo.finance is maar 5 dagen toch? Daarna is het klaar? Of kan je dit komende maand nog blijven doen?
Mint Rush is inderdaad die periode, maar op Binance gaat het door volgens mij (met veel lagere yield trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nee dat project loopt nog, wel wederom de sale verlengd maar nog geen einde verhaal.

Flm staken via flamingo.finance duurt nog 2 dagen inderdaad. Via binance nog 28 dagen geloof ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Kunnen we niet even onze beste trader inzetten om wat te traden op Primexbt? Dan kunnen wij prutsers hem volgen en meeliften naar boven. Van alle winst die wordt gemaakt gaat 60% naar de volger, 20% van de winst naar het platform en 20% naar de trader die gevolgd wordt.

Dus stel ik volg @Mooooody en ik leg € 1.000 in en hij maakt er € 2.000 van, gaat € 600 naar mij en € 200 naar hem. Maar dan ook 20% van ALLE volgers. Mooi concept (beetje gejat van etoro maar das een kutplatform).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
Stokstaart schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:50:
Kunnen we niet even onze beste trader inzetten om wat te traden op Primexbt? Dan kunnen wij prutsers hem volgen en meeliften naar boven. Van alle winst die wordt gemaakt gaat 60% naar de volger, 20% van de winst naar het platform en 20% naar de trader die gevolgd wordt.

Dus stel ik volg @Mooooody en ik leg € 1.000 in en hij maakt er € 2.000 van, gaat € 600 naar mij en € 200 naar hem. Maar dan ook 20% van ALLE volgers. Mooi concept (beetje gejat van etoro maar das een kutplatform).
https://www.shrimpy.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:56
Al geprobeerd ?

Even gekeken op de site maar ik zie niet echte goede traders. Ook maar weinig followers per trader.

[ Voor 23% gewijzigd door vortexnl1982 op 29-09-2020 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Azer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:37:
[...]

Omdat zoveel mensen FLM aan het staken zijn, is er simpelweg veel meer aanbod dan vraag. Hierdoor zie je dat de prijs van de token daalt. Dit hebben we ook gezien bij BEL en WING. Die dalen constant. Naar mijn mening zijn die Binance launchpools leuk om gratis tokens mee te krijgen, maar ik zou die coins nooit zelf kopen.
Dit idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12:05
Stokstaart schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:50:

ik heb zo een jaar of 3 geleden op eToro nog heel veel volgers gehad waarvan je dan als trader ook een stuk van hun winst kreeg. Stond toen op plaats 2 van alle traders met een rendement van gemiddeld 1000% per maand. Was enkel met BTC en ETH op dat moment, maar wel met margin trading tot 10x. Nadat de margin trading werd afgevoerd heb ik het daar voor bekeken gehouden wegens niet meer interessant :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
mohaa51 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:38:
[...]

ik heb zo een jaar of 3 geleden op eToro nog heel veel volgers gehad waarvan je dan als trader ook een stuk van hun winst kreeg. Stond toen op plaats 2 van alle traders met een rendement van gemiddeld 1000% per maand. Was enkel met BTC en ETH op dat moment, maar wel met margin trading tot 10x. Nadat de margin trading werd afgevoerd heb ik het daar voor bekeken gehouden wegens niet meer interessant :-)
Ik volg je wel hoor op primexbt voor 1000% per maand _/-\o_ :o

Pagina: 1 ... 58 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!