Ik heb mijn dikke BNB ook geparkeerd in de vijver bij de Flamingo's in het safaripark Binance.
Camera mee, verrekijker en lunchpakketje met bolletjes kaas en salami. We maken er gewoon een mooi uitstapje van jongens.
Wisten jullie trouwens dat flamingo's van nature wit zijn en pas roze kleuren door hun dieet van garnaaltjes, die op hun beurt de kleur weer verwerven uit bepaalde soorten algen?
Weer wat geleerd gasten.
Laten we deze cryptografisch versleutelde smart safari starten. Met zijn allen in de
raket naar de maan groepsbus door het safaripark Binance, als individuele Freek Vonk's, hevig gepassioneerd en hyper enthousiast over deze wonderbaarlijke pumpamentals der natuur.
CZ aan het stuur van de bus, met een stoer tropenhelmpje op. Terwijl hij vol trots al zijn shitsoorten der natuur laat zien, met een praatje via de intercom. Waarna hij in de gezamelijke pauze glutenvrije wraps uitdeelt met verse plakjes NEO.
Vooralsnog mag ik morgen 5 uur beginnen met werken, maar later deze week zal dat niet meer nodig zijn. Dan rijden we allemaal in flamingo roze lambo's.
Maar voor nu zeg ik: Laterrrrrr!