[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 102 Laatste
Acties:
  • 302.437 views

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:27

spok9

Groen...

Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:45:
[...]

Haha nee. Niet meer. :+

Ook alvast mijn BNB en BUSD op binance klaarstaan.

Nu maar hopen dat flm ook een leuke waarde gaat krijgen..
Was jij erbij toen we op de GoT crypto slack ANTshares zaten te shillen? oOo Mooie tijden, little did we know :) Toen had ik veel meer ANTshares Neo dan nu :(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
spok9 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:49:
[...]

Was jij erbij toen we op de GoT crypto slack ANTshares zaten te shillen? oOo Mooie tijden, little did we know :) Toen had ik veel meer ANTshares Neo dan nu :(
Nope helaas niet! Heb ze voornamelijk gekocht in de afgelopen jaren met de diepe dips rond de 5 en 6 dollar. Inmiddels ook al 33% verkocht trouwens op 16 USD... helaas..

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 26-09-2020 15:57 ]

Zero.

• spok9

spok9

Groen...

Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:51:
[...]

Nope helaas niet! Heb ze voornamelijk gekocht in de afgelopen jaren met de diepe doos rond de 5 en 6 dollar. Inmiddels ook al 33% verkocht trouwens op 16 USD... helaas..
Ik zit er nu ook vanaf die koers in, en niet verkocht op 200 |:( 7(8)7

• Pelox
spok9 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:54:
[...]

Ik zit er nu ook vanaf die koers in, en niet verkocht op 200 |:( 7(8)7
Straks hebben we flm, kunnen we die verkopen voor 200 per stuk :Y)

Zero.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:59:
[...]

Straks hebben we flm, kunnen we die verkopen voor 200 per stuk :Y)
#asif

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Sushi is allang bedorven.

https://rottenswap.org/#/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Nog 8 uur totdat je ook Flamingo (FLM) kunt staken op Binance. Je kunt alvast BNB inleggen: https://launchpad.binance.com/en/launchpool/Flamingo_BNB. Klinkt toch een stuk makkelijker dan dat gedoe met wallets en wrappen enzo.

Om 23:00 verplaats ik de BNB wel die kant op, nu nog even WING en BELLA staken. ONT zet ik dan denk ik ook om naar BNB, die gaat ook wel prima.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 26-09-2020 17:44 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Taro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 17:42:
Nog 8 uur totdat je ook Flamingo (FLM) kunt staken op Binance. Je kunt alvast BNB inleggen: https://launchpad.binance.com/en/launchpool/Flamingo_BNB. Klinkt toch een stuk makkelijker dan dat gedoe met wallets en wrappen enzo.
Dus als ik ze ook wil staken moet ik ze ff overzetten? Krijg nu WING en BEL.

Is het flexible overigens? Of moet je ze locken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 17:45:
[...]

Dus als ik ze ook wil staken moet ik ze ff overzetten? Krijg nu WING en BEL.

Is het flexible overigens? Of moet je ze locken?
Ja, is een aparte variant voor FLM.

Ik heb er al wat BNB ingedrukt en kan die direct Redeemen, maar is onderdeel van de categorie Launchpool en staat niet bij Flexible. Maar waarschijnlijk over 8 uur wel bij flexible.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 26-09-2020 17:57 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Taro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 17:46:
[...]

Ja, is een aparte variant.

Ik heb er al wat BNB ingedrukt en kan die direct Redeemen, dus volgens mij flexible.
Top, zal vanavond eens kijken :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Machlah Ik ben nog aan boord, jij ook? HODL! ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit zijn de grondbeginselen om succesvol te worden in crypto:

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 08:51
Ik heb inmiddels m'n eerste FLM gestaked op Flamingo Finance, benieuwd hoeveel FLM er op 5 dagen staat. Heb nu om precies te zijn 0.95 FLM.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BNB kan maar zo weer richting de 31-33 USDT gaan met alle staking en SmartChain opties. Koersontwikkeling ziet er voor nu in ieder geval prima uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Interessant om te zien: FLM future trading op Hotbit

https://www.hotbit.io/exchange?symbol=FLM_USDT

• Pelox
lucatoni schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:47:
Ik heb inmiddels m'n eerste FLM gestaked op Flamingo Finance, benieuwd hoeveel FLM er op 5 dagen staat. Heb nu om precies te zijn 0.95 FLM.
Met hoeveel nNeo ben je aan het staken? Gewoon benieuwd.. kijken of we een ratio kunnen ontdekken.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
O.a. ONT, YFII, NEO, etc. richting USDT en BNB omgezet. Nu dus alleen nog in: BTC, ETH, BNB en een stukje USDT. En hopelijk nog wat XYFI, maar dat denk ik niet :D

De reden achter deze omzetting: Winst veiliggesteld en makkelijker richting USDT uit te stappen vanuit max 3 coins. Vorige week baalde ik achteraf dat ik niet op het groene moment was uitgestapt, deze week doe ik dat hopelijk beter.

Edit: Het Binance PNL overzicht werkt en klopt, maar, het viel mij vanochtend op dat ik met een mooie profit wakker werd. Waar kwam dat nou door: Voor 0:00 was de koers nog gedaald... Ik heb dus over gisteren een rode candle en voor vandaag een (hogere) groene candle staan. Is dus terecht, maar een positieve PNL betekent niet een positieve toevoeging aan je pf over de afgelopen 24 u, tov de vorige avond kan je dus bijv. ook in de min staan of quitte draaien.

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 26-09-2020 20:25 ]

• Pelox
Ter info:

Flamingo (FLM) Token Farming Will Begin Shortly, With a New Binance Launchpool Format

https://www.binance.com/e...f08f14a5b814bc12696128682

[ Voor 39% gewijzigd door Pelox op 26-09-2020 20:35 ]

Zero.

• Specy
  • Laatst online: 10-06 02:46
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:26:
KuCoin gehackt.

Net even ingelogd maar mijn funds zijn er nog.

Is nog amper wat waard maargoed.

https://decrypt.co/43015/...oin-likely-hacked-reports
O fuck. Niet weer :( :( Daar heb ik nu ook nog best wel wat staan.
"The wallet is currently in upgrading, please wait patiently." - ik neem aan dat dat betekent dat er niks te withdrawen valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:19:
[...]

Met hoeveel nNeo ben je aan het staken? Gewoon benieuwd.. kijken of we een ratio kunnen ontdekken.
19 nNeo. Inmiddels op 1.48 FLM. Dus ongeveer 0.25 FLM per uur. geen idee of dat zo blijft. Bij 4/5 dagen, uitgaande van 100 uur, zou ik uitkomen op 25FLM. We zullen zien....
Komt ratio overeen bij jou?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Erg offtopic, alhoewel:
Afrojack getrouwd met Elettra Lamborghini
Updated 7 min geleden
9 min geleden in ENTERTAINMENT
Een unieke Lambo en niet dankzij de crypto's. ^)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
lucatoni schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:38:
[...]

19 nNeo. Inmiddels op 1.48 FLM. Dus ongeveer 0.25 FLM per uur. geen idee of dat zo blijft. Bij 4/5 dagen, uitgaande van 100 uur, zou ik uitkomen op 25FLM. We zullen zien....
Ja klopt precies. Komt op 1.3 per NEO.

Zero.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
lucatoni schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:38:
[...]

Wat is FLM waard op het moment? Krijg het niet gevonden.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09-2024
Crypts schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:44:
[...]

Was ook aan het zoeken , zie op hotbit 76 dollar staan maar klopt dit wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:41:
[...]

Ja klopt precies. Komt op 1.3 per NEO.
Weet jij wat er gebeurd wanneer je op de Claim knop drukt? Stop je dan met Staken? en verstuur je dan de FLM naar je wallet? Of komt hij toch pas over een paar dagen vrij, dat dacht ik namelijk.

• lucatoni
Crypts schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:44:
[...]

Hotbit geeft aan 76 per coin. Aangezien staking pas sinds vandaag begonnen is (en binance morgen) verwacht ik dat de prijs wel flink gaat zakken.

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik heb 1 mNEO unstaked en unwrapped om te testen of dit wel makkelijk ging. Nu kan ik hem helaas niet meer terug wrappen en staken. De wallet doet moeilijk met connecten. Iemand anders hier ook last van?

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 10:58

Woohooo

Smilie, James Smilie

Mijn FLM uur ratio ongeveer is 1 FLM per 70 Neo.

76 dollar :') Dat geloof ik niet, zou echt bizar zijn wat dat op zou leveren dan

• lucatoni
vrrs schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:55:
Ik heb 1 mNEO unstaked en unwrapped om te testen of dit wel makkelijk ging. Nu kan ik hem helaas niet meer terug wrappen en staken. De wallet doet moeilijk met connecten. Iemand anders hier ook last van?
Gisteren zelf ook een test uitevoerd met unwrappen van nNeo naar Neo. Ondanks dat de transactie bevestigd was duurde het ruim 2 uur voordat ik de Neo weer in mijn wallet had. Geen idee of dit ook bij jou het probleem is? Oftewel, je nNeo is weg, en je moet nog wachten op je NEO?

• Pelox
Ik hoop op een prijs boven de 10 usdt.. Maar verwacht een prijs tussen de 0.75 en 1.5..

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Even op KuCoin gekeken, maar gelukkig maar 1,86 USDT staan in DAG, geen idee meer wat dat is :)

Inmiddels op wat BNB in staking na helemaal in USDT. Hopelijk even een dipje zien voltrekken en dan weer instappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Kijk uit met dat hele Flamingo-verhaal. Ik ben bang dat dat hele FLM een noodgreep van Binance is om hun NEO mee te laten doen in de "defi"-wereld. (terwijl het uiteraard ver van defi staat)

Mijn gevoel is dat je je energie beter in projecten kunt steken die niet volledig afhankelijk zijn van de Chinese marktleider Binance. En dan gaat het zowel om FLM als om NEO.

HEX klinkt ook heel mooi....

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 26-09-2020 21:15 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pelox
Heel dat defi boeit me niks, ik hoop er gewoon ook een slaatje uit te slaan wat dat betreft kunnen binance en ik elkaar de hand schudden. Al die andere defi onzin tokens ben ik misgelopen dus deze pak ik gewoon. De NEO had ik al dus wat dat betreft geen centje pijn.

Zero.

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-06 16:39
Taro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:21:
O.a. ONT, YFII, NEO, etc. richting USDT en BNB omgezet. Nu dus alleen nog in: BTC, ETH, BNB en een stukje USDT. En hopelijk nog wat XYFI, maar dat denk ik niet :D

De reden achter deze omzetting: Winst veiliggesteld en makkelijker richting USDT uit te stappen vanuit max 3 coins. Vorige week baalde ik achteraf dat ik niet op het groene moment was uitgestapt, deze week doe ik dat hopelijk beter.
Je verwacht een knal omlaag ? Wil ook wat naar USDT maar sta met sommige coins wat in de min.

Specy schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:35:
[...]

O fuck. Niet weer :( :( Daar heb ik nu ook nog best wel wat staan.
"The wallet is currently in upgrading, please wait patiently." - ik neem aan dat dat betekent dat er niks te withdrawen valt.
Volgens mij idd niets te withdrawen.

Hopen dat het allemaal meevalt, ze geven aan dat ze het verzekerd hebben maar $150m is natuurlijk geen kattenpis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:17:
Heel dat defi boeit me niks, ik hoop er gewoon ook een slaatje uit te slaan wat dat betreft kunnen binance en ik elkaar de hand schudden. Al die andere defi onzin tokens ben ik misgelopen dus deze pak ik gewoon. De NEO had ik al dus wat dat betreft geen centje pijn.
Snap ik, pakken wat je pakken kan :P

Maar ik ben erg sceptisch op grote token launches die beloven rendabel te zijn. Het geld moet ergens vandaan komen.

Uniswap (totaal iets anders i know), is wat dat betreft het omgekeerde. Eerst 2 jaar lang je userbase opbouwen. Daarna deze users belonen met gratis geld en zodoende je DAO gedecentraliceerd opbouwen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:38:
[...]

Je verwacht een knal omlaag ? Wil ook wat naar USDT maar sta met sommige coins wat in de min.
Een knal niet per se, maar 1% doet al behoorlijk pijn, daarom neem ik regelmatig winst. Zoals eerder aangegeven zit ik er niet in om bijv. ETH die ik nu aanschaf naar 1.500 USD te zien gaan, of BTC die ik nu aanschaf naar 150k te zien gaan, maar om de fiat waarde van mijn pf dagelijks te laten groeien. Dat is vandaag mooi gelukt en ik kan er niet tegen om dat weer zien te verdampen icm charts die naar mijn idee weer een korte termijn daling zullen laten zien.

Je ziet nu over de hele linie ook een daling tov 2 uur geleden, dus daar heb ik goed aan gedaan. Ik ga straks sowieso weer in BNB stappen om per vannacht FLM te gaan staken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 21:40:
[...]

Snap ik, pakken wat je pakken kan :P

Maar ik ben erg sceptisch op grote token launches die beloven rendabel te zijn. Het geld moet ergens vandaan komen.

Uniswap (totaal iets anders i know), is wat dat betreft het omgekeerde. Eerst 2 jaar lang je userbase opbouwen. Daarna deze users belonen met gratis geld en zodoende je DAO gedecentraliceerd opbouwen.
Ik zou er persoonlijk op dit moment ook geen neo voor aanschaffen.

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Ik heb mijn dikke BNB ook geparkeerd in de vijver bij de Flamingo's in het safaripark Binance.

Camera mee, verrekijker en lunchpakketje met bolletjes kaas en salami. We maken er gewoon een mooi uitstapje van jongens.

Wisten jullie trouwens dat flamingo's van nature wit zijn en pas roze kleuren door hun dieet van garnaaltjes, die op hun beurt de kleur weer verwerven uit bepaalde soorten algen?

Weer wat geleerd gasten.

Laten we deze cryptografisch versleutelde smart safari starten. Met zijn allen in de raket naar de maan groepsbus door het safaripark Binance, als individuele Freek Vonk's, hevig gepassioneerd en hyper enthousiast over deze wonderbaarlijke pumpamentals der natuur.

CZ aan het stuur van de bus, met een stoer tropenhelmpje op. Terwijl hij vol trots al zijn shitsoorten der natuur laat zien, met een praatje via de intercom. Waarna hij in de gezamelijke pauze glutenvrije wraps uitdeelt met verse plakjes NEO.

Vooralsnog mag ik morgen 5 uur beginnen met werken, maar later deze week zal dat niet meer nodig zijn. Dan rijden we allemaal in flamingo roze lambo's.

Maar voor nu zeg ik: Laterrrrrr!

Afbeeldingslocatie: https://www.npo3fm.nl/images/2018/10/26_bb592cad8a_ikbenfreek.jpg

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:02
https://eth-fond.info/eth/

Te mooi om waar te zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door Dyna20 op 26-09-2020 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, té mooi om waar te zijn, niet meedoen.

Edit: ETH of BNB aanschaffen lijkt op dit moment een betere keuze te zijn, nooit iets opsturen naar zoiets waar je meer terugkrijgt dan je opstuurt, dat is altijd een scam.

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 26-09-2020 23:37 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-06 15:32

raq

Gratis geld voor iedereen! Kanniewaarzijntoch?
Scam

De tijd leert of het tij keert

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zit al even all-in BNB, nu maar iets terugschalen richting USDT en staking *O* _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 26-09-2020 23:40 ]

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:02
Doen ze het wel slim met een live stream op youtube

https://www.youtube.com/watch?v=AH_c1tbUm0Y

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:01
Cup n handle forming op btc? 15 min maar toch..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• lucatoni
Ik heb die video al 100x bij youtube aangemeld als scam... Ongelovelijk dat dit nog steeds online staat. Is gewoon ene opgenomen video, niks live aan. Sterker nog, als je de video luistert gaat het helemaal niet om een give away of iets dergelijks.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Flood is weer lekker bezig, heeft al behoorlijk wat Flamingo's binnen (7151 stuks):

[Twitter: https://twitter.com/ThinkingUSD/status/1309498214962229249]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ei31UsAVgAAecXU?format=jpg&name=4096x4096

Ik heb nu alleen nog behoorlijk wat BNB's in staking staan voor FLM, verder USDT/fiat en geen positie.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 27-09-2020 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Misschien een beetje een domme vraag vanaf deze noob: Na het staken krijg je toch in principe je coins terug? Je heb ze beschikbaar gesteld om mee te helpen aan 'proof of stake' (goedkeuren transacties munt), en daar krijg je dan een beloning voor. Dus bij dit flamingo geval: Je legt bijv. 5 BNB in, en aan het eind krijg je die 5 BNB weer terug en X aantal FLM.

Begrijp ik dit zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
hsst schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:22:
Misschien een beetje een domme vraag vanaf deze noob: Na het staken krijg je toch in principe je coins terug? Je heb ze beschikbaar gesteld om mee te helpen aan 'proof of stake' (goedkeuren transacties munt), en daar krijg je dan een beloning voor. Dus bij dit flamingo geval: Je legt bijv. 5 BNB in, en aan het eind krijg je die 5 BNB weer terug en X aantal FLM.

Begrijp ik dit zo goed?
Ja. Het enige verlies = transactiekosten & eventueel waardedaling van de gestakete tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Stokstaart schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:24:
[...]

Ja. Het enige verlies = transactiekosten & eventueel waardedaling van de gestakete tokens.
Top, dan kan ik met een redelijk gerust hart m'n BNB ook even staken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:26
Stokstaart schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:24:
[...]
En je hebt 3rd party risk. Not your keys, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
DaCoTa schreef op zondag 27 september 2020 @ 00:56:
[...]

En je hebt 3rd party risk. Not your keys, etc.
Ja ik ging er idd even vanuit dat zn coins al op de exchange stonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Binance heeft inmiddels zo enorm veel shitcoins dat van de hele USDT lijst meer dan de helft onder de 2 miljoen per dag aan volume zit.

List een zooi shitcoins die flink bewegen in het begin. Laat ze net zo lang staan en bloeden dat niemand er iets meer mee doet en ze aan een paar ton volume zitten per dag. Delist alles wat niet meer flink beweegt met laag volume en dus ook geen fee's oplevert. List een zooi nieuwe shitcoins. Rinse and repeat.

Het maakt mij verder niet echt uit want ik verdien er geld aan, maar het gaat ook echt nergens over. RIP bagholders die blijven vasthouden terwijl coin A uiteindelijk wordt vervangen door coin B, coin C, coin D en ga zo maar door.

Even een lompe rant, maar ik zat even naar de lijst USDT coins te kijken die alleen maar langer en langer aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Oud nieuws van afgelopen week:
Bitcoin exchange Binance lanceert speciaal handelsplatform voor nieuwe riskante tokens
BY: CRYPTO INSIDERS ON: 21/09/2020

De grote cryptocurrency-exchange Binance lanceert een nieuw platform, genaamd de ‘Innovation Zone.’ Het nieuwe platform is bedoeld voor nieuwe “innovatieve” tokens die naar aller waarschijnlijkheid meer risico en volatiliteit met zich meedragen.

"The team has created the Innovation Zone, which will allow users to trade newer token offerings from the comfort of their Binance account, while at the same time protecting less suited users from being exposed to the “risk” that comes with trading them."https://t.co/ZzHSkTbUWw

— Binance (@binance) September 21, 2020

Het team heeft de Innovation Zone gecreëerd, waarmee gebruikers nieuwere tokens kunnen verhandelen vanuit het comfort van hun Binance-account, terwijl tegelijkertijd minder geschikte gebruikers worden beschermd tegen blootstelling aan het risico dat gepaard gaat met het verhandelen ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

PilatuS schreef op zondag 27 september 2020 @ 03:57:
Binance heeft inmiddels zo enorm veel shitcoins dat van de hele USDT lijst meer dan de helft onder de 2 miljoen per dag aan volume zit.

List een zooi shitcoins die flink bewegen in het begin. Laat ze net zo lang staan en bloeden dat niemand er iets meer mee doet en ze aan een paar ton volume zitten per dag. Delist alles wat niet meer flink beweegt met laag volume en dus ook geen fee's oplevert. List een zooi nieuwe shitcoins. Rinse and repeat.

Het maakt mij verder niet echt uit want ik verdien er geld aan, maar het gaat ook echt nergens over. RIP bagholders die blijven vasthouden terwijl coin A uiteindelijk wordt vervangen door coin B, coin C, coin D en ga zo maar door.

Even een lompe rant, maar ik zat even naar de lijst USDT coins te kijken die alleen maar langer en langer aan het worden is.
Hahaha echt he. Je zou als nieuwkomer maar 1 zo'n coin kopen.

Dinsdag aanschaffen rond ATH, donderdag een nieuwe listing die jouw coin vervangt 8)7

Wegwerpcoins.

De zee van shitcoins raakt steeds meer vervuild. Laten we hopen dat er een bedrijf opstaat die deze blockchain soup wil gaan recyclen.

En dan verwerken tot ERC20 granulaat voor nieuwe projecten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Anoniem: 1032405 schreef op zondag 27 september 2020 @ 07:03:
[...]

Hahaha echt he. Je zou als nieuwkomer maar 1 zo'n coin kopen.

Dinsdag aanschaffen rond ATH, donderdag een nieuwe listing die jouw coin vervangt 8)7

Wegwerpcoins.

De zee van shitcoins raakt steeds meer vervuild. Laten we hopen dat er een bedrijf opstaat die deze blockchain soup wil gaan recyclen.

En dan verwerken tot ERC20 granulaat voor nieuwe projecten 8)7
Dat is toch waarom crypto in het leven is gekomen?geen gereguleerde omgeving meer, waarbij banken en overheden de macht hebben? Dan is dit een beetje het resultaat, waarbij overigens exchanges eigenlijk de rol van een bank hebben overgenomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

lucatoni schreef op zondag 27 september 2020 @ 07:33:
[...]

Dat is toch waarom crypto in het leven is gekomen?geen gereguleerde omgeving meer, waarbij banken en overheden de macht hebben? Dan is dit een beetje het resultaat, waarbij overigens exchanges eigenlijk de rol van een bank hebben overgenomen.
Ze geven in iedergeval meer rente. :+

Ik vind het allemaal prima hoor, lift her en der wat mee op de hype om wat meer Bitcoin te vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:59:
Flood is weer lekker bezig, heeft al behoorlijk wat Flamingo's binnen (7151 stuks):

[Twitter]
[Afbeelding]

Ik heb nu alleen nog behoorlijk wat BNB's in staking staan voor FLM, verder USDT/fiat en geen positie.
Je hebt nu al 7000 FLM????
Jesus gristus....
Mag ik vragen waar jij staat in de Quote 500??

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:11
FijneKerst schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:36:
[...]

Jesus gristus....
@Taro zelf niet, hij heeft het over iemand op Twitter ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Acidrain schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:46:
[...]

@Taro zelf niet, hij heeft het over iemand op Twitter ;)
En misschien is die iemand wel een groep iemanden.

Ik heb er inmiddels 27!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:44
Via binance staken schiet niet echt op.
Teveel bnb gestaked in de pool ten opzichte van de te vergeven FLM via binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
FijneKerst schreef op zondag 27 september 2020 @ 09:36:
[...]

Jesus gristus....
Nee, ik stake met een shitload aan BNB op Binance en heb er nu pas 4.5 :(
rainier15 schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:06:
Via binance staken schiet niet echt op.
Teveel bnb gestaked in de pool ten opzichte van de te vergeven FLM via binance.
Inderdaad, de BUSD pool had gisteravond minder deelnemers dan de BNB pool, heb er nog over getwijfeld om een deel om te zetten.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 27-09-2020 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik stake Flm met neoline, bnb en busd. Heb even de rewards vegeleken.

Per neo stake je ongeveer 0.014 flm per uur.
Per bnb komt het op 0.0009 flm per uur
Per 25 busd komt het op 0.0002 per uur.

Neo is tov gisteren gedaald in waarde en bnb gestegen. Busd is stabiel dus het minste risico.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
waar zie je precies hoeveel FLM je hebt , ook ook gestaked maar zie nergens staan hoeveel FLM ik heb.

Laat maar , keek verkeerd 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door wehave op 27-09-2020 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik vind het wel een nadeel dat ze de BNB die je staked niet meer meetellen in de totale waarde van je pf. Gisteren dacht ik ineens een behoorlijk bedrag kwijt te zijn. En als BNB in waarde daalt, dan kunnen die Flamingo's mij gestolen worden.

Over 22 uur is de listing, grote kans dat veel mensen daarvoor al stoppen met staken, FLM claimen en BNB dumpen. Dus ik ga er waarschijnlijk vanavond al mee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Taro schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:50:
Ik vind het wel een nadeel dat ze de BNB die je staked niet meer meetellen in de totale waarde van je pf. Gisteren dacht ik ineens een behoorlijk bedrag kwijt te zijn. En als BNB in waarde daalt, dan kunnen die Flamingo's mij gestolen worden.

Over 22 uur is de listing, grote kans dat veel mensen daarvoor al stoppen met staken, FLM claimen en BNB dumpen. Dus ik ga er waarschijnlijk vanavond al mee stoppen.
Zou je dat nu wel doen? We hebben het hier wel over flamingo.

Het is niet zo dat er volgende week weer een nieuwe coin voor is.

Oh, wacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Anoniem: 1032405 schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:02:
[...]

Zou je dat nu wel doen? We hebben het hier wel over flamingo.

Het is niet zo dat er volgende week weer een nieuwe coin voor is.

Oh, wacht...
Total supply van Flm is uiteindelijk 4x zo laag als bijvoorbeeld een Uni.. verder weinig verschil in toepassing. Een prijs van 20 usdt per stuk zou dan ook niet gek zijn in deze tijd. Groot verschil is dat men iets heeft moeten doen voor de flm en ze niet gratis heeft gekregen, dumpen zal dan ook minder logisch zijn.

Als we naar al die andere onzin tokens kijken dan heeft Flm net zoveel bestaansrecht, graag een lekker pump morgen zodat ik ook een keer kan meeprofiteren. Na een paar dagen mag de boel klappen.

ps. Klapt de boel gelijk in elkaar dan komen ze in de hodl pot en ga ik lekker verder met flm staken.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 27-09-2020 11:39 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:22
Taro schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:50:

Een BNB dump lijkt altijd wel mee te vallen. Wat dat betreft is BNB ook een halve stable coin

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:59:
[...]

Een BNB dump lijkt altijd wel mee te vallen. Wat dat betreft is BNB ook een halve stable coin
Die krabbelt er inderdaad doorgaans wel weer snel bovenop.

Inmiddels stake ik ook via BUSD, dat gaat ook echt tergend langzaam, maar geen kans op koersschommelingen.

Gaat lekker:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m2aSJ_5L8hl_ZVotBYtp2q6ze1E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Yj4yiCTejmBZiV6sfYY3aKNA.png?f=user_large

En nu doen de plaatjes het wel weer, maar klopt het aantal coins in stake niet. Alles is SAFU.

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 27-09-2020 13:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://www.pasabon.nl/wp-content/uploads/2017/03/kip-flamingo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Binance is traag, wallet overview laadt niet meer, ik ben uitgelogd, etc. Ben ik de enige of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-06 15:32

raq

Taro schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:27:
Binance is traag, wallet overview laadt niet meer, ik ben uitgelogd, etc. Ben ik de enige of?
Nope, wilde net staking doen, maar ik kom er niet in.

Gateway timeout

edit 1: en er succesvol in

edit 2: wat een zoektocht zeg, eerst de BNB uit de BEL/WING redeemen. Hoe lang gaat dat duren voordat ik ze in die andere pool kan zetten?

edit 3: Na een uurtje wel gelukt

[ Voor 29% gewijzigd door raq op 27-09-2020 14:45 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heb nu ook BNB geredeemed, maar het is blijkbaar ergens in een zwart gat beland. PNL van mijn spotwallet staat op -99.14% en kan die BNB nergens terugvinden, gaat lekker zo, kan ze dus niet van de hand doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Taro schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:53:
Heb nu ook BNB geredeemed, maar het is blijkbaar ergens in een zwart gat beland. PNL van mijn spotwallet staat op -99.14% en kan die BNB nergens terugvinden, gaat lekker zo, kan ze dus niet van de hand doen...
Vreemd had ook bnb redeemed vandaag , stond er seconde later weer op de port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukkig, is weer zichtbaar. Lijkt erop dat het pas op het hele uur wordt vrijgegeven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:30:
Ik stake Flm met neoline, bnb en busd. Heb even de rewards vegeleken.

Per neo stake je ongeveer 0.014 flm per uur.
Per bnb komt het op 0.0009 flm per uur
Per 25 busd komt het op 0.0002 per uur.

Neo is tov gisteren gedaald in waarde en bnb gestegen. Busd is stabiel dus het minste risico.
Ik had BNB bijgekocht om te staken, maar dat schiet inderdaad echt niet op vergeleken met de Neo in stake. Die BNB heb ik dus weer verkocht, met een ietsiepietsie beetje winst.

Ging bij instant @Taro, twee minuten geleden.

[ Voor 4% gewijzigd door spok9 op 27-09-2020 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik krijg nu ook allemaal netwerk errors bij het verkopen van bijv. BNB. Hopelijk lossen ze het snel op :)

[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1310180634417979392]

Inmiddels allemaal gelukt, helemaal in fiat en een groot deel als BUSD in FLM staking.

[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 27-09-2020 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De "KuCoin hacker" is begonnen met het verkopen van zijn buitgemaakte coins:

[Twitter: https://twitter.com/UnderTheBreach/status/1310125971664666624]

Mocht je OCEAN in de pf hebben: Even opletten dus.

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 27-09-2020 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 11:17:
[...]

Total supply van Flm is uiteindelijk 4x zo laag als bijvoorbeeld een Uni.. verder weinig verschil in toepassing. Een prijs van 20 usdt per stuk zou dan ook niet gek zijn in deze tijd. Groot verschil is dat men iets heeft moeten doen voor de flm en ze niet gratis heeft gekregen, dumpen zal dan ook minder logisch zijn.

Als we naar al die andere onzin tokens kijken dan heeft Flm net zoveel bestaansrecht, graag een lekker pump morgen zodat ik ook een keer kan meeprofiteren. Na een paar dagen mag de boel klappen.

ps. Klapt de boel gelijk in elkaar dan komen ze in de hodl pot en ga ik lekker verder met flm staken.
Is dat zo ?

UNI
Circulating Supply
96,866,285 UNI
Total Supply
1,000,000,000 UNI

FLM
Week 1
During this "Mint Rush" period, 50,000,000 FLM will be distributed to users staking whitelisted wrapped tokens into Vault.

Week 2-5
After the launch of Swap, 40,000,000 FLM will be distributed to liquidity providers during this phase.

Week 6-9
In this phase, 30,000,000 FLM will be distributed among liquidity providers and FUSD minters.

Weeek 10-13
After the launch of Perp, 30,000,000 FLM will be distributed among liquidity providers, FUSD minters, and Perp traders.

Hun totale supply kan ik niet terug vinden op hun beperkte website, het is echt wel 2017 all over again met zulke troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nog mooier _O-

Max Supply
FLM
Not Fixed

Dus het kan 4x hoger maar ook 400x hoger.

[ Voor 32% gewijzigd door Slux op 27-09-2020 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:46:
[...]

Is dat zo ?

UNI
Circulating Supply
96,866,285 UNI
Total Supply
1,000,000,000 UNI

FLM
Week 1
During this "Mint Rush" period, 50,000,000 FLM will be distributed to users staking whitelisted wrapped tokens into Vault.

Week 2-5
After the launch of Swap, 40,000,000 FLM will be distributed to liquidity providers during this phase.

Week 6-9
In this phase, 30,000,000 FLM will be distributed among liquidity providers and FUSD minters.

Weeek 10-13
After the launch of Perp, 30,000,000 FLM will be distributed among liquidity providers, FUSD minters, and Perp traders.

Hun totale supply kan ik niet terug vinden op hun beperkte website, het is echt wel 2017 all over again met zulke troep.
Staat allemaal in de litepaper, zeer makkelijk te vinden. Je moet je info niet van coinmarketcap halen, die hebben geen gegevens inderdaad.

Total supply fase 1 (na 13 weken) 150.000.000
Total supply na 5 jaar 500.000.000

Waarom zoveel negatieve gevoelens over flm? Uni is net zulke "troep" uiteindelijk is alle crypto troep ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-09-2020 16:05 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:04:
[...]

Staat allemaal in de litepaper, zeer makkelijk te vinden. Je moet je info niet van coinmarketcap halen, die hebben geen gegevens inderdaad.

Total supply fase 1 (na 13 weken) 150.000.000
Total supply na 5 jaar 500.000.000

Waarom zoveel negatieve gevoelens over flm? Uni is net zulke "troep" uiteindelijk is alle crypto troep ;)
Het staat ook niet op CMC, die info komt van hun litepaper en daar staat.

Token Name
FLM
Token Standard
NEP-5
Max Supply
Not Fixed

Het is dus niet 4 keer minder dan een UNI ;)

Ik heb er verder niks negatiefs over te zeggen, lekker mee doen met die pump en dump als je op binance trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:16:
[...]

Het staat ook niet op CMC, die info komt van hun litepaper en daar staat.

Token Name
FLM
Token Standard
NEP-5
Max Supply
Not Fixed

Het is dus niet 4 keer minder dan een UNI ;)

Ik heb er verder niks negatiefs over te zeggen, lekker mee doen met die pump en dump als je op binance trade.
Oh ik zag een paar grafiekjes in die litepaper met deze getallen.. misschien verkeerd gezien. Negatieve gevoelens bedoel ik in algemene zin, veel mensen zijn zo kritisch.. we zitten er allemaal in omdat het een leuk spelletje is of dat nu met "shitcoins" is of met het almachtige btc uiteindelijk blijft het, voor mij dan, niets meer dan een spelletje.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Wat is de verwachting dat die FLM waard is straks?
Als ik het zo lees, ... nog geen paar centen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
FijneKerst schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:41:
Wat is de verwachting dat die FLM waard is straks?
Als ik het zo lees, ... nog geen paar centen...
En waar lees je dat? Ik denk zeker 5 USD, hoop op een stukje meer. Vooral in deze fomo defi hype.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:56:
[...]

En waar lees je dat? Ik denk zeker 5 USD, hoop op een stukje meer. Vooral in deze fomo defi hype.
Nou hier op tweekers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik lees hier wel meer dingen die niet uitkomen :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:33:
[...]

Oh ik zag een paar grafiekjes in die litepaper met deze getallen.. misschien verkeerd gezien. Negatieve gevoelens bedoel ik in algemene zin, veel mensen zijn zo kritisch.. we zitten er allemaal in omdat het een leuk spelletje is of dat nu met "shitcoins" is of met het almachtige btc uiteindelijk blijft het, voor mij dan, niets meer dan een spelletje.
Is ook zo maar een beetje kritiek kan ook geen kwaad imo, er zijn er hier ook mensen die alleen door de FOMO instappen zonder ze überhaupt weten waar ze instappen

Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat crypto deze kant op gaat want we weten allemaal dat de coins van de laatste maanden 0,0 kans van overleven hebben en het zal crypto in de LT geen goed doen.

Ja we hebben elk jaar wel een nieuwe hype van ICO's, usecases, staken noem ze maar op alleen deze defi hype maakt het er echt niet overzichtelijker op, het zal niet zo snel voor een nieuwe lichting bagholders zorgen of anders gezegd er zal niet zo snel nieuw geld instromen, dat zie je nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Slux schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:09:
[...]

Is ook zo maar een beetje kritiek kan ook geen kwaad imo, er zijn er hier ook mensen die alleen door de FOMO instappen zonder ze überhaupt weten waar ze instappen

Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat crypto deze kant op gaat want we weten allemaal dat de coins van de laatste maanden 0,0 kans van overleven hebben en het zal crypto in de LT geen goed doen.

Ja we hebben elk jaar wel een nieuwe hype van ICO's, usecases, staken noem ze maar op alleen deze defi hype maakt het er echt niet overzichtelijker op, het zal niet zo snel voor een nieuwe lichting bagholders zorgen of anders gezegd er zal niet zo snel nieuw geld instromen, dat zie je nu al.
Zie echt geen verschil met hoe het al jaren gaat.
Maakt het voor mij ook wel weer leuk/spannend, vond de laatste jaren behoorlijk saai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
wehave schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:22:
[...]

Zie echt geen verschil met hoe het al jaren gaat.
Maakt het voor mij ook wel weer leuk/spannend, vond de laatste jaren behoorlijk saai.
Je ziet toch wel dat er de laatste jaren bijna niks meer bij komt qua marketcap ? het bubbeltje stroomt langzaam leeg, er stroomt nauwelijks nieuw geld in en je moet tegenwoordig een echte nerd zijn om iets van de die nieuwe coins te snappen daarom zie ook ook nog geen nieuwe bullrun komen, maar dat kan morgen weer anders zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 27-09-2020 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slux schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:28:
[...]

Je ziet toch wel dat er de laatste jaren bijna niks meer bij komt qua marketcap ? het bubbeltje stroomt langzaam leeg, er stroomt nauwelijks nieuw geld in en je moet tegenwoordig een echte nerd zijn om iets van de die nieuwe coins te snappen daarom zie ook ook nog geen nieuwe bullrun komen, maar dat kan morgen weer anders zijn ;)
Daarom SWIPE. We zullen eens even Henk & Ingrid aan de crypto krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-06 18:07
CZ is Swipe aan het pumpen >:)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Slux schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHGkea6dub-8B3qw00lyB78ck-g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DimoYGXAiG8ENoR3PqWCV6Dv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Met AA verliezen tegen AK kakzooi,

Oh shit. Dit was het cryptoforum. Uh.. Go FML!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Gelukszoekr schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:21:
[...]

Daarom SWIPE. We zullen eens even Henk & Ingrid aan de crypto krijgen!
Dat moet de bedenker ook hebben gedacht.
En zo geschiedde O-) :z

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Heb dus gisteren weer wat euro's gestopt in crypto. Twijfelde tussen Sxp en Sushi, beide heerlijke shitcoins met veel hype termen. Ik koos Sushi uiteindelijk.

*opent binance*

SXP +25%.

fuck

Hopelijk gaat sushiconnect ook naar de maan. Hey heey heeeeeeeeeyyy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:12:
Heb dus gisteren weer wat euro's gestopt in crypto. Twijfelde tussen Sxp en Sushi, beide heerlijke shitcoins met veel hype termen. Ik koos Sushi uiteindelijk.

*opent binance*

SXP +25%.

fuck

Hopelijk gaat sushiconnect ook naar de maan. Hey heey heeeeeeeeeyyy!
Was Sushi niet die ene met die kok die alles gejat heeft en nu spijt betoond en.... nouja... erg koosjer dus!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
FijneKerst schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:13:
[...]

Was Sushi niet die ene met die kok die alles gejat heeft en nu spijt betoond en.... nouja... erg koosjer dus!? :P
Precies ja.

Dikke moon lambo materiaal als het aan mij ligt.
Pagina: 1 ... 56 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!