[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 102 Laatste
Acties:
  • 302.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Hey FLM'ers ... ff een vraagje he...
Ik wil meedoen met die launchpool op binance...
Maar ik snap niet helemaal wat de bedoeling is..

"Fellow Binancians,
Binance is excited to announce the 3rd project on Binance Launchpool - Flamingo (FLM), an interoperable, full-stack decentralized finance protocol built on the Neo blockchain.
Users will be able to stake their BNB or BUSD tokens into two separate pools to farm FLM tokens over 30 days, with farming starting from 2020/09/27 0:00 AM (UTC). Further information about how to participate in the FLM Launchpool will be released in a later announcement. Please note that you will not receive FLM rewards for staking BNB or BUSD in the FLM pools prior to the farming start time.
Binance will then list FLM at 2020/09/28 7:00 AM (UTC) and open trading for FLM/BTC, FLM/BNB, FLM/BUSD and FLM/USDT trading pairs.

Moet ik nou BNB staken en dan krijg ik automatisch FLM??

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

FijneKerst schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:18:

"Fellow Binancians,
Binance is excited to announce the 3rd project on Binance Launchpool - Flamingo (FLM), an interoperable, full-stack decentralized finance protocol built on the Neo blockchain.
Users will be able to stake their BNB or BUSD tokens into two separate pools to farm FLM tokens over 30 days, with farming starting from 2020/09/27 0:00 AM (UTC). Further information about how to participate in the FLM Launchpool will be released in a later announcement. Please note that you will not receive FLM rewards for staking BNB or BUSD in the FLM pools prior to the farming start time.
Binance will then list FLM at 2020/09/28 7:00 AM (UTC) and open trading for FLM/BTC, FLM/BNB, FLM/BUSD and FLM/USDT trading pairs.

Lijkt mij dat er een aparte stakingpool komt voor FLM vanaf de 27e.

Je zult deze dan wel terugvinden onder 'savings'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
vortexnl1982 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:45:
[...]

Ja ik kijk het even een weekje aan hoe het gaat.
Is die 25EUR profit niet gewoon omdat in de tussentijd de koers gewijzigd is en de spread op beide exchanges? Kan je wat meer details geven als op welke moment/koers je waar hebt gekocht/verkocht?

Dus bvb
KRAKEN USDT/EUR 0.8602 (ik zeg maar iets) @ 12:48 CET
USDT KRAKEN > BINANCE
BINANCE EUR/USDT 1.15... @ 12:49 CET

Want als ik nu zie haal ik 0.2% winst (dus idd ~25€ op 10k) met fees al inbegrepen (zonder withdrawel fees) op de bid/ask dan nog (dan moet je nog gefilled worden én mag de koers in tussentijd niet wijzigen).

Kan je niet beter de EUR's terugsturen naar Kraken ipv via de bank te passeren?

PS : Is natuurlijk gewoon arbitrage (arb), en zo oud als de straat, en voor zover ik weet idd uitgebreid gebot waardoor de % tot een minimum zijn herleid. Ooit een artikel gelezen van een gast die dat in de beginjaren deed en zijn bot server zelfs in hetzelfde datacenter als de exchange had geplaatst om zo'n laag mogelijke latency te hebben >:) Die deed honderden transacties per dag.

[ Voor 24% gewijzigd door croc op 25-09-2020 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:39
croc schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:54:
[...]

Is die 25EUR profit niet gewoon omdat in de tussentijd de koers gewijzigd is en de spread op beide exchanges? Kan je wat meer details geven als op welke moment/koers je waar hebt gekocht/verkocht?

Dus bvb
KRAKEN USDT/EUR 0.8602 (ik zeg maar iets) @ 12:48 CET
USDT KRAKEN > BINANCE
BINANCE EUR/USDT 1.15... @ 12:49 CET

Want als ik nu zie haal ik 0.2% winst (dus idd ~25€ op 10k) met fees al inbegrepen (zonder withdrawel fees) op de bid/ask dan nog (dan moet je nog gefilled worden én mag de koers in tussentijd niet wijzigen).

Kan je niet beter de EUR's terugsturen naar Kraken ipv via de bank te passeren?

PS : Is natuurlijk gewoon arbitrage (arb), en zo oud als de straat, en voor zover ik weet idd uitgebreid gebot waardoor de % tot een minimum zijn herleid. Ooit een artikel gelezen van een gast die dat in de beginjaren deed en zijn bot server zelfs in hetzelfde datacenter als de exchange had geplaatst om zo'n laag mogelijke latency te hebben >:) Die deed honderden transacties per dag.
USDT gekocht op kraken voor €0.8590 (09-25-20 10:16:00 +0200) en Euro gekocht op binance (09-25 10:28:12) voor 1.1611 USDT. Hmm misschien inderdaad de bid/ask spread...

Hoe kan ik euro's direct terugsturen naar Kraken ? Kraken moet toch bekend zijn met het bankrekeningnummer en naam moet matchen met mijn account ?

Een vriend van mij komt uit india. Hij heeft ook een account bij een crypto exchange in india. Als hij BTC koopt op coinbase en verkoopt op die indiaanse exchange dan verdient hij zo 300a 400 euro's aan INR. Echter hoe krijg je die INR weer uit india...

[ Voor 9% gewijzigd door vortexnl1982 op 25-09-2020 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:47:
[...]

Lijkt mij dat er een aparte stakingpool komt voor FLM vanaf de 27e.

Je zult deze dan wel terugvinden onder 'savings'.
Ja ik heb ff verder zitten klikken op binance (echt hoor, gebruikersvriendelijk is het niet) en kwam toen op deze site: https://launchpad.binance.com/en/launchpool/Flamingo_BNB
Hier is het dus om te doen.

Dus zo ff BNB'tjes kopen en hier staken.

:9~

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
vortexnl1982 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:07:
[...]
Hoe kan ik euro's direct terugsturen naar Kraken ? Kraken moet toch bekend zijn met het bankrekeningnummer en naam moet matchen met mijn account ?
Kan je geen EUR rechtstreeks withdrawen van Binance naar Kraken?
[...]
Een vriend van mij komt uit india. Hij heeft ook een account bij een crypto exchange in india. Als hij BTC koopt op coinbase en verkoopt op die indiaanse exchange dan verdient hij zo 300a 400 euro's aan INR. Echter hoe krijg je die INR weer uit india...
Door weer om te zetten naar EUR en daar fees op te betalen (zowel wisselkoers als transactiekosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:56
[...]

USDT gekocht op kraken voor €0.8590 (09-25-20 10:16:00 +0200) en Euro gekocht op binance (09-25 10:28:12) voor 1.1611 USDT. Hmm misschien inderdaad de bid/ask spread...

Wat je beter kunt doen is je stack in 2en splitsen, en op beide beurzen hebben. Dan bij een arbitrage mogelijkheid op de ene beurs kopen en op de andere verkopen, en pas dan de funds heen en weer sturen.

Pas helemaal op met vreemde valuta zoals INR. De kosten om dat uit India te krijgen zullen waarschijnlijk heel dicht tegen het koersverschil aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

Kijken of je een alt kunt vinden die je met niet al te groot verlies terug naar Coinbase kunt sturen. Vrees alleen dat dat lastig wordt als er ook al een groot verschil op BTC zit. Wat overigens ook een mogelijkheid is als hij een rekening heeft in INR en euro is het te laten storten op zijn rekening daar en via Transferwise terug te sturen naar zijn euro rekening en vandaar weer naar Coinbase. Is wat werk maar als je elke keer 300 a 400 euro ermee pakt kan dat best de moeite zijn. :)

Heb even gekeken en je betaald in bovenstaande geval een kleine 2% aan fees dus hakt er behoorlijk in. Ander nadeeltje is dat de max 650000 INR is, dat komt overeen met een kleine 7,5K dus dat schiet ook niet echt op. Nou ja het was een ideetje. :P

Edit: heb nog een andere gevonden, Instarem. Ken deze niet maar die rekent een flat fee van 1% op INR naar euro en kan ook grotere bedragen aan. Ik weet de inleg niet om die 300 a 400 te pakken maar het kan zinvol zijn eens naar de mogelijkheden te kijken. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Crypts op 25-09-2020 14:21 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
toilet_paper schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 01:04:
[...]

Zou het niet mogelijk zijn om dit op een of andere manier te koppelen aan een IP-adres? Dus als je bijvoorbeeld 3x een verkeerde key invoert, dat je vanaf dat IP-adres niet meer bij je wallet kunt en je genoodzaakt bent om via een ander IP-adres bij je wallet te kunnen?
Net zoiets als het Lightning Network-principe een schaal rondom de BTC-blockchain bouwen, maar dan soort van BTC security network, dat herkent wanneer iets of iemand een aantal foutieve toenaderingspogingen doet en de toegang tot de blockchain -in ieder geval die specifieke wallet- vanaf dat IP-adres vervolgens blokkeert? Dan zou zelfs een aan het internet gelinkte quantumcomputer vanaf een bepaald IP-adres behoorlijk snel uitgerangeerd zijn :)
Maar wellicht zie ik iets over het hoofd.
Nee dat kan niet, er is geen centraal punt waar je dat soort IP adressen kunt blocken. Iedereen kan bitcoin draaien, de hele blockchain downloaden en zoveel keys testen als hij of zij zelf wil.

Er is een overigens al een heel oud project gaande om alle private keys te doorzoeken, de Large Bitcoin Collider: https://lbc.cryptoguru.org/ Laatste post is van 2017, geen idee of het nu nog leeft. Maar daar zie je wat (mogelijk oude) statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 13:29

spok9

Groen...

FijneKerst schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:18:

"Fellow Binancians,

Het is mij ook nog steeds niet duidelijk. Het is een launchpool actie, ten minste, zo kondigen ze hem aan. Dus ik zou zeggen dat het net als Bel en Wings werkt, maar toch lijkt het een aparte pool... :?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 09:36
Krijg het staken via flamingo.finance niet voor elkaar momenteel. De Neoline wallet is connected, maar als ik naar Vault ga welke sinds 1500 uur beschikbaar is, komt de error 'Not connected to mainnet' in beeld. Terwijl ik de assets wel kan zien in de wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15:20
Boefs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:40:
Krijg het staken via flamingo.finance niet voor elkaar momenteel. De Neoline wallet is connected, maar als ik naar Vault ga welke sinds 1500 uur beschikbaar is, komt de error 'Not connected to mainnet' in beeld. Terwijl ik de assets wel kan zien in de wallet.
Zelfde hier, maar aangezien de assets in de wallet te zien zijn ga ik er van uit dat alles in orde is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Aan de andere kant.... je kan ook in Rusland wonen..

https://www.fxstreet.com/...ed-in-russia-202009250748

3 jaar de (russische) bak in voor het hebben van crypto coins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Boefs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:40:
Ik ook niet, een beetje een faalactie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
spok9 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:52:
[...]

https://twitter.com/Flami.../1309482768863129600?s=20

Schijnbaar wat issues met de Neo line wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:25
spok9 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:52:
[...]

Bij mij ligt de koppeling met de O3 wallet er ook uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Waarom hebben jullie zoveel aparte specifieke wallets?
Lijkt me vrij ingewikkeld en riskant zelfs... als je elke coin op een aparte eigen wallet hebt.

Ik vond het al verwarrend om van Bitvavo coins naar Binance te moeten sturen om het daar om te zetten naar BNB om dat BTC te kopen en dat dan weer naar mijn Ledger Nano te verhuizen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:49:
Aan de andere kant.... je kan ook in Rusland wonen..

https://www.fxstreet.com/...ed-in-russia-202009250748

3 jaar de (russische) bak in voor het hebben van crypto coins...
Nee, als je je inkomen uit crypto niet opgeeft. Nou dat gaat echt niemand doen want als er een volkje dol is op zwart geld dan zijn het russen wel. :+

Hoe ze Binance gaan blocken ook geen idee, nou ja blocken wel maar de meeste russen weten prima hoe vpn's werken. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:20
Neoline server gecrashed, Flamingo finance gecrashed.. gaat prima dat staken! :+

Ik doe weer ergens aan mee hoor....

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohaa51
Pelox schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:38:
Neoline server gecrashed, Flamingo finance gecrashed.. gaat prima dat staken! :+

Ik doe weer ergens aan mee hoor....
1000 FLM airdrop voor wie al gewrapped had voor de mintrush van start ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
https://medium.com/flamin...-annoucement-2af045687794

"A fair resolution is currently being drafted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mohaa51 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:39:
[...]

1000 FLM airdrop voor wie al gewrapped had voor de mintrush van start ging :+
Per Neo dan aub.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Dan vrees ik dat ze niet genoeg tokens hebben om mij uit te betalen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mohaa51 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:49:
[...]

Dan vrees ik dat ze niet genoeg tokens hebben om mij uit te betalen -O-
Ik dacht dat ik hier de enige neo whale was.. :7

Ach hopelijk hebben we überhaupt nog iets na dit zoveelste crypto fiasco..

Lees net dat al 1.3 mil flm gestaked is.. waarvan 1.1 door 1 adres..

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 25-09-2020 16:58 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Pelox schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:54:
[...]

Ik dacht dat ik hier de enige neo whale was.. :7

Ach hopelijk hebben we überhaupt nog iets na dit zoveelste crypto fiasco..
Het is pas een fiasco wanneer we idd iets verliezen voor mij :) en dan nog "investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!" 8)7

Voor mij is dit eerlijk gezegd een positief signaal, veel buzz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Pelox schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:54:
[...]
Lees net dat al 1.3 mil flm gestaked is.. waarvan 1.1 door 1 adres..
*kuch* binance *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mohaa51 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:59:
[...]

"investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!" 8)7
Ik heb alles al 3x verloren en heb het afgeschreven.

Morgen gaan ze het weer proberen.

"Mint Rush will not start before 26/09/2020 utc 13:00"

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 25-09-2020 17:16 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 10:58

Woohooo

Smilie, James Smilie

Die Mintrush is toch een groter succes als van te voren verwacht denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]
Hmm misschien inderdaad de bid/ask spread...
Bij het USDT/EURO tradingpair zit zelfs op de 1 minuut chart zo'n 0.25% spread tussen bid/ask. Dat verschil kan je makkelijk pakken met een limit order op de juiste plek en maximaal 10 minuten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
PilatuS schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 17:50:
[...]

Bij het USDT/EURO tradingpair zit zelfs op de 1 minuut chart zo'n 0.25% spread tussen bid/ask. Dat verschil kan je makkelijk pakken met een limit order op de juiste plek en maximaal 10 minuten wachten.
Tenzij de prijs ondertussen moved natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
croc schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:01:
[...]

Tenzij de prijs ondertussen moved natuurlijk...
Dat kan altijd, maar de spread is enorm of ie nou stijgt of daalt. In het geval van USDT naar EURO handel en weer terug is de spead de helft van de winst. Zomaar een order uitvoeren en de helft verliezen is enorm zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Nu nog een exchange vinden waar je geen fees hoeft te betalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
[...]

Is die spread er ook bij binance? Als ik genoeg bnb heb dan betaal ik ook minder fees.

En als ik op dezelfde exchange genoeg spread heb kan ik daar blijven traden zonder dat ik de euro's tussen kraken en binance moet pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:34:
[...]
Is die spread er ook bij binance?
Daar heb ik het over ja :) Het EURO/USDT pair op Binance.

Zie hier op de 5 minuten, daar zit enorm veel van je winst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AVgNB0vxd9hpyKxNHpL9lmq6CG0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LBqynNguJUsHpGgw5lgL5BBs.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
En als ik op dezelfde exchange genoeg spread heb kan ik daar blijven traden zonder dat ik de euro's tussen kraken en binance moet pompen.
Dat kan je doen, maar dan ben je dus gewoon aan het traden. Sowieso kost het je 0.15% aan fee's met gebruik van BNB. Ga dan gewoon BTC of altcoins traden ipv EURO/USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
Het is inmiddels gelukt om nNeo te staken voor FLM op flamingo.finance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Boefs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:31:
Hier nog niet, met O3 wallet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
mohaa51 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:40:
[...]

Hier nog niet, met O3 wallet hier
NeoLine wallet hier, het gaat niet helemaal vlekkeloos want bij het refreshen van de pagina duurt het allemaal even, maar, er zit schot in de zaak. Zal de komende dagen wel opgelost worden en ben benieuwd hoe ze willen compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 08:51
Boefs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:31:
Kan je dat uitleggen? Heb sinds gisteren nneo, maar welke wallet ik ook gebruik (neoline of O3), er staat bij Claimable FLM 0 en als ik op de Clain druk krijg ik de melding "coming soon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
lucatoni schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:42:
[...]

Kan je dat uitleggen? Heb sinds gisteren nneo, maar welke wallet ik ook gebruik (neoline of O3), er staat bij Claimable FLM 0 en als ik op de Clain druk krijg ik de melding "coming soon"
Je moet je nNeo nog staken op flamingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
Na heel wat refreshen en sukkelen ondertussen ook gelukt, hope it's worth it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mohaa51 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:51:
Hoe dan? ik heb overal 0 staan in het dashboard..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
1 miljard dollar aan Bitcoin optiecontracten verlopen vrijdag: wat betekent dat?
De conclusie, gisteren geplaatst op een nl. crypto site:
“Als een groot aantal contracthouders deze mogelijkheid gebruiken om bitcoin te kopen voordat de contracten aflopen, zou dat een opwaartse druk op de prijs van de cryptocurrency zetten. Op dezelfde manier kunnen contracthouders hun opties gebruiken om bitcoin te verkopen en de prijs naar beneden te drukken.”

Of, veel korter: Niemand weet wat er morgen gaat gebeuren.
Tot zover de ta. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
mohaa51 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:51:
Ik ben ook benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, want bij Staken staat Nneo niet in de lijst.ook benieuwd hoeveel FLM je ontvangen hebt. Vreemde is ook dat ze hvolgens officiele communicatie het proces on hold hebben gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Boefs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:41:
[...]

NeoLine wallet hier, het gaat niet helemaal vlekkeloos want bij het refreshen van de pagina duurt het allemaal even, maar, er zit schot in de zaak. Zal de komende dagen wel opgelost worden en ben benieuwd hoe ze willen compenseren.
Die compenseren helemaal niks. Het is crypto, pakken wat je pakken kan en accepteren dat dit soort shit telkens plaats kan vinden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
lucatoni schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:55:
[...]

Ik ben ook benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, want bij Staken staat Nneo niet in de lijst.ook benieuwd hoeveel FLM je ontvangen hebt. Vreemde is ook dat ze hvolgens officiele communicatie het proces on hold hebben gezet.
FLM krijg je niet gelijk, staking duurt iets van 5 dagen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Boefs schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:58:
[...]

FLM krijg je niet gelijk, staking duurt iets van 5 dagen dacht ik.
nu nog maar 4

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Het is mij uiteindelijk ook gelukt.....op de website is echter niks meer zichtbaar van de transactie...dus hopelijk gaat het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
lucatoni schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:28:
Het is mij uiteindelijk ook gelukt.....op de website is echter niks meer zichtbaar van de transactie...dus hopelijk gaat het goed
Nu net? Ik gebruik neoline, heb 1000x gerefreshed.. 0 resultaat. Morgen weer een kans.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 25-09-2020 20:49 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298195

Wat is nou de beste manier om FML te krijgen dan ? Ik heb geen neo ... welke wallet etc

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 298195 op 25-09-2020 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Welke wallet gebruiken jullie? Iemand die het gelukt is ook met O3?

[ Voor 19% gewijzigd door spok9 op 25-09-2020 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik krijg weer iets van vertrouwen.. hopelijk gewoon een dikke reset morgen.

https://mobile.twitter.co...tatus/1309567009013731328

https://mobile.twitter.co...tatus/1309559553999040512

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 25-09-2020 20:57 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:45
Oke, ik heb net wat nNEO staked met O3.

Dit is wat ik heb gedaan:
- Open flamingo.finance
- klik op vault
- connect O3
- krijg foutmelding over mainnet
- klik op wrapper, wacht paar seconden
- klik op vault en wacht tot je balance en je nNEO zichtbaar wordt
- Klik op deposit bij nNeo, geef aantal op en confirm met je O3 wallet ww (of ledger denk ik)
- Wacht op transaction compleet

Op eigen risico.

Het kan ook werken als je na de mainnet error gewoon wacht tot je balance zichtbaar wordt zonder eerst heen en weer te klikken.

Edit: Bij totaal nNEO gestaket zie ik 6,215,872.32 staan b.t.w.

[ Voor 5% gewijzigd door Gondor op 25-09-2020 21:08 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nou ik heb net ff een hele meuk flufjes aan BNB gestaked voor FLM.
Nu ff kijken wat het oplevert na die 30 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 31-12-2022
Ik heb al een tijdje mee zitten lezen op dit forum. En nu eindelijk de stap gemaakt ook te gaan "staken".

Ik heb een O3 wallet aangemaakt waar ik mijn NEO in heb staan.
Nu probeer ik de volgorde van Gondor te volgen.
Ik ga naar Flamingo.finance
Vervolgens klik ik op Vault.
Als ik klik op O3 wallet connected ga ik telkens naar de downloadsite.

Het connecten lukt dus niet. Doe ik iets niet goed?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Zappertje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 22:08:
Ik heb al een tijdje mee zitten lezen op dit forum. En nu eindelijk de stap gemaakt ook te gaan "staken".

Thanks.
Waarom zo moeilijk doen?
Stake gewoon BNB op binance voor FLM

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Je NEO wrappen en staken voor flamingo's.

Je verzint het niet _O-

Ik vind helemaal mooi allemaal jongens en ik sta als mens en persoon zeker open voor diverse kneitervage shit, zowel spiritueel als geestverruimend...

Maar damn, dit gaat toch echt helemaal nergens meer over :+

Als iemand me dit had verteld toen ik in 2017 instapte had ik het nooit geloofd. _/-\o_

Maargoed pumpen die shitcoin, ik hoop dat iedereen hier een mooie winst pakt! :) *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 22:33:

Je verzint het niet _O-
Vergeet het mNEO oid stuk niet. Ik ben ook enorm verbaasd en snap er de ballen van. Ik snap traden, TA (God forbid it) en een heleboel andere dingen maar hier neemt mijn brein een andere afslag. :+
Net als die Rotten tokens die dan weer overgaan in Maggots. :P

Echt geen idee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Zappertje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 22:08:

Thanks.
Heb je de laatste desktop versie van O3?
Ik heb eerst O3 gestart daarna naar de site gegaan. Wrappen had ik gisteren gedaan.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
Gaan we nog wat kopen? Of wachten we op een dump? Heb mijn neo s eruit gedaan met wat winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
Anoniem: 298195 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:37:
Wat is nou de beste manier om FML te krijgen dan ? Ik heb geen neo ... welke wallet etc
FML krijg je met 100x leverage.

Ja, flauw, ik weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-06 16:28
Jeetje, ik heb zo iets in hele lange tijd niet meer gezien. Check deze coin https://medium.com/@Orb_b...st-apys-ever-6a9fa39d7560 en check dan hoe exponentieel deze ORB stijgt op Uniswap: https://app.uniswap.org/#...346801f025699e39e7aaf5a49.

Hier een grafiek https://uniswap.info/toke...346801f025699E39E7aaf5a49 . drie kwartier geleden stond ie op $14.500 , nu op bijna $ 30.000. $31.665 nu. $35.706 om 23:36 uur. Game over, nu weer op $15.433, balen als je the top gekocht hebt :D En hij begon op $1.000.

[ Voor 9% gewijzigd door Sahara op 25-09-2020 23:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:19
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 22:33:

Je verzint het niet _O-

Ik vind helemaal mooi allemaal jongens en ik sta als mens en persoon zeker open voor diverse kneitervage shit, zowel spiritueel als geestverruimend...

Maar damn, dit gaat toch echt helemaal nergens meer over :+

Als iemand me dit had verteld toen ik in 2017 instapte had ik het nooit geloofd. _/-\o_

Maargoed pumpen die shitcoin, ik hoop dat iedereen hier een mooie winst pakt! :) *O*
Gaat idd nergens over. Met zijn alle boe roepen en huilie huilie doen dat het huidige financiele stelsel verrot is, maar dan wel als crypto enthousiastelingen met zijn allen in dit soort, veelal nutteloze DeFi onzin projecten stappen.

Enige use case hiervoor is er vroeg bij zijn en wat geld proberen te verdienen aan een mandje met gewrapte coins waarvan niemand echt begrijpt wat het inhoudt en betekent.

Klinkt een beetje als de bankencrisis 10 jaar geleden waarbij er zoveel financieel producten en contracten waren waarvan niemand meer wist waar ze uit bestonden. Deze werden dan elke keer weer in net iets andere vorm doorgegeven, totdat de hete drol bij iemand op zijn bureau bleef liggen en alles in elkaar klapte 😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

xDAI

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 01:50

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Sahara schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 23:29:
Jeetje, ik heb zo iets in hele lange tijd niet meer gezien. Check deze coin https://medium.com/@Orb_b...st-apys-ever-6a9fa39d7560 en check dan hoe exponentieel deze ORB stijgt op Uniswap: https://app.uniswap.org/#...346801f025699e39e7aaf5a49.

Hier een grafiek https://uniswap.info/toke...346801f025699E39E7aaf5a49 . drie kwartier geleden stond ie op $14.500 , nu op bijna $ 30.000. $31.665 nu. $35.706 om 23:36 uur. Game over, nu weer op $15.433, balen als je the top gekocht hebt :D En hij begon op $1.000.
Dit klinkt wel als de puurste vorm van een pyramidespel :)
You have to stake for at least 3 days, that’s it, after that, you can pull everything out if you want. Why the 3 day hold? Simple, to encourage growth. It smooths out the TVL volatility considerably and prevents a panic situation of everyone pulling out at the same time. Most importantly, it allows the earliest stakers to be rewarded the most by giving them the opportunity to withdraw before anyone else.
Als je naar https://orb.bz/ gaat en Metamask verbindt, dan wordt 50% van je ETH omgezet in ORB en icm de andere 50% (ETH) in een Uniswap pool gezet waardoor je ORB kunt verdienen. Klinkt als een prima plan en ik had nog een leftover van de XYFI scam in Metamask staan, dus ben ervoor gegaan :D 8)7

Als ik ooit terugkijk op mijn leven zal ik nooit zeggen: Had ik maar.... Nee, het enige dat ik zal zeggen is: Had ik toen maar niet.... Maar dat is wel beter toch? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 26-09-2020 00:17 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Anoniem: 298195

Taro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 00:08:
[...]

Dit klinkt wel als de puurste vorm van een pyramidespel :)

[...]

Als je naar https://orb.bz/ gaat en Metamask verbindt, dan wordt 50% van je ETH omgezet in ORB en icm de andere 50% (ETH) in een Uniswap pool gezet waardoor je ORB kunt verdienen. Klinkt als een prima plan en ik had nog een leftover van de XYFI scam in Metamask staan, dus ben ervoor gegaan :D 8)7

Als ik ooit terugkijk op mijn leven zal ik nooit zeggen: Had ik maar.... Nee, het enige dat ik zal zeggen is: Had ik toen maar niet.... Maar dat is wel beter toch? :)
dus pas na 3 dagen kun je de ORB claimen ? en waar kan je die traden/verkopen ?

Ik zie nu al ORB getrade worden maar hoe komen die nu al aan ORB dan ?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 298195 op 26-09-2020 02:42 ]

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 23:22
Sahara schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 23:29:

En wakker worden met 6000... haha. En een KuCoin hack https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Mijn YFFI gaat iig lekker!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heh, wat "jammer", de ORB transactie is mislukt en hij is idd gedaald naar 6k. Op zoek naar het volgende pareltje :)

Mijn YFII gaat ook lekker!

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 26-09-2020 08:17 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
https://medium.com/flamin...of-mint-rush-715acfec2376

Er komt dus een nieuwe vault contract en de huidige wordt dus vervangen. Dus niet vergeten als je al nNEO had gestacked/in de vault gezet.
We will be deploying a new Vault smart contract, the staking function will be live on flamingo.finance around 09/26/2020 UTC 10:00:00. Users would need to unstake any asset that is currently staked in the previous vault smart contract, and re-stake to the new Vault after it goes live.
The Mint Rush will be resumed approximately on 09/26/2020 UTC 13:00:00 and the distribution of the remaining 49,510,000 FLM will start at the same time at a slightly faster rate. The distribution rules of FLM remain unchanged.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

KuCoin gehackt.

Net even ingelogd maar mijn funds zijn er nog.

Is nog amper wat waard maargoed.

https://decrypt.co/43015/...oin-likely-hacked-reports

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Taro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:15:
Heh, wat "jammer", de ORB transactie is mislukt en hij is idd gedaald naar 6k. Op zoek naar het volgende pareltje :)

Mijn YFII gaat ook lekker!
Sorry, bedoelde onze YFII :-p

• Machlah
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:26:
KuCoin gehackt.

Lijkt vooralsnog weinig effect te hebben op de markt gelukkig.

Machlah schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:35:
[...]

Lijkt vooralsnog weinig effect te hebben op de markt gelukkig.
Tja KuCoin is ook niet echt een grote jongen dezer dagen geloof ik.

Mijn KCS gaat wel door het putje maar dat is al maanden zo _O-

IFY ben ik helaas uitgestopt met de dip van laatst, maar IFII en ONT stoploss niet gehit en inmiddels weer mooi in het groen.

Tot nu dan, zal wel weer rektparty worden.

Ik hou ze nog lekker even aan.

• Gondor
En O3 adviseert officieel om neoline te gebruiken voor de vault/stacking van nNEO op flamingo.

Gezien ik geen ledger gebruik en dat het mij vorige keer is gelukt en omdat ik liever geen Chrome installeer ga ik eerst proberen om het weer met O3 te stacken.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

FijneKerst schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:11:
[...]

Als dit nou gewoon even aanhoudt tot mijn salaris... dan kan ik lekker laag weer instappen.

Het zou best eens kunnen zijn dat veel andere kleinere traders hier ook op wachten!?
Dus mijn gok is.... eind vd maand... na de 20ste... MOOOOON
En hop... ik hernoem mijzelf wel even naar "ORACLE"...
Modje?... iemand?

:X

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:44
Iemand toevallig ook op kucoin ook Ada softstaked ?
Ik heb er nu 300 staan en werk op zich wel

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:46:
[...]

Tja KuCoin is ook niet echt een grote jongen dezer dagen geloof ik.

Mijn KCS gaat wel door het putje maar dat is al maanden zo _O-
Top 20 dus geen kleine jongen. Heb daar ook wat KCS maar idd compleet door het putje. Dat staken werkt wel maar laag rendement, ach ja. Laat het maar staan en wie weet. :P

Wat is dat LINK/BKRW pair? 1600% dikke biem.

En waarom tegenover de andere pairs maar zo weinig?

Vage shizzle my nizzle.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:01:
Wat is dat LINK/BKRW pair? 1600% dikke biem.

En waarom tegenover de andere pairs maar zo weinig?

Vage shizzle my nizzle.
Dat pair is gisteren pas toegevoegd, dus je wordt gewoon misleid. Kreeg er gisteren ook al een Binance melding van.

Taro schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:16:
[...]

Dat pair is gisteren pas toegevoegd, dus je wordt gewoon misleid. Kreeg er gisteren ook al een Binance melding van.
Na enig research blijkt het gewoon een Binance stable te zijn voor Koreaanse Won.

• Machlah
@Taro Blijf je YFII holden? Ik zit er zelf vanaf 3000 in dus op zich wel mooi moment om te verkopen. Aan de andere kant heb ik ff geen zin om op te letten en te handelen en hoop een een veel hoger punt uit stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Machlah Ik twijfel, het heeft op dit punt ook vooral met Bitcoin te maken en daar valt geen pijl op te trekken. Die zit mooi op en boven de 1D 7/25/99 MA's, dus dat kan prima groen blijven. Ik kijk het nog even aan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BNB gaat lekker en zit overigens ook op een mooi punt, net als BTC. Heb er sinds gisteren weer een aantal in staking gedrukt, als FLM beschikbaar is gaan ze direct die kant op. En ook een aantal ONT's en NEO's aan het staken.

Dit kan allemaal weleens goed gaan uitpakken, maar ik blijf erg voorzichtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berenburg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15:21
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 08:26:
KuCoin gehackt.

Dat je nog funds ziet staan betekent niet dat het er nog is. Het is en blijft een grafische weergave wat je ziet.

• Stokstaart
  • Laatst online: 20:21
Weet iemand of ik ergens een (live) chart kan zien van de hoeveelheid ontwikkeling per framework? Bijvoorbeeld om te zien hoe een Poldakot het doet ten opzichte van ETH?

[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 26-09-2020 12:23 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Stokstaart schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:22:
Weet iemand of ik ergens een (live) chart kan zien van de hoeveelheid ontwikkeling per framework? Bijvoorbeeld om te zien hoe een DOT het doet ten opzichte van ETH?
De hoeveelheid ontwikkeling? Hoe wil je dat precies meten dan?

• Stokstaart
  • Laatst online: 20:21
Azer schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:23:
[...]

De hoeveelheid ontwikkeling? Hoe wil je dat precies meten dan?
De hoeveelheid tokens / dapps die per framework worden ontwikkeld.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Pelox
Zo mijn nNeo zit in vault 2.. op hoop van zegen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:31:
Zo mijn nNeo zit in vault 2.. op hoop van zegen.
Yes, de mijne ook. Ging ineens behoorlijk soepel, vergeleken met gisteren :D

Verder had ik trouwens al lang weer een beste dip in btc verwacht, maar die blijft maar uit. Ik stap nog maar even niet in.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
lekker man kucoin, 150 millie op de hot wallets. Niks mis mee ouwe reus.

Cryptopia 2.0 inc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Tominatie schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:46:
lekker man kucoin, 150 millie op de hot wallets. Niks mis mee ouwe reus.

Cryptopia 2.0 inc?
Damn, ik heb daar nog 3,39 DIA staan :+

Interessante case trouwens wel, want ze zijn schijnbaar verzekerd voor dit soort incidenten. Mooi om vanaf de zijlijn (naja, op die 3,39 DIA na dan ;)) te zien hoe dat dan gaat.

[ Voor 26% gewijzigd door spok9 op 26-09-2020 13:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Anders kijk je voor de lol even naar een oude mew wallet van je waar je al 2 jaar niet meer naar gekeken had.. *O*

Nu even checken of het klopt wat ik hier zie!!!! 8)7

*Update... helaas verkeerd gekeken.. hahaha 9 dollar ipv 9000.. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 26-09-2020 14:52 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Maar we worden schathemeltjerijk van FLM, dus het komt allemaal goed :*) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
spok9 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:17:
Maar we worden schathemeltjerijk van FLM, dus het komt allemaal goed :*) :*)
Ik was helemaal euforisch! Hahaha ach morgen komt het allemaal goed ;)

Ter info: wat betreft FLM staken, ik heb nu na 20 min 0.55 flm 30min 0,8flm.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 26-09-2020 15:32 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
wanneer gaat sushi moonen boys

• spok9

spok9

Groen...

Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:18:
[...]

Ja maar jij hebt een miljoen Neo ofzo...

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:01
Pelox schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:18:
[...]

Dan heb je er heel wat meer dan ik (wat niet zo moeilijk is met de 3 verloren Neo's die ik nog ergens in een wallet vond) Heb ze ook maar aan het werk gezet voor FLM

• Pelox
spok9 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:43:
[...]

Ja maar jij hebt een miljoen Neo ofzo...
Haha nee. Niet meer. :+

Ook alvast mijn BNB en BUSD op binance klaarstaan.

Nu maar hopen dat flm ook een leuke waarde gaat krijgen..

[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 26-09-2020 15:46 ]

Zero.

Pagina: 1 ... 55 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!