vortexnl1982 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:51:
[...]
Haha ik ga het gewoon proberen jongens. Misschien kan ik er wat uit persen, misschien niet. Ik probeer een manier te vinden waar ik met laag risico toch nog wat rendement kan halen. En met stable coins en euro's een beetje heen en weer schuiven klinkt als niet teveel moeite
Bedankt voor het meedenken

Over stable coins gesproken...misschien lollig verhaal over hoe ik aan de crypto verslaafd raakte...
Ik doe dit nu deze week precies een jaar (en nog niet rekt gegaan whoohooo).
Vorig jaar.. augustus denk ik?, las ik dat Facebook ook de crypto markt op zou gaan op korte termijn met hun Libra coin.
Aangezien ik al baalde dat ik de BTC hype gemist had, dacht ik.. deze laat ik niet gaan.
De combi Facebook, met alle spelers die al aangehaakt waren zoals Paypal, Visa, etc.. EN de letterlijk honderden miljoenen Facebook gebruikers, leek mij dit een goede om eens in de wereld van Crypto te stappen.
Nu een jaar later... nog geen Libra te vinden in velden of wegen, maar ik heb er wel een nieuwe hobby bij

Zeker ook door de mede cryptoers hier op tweakers.
Op naar de moon en hier met die lambo (en nog een paar van dat soort hippe termen

)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html