[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
RelBel80 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 14:39:
[...]

Zijn die percentages inclusief of exclusief fee's? De mijne doet namelijk alleen maar BTC/UDST, maar als ik op grote aantallen trades ga zitten, vreten de fee's de winst op.
Alle exchange kosten zijn hier al vanaf getrokken. En ja, met veel trades betaal je veel aan fee's. Het is dan ook zaak om bij een exchange te zitten waar de fee's zo laag mogelijk zijn. En je moet zorgen dat je trades probeert te pakken waar je naar verwachting een redelijk winstpercentage op kan pakken. Als je bijvoorbeeld voor trades gaat waar je verwachting is dat je slechts 0.5% winst kan pakken en je betaald 0.075% aan fee's voor zowel de koop als verkoop, dan verdampt al je winst zodra je algoritme een paar trades verkeerd heeft ingeschat.

Op de BTC/USDT markt is de volatiliteit te laag om veel trades te pakken, omdat er te weinig koopmomenten zijn die naar verwachting genoeg winst opleveren. Tenzij je natuurlijk met een hefboom gaat traden.

[ Voor 10% gewijzigd door Azer op 23-08-2020 00:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Taro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:08:
[...]

Maar het is wel enorm waar en pas na enige tijd besef je dat het zo werkt, mits je in dat koersdoel voor Bitcoin geloofd uiteraard.
Eigenlijk zijn het twee 'levenslessen', dat klopt. En buiten BTC hebben we dan ook nog de XRP / XVG fanboys die blijven geloven dat ze binnenkort naar de maan gaan :P

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Xessive schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:31:
[...]

Eigenlijk zijn het twee 'levenslessen', dat klopt. En buiten BTC hebben we dan ook nog de XRP / XVG fanboys die blijven geloven dat ze binnenkort naar de maan gaan :P
Ik heb altijd geleerd dat als mensen niet om hulp vragen, of niet doorhebben dat ze hulp nodig hebben, dat ze ook niet openstaan voor goed bedoeld advies. De enige manier om in het leven iets te leren is er voor open te staan, of door schade en schande wijs te worden. Geen idee in welke categorie bijv. XRP fanboys zouden kunnen vallen :)

Maar, wat je wel ziet is dat ondanks de enorme verwatering XRP toch regelmatig even een leuke run maakt. Tussen die leuke runs door is het wel afzien, maar stap je op het juiste moment in en verkoop je op het juiste moment, dan is XRP wel interessant.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
LINK zou weleens kunnen uitbreken de komende minuten. DOT doet het ook nog prima.

Edit: Goooo DOT *O* -> Als die knakker nou even stopt met steeds 40k stuks in de uitverkoop te doen kunnen we doorknallen.

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 22-08-2020 15:54 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Taro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:35:
[...]

Ik heb altijd geleerd dat als mensen niet om hulp vragen, of niet doorhebben dat ze hulp nodig hebben, dat ze ook niet openstaan voor goed bedoeld advies. De enige manier om in het leven iets te leren is er voor open te staan, of door schade en schande wijs te worden. Geen idee in welke categorie bijv. XRP fanboys zouden kunnen vallen :)

Maar, wat je wel ziet is dat ondanks de enorme verwatering XRP toch regelmatig even een leuke run maakt. Tussen die leuke runs door is het wel afzien, maar stap je op het juiste moment in en verkoop je op het juiste moment, dan is XRP wel interessant.
Klopt helemaal. Mijn stiefzoon is er zo een. Die denkt dat hij alles kan en weet waar het omgekeerde is waar. Neemt helemaal niets aan van niemand niet. pfffff dat wordt nog wel wat.

Wat XRP betreft daar heb ik me een aantal keer goed in vergist en met (dik) verlies verkocht. Maar het is idd een coin die regelmatig een kleine opleving heeft waar toch wat mee te verdienen is.

Saillant detail, heb hem net uit mijn favorites op Nance geknikkerd nog geen 5 minuten geleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
Damn, zat er over te denken om AGI te pakken op 538 sats maar heb het niet gedaan.

En je raad het al, binnen no-time door naar de 600 sats |:(

Edit: 642 sats

[ Voor 6% gewijzigd door Xessive op 22-08-2020 16:11 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik heb voor de gein maar eens wat linkdown tokens gekocht na deze dead cat bounce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik verwacht dat LINK nog wel tot +-16,4 USD (1D MA7) kan gaan voordat er een significante kans op een nieuwe daling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:20:
Ik verwacht dat LINK nog wel tot +-16,4 USD (1D MA7) kan gaan voordat er een significante kans op een nieuwe daling is.
Zie ook de 4 uur 99MA. In de run omhoog constant support en net getest als weerstand. Voor verder omhoog moet ie eerst daar doorheen zien te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:35

Liberteh

All your base belong to me

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/YZJfM9Fk

Zou leuk zijn als we nu de bullflag bevestigen en achter ons laten en dan eens even een weekend pump doen waar de nieuwelingen zich van gaan verbazen. Een mens mag toch hopen? :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:46
Liberteh schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:48:
[Afbeelding]

Zou leuk zijn als we nu de bullflag bevestigen en achter ons laten en dan eens even een weekend pump doen waar de nieuwelingen zich van gaan verbazen. Een mens mag toch hopen? :)
Als BTC bij z'n run dan voor de verandering eens niet de alts leegzuigt, zou mooi zijn

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Tja, ik heb bewust gekozen om geen alts te klooien deze run dus van mij mogen ze leeg getrokken worden, des te harder BTC zal gaan. Hoop het voor de mensen met zakjes overigens natuurlijk niet hoor!

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:51:
Tja, ik heb bewust gekozen om geen alts te klooien deze run dus van mij mogen ze leeg getrokken worden, des te harder BTC zal gaan. Hoop het voor de mensen met zakjes overigens natuurlijk niet hoor!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y-tzymdgsJ9huTm26HcXVpV0u5E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/iTFS4wsaSQIfA8RQYzNzdzae.png?f=user_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Alle goede tips hier zijn gegeven inmiddels ;) Ik kan maar 2 Cryptocurrencies opnoemen die enigszins bestaansrecht hebben door hun huidige adoptie en dat zijn BTC en ETH. De rest is (nog) niks waard (behalve als asset om geld mee te verdienen dmv traden!).

[ Voor 16% gewijzigd door Liberteh op 22-08-2020 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Liberteh schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:51:
Elke dinocoin moet gewoon de ATH een keer aantikken....dat zou wat zijn!

En XRP gaat toch naar 589 dolar? _/-\o_
Of is dat niet waar? |:(

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:57:
[...]

Elke dinocoin moet gewoon de ATH een keer aantikken....dat zou wat zijn!

En XRP gaat toch naar 589 dolar? _/-\o_
Of is dat niet waar? |:(
Je hebt 2 soorten mensen, degene die marketcaps snappen en degene die dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

kom maar op met de high volume break-out... in het weekend (dus relatief, he!)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QQdDYgb/12.png
png plaatjes

XRP - $589 confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

logarithmic scale, the real truth!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:26
Xessive schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 15:31:
[...]

Je hebt ook nog vet fanboys zoals ik :o

AnimeAdicted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Offens1490 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 17:29:
[...]

Ik pak vast de popcorn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
Offens1490 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 17:29:
[...]

Nice, maar die coin is gewoon VET jonguh!! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Oja, dat is wel zo ja. VET heeft partnership met PwC en daar kan je gewoon langsrijden, jongûh! (o.a. in Zwolle). Dan kan je het dus gewoon bijna proeven! Dat lukt je niet met bitcoin tenzij je aan een BTC ATM wilt gaan likken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:26
Je kunt beter pasta nemen

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xessive
Liberteh schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 17:32:
Oja, dat is wel zo ja. VET heeft partnership met PwC en daar kan je gewoon langsrijden, jongûh! (o.a. in Zwolle). Dan kan je het dus gewoon bijna proeven! Dat lukt je niet met bitcoin tenzij je aan een BTC ATM wilt gaan likken.
Zal van de week ff door/langs Zwolle tuffen dan. Is toch om de hoek :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Even wat olie bij de popcorn of pasta. :+

Alleen weten ze het zelf niet bij PwC, ik ken mensen in zowel in NL en Rusland die bij PwC werken en hebben nog nooit van VET gehoord.

Nu zeg ik niet dat er geen relatie tussen die 2 is, maar hij is niet zo huge zoals men allemaal denkt/beweerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 17:41:
[...]

Even wat olie bij de popcorn of pasta. :+

Alleen weten ze het zelf niet bij PwC, ik ken mensen in zowel in NL en Rusland die bij PwC werken en hebben nog nooit van VET gehoord.

Nu zeg ik niet dat er geen relatie tussen die 2 is, maar hij is niet zo huge zoals men allemaal denkt/beweerd.
Dat is toch ook niet zo raar? PWC heeft meer als 250.000 mensen in dienst. Ik heb zelf bij EY gewerkt die ook het één en ander met blockchain doet, maar 95% van het personeel weet daar ook niets van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Misschien doet pwc gewoon de jaarrekening opmaken ofzo? Heb je ook een partnership

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Waar in Zwolle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

https://www.pwc.nl/nl/onze-organisatie/kantoren/zwolle.html

Beste fanboys, ga die beste mensen daar nou niet lastig vallen....

[ Voor 37% gewijzigd door Liberteh op 22-08-2020 18:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Goat
Eigenlijk wordt het tijd om nu een defi coin te bashen, VET was de vorige run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:26:
Eigenlijk wordt het tijd om nu een defi coin te bashen, VET was de vorige run.
LINK is de nieuwe XRP !

Zoiets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Bever!

3

Liberteh schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:48:
[Afbeelding]

Welke bullflag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Liberteh schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:57:
[...]

Je hebt 2 soorten mensen, degene die marketcaps snappen en degene die dat niet doen.
Met straks in totaal 100 miljard in omloop en een waarde van 589$ zou de marketcap een bedrag zijn waarvan ik niet weet hoe het uit te spreken :$
Biljoen? Biljart? Snooker?

Een dollar of 2 zou al heel mooi zijn.

Komodo gaat wel lekker, waar gaat dit heen @TuutjDrie ? 589$ ooit?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:39:
[...]

Met straks in totaal 100 miljard in omloop en een waarde van 589$ zou de marketcap een bedrag zijn waarvan ik niet weet hoe het uit te spreken :$

Wat je nu zegt heeft de USD al last van... 4 triljoen bij gedrukt dit jaar... Niet meer te bevatten wat dat nou precies inhoudt. Gaat voorbij aan perceptie. Dat moet ook wel anders hadden we er allang wat van gezegd met z'n allen.

4.000.000.000.000.000.000 USD

[ Voor 12% gewijzigd door Liberteh op 22-08-2020 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:23
Ik heb "ooit" gelezen/begrepen dat het target bedrag voor 1 XRP ongeveer 25ct zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Waarom zou het geen bullflag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En die dino coin NANO gaat ook maar door *O*

Alleen een beetje jammer dat ik hem al een tijdje niet meer heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 16:30:
[...]

Zie ook de 4 uur 99MA. In de run omhoog constant support en net getest als weerstand. Voor verder omhoog moet ie eerst daar doorheen zien te komen.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Komop DOT, door naar de 5 USD *O*

Misschien ook maar wat Balancer (Concurrent van Uniswap) aan de pf toevoegen, die gaat ook prima.

[ Voor 64% gewijzigd door Taro op 22-08-2020 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:41
Wat vinden jullie hier van ICON? Hold deze coin al erg lang en beweegt weer leuk door recente ontwikkelingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Slux schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:15:
En die dino coin NANO gaat ook maar door *O*

Alleen een beetje jammer dat ik hem al een tijdje niet meer heb.
Die zal ik ook nooit vergeten. Gekocht op $1.80 op BitGrail tot het nog Raiblocks was. En verkopen voor $20+. Wat een meesterlijke rit was dat. Ook echt goede tech, maar krijgt helemaal geen voet aan de grond ergens. Ik voel nog geen fomo nu deze op $1.35 staat :P
r0bb schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:48:
Wat vinden jullie hier van ICON? Hold deze coin al erg lang en beweegt weer leuk door recente ontwikkelingen.
Voor mij het laatste 2017 pareltje wat nog onderdeel maakt van mijn portfolio. In de eerste weken van staking pakte je hier bijna 30% rente mee. Ik neem aan dat jij ook staked? Helaas nog maar een 13.6% rente vandaag de dag. Ach, toch iets van 98% meer dan op de spaarrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:21
r0bb schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:48:
Genoeg potentie om ze nog even door te holden iig.. (ik heb zelf ook al jaren een pluk in de lt-pf)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Swipe heeft enorm op zo'n klote gehad de afgelopen dagen. Lijkt mij een no-brainer om er wat van mee te pikken. Deze doet morgen gewoon weer een 20%+ ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:41
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:00:
[...]

Die zal ik ook nooit vergeten. Gekocht op $1.80 op BitGrail tot het nog Raiblocks was. En verkopen voor $20+. Wat een meesterlijke rit was dat. Ook echt goede tech, maar krijgt helemaal geen voet aan de grond ergens. Ik voel nog geen fomo nu deze op $1.35 staat :P

[...]

Voor mij het laatste 2017 pareltje wat nog onderdeel maakt van mijn portfolio. In de eerste weken van staking pakte je hier bijna 30% rente mee. Ik neem aan dat jij ook staked? Helaas nog maar een 13.6% rente vandaag de dag. Ach, toch iets van 98% meer dan op de spaarrekening
Ja ik stake ook de gehele zak, verkopen gaat wellicht nooit hoeven als leuke dividend aanvulling ooit.. Ik lees nu veel positieve verhalen over adoption dus wellicht zit er een mooie stijging in het verschiet..

Brrr 2017 dat was dat jaar dat ik mn slechste investering ooit deed door 80% in BQX Ethos te investeren en niet de ATH mee te pakken maar te holden. Blij dat ik toen niet meer spaargeld had haha!

[ Voor 5% gewijzigd door r0bb op 22-08-2020 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 20:28

Chaes

#HODL

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:00:
[...]

[...]

Raiblocks _O- _O-
Wat een tijd was dat. Kreeg destijds (2017) van een maat van me 30 Raiblocks om te kijken of crypto iets voor mij was. Was misschien net $100 waard (hij was al crypto-miljonair, dus voor hem een schijntje). En toen ging het hard. Steeg om en nabij de $35, waardoor dat 'cadeautje' ineens meer dan $1000 waard was geworden.

En nooit uitgecasht of verkocht.... één van de domste dingen die ik ooit gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wie zit er nog meer in DOT naast @Pelox en @Mooooody? Gaat nu echt lekker, als dit zo doorgaat (wat ik niet verwacht), wordt vandaag die 5 USD nog wel aangetikt. Al zal de 4.4 nog wel een mooie horde worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 22-08-2020 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 12:54
Taro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:15:
Wie zit er nog meer in DOT naast @Pelox en @Mooooody? Gaat nu echt lekker, als dit zo doorgaat (wat ik niet verwacht), wordt vandaag die 5 USD nog wel aangetikt.
Ingestapt :X

Dus let op de implosie haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bikkel10 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:17:
[...]

Ingestapt :X

Dus let op de implosie haha
Bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:14
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 18:39:
[...]

Minstens :9 , ik verkoop ze voorlopig niet (met name mijn DEX assets zie ik al LT gouden ei 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:15:
Wie zit er nog meer in DOT naast @Pelox en @Mooooody? Gaat nu echt lekker, als dit zo doorgaat (wat ik niet verwacht), wordt vandaag die 5 USD nog wel aangetikt. Al zal de 4.4 nog wel een mooie horde worden.
Zal het iets te maken hebben met ETH scaling solutions? 8)
Stijging was goed te voorspellen; Binance is een paar dagen geleden toegevoegd. Veel liquiditeit, dus elk goed nieuws wordt flink opgekocht. En nu ook Chico in de Polka-boat zit, zal het nog harder kunnen gaan.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Link gaat weer lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:49
Link heeft ook weer een goede dag gehad. Was natuurlijk te verwachten nadat ik alles gisteren verkocht heb na de rode candles en ik toch winst wou behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
Polkadot gaat ook als een raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Azer schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 08:59:
[...]

Een tradingbot die ik zelf heb ontwikkeld waar ik zelf enorm veel tijd en werk in heb gestoken. Hij trade 24 uur per dag op een grote exchange. Inmiddels draait hij al langer als een jaar, waarbij gezegd moet worden dat hij in het begin niet altijd even succesvol was.

In december heb ik een grote wijziging gedaan in het trading algoritme en doet hij het een stuk beter. Waar hij nog wel moeite mee heeft zijn grote BTC stijgingen zonder dat de alts ook omhoog gaan in BTC waarde. Dit zie je bijvoorbeeld terug in de maanden april en mei, waar hij met veel moeite break-even heeft gedraait. Percentage profit is in Bitcoin, aangezien hij constant BTC voor altcoins trade. Er zijn vast traders die handmatig veel beter kunnen traden, maar zelf ben ik daar behoorlijk slecht in en hou het dus liever bij geautomatiseerd traden.

Hieronder de resultaten van 2020 tot nu toe. Percentages zijn van maand op maand en tikken dus behoorlijk aan door het rente op rente principe.

[Afbeelding]
Wow, dat is wel bijzonder dat je die percentages met een trading bot haalt, chapeau. Hoe heb je dat algoritme dan bepaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Polkadot nu kopen is wel heel riskant, had je eerder moeten doen imo.

Qua marketcap staat het nu al stevig in de top 10 op CMC.

Je bent nog op tijd met Matic. Verwacht ik ook een mooie hype run op, zelfde usecase als OMG.

[ Voor 40% gewijzigd door Mooody op 22-08-2020 20:41 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:37:

#7 komt die terecht volgens mij? Boven LTC en ADA...

Ik hou ze nog mooi even aan en heb op 3.8 weer bijgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Liberteh schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:01:
[...]

Waarom zou het geen bullflag zijn?
ff heel snel gechart voor je, was er wel eentje maar die is gebroken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mxyj3jO5z1AbCGXaEoOGzuJnUkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WqDJBaZTdxt2gG3XjLubzKtC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Woohooo schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:35:
[...]

Wow, dat is wel bijzonder dat je die percentages met een trading bot haalt, chapeau. Hoe heb je dat algoritme dan bepaald?
Ik ben softwareontwikkelaar van beroep, maar wist in het begin niet veel van traden. Het eerste wat ik heb gebouwd is een backtest-engine, waarmee ik het algoritme kan benchmarken tegen historische data. Daarna ben ik simpelweg wat dingen gaan proberen. In het begin heb ik vrij random strategieën geprobeerd. Op een gegeven moment vind je dingen die winstgevend blijken te zijn en daar bouw je dan op verder.

Bij de eerste versies van de bot moest ik nog best veel dingen handmatig doen, bijvoorbeeld:
- BNB kopen
- Tradingpairs toevoegen
- Risicoprofielen van tradingpairs instellen/bijstellen
- Handmatig losses pakken als hij verkeerde trades had gedaan
- Pump en dumps van tradingpairs proberen te ontwijken
- ... nog veel meer

Inmiddels ben ik zo ver met de ontwikkeling dat ik eigenlijk niets meer handmatig hoef te doen. Ik vind het nog wel heel leuk om hem in de gaten te houden en te zien wat hij allemaal aan het doen is. Ik heb er zelfs een heel dashboard en monitoring systeem voor gebouwd. Het is nogal verslavend allemaal, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug

Je bent nog op tijd met Matic. Verwacht ik ook een mooie hype run op, zelfde usecase als OMG.
Wat is er zo goed aan Matic? Ik zie dat dit een eth scaling solution is maar daar zijn er al toch zoveel van. Zijn dit soort projecten niet overbodig zodra eth 2 er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
Azer schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:49:
[...]

Ik ben softwareontwikkelaar van beroep, maar wist in het begin niet veel van traden. Het eerste wat ik heb gebouwd is een backtest-engine, waarmee ik het algoritme kan benchmarken tegen historische data. Daarna ben ik simpelweg wat dingen gaan proberen. In het begin heb ik vrij random strategieën geprobeerd. Op een gegeven moment vind je dingen die winstgevend blijken te zijn en daar bouw je dan op verder.

Bij de eerste versies van de bot moest ik nog best veel dingen handmatig doen, bijvoorbeeld:
- BNB kopen
- Tradingpairs toevoegen
- ... nog veel meer

Inmiddels ben ik zo ver met de ontwikkeling dat ik eigenlijk niets meer handmatig hoef te doen. Ik vind het nog wel heel leuk om hem in de gaten te houden en te zien wat hij allemaal aan het doen is. Ik heb er zelfs een heel dashboard en monitoring systeem voor gebouwd. Het is nogal verslavend allemaal, haha
Nice hoor! In welke taal heb je je bot geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:34
@Taro DOT heeft voor mij ook erg lekker uitgepakt, heb er alleen niet zo veel meer :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:40

Heb de gok gewaagd en weer gekocht. Heb m'n YFI ervoor weggedaan.
Daarnaast wat SXP gekocht.

M'n UTK's gaan niet zo lekker meer. Heb jij ze nog of eruit geschopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:57:
[...]

Heb de gok gewaagd en weer gekocht. Heb m'n YFI ervoor weggedaan.
Daarnaast wat SXP gekocht.

M'n UTK's gaan niet zo lekker meer. Heb jij ze nog of eruit geschopt ?
UTK ga ik uitzitten. Daar geloof ik echt in, gezien de samenwerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 20:28

Chaes

#HODL

Azer schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:49:
[...]

- BNB kopen
- Tradingpairs toevoegen
- Risicoprofielen van tradingpairs instellen/bijstellen
- ... nog veel meer

Is die te koop? 7(8)7 _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Heisenbug schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:50:
[...]

Wat is er zo goed aan Matic? Ik zie dat dit een eth scaling solution is maar daar zijn er al toch zoveel van. Zijn dit soort projecten niet overbodig zodra eth 2 er is?
Matic timmert vooral hard aan de weg in Azië, waaronder India op dit moment.
Ze hebben backing van Binance.

Wellicht gok ik verkeerd en moet ik ook wat OMG inslaan, maar dat is eigenlijk geen full scaling solution voor zover ik dat begrepen heb. Kan single data inputs scalen (dus meer requests verwerken voor ETH), maar volledige Dapps kunnen er niet op draaien. Half werk dus, maar zou kunnen dat ze dat wel in de planning hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:40
Mooooody schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:02:
[...]

UTK ga ik uitzitten. Daar geloof ik echt in, gezien de samenwerkingen.
Sta je nog in de winst ? In het begin ging het echt heel goed en toen heb ik er best veel ingepompt. Uiteraard kakte het toen een beetje in :)

Heb jij een idee wanneer we weer wat vuurwerk kunnen verwachten van UTK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:06:
[...]

Sta je nog in de winst ? In het begin ging het echt heel goed en toen heb ik er best veel ingepompt. Uiteraard kakte het toen een beetje in :)

Heb jij een idee wanneer we weer wat vuurwerk kunnen verwachten van UTK ?
Jup, nog winst hier, maar ik ga voor de lange(re) termijn. Dat-ie volgend maand lager staat dan nu, zou zomaar kunnen. Ligt ook aan BTC.

Heb 4 main holds; BTC, ETH, LINK en REN. Daarnaast "sub holds"; EWT, XTZ, BAND, KNC, LEND, KAVA en (sinds kort) DOT en UTK. De rest van de PF zijn coins waarbij ik de stekker er uit zal trekken als t me niet aanstaat (of als-ie opeens mooie gains laat zien).

Goed verslag van UTK is hier te downloaden: https://drive.google.com/...9y5PQ3Bs/view?usp=sharing

Je kan het eigenlijk niet als crypto zien, het is gewoon een gereguleerd product waarin wij allemaal kunnen investeren. Heeft ook vrijwel overal te wereld toestemming om het product te mogen uitrollen.

Daarbij:
Utrust is onboarding merchants and will launch token incentives program this year like staking and cashback which could increase token demand.

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 22-08-2020 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Mooooody schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:13:
[...]

Jup, nog winst hier, maar ik ga voor de lange(re) termijn. Dat-ie volgend maand lager staat dan nu, zou zomaar kunnen. Ligt ook aan BTC.

Heb 4 main holds; BTC, ETH, LINK en REN. Daarnaast "sub holds"; EWT, XTZ, BAND, KNC, LEND, KAVA en (sinds kort) DOT en UTK. De rest van de PF zijn coins waarbij ik de stekker er uit zal trekken als t me niet aanstaat (of als-ie opeens mooie gains laat zien).
DIA hopelijk niet vergeten :) Die mag overigens wel wat laten zien... die weg naar 4 was kort en niet krachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sahara schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:17:
[...]

DIA hopelijk niet vergeten :) Die mag overigens wel wat laten zien... die weg naar 4 was kort en niet krachtig..
DIA hoort bij de coins die het mogen waarmaken de komende tijd :)
Net als o.a. UMA, ANKR, MATIC en DMG.

Heb +/- 70% in de top-4-coins, dus ik speel het relatief veilig voor mijn gevoel 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Heisenbug schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:52:
[...]

Nice hoor! In welke taal heb je je bot geschreven?
De bot zelf is geschreven in C# .NET Core. Maar in principe kan je een dergelijke bot in elke taal schrijven die je maar wilt. Ik heb er niet echt speciale libraries of iets dergelijks voor gebruikt.
Ik zag dat ik ook al een DM had gekregen van iemand anders die hem ook wilde kopen. De bot is niet te koop. Ik geloof zelf ook niet in botmakers die hun bot te koop aanbieden. Als je bot goed werkt, waarom zou je hem dan verkopen? Je kan er immers zelf als het goed is meer geld mee verdienen dan met de verkoop. De meeste algoritmes schalen ook niet oneindig. Als 100 andere mensen naast mij precies hetzelfde algoritme gaan gebruiken, dan zal de strategie veel minder goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nu ook wat Balancer (BAL) aan de hodl pot toegevoegd. Als Bitcoin nog even een mooie weekend fakeout maakt dan zet ik die ook weer om naar wat anders. Vóór maandagochtend zet ik die dan weer om naar Bitcoin, want daar verwacht ik tussen ma-wo weer een en ander van om de alts kapot te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Ligt het nou aan mij of
Polkadot zie ik terug in bitvavo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
jzoin2 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:47:
Ligt het nou aan mij of
Hier (nog) niet.

Edit: LINK inmiddels de deur uit gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 22-08-2020 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jzoin2 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:47:
Ligt het nou aan mij of
DOT naar Bitvavo???

$30 candle incoming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik weet nu ehct niet meer welke alt ik moet nemen.
Ik kan dinsdag weer wat inzetten, maar ik zie nu zoveel leuks voorbij komen...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Alles is relatief he mensen, zoals geld en btc waarde ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ssdqGWw1O3Wohn32DJFFlzkHJu4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JVEtzVY8MObgTaOEx4PHHqQS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:54:
Ik heb nog wel het 1 en ander te koop voor je.

Van oud omaatje geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:55:
[...]

Van oud omaatje geweest.
Mooi logo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
FijneKerst schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:54:
Misschien voor Polkadot (DOT) gaan, nog geen bagholders, wél momentum, net op Kraken en Binance gelist. Maar wel even de koers aankijken, want iets lager is waarschijnlijk een beter instapmoment, maar dat kan dinsdag maar zo het geval zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:55:
[...]

Van oud omaatje geweest.
Je hebt haar crypto gejat?

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 22-08-2020 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
D-Ed schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:54:
Alles is relatief he mensen, zoals geld en btc waarde ;)

[Afbeelding]
Dus als de prijs daalt naar 10.2k kan Jeff alle btc's tegen die prijs bezitten.. Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zekers. Ik heb in de aanbieding:

- HTML
- MOON
- RDD
- ETN

300 euro per soort, maar voor 1k is alles van jou, ik verwacht dat wanneer een hamburger ongeveer 100 euro kost, je zeker winst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:57:
[...]

Misschien voor Polkadot (DOT) gaan, nog geen bagholders, wél momentum, net op Kraken en Binance gelist. Maar wel even de koers aankijken, want iets lager is waarschijnlijk een beter instapmoment, maar dat kan dinsdag maar zo het geval zijn.

[...]

Je hebt haar crypto gejat?
Dank, ik hou hem in de gaten :D

is BAND nog wat nu?... staat ook op mijn lijstje.
Leek aardig wat enkele weken geleden.. nu weer wat afgezakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:58:
[...]
Dus als de prijs daalt naar 10.2k kan Jeff alle btc's tegen die prijs bezitten.. Bizar
Als je vanaf 5000 jaar terug iedere dag 50k euro kreeg en geen cent uit zou geven, dan had je vandaag de dag nog niet de helft van het geld dat Bezos heeft. Die kerel verdient bijna 2500 dollar per seconde. Het heeft weinig met BTC te maken, maar alles met hoe extreem en eigenlijk niet te bevatten veel geld Bezos heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Eth nog verstandig om er nu in te blijven? Heb nog steeds goede hoop, wel geduld hebben bij deze rare coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
jzoin2 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:13:
Eth nog verstandig om er nu in te blijven? Heb nog steeds goede hoop, wel geduld hebben bij deze rare coin
Verstandig om te hebben voor de lange termijn. Het is niet echt een coin om snel veel winst mee te pakken. Wel een coin die aardig bestand is tegen drops en lange termijn potentie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Hij is 4x gegaan in een paar maanden, weet niet??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Rare coin? Als er 1 alt is waar je 'veilig' je geld in kan stoppen is het ETH imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

In de neverending zoektocht naar een coin met grote potentie die nog niet nuts is gegaan de afgelopen weken, kwam ik uit op https://constellationnetwork.io/

Data provider voor bedrijfsleven. Niet spannend, wel noodzakelijk en dus interessant als investering. Werkt momenteel samen met US Airforces. Inmiddels ook Chainlink integratie. Heeft al een kleine run gehad, maar niet heel spannend.

Eigenlijk geen zin om meer te verdelen, maar dit lijkt me wel weer zo'n pareltje die wat kan opleveren.
Alleen te verkrijgen op KuCoin. Dat is positief (meer exchanges zal de prijs opdrijven), maar heb geen KuCoin account. Morgen maar ff kijken wat ik er van ga maken.

Hier is wat uitvoerige info te vinden: https://drive.google.com/...H8a5_udbrsOendSkynMe/view

Mensen met een mening over dit project?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:03:
[...]

Als je vanaf 5000 jaar terug iedere dag 50k euro kreeg en geen cent uit zou geven, dan had je vandaag de dag nog niet de helft van het geld dat Bezos heeft. Die kerel verdient bijna 2500 dollar per seconde. Het heeft weinig met BTC te maken, maar alles met hoe extreem en eigenlijk niet te bevatten veel geld Bezos heeft.
Maar heeft ie ook 2 blikjes reddbul, 3 zakken beef jerky sweet en hot, een reep melkchocolade, 3 broodjes met oude kaas salade en een zak salmiak pastilles? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@jzoin2 ETH is de ingang tot de DeFi coins, om die reden is ETH belangrijk, ook voor de evt. volgende hype. ETH wordt daadwerkelijk gebruikt. Nog even los van ETH 2.0.

Wat een evt. daling van ETH betreft: Dit zal voornamelijk van Bitcoin afhankelijk zijn, maar ook op Twitter zie ik steeds meer mensen langskomen die ETH boven Bitcoin verkiezen. Net als BTC zou ik altijd wat ETH aanhouden, tenzij de koers daalt, maar dat valt niet te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Mooooody schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:16:
In de neverending zoektocht naar een coin met grote potentie die nog niet nuts is gegaan de afgelopen weken, kwam ik uit op https://constellationnetwork.io/

Data provider voor bedrijfsleven. Niet spannend, wel noodzakelijk en dus interessant als investering. Werkt momenteel samen met US Airforces. Inmiddels ook Chainlink integratie. Heeft al een kleine run gehad, maar niet heel spannend.

Eigenlijk geen zin om meer te verdelen, maar dit lijkt me wel weer zo'n pareltje die wat kan opleveren.
Alleen te verkrijgen op KuCoin. Dat is positief (meer exchanges zal de prijs opdrijven), maar heb geen KuCoin account. Morgen maar ff kijken wat ik er van ga maken.

Hier is wat uitvoerige info te vinden: https://drive.google.com/...H8a5_udbrsOendSkynMe/view

Even afgaande op de total supply zie ik m nog wel keer 10 gaan maar meer dan dat niet. Niet dat dat niet genoeg is, maar voor dit soort long shots zie ik graag wat meer 'potentieel' :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:21:
[...]

Even afgaande op de total supply zie ik m nog wel keer 10 gaan maar meer dan dat niet. Niet dat dat niet genoeg is, maar voor dit soort long shots zie ik graag wat meer 'potentieel' :*)
Die conclusie trek je snel :D
Je hebt gelezen hoe ze de supply gaan managen? Denk het niet. Dat is juist iets wat ik erg interessant vind.

Het zal ook geen moon-coin worden, maar meer een steady gainer. Gezien de geringe marketcap valt er nog voldoende winst te behalen imo. Lijkt me een solid project die nog niet in top-100 staat, maar wel kan komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 22-08-2020 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:16:

Ik zie dat ie op KuCoin wordt verhandeld met extra toegevoegde sats. (2 extra sats achter de komma, dus 12 sats ipv de normale 8 )

Heel vervelend en komt de prijsstuwing niet ten goede.

Een extra listing op een exchange met flink wat volume en die niet dat soort bullshit hanteerd en het zou wel eens hard kunnen gaan.

Binance flikt dit ook met sommige coins maar dan andersom, dan halen ze een sat of zelfs 2 sats weg zodat de prijs alleen met 10 of 100 sats opgeboden kan worden op BTC pairs.

Zal wel een soort optie zijn waarvoor je kunt kiezen en betalen bij listing.

Maargoed terugkomend op je vraag; geen idee wat het project verder inhoudt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:28:
[...]

Ik zie dat ie op KuCoin wordt verhandeld met extra toegevoegde sats. (2 extra sats achter de komma, dus 12 sats ipv de normale 8 )

Heel vervelend en komt de prijsstuwing niet ten goede.

Een extra listing op een exchange met flink wat volume en die niet dat soort bullshit hanteerd en het zou wel eens hard kunnen gaan.

Binance flikt dit ook met sommige coins maar dan andersom, dan halen ze een sat of zelfs 2 sats weg zodat de prijs alleen met 10 of 100 sats opgeboden kan worden op BTC pairs.

Zal wel een soort optie zijn waarvoor je kunt kiezen en betalen bij listing.

Binance past de decimalen ook soms aan. Laatst nog met LINK/DOWN toen de prijs van dollars naar tig centen ging hebben ze er wat aan toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:28:
Erg interessant project.

Diverse usecases op gebied van dataverwerking, o.a. op gebied op IoT. Meerdere samenwerkingen op gebied van vervoer.
Constellation was able to not only partner with the United States Air
Force, but actually to secure them as a paying client
• The USAF generates a ton of Big Data from multiple sources like
drones, satellites and planes, which comes with a high level of
sensitivity. The problem currently faced is that all these data stacks
are disbursed and disconnected, so they are existing in silos.
Furthermore, it’s apparently complicated data to deal with a the
Multi-Domain Command and Control System (MDC2) of the USAF
requires significant manpower to handle data collection and
forensics.
• The purpose of this agreement is to secure and consolidate data for
the USAF with its multiple data sources and eventually create
ultimate interoperability for the currently existing silos, but with a
highly scalable and secure solution, in order to handle the amount
and sensitivity of Big Data.
• Furthermore, the plan is also to create audit trails and a live overview
of the status of all data sources
• Also according to the CEO Ben Jorgensen, there are various systems
at the USAF which are still not fully automated and require manual
action. Constellation aims to seamlessly automate that as well.
Omdat je het moet zoeken in adoptie via bedrijven en grote markten, lijkt me dit het uitpluizen waard.
KuCoin houdt me alleen tegen.

[ Voor 91% gewijzigd door Mooody op 22-08-2020 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mooooody schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:35:
[...]

Erg interessant project.

Diverse usecases op gebied van dataverwerking, o.a. op gebied op IoT. Meerdere samenwerkingen op gebied van vervoer.

[...]

Omdat je het moet zoeken in adoptie via bedrijven en grote markten, lijkt me dit het uitpluizen waard.
KuCoin houdt me alleen tegen.
Klinkt een beetje als IOTA’s Tangle als ik dat stukje zo lees (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb daar al jaren een account (en zelfs nog wat gerijpte funds zie ik...), als ik iets voor iemand moet inslaan hoor ik het wel :)

Edit: Qua interface lijken ze overigens Binance na te bouwen, lekker origineel. Of is het andersom?

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 22-08-2020 22:40 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!