ZZZ heb ik nog en weet ik nog niet wat ik mee ga doen. Gisteren iets boven de 300 Dollar aangeschaft, staat nu op 705, maar met een market cap van 20.000 kan dit alle kanten op. Voordeel voor mij is dat ik die in Metamask heb staan, daar blijf ik makkelijker vanaf dan bijv. de Binance of Bitvavo app
Daarnaast kan je geen automatische orders instellen, dus denk dat ik die tot minimaal 1k vast ga houden, maar inderdaad, wanneer stap je uit... Ik vind instappen ook vaak makkelijker te bepalen dan uitstappen, helemaal bij nieuwe coins die nog met een "price discovery" bezig zijn. Hoop is uiteraard op YFI achtige bedragen, maar dat zal niet realistisch zijn. Maar misschien moet ik daar maar gewoon voor gaan en dan zie ik wel waar de grens ligt.
Hoe sta jij er in?
YFI inmiddels wel de deur uitgedaan met iets verlies. De huidige koers staat lager dan het uitstapmoment, dus ga ook vanavond weer een instapmoment bepalen.
Mooooody schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:01:
[...]
Gewoon een beetje uitzoomen en er niet elke dag aan denken. Voordat dat laatste is lastig

Mijn hoddl-coins kijk ik meestal op de 1 day chart.
Chart van Link ziet er vrij gezond uit. Pull back naar $12 of zelfs $10 is helemaal niet gek. We zaten amper 2 maand geleden op $4 he

Eens, maar, jij gaat uit van een pullback, ik ga uit van het einde van altseason en nieuwe lows. Zo zit ik in elkaar en ik heb altijd de 20k -> 6k -> 3k move voor ogen en daardoor blijf ik voorzichtig, misschien té voorzichtig, maar dat liever dan té optimistisch.
Misschien verschillen de bedragen waar wij mee spelen ook erg van elkaar of misschien moet ik er weer iets uithalen en kleiner in gaan zetten waardoor ik daar relaxter mee kan omgaan. Stel dat ik LINK tot 20 Dollar had gehouden en tot 10 Dollar had laten zakken, dat verschil is een bedrag dat bij een gemiddeld inkomen meerdere maandsalarissen betreft. Met bijv. 10 LINK (voorbeeld, ik verwacht dat jij met meer speelt...) in de pf zou ik die pullback ook rustig afwachten, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk.
Edit: Inmiddels de eerste LINK buy orders geraakt. Heb ze vanaf de huidige koers tot vlak onder de 12 Dollar ingesteld, er van uitgaande dat er een kleine wick onder de MA25 zal volgen.
[
Voor 37% gewijzigd door
Taro op 21-08-2020 20:28
]