[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 102 Laatste
Acties:
  • 302.190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:37:
[...]

Maar, verkoop je ZRX nu dan ook gelijk?
M'n gevoel zegt dat ik dat wel zou moeten doen, maar dat zei m'n gevoel ook na al die vorige groene candles.

Bovendien, ik zit er al minimaal een jaar in. Gemiddelde aanschafprijs 29 cent. I can wait a little longer. Bovendien heb ik ze via Compound uitstaan tegen 1,9% rente. Kan ze wel direct terughalen als ik wil maar is toch weer een extra drempel _O-

[ Voor 31% gewijzigd door outlandos op 21-08-2020 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

outlandos schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:40:
[...]

M'n gevoel zegt dat ik dat wel zou moeten doen, maar dat zei m'n gevoel ook na al die vorige groene candles.
gevoel gevoel .... heb jij geen excelletje die het voor jou uitrekent ? :P
Met gevoel beland je alleen maar in de goot he!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 08:20

Liberteh

All your base belong to me

Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:39:
Volgens mijn lijntjes moet het NU toch wel weer een beetje omhoog gaan (BTC, ADA, ETC, XTZ etc.) om niet in een verdere neerwaartse spiraal te belanden.
Lijntjes zijn voor bevestiging. Het houdt of het breekt... wees voorbereid op beide ;) Het is ook vrijdag, ik denk niet dat je 13k op korte termijn moet verwachten. Echter: als we gaan, zal die wellicht zo achter ons liggen.

Beweeg met de markt, zodra je gaat voorspellen wordt je overijverig en maak je de verkeerde keuzes ;) Niemand kan voorspellen wat bitcoin gaat doen en niemand kan hier invloed op uitoefenen, hoe hard je ook hoopt (dat ie je lijntje respecteert :))

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:42:
[...]

gevoel gevoel .... heb jij geen excelletje die het voor jou uitrekent ? :P
Met gevoel beland je alleen maar in de goot he!
De goot it is then! Nee ik geloof in het project en ik heb de tijd (en t geld niet nodig), dusss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:42:
[...]

Lijntjes zijn voor bevestiging. Het houdt of het breekt... wees voorbereid op beide ;) Het is ook vrijdag, ik denk niet dat je 13k op korte termijn moet verwachten. Echter: als we gaan, zal die wellicht zo achter ons liggen.

Beweeg met de markt, zodra je gaat voorspellen wordt je overijverig en maak je de verkeerde keuzes ;) Niemand kan voorspellen wat bitcoin gaat doen en niemand kan hier invloed op uitoefenen, hoe hard je ook hoopt (dat ie je lijntje respecteert :))
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGY9XVlCIz-yEk-6CNnCBsz8NV4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AbXvXdN5El6aZmFKHZskgrgo.jpg?f=user_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 15:39

raq

JoeriF84 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:38:
Als Swipe de 25000sats kan houden ziet het er toch nog best goed uit
Dan zou SXP mooi van de 99ma 4u bouncen, mijn zak staat nu wel in de min maar heb op 25100 sat nog een buy-order staan. Daalt het nog verder, dan haal ik wel zo'n betaalkaart.

@Mooooody is van mening dat de SXP koers gemanipuleerd wordt naar beneden door Binance, omdat anders de 3000sxp te duur worden voor een steel-betaalcard. Stel nou dat Binance dat niet doet en over een maand gewoon de 3000 benodigde SXP halveert voor de Steel card, dan is het probleem van een dure kaart toch ook opgelost. Tevens kan binance dan z'n eigen SXP gewoon verkopen voor een hogere koers.
Zie ik dan wat over het hoofd en ben ik aan het wensdenken hier?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
raq schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:47:
[...]

Dan zou SXP mooi van de 99ma 4u bouncen, mijn zak staat nu wel in de min maar heb op 25100 sat nog een buy-order staan. Daalt het nog verder, dan haal ik wel zo'n betaalkaart.

@Mooooody is van mening dat de SXP koers gemanipuleerd wordt naar beneden door Binance, omdat anders de 3000sxp te duur worden voor een steel-betaalcard. Stel nou dat Binance dat niet doet en over een maand gewoon de 3000 benodigde SXP halveert voor de Steel card, dan is het probleem van een dure kaart toch ook opgelost. Tevens kan binance dan z'n eigen SXP gewoon verkopen voor een hogere koers.
Zou Binance zich werkelijk bezig houden met koers manipulatie? Binance bruto winst is jaarlijks meer dan een miljard dollar, waarom zouden ze dan het risico lopen door zich met schimmige zaakjes als koers manipulatie bezig te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:42:
[...]

Ennnnnn het gaat weer omhoog :P

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:56:
[...]

Ennnnnn het gaat weer omhoog :P

8)
Post je chart eens dan :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:25
D-Ed schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:03:
[...]

Verschillende volgens mij :9

Project gaat als een malle, twee dagen geleden IOTA 1.5 release, natuurlijk met goed nieuws knalt het ding wat naar beneden (mooi moment om wat bij te kopen). Gisteren een aantal presentaties (waaronder Bosch) en het netwerk haalt nu fantastische snelheden :)

Voor snelle samenvatting: https://cryptopotato.com/...lis-goes-live-on-mainnet/
De coordinator moet eruit. Dat zal vuurwerk geven

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:56
Ben een tijdje aan weggeweest van het forum,
Heb proberen te lezen maar zijn we hier beginnen met staken van Ada,vet of andere coins?

Ben nu toevallig voor het eerst staken met jawel trx op kucoin.(doe ver voorlopig toch niets mee) en kan net zo goed staken.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
spok9 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:35:
[...]

Vergeet niet dat Revolut exposure aanbiedt, geen echte crypto. Je kan de ‘coins’ die je daar koopt er dus niet weg halen. Storten kan ook niet.
Oh geen idee, vind het sowieso meer een dure gimmick. Koersen zijn slecht en je betaald ook nog eens 1% commissie oid.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:02:
[...]

De coordinator moet eruit. Dat zal vuurwerk geven
In maart (heel kort) op $0,07 gestaan.. Het vuurwerk is al omhoog geschoten, de knallen daarvan zijn nét te horen, de visuals komen nog idd _/-\o_

Bosch gisteren:

Edit: @Gelukszoekr En als je de Tangle 'aan het werk wil zien: http://dp-ip-hosting.de/visualizer (40 tps met 99% confirmation rate)

[ Voor 11% gewijzigd door D-Ed op 21-08-2020 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Paar dagen geleden hier een correlatie matrix gepost.

Gister OMG pump --> check correlatiematrix, marketbuy QTUM (+35%) en BAT (+20%, nog steeds open). Maar TA is verder onzin in een bullmarkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Hahaha, nee joh, ik trek gewoon maar wat lijntjes die volgens mij nergens op slaan :P
Zat met die fiberding lijntjes te kutten en het kwam opeens goed uit.

ADA vanaf gisterochtend 08:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9dpeaQcOCk2VMvp8_fIQFHaRvY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i0WGRCpEqOgdrPYlIyMebdDm.png?f=user_large

BTC vanaf gisterochtend 08:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aNs6ODfQJ6zstW9zIY3o7W54h3Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gR200pGSXXH6BSlsaEktMsEf.png?f=user_large

XTZ vanaf gisterenochtend 08:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYWomr7Jv3Kh65Xl8iKR-oKoNSs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B89Vgz9OKS4POutsGjKBzowk.png?f=fotoalbum_large

Kijk mijn lijntrekkunsten dan
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 15:39

raq

Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:22:
[...]

Hahaha, nee joh, ik trek gewoon maar wat lijntjes die volgens mij nergens op slaan :P

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

8)7
Als je het uitprint kun je er een vliegtuigje van vouwen.

Wat zijn dit voor een lijnen?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

raq schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:25:
[...]

Lijnen naar de moon...en weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

raq schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:25:
[...]

Zo te zien witte lijnen die je naar hogere sferen brengen.

Been there, done that. Ik hou het wel bij groene candles en een paar druppels hopium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Zie dat ANKR ook weer een stijfje doet, die zag ik even niet aankomen. :D
Zat net nog even te twijfelen om weer in te stappen maar dacht nah... :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-05 10:24
Crypts schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:37:
Zie dat ANKR ook weer een stijfje doet, die zag ik even niet aankomen. :D
Zat net nog even te twijfelen om weer in te stappen maar dacht nah... :+
Twee dagen geleden had je toch ook wat meegepakt bij het dipje? Of heb ik de verkeerde persoon in mijn hoofd? Geen openstaande posities er meer in?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Zojuist even DMG vast verzonden naar Kucoin.

Toevallig moest ik even een 10tje Ethereum hebben, dus ff vlug naar Litebit gegaan omdat je daar zo makkelijk een adres kunt in vullen waarna het daar naartoe verstuurd wordt.

Ik zag toen een enorme lijst shitcoin aankopen voorbij komen in mijn bestelling geschiedenis. Mijn god... Wat een enorme bult shitcoins.

Dit zette me aan het denken om voor de grap eens uit te rekenen hoeveel geld ik er eigenlijk in heb gestoken.

Dus alles eens uitgerekend, met aankopen van Coinbase en Bitvavo erbij. Terwijl ik alles noteerde brak het zweet me al uit...

Wat blijkt? Ik sta 46 euro onder water :+

Dit is natuurlijk niet positief maar het valt me echt niets tegen, want mijn god wat heb ik een hoop zien verdampen... Coins vergokt op Yobit, -90% meegepakt in shitcoins... Enorme buy highs van o.a. GVT...

Als ik één 10% trade weet te pakken sta ik direct flink positief gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:12:
[...]

Meeste mensen beginnen als beginner. Duurt inderdaad even voordat de leercurve leidt tot verbetering van resultaat. Hoe staat t met jouw leercurve trouwens? ;)
Jazeker een beginner, en in mijn oer-dna ook niet echt begaan met beleggen. Wil je nog even lachen, ik zal je mijn avond schetsen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
stormfly schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:58:
[...]

Jazeker een beginner, en in mijn oer-dna ook niet echt begaan met beleggen. Wil je nog even lachen, ik zal je mijn avond schetsen.

***members only***
Typischer kan het niet, handelen met emotie ipv proberen op voorhand een plan te maken waar je entry en exit zitten, en je daar aan te houden met eventueel een stoploss. Niet zomaar geld tegen aan gooien en dan met geknepen billen naar de chart zitten staren.

Noem het gerust leergeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:18
stormfly schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:58:
[...]

***members only***
Heel herkenbaar inderdaad, dat leergeld hebben veel van ons in 2017 betaald :)
Ik zou beginnen met een stoploss zetten tussen de 5% en 10%. In dit geval was je verlies beperkt geweest tot € 40, óf had je vanmorgen met een knappe eerste winst uit kunnen stappen.

Uiteraard komt er veel meer kijken bij 'veilige' trades (als je al van veilig kan spreken in een cryptomarkt), maar het gebruik van een stoploss is imho wel nummer 1.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:22:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

8)7
We beginnen allemaal ergens, hé. Je krijgt vanzelf door of je ze goed zet. Als ze steeds niet luisteren naar je dan moet je even her-evalueren. Ik zie overigens niet wat voor time-frame je gebruikt maar hou altijd rekening met het feit dat de wicks niet veel waarde hebben. Meestal gaat het om de bodies van de kaarsen en dat heb je al aardig door. Dit geldt zowel voor lage als hoge TF's.

Ik heb hem al een tijdje zo staan:
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/c5sGM8FP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

raq schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:47:
Gaat niet gebeuren. Tenminste niet zo snel na de lancering.

Als je vandaag 3000 SXP in stake nodig hebt en volgende week slechts 1500 SXP, dan gaan de mensen die ze vandaag hebben gestaked zich behoorlijk genaaid voelen :)
Daarbij zal de koers ook direct een klap krijgen, omdat mensen de helft van hun SXP kunnen verkopen.

Enige oplossing is dat Binance de prijs van de token tot acceptabel niveau brengt. Is niet nieuw, want dat geintje flikt Crypto.com, al zullen ze dat uiteraard niet toegeven. Is ook niet verboden, want ze bepalen natuurlijk zelf wat ze met hun eigen tokens doen (dumpen, terug kopen).

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Marttt schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 11:48:
[...]

Twee dagen geleden had je toch ook wat meegepakt bij het dipje? Of heb ik de verkeerde persoon in mijn hoofd? Geen openstaande posities er meer in?
Klopt, 0,0122 gekocht en dag erna voor 0.013 weer de deur uit gedaan dus nee geen posities meer. Hou hem wel in de gaten want die dipjes kunnen interessant uitpakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
In mei wat Stellar gekregen op coinbase. En nu ik het grafiekje zit te bekijken gaat die mooi steady omhoog. En willicht keer een uitschieter maakt? Meer mensen die er vertrouwen in hebben in deze munt? Wellicht dat ik daar ook even wat van bij koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Prutzertje schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:26:
In mei wat Stellar gekregen op coinbase. En nu ik het grafiekje zit te bekijken gaat die mooi steady omhoog. En willicht keer een uitschieter maakt? Meer mensen die er vertrouwen in hebben in deze munt? Wellicht dat ik daar ook even wat van bij koop.
XLM zit al een tijdje in mijn pf. niet echt veel nog want ik wilde eerst meer BTC en ETH vergaren, dus elke keer dat een coin winst maakte verkocht ik die en knalde het in BTC en ETH.

Nu ik naar mijn gevoel BTC en ETH wel voldoende heb voor een leuke winst als ze straks 50%-100% doen, heb ik weer een plan gemaakt om mijn alt zakjes wat meer te vullen.

XLM zit daarbij en die wil ik minimaal verdubbelen qua aantal.
Daarnaast ADA, XTZ en IOTA waar ik ook echt HODL/Stake munten van wil maken.
En daarnaast nog wat speelcoins zoals VET, NPXS, BAND en ZRX misschien.
Al is ZRX dan misschien al uitgebullt tegen de tijd dat ik die goed kan inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bizar dat we al op dezelfde marketcap zitten als in de 1e week van december 2017.. Zijn natuurlijk wel veel namen bij gekomen, maar toch. Iemand die een mooie fractalvergelijking kan maken om te kijken waar we in de hopiumcurve zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
croc schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:03:
[...]

Typischer kan het niet, handelen met emotie ipv proberen op voorhand een plan te maken waar je entry en exit zitten, en je daar aan te houden met eventueel een stoploss. Niet zomaar geld tegen aan gooien en dan met geknepen billen naar de chart zitten staren.

Noem het gerust leergeld :)
Stokstaart schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:09:
[...]

Heel herkenbaar inderdaad, dat leergeld hebben veel van ons in 2017 betaald :)
Ik zou beginnen met een stoploss zetten tussen de 5% en 10%. In dit geval was je verlies beperkt geweest tot € 40, óf had je vanmorgen met een knappe eerste winst uit kunnen stappen.

Uiteraard komt er veel meer kijken bij 'veilige' trades (als je al van veilig kan spreken in een cryptomarkt), maar het gebruik van een stoploss is imho wel nummer 1.
Gents dank voor jullie input, als je niet weer welke zoektermen je moet gebruiken krijg je deze termen slecht gevonden. Ik zie zojuist ook dat bitvavo ook een stoploss optie heeft, dat heb ik nog niet eerder ontdekt. Die advanced gui komt wat overweldigend over, maar als het een stoploss kan creeren dan gaat dat wel helpen.

Super cool, ik ga mij even inlezen.

https://support.bitvavo.c...order-immediate-or-cancel

EDIT; begrijp ik het goed dat bitvavo geen stop-loss orders kent?

Bedankt voor uw bericht.

Op dit moment is de stop-loss functionaliteit nog niet geïmplementeerd. Onze developers zijn momenteel druk bezig met het testen van nieuwe features voor de exchange (waaronder de stop loss functionaliteit). Momenteel is er helaas nog geen datum bekend wanneer de implementatie plaatsvindt.

De huidige ordertypen: https://support.bitvavo.c...cle/9ua586qcwh-ordertypen

[ Voor 14% gewijzigd door stormfly op 21-08-2020 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
stormfly schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:25:
[...]

[...]

Gents dank voor jullie input, als je niet weer welke zoektermen je moet gebruiken krijg je deze termen slecht gevonden. Ik zie zojuist ook dat bitvavo ook een stoploss optie heeft, dat heb ik nog niet eerder ontdekt. Die advanced gui komt wat overweldigend over, maar als het een stoploss kan creeren dan gaat dat wel helpen.

Super cool, ik ga mij even inlezen.

https://support.bitvavo.c...order-immediate-or-cancel
Op weg naar de bullrun zou ik je toch aanraden om een exchange te gaan gebruiken met genoeg liquiditeit en een goed platform in plaats van de bekende brokers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:34:
[...]

Op weg naar de bullrun zou ik je toch aanraden om een exchange te gaan gebruiken met genoeg liquiditeit en een goed platform in plaats van de bekende brokers.
Bitvavo heeft soms wel van die vage dipjes die je leuk mee kan pakken maar verder eens. Als je met meer dan een paar tientjes speelt is een beetje liquiditeit wel fijn en voorkomt frustratie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:37:
[...]

Bitvavo heeft soms wel van die vage dipjes die je leuk mee kan pakken maar verder eens. Als je met meer dan een paar tientjes speelt is een beetje liquiditeit wel fijn en voorkomt frustratie. :)
Pff ik weet nog goed dat je trade bij extreme swings gewoon onbereikbaar was, niks vinger aan de knop. Stressvolle momentjes (en kostbaar soms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Crypts schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:37:
[...]

Ja het is nu nog <1000 maar als je eenmaal verslaafd bent _/-\o_
Stokstaart schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:34:
[...]

In de TopicStart lees ik 3 partijen, zou je nog een advies kunnen uitbrengen? Op basis van de tekst zou naar Kraken neigen?

Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ennnnnn daar gaan we ..

How looow can you gooooo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:00
Oké.. heb er nog even goed over nagedacht met dat hele hypotheekaflosverhaal. Mocht ik ooit een heel mooi bedrag overhouden.. ooit.. ergens een keer.. als het heel erg mee zit.. maar dan ook echt met heel veel mazzel.. Dan los ik een stukje af op de hypotheek en laat ik een zwembad installeren in de tuin. Geen interesse in een auto oid.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:11:
[...]

Gaat niet gebeuren. Tenminste niet zo snel na de lancering.

Als je vandaag 3000 SXP in stake nodig hebt en volgende week slechts 1500 SXP, dan gaan de mensen die ze vandaag hebben gestaked zich behoorlijk genaaid voelen :)
Daarbij zal de koers ook direct een klap krijgen, omdat mensen de helft van hun SXP kunnen verkopen.

Enige oplossing is dat Binance de prijs van de token tot acceptabel niveau brengt. Is niet nieuw, want dat geintje flikt Crypto.com, al zullen ze dat uiteraard niet toegeven. Is ook niet verboden, want ze bepalen natuurlijk zelf wat ze met hun eigen tokens doen (dumpen, terug kopen).
Tegelijkertijd moet er wel een interessante groeicurve in zitten. MCO staat ook niet bepaald stil.

Vanaf wanneer zouden ze deze marktmanipulatie dan laten vieren? Als een x percentage locked is voor kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
stormfly schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:41:
[...]

In de TopicStart lees ik 3 partijen, zou je nog een advies kunnen uitbrengen? Op basis van de tekst zou naar Kraken neigen?

Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"
Ik gebruik zelf coinbase & binance. Coinbase voor de top 10 munten en binance voor de alts. Daarnaast zijn er altijd alts die niet op binance staan dus je krijgt vanzelf accounts bij partijen als hotbit, kucoin, okex, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:53:
[...]

Ik gebruik zelf coinbase & binance. Coinbase voor de top 10 munten en binance voor de alts. Daarnaast zijn er altijd alts die niet op binance staan dus je krijgt vanzelf accounts bij partijen als hotbit, kucoin, okex, etc.
Zijn de fees op coinbase niet belachelijk hoog? Je kan nog naar Coinbase Pro maar dan zit je in Tier 1 nog steeds op 0,5%. Ik zit zelf op Kraken en dat bevalt prima. Fees van 0,16-0,26% en mijn FIAT deposits zijn er tot nu toe altijd binnen 12 uur door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:42

Bever!

3

Zoals ik al eerder schreef, dollar is aan het aansterken.. bearish voor crypto/metalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Innovi0 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:58:
[...]

Zijn de fees op coinbase niet belachelijk hoog? Je kan nog naar Coinbase Pro maar dan zit je in Tier 1 nog steeds op 0,5%. Ik zit zelf op Kraken en dat bevalt prima. Fees van 0,16-0,26% en mijn FIAT deposits zijn er tot nu toe altijd binnen 12 uur door.
12 uur???

Jesus, dan ben je toch alweer veel te laat om iets te kopen?

Ik zit dan liever bij een Nederlandse partij zoals Bitvavo.
instant deposits via ideal.
Alles lekker binnen nederland.
En ook lekker lage fees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
De link marines genieten ook even van een welverdiende vakantie deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bever! schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:59:
Zoals ik al eerder schreef, dollar is aan het aansterken.. bearish voor crypto/metalen.
Dollar is aan het bijprinten.
Niks sterks aan.
En de economische crash moet nog beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:01:
[...]

Dollar is aan het bijprinten.
Niks sterks aan.
En de economische crash moet nog beginnen...
Inderdaad maar dit hele piramide spel gaat al zo lang door en omhoog. Het gaat gebeuren maar je moet nu niet verwachten dat dit morgen is ;) Je gedachten zijn verder wel correct hoor m.i.

Ik vind btc nu ook wel 100k waard. But here we are...

[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 21-08-2020 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03
Moeten we voor het einde van de week nog naar 11.4k ofzo?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Richh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:05:
Moeten we voor het einde van de week nog naar 11.4k ofzo?
9.7 was het volgens mij.
Dan weer allemaal vet inkopen (niet VET, maar vet) dan dan naar de 13k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:06:
[...]

9.7 was het volgens mij.
Dan weer allemaal vet inkopen (niet VET, maar vet) dan dan naar de 13k.
Voordat we op 9,7 zitten zijn er nog wel een paar minder sterke resistance lijntjes volgens mij :)

Eerst maar eens langzaam dat downward channel van @Liberteh volgen Liberteh in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"

Onderin de 11k kan je genoeg verticale streepjes trekken.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 21-08-2020 14:11 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:00:
[...]

12 uur???

Jesus, dan ben je toch alweer veel te laat om iets te kopen?

Ik zit dan liever bij een Nederlandse partij zoals Bitvavo.
instant deposits via ideal.
Alles lekker binnen nederland.
En ook lekker lage fees.
Gewoon SEPA transfer. Ideal deposit zou fijner zijn, maar ik heb altijd een potje geld op Kraken staan voor buy-the-dip en lopende buy-orders. Doe mij maar liever een partij die wat langer mee gaat en met wat volume en liquiditeit.
Als straks de boel instort kan je niets met Bitvavo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Richh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:09:
[...]

Voordat we op 9,7 zitten zijn er nog wel een paar minder sterke resistance lijntjes volgens mij :)

Eerst maar eens langzaam dat downward channel van @Liberteh volgen Liberteh in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"

Onderin de 11k kan je genoeg verticale streepjes trekken.
Als je uitzoomt is het *nog* gewoon een uit de kluiten gewassen bullflag-vlag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:18:
[...]

Als je uitzoomt is het *nog* gewoon een uit de kluiten gewassen bullflag-vlag :P
Ja ok, maar dan kan je blijven gaan. Als je weer verder uitzoomed dan is het weer een bearflag-vlag ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik blijf bij mij uitspraak... zoom out ;) Relatief gezien t.o.v. de vorige bullrun zijn we bij het blauwe pijltje.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/m1eZnkfp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
cryptore schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 05:59:
Zo dan , kijk mijn NEO en LRC gaan , dat is lekker wakker worden
\verwacht je dat neo nog naar bv 20 of 30 zal stijgen?
e.g. wat is de usecase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Of het verstandig was geen idee maar weer wat ANKR opgepikt in de dip. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

djzz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:27:
[...]

e.g. wat is de usecase?
Chinese Ethereum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
is het toevallig ook een erc 20 token of compleet anders.
ik ben echt noob kwa neo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:26:
Ik blijf bij mij uitspraak... zoom out ;) Relatief gezien t.o.v. de vorige bullrun zijn we bij het blauwe pijltje.

[Afbeelding]
Zou mooi zijn....
We gaan gewoon naar die 340K in 2021!!! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/DQmbwYCaK8KvbXhAGE74VyZq7HHttVq6D9VTFpZYiDf33Ww/braveheart-freedom-hodl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

djzz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:29:
[...]

is het toevallig ook een erc 20 token of compleet anders.
ik ben echt noob kwa neo :)
NEO heeft zijn eigen platform waar weer andere dingen op gebouwd worden. Het heet dan net anders maar hoe moet je lekker zelf maar opzoeken want ik kan het me zo niet herinneren. De ath van NEO is 200 dollar ongeveer. Als een alt de bearmarket overleefd heeft en dit is de bullmarket dan zal de ATH vast ook wel overtreft worden straks. Geen garantie maar als NEO niks doet qua prijs (alts zijn altijd gepegged tegen BTC en dat weer keer/maal de bitcoin prijs is de USD/EUR prijs van de alt) en als bitcoin wel 10x gaat zit je daar sowieso al op (ath).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:29:
[...]

Zou mooi zijn....
We gaan gewoon naar die 340K in 2021!!! :D
Het zou kunnen maar die chart wordt niet gedragen door de traditionele handelaren en onderzoekers van traditionele markten. S2F model wel. Ik ben geen wiskundig opgeleide jongen dus ik neem eerder de mening aan van mensen die er wel bewezen verstand van hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:33:
[...]

NEO heeft zijn eigen platform waar weer andere dingen op gebouwd worden. Het heet dan net anders maar hoe moet je lekker zelf maar opzoeken want ik kan het me zo niet herinneren. De ath van NEO is 200 dollar ongeveer. Als een alt de bearmarket overleefd heeft en dit is de bullmarket dan zal de ATH vast ook wel overtreft worden straks. Geen garantie maar als NEO niks doet qua prijs (alts zijn altijd gepegged tegen BTC en dat weer keer/maal de bitcoin prijs is de USD/EUR prijs van de alt) en als bitcoin wel 10x gaat zit je daar sowieso al op (ath).
thanks, heb even de dev en site gecheckt en het lijkt mij interesanter dan ada of link
ivm de use cases.
ik ga even kijken op plus 500 dan ! thanks
(btc direct -> exchange > exchange > btc direct is indirecter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

djzz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:35:
[...]

thanks, heb even de dev en site gecheckt en het lijkt mij interesanter dan ada of link
ivm de use cases.
Ik weet niet of ze dat gaan veranderen (er komt een nieuwe versie aan dacht ik) maar momenteel kan je qua versturen en ontvangen op de blockchain niet kleiner dan 1 NEO. Dat was wel een dingetje met 200 dollar de stuk.

Al is het complete troep... NEO moet zijn runnetje sowieso nog maken van de alts en deze lijkt eindelijk in beweging gekomen te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Liberteh op 21-08-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
djzz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:35:
[...]

ivm de use cases.
Op bijv. Bitvavo kan je ze direct aanschaffen zonder allemaal tussenstappen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:36:
[...]

Op bijv. Bitvavo kan je ze direct aanschaffen zonder allemaal tussenstappen.
Wat betaal je bij Bitvavo nu voor 10 NEO naar een wallet in euro's incl. fee's als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:37:
[...]

Wat betaal je bij Bitvavo nu voor 10 NEO naar een wallet in euro's incl. fee's als ik vragen mag?
Iets van 30-35 cent
Oh sorry dat waren alleen de fees :P

[ Voor 7% gewijzigd door FijneKerst op 21-08-2020 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:00
djzz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:27:
[...]

e.g. wat is de usecase?
Ik verwacht naar +100 dollar. Usecase: China

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:39:
[...]

Iets van 30-35 cent
Oh sorry dat waren alleen de fees :P
Ik zie dat je d'r veel lol in hebt... je Crypto avontuur. Leuk om te zien... nu al voordat we écht los gaan. ;)
Wat ik tijdens mijn avontuur op een gegeven moment heb gedaan is realistisch naar dingen proberen te kijken. Als we het over een NEO hebben en de usecase is China.. wat betekent dit dan? Wat doet chinezen met technologie? Als je die vraag gaat beantwoorden komt je o.a. WeChat tegen en haar functie binnen de Chinese maatschappij. Fascinerend en eng tegelijk. Het is best interessant om daar met je interesse voor Crypto verder in te verdiepen want dat geeft je alleen maar meer informatie om goed afgewogen keuzes te maken. Crypto is namelijk wereldwijd en de implicaties daarvan zijn moeilijk te beseffen. :)

Ook een leuk feitje (weet je als je wat bitcoin mining docu's hebt gekeken) is dat de meeste hashpower in China staat. Om nog specifieker te zijn in het gebied rondom de Three Gorges Dam, de grootste dam ter wereld. Ze staan hier omdat dit ding onwijs veel stroom opwekt, veel meer dan er opgemaakt kan worden dus kunnen ze daar bijna gratis qua stroom mijnen. Echter staat dat ding volgens mij momenteel op instorten vanwege de vele overstromingen daar.

[ Voor 20% gewijzigd door Liberteh op 21-08-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik vraag het me af of NEO ooit nog weer de ath zal opzoeken. In 2017 was het de uberhype coin. De rebrand en de belofte van de Chinese markt gaf serieuze fomo.

Nu zitten we alweer jaren te wachten op NEO 3.0, is een groot deel van de waarde naar z'n kleine broertje ONT gegaan en zijn er een aantal directe concurrent bijgekomen die nu al een grotere mc hebben dan NEO (ADA, XTZ...).

No offence, maar ik heb NEO eruit gegooid enkele maanden geleden. Maar wie weet zit ik er helemaal naast en gaat dit het helemaal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:46:
[...]

Ik zie dat je d'r veel lol in hebt... je Crypto avontuur. Leuk om te zien... nu al voordat we écht los gaan. ;)
Wat ik tijdens mijn avontuur op een gegeven moment heb gedaan is realistisch naar dingen proberen te kijken. Als we het over een NEO hebben en de usecase is China.. wat betekent dit dan? Wat doet chinezen met technologie? Als je die vraag gaat beantwoorden komt je o.a. WeChat tegen en haar functie binnen de Chinese maatschappij. Fascinerend en eng tegelijk. Het is best interessant om daar met je interesse voor Crypto verder in te verdiepen want dat geeft je alleen maar meer informatie om goed afgewogen keuzes te maken. Crypto is namelijk wereldwijd en de implicaties daarvan zijn moeilijk te beseffen. :)

Ook een leuk feitje (weet je als je wat bitcoin mining docu's hebt gekeken) is dat de meeste hashpower in China staat. Om nog specifieker te zijn in het gebied rondom de Three Gorges Dam, de grootste dam ter wereld. Ze staan hier omdat dit ding onwijs veel stroom opwekt, veel meer dan er opgemaakt kan worden dus kunnen ze daar bijna gratis qua stroom mijnen. Echter staat dat ding volgens mij momenteel op instorten vanwege de vele overstromingen daar.
Zeker veel lol.
Ik doe dit nu samen met een vriend van me (zo goed?.. nu praat ik is over je) die op Tweakers lurkt.
Ik ben al een stuk wijzer sinds oktober, toen ik via Bitpanda mijn eerste plukje BTC, XRP, TRX en ETH kocht voor een 100 euri.

Ik snap nog geen reet van hasrates, wicks, de fijne details van het minen en hoe een het financieel economische plan er uit gaat zien over 10 jaar.... maar ik lees me wel in op elke crypto waar ik in investeer.
Mede ook door de Tweakettes hier.
Veeel nuttige info.
Mijn dank daarvoor.
Keep it up :P

Volgende stap... stop-loss-limit-market blah snappen en genoeg volume aan altcoins kopen om wat leuke automatische koop/verkoop momenten aan te maken.

Komt vanzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:58:
[...]

Zeker veel lol.
Ik doe dit nu samen met een vriend van me (zo goed?.. nu praat ik is over je) die op Tweakers lurkt.
Wees welkom, schuchtere lurker.

Schuw niet om jezelf in het geraaskal te mengen.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Voor al m'n ICON buddies. Iets met een direct usecase voor 15m mensen. Je moet ergens beginnen..

https://finance.yahoo.com...nd-selects-120000674.html?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 03:22
Stokstaart schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:18:
Bizar dat we al op dezelfde marketcap zitten als in de 1e week van december 2017.. Zijn natuurlijk wel veel namen bij gekomen, maar toch. Iemand die een mooie fractalvergelijking kan maken om te kijken waar we in de hopiumcurve zitten?
O. Ik had het gevoel dat het volume (en sowieso het gepraat erover) nog veel minder was dan toen, maar als ik naar de grafieken op CoinMarketCap kijk is de hoeveelheid handel per dag veel groter dan toen. Zouden dat nou allemaal bots zijn? Of zijn er toch veel meer mensen aan het instappen dan we weten? (In 2017 was er in ieder geval in Nederland een flinke hype, maar Google Trends geeft wereldwijd nu eigenlijk geen stijging aan, en het is daar maar 10-15% van wat het eind 2017 was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 15:32:
Voor al m'n ICON buddies. Iets met een direct usecase voor 15m mensen. Je moet ergens beginnen..

https://finance.yahoo.com...nd-selects-120000674.html?
Ik was verrast toen ik Blockfolio opende vanmiddag. #moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bitmex trollbox bearish.
En een filmpje over leverage en aziatische beurscrash 2015

https://youtu.be/goEuhgTKV_8

[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 21-08-2020 16:16 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Double top voor OMG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

A87 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:11:
Bitmex trollbox bearish.
En een filmpje over leverage en aziatische beurscrash 2015

https://youtu.be/goEuhgTKV_8
KUT INDICATOR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

LINK gaat hard naar beneden, hoe laag denken jullie dat ie zal gaan.

Terug onder de 10 dollar?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Kain_niaK schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:08:

Zojuist even gebeld met mij paranormaal begaafde en helderziende financieel adviseur, en die zegt dat hij naar $7.38 gaat.

Hij zei tevens dat als LINK niet naar $7.38 gaat voor 15 semptember, en ik herhaal: 'I will eat my own dick on national television.'

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1032405 op 21-08-2020 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Kain_niaK schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:08:

12$ lijkt me volgende support

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Specy schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 15:39:
[...]

O. Ik had het gevoel dat het volume (en sowieso het gepraat erover) nog veel minder was dan toen, maar als ik naar de grafieken op CoinMarketCap kijk is de hoeveelheid handel per dag veel groter dan toen. Zouden dat nou allemaal bots zijn? Of zijn er toch veel meer mensen aan het instappen dan we weten? (In 2017 was er in ieder geval in Nederland een flinke hype, maar Google Trends geeft wereldwijd nu eigenlijk geen stijging aan, en het is daar maar 10-15% van wat het eind 2017 was).
Eerst moeten die maffe BN'rs bij RTL Boulevard verschillende mensen te kakken zetten en en zitten uitlachen die nog géén BTC hebben gekocht (ondertussen nonchalant op hun mobiel kijkende naar de stijgende percentages).

Als bonus ieder uur op de radio een update over de groei van BTC en dan nog de opening van het 20.00 uur journaal als we dan eindelijk de 20K grens hebben gebroken met daaropvolgend nieuwsuur die alle succesvolle 'investeerders' afgaat en jaloerse video's laat zien van nieuwe woningen/Lambo's en horloges betaald met BTC..

Massa media, waar ben je??

Edit: Bovenstaande is overigens niet eens onzin, is echt zo gegaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 13:13
Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:33:
[...]

Wat in mijn optiek ook een sterk punt van NEO is dat ze het C# .NET Framework gebruiken als ontwikkel omgeving. Maakt het toegankelijk voor erg veel ontwikkelaars zonder eerst 1 of andere obscure taal te moeten leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Champ89
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-11-2020
Zijn er nog CargoX (CXO) believers in da house?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:41
Nou, dan val ik ook maar eens binnen. Ik zag dat er nog wat z-limburgers aanwezig zijn dus deze meld zich dan ook maar. Ik loer ook al enige tijd mee. Maar ben tussen oktober en +/- vorige maand alles een beetje uit het oog verloren. Totdat ik zag dat mijn eth zich ineens verdriedubbelde. Dus mijn interesse is opnieuw aangewakkerd. Heb ik wat geleerd van de vorige instap? Ik ben knetter ongeduldig en begrijp vooralsnog niks van die candles. Mijn grootste fout was de vorige keer dat ik wel wist hoe ik snel geld erin kon pompem, maar er uit halen, dat was ik voor het gemak even vergeten. Momenteel zit ik in Matic en Eth. Van de week OMG gekocht en de “moon” meegepakt dus dat is wel leuk :-). Of ik veel (zinnigs) kan bijdragen is nog te bezien. Wel heb ik besloten om voor de lange termijn te gaan en niet snel cashen, dat lukt me gewoon weg niet en is ook eigenlijk niet mijn bedoeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Heeft iedereen eigenlijk z'n 'exit plan' klaar liggen? Validaties doorlopen bij de exchanges en brokers? Niet dat je geld straks vast staat en je kunt het niet terug laten storten naar je eigen rekening om je partner te verrassen met een nieuwe boot/Lambo/huis ;)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ohjee... Is Bitcoin zojuist door 99ma gezakt op de 4h?

Ik zeg ook maar wat hoor. Geen idee wat ik roep.

Hodl.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:53
D-Ed schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:51:
Heeft iedereen eigenlijk z'n 'exit plan' klaar liggen?
ben al een paar dagen exit valt niet mee aan de zijlijn maar we houden vol

hoop dat jullie zoveel geld verdienen en net als deze jongen nooit meer hoeven te werken :+

[YouTube: Leon Wels werkt liever niet en is lui??]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Huuuhhh?! Durft Carlos nog in de publiciteit te treden? Wtf dan ben je echt schaamteloos lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:58:
Ohjee... Is Bitcoin zojuist door 99ma gezakt op de 4h?

Ik zeg ook maar wat hoor. Geen idee wat ik roep.

Hodl.
Lekker in de maling genomen worden, ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:14:
[...]

Lekker in de maling genomen worden, ja ;)
Wordt wel lekker opgekocht iedere keer weer 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Innovi0 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:15:
[...]

Wordt wel lekker opgekocht iedere keer weer 8)7
We zitten nog onder de 4H 99MA en eerste keer sinds tijden dat ie een 4H kaars er onder gesloten heeft maar dat is misschien net de truuk om genoeg shorters naar binnen te trekken om lekker poef omhoog te doen. :) Zo gaat dat vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Whalefight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Liberteh schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:18:
[...]

We zitten nog onder de 4H 99MA en eerste keer sinds tijden dat ie een 4H kaars er onder gesloten heeft maar dat is misschien net de truuk om genoeg shorters naar binnen te trekken om lekker poef omhoog te doen. :) Zo gaat dat vaak.
Ah, wacht, ik zat naar de 99 EMA te kijken en daar zitten we er nog boven. Op de 99 MA lijkt het meer als een bearish retest van support, nu resistance.
Ik zou niet opkijken van een kleine correctie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

bie100 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:01:
[...]

ben al een paar dagen exit valt niet mee aan de zijlijn maar we houden vol

[/URL]]
Hij heeft wel gelijk. Rutte die spoelt de Miljarden naar het Zuiden terwijl ze een gemiddeld vermogen hebben van 90k per persoon en in NL 30k :|

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 21-08-2020 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ja klopt. Echt een winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
A87 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:40:
[...]

Hij heeft wel gelijk. Rutte die spoelt de Miljarden naar het Zuiden terwijl ze een gemiddeld vermogen hebben van 90k per persoon en in NL 30k :|
Buiten dat het offtopic is geloof ik dat niet zo, heb je daar een bron bij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Wat er nu gebeurt bij LINK is de reden dat ik niet kan holden. Ik vind het oprecht knap dat anderen dat wel kunnen. Grote kans dat LINK binnen enige tijd alsnog boven de 20 USD staat en dat de holder er dus goed aan heeft gedaan. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de winst die je had en nu deels is verdwenen, nog verder afneemt. En dat is automatisch waar ik van uitga, maar wat uiteraard niet altijd in de praktijk gebeurt.

Op korte termijn verlies accepteren met de kans op lange termijn winst is een lastige. +-13,3 Dollar is wel een mooi bedrag om weer in te stappen tov de top van 20 USD. Denk dat ik dat ergens de komende paar uur weer ga doen, hopelijk ergens vlak boven de 12.5 ivm 1D MA25. Ergens hou ik rekening met een bullish reactie waardoor de 12.5 niet eens wordt aangetikt, dus ik ga mogelijk daar tussen dca'en. Maar even aankijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHa3IqfYbg1zMDHPROJ4wIeNtxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jkjVxefV3E8NbsJQKwbj9N0h.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 21-08-2020 19:54 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 22:48
Taro schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:52:
Wat er nu gebeurt bij LINK is de reden dat ik niet kan holden. Ik vind het oprecht knap dat anderen dat wel kunnen. Grote kans dat LINK binnen enige tijd alsnog boven de 20 USD staat en dat de holder er dus goed aan heeft gedaan. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de winst die je had en nu deels is verdwenen, nog verder afneemt. En dat is automatisch waar ik van uitga, maar wat uiteraard niet altijd in de praktijk gebeurt.

Op korte termijn verlies accepteren met de kans op lange termijn winst is een lastige. +-13,3 Dollar is wel een mooi bedrag om weer in te stappen tov de top van 20 USD. Denk dat ik dat ergens de komende paar uur weer ga doen, hopelijk ergens vlak boven de 12.5 ivm 1D MA25. Ergens hou ik rekening met een bullish reactie waardoor de 12.5 niet eens wordt aangetikt, dus ik ga mogelijk daar tussen dca'en. Maar even aankijken.

[Afbeelding]
Doe je dit ook met zzz? Die zie ik maar door stomen.. maar wanneer neem je de winst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:52:
Wat er nu gebeurt bij LINK is de reden dat ik niet kan holden. Ik vind het oprecht knap dat anderen dat wel kunnen. Grote kans dat LINK binnen enige tijd alsnog boven de 20 USD staat en dat de holder er dus goed aan heeft gedaan.
Gewoon een beetje uitzoomen en er niet elke dag aan denken. Voordat dat laatste is lastig :P Mijn hoddl-coins kijk ik meestal op de 1 day chart.

Chart van Link ziet er vrij gezond uit. Pull back naar $12 of zelfs $10 is helemaal niet gek. We zaten amper 2 maand geleden op $4 he 8)7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1 ... 4 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!