[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 102 Laatste
Acties:
  • 302.161 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

XA4DB schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:53:
[...]

Reddcoin?
Groestlcoin?
En wat heb ik hier nog allemaal...
Doe die maar, leveren ze me eindelijk iets op :X
Iets dat eindigt op -coin is zo 2018. Dat gaan we niet doen :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

We kunnen met z'n allen ons Neerlands trots LTO een hart onder de riem steken en die proberen te pumpen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:34
Het moet wel een DeFi coin zijn. Aangezien alles op ETH draait misschien een fris idee om te beweren dat we de eerste DeFi coin op Cardano of Tezos gelanceerd hebben. 12% staking rewards. in Q4 een debit card met 5% cashback voor iedereen. 10% passive rewards op de top100 coins die allemaal in onze wallet passen, ook vanaf Q4. In gesprek met Apple, Samsung en Microsoft. To tha moon!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 14:54
Ja, moet nu iets met eten zijn waar ook een unicode symbool voor is. https://graphemica.com/characters/tags/food

• Mooody

Mooody

elmoody

https://ltonetwork.com/

Die hebben een goede reden om te pumpen. Tis gewoon een goed project :D

Als we een Chico er over kunnen laten praten in zijn Tuub, dan cverdubbeld de prijs binnen 24 uur. Dus hoe gaan we dat aanpakken?

[ Voor 158% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 22:00 ]

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:44:
Elk altseason t zelfde, vorige run heette er een coin 24 of 42 oid dacht ik, ook meer waarde dan btc
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwMcNierDqFUcHLKVLNQlYHRCRg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/no9BgzXE19MZfmS2sg7mf64q.png?f=user_large

42...Nog steeds duurder dan BTC :s

[ Voor 4% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 20-08-2020 21:58 ]

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
DaCoTa schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:56:
Ja, moet nu iets met eten zijn waar ook een unicode symbool voor is. https://graphemica.com/characters/tags/food
Melon is er al: https://www.coingecko.com/en/coins/melon

Slice of pizza is natuurlijk wel treffend :)

🍕

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 20-08-2020 22:04 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:29:
[...]

Ik heb een coinbase en wirex kaart, maar nooit gebruikt...
Verder vind ik Revolut wel handig ivm de verschillende valuta-opties. Je kunt er ook crypto kopen, geen idee of je die crypto met je kaart kunt uitgeven.
Er zijn in ieder geval genoeg opties, succes.
Revolut en CB kaart hier, met Revolut kun je crypto uitgeven maar de koersen zijn tamelijk beroerd. Je kunt idd ook crypto aan- en verkopen maar koersen zijn ruk. CB kaart voor uitgaven met crypto is een stuk beter maar alleen op kleine uitgaven van een paar euro want je betaald ook wat commissie en op grote uitgaven kan dat best substantieel zijn. Wirex aangevraagd maar nooit doorgezet, volgens mij omdat je ervoor moet betalen maar kan het niet meer heugen. :)

Ik gebruik zelf CB (niet de kaart) voor omzetten naar fiat en dat stuur ik naar mijn Revolut kaart. Werkt erg snel en feilloos. Ook is het erg makkelijk om een Revolut kaart te koppelen aan een normale bankrekening of credit card zodat je letterlijk in de rij van een supermarkt je saldo kunt opwaarderen zodat je niet voor lul staat bij de kassa. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Mooody

Mooody

elmoody

Jongens.

LTO -> Exposure via bekende YouTuber -> 200% gains

Plan van aanpak graag.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 19:42
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:01:
Jongens.

Plan van aanpak graag.
200% maar? Dat moet beter!

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja of 500%. Key is we bewijzen dat het kan.

Die Youtubers kopen shitcoins, lullen erover en verkopen weer een deel als ze in profit staan. Het ligt er zo dik bovenop dat het lachtwekkend is. Moet daar zelf ook soms goed doorheen prikken, ondanks dat je met zo'n gast 2 cycles hebt meegemaakt. Snel geld is belangrijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 22:08 ]

• Gelukszoekr
Jongens.

Plan van aanpak graag.
$3,398,487 Daily volume. Dan moeten er nog wel wat tweakers meedoen lijkt me

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die ZZZ's gaan als zoete broodjes, met maar 20.000 supply kan dat leuk worden...

https://etherscan.io/toke...c95485c578e124df3985e4ce0

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:08:
[...]

$3,398,487 Daily volume. Dan moeten er nog wel wat tweakers meedoen lijkt me
Ruim $2m op Binance, de rest is verwaarloosbaar.
Binance listing is wel key voor adoptie.

Qua trading volume is het #120. Qua marketcap # 350. Daar valt winst te behalen.

Ik bedenk maar wat he. Nieuw geld wordt verdiend door slimme mensen en daar lopen er hier genoeg van.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 22:12 ]

• Ali Baba 1001
Jongens.

Plan van aanpak graag.
Ga gewoon voor AiLink. Ticker: ALI
Doen we gewoon alsof dit de nieuwe Chainlink is. Kost momenteel ook bijna niks.
MoooooooooooN.
*O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mijn user naam is bij aanmelding in 2001 niet geheel onbewust met zoveel oooo's geschreven. Ik wist dat er iets met manen en veel o's ging gebeuren. De "dy" op het eind betekent "do your", wat slang is voor "do your own research".

Ik kan niet zeggen dat ik Satoshi persoonlijk ontmoet heb, maar heb hem in 2004/2005 wel wat tips gegeven over hoe de toekomst eruit moet komen te zien. Stiekem is het helemaal geen Japanner, maar dat zien jullie later wel.

Het heeft 'm daarna 9 (!) jaar gekost om dat te snappen er en er een white papier van te maken. Ben wel trots, maar eigenlijk is het ook een beetje triest hoe lang dat geduurd heeft. Het is dat ik er zelf geen tijd voor had.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 22:20 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 21:02
0X trekt zich van niets iets aan en knalt rustig verder.

• Mooody

Mooody

elmoody

outlandos schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:21:
0X trekt zich van niets iets aan en knalt rustig verder.
Ja graag gedaan.
En ik moet gewoon ook kopen als ik iets roep. Want ik zit er nu niet in :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:18:
Mijn user naam is bij aanmelding in 2001 niet geheel onbewust met zoveel oooo's geschreven. Ik wist dat er iets met manen en veel o's ging gebeuren. De "dy" op het eind betekent "do your", wat slang is voor "do your own research".

Ik kan niet zeggen dat ik Satoshi persoonlijk ontmoet heb, maar heb hem in 2004/2005 wel wat tips gegeven over hoe de toekomst eruit moet komen te zien.

Het heeft 'm daarna 9 (!) jaar gekost om dat te snappen er en er een white papier van te maken. Ben wel trots, maar eigenlijk is het ook een beetje triest hoe lang dat geduurd heeft. Het is dat ik er zelf geen tijd voor had.
Ik heb in 1999 voor een science project op 5havo een heel werkstuk over de maan gemaakt...ik zie mezelf nog trots als een pauw astronaut staan in onze aula samen met Maartje...

• Stokstaart
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:18:

Ik kan niet zeggen dat ik Satoshi persoonlijk ontmoet heb, maar heb hem in 2004/2005 wel wat tips gegeven over hoe de toekomst eruit moet komen te zien. Stiekem is het helemaal geen Japanner, maar dat zien jullie later wel.

Plus jammer dat je niet even een procentje van de total supply hebt gevraagd als adviesfee 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:23:
[...]

Ik heb in 1999 voor een science project op 5havo een heel werkstuk over de maan gemaakt...ik zie mezelf nog trots als een pauw astronaut staan in onze aula samen met Maartje...
Maartje ken ik :D Die kon je van alles wijsmaken. Heel naïef meisje, maar daarom ook wel een prettig meisje.

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:24:
[...]

Plus jammer dat je niet even een procentje van de total supply hebt gevraagd als adviesfee 😄
Waarom denk je dat ik nu in al die shitcoin kan stappen :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
De hoeveelheid fomo en gekte doet me wel een beetje denken aan 2017, maar het is natuurlijk nog lang niet op hetzelfde niveau. Desondanks wil ik iedereen van harte aanraden om ERG voorzichtig te zijn.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 20:59

spok9

Groen...

Crypts schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:00:
[...]

Revolut en CB kaart hier, met Revolut kun je crypto uitgeven maar de koersen zijn tamelijk beroerd. Je kunt idd ook crypto aan- en verkopen maar koersen zijn ruk. CB kaart voor uitgaven met crypto is een stuk beter maar alleen op kleine uitgaven van een paar euro want je betaald ook wat commissie en op grote uitgaven kan dat best substantieel zijn. Wirex aangevraagd maar nooit doorgezet, volgens mij omdat je ervoor moet betalen maar kan het niet meer heugen. :)

Ik gebruik zelf CB (niet de kaart) voor omzetten naar fiat en dat stuur ik naar mijn Revolut kaart. Werkt erg snel en feilloos. Ook is het erg makkelijk om een Revolut kaart te koppelen aan een normale bankrekening of credit card zodat je letterlijk in de rij van een supermarkt je saldo kunt opwaarderen zodat je niet voor lul staat bij de kassa. :+
Vergeet niet dat Revolut exposure aanbiedt, geen echte crypto. Je kan de ‘coins’ die je daar koopt er dus niet weg halen. Storten kan ook niet.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• outlandos
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:22:
[...]

Ja graag gedaan.
En ik moet gewoon ook kopen als ik iets roep. Want ik zit er nu niet in :/
Wil je best bedanken hoor, maar heb ze al jaren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

outlandos schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:36:
[...]

Wil je best bedanken hoor, maar heb ze al jaren ;)
Niet zo bedoeld uiteraard.
Tis lastig te onthouden wie nieuw zijn en wie al een aantal jaar meelopen.

Ben hier ook pas net, dus hopelijk vergeef je me :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:41
Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:32:
De hoeveelheid fomo en gekte doet me wel een beetje denken aan 2017, maar het is natuurlijk nog lang niet op hetzelfde niveau. Desondanks wil ik iedereen van harte aanraden om ERG voorzichtig te zijn.
Goed punt man. Dit topic is momenteel ook gekaapt door allerlei shitcoin nieuws (Elke week een nieuwe smaak) en ik baal er behoorlijk van (met name omdat ik al die gains niet pak maar dit terzijde).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Feit is dat ETH op het punt staat uit te breken. Dat betekent dat alt season er gewoon gaat komen. Mag ook wel een keer, want de vorige is een tijd geleden......

Ik gok er voor 80% op dat altseason er komt en ik handel er nu ook naar. Ben totaal niet van de shitcoins, maar zit er nu wel flink in. Ik ga het niet nog een keer missen. Het is nu ff de juiste verdeling kiezen.

Het gaat gewoon gebeuren.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 22:51 ]

• Ali Baba 1001
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:25:
[...]

Maartje ken ik :D Die kon je van alles wijsmaken. Heel naïef meisje, maar daarom ook wel een prettig meisje.
Ja die ja haha!
Nu juf Maartje.

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:51:
Feit is dat ETH op het punt staat uit te breken. Dat betekent dat alt season er gewoon gaat komen. Mag ook wel een keer, want de vorige is een tijd geleden......

Ik gok er voor 80% op dat altseason er komt en ik handel er nu ook naar. Ben totaal niet van de shitcoins, maar zit er nu wel flink in. Ik ga het niet nog een keer missen. Het is nu ff de juiste verdeling kiezen.

Het IS altseason. Dit is de tijd waarin je plannen maakt om te verkopen.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:56:
[...]

Inderdaad, als ik er een huisje van kan kopen :)

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:56:
[...]

Je denkt dus eigenlijk dat BTC niet een keer steady boven de 12k gaat consolideren?
Als dat namelijk gaat gebeuren, dan is het een enorme tricker voor de rest van de markt.

Het is een herhaling van 2017/2018, alleen deed ik er destijds niets mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Oepsje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:00:
[...]

De tijd dat je een huisje kon kopen met $5000 in alts te steken is voorbij.
Je moet nu uitgaan van 10x ipv 100x denk ik. Hoe meer mensen er meedoen, hoe kleiner de gains worden. Je moet dus meer geld inbrengen om er leuk aan te kunnen verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Oepsje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:00:
[...]

Dan hangt het er nog van af waar je dat huisje wilt kopen en afhankelijk van je inleg kan dat dan best ff duren...hier bij ons in het Zuiden koop je vanaf 1 a 1,5 ton...
Mag ik ZuidLimburg shillen hier? We hebben hier stijgingspercentages!!

• Stokstaart
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:01:
[...]

Je denkt dus eigenlijk dat BTC niet een keer steady boven de 12k gaat consolideren?
Als dat namelijk gaat gebeuren, dan is het een enorme tricker voor de rest van de markt.

Ik ben ook van mening dat btc bepaalt wat er gaat gebeuren. Mijn gevoel zegt dat we nog 1 keer de gap op 9.6k vullen en dat we dan op weg gaan naar ATH. Na besten van de ATH gaan we snel naar een parabolische run. Sneller dan in 2017 omdat er meer fiat-on-ramps zijn en mensen dus sneller hun weg weten te vinden naar btc.

Maar misschien ben ik te optimistisch en zitten we al bijna aan het einde van deze cyclus, in dat geval blijft het bij een kleine pump voor btc met een matige alt-bullmarkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Hier, voor al jullie geile DeFi kontenbonkers:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Party Animals - Aquarius (official music video)

Long Bitcoin.

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:51:

Inderdaad. Het gaat gebeuren.

Enig idee wanneer ETH zal uitbreken? :*)

• The_Goat
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:01:
[...]

Alts die 2/3/4/10/20x of meer over de kop gaan op aankondigen, samenwerkingen en tweets is altseason. Hoe dacht je dat dat er anders uit zou zien?

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:09:
[...]

Alts die 2/3/4/10/20x of meer over de kop gaan op aankondigen, samenwerkingen en tweets is altseason. Hoe dacht je dat dat er anders uit zou zien?
Zoiets als in 17/18 inderdaad, alleen een tikkie meer volwassen. Andere gimmick, dat is nu DeFi.
Feit is wel dat je nu je posities moet bepalen, want als de shit losbreekt heb je geen zin meer om elke week van coin te switchen. Heb dat voor mezelf wel in kaart nu. Kijken hoe dat uitpakt :D

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:08:
[...]

Inderdaad. Het gaat gebeuren.

Enig idee wanneer ETH zal uitbreken? :*)
Wanneer de whales het laten gaan, zal het gebeuren. Het blijft een spelletje.

• The_Goat
Altseason is niet volwassen. Altseason is coin of the day van mcafee, listing hype, bitconnect/defi, xrp/link runs, Rebrands door een logo te veranderen, roadmap hypes, etc.

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:23:
Altseason is niet volwassen. Altseason is coin of the day van mcafee, listing hype, bitconnect/defi, xrp/link runs, Rebrands door een logo te veranderen, roadmap hypes, etc.
Ja, wat is de definitie van "alt season".
Ik zie het meer als een consolidatie van alles wat niet Bitcoin heet.

Markwering is goed. Laat het maar gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 23:26 ]

• The_Goat
Daarnaast is alt season vooral dat een paar mensen rijk worden, een aantal een graantje meepikken en het gros dat rekt gaat

• outlandos
The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:27:
Daarnaast is alt season vooral dat een paar mensen rijk worden, een aantal een graantje meepikken en het gros dat rekt gaat
Dus eigenlijk zoals het altijd gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
outlandos schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:30:
[...]

Dus eigenlijk zoals het altijd gaat?
Eigenlijk wel, maar dan met iets meer euforie tijdens de run ;)

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:27:
Als je het lekker laat gaat en je exits kiest, kun je toch alleen maar winnen in een bull market :?

Een bull market is de vrees van een TA trader. Ik maak daar als trade-n00b gebruik van.

• Ali Baba 1001
Behalve the usual suspects,
Go Monero en Go Komodo!

Ali Baba zit in de shop, steekt nog een joint op en gaat daarna eens naar zijn bedje toe cruisen. Ooit doe ik dat met een Lambo!

• The_Goat
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:32:
[...]

Als je het lekker laat gaat en je exits kiest, kun je toch alleen maar winnen in een bull market :?

Een bull market is de vrees van een TA trader. Ik maak daar als trade-n00b gebruik van.
Genoeg mensen die ook in een bull markt verliezen (voor elke seller is een koper), en exits kiezen is voor de meeste gelukzoekers ook niet echt een punt waar ze in uitblinken ;)

Voor TA traders is een volatiele markt een walhalla, of dat nu bull of bear is maakt niks uit, als er maar beweging is. Je zult misschien niet kunnen pronken met een 100x, maar je maakt sneller en vooral makkelijker winst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:33:
Behalve the usual suspects,
Go Monero en Go Komodo!

Ali Baba zit in de shop, steekt nog een joint op en gaat daarna eens naar zijn bedje toe cruisen. Ooit doe ik dat met een Lambo!
Het woord Lambo moet vervangen worden door Hypo.
Met Lambo kun je geen woonboerderij betalen. Zonder lopende hypotheek is het al een stuk eenvoudiger.

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:36:
[...]

Genoeg mensen die ook in een bull markt verliezen (voor elke seller is een koper), en exits kiezen is voor de meeste gelukzoekers ook niet echt een punt waar ze in uitblinken ;)

Voor TA traders is een volatiele markt een walhalla, of dat nu bull of bear is maakt niks uit, als er maar beweging is. Je zult misschien niet kunnen pronken met een 100x, maar je maakt sneller en vooral makkelijker winst
Ja snap ik. Maar jij snapt ook dat 94,3% van de mensen geen TA toepast op hun aankopen. Daar speel ik op in :)
Het gaat in een bullmarket minder om TA, meer om hype, Youtubers, mooie websites e.d.
Als je TA zou toepassen op Aave, Chainlink of BAND, zou je 6 maand geleden al zijn afgehaakt.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-05 17:53
@Mooooody Ik heb het gevoel dat nu het gewoon instappen is en hopen op het beste, verstand op nul, rationaliteit/TA kan bij het vuilnis en gewoon ervan uit gaan dat het mogelijk een bumpy ride wordt, maar het is zoals het is. Immers elke dip van BTC wordt de laatste tijd opgekocht.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 15:34

Woohooo

Smilie, James Smilie

Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:32:
Precies mijn gedachte ook, dec 2017 all over again

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Elke keer als ik alts wil hodlen, daalt mijn BTC waarde, elke keer als ik alts trade, gaat deze omhoog.

Oplossing: meer alts gaan traden of BTC gaan hodlen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

deppenboks schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:43:
Elke keer als ik alts wil hodlen, daalt mijn BTC waarde, elke keer als ik alts trade, gaat deze omhoog.

Oplossing: meer alts gaan traden of BTC gaan hodlen?
Als mede-stadsgenoot is mijn idee om tenminste 60% in BTC/ETH/LINK te houden en de rest vrij in te vullen.

Ligt er ook aan hoeveel fiat je inbrengt. Als je €1000 gaat inbrengen zou ik geen ETH en BTC kopen, maar vooral gokken op de defi-coins. Als je halve leven er vanaf hangt, zeker BTC en ETH als vangnet pakken.

• The_Goat
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:40:
[...]

Ja snap ik. Maar jij snapt ook dat 94,3% van de mensen geen TA toepast op hun aankopen. Daar speel ik op in :)
Het gaat in een bullmarket minder om TA, meer om hype, Youtubers, mooie websites e.d.
Als je TA zou toepassen op Aave, Chainlink of BAND, zou je 6 maand geleden al zijn afgehaakt.
Zo lang je niet erkend dat dit een Altseason is hoor je bij die 94,3% van de gelukzoekers die maar wat doen en hopen ;)

En ook in een bullrun is TA handig. Ik denk dat (heb het niet gecheckt), bv @pilatus zich helemaal doodlacht met z’n MA strategie en daar veel winst mee kan maken. Optie na optie na optie

Simpele strategie als fib levels ga je ook veel winst mee halen in deze run.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Goat op 20-08-2020 23:51 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:49:
[...]

Zo lang je niet erkend dat dit een Altseason is hoor je bij die 94,3% van de gelukzoekers die maar wat doen en hopen ;)

En ook in een bullrun is TA handig. Ik denk dat (heb het niet gecheckt), bv @pilatus zich helemaal doodlacht met z’n. MA strategie en daar veel winst mee kan maken. Optie na optie na optie
Jawel jawel, al die mensen hebben daar ook tijd voor. Ik niet.
Ik doe wat me verstandig lijkt. Net iets verstandiger dan de vorige keer (wat ook al winstgevend was).
En daarnaast doe ik gewoon een bedrijf runnen en 2 kinderen voeden. En en vrouw af en toe.

Die uitersten leven om te traden. Daar ga ik geen voorbeeld aan nemen. Hoe managen zij hun kids en hun vrouwen? Dat hoor je nooit.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 23:53 ]

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Wat denken jullie over olie? de prijs is nu +-43 dollar per barrel en ik verwacht dat dit naar 50 dollar gaat.
er kan echter roet in het eten gegooid worden door dreiging van een 2e crisis in de winter en evt opschaling van olie producenten.

ben actief sinds 15 dollar per barrel. en flink winst gepakt.
vergokt meer maargoed winst is winst. :)

• outlandos
Woohooo schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:43:
[...]

Precies mijn gedachte ook, dec 2017 all over again
Wees blij en doe er je voordeel mee. Valt zat te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

djzz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:52:
Wat denken jullie over olie? de prijs is nu +-43 dollar per barrel en ik verwacht dat dit naar 50 dollar gaat.
er kan echter roet in het eten gegooid worden door dreiging van een 2e crisis in de winter en evt opschaling van olie producenten.

Op olie gokken is heel verstandig. Want de komende jaren zal het daar nog om draaien.
Mijn broertje is ook op de dip ingestapt en heeft mooie gains gemaakt. Meer gains dan ik _/-\o_

Maar voor de long run kun je beter op metalen gokken die in accu's nodig zijn. Of gewoon op Tesla.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 21-08-2020 00:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

djzz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:52:

Wollah wtf kom jij hier met die olie shwa, tfoeh.

Dit is die crypto niffo, je weet toch? Niet boomeren hier broer. Blockchain ey.

DeFi, broer, DeFi.

JE WEET ZELLIFFFFF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 00:00:
[...]

Wollah wtf kom jij hier met die olie shwa, tfoeh.

Dit is die crypto niffo, je weet toch? Niet boomeren hier broer. Blockchain ey.

DeFi, broer, DeFi.

JE WEET ZELLIFFFFF
eh swa is er een olie topic dan :) :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

djzz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 00:01:
[...]

eh swa is er een olie topic dan :) :>
Ja, zeehondjes zijn daar mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
@Mooooody wat is actief traden? Ik trade door het jaar heen ongeveer zo’n 10 trades per week, nu ongeveer 3x zo veel Ivm volatiliteit, waarvan 80% ook nog gewoon eens set and forget is. Het is niet zo dat je daar uren per dag mee bezig bent. Kost wrs net zo veel tijd als alle tweets uitpluizen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Mooooody schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 00:02:
[...]

Ja, zeehondjes zijn daar mods.
allright, ik bedoelde het serieus want het betreft ook traden. plus 500 heeft zowel crypto valuta als beurzen en grondstoffen.

ik bedoel toen olie 17 was (mei) (als ik had laten staan) 10000 winst per 1000 inzet.
lijkt me geen slecht iets om te bespreken in deze chat
groetjes dj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

djzz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 00:04:
[...]

allright, ik bedoelde het serieus want het betreft ook traden. plus 500 heeft zowel crypto valuta als beurzen en grondstoffen.

ik bedoel toen olie 17 was (mei) (als ik had laten staan) 10000 winst per 1000 inzet.
lijkt me geen slecht iets om te bespreken in deze chat
groetjes dj
Heb ook stocks, geen olie echter. Zaken buiten cryto vind ik minstens zo interessant. Maarrr..,het is wel leuker om je tijd te besteden aan het verdiepen in nieuwe assets.

Met olie zijn toch al wat dure steden gebouwd die over enkele tijd leeg zullen staan. Als olie niet meer noodzakelijk is, gaan biljonairs ook niet meer geforceerd in woestijdsteden als Dubai wonen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 10:06
Ik heb tijdje geleden iets gelezen over de digitale yuan maar kan de hype errond nog altijd niet begrijpen en vooral niet waarom het als een crypto wordt beschouwd.

Wat is bv het concrete verschil tussen de digitale yuan en de situatie van vandaag waarbij je bv via een bancontact systeem uw yuan uitgeeft? Het lijkt mij eerder dat je via uw smartphone nfs betalingen kunnen doen maar zo nieuw lijkt mij dat ook niet. Wanneer ik een transactie via gsm doe, zoals een bancontact qr code inscannen en betalen, lijkt mij dat in se weinig te verschillen met de digitale yuan.

En waarom wordt dat ook een crypto genoemd? Ik zie daar eigenlijk weinig raakpunten mee, integendeel want het druist in tegen wat cryptos eigenlijk zijn lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 17:31
Zie enkel nieuwe muntjes voorbij komen hier.. allemaal leuk maar ondertussen vertrekt NEO gewoon naar de maan..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:45

cryptore

TP1-08112029

Zo dan , kijk mijn NEO en LRC gaan , dat is lekker wakker worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-02 11:23
cryptore schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 05:59:
Zo dan , kijk mijn NEO en LRC gaan , dat is lekker wakker worden
OMG doet ff 111,99%. Wtf!?

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De gisteren aangeschafte ZZZ staat nu al bijna op het dubbele 8)7

Edit: Inmiddels meer dan verdubbeld. YFI staat helaas even stil.

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 21-08-2020 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07-2024

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:57:
https://ltonetwork.com/

Die hebben een goede reden om te pumpen. Tis gewoon een goed project :D

Als we een Chico er over kunnen laten praten in zijn Tuub, dan cverdubbeld de prijs binnen 24 uur. Dus hoe gaan we dat aanpakken?
Ik ben voor *O*

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Xessive schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 06:49:
[...]

OMG doet ff 111,99%. Wtf!?
Ja, en daar wou ik gisteren ochtend inspringen, maar niet gedaan en meer ADA gekocht.
Beetje jammer weer...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vo0di
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14-02 20:13
Poi, Yearn Finance 2 gaat ook weer heerlijk nu. Ik denk dat er gewoon 1 koop en als verloren geld zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Vo0di schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:34:
Poi, Yearn Finance 2 gaat ook weer heerlijk nu. Ik denk dat er gewoon 1 koop en als verloren geld zie :+
Die zie ik niet op Binance....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vo0di
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:37:
[...]

Die zie ik niet op Binance....
Nee staat op uniswap en nog wat exchanges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

<delete>

waarom kan ik mijn eigen post niet deleten? :P

[ Voor 90% gewijzigd door FijneKerst op 21-08-2020 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-02 11:23
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:22:
[...]

Ja, en daar wou ik gisteren ochtend inspringen, maar niet gedaan en meer ADA gekocht.
Beetje jammer weer...
Ik heb ze gisteren verkocht toen het leek te dalen. En uiteraard gaat het daarna weer eens keihard omhoog. Story of my life whahahaha

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 08:46:
<delete>

waarom kan ik mijn eigen post niet deleten? :P
Sommige erc20 tokens moet je zelf toevoegen. Als je het unieke contractnummer van de token invult krijg je hem te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 14:54
Taro schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:58:
[...]

Melon is er al: https://www.coingecko.com/en/coins/melon

Slice of pizza is natuurlijk wel treffend :)

🍕
$cream $yam $shrimp $pasta en anderen

I not kidding https://www.publish0x.com...a-new-supermarket-xxonjjp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Het is volgens mij al een keer voorbij gekomen, maar A. ik kan het niet meer vinden en B. ik snapte het toen ook niet :P

Kan iemand mij in leken taal uitleggen wat de 5x/10x/100x betekend op Binance achter een tradingpair?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Wzj5EV2tHz5aP2KPz3hMcTdV5w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WExh69Wby333E8sMJeFhafMT.png?f=user_large
Op binance staat iets van dat je dan coins kan "lenen" ???
Maar daar kan ik me even niks bij voorstellen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-06 17:31
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:36:
Het is volgens mij al een keer voorbij gekomen, maar A. ik kan het niet meer vinden en B. ik snapte het toen ook niet :P

Kan iemand mij in leken taal uitleggen wat de 5x/10x/100x betekend op Binance achter een tradingpair?
[Afbeelding]
Dan kan je 5, 10 of 100x zo snel van je geld af.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart

[Afbeelding]
Google even op leverage trading.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Welkom in crypto casino!

Kies een willekeurige coin. wacht 2 dagen en kassa!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Twee dagen geleden kleine buy order gezet op $0,37 :) (voor de tough guys hier, helaas zonder trade, gewoon een simpele DCA maar ben daar net zo trots op. ;) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1L2CQezGlrk0x08XxjMMJHlSro=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ihNtGaw8COXtFi9jbFrOnJAB.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vo0di
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:50:
Welkom in crypto casino!

Kies een willekeurige coin. wacht 2 dagen en kassa!
Was het maar zo'n feest. bij mij is het: dump een willekeurige coin, wacht 2 dagen en heb spijt. 8)7

Heb momenteel dit geweldige gevoel bij AMPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

D-Ed schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:55:
Twee dagen geleden kleine buy order gezet op $0,37 :) (voor de tough guys hier, helaas zonder trade, gewoon een simpele DCA maar ben daar net zo trots op. ;) )

[Afbeelding]
IOTA naar de moon?
Heb ik een memo gemist?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Riesj74 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:58:
[...]

IOTA naar de moon?
Heb ik een memo gemist?
Verschillende volgens mij :9

Project gaat als een malle, twee dagen geleden IOTA 1.5 release, natuurlijk met goed nieuws knalt het ding wat naar beneden (mooi moment om wat bij te kopen). Gisteren een aantal presentaties (waaronder Bosch) en het netwerk haalt nu fantastische snelheden :)

Voor snelle samenvatting: https://cryptopotato.com/...lis-goes-live-on-mainnet/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-05 15:39

raq

DMG op Kucoin, kan de rest ook instappen :)

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Betekend dat er naast spot (1x) ook met leverage op het paar getrade kan worden.

Hoe dat precies werkt zou ik niet weten. Ik ga altijd al rekt genoeg op spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
D-Ed schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:03:
[...]

Verschillende volgens mij :9

Project gaat als een malle, twee dagen geleden IOTA 1.5 release, natuurlijk met goed nieuws knalt het ding wat naar beneden (mooi moment om wat bij te kopen). Gisteren een aantal presentaties (waaronder Bosch) en het netwerk haalt nu fantastische snelheden :)

Voor snelle samenvatting: https://cryptopotato.com/...lis-goes-live-on-mainnet/
Ik vind het sowieso een erg interessant concept. Volg ze echt al heel lang en ondanks dat ik alle wiskundige zaken in hun (white)paper niet allemaal begrijp is de gedachte erachter revolutionair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owja nog sorry van gisteren luitjes. Kwam uit het werk en ging aan het bier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raq schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:12:
DMG op Kucoin, kan de rest ook instappen :)
Das mooi nieuws denk ik.

Heb daar al een account ook, ze staan nu nog in mijn coinbase wallet.

Hopen dat die meuk even flinkt pompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 13:26
Ik wil op MyEtherWallet graag ál mijn resterende USDC omzetten naar Ether met de swapfunctie van MEW.

Hoe kan ik er voor zorgen dat elke cent van USDC, na aftrek van de fee van de DEX aggregator, wordt omgezet naar Ether? Ik vul nu gewoon al mijn USDC in die geswapt moet worden, maar krijg een foutmelding dat er niet genoeg over is voor de transaction fee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
ik heb alleen ADA en ETH als altcoins, naast Bitcoin.
Maar vandaag doen ze alle drie bijna niets, kleine plusjes..
Dan maar holden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
M'n Swipe ipv wan en neo is wel een eerste klas faal trade aan het worden. Gelukkig bezit ik een leuk aantal 0X dat de schade ruimschoots compenseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

outlandos schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:31:
M'n Swipe ipv wan en neo is wel een eerste klas faal trade aan het worden. Gelukkig bezit ik een leuk aantal 0X dat de schade ruimschoots compenseert.
Maar, verkoop je ZRX nu dan ook gelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Oepsje schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:15:
[...]

Ik vind het sowieso een erg interessant concept. Volg ze echt al heel lang en ondanks dat ik alle wiskundige zaken in hun (white)paper niet allemaal begrijp is de gedachte erachter revolutionair
Ik zit dan wel op Tweakers maar geloof maar niet dat ik er alles van snap hoor :*)

Maar ik volg ze al vanaf zomer 2017 en ben er ieder jaar alleen nog maar meer overtuigd van geraakt (in de goede én slechte periodes).

Het zal wel blinde liefde zijn volgens sommigen maar op dit moment +215% op mijn aankoop van maart 2020 dus tja.. Dat zal mijn All Bundy moment in de geschiedenis kunnen zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GmqC7dx7VFRpWDFtvcwCAfeNTyA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dLp0aBRR5CQnTjOCcY6wi8Hg.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Als Swipe de 25000sats kan houden ziet het er toch nog best goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Volgens mijn lijntjes moet het NU toch wel weer een beetje omhoog gaan (BTC, ADA, ETC, XTZ etc.) om niet in een verdere neerwaartse spiraal te belanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

outlandos schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:31:
Ach, ik heb gister keurig -3% gepakt op CRV. Daarna besloot ik om alles in ONT te drukken.

Buy order op 2 sats na niet geraakt, nu staat ie op +15%.

Poepmunten.
Pagina: 1 ... 3 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!