[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 102 Laatste
Acties:
  • 302.190 views

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Liberteh schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:54:
[...]

Die had ik op 0.30 dollar moeten kopen ;) is nu niet meer waard. Ik word niet meer zo warm van die moongainz want ik kan ook gewoon Bitcoin verhandelen met hefboom. :+
Dan ga je er wel vanuit dat Bitcoin de zon blijft waar het universum omheen draait.

Daar ben ik persoonlijk niet zeker van :)

Denk dat een project als Chainlink veel sneller wereldwijde adoptie (via bedrijven) zal kunnen krijgen dan Bitcoin.
De marktwaarde zal daarom ook eenvoudig die van Bitcoin voorbij kunnen gaan. Zo zullen er nog legio projecten komen die veel sneller adoptie zouden kunnen vergaren en daarom ook een interessantere investering zijn. Heb net niet over de komende maanden, maar over "the years ahead"....

Het lastige is om dat vooraf in te kunnen schatten en daar tijdig (!) op in te spelen. Soms moet je gewoon wat risico nemen om beter beloond te kunnen worden. Als dat goed geredeneerd is, heb ik daar altijd respect voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 15:16 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:09:
@DAMAGE Verschil is wel een beetje dat jij het meer vanuit een traders oogpunt bekijkt. De ADA believers zien natuurlijk een grote wereldwijde adoptie gebeuren over 5 jaar wat de munt nog wel een x100 zal geven.

Probleem is dat je wel veel geduld moet hebben. En wat @Mooooody al aangaf. ADA moet het dan ook nog even winnen van ETH, TZX, ALGO, EOS, TRX om de standaard te worden
Er hoeft geen 1 winnaar te zijn he.
Concurrentie is gezond.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:09:
@DAMAGE Verschil is wel een beetje dat jij het meer vanuit een traders oogpunt bekijkt. De ADA believers zien natuurlijk een grote wereldwijde adoptie gebeuren over 5 jaar wat de munt nog wel een x100 zal geven.
Ze zien het wel gebeuren ja. Is leuk om je op te verkneuvelen wat ik al aan gaf. Romantisch ook. Maar niemand heeft die zekerheid dat dat gebeurt. Dat is het hele punt. Je kunt je er op verlekkeren en ik wens het iedereen toe dat het gebeurt. Maar het is wensdenken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:25
Riesj74 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:12:
[...]

Er hoeft geen 1 winnaar te zijn he.
Concurrentie is gezond.
Het zou voor crypto denk ik beter zijn als er 1 standaard protocol zou zijn. Beter voor grootschalige adoptie imo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
DAMAGE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:57:
Edit: Kun je dan met shitcoins geen geld verdienen? Tuurlijk wel. Dat zeg ik; dan moet je dus al die coins gaan zitten charten. Dat kost je best wat tijd en moeite in het begin.
Ook door te daytraden, ANKR van gisteren stond net minus fees op net geen 6%, ik vind dat netjes in een dag en ben daar tevreden mee. Met shitcoins moet je imho niet voor mega gains gaan, kans dat het je lukt is miniem maar als je elke dag en dus cumulatief ~5% kan pakken dan gaat het op een gegeven moment best hard. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:11:
[...]

Dan ga je er wel vanuit dat Bitcoin de zon blijft waar het universum omheen draait.

Denk dat een project als Chainlink veel sneller wereldwijde adoptie (via bedrijven) zal krijgen dan Bitcoin.
De marktwaarde zal daarom ook eenvoudig die van Bitcoin voorbij kunnen gaan. Zo zullen er nog legio projecten komen die veel sneller adoptie zouden kunnen vergaren en daarom ook een interessantere investering zijn.

Het lastige is om dat vooraf in te kunnen schatten en daar tijden op in te spelen. Soms moet je gewoon wat risico nemen om beter beloond te kunnen worden. Als dat met een goede reden gebeurd, heb ik daar zelf altijd respect voor.
Met jou kan ik praten :P

Bij de Altcoins die ik nu "ondersteun" heb ik eerst echt gekeken naar welke visie er achter zat, wat voor soort mensen er aan werken, of ze al iets (op)leveren en, ook heel belangrijk, welke partnerships ze ook al echt hebben.

Zelf denk ik dat ADA, XLM en IOTA hele goede en technisch ook interessante projecten hebben met een goede dot aan slimme koppen die zich ermee bezig houden, mooie partnerships en weinig "schandalen" of rare capriolen (zie TRX en XRP bijv...).

BTC en ETH zijn ook leuk hoor. Maar als ze niet de eerste waren geweest dan waren ze nu gewoon shitcoins op deadcoins.com

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:16:
[...]

Het zou voor crypto denk ik beter zijn als er 1 standaard protocol zou zijn. Beter voor grootschalige adoptie imo
Ik weet het niet.
Klopt inderdaad dat een standaard vaak het beste is voor adoptie, maar ik denk dat er , wereldwijd, echt wel plek is voor meerdere varianten van dezelfde oplossing.
In ieder geval in mijn lifetime :P ...
Over 25-50 jaar zal dat misschien anders zijn, maar dat zal mijn reet roesten eerlijk gezegd ;)
Dan wil ik al lang binnen zijn en mijn fortuin overdragen aan mijn kleinkinderen O-)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Crypts Dat is zéér netjes inderdaad! Mensen verkijken zich er op. Als je elke dag 1% kan pakken dan is dat al super nice. Laat staan elke dag 6% dat is heel erg netjes.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Mooody

Mooody

elmoody

Riesj74 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:17:

BTC en ETH zijn ook leuk hoor. Maar als ze niet de eerste waren geweest dan waren ze nu gewoon shitcoins op deadcoins.com
ETH wellicht wel, maar BTC is een asset class op zich natuurlijk. Die staat los van het gekke wereldje dat crypto heet.

Bitcoin heeft wel de adoptie (lees: investeringen) van bedrijven (pensioenfondsen, payment sector etc. etc) nodig om te voorkomen dat overheden zich tegen Bitcoin gaan keren. Het is nu nog relatief klein, maar als BTC straks 5x-10x meer waard is dan nu, gaan overheden het meer als bedreiging zien met alle gevolgen van dien.

De verhouding tussen whales en kleine investeerders moet echt veranderen, anders wordt het lastig.
Dat is meteen het nadeel van een hardcapped asset. Als je eenmaal een percentage van de asset in handen hebt, blijft dat percentage nagenoeg gelijk, ongeacht de waarde van de asset.

De adoptie van Bitcoin wordt deels bepaald door al die shitcoins, waarbij BTC nog altijd het grootste trading pair is.

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 15:30 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:21:
@Crypts Dat is zéér netjes inderdaad! Mensen verkijken zich er op. Als je elke dag 1% kan pakken dan is dat al super nice. Laat staan elke dag 6% dat is heel erg netjes.
Ja ik snap dat ook niet zo, voor een paar cent per liter op een tank benzine rijden ze om maar een paar % winst per dag op crypto laten ze dan weer liggen terwijl dat zo goed als geen moeite kost. Zeker als je op een exchange met lage fees zit hoeft de spread helemaal niet zo groot te zijn om er een centje mee te (kunnen) verdienen. Sterker nog, als ik nu naar ANKR kijk zit er 0,8% tussen, minus de fees van 0,3% (2X 0,15%) hou je dus een half procent over. Dat is 2,5 keer de hoogste rente op spaarrekeningen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
https://www.binance.com/e...0819f4740a2cbdc1d4f89b8d2

25% renten op je BNB... Is dat nou veilig? Er zit een dikke disclaimer bij.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 08:20

Liberteh

All your base belong to me

Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:11:
[...]

Denk dat een project als Chainlink veel sneller wereldwijde adoptie (via bedrijven) zal kunnen krijgen dan Bitcoin.
De marktwaarde zal daarom ook eenvoudig die van Bitcoin voorbij kunnen gaan. Zo zullen er nog legio projecten komen die veel sneller adoptie zouden kunnen vergaren en daarom ook een interessantere investering zijn. Heb net niet over de komende maanden, maar over "the years ahead"....

Het lastige is om dat vooraf in te kunnen schatten en daar tijdig (!) op in te spelen. Soms moet je gewoon wat risico nemen om beter beloond te kunnen worden. Als dat goed geredeneerd is, heb ik daar altijd respect voor.
Ik heb over de jaren heen heel wat bijdrages aangeleverd op https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
Het kan zeker, daar hou ik ook rekening mee. Maar mijn ervaring is dat je dit beter niet kan geloven tot het tegendeel bewezen is.

Maar waarom zou Bitcoin het verliezen? Bitcoin hoeft niet als allerdaags betaalmiddel gebruikt te worden. Een andere Store of Value crypto is er nog niet...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Liberteh schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:34:
[...]

Ik heb over de jaren heen heel wat bijdrages aangeleverd op https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
Het kan zeker, daar hou ik ook rekening mee. Maar mijn ervaring is dat je dit beter niet kan geloven tot het tegendeel bewezen is.

Maar waarom zou Bitcoin het verliezen? Bitcoin hoeft niet als allerdaags betaalmiddel gebruikt te worden. Een andere Store of Value crypto is er nog niet...
Bitcoin heeft niet persé verloren als het over 10 jaar niet meer op plekje #1 van CMC staat toch?

Ik bedoel te zeggen dat wanneer het zichtbaar is, je te laat bent :P

Amazon zal nog steeds een prima investering zijn, maar het is de kunst om de nieuwe Amazon proberen te vinden. Tot voor kort was dat Tesla :P

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:34:
[...]

Humor.
Als je op een paar van die gasten hun profiel klikt, die die "BTC IS DOOOOD" artikelen geschreven hebben, dan zie je dat ze nu BTC goeroe's zijn en lezingen geven over BTC en "al jaren lang Bitcoin promoten"

Edit:
Nvm... dat zijn degene die de artikelen ingediend hebben op de site. Niet de schrijvers van de artikelen.

[ Voor 11% gewijzigd door FijneKerst op 20-08-2020 15:52 ]

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:48:
[...]

Bitcoin heeft niet verloren als het over 10 jaar niet meer op plekje #1 van CMC staat toch?
Als de prijs over 10 jaar 100k of meer is, mag BTC van mij op plek 10.000 staan in de CMC ranking, who cares...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:50:
[...]

Als de prijs over 10 jaar 100k of meer is, mag BTC van mij op plek 10.000 staan in de CMC ranking, who cares...
Typische struikrover mentaliteit :F

• Mooody

Mooody

elmoody

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:50:
[...]

In dat geval hadden dus minstens 9.999 andere investeringen een hoger rendement opgeleverd.
Dan doe je het aan de ene kant leuk (ligt ook aan de inflatie), maar aan de andere kant heel beroerd :P

• Ali Baba 1001
Riesj74 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:52:
[...]

Typische struikrover mentaliteit :F
Dat krijg je als je Ali Baba heet...dan kom je met rovers in aanraking en voor je het weet..

• Ali Baba 1001
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:53:
[...]

In dat geval hadden dus minstens 9.999 andere investeringen een hoger rendement opgeleverd.
Dan doe je het aan de ene kant leuk (ligt ook aan de inflatie), maar aan de andere kant heel beroerd :P
Ik ben niet zo greedy :o

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:19
Crypts schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:16:
[...]

Ook door te daytraden, ANKR van gisteren stond net minus fees op net geen 6%, ik vind dat netjes in een dag en ben daar tevreden mee. Met shitcoins moet je imho niet voor mega gains gaan, kans dat het je lukt is miniem maar als je elke dag en dus cumulatief ~5% kan pakken dan gaat het op een gegeven moment best hard. :)
Wat is nou een goede manier om inzicht te krijgen in dit soort details inz. rendement op een specifieke trade? Doe je dit via Binance?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Liberteh schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:03:
[...]

CME gap... Zal dan gewoon een kortstondige wick zijn hoor als het gebeurt maar meestal wordt een gat - ontstaan in het weekend (waarbij er bij CME niet getrade wordt) - wel opgevuld.

Zie ook: https://bitcoinmagazine.n...tc-futures-gap-uitgelegd/
CME gap, dan kan je net zo goed tellen hoeveel vogels voorbij vliegen en dan short of long gaan.
Oneven deelbaar door 2 is long even niet deelbaar is short

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 20-08-2020 16:23 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:22:
[...]

CME gap, dan kan je net zo goed tellen hoeveel vogels voorbij vliegen en dan short of long gaan.
Oneven deelbaar door 2 is long even niet deel baar is short
12!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Steinhemmer schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:04:
[...]

Wat is nou een goede manier om inzicht te krijgen in dit soort details inz. rendement op een specifieke trade? Doe je dit via Binance?
In dit geval Biki maar zo lastig is het niet, je deelt de buy prijs door de sell prijs en trekt van dat percentage je fees af, wat je overhoudt is winst. Ik kijk eigenlijk alleen naar percentages. :)
Alles tussen de 1~10% is leuk omdat ik het dagelijks doe, ik hou zelden posities aan voor meerdere dagen tenzij ik aanwijzingen heb dat een stijging door kan zetten.

Wat ik vooral geleerd heb in crypto is dat tijd je grootste 'vijand' is, hoe langer je een positie aanhoudt des te meer risico je loopt. Ook op meer winst maar ik vind het juist fijn een kleiner percentage sneller in de pocket te hebben. Als je twee dagen op rij 5% pakt is dat onder de streep meer dan twee dagen wachten op 10%. ;)

• A87
  • Niet online

A87

Evern kijken of die CME gap van 1 euro nog voorbij komt. Maar eerst de 1 miljoen

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 20-08-2020 16:25 ]

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 08:20

Liberteh

All your base belong to me

A87 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:22:
[...]

Oneven deelbaar door 2 is long even niet deelbaar is short
Ieder jaar kans op 52 gaps. Hoeveel staan er nu (nog) open, beste A87? ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ben benieuwd hoe deze 4hr candle gaat sluiten. Zo'n doji ziet er niet zo heel bemoedigend uit voor continuatie.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

XTZ is opeens aan het moonen...
Hopelijk volgt de rest.

• A87
  • Niet online

A87

Innovi0 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:43:
Ben benieuwd hoe deze 4hr candle gaat sluiten. Zo'n doji ziet er niet zo heel bemoedigend uit voor continuatie.
2 daily close gehad op 12290.. not bad

• A87
  • Niet online

A87

Liberteh schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:32:
[...]

Ieder jaar kans op 52 gaps. Hoeveel staan er nu (nog) open, beste A87? ;)
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:18
Riesj74 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:52:
XTZ is opeens aan het moonen...
Hopelijk volgt de rest.
Hmm die moon zie ik nog niet.. Ben blijer met het percentage dat ik bij mijn Omisego-tjes zie..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• outlandos
  • Nu online
Iemand al de Swipe card aangevraagd?

Ik ben op zoek naar de voordelen van het invullen van een referral code. Maar kan het nergens vinden. Als ik de code invul van iemand anders, heb ik daar dan zelf ook voordeel aan?

Ik heb overigens nog geen referral code, wil graag eerst de voor/nadelen weten. Als er uitsluitend voordelen zijn dan mag iemand die de card al heeft aangevraagd mij zijn referral code DM',en.

[ Voor 48% gewijzigd door outlandos op 20-08-2020 17:49 ]

• Gelukszoekr
outlandos schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 17:39:
Iemand al de Swipe card aangevraagd?

Ik ben op zoek naar de voordelen van het invullen van een referral code. Maar kan het nergens vinden. Als ik de code invul van iemand anders, heb ik daar dan zelf ook voordeel aan?

Ik heb overigens nog geen referral code, wil graag eerst de voor/nadelen weten. Als er uitsluitend voordelen zijn dan mag iemand die de card al heeft aangevraagd mij zijn referral code DM',en.
Mijn tier2 aanvraag loopt. Daarna zal ik er 1 aanvragen.

Wat mij nog niet helemaal duidelijk is. Vanaf aankomende week krijg je staking rewards op Binance. Krijg je deze ook als je ze vastzet voor een kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-06 10:40
ZZZ is de nieuwe kaartenpakhuis in de making.. Ik heb niks hiervan gekocht, maar na YEARN Finance is ZZZ.finance zo lijkt het de nieuwe the sky is the limit ponzi scheme, zie: https://www.coingecko.com/nl/coins/zzz-finance#markets. +290% and counting..

• bones
  • Laatst online: 30-05 13:29
OMG OMG, iemand nog meer in de OMG? Gaat sky high.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

bones schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 18:28:
Die wil ik eigenlijk gewoon al hebben om de naam idd :D

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
al de altcoins die niet echt gebruikt worden of een use case hebben, dalen hard als de hype weg is. beter niet doen denk ik...
wel mooi als je een bag hebt en je hebt er een miljoen x 0.15 cent natuurlijk ;)

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
Hoe spot jij zo’n snelle stijger? Is daar een portaal voor waar je dat goed kunt zien tov de rest? Behalve ze allemaal stuk voor stuk open klikken🤣

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
stormfly schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 18:50:
[...]

Hoe spot jij zo’n snelle stijger? Is daar een portaal voor waar je dat goed kunt zien tov de rest? Behalve ze allemaal stuk voor stuk open klikken🤣
Ok dit soort vragen maakt mij toch wel weer bullish..

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24

Chaes

#HODL

stormfly schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 18:50:
[...]

https://coinmarketcap.com/gainers-losers/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 08:05
Ja check! Na jaren een paar honderdsten BTC in mijn Wallet te hebben laten zitten gisteren eens gecasht via Bitvavo en een dagje gekeken hoe die app werkt en zo een dagje voor €100 aan vandaag hoog renderende cryptos gehad, waaronder OMG waarmee ik afgelopen uur ongeveer €15 rendement heb gehad 😃 Meteen alles gecasht en app verwijderd. Veel te verslavend dit.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• A87
  • Niet online

A87

Streup schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 18:57:
[...]

Ja check! Na jaren een paar honderdsten BTC in mijn Wallet te hebben laten zitten gisteren eens gecasht via Bitvavo en een dagje gekeken hoe die app werkt en zo een dagje voor €100 aan vandaag hoog renderende cryptos gehad, waaronder OMG waarmee ik afgelopen uur ongeveer €15 rendement heb gehad 😃 Meteen alles gecasht en app verwijderd. Veel te verslavend dit.
je kan geld pakken door kwestie van geduld.. meeste mensen zijn zenuwachtige in en out en traden niet 1 markt

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
Cool tnx!
Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 18:54:
[...]

Ok dit soort vragen maakt mij toch wel weer bullish..
Pas op voor je hart.

• Stokstaart
A87 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:06:
[...]

je kan geld pakken door kwestie van geduld.. meeste mensen zijn zenuwachtige in en out en traden niet 1 markt
Meeste mensen beginnen als beginner. Duurt inderdaad even voordat de leercurve leidt tot verbetering van resultaat. Hoe staat t met jouw leercurve trouwens? ;)

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
Ik had de mijne stom genoeg een week geleden weggedaan. Vanmiddag toch weer ingestapt en gelukkig blijft ie mooi stijgen :)

• Stokstaart
Sorry, was niet bedoeld als flame.. Alleen binnen het topic merk je aan het soort vragen op welke plek in de marktcyclus we zitten.. Hoe meer 'basaal', hoe meer nieuwe interesse zeg maar.

Maar welkom ;)

• outlandos
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 17:59:
[...]

Mijn tier2 aanvraag loopt. Daarna zal ik er 1 aanvragen.

Wat mij nog niet helemaal duidelijk is. Vanaf aankomende week krijg je staking rewards op Binance. Krijg je deze ook als je ze vastzet voor een kaart?
Goede vraag. Ik dacht ergens te lezen dat de staking ook zou geleden als je ze vastzet op de kaart, maar zeker weten doe ik dat niet.

Als ik je kan blij maken mag je je referrel code aan me DM'en, dan gebruik ik um. Beter iemand hier een dienst mee bewijzen dan een random code van Google gebruiken. Als iemand anders nog een code nodig heeft mag je mij altijd een berichtje sturen.

• Gelukszoekr
outlandos schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:34:
[...]

Goede vraag. Ik dacht ergens te lezen dat de staking ook zou geleden als je ze vastzet op de kaart, maar zeker weten doe ik dat niet.

Als ik je kan blij maken mag je je referrel code aan me DM'en, dan gebruik ik um. Beter iemand hier een dienst mee bewijzen dan een random code van Google gebruiken. Als iemand anders nog een code nodig heeft mag je mij altijd een berichtje sturen.
Check. Ik neem aan dat we er dan beide wat aan zullen hebben.

Verwacht geen code met een dag of 2. Wat ik begrijp is dat het druk is. Een KYC registratie duurt een aantal weken. Dan kan de kaart ook maar zo wat weken op zich laten wachten. Tot die tijd maar staken op Binance

• A87
  • Niet online

A87

Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:12:
[...]

Meeste mensen beginnen als beginner. Duurt inderdaad even voordat de leercurve leidt tot verbetering van resultaat. Hoe staat t met jouw leercurve trouwens? ;)
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/fAv2n4Tlhshig/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://www.datocms-assets.com/15593/1597836600-schermafbeelding-2020-08-19-om-13-29-49.png?auto=compress%2Cformat&dpr=1&fm=jpg&w=952

Geef mij nog eens 8 jaar

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 20-08-2020 20:43 ]

• outlandos
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:47:
[...]

Check. Ik neem aan dat we er dan beide wat aan zullen hebben.

Verwacht geen code met een dag of 2. Wat ik begrijp is dat het druk is. Een KYC registratie duurt een aantal weken. Dan kan de kaart ook maar zo wat weken op zich laten wachten. Tot die tijd maar staken op Binance
Ahh krijg je geen code direct op t moment dat je een account aanmaakt? Dat dacht ik namelijk.

En ik heb het nagevraagd: staking is ook van toepassing op de SXP die op je card staan. Waarschijnlijk 12% per jaar maar dat is nog niet officieel.

Edit: en ja we hebben er allebei wat aan: jij krijgt 20% van de commissie die ik betaal en ik krijg eenmalig 20 dollar aan tokens.

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 20-08-2020 19:53 ]

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13
-nvm-

[ Voor 99% gewijzigd door Bulligan op 20-08-2020 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 08:05
A87 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:06:
[...]

Tja, dat heb ik wel zo ervaren ja. Ik heb geen ambities verder met crypto. Het was een mooie dag, en nu ga ik weer rustig verder met indexbeleggen 😊

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Prachtige run van Yearn, maar die 1D/1W grafieken... Je moet het maar aandurven. Maarja, kan ook overmorgen op een ton staan, je weet het niet. https://www.binance.com/en/trade/YFI_USDT.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/k3xngfrb9e.jpg

!!

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 20-08-2020 20:04 ]

• Gelukszoekr
outlandos schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:51:
[...]

Ahh krijg je geen code direct op t moment dat je een account aanmaakt? Dat dacht ik namelijk.

En ik heb het nagevraagd: staking is ook van toepassing op de SXP die op je card staan. Waarschijnlijk 12% per jaar maar dat is nog niet officieel.

Edit: en ja we hebben er allebei wat aan: jij krijgt 20% van de commissie die ik betaal en ik krijg eenmalig 20 dollar aan tokens.
Je krijgt pas een refferal code als je daadwerkelijk een kaart hebt. En hiervoor moet je eerst de KYC doorlopen. Gaat dus nog wel ff duren. Ik wacht het wel even af, ik neem aan dat er de komende weken nog wel meer nieuws naar buiten gaat komen over hoe en wat
En ja, gewoon in je spotwallet laten staan zover ik weet

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Iemand ervaring met crypto creditcard? Ben aan het orienteren. Welke is aan te raden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:02:
Prachtige run van Yearn, maar die 1D/1W grafieken... Je moet het maar aandurven. Maarja, kan ook overmorgen op een ton staan, je weet het niet. https://www.binance.com/en/trade/YFI_USDT.
Pff je zal er op 18 juli maar een paar hebben gekocht voor $ 31..

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-06 15:33
SmartCazeX schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:27:
Iemand ervaring met crypto creditcard? Ben aan het orienteren. Welke is aan te raden?
Waarom een credit card en geen debit card?

• SmartCazeX
Bedoel inderdaad een debit card. Zit te denken aan Nexo, maar heb er geen ervaring mee.

The card also offers 5% cashback on each purchase which is added to your Nexo wallet when a transaction is settled.

• Crypts
Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:29:
[...]

Pff je zal er op 18 juli maar een paar hebben gekocht voor $ 31..
Dan had je ze in de run naar boven voor veul minder alweer hebben verkocht. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:06

spok9

Groen...

Nexo heeft nog geen kaarten, die komen wel snel naar het schijnt. Dat is wel de enige optie om krediet te gebruiken met crypto, dus je leent dan met je crypto als onderpand.

Ik heb sinds kort een crypto.com kaart en dat werkt prima!

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Stokstaart
Crypts schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:42:
[...]

Dan had je ze in de run naar boven voor veul minder alweer hebben verkocht. ;)
Zeker weten.. Tenzij je even lekker een maandje op vakantie bent geweest 8)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Plukje YFI opgepakt, benieuwd hoe rekt ik ga :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja viel me ook al op. Ken OmiseGo niet anders dan rond de $3. Had er ook wat, maar in 2018 verkocht.
Ding ging destijds nergens heen. Wilde een "PayPal in de cryptowereld" zijn dacht ik me te herinneren.

Schijnt dat ze nu volledig gerebranded zijn en de nieuwe hype volgen; ETH scaling. Wel ff iets anders. Hoop dat het ze deze keer wel lukt.

Ding gaat nu te parabolisch om er iets zinnigs over te zeggen. Daarbij gok ik ook op ETH scaling via Matic, die heeft de Binance-support. Twee scaling projecten is teveel van het goede, ETH moet het op een gegeven moment ook zelf kunnen toch? :/

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 20:53 ]

• SmartCazeX
Ga ik daar even in verdiepen Spok9, bedankt!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:07

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Jemig, die omisego gaat echt hard. Net laatst in chainlink al gepompt, maar die vlakte daarna snel af en zakte weer in. Verlies erop dus, man man. Hoe kom je er nu achter wanneer zo'n random coin zoals omisego ineens skyhigh gaat? In maart nog 50 cent, nu bijna 1000% gestegen. hoe dan. Of moet je eigenlijk gewoon in elke coin die er is, 10 euro knallen, en hopen dat iets mega over de kop gaat?

Professioneel Heftruck Syndroom

• Stokstaart
NeFoRcE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:00:
Jemig, die omisego gaat echt hard. Net laatst in chainlink al gepompt, maar die vlakte daarna snel af en zakte weer in. Verlies erop dus, man man. Hoe kom je er nu achter wanneer zo'n random coin zoals omisego ineens skyhigh gaat? In maart nog 50 cent, nu bijna 1000% gestegen. hoe dan. Of moet je eigenlijk gewoon in elke coin die er is, 10 euro knallen, en hopen dat iets mega over de kop gaat?
Met een confirmed bullrun is dat een redelijk veilige tactiek. In 2017 2018 maakte het weinig uit wat je kocht, alles deed op een gegeven moment wel genoeg om wat andere verliezen goed te maken..

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:49:
Ik denk dat je een short term zeker een leuke winst kan gaan maken :)

Voor de nabije toekomst ben ik benieuwd in hoeverre de marketing van het project leunt op het feit dat de token duurder is dan BTC. Als je slechts 20.000 tokens op de markt brengt, speel je daar natuurlijk wel een beetje op in.

• Mooody

Mooody

elmoody

Kan een combinatie zijn van hype, TA en fundamentals. Maar 1 van deze 3 indicatoren zijn in een bullrun voldoende om te kunnen scoren :)

Als je relaxt wilt traden, kun je een positie nemen in een aantal alts met goede fundamentals.
Taro schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:07:
@Mooooody Wat zou jij kiezen? Bijv. 1 Yearn of 5.000 DOT (de nieuwe variant uiteraard).
Totaal verschillende dingen natuurlijk. Maar het ligt eraan hoe lang je er in wilt zitten.

Op dit moment kun je meeliften op de hype van Yearn, dus zou ik die kiezen als ik beide nog niet zou hebben.
Voor de rest ken ik het project niet, dus kan er geen zinnig woord over zeggen :)

Denk dat Polkadot een mooie rol gaat spelen. Gezien de ontwikkelingen (3 jaar achter de schermen) en huidige samenwerkingen voorspel ik leuke gains.

[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 21:14 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooooody Wat zou jij kiezen? Bijv. 1 Yearn of 5.000 DOT (de nieuwe variant uiteraard).

• outlandos
  • Nu online
Gaat al met al toch zeer redelijk vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Had je LINK alweer verkocht dan? Anders verlies je niks hè :P. En gezien de run die deze gehad heeft heb je natuurlijk gekocht vanwege de fundamentals en zit je erin voor de komende maanden, ofniet? ;)

Het valt niet te gokken welke coin gaat pumpen. En als ze gaan ben je te laat. Vaak zit er wel iets van nieuws achter, maar hier kunnen mensen die dichtbij de bron zitten al vroeg op handelen. En op het moment dat jij erin zit volgt de dump. Een instant pump is een kwestie van puur geluk in dit geval. Hier heb je dus niks aan.

Of je koopt een coin vanwege de fundamentals, of vanwege de TA. vergeet pumpamentals

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:04:
[...]

Ik denk dat je een short term zeker een leuke winst kan gaan maken :)

Voor de nabije toekomst ben ik benieuwd in hoeverre de marketing van het project leunt op het feit dat de token duurder is dan BTC. Als je slechts 20.000 tokens op de markt brengt, speel je daar natuurlijk wel een beetje op in.
Zo te lezen, 30.000 toch? Geen idee eigenlijk.

Wat ook meespeelt, is dat er maar een zeer klein aanbod van YFI tokens bestaat, namelijk maar zo’n 30.000. Daarom ligt de marktkapitalisatie van YFI momenteel op ongeveer $450 miljoen, terwijl die van bitcoin op $218 miljard staat.

De DeFi markt ontvangt overigens wel steeds meer kritiek en wordt vaak vergeleken met de ICO rage uit 2017. DeFi wordt regelmatig een zeepbel genoemd die op elk moment kan knappen. Ook kwam onlangs naar buiten dat het Uniswap platform steeds meer geteisterd wordt door de notering van nep tokens.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:03:
[...]

Met een confirmed bullrun is dat een redelijk veilige tactiek. In 2017 2018 maakte het weinig uit wat je kocht, alles deed op een gegeven moment wel genoeg om wat andere verliezen goed te maken..
Maja, wanneer weet je of iets een confirmed bullrun wordt? Vaak als ik er achter kom, ben ik al te laat. Zoals nu bijv, Hij vlakt al af en wordt al minder. Blij dat ik mij niet heb laten verleiden nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
NeFoRcE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:11:
[...]

Maja, wanneer weet je of iets een confirmed bullrun wordt? Vaak als ik er achter kom, ben ik al te laat. Zoals nu bijv, Hij vlakt al af en wordt al minder. Blij dat ik mij niet heb laten verleiden nu :)
Alsof even af vlakkken iets slechts is _O-

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

outlandos schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:13:
[...]

Alsof even af vlakkken iets slechts is _O-
Mij kennende ben ik dan blij. Ik ben er al te vaak in getuind. Verleiden doordat ik ineens op m'n favo site zie dat er wat sky-high gaat. Kopen, en een kwartier later zakt de boel in en blijft dat voor weken zo gaan :')

LINK wordt ook niks. Mark my words. Ik speel nu al een jaar of 3 met crypto's, soms wat meer dan anders, nu bijv paar keer per dag monitoren. Maar als ik al met al zeg dat ik een procentje of 10% heb, is het veel.

Alhoewel, dat is meer rente dan op de bank. Okee. ik mag niet klagen.

Maar toch, kennis had nog wat BTC's en had die voor zo'n 25k verkocht eind 2017. Dat frustreert dan wel :+

• Stokstaart
NeFoRcE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:11:
[...]

Sorry, ik bedoelde een btc bullrun zoals in 2017. De concierge en je oma zijn opeens geinteresseerd in bitcoin, dat soort tekenen..

• Stokstaart
Taro schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:49:
Ik vind BTC nou niet in een positie die ik erg vertrouw, een correctie naar 10.5 of 9.6 hou ik voor mogelijk. Je wil niet weten wat de alts dan doen.. Zet je wel een stoplossje? ;)

• Mooody

Mooody

elmoody

RaptorXS schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:10:
[...]

Wat ook meespeelt, is dat er maar een zeer klein aanbod van YFI tokens bestaat, namelijk maar zo’n 30.000. Daarom ligt de marktkapitalisatie van YFI momenteel op ongeveer $450 miljoen, terwijl die van bitcoin op $218 miljard staat.

De DeFi markt ontvangt overigens wel steeds meer kritiek en wordt vaak vergeleken met de ICO rage uit 2017. DeFi wordt regelmatig een zeepbel genoemd die op elk moment kan knappen. Ook kwam onlangs naar buiten dat het Uniswap platform steeds meer geteisterd wordt door de notering van nep tokens.
Oh ja 30.000.

Heb me wel ingelezen op Balancer en Compound en die 2 projecten lijken me best aardig. Het is wel meer van hetzelfde. Nu weer eentje die de top100 inknalt. Ik blijf er zelf ff af....laten ze het maar ff uitvechten :)

Qua Defi gok ik meer op de overkoepelende projecten, zoals REN, Chainlink en ETH.
Lending en liquidity vind ik wel interessant, daarbij gok ik vooral op Aave en Kyber.

• outlandos
  • Nu online
NeFoRcE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:16:
[...]

Mij kennende ben ik dan blij. Ik ben er al te vaak in getuind. Verleiden doordat ik ineens op m'n favo site zie dat er wat sky-high gaat. Kopen, en een kwartier later zakt de boel in en blijft dat voor weken zo gaan :')

LINK wordt ook niks. Mark my words. Ik speel nu al een jaar of 3 met crypto's, soms wat meer dan anders, nu bijv paar keer per dag monitoren. Maar als ik al met al zeg dat ik een procentje of 10% heb, is het veel.

Maar toch, kennis had nog wat BTC's en had die voor zo'n 25k verkocht eind 2017. Dat frustreert dan wel :+
Doe je toch iets fout. Ik zit erin sinds eind januari 2018. Heb 80% verlies gestaan maar toch volgehouden en bijgekocht. Sta nu zo'n 80% winst (virtueel, want uitcashen heb ik op een schamele 2500 euro na nog niet gedaan) en ik ben echt geen top trader. Integendeel, als ik iets verkoop gaat de koers gegarandeerd omhoog en wat ik ervan koop omlaag. Maar op de wat langere termijn zijn de switches meestal wel goed gebleken.

• Gelukszoekr
NeFoRcE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:16:
[...]

Waarom dan niet even pas op de plaats. Even uitzoemen. Ik ben ook zeer gevoelig voor fomo en kan ook op gekke momenten instappen. Maar dan wel met de overtuiging dat er mooie tijden aan gaan komen. En dan is het wachten, dat kan maanden duren

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:21:
[...]

Oh ja 30.000.

Heb me wel ingelezen op Balancer en Compound en die 2 projecten lijken me best aardig. Het is wel meer van hetzelfde. Nu weer eentje die de top100 inknalt. Ik blijf er zelf ff af....laten ze het maar ff uitvechten :)

Qua Defi gok ik meer op de overkoepelende projecten, zoals REN, Chainlink en ETH.
Lending en liquidity vind ik wel interessant, daarbij gok ik vooral op Aave en Kyber.
wordt meer dan 30k waarschijnlijk:
YFI Spilt
YFI’s robust momentum is a function of scarcity due to the limited supply of 30,000 tokens that were released at once. Following the impressive price run from $0 to over $12,000 with more than $825 million locked in the project, the yEarn governance members made several proposals to mitigate the impending effect of the running price.

One of the proposals is to conduct a 10:1 split after the price of YFI exceeds that of Bitcoin for “10 consecutive days.” This means that 1 YFI token would become 10 tokens, and by this, the total supply would increase from 30,000 to 300,000, which also means current balances would increase by 10x.

If the proposal is accepted, then the yEarn community could see the split in a few days as YFI continues to trade higher against BTC.

Nonetheless, another proposal is to uncap the total supply from 30,000 so that more YFI can be issued to cushion the inflation.

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 22:48
RaptorXS schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:10:
[...]

Je hebt nu ook alweer yf2, zal wel mee willen liften op het succes van de yf1..

https://www.coingecko.com/en/coins/yfii-finance#markets

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:18:
[...]

Ik vind BTC nou niet in een positie die ik erg vertrouw, een correctie naar 10.5 of 9.6 hou ik voor mogelijk. Je wil niet weten wat de alts dan doen.. Zet je wel een stoplossje? ;)
Jazeker :) Zit verder nog in fiat op DOT en ZZZ na.

• Mooody

Mooody

elmoody

Riesj74 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:24:
[...]

wordt meer dan 30k waarschijnlijk:

[...]
Wat is de USP can Yearn eigenlijk? Kan het niet vinden.

Lijkt mij gewoon; meeliften op de hype met als feature dat ze heel weinig tokens uitbrengen, zodat ze in het nieuws komen met een tokenprijs hoger dan die van BTC.

Maar kan het mis hebben, zo werkt dat :P

[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 21:29 ]

• Ali Baba 1001
SmartCazeX schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:58:
Ga ik daar even in verdiepen Spok9, bedankt!
Ik heb een coinbase en wirex kaart, maar nooit gebruikt...
Verder vind ik Revolut wel handig ivm de verschillende valuta-opties. Je kunt er ook crypto kopen, geen idee of je die crypto met je kaart kunt uitgeven.
Er zijn in ieder geval genoeg opties, succes.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:27:
[...]

Wat is de USP can Yearn eigenlijk? Kan het niet vinden.
Een hoog rendement vermoed ik.

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat volume van OMG is echt niet normaal. Zelfs als wash trading weggelaten is, zitten we op $650m.
Coinbase en Binance hebben het grootste volume, dat klinkt niet schimmig.

Of traders hebben echt een niche gevonden die gevuld moet worden.....of we worden met z'n allen belazerd door het team. Of het ligt er ergens middenin. Dat is mijn conclusie.

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:31:
[...]

Een hoog rendement vermoed ik.
Dat is precies wat het is. Yearn is "Verlangen".

Kan me niet voorstellen dat mensen zijn gaan investeren na het uitpluizen van hun website: https://yearn.finance/

Hoe dan die prijsstijging? Puur op marketing en posts die gaan over de prijs wellicht?

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 21:43 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:42:
[...]

Dat is precies wat het is. Yearn is "Verlangen", tis gewoon een ponzi :/

Kan me niet voorstellen dat mensen zijn gaan investeren na het uitpluizen van hun website: https://yearn.finance/
Ik durf eigenlijk niet eens te klikken, vertrouw het voor geen meter :) Maar YFII stijgt bijvoorbeeld ook al steady door, dus grote kans dat men veel funds uit YFI naar YFII gaat sturen om weer een nieuwe run mee te pakken.

Wat een casino de laatste weken.

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Elk altseason t zelfde, vorige run heette er een coin 24 of 42 oid dacht ik, ook meer waarde dan btc

• The_Goat
Straks probeert iedereen te innen en is er geen vraag meer, implodeert vanzelf. Dan is t weer huilen, piepen en hopen dat xrp naar 586$ gaat

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:44:
[...]

Ik durf eigenlijk niet eens te klikken, vertrouw het voor geen meter :) Maar YFII stijgt bijvoorbeeld ook al steady door, dus grote kans dat men veel funds uit YFI naar YFII gaat sturen om weer een nieuwe run mee te pakken.

Wat een casino de laatste weken.
Daar doen wij Tweakers niet aan mee toch?

Dan gooi ik liever DIA nog eens onder de aandacht als we het over shitcoins hebben.
Die hebben wel een USP, mensen gaan hier voor vallen. Sta inmiddels op +28% en ga zeker nog niet verkopen :9

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 21:47 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Volgens mij is het allemaal ook gewoon in 30 minuten gepiept. Je maakt een ERC20 token op ETH, geeft jezelf een gedeelte en gaat liquidity provider/pool spelen met je eigen coins op Uniswap en meld daar het pair aan.

Daarna begin je met shillen, misschien maak je zelfs nog even een website, Twitter accountje erbij en de rest van je leven hoef je niet meer te werken.

@Mooooody DIA, AMPL, DMG en ZZZ heb ik buiten een exchange staan en heb ik dus nog naast DOT, YFI en voornamelijk veel fiat.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 20-08-2020 21:48 ]

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:47:
Volgens mij is het allemaal ook gewoon in 30 minuten gepiept. Je maakt een ERC20 token op ETH, geeft jezelf een gedeelte en gaat liquidity provider/pool spelen met je eigen coins op Uniswap en meld daar het pair aan.

Daarna begin je met shillen, misschien maak je zelfs nog even een website, Twitter accountje erbij en de rest van je leven hoef je niet meer te werken.
Waar wachten we nog op?

• The_Goat
Klopt, eigenlijk is alles wat op uniswap begint scam. Vond Yam nog de leukste tot nu toe

• Mooody

Mooody

elmoody

We kunnen beterr als forum een project uitkiezen en chillen, dan er eentje zelf te maken. Scheelt een hoop gedoe.

Laten we kijken of er iets leuks in de regio #200-#300 staat oid :P

• Gelukszoekr
Uniswap maakt het makkelijk inderdaad. En op zo'n manier cashen lijkt me ook nog niet eens verboden. Moreel verwerpelijk misschien, maar je steelt niks, je verleid mensen de coin te kopen

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:50:
Uniswap maakt het makkelijk inderdaad. En op zo'n manier cashen lijkt me ook nog niet eens verboden. Moreel verwerpelijk misschien, maar je steelt niks, je verleid mensen de coin te kopen
Beetje hetzelfde als de Staatsloterij dus. En die is in handen van de overheid :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Doet me denken aan de McAfee "coin of the week". Heb daar wel eens aan meegedaan. Hij poste de coin, snel kopen en 2min later verkopen voor het dubbele. Mooie tijden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 03-06 06:55
Mooooody schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:50:
[...]

Laten we kijken of er iets leuks in de regio #200-#300 staat oid :P
Reddcoin?
Groestlcoin?
En wat heb ik hier nog allemaal...
Doe die maar, leveren ze me eindelijk iets op :X
Pagina: 1 2 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!