Dan ga je er wel vanuit dat Bitcoin de zon blijft waar het universum omheen draait.Liberteh schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:54:
[...]
Die had ik op 0.30 dollar moeten kopenis nu niet meer waard. Ik word niet meer zo warm van die moongainz want ik kan ook gewoon Bitcoin verhandelen met hefboom.
Daar ben ik persoonlijk niet zeker van
Denk dat een project als Chainlink veel sneller wereldwijde adoptie (via bedrijven) zal kunnen krijgen dan Bitcoin.
De marktwaarde zal daarom ook eenvoudig die van Bitcoin voorbij kunnen gaan. Zo zullen er nog legio projecten komen die veel sneller adoptie zouden kunnen vergaren en daarom ook een interessantere investering zijn. Heb net niet over de komende maanden, maar over "the years ahead"....
Het lastige is om dat vooraf in te kunnen schatten en daar tijdig (!) op in te spelen. Soms moet je gewoon wat risico nemen om beter beloond te kunnen worden. Als dat goed geredeneerd is, heb ik daar altijd respect voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 20-08-2020 15:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.