Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Als het goed is zit er een speed-up optie ergens als je naar je transactieoverzicht in metamask gaat. Dan kan je je transactie nog een keer naar het netwerk sturen met hogere gas price. Je kan hier ook checken wat een 'goede' gas price is voor dit moment: https://ethgasstation.info/Steinhemmer schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:57:
[...]
Anyone? Ze zijn nog altijd niet gearriveerd in de wallet (metamask)
Controleer eerst even of de transactie ook in etherscan pending is. Bij mij stond hij wel als pending in metamask maar was niet zichtbaar in etherscan. Toen heb ik het nog een keer gedaan vanuit de metamask app (ipv browser) en toen was hij er zo door..Steinhemmer schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:57:
[...]
Anyone? Ze zijn nog altijd niet gearriveerd in de wallet (metamask)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
In etherscan inderdaad niet zichtbaar (unable to locate this txnhash). Hoe kan ik de pending transactie ongedaan maken zodat ik een nieuwe claim kan indienen?Stokstaart schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:03:
[...]
Controleer eerst even of de transactie ook in etherscan pending is. Bij mij stond hij wel als pending in metamask maar was niet zichtbaar in etherscan. Toen heb ik het nog een keer gedaan vanuit de metamask app (ipv browser) en toen was hij er zo door..
Volgens mij kan je je metamask resetten waardoor alle transacties worden gecancelled maar je balance niet wordt aangetast. Moet je even goed uitzoeken want ik heb het zelf nooit geprobeerd. Kan je niet de UNI's claimen vanaf de mobiele app?Steinhemmer schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:09:
[...]
In etherscan inderdaad niet zichtbaar (unable to locate this txnhash). Hoe kan ik de pending transactie ongedaan maken zodat ik een nieuwe claim kan indienen?
Een andere optie is trustwallet, volgens mij kan je je metamask koppelen met je trustwallet en dan vanuit die app claimen.
- Taro
- Niet online
Als je de middelen (Crypto, evt. een bot op een zakelijke server, etc.) om te Yield Farmen zakelijk hebt aangeschaft en je hier echt professioneel mee bezig bent, dan zal je die inkomsten ook in Box 1 terug zien en hoef je deze vraag denk ik ook niet te stellen. Als dit via privé middelen is gedaan, dan vallen de opbrengsten ervan in Box 3.
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 20-09-2020 13:48 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat is allemaal box 3.oer schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:34:
Heeft iemand een idee hoe de belastingdienst yield farming eigenlijk ziet? Zou dat net als mining onder box 1 vallen of gewoon box 3?
Vermogen met een waarde op peildatum 1 januari van het jaar ervoor.
Box 1 is voor professionele activiteiten en niet voor hobbyisten.
je betaalt alleen belasting/geld over je vermogen. Als je winst je vermogensgrens overschrijdt dan betaal je daar een beetje vermogensbelasting over. Als je al 30k op de bank hebt, ben je er snel met een beetje hobbyen crypto. Dus alles bij elkaar.oer schreef op zondag 20 september 2020 @ 13:53:
Ok bedankt! Het maakt totaal niet uit hoeveel winst je maakt? Het is inderdaad gewoon een beetje hobbyen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
- Taro
- Niet online
Voor Bitcoin zie ik op de 4H nog wel een optie tot ~10.500, op de 1D nu mooi aangekomen op de MA7 & MA25, dus grote kans dat er vanaf hier weer een bounce volgt.
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 20-09-2020 14:25 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
- Taro
- Niet online
Ik heb de situatie vanochtend tot in den treure en enorm grondig geanalyseerd en kon geen enkele reden bedenken, behalve dat als de koers daarna zou stijgen dat het een "buy low" zou kunnen betreffenspok9 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:00:
@Taro op basis waarvan kocht jij vanochtend uni? Ik had toen juist net besloten uit te stappen en het vanaf de zijlijn aan te kijken. Ter lering ende vermaak
Ik heb een aantal low buys staan voor als we morgen een flinke dumpert naar beneden zien. Mid term voelt het als een goeie gok..Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:02:
[...]
Ik heb de situatie vanochtend tot in den treure en enorm grondig geanalyseerd en kon geen enkele reden bedenken, behalve dat als de koers daarna zou stijgen dat het een "buy low" zou kunnen betreffen
Had je veel verlies op uni/yfii/eth of geen verlies?Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:23:
Mooie rode candles, normaal gesproken zou ik ze opkopen, maar nu maar even niet. UNI/YFII/ETH de deur uitgegaan.
Voor Bitcoin zie ik op de 4H nog wel een optie tot ~10.500, op de 1D nu mooi aangekomen op de MA7 & MA25, dus grote kans dat er vanaf hier weer een bounce volgt.
Mijn dotjes en yfis staan toch wel goed rood. Totaal 800€ ofzo ben ik bang. Ik hodl ze nu wel en koop bij als de rode candles verdwijnen.

[ Voor 122% gewijzigd door A87 op 20-09-2020 15:11 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Defi is dood. Alle coins staan straks op 0. Niks meer waard. De hype is over. Crypto is de nieuwe tulpenmanie. De bubbel is gebarsten. De whales gaan er met ons geld vandoor!A87 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:07:
De BTC ponzi is GAME OVER, het lijkt nergens meer op
[Afbeelding]
Haha niceTaro schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:02:
[...]
Ik heb de situatie vanochtend tot in den treure en enorm grondig geanalyseerd en kon geen enkele reden bedenken, behalve dat als de koers daarna zou stijgen dat het een "buy low" zou kunnen betreffen

3 jaar na 20k en we zijn nergens en nog steeds duizenden shitcoins die ingelijst staanvortexnl1982 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:18:
[...]
Defi is dood. Alle coins staan straks op 0. Niks meer waard. De hype is over. Crypto is de nieuwe tulpenmanie. De bubbel is gebarsten. De whales gaan er met ons geld vandoor!
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 20-09-2020 15:21 ]
- Taro
- Niet online
Jawel, +-150 verlies, maar had gelukkig niet veel gekocht.vortexnl1982 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:06:
[...]
Had je veel verlies op uni/yfii/eth of geen verlies?
Mijn dotjes en yfis staan toch wel goed rood. Totaal 800€ ofzo ben ik bang. Ik hodl ze nu wel en koop bij als de rode candles verdwijnen.
[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 20-09-2020 15:30 ]
Ja dat scheelt. Dat doe ik nu voortaan ook, kleine stapjes. Te vaak gehad dat ik met veel te veel geld in stap. Als je dan tien procent min staat voelt dat echt heel arelaxt.Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:20:
[...]
Jawel, verlies, maar had gelukkig niet veel gekocht:
[Afbeelding]
Moet je voorstellen dat je met 20k nog bent ingestapt. En dat je dan zo'n hodler bent. Ben je mooi fucked!A87 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:20:
[...]
3 jaar na 20k en we zijn nergens en nog steeds duizenden shitcoins die ingelijst staan
Ik vraag me echt af of we nog boven de 20k komen. Als dat niet zo is dan kunnen we nog McAfee zijn lul zien opeten op nationale tv.
Ho ho, het is de dorpsgek maar he..Machlah schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:33:
Haha een halve dag een dipje en er wordt weer van alles geroepen hier. Sentiment slaat altijd snel om.
Sarcasme jongenMachlah schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:33:
Haha een halve dag een dipje en er wordt weer van alles geroepen hier. Sentiment slaat altijd snel om.
Trekt wel weer aan, of niet, of we gaan zijwaarts.
Verwijderd
En btc gaat naar 13k !
Zou nu maar inkopen want hij gaat niet meer zo laag komen
Verwijderd
Jammer dat het niet 3 kwart X was. Dan had je een Y box gehad.Slux schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:55:
Toch weer een paar xboxjes binnen met YFI, alleen weer een beetje jammer dat ik de andere coins niet had verkocht, nu blijft er maar een half xboxje over
- Taro
- Niet online
En met nog één minder een V(oedselbox).Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:00:
[...]
Jammer dat het niet 3 kwart X was. Dan had je een Y box gehad.
* Taro nomineert zichzelf alvast voor de slechtste grap van dit decennium
Hahaha we gaan nu winsten met xbox en ps5's vergelijken, nice.Slux schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:55:
Toch weer een paar xboxjes binnen met YFI, alleen weer een beetje jammer dat ik de andere coins niet had verkocht, nu blijft er maar een half xboxje over
edit: Durf ik weer in UNI te stappen...
[ Voor 6% gewijzigd door Machlah op 20-09-2020 16:06 ]
Verwijderd
Het was een halve Xbox winst dus inderdaad een VoedselboxTaro schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:04:
[...]
En met nog één minder een V(oedselbox).
* Taro nomineert zichzelf alvast voor de slechtste grap van dit decennium
Netjes @Slux. Wat zul jij met een vol buikje tevreden in slaap vallen vannacht onder de brug.
- Taro
- Niet online
Ik volg iemand op Twitter die als nieuwe lengtemaat alles in bananen wil uitdrukken en dat werkt best wel prima: https://twitter.com/scale_banana/.Machlah schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:05:
[...]
Hahaha we gaan nu winsten met xbox en ps5's vergelijken, nice.
Dan is natuurlijk wel de vraag wat we hier het beste als nieuwe eenheid zouden kunnen gaan gebruiken. Want laten we wel wezen, als de Dollar helemaal niets meer waard is tov de Euro zegt het ook weinig meer of Bitcoin 100 of 10.000 USD waard is, zolang wij met Euro's rekenen.
Compleet dood dat crypto. Nobody ever heard about crypto. En dan nog ditr er over heen
https://www.investopedia....t-for-the-rest-of-us.aspx
;; keiharde concurrentie van algo's''
[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 20-09-2020 16:21 ]
Gaat alles goed of moeten we iemand bellen voor je?A87 schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:16:
Het enige wat ik zie zijn youtubers die proberen trading courses te verkopen of channel views MOOn geschrrueew.
Compleet dood dat crypto. Nobody ever heard about A87. En dan nog ditr er over heen
https://www.investopedia....t-for-the-rest-of-us.aspx
;; keiharde concurrentie van algo's''
Machlah schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:22:
[...]
Gaat alles goed of moeten we iemand bellen voor je?

[h1]GAME OVER[/h1]
Ik vertouw alleen ark nog een beetje

[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 20-09-2020 16:28 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/0ZRNImI8JpAqz9F934tZO2Kh.png?f=user_large)
[ Voor 51% gewijzigd door djzz op 20-09-2020 16:34 ]
Verwijderd
Je bedoelt BNB, het kopieerapparaat muntje?djzz schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:31:
hey kan iemand een lichtje op bnb coin schijnen, is dit niet het nieuwe eth aan het worden
[Afbeelding]
Huh, ETH is toch de ERC-20 shitcoin machine?Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:38:
[...]
Je bedoelt BNB, het kopieerapparaat muntje?![]()
jaVerwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:38:
[...]
Je bedoelt BNB, het kopieerapparaat muntje?![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/0ZRNImI8JpAqz9F934tZO2Kh.png?f=user_large)
Verwijderd
Ja klopt. Nog wel, BNB gaat dat worden.Machlah schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:39:
[...]
Huh, ETH is toch de ERC-20 shitcoin machine?
En CZ kopieert schaamteloos alles wat geld oplevert.
Je hebt fear, je hebt greed, en daarna Binance.
je weet niet goed hoe je een bescheiden lichtje kan maken he je steekt die hele coin gelijk in de fik, ik heb em even geblust voor je.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:49:
[...]
Dikke BNB jongens. Hier, een lichtje erop:
[Afbeelding]
Ik hodl ze ook.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/U9rCvfEHGRVWSYwN0ndPF31t.png?f=user_large)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
Liberteh schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:53:
Jezus, iemand heeft die hele BNB onder gespoten

Met de nadruk op was het is nu een A-box geworden als in armoedeboxVerwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:08:
[...]
Het was een halve Xbox winst dus inderdaad een Voedselbox![]()
Netjes @Slux. Wat zul jij met een vol buikje tevreden in slaap vallen vannacht onder de brug.
Als hier verder niemand voedsel uit hun auto gooit, dan slaapt Slux gewoon weer met een leeg buikje.
"anyone who can break purportedly untraceable privacy coins such as Monero (XMR) as well as trace transactions on Bitcoin’s (BTC) Lightning Network."
Maar de laatste zin is nog het mooist:
"CipherTrace chief financial analyst John Jeffries said the tool can track stolen Monero used for illegal transactions back to the source, such as in ransomware cases."
Ben benieuwd of we nog wat van de smerige cryptolockermakers kunnen vangen
Ja en dan komt het ook nog uit China, het land dat nota bene bekend staat om z’n slimme, originele en innovatieve business modellen en productenVerwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:51:
[...]
Ja klopt. Nog wel, BNB gaat dat worden.
En CZ kopieert schaamteloos alles wat geld oplevert.
Je hebt fear, je hebt greed, en daarna Binance.
- Taro
- Niet online
pump en hump!Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:10:
Zo kijk je even niet en dalen de alts weer een trede extra. Bitcoin gaat hier of in mee, of gaat de andere kant op bewegen. Maar aangezien ETH mee gaat met de andere alts en BTC geen tegenstrijdige beweging laat zien ga ik uit van een verdere daling.
hold je ether!
Had je nog wat of alles in fiat?Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:10:
Zo kijk je even niet en dalen de alts weer een trede extra. Bitcoin gaat hier of in mee, of gaat de andere kant op bewegen. Maar aangezien ETH mee gaat met de andere alts en BTC geen tegenstrijdige beweging laat zien ga ik uit van een verdere daling.
- Taro
- Niet online
Alleen nog 4 BNB
Verwijderd
Stuur me even PM, heb nog wel wat peperzaden van leuke soortjes voor je. Die tulpen heb je geen zak aan.A87 schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:38:
oke, dus ik was net bij de ALDI... had wat zakken tulpen bollen meegenomen
Tenzij je de bollen wilt eten...
Ik wist niet dat je zo rekt was maat.
- Taro
- Niet online
/f/image/UBC03OwZn0DUAHBi5NXLX96X.png?f=fotoalbum_large)
MEER DAN 83.000 BITCOIN OPTIES VERVALLEN OP VRIJDAG 25 SEPTEMBER.
en:
Bitcoin nog steeds bullish zolang we boven de $11.700 bewegen
Bitcoin bevindt zich momenteel in een belangrijk gebied en zolang de Bitcoin koers boven de $11.700 blijft bewegen zijn we volgens analisten nog steeds bullish. Mochten we een prijsniveau van $12.000 willen zien, dan dienen we de support van $11.200 te doorbreken. Mocht dit niet gebeuren en zien we de Bitcoin koers dalen, dan moeten we de wekelijkse support van $10.600 houden. Behouden we deze niet en dalen we onder de psychologische grens van $10.000? Dan kunnen we volgens cryptocurrency analist DonAlt, met meer dan 150k volgers op Twitter, zelfs een Bitcoin koers van $8.000 zien.
[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 20-09-2020 19:00 ]
Verwijderd
Plz pump je miljoen even in UNITaro schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:48:
Bitcoin houdt vooralsnog nog steeds prima stand boven de 1D MA7 & MA25, het wickje eronder is al geweest en is opgevangen. De kans is dus aanwezig dat dit de daling was en de meeste coins nu weer op zullen veren. Persoonlijk stap ik nu liever té laat weer in, dan er van uit te gaan dat dit het was. Ik wacht dus nog even af met opnieuw in te stappen.
[Afbeelding]
UNI gaat pas weer (omhoog) bewegen als BTC is gestabiliseerd denk ik. Dat betekent mogelijk pas eind komende week..
Edit: wat je nu denk ik ziet gebeuren zijn whale games. Door de onaangekondigde release hebben de whales geen kans gekregen zich vooraf / goedkoop in te kopen en dus wordt de prijs nu gedrukt. Zodra de whales hun zakken vol hebben gaan we weer omhoog. Zorg dus dat je niet panic sellt op de bodem.
[ Voor 35% gewijzigd door Stokstaart op 20-09-2020 20:00 ]
- Taro
- Niet online
"Toekomstig" miljoen he, ik ben er nog niet. Iets met centen in het kwadraat ipv miljoenen...
- Taro
- Niet online
YFI's of YFII's? De zaken gaan goed onder die brug... Maar als je nou iets goed wil maken zou ik dat niet via 1 van die 2 doen, dat is echt gokken. De eerste periode ging mij dat prima af, maar nu gaat het echt alle kanten op.Slux schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:55:
Hier maar weer een paar YFItjes gekocht, eens kijken of dat het verlies van de andere shitcoins goed kan maken vandaag
Verwijderd
YFI's is ook een gok maar ik had even teveel andere shitcoins in de PF die het allemaal ruk doen en aangezien BTC op het moment nog stabieler is dan de GBP moet je wat.Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:13:
[...]
YFI's of YFII's? De zaken gaan goed onder die brug... Maar als je nou iets goed wil maken zou ik dat niet via 1 van die 2 doen, dat is echt gokken. De eerste periode ging mij dat prima af, maar nu gaat het echt alle kanten op.
ik zit er wel op hoor, ben tevreden met een beetje winst en als ik teveel last van zweet armpjes en hartkloppingen krijg pak ik mijn verlies
Verwijderd
Bestaat de döner kebab coin al ?Slux schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:21:
er kwam hier net een turkse trouwstoet voorbij, allemaal toeteren en die gasten strooien met euries, slux blij en heeft daarvan meteen maar wat crypto gekocht.
- Taro
- Niet online
Zo, staat ook een mooie BNB/USDT koop order op 25.9700 USDT a 54.162 stuks -> 1.4 Miljoen USDT
[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 20-09-2020 20:36 ]
Ze hebben het wel geprobeerd volgens mij
https://coin.market/crypto/kebab
https://twitter.com/coinkebab
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 20-09-2020 20:38 ]
- Taro
- Niet online
Ben ik de enige die hier last van heeft? Natuurlijk let ik er nu op en klik ik dus 2-3-4x voordat ik verder ga, maar dat is wel enorm irritant.
Verwijderd
Bedoel je de app of gewoon in je browser ?Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:44:
Ik klik bij Binance altijd op de prijs in het orderbook om daarna bij een limit order het aantal in te vullen. Maar de afgelopen dagen eindig ik vaak met market orders omdat de prijs niet wordt aangepast en de prijs dus nog gelijk is aan de prijs van het openen van het scherm
Ben ik de enige die hier last van heeft? Natuurlijk let ik er nu op en klik ik dus 2-3-4x voordat ik verder ga, maar dat is wel enorm irritant.
- Taro
- Niet online
Browser.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:47:
[...]
Bedoel je de app of gewoon in je browser ?
Nee, heb ik ook. En nog erger, ik heb ook al gehad dat de site niet refreshed, waardoor ik al 2x de verkeerde coin heb gekocht.Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:44:
Ik klik bij Binance altijd op de prijs in het orderbook om daarna bij een limit order het aantal in te vullen. Maar de afgelopen dagen eindig ik vaak met market orders omdat de prijs niet wordt aangepast en de prijs dus nog gelijk is aan de prijs van het openen van het scherm
Verwijderd
Hmm weet het zo even niet of ik hetzelfde ervaar maar struggle er some ook wel mee. Vind het enorm jammer dat ik niet gewoon een punt in het candle grafiek kan aanklikken en die invullen en dat de decimaal op de numpad niks doet
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2020 20:58 ]
- Taro
- Niet online
ONT en BNB inmiddels in staking. Ik koop zo in de volgende daling ook weer een paar UNI om die ook te gaan staken. Verder benieuwd met welke koersen we morgenochtend wakker worden. Ik gok een beetje op het principe dat je vaak denkt dat het allemaal nog lager kan en de volgende ochtend wakker wordt met het tegenovergestelde
Ik heb er ook last van, maar volgens mij komt het doordat de prijs beweegt. Dan druk je op zeg 20.1, maar is het alweer 20.2 waardoor het niet doorkomt. Alleen wanneer de prijs bij het drukken niet veranderd waardoor het orderboek niet beweegt gaat het goed lijkt wel.Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:44:
- Taro
- Niet online
Als ik iets als UNI op 0.1 zet ipv 0.001 en dan klik op 5.1, 5.2 enz, dan gaat het iedere keer goed. Op 0.001 wanneer het orderboek beweegt gaat het vaak mis.Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 21:03:
@PilatuS In mijn geval gaat het echt om grote verschillen, bedragen die niet eens op het huidige scherm staan, dus echt van enkele uren/minuten geleden.
Verwijderd
Ik hoop het, ik heb in ieder geval al een sell limit staan voor uni zodat ik in iedergeval winst pak en niet weer te laat sell na de piek. Schiet ie dan door naar de 9 dan is het jammer van de misgelopen extra winst. Maar ik baal liever van gemiste extra winst dan van genomen verlies.Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:59:
@Slux Ik help je mee met YFI. Ik wilde in YFII stappen, maar, als ik even snel wat lijntjes trek eindigen die allemaal in het putje.
ONT en BNB inmiddels in staking. Ik koop zo in de volgende daling ook weer een paar UNI om die ook te gaan staken. Verder benieuwd met welke koersen we morgenochtend wakker worden. Ik gok een beetje op het principe dat je vaak denkt dat het allemaal nog lager kan en de volgende ochtend wakker wordt met het tegenovergestelde
Ik voer soms bedragen ook gewoon handigmatig in en maak dan een kopie met Ctrl-C. Heb je dit bedrag dan snel nodig kan je het plakken. Is met Ctrl-C, Ctrl-V, en Ctrl-X onder macro's wel zo handig.
Zet BTC maar eens op 100 in het orderboek, dus met 100 stuks per regel. Dan kan je 10x klikken en gaat het 10x goed omdat het niet beweegt.
- Taro
- Niet online
Ik had het eerst ooit wel eens, maar het is nu zeker erger geworden. Ik heb er ook al een tijdje echt last van. Er zal wel iets aangepast zijn waardoor dit komt bij Binance.Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 21:20:
@PilatuS Dat kan zeker een oorzaak zijn, maar ik zit eigenlijk altijd achter een laptop met touchpad ipv muis. Dit is echt pas sinds kort zo.
Opzich is het veranderen van de klik naar het loslaten van de klik als trigger genoeg voor dit. Ik denk dat het zoiets is. Misschien is het aangepast om de serverload te verlagen ?
Edit: Het is nog veel leuker zelfs. Als je er op klikt en de muisknop te lang in blijft houden doet ie het ook niet. Even getest met BTC op 100 stuks in het orderboek. Meer dan anderhalve seconde is al genoeg om dit te doen. Het lijkt er op dat je snel genoeg moet zijn tot dat het orderboek verspringt, maar je mag er ook geen 2 seconden over doen. Lekker handig dit

[ Voor 39% gewijzigd door PilatuS op 20-09-2020 21:26 ]
ik dacht dat het 6% was als in meer euro/dollar waarde, maar ze bedoelen 6% meer coins.
ik heb al een tijdje een potje op kraken staan en dat staat nu op het zelfde niveau als waar ik het toen voor kocht, ik heb alleen meer coins maar qua waarde staat het gelijk

Die ga ik maar inwisselen en in een ing en nn mixfunds stoppen want met crypto schiet het niet op.
- Taro
- Niet online
Eens, aan de andere kant verdient bijv. een exchange meer aan traders dan holders. Maar omdat ze anders klanten verliezen aan andere partijen moeten ze wel.PilatuS schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:00:
Staken: Hoe laten we mensen coins vasthouden die ze beter hadden kunnen verkopen om op die manier te proberen de prijs minder hard te laten zakken.
Ik zie staken als een optie om een coin waarvan je verwacht dat die gaat stijgen extra te benutten. BNB is bijv. van 33.3 USDT naar 25.4 USDT gedaald. Hold je inderdaad al die tijd, dan loont dat niet en kost het je geld. Aan de andere kant kan je er van uitgaan dat BNB wel weer boven die 33.3 uit gaat komen en dan is het een prima investering.
Gisteren heb ik bijv. 2.000 ONT en 50 BNB gestaked en vanochtend had ik 0,08 WING, 0,26 BEL erbij. 1 WING was 59 USDT = 4,13 Dollar aan WING en 80 cent aan BEL. Maar, tegelijkertijd ook een VIP1 voordeel in de fee's op Binance, ONG vergoeding op ONT die ik over +-10 dagen ontvang. In een stijgende markt is dat dus echt wel lucratief. Eerder vandaag verkocht, vanavond beide weer ingeslagen en in stake gezet. In een dalende markt kan je maar beter gewoon BUSD staken
@Younes Die vraag wordt hier vaker gesteld: Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"
Edit: Ook een korte uitleg aan de topicstart toegevoegd: [ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12. Zal er de komende week nog iets over DeFi en Yield Farming aan toevoegen.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 20-09-2020 22:46 ]
Verwijderd
Ja toch. Ik hodl al bijna een jaar wat BNB, van 18 dollar naar 40 zien gaan en weer terug naar 13? Om vervolgens weer naar 33 te stijgen. Staan gewoon op Binance. (Niet verstandig, ik weet.)Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:14:
[...]
Eens, aan de andere kant verdient bijv. een exchange meer aan traders dan holders. Maar omdat ze anders klanten verliezen aan andere partijen moeten ze wel.
Ik zie staken als een optie om een coin waarvan je verwacht dat die gaat stijgen extra te benutten. BNB is bijv. van 33.3 USDT naar 25.4 USDT gedaald. Hold je inderdaad al die tijd, dan loont dat niet en kost het je geld. Aan de andere kant kan je er van uitgaan dat BNB wel weer boven die 33.3 uit gaat komen en dan is het een prima investering.
Gisteren heb ik bijv. 2.000 ONT en 50 BNB gestaked en vanochtend had ik 0,08 WING, 0,26 BEL erbij. 1 WING was 59 USDT = 4,13 Dollar aan WING en 80 cent aan BEL. Maar, tegelijkertijd ook een VIP1 voordeel in de fee's op Binance, ONG vergoeding op ONT die ik over +-10 dagen ontvang. In een stijgende markt is dat dus echt wel lucratief. Eerder vandaag verkocht, vanavond beide weer ingeslagen en in stake gezet. In een dalende markt kan je maar beter gewoon BUSD staken
@Younes Die vraag wordt hier vaker gesteld: Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"
Dat staat daar wat niets te doen, trade er verder ook niet mee en ik ga de komende tijd toch niet verkopen, want ik denk dat die in de toekomst wel wat meer kunnen gaan opleveren.
Kun je het net zo goed staken toch? Kies flexibel en je kunt het ala minuut redeemen.
Klein plukje overhouden voor de fees, helemaal prima.
Persoonlijk zie ik alleen niets in staken als je verplicht voor langere tijd het vast moet zetten, los van dat is het natuurlijk wel wat.
- Taro
- Niet online
Verwijderd
Ja die gelockte versies waag ik mij ook niet aan, maar de flexibele vind ik prima. Laatst ook even getest, en als je quick redeem kiest, staan ze instant weer in je spot wallet.PilatuS schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:45:
@Verwijderd Als je bepaalde coins toch weken of maanden laat staan, dan kan je net goed staken inderdaad. Zonde om het dan niet te doen.
Persoonlijk zie ik alleen niet in staken als je verplicht voor langere tijd het vast moet zetten, los van dat is het natuurlijk wel wat.
Je verliest dan wel de laatste volledige dag met rewards, dus stel je zit al 6 uren in de 24h reward periode dan ben je die 6 uren aan rewards kwijt.
Maargoed dat boeit verder weinig, helemaal met de aantallen die ik stake
Het begint zich wat te ontwikkelen wat dat betreft, coins locken voor enkele maanden is wel zeer ristkant natuurlijk. Dat zou ik zelf ook niet snel doen.
- Taro
- Niet online

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 20-09-2020 22:58 ]
Een nieuwe coin die over 3 uur gelaunched wordt, waar al 11 mln usd in gestopt is (nr 3 meeste volume op eth netwerk vandaag).
Heb een kleine gok genomen en er wat van ingekocht. Vond het wel een geinig concept;
- Er zit dus nu 11 mln in de 'pool' die rendement maakt voor de holders van de coin.
- Mocht je deze coin kopen en/of verkopen betaal je 10% tax welke in de pool gestopt wordt voor de holders (mUSD) om zo meer rendement te maken.
- Een dikke dump van whales loont in dit geval want de pool wordt groter en wordt verdeeld over minder holders.
Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen, iig genoeg shill gaande op twitter haha.
Alles hangt af van het rendement dat je noemt. Een hoger rendement betekent een hogere supply en dus inflatie. Als de inflatie hoger is dan de prijsstijging van de munt spaar je alsnog achteruit. Daar gaat die 10% tax niks aan veranderen.Alcides schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:59:
Heeft iemand van jullie de launch van contribute token in de gaten gehouden? (tribtoken.com).
Een nieuwe coin die over 3 uur gelaunched wordt, waar al 11 mln usd in gestopt is (nr 3 meeste volume op eth netwerk vandaag).
Heb een kleine gok genomen en er wat van ingekocht. Vond het wel een geinig concept;
- Er zit dus nu 11 mln in de 'pool' die rendement maakt voor de holders van de coin.
- Mocht je deze coin kopen en/of verkopen betaal je 10% tax welke in de pool gestopt wordt voor de holders (mUSD) om zo meer rendement te maken.
- Een dikke dump van whales loont in dit geval want de pool wordt groter en wordt verdeeld over minder holders.
Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen, iig genoeg shill gaande op twitter haha.
Verwijderd
Zet wellicht niet veel zoden aan de dijk over 1 dag maargoed als je wat opbouwd kun je ze wellicht dumpen in een eventueel pumpje. Of in mijn geval omzetten naar BNB met de dust collector als die koers gunstig staat.
Wellicht hou je er wat gratis fee's aan over, je kunt er altijd eens naar kijken. Baat het niet, schaadt het niet.
Ik ben ook maar een watje hoor in deze markt. Er in en er uit in 15 minuten of minder. Ik durf nog geen coin te kopen en een stop loss te zetten voor de nacht. Puur overdag scalpen met volledige controle over winst en verlies. Dit ook door wat BTC aan het doen is waar ik het een paar weken terug al over had.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:02:
In jouw geval @PilatuS zou je het ook prima kunnen doen na een dag scalpen met (eventueel een deel) van je USDT. Krijg je geloof ik ook BEL voor tegenwoordig.
Zet wellicht niet veel zoden aan de dijk over 1 dag maargoed als je wat opbouwd kun je ze wellicht dumpen in een eventueel pumpje. Of in mijn geval omzetten naar BNB met de dust collector als die koers gunstig staat.![]()
Wellicht hou je er wat gratis fee's aan over, je kunt er altijd eens naar kijken. Baat het niet, schaadt het niet.
Verder is 1% gewoon 1%. Of dat nou van 50 dollar, 500 dollar of 5 miljoen is maakt niet uit.
Terechte vraag en wat ze daar op bedacht hebben is een buy and burn principe:Stokstaart schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:01:
[...]
Alles hangt af van het rendement dat je noemt. Een hoger rendement betekent een hogere supply en dus inflatie. Als de inflatie hoger is dan de prijsstijging van de munt spaar je alsnog achteruit. Daar gaat die 10% tax niks aan veranderen.
A 10% tax is applied to every purchase and sale of TRIB tokens via the smart
contract. The fee is used to buy and burn TRIB tokens.
The tokens are permanently inaccessible after they are sent to the burn address
and even though these tokens are still part of the TRIB total supply, they can no
longer be redeemed back to the underlying asset used to purchase them. This has
the following consequences:
- The price floor increases with every taxation event. This is the lowest possible
price the contract will exchange TRIB for mUSD.
- The mUSD value that backs taxed tokens is permanently locked, continuously
generating interest.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!