Onder de 6.9 kun je shorten maar zou voorzichtig zijn.Machlah schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:25:
Beetje met UNI aan het kloten met de @Taro guidelines op de MA7 en gaat best aardig moet ik zeggen. Hoe gebruik je de MA25 verder?
/f/image/HIGPfQol9hhks11ijUJ4iKky.png?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Onder de 6.9 kun je shorten maar zou voorzichtig zijn.Machlah schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:25:
Beetje met UNI aan het kloten met de @Taro guidelines op de MA7 en gaat best aardig moet ik zeggen. Hoe gebruik je de MA25 verder?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Komt ongetwijfeld goed maar voor die tijd ben jij waarschijnlijk naar BTC gecapituleerdFijneKerst schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:33:
Ik hoop gewoon dat BAND, LEND, GXS enzo er weer bovenop komen
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Is dit niet zo'n beetje de definitie van een bagholder ?FijneKerst schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:33:
Ik hoop gewoon dat BAND, LEND, GXS enzo er weer bovenop komen
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
Nee joh. Dat komt echt wel goed hoor.PilatuS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:39:
[...]
Is dit niet zo'n beetje de definitie van een bagholder ?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
zo is nu mijn UNI stop limit buy getriggerd, had hem op 1 uur m7 gezet.:) wikje ging zelfs iets lager nog maar achTaro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:46:
@Machlah Top, ik zie de commissie wel verschijnen
De MA25 is voor mij het laatste redmiddel. Zie ook de posts en afbeeldingen van gisteren, doorgaans gok ik op een wickje eronder. Maar als de MA25 geen stand houdt, dan is de bodem voor mij vaak onduidelijk en neem ik mijn verlies.
Vaak zie je meerdere bounces op de MA25, meestal verkoop ik na de eerste (Zoals ook gisteren bij UNI), omdat de 2e en 3e vaak verder doorzakken. Bij UNI heb ik die wél opgekocht, bij DOT, LINK, etc. zou ik dat nu zeker niet aandurven.
Wat verder ook vaak helpt is als de MA25 op de 3 minute het begeeft overschakelen naar hogere timeframes, zoals bijv. de 5 minute of 1h. Dan kan je kijken of daar support wordt gevonden als je je verlies niet wil nemen.
Ik trade doorgaans op hele korte timeframes, waar anderen voor meerdere dagen of weken instappen doe ik dat doorgaans voor max 2-3 dagen, misschien een week, tenzij er echt sprake is van een bullrun. Dus ga niet per se af op de manier die voor mij goed werkt, maar experimenteer ermee.
Mooie ontwikkelingen, op de 5 minute MA25 ook een mooie bounce (al lijkt die het niet te houden...), goed getimed!Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:59:
[...]
zo is nu mijn UNI stop limit buy getriggerd, had hem op 1 uur m7 gezet.:) wikje ging zelfs iets lager nog maar ach
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 17:04 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Met alts sowieso geen slecht plan. Kijk maar naar BAND, SXP, OMG, DOT en zelfs LINK. Dikke runs omhoog, maar als je dan geen winst pakt en blijft vasthouden is het bloeden en 50% of meer er af.Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:02:
[...]
Straks hebben we hier een leger van MAx traders ipv holders
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 17:15 ]
Neeeee joh...Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:38:
[...]
Komt ongetwijfeld goed maar voor die tijd ben jij waarschijnlijk naar BTC gecapituleerd
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Het schijnt dat ze bijna meteen na de public sale worden gedistribueerd.vrrs schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:18:
Wanneer verwachten jullie die CPH tokens binnen te hebben / te kunnen traden?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 18:03 ]
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Pelox op 19-09-2020 17:45 ]
Zero.
Dan heb je die van mij gekochtVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:14:
Ga voor een gokje op ONT, kijken of die bounched op de 1d 99MA.
Buy order op 681 sats.
Verwijderd
Ho nog niks gekocht hoor. Op 681 sats een buy staan.Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:16:
[...]
Dan heb je die van mij gekochtIk wens je uiteraard alle succes en mooie gains
Haha thanks, even niet opletten en winst weer weg maar leuk zo even oefenen met traden. Tot de laatste buy ging het goedTaro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:46:
@Machlah Top, ik zie de commissie wel verschijnen
De MA25 is voor mij het laatste redmiddel. Zie ook de posts en afbeeldingen van gisteren, doorgaans gok ik op een wickje eronder. Maar als de MA25 geen stand houdt, dan is de bodem voor mij vaak onduidelijk en neem ik mijn verlies.
Vaak zie je meerdere bounces op de MA25, meestal verkoop ik na de eerste (Zoals ook gisteren bij UNI), omdat de 2e en 3e vaak verder doorzakken. Bij UNI heb ik die wél opgekocht, bij DOT, LINK, etc. zou ik dat nu zeker niet aandurven.
Wat verder ook vaak helpt is als de MA25 op de 3 minute het begeeft overschakelen naar hogere timeframes, zoals bijv. de 5 minute of 1h. Dan kan je kijken of daar support wordt gevonden als je je verlies niet wil nemen.
Ik trade doorgaans op hele korte timeframes, waar anderen voor meerdere dagen of weken instappen doe ik dat doorgaans voor max 2-3 dagen, misschien een week, tenzij er echt sprake is van een bullrun. Dus ga niet per se af op de manier die voor mij goed werkt, maar experimenteer ermee.
[ Voor 72% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 19:41 ]
Verwijderd
Ach volgenden week zit UNI op $10Machlah schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:53:
[...]
Haha thanks, even niet opletten en winst weer weg maar leuk zo even oefenen met traden. Tot de laatste buy ging het goed![]()
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2020 19:42 ]
Ja, probeer ik op te letten. Het waren kleine stapjes maar maakte wel steeds winst.Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:06:
@Machlah Goed bezig
Vergeet niet de fee's mee te rekenen he? Je moet wel een minimaal percentage winst maken om ook de fee's te kunnen bekostigen.
Edit: UNI gaat goed door het putje. Pure gok waar je nu in moet stappen, maar ik ga vanaf hier DCA'en tot 5.7 USDT.
Inmiddels gekocht:
[Afbeelding]
Nog openstaan:
[Afbeelding]
Geloof ik ook wel ja, maar vond wel ff leuk om wat met traden te oefenen als vastgeroeste hodlerVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:24:
[...]
Ach volgenden week zit UNI op $10
Hij is Al 2 keer eerder gebounced van het huidige niveau op de 1h
[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 20:10 ]
De hype is er weg, bij zowel dot als yfi als link.vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:59:
Man wat gebeurd er met yfi. Iedereen is er klaar mee zo te zien. Jammer dat ik niet heb verkocht.
Heb wat lopen pingelen met uni en sushi. Bij paar procent winst weer verkocht.
Nu bijna alles in fiat. Alleen nog dot en yfi ik verlies maar die krabbelen wel weer op denk ik.
Shitcoins zeg maar. Pump en dump troep.RaptorXS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:04:
[...]
De hype is er weg, bij zowel dot als yfi als link.
Dat gebeurt dus binnenkort met uni ook.
Leuke muntjes voor de snelle handel en dan wegwezen.
Zero.
Verwijderd
Je doet het beter dan mij, ik liep gister te rommelen met late sells. Vandaag toch nog wat goed kunnen maken gelukkigMachlah schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:43:
[...]
Geloof ik ook wel ja, maar vond wel ff leuk om wat met traden te oefenen als vastgeroeste hodler
Klopt, heb ook de waarschuwing van Vitalik Buterin gelezen over de defi-meuk.
Die gaat vast nog wel omhoog, de vraag is vanaf welk puntvortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:19:
Maar zal yfi nog omhoog gaan. Neem ik 16 procent verlies a 400€ of hodl ik nog even. Ik wacht nog even af.
Zo te zien gaat alles nu omlaag. Mijn ethereum stop loss is nog niet geraakt.
Verwijderd
ik niet.. wat zegt hij dan?RaptorXS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:11:
[...]
Klopt, heb ook de waarschuwing van Vitalik Buterin gelezen over de defi-meuk.
Zero.
Het is handig om iedere trade van te voren te plannen. Voordat je koopt weten waar je verkoopt met winst, maar ook waar je verkoopt met verlies. Gaat de trade dan toch niet goed, hou je aan het plan en neem een klein verlies zodat het geen groot verlies gaat worden. Nu moet je 1 dollar goedmaken en dat had ook 15 cent kunnen zijnVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:32:
Wat een slechte keuze van mij om weer in te stappen op 6.8000 In uni, ging er van uit dat dat de dip was.....
Ga nu ook niet paniek sellen.
[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 19-09-2020 20:40 ]
Ethereum (ETH) oprichter Vitalik Buterin zegt dat hij uit de buurt blijft van DeFi en Yield Farming
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 19-09-2020 20:48 ]
Ik had je bericht inderdaad gelezen. Kun je misschien zeggen waar ik wat meer achtergrond informatie kan vinden over de ma5/25 ? Blijkbaar Google ik verkeerd haha.Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:27:
[...]
Die gaat vast nog wel omhoog, de vraag is vanaf welk punt
YFI zit nu 500 USD onder de 1D MA 25, kan dus zijn dat die zo weer omhoog gaat (Edit: Stijgt nu idd weer) en dat daar support wordt gevonden. Mogelijk dus even afwachten, maar bepaal voor jezelf wel een uitstappunt, anders word je bagholder.
Ik trade doorgaans maar enige tijd met dergelijke coins, daarna laat ik ze links liggen. Dan is het momentum weg. Dat kan maar zo terugkomen, maar op welk punt je weer moet instappen is bij YFI/YFII nog lastig te bepalen, de hype is inderdaad even voorbij. Maar kan natuurlijk zo weer terugkomen.
Een paar uur geleden heb ik aangegeven waarom ik weer naar fiat ben gegaan, ik kan je alleen maar aanraden dezelfde signalen te volgen. Geen garantie natuurlijk dat dat de juiste keuze zal zijn, maar een rit naar beneden te lang uitzitten is nooit goed, ik kan er persoonlijk niet tegen om fiat/winst te zien verdampen.
Verwijderd
RaptorXS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:42:
[...]
Ethereum (ETH) oprichter Vitalik Buterin zegt dat hij uit de buurt blijft van DeFi en Yield Farming
Ik plaats normaal geen linkjes meer ivm commentaar erop van de gevestigde orde, maar voor deze keer:
https://www.crypto-inside...an-defi-en-yield-farming/
en:
https://cryptobenelux.com...aarschuwt-voor-defi-hype/
Yield farming at this point is just a giant Ponzi scheme
— Larry Engineer (@larry0x) 31 augustus 2020
Someone forks a well-established project, makes minimal changes, gives it a funny name
Some insiders farm a large amount of coins, shill it on social media, and dump it on naive investors at massively inflated prices
CPH is geen yield farming tokenVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:54:
[...]
[Twitter]
Wie zat hier cypherium te shillen aan ons![]()
Acht dan stuur ik er ook maar wat tweets uit
Verwijderd
Maar ga je nu wel die dip kopenTaro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:39:
Inmiddels alle sell orders voor UNI geraakt, nu weer 100% in fiat.
@Verwijderd Wat je zou kunnen proberen is in gedeeltes in te stappen. Bijv. 6.8, 6.7, 6.6, etc. Dan is de kans dat je verkeerd zit al een stukje kleiner. Als de koers tussentijds stijgt is dat wel met een kleiner aantal, maar, dat is beter dan verlies leiden.
Ja, heb ik gedaan, zie een aantal posts hierboven. Heb t/m 5.7xx buy orders geplaatst. -> Alleen te vroeg weer verkocht zie ik, er had nog meer ingezeten.-> Inmiddels is de koers alweer onder mijn sellniveau gedaald, dus prima zo.
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 21:21 ]
MA staat voor moving average, voor meer info kan je daar op zoeken.vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:49:
[...]
Kun je misschien zeggen waar ik wat meer achtergrond informatie kan vinden over de ma5/25 ? Blijkbaar Google ik verkeerd haha.
Check, bedankt ! Zie het nu ook staan als optie bij binance grafieken. Ik zal eens verder googlen.PilatuS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:07:
[...]
MA staat voor moving average, voor meer info kan je daar op zoeken.
Verder is het vrij simpel, het is een lagging indicator. Het is de gemiddelde prijs over een langere tijd. Die lijnen zijn dus niets meer dan de gemiddelde prijs over een bepaalde periode.
De vraag is ook, welke dip?
Daar hebben we deze voor:O085105116N schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:44:
[...]
De vraag is ook, welke dip?
Want de ene keer denk je, dit was de dip en ziedaar een rode kaars van heb ik jou daar.
Matige shill hoor ;-) en idd tis geen DeFi / Y coinMachlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:09:
[...]
Zag het ook niet als een flame hoor. Heb het 'project' een beetje bekeken en het ziet er IMHO best goed uit. Bepaalde 'partnerships' bestaan al en worden ook al op de site gemeld. Ja.. alle crypto ICO's cliches er even uitgegooid: goed team, mooie site, partnerships etc etc.
Je weet het natuurlijk nooit maar ik heb er wel vertrouwen in.
https://www.forbes.com/si...h-cypherium/#70ba06a390d6
Haha, ja precies zo kijk ik ook. Alsof je nr2 vast hangt.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 19-09-2020 22:03 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
* Taro stuurt alvast een REKT mailtje vanuit ByBit, ik heb er toch genoeg liggen.A87 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:02:
Zit nu 100x long met 8 dollar KNALEEEEEE
poep crypto
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 22:10 ]
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 19-09-2020 22:12 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Gefeliciteerd met je 40 cent winst?A87 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:12:
Een gigantische groene staaf van 0,05%. Jesus my savior
[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 19-09-2020 22:26 ]
Ken je het verhaal van die cent en een miljoen? Wat heb je liever, een cent of een miljoen?Stokstaart schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:26:
[...]
Gefeliciteerd met je 40 cent winst?
Ga er ook niet eens meer op reageren. Net besloten.
Mooi dat mijn linkjes onthouden wordenvortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:31:
[...]
Ken je het verhaal van die cent en een miljoen? Wat heb je liever, een cent of een miljoen?
https://www.meerofmynder....miljoen-euro-of-een-cent/
het addertje onder het gras is dat het uiterst moeilijk is om een fatsoenlijke compound te krijgen. Dat zeggen ze er even niet bij.vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:31:
[...]
Ken je het verhaal van die cent en een miljoen? Wat heb je liever, een cent of een miljoen?
https://www.meerofmynder....miljoen-euro-of-een-cent/
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
[ Voor 24% gewijzigd door Liberteh op 19-09-2020 22:37 ]
Het heeft indruk op mij gemaakt haha. Echt wel een mooi bullshit verhaal.Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:34:
[...]
Mooi dat mijn linkjes onthouden wordenBlij dat er toch nog mensen naar mij luisteren
Beide is prima, als je maar in de tussentijd leert hoe je met veel geld om moet gaan. De meeste lotto-winnaars zijn meestal maar even miljonair etc. Dat zijn geen domme mensen of zo.. alleen niemand leert je hoe je met veel geld om moet gaan zonder dat je er om vraagt.vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:36:
[...]
Het heeft indruk op mij gemaakt haha. Echt wel een mooi bullshit verhaal.
Doe mij toch maar die miljoen. Die pomp ik dan in een shitcoin die dan vervolgens naar het midden van de aarde vliegt.
Verwijderd
Maar om even op je advies terug te komen, als ik dus de lotto win moet ik vragen of ze mij in cent willen uitbetalen.Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:39:
[...]
Beide is prima, als je maar in de tussentijd leert hoe je met veel geld om moet gaan. De meeste lotto-winnaars zijn meestal maar even miljonair etc. Dat zijn geen domme mensen of zo.. alleen niemand leert je hoe je met veel geld om moet gaan zonder dat je er om vraagt.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:51:
[...]
Maar om even op je advies terug te komen, als ik dus de lotto win moet ik vragen of ze mij in cent willen uitbetalen.
[ Voor 10% gewijzigd door Liberteh op 19-09-2020 22:54 ]
Ja lijkt me ook slimmer. Zo'n groot bedrag in 1x heb je toch niks aan. Daar ga je alleen maar gekke dingen mee doenTaro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:54:
Ik win wel liever die 10.000 Euro netto per maand gedurende 30 jaar lang dan dat hele bedrag ineens. Ik denk inderdaad dat je daar makkelijker en beter mee om kunt gaan.
Dat kunnen de meeste niet als ze opeens een miljoen hebben. Dat was dus mijn punt.Azer schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:58:
Aan de andere kant heb ik altijd geleerd dat geld nu beter is dan geld later. Als je meteen geld hebt kun je het geld voor je aan het werk zetten. Je moet dan natuurlijk wel verstandig met het geld kunnen omgaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Liberteh op 19-09-2020 23:00 ]
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2020 23:06 ]
Zou het wel fijn vinden om eens iets te winnen. Al is het 10 euro of een kratje pils..vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:56:
[...]
Ja lijkt me ook slimmer. Zo'n groot bedrag in 1x heb je toch niks aan. Daar ga je alleen maar gekke dingen mee doen
Zero.
Today is your lucky day! Als jij je wallet address en unencrypted private key met minimaal 0.1 btc in een DM naar mij stuurt dan win jij een kratje pils!Pelox schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:15:
[...]
Zou het wel fijn vinden om eens iets te winnen. Al is het 10 euro of een kratje pils..
Ik refereerde aan de heren boven mij die liever bijvoorbeeld €10.000 per maand zouden nemen in plaats van het totaalbedrag in één keer. Vanuit emotie gezien snap ik het, maar vanuit een financieel oogpunt is het niet verstandig. Uiteraard zal het aan het type persoon liggen. Als je van jezelf denkt dat je Dan Bilzarean na gaat doen als je veel geld hebt dan kan je inderdaad beter voor die €10.000 per maand gaan. Als je denkt dat je na een paar maanden genieten een levensstijl kan vinden die past bij de hoeveelheid geld die je hebt, dan zou ik voor in 1x uitkeren van het totaalbedrag gaan.Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:59:
[...]
Dat kunnen de meeste niet als ze opeens een miljoen hebben. Dat was dus mijn punt.
Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:18:
[...]
Today is your lucky day! Als jij je wallet address en unencrypted private key met minimaal 0.1 btc in een DM naar mij stuurt dan win jij een kratje pils!
Zero.
[ Voor 12% gewijzigd door smiba op 19-09-2020 23:38 ]
Je was druk deze week?smiba schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:36:
Ik post het toch maar even, maar mochten jullie ooit voor begin deze maand uniswap hebben gebruikt kan je gratis 400 UNI claimen per ethereum adres waar je met uniswap hebt geinteract.
Dit mogen gefaalde transacties zijn, je hoeft dus niet eens echt succesvolle interactie hebben gehad.
Deze 400 UNI is op het moment van schrijven meer dan €2000 waard, mocht je dit kunnen aanvragen is dit dus echt heel leuk geld. Persoonlijk heb ik dit direct verkocht nadat ik het ontving, prijs was toen nog "maar" ~€1400![]()
Lees hier meer over: https://www.publish0x.com...or-early-adopters-xyvzyll
Even goed doorlezen, toen ik dit eerst doorgestuurd kreeg dacht ik echt "ah de zo veelste token scam " want het is niet iedere dag dat je even dit bedrag kan ontvangen.
Zero.
Haha ik kijk nu 1 pagina verder terug en zie inderdaad dat het nieuws hier al lang bekend is, oeps.
[ Voor 3% gewijzigd door smiba op 19-09-2020 23:42 ]
Bedankt voor je bijdrage. Dit onderwerp is hier (en in de rest v d wereld) ruimschoots besproken. Misschien wel meer door de mensen achter het net hebben gevist...smiba schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:36:
Ik post het toch maar even, maar mochten jullie ooit voor begin deze maand uniswap hebben gebruikt kan je gratis 400 UNI claimen per ethereum adres waar je met uniswap hebt geinteract.
Dit mogen gefaalde transacties zijn, je hoeft dus niet eens echt succesvolle interactie hebben gehad.
Deze 400 UNI is op het moment van schrijven meer dan €2000 waard, mocht je dit kunnen aanvragen is dit dus echt heel leuk geld. Persoonlijk heb ik dit direct verkocht nadat ik het ontving, prijs was toen nog "maar" ~€1400![]()
Even goed doorlezen, toen ik dit eerst doorgestuurd kreeg dacht ik echt "ah de zo veelste token scam " want het is niet iedere dag dat je even dit bedrag kan ontvangen.
...en waarom?
First!Stokstaart schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:24:
Iedereen zijn UNI al geclaimed?
Verwijderd
Goed bedoeld toch? Dikke +1smiba schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:36:
Verwijderd
Mooi nieuws man. Denk je dat je de hele balans terug gaat zien?Specy schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:08:
Inmiddels oud nieuws maar nog niet gezien hier (kan zijn dat ik het gemist heb): Er is weer een Cryptopia-update: https://www.coindesk.com/...iquidators-grant-thornton
Belangrijkste punt is dat "wij" (die daar munten hadden staan) ons vanaf eind dit jaar kunnen gaan aanmelden om ze terug te krijgen.
Geen idee. Het klinkt wel allemaal positief. Maar er zijn nog een hoop dingen onduidelijk. En ik weet uberhaupt niet wat ik op het moment van de hack precies aan coins had, en of die uberhaupt nog bestaan. Een deel vanVerwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:10:
[...]
Mooi nieuws man. Denk je dat je de hele balans terug gaat zien?
Verwijderd
Maar hopen op het beste dus...Specy schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:13:
[...]
Geen idee. Het klinkt wel allemaal positief. Maar er zijn nog een hoop dingen onduidelijk. En ik weet uberhaupt niet wat ik op het moment van de hack precies aan coins had, en of die uberhaupt nog bestaan. Een deel van
de coins daar werd alleen op Cryptopia verhandeld, dus die zullen nu (bijna 2 jaar later) wel 0 euro waard zijn.
Verder is er sowieso een behoorlijk verschil (zo'n 20%) tussen wat ik had op het moment van de hack, en na de tijdelijke heropening 2 maanden later. Dus het is afwachten. In ieder geval klinkt het alsof we de munten zelf terug moeten krijgen, niet dat ze ze eerst voor fiat gaan verkopen en dan uitgaan van de waarde op het moment van de hack is (dat was toen BTC op zijn dieptepunt ergens in de 3000-ers zat).
Er zijn wel 960.000 mensen die er coins hadden staan en iedereen moet zich eerst gaan identificeren, dus dat kan ook nog wel even gaan duren.
Ha, nu kunnen we ons MtGox claim clubje uitbreiden met de Cryptopia gedupeerdenSpecy schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:08:
Inmiddels oud nieuws maar nog niet gezien hier (kan zijn dat ik het gemist heb): Er is weer een Cryptopia-update: https://www.coindesk.com/...iquidators-grant-thornton
Belangrijkste punt is dat "wij" (die daar munten hadden staan) ons vanaf eind dit jaar kunnen gaan aanmelden om ze terug te krijgen.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Zoals anderen aangeven is dat hier al langsgekomen, MAAR, niet iedereen kijkt hier natuurlijk dagelijks en het zal je maar gebeuren dat je die berichten hebt gemist en daardoor dit bedrag misloopt. Daarom misschien wel goed dat we dit de komende weken zo hier en daar nog even herhalensmiba schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:36:
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 20-09-2020 09:37 ]
Zero.
Verwijderd
Hahaha pijnlijk he.Pelox schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:36:
Lekker blijven herhalen, dan ben ik even een paar weken weg.
China + Marketing + Shitcoin = Rich AF; Therefore China + Marketing + $DOT = $DOT at $Infinity. FEW UNDERSTAND. 加油! pic.twitter.com/Kfp14pFAl8
— Arthur Hayes (@CryptoHayes) 20 september 2020
Dank voor deze melding!Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:15:
[...]
Zoals anderen aangeven is dat hier al langsgekomen, MAAR, niet iedereen kijkt hier natuurlijk dagelijks en het zal je maar gebeuren dat je die berichten hebt gemist en daardoor dit bedrag misloopt. Daarom misschien wel goed dat we dit de komende weken zo hier en daar nog even herhalen
Ik denk dat de onduidelijkheid over de Amerikaanse aandelenmarkt de crypto's een beetje verlamt.Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:16:
De koers beweegt niet eens na deze mooie shill, wat denken we ervan? De markt lijkt wel een beetje in slaap te sukkelen na een aantal enorm mooie maanden.
Volgen er vandaag over de hele linie rode candles of is iedereen weer stilletjes aan het inslaan? Ik heb op 5.6 een klein aantal UNI's en op 380 wat ETH opgepikt, maar blijf voor 95% in fiat zitten, want ik heb er nou niet echt een heel positief gevoel over. Hopelijk kijk ik er vanavond weer positiever naar, maar ik weet het niet...
[Twitter]
Edit: Beetje YFII toegevoegd.
Ik hoop het
Anyone? Ze zijn nog altijd niet gearriveerd in de wallet (metamask)Steinhemmer schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:36:
[...]
Dank voor deze melding!
Vanochtend de uni's geprobeerd te claimen, maar transactie is voorlopig nog pending (sinds een uurtje). Kan ik dit nog versnellen en/of hoelang kan dit duren?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq