[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.392 views

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Machlah schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:25:
Beetje met UNI aan het kloten met de @Taro guidelines op de MA7 en gaat best aardig moet ik zeggen. Hoe gebruik je de MA25 verder?
Onder de 6.9 kun je shorten maar zou voorzichtig zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrtRBASPznOdvcFLkiDQqP_0Iac=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HIGPfQol9hhks11ijUJ4iKky.png?f=fotoalbum_large

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ik hoop gewoon dat BAND, LEND, GXS enzo er weer bovenop komen

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:29

Liberteh

All your base belong to me

FijneKerst schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:33:
Komt ongetwijfeld goed maar voor die tijd ben jij waarschijnlijk naar BTC gecapituleerd :P

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FijneKerst schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:33:
Is dit niet zo'n beetje de definitie van een bagholder ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aHYOCD4izoqiYT_SZBmR8dYNOrY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ghw2UNpyZ8egXONNEu0capos.png?f=fotoalbum_large
https://digitalik.net/btc/#

Lijkt er op dat we de historische push omhoog doen aan het einde van de rode stippen.
Als S2F niet standhoud kom ik terug op al mijn uitspraken. 8)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:39:
[...]

Is dit niet zo'n beetje de definitie van een bagholder ? :P
Nee joh. Dat komt echt wel goed hoor.

Ik hoop al bijna 2 jaar dat HTML, GVT en NANO er weer bovenop komen.

Niks aan het handje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Machlah Top, ik zie de commissie wel verschijnen :)

De MA25 is voor mij het laatste redmiddel. Zie ook de posts en afbeeldingen van gisteren, doorgaans gok ik op een wickje eronder. Maar als de MA25 geen stand houdt, dan is de bodem voor mij vaak onduidelijk en neem ik mijn verlies.

Vaak zie je meerdere bounces op de MA25, meestal verkoop ik na de eerste (Zoals ook gisteren bij UNI), omdat de 2e en 3e vaak verder doorzakken. Bij UNI heb ik die wél opgekocht, bij DOT, LINK, etc. zou ik dat nu zeker niet aandurven.

Wat verder ook vaak helpt is als de MA25 op de 3 minute het begeeft overschakelen naar hogere timeframes, zoals bijv. de 5 minute of 1h. Dan kan je kijken of daar support wordt gevonden als je je verlies niet wil nemen.

Ik trade doorgaans op hele korte timeframes, waar anderen voor meerdere dagen of weken instappen doe ik dat doorgaans voor max 2-3 dagen, misschien een week, tenzij er echt sprake is van een bullrun. Dus ga niet per se af op de manier die voor mij goed werkt, maar experimenteer ermee.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:46:

De MA25 is voor mij het laatste redmiddel. Zie ook de posts en afbeeldingen van gisteren, doorgaans gok ik op een wickje eronder. Maar als de MA25 geen stand houdt, dan is de bodem voor mij vaak onduidelijk en neem ik mijn verlies.

Vaak zie je meerdere bounces op de MA25, meestal verkoop ik na de eerste (Zoals ook gisteren bij UNI), omdat de 2e en 3e vaak verder doorzakken. Bij UNI heb ik die wél opgekocht, bij DOT, LINK, etc. zou ik dat nu zeker niet aandurven.

Wat verder ook vaak helpt is als de MA25 op de 3 minute het begeeft overschakelen naar hogere timeframes, zoals bijv. de 5 minute of 1h. Dan kan je kijken of daar support wordt gevonden als je je verlies niet wil nemen.

Ik trade doorgaans op hele korte timeframes, waar anderen voor meerdere dagen of weken instappen doe ik dat doorgaans voor max 2-3 dagen, misschien een week, tenzij er echt sprake is van een bullrun. Dus ga niet per se af op de manier die voor mij goed werkt, maar experimenteer ermee.
zo is nu mijn UNI stop limit buy getriggerd, had hem op 1 uur m7 gezet.:) wikje ging zelfs iets lager nog maar ach

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:59:
[...]

zo is nu mijn UNI stop limit buy getriggerd, had hem op 1 uur m7 gezet.:) wikje ging zelfs iets lager nog maar ach
Mooie ontwikkelingen, op de 5 minute MA25 ook een mooie bounce (al lijkt die het niet te houden...), goed getimed!

Straks hebben we hier een leger van MAx traders ipv holders :)

Ik zie UNI overigens nog wel naar de 6.3 doorzakken ivm 4H MA7.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 17:04 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:02:
[...]
Straks hebben we hier een leger van MAx traders ipv holders :)
Met alts sowieso geen slecht plan. Kijk maar naar BAND, SXP, OMG, DOT en zelfs LINK. Dikke runs omhoog, maar als je dan geen winst pakt en blijft vasthouden is het bloeden en 50% of meer er af.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Misschien geen slimme keuze, maar heb BTC, ETH, DOT en LINK inmiddels verkocht. Alleen nog in UNI en wat BNB en ONT in stake. 95% fiat dus nu.

Ik sta paraat om opnieuw in BTC en ETH in te stappen, maar meestal is zo'n flatline na een stijging een kwestie van sideways, totdat de 3/5 minute MA 99 bij de huidige koers aan komt en dan volgt er eigenlijk altijd een (kleine) daling. Soms zet die door, soms wordt die opgevangen, maar die wacht ik dus even af voordat ik weer instap.

Zo, even met mijn fat fingers via een touchpad geschetst wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcO_3JNVRrUbZnBvQI-4tLKySmI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Au8CjUNi9iy5A4zTQ5a2hpVa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 17:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9tIlE99ocvqIi9ZGnszt3mYp1Ws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nIui8lfCoaA6JvhuLPMvJtgY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Verwijderd Ik hoop met je mee, maar zo zijn er altijd wel patronen te vinden :)

Verwijderd

Oh ja iemand zei dat Cypherium HUGE wordt dus bedankt voor de tip hier alvast

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Wanneer verwachten jullie die CPH tokens binnen te hebben / te kunnen traden?

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:38:
[...]

Komt ongetwijfeld goed maar voor die tijd ben jij waarschijnlijk naar BTC gecapituleerd :P
Neeeee joh...
O-)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:22
vrrs schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:18:
Wanneer verwachten jullie die CPH tokens binnen te hebben / te kunnen traden?
Het schijnt dat ze bijna meteen na de public sale worden gedistribueerd.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Inmiddels helemaal in fiat (dus ook niet meer in UNI), BEL en WING leveren minder op dan de daling van ONT en BNB kunnen compenseren als je ze blijft staken. De YFI(I) broeders doen het ook vrij beroerd op het moment.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 18:03 ]

Verwijderd

Grappig. De hoogste stijger op BTC pairs is BEL, de laagste zakker is BAL.

CZ heeft wel humor.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Foutje.. dacht dat het over btc ging...

[ Voor 92% gewijzigd door Pelox op 19-09-2020 17:45 ]

Zero.

Verwijderd

Ga voor een gokje op ONT, kijken of die bounched op de 1d 99MA.

Buy order op 681 sats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:14:
Ga voor een gokje op ONT, kijken of die bounched op de 1d 99MA.

Buy order op 681 sats.
Dan heb je die van mij gekocht :) Ik wens je uiteraard alle succes en mooie gains :D

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:16:
[...]

Dan heb je die van mij gekocht :) Ik wens je uiteraard alle succes en mooie gains :D
Ho nog niks gekocht hoor. Op 681 sats een buy staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 16:46:

Haha thanks, even niet opletten en winst weer weg maar leuk zo even oefenen met traden. Tot de laatste buy ging het goed >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rU1FpIIfTSQGOgSXRUnw_MFJSs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lz4jnWk5jvSg9WkxsIP8yDIn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Machlah Goed bezig :)

Vergeet niet de fee's mee te rekenen he? Je moet wel een minimaal percentage winst maken om ook de fee's te kunnen bekostigen.

Edit: UNI gaat goed door het putje. Pure gok waar je nu in moet stappen, maar ik ga vanaf hier DCA'en tot 5.7 USDT.

Inmiddels gekocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YgTN-usAtMPOfYE-vSD1ut_7IbU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NchOQULtvXQWGonfTZ1wny3y.png?f=user_large

Nog openstaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31zft4QUaFCe0LzoIeZCAXvb7Ss=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ggaT5AHmVdHWAF6P5mKcZevw.png?f=user_large

[ Voor 72% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 19:41 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Krijg nou tieten....
Bitcoin nieuws in de Telegraaf?

https://www.msn.com/nl-nl...ar-BB19cCj5?ocid=msedgntp

Verwijderd

Machlah schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:53:
[...]

Haha thanks, even niet opletten en winst weer weg maar leuk zo even oefenen met traden. Tot de laatste buy ging het goed >:)

[Afbeelding]
Ach volgenden week zit UNI op $10 :Y

Hij is Al 2 keer eerder gebounced van het huidige niveau op de 1h

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2020 19:42 ]

• Machlah
Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:06:
@Machlah Goed bezig :)

Vergeet niet de fee's mee te rekenen he? Je moet wel een minimaal percentage winst maken om ook de fee's te kunnen bekostigen.

Edit: UNI gaat goed door het putje. Pure gok waar je nu in moet stappen, maar ik ga vanaf hier DCA'en tot 5.7 USDT.

Inmiddels gekocht:
[Afbeelding]

Nog openstaan:
[Afbeelding]
Ja, probeer ik op te letten. Het waren kleine stapjes maar maakte wel steeds winst.

• Machlah
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:24:
[...]

Ach volgenden week zit UNI op $10 :Y

Hij is Al 2 keer eerder gebounced van het huidige niveau op de 1h
Geloof ik ook wel ja, maar vond wel ff leuk om wat met traden te oefenen als vastgeroeste hodler

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:05
Man wat gebeurd er met yfi. Iedereen is er klaar mee zo te zien. Jammer dat ik niet heb verkocht.

Heb wat lopen pingelen met uni en sushi. Bij paar procent winst weer verkocht.

Nu bijna alles in fiat. Alleen nog dot en yfi ik verlies maar die krabbelen wel weer op denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nog 1 UNI ordertje vullen op 5.7xx en dan heb ik er weer voldoende in de pf, hopelijk vanaf hier weer omhoog. Nu -200 USD ivm DCA, hoort erbij, maar voelt toch :F

Edit: Laatste ook gevuld, nu even duimen :)

Gelukkig voor de rest al eerder richting fiat gegaan, benieuwd of er een bodem wordt gevonden, of dat dit nog even doorgaat.

[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:59:
Man wat gebeurd er met yfi. Iedereen is er klaar mee zo te zien. Jammer dat ik niet heb verkocht.

Heb wat lopen pingelen met uni en sushi. Bij paar procent winst weer verkocht.

Nu bijna alles in fiat. Alleen nog dot en yfi ik verlies maar die krabbelen wel weer op denk ik.
De hype is er weg, bij zowel dot als yfi als link.
Dat gebeurt dus binnenkort met uni ook.
Leuke muntjes voor de snelle handel en dan wegwezen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
RaptorXS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:04:
[...]

De hype is er weg, bij zowel dot als yfi als link.
Dat gebeurt dus binnenkort met uni ook.
Leuke muntjes voor de snelle handel en dan wegwezen. ;)
Shitcoins zeg maar. Pump en dump troep.

Zero.

Verwijderd

Machlah schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 19:43:
[...]

Geloof ik ook wel ja, maar vond wel ff leuk om wat met traden te oefenen als vastgeroeste hodler
Je doet het beter dan mij, ik liep gister te rommelen met late sells. Vandaag toch nog wat goed kunnen maken gelukkig

• RaptorXS
Pelox schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:06:
[...]

Shitcoins zeg maar. Pump en dump troep.
Klopt, heb ook de waarschuwing van Vitalik Buterin gelezen over de defi-meuk. ;)

• vortexnl1982
Maar zal yfi nog omhoog gaan. Neem ik 16 procent verlies a 400€ of hodl ik nog even. Ik wacht nog even af.

Zo te zien gaat alles nu omlaag. Mijn ethereum stop loss is nog niet geraakt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:19:
Maar zal yfi nog omhoog gaan. Neem ik 16 procent verlies a 400€ of hodl ik nog even. Ik wacht nog even af.

Zo te zien gaat alles nu omlaag. Mijn ethereum stop loss is nog niet geraakt.
Die gaat vast nog wel omhoog, de vraag is vanaf welk punt :)

YFI zit nu 500 USD onder de 1D MA 25, kan dus zijn dat die zo weer omhoog gaat (Edit: Stijgt nu idd weer) en dat daar support wordt gevonden. Mogelijk dus even afwachten, maar bepaal voor jezelf wel een uitstappunt, anders word je bagholder.

Ik trade doorgaans maar enige tijd met dergelijke coins, daarna laat ik ze links liggen. Dan is het momentum weg. Dat kan maar zo terugkomen, maar op welk punt je weer moet instappen is bij YFI/YFII nog lastig te bepalen, de hype is inderdaad even voorbij. Maar kan natuurlijk zo weer terugkomen.

Een paar uur geleden heb ik aangegeven waarom ik weer naar fiat ben gegaan, ik kan je alleen maar aanraden dezelfde signalen te volgen. Geen garantie natuurlijk dat dat de juiste keuze zal zijn, maar een rit naar beneden te lang uitzitten is nooit goed, ik kan er persoonlijk niet tegen om fiat/winst te zien verdampen.

Verwijderd

Wat een slechte keuze van mij om weer in te stappen op 6.8000 In uni, ging er van uit dat dat de dip was.....

Ga nu ook niet paniek sellen.

• Pelox
RaptorXS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:11:
[...]

Klopt, heb ook de waarschuwing van Vitalik Buterin gelezen over de defi-meuk. ;)
ik niet.. wat zegt hij dan?

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:32:
Wat een slechte keuze van mij om weer in te stappen op 6.8000 In uni, ging er van uit dat dat de dip was.....

Ga nu ook niet paniek sellen.
Het is handig om iedere trade van te voren te plannen. Voordat je koopt weten waar je verkoopt met winst, maar ook waar je verkoopt met verlies. Gaat de trade dan toch niet goed, hou je aan het plan en neem een klein verlies zodat het geen groot verlies gaat worden. Nu moet je 1 dollar goedmaken en dat had ook 15 cent kunnen zijn :)

Edit: Traden is vooral zorgen voor kleine verliezen en grotere winsten. Je kan niet iedere keer 2 of 3% pakken als je ook verliezen hebt van 10%. Liever 8x 1% verliezen dan 1x 8%.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 19-09-2020 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Inmiddels alle sell orders voor UNI geraakt, nu weer 100% in fiat.

@Verwijderd Wat je zou kunnen proberen is in gedeeltes in te stappen. Bijv. 6.8, 6.7, 6.6, etc. Dan is de kans dat je verkeerd zit al een stukje kleiner. Als de koers tussentijds stijgt is dat wel met een kleiner aantal, maar, dat is beter dan verlies leiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
Pelox schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:37:
[...]

ik niet.. wat zegt hij dan?
Ethereum (ETH) oprichter Vitalik Buterin zegt dat hij uit de buurt blijft van DeFi en Yield Farming
Ik plaats normaal geen linkjes meer ivm commentaar erop van de gevestigde orde, maar voor deze keer:
https://www.crypto-inside...an-defi-en-yield-farming/
en:
https://cryptobenelux.com...aarschuwt-voor-defi-hype/

[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 19-09-2020 20:48 ]

• vortexnl1982
Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:27:
[...]

Die gaat vast nog wel omhoog, de vraag is vanaf welk punt :)

YFI zit nu 500 USD onder de 1D MA 25, kan dus zijn dat die zo weer omhoog gaat (Edit: Stijgt nu idd weer) en dat daar support wordt gevonden. Mogelijk dus even afwachten, maar bepaal voor jezelf wel een uitstappunt, anders word je bagholder.

Ik trade doorgaans maar enige tijd met dergelijke coins, daarna laat ik ze links liggen. Dan is het momentum weg. Dat kan maar zo terugkomen, maar op welk punt je weer moet instappen is bij YFI/YFII nog lastig te bepalen, de hype is inderdaad even voorbij. Maar kan natuurlijk zo weer terugkomen.

Een paar uur geleden heb ik aangegeven waarom ik weer naar fiat ben gegaan, ik kan je alleen maar aanraden dezelfde signalen te volgen. Geen garantie natuurlijk dat dat de juiste keuze zal zijn, maar een rit naar beneden te lang uitzitten is nooit goed, ik kan er persoonlijk niet tegen om fiat/winst te zien verdampen.
Ik had je bericht inderdaad gelezen. Kun je misschien zeggen waar ik wat meer achtergrond informatie kan vinden over de ma5/25 ? Blijkbaar Google ik verkeerd haha.

En ik kan er ook niet tegen dat mijn winst verdampt. Daarom werk ik nu standaard met een stop loss. En altijd naar usdt of euro verkopen ipv btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:42:
[...]

Ethereum (ETH) oprichter Vitalik Buterin zegt dat hij uit de buurt blijft van DeFi en Yield Farming
Ik plaats normaal geen linkjes meer ivm commentaar erop van de gevestigde orde, maar voor deze keer:
https://www.crypto-inside...an-defi-en-yield-farming/
en:
https://cryptobenelux.com...aarschuwt-voor-defi-hype/

Wie zat hier cypherium te shillen aan ons :X

Acht dan stuur ik er ook maar wat tweets uit :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:54:
[...]

[Twitter]

Wie zat hier cypherium te shillen aan ons :X

Acht dan stuur ik er ook maar wat tweets uit :Y
CPH is geen yield farming token ;)

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:39:
Inmiddels alle sell orders voor UNI geraakt, nu weer 100% in fiat.

@Verwijderd Wat je zou kunnen proberen is in gedeeltes in te stappen. Bijv. 6.8, 6.7, 6.6, etc. Dan is de kans dat je verkeerd zit al een stukje kleiner. Als de koers tussentijds stijgt is dat wel met een kleiner aantal, maar, dat is beter dan verlies leiden.
Maar ga je nu wel die dip kopen >:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:59:
[...]

Ja, heb ik gedaan, zie een aantal posts hierboven. Heb t/m 5.7xx buy orders geplaatst. -> Alleen te vroeg weer verkocht zie ik, er had nog meer ingezeten.-> Inmiddels is de koers alweer onder mijn sellniveau gedaald, dus prima zo.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 21:21 ]

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:49:
[...]
Kun je misschien zeggen waar ik wat meer achtergrond informatie kan vinden over de ma5/25 ? Blijkbaar Google ik verkeerd haha.
MA staat voor moving average, voor meer info kan je daar op zoeken.

Verder is het vrij simpel, het is een lagging indicator. Het is de gemiddelde prijs over een langere tijd. Die lijnen zijn dus niets meer dan de gemiddelde prijs over een bepaalde periode.

• vortexnl1982
PilatuS schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:07:
[...]

MA staat voor moving average, voor meer info kan je daar op zoeken.

Verder is het vrij simpel, het is een lagging indicator. Het is de gemiddelde prijs over een langere tijd. Die lijnen zijn dus niets meer dan de gemiddelde prijs over een bepaalde periode.
Check, bedankt ! Zie het nu ook staan als optie bij binance grafieken. Ik zal eens verder googlen.

Kijken jullie ook naar de MACD indicator ? En op welke tijdsframe dan ?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

(100x)
0.0006 BTC

≈7.69 USD

[ Voor 137% gewijzigd door A87 op 19-09-2020 21:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:39
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:59:
[...]

De vraag is ook, welke dip?

Want de ene keer denk je, dit was de dip en ziedaar een rode kaars van heb ik jou daar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
O085105116N schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:44:
[...]

De vraag is ook, welke dip?

Want de ene keer denk je, dit was de dip en ziedaar een rode kaars van heb ik jou daar.
Daar hebben we deze voor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEL-LqZm_wDPy-yTUwJckee2y2w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rQ9h2aedDI6xNhCu7A6GSbux.jpg?f=user_large

• Machlah
Machlah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:09:
[...]

Zag het ook niet als een flame hoor. Heb het 'project' een beetje bekeken en het ziet er IMHO best goed uit. Bepaalde 'partnerships' bestaan al en worden ook al op de site gemeld. Ja.. alle crypto ICO's cliches er even uitgegooid: goed team, mooie site, partnerships etc etc.

Je weet het natuurlijk nooit maar ik heb er wel vertrouwen in.

https://www.forbes.com/si...h-cypherium/#70ba06a390d6
Matige shill hoor ;-) en idd tis geen DeFi / Y coin

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:39
Haha, ja precies zo kijk ik ook. Alsof je nr2 vast hangt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Zit nu 100x long met 8 dollar KNALEEEEEE
poep crypto

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 19-09-2020 22:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
A87 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:02:
Zit nu 100x long met 8 dollar KNALEEEEEE
poep crypto
* Taro stuurt alvast een REKT mailtje vanuit ByBit, ik heb er toch genoeg liggen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EbDyJnyB6ETKJHgbQOjsyV_zgXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WwMKDMJ1LDXBWUrfFYug1jc9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 19-09-2020 22:10 ]

• A87
  • Niet online

A87

Een gigantische groene staaf van 0,05%. Jesus my savior

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 19-09-2020 22:12 ]

• Stokstaart
A87 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:12:
Een gigantische groene staaf van 0,05%. Jesus my savior
Gefeliciteerd met je 40 cent winst?

Ga er ook niet eens meer op reageren. Net besloten.

[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 19-09-2020 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vortexnl1982
Stokstaart schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:26:
[...]

Gefeliciteerd met je 40 cent winst?

Ga er ook niet eens meer op reageren. Net besloten.
Ken je het verhaal van die cent en een miljoen? Wat heb je liever, een cent of een miljoen?

https://www.meerofmynder....miljoen-euro-of-een-cent/

• Liberteh

Liberteh

vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:31:
[...]

Ken je het verhaal van die cent en een miljoen? Wat heb je liever, een cent of een miljoen?

Mooi dat mijn linkjes onthouden worden :D Blij dat er toch nog mensen naar mij luisteren :*)

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:31:
[...]

het addertje onder het gras is dat het uiterst moeilijk is om een fatsoenlijke compound te krijgen. Dat zeggen ze er even niet bij.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• Liberteh

Liberteh

We zijn wel gegroeid. Er is niet meer echt aanleiding om dit soort youtube filmpjes te maken net voor de bullrun (we zijn ongeveer op hetzelfde punt in deze, ergens in 2016 zeg maar). Als ik dit weer voorbij zie komen snap ik weer iets beter waarom ik zo ongevoelig ben geworden voor FUD.

Heb hier nog wel een aantal inzendingen gedaan :) : https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/

[ Voor 24% gewijzigd door Liberteh op 19-09-2020 22:37 ]

• vortexnl1982
Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:34:
[...]

Mooi dat mijn linkjes onthouden worden :D Blij dat er toch nog mensen naar mij luisteren :*)
Het heeft indruk op mij gemaakt haha. Echt wel een mooi bullshit verhaal.

Doe mij toch maar die miljoen. Die pomp ik dan in een shitcoin die dan vervolgens naar het midden van de aarde vliegt.

• Liberteh

Liberteh

vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:36:
[...]

Het heeft indruk op mij gemaakt haha. Echt wel een mooi bullshit verhaal.

Doe mij toch maar die miljoen. Die pomp ik dan in een shitcoin die dan vervolgens naar het midden van de aarde vliegt.
Beide is prima, als je maar in de tussentijd leert hoe je met veel geld om moet gaan. De meeste lotto-winnaars zijn meestal maar even miljonair etc. Dat zijn geen domme mensen of zo.. alleen niemand leert je hoe je met veel geld om moet gaan zonder dat je er om vraagt.

Verwijderd

Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:39:
[...]

Beide is prima, als je maar in de tussentijd leert hoe je met veel geld om moet gaan. De meeste lotto-winnaars zijn meestal maar even miljonair etc. Dat zijn geen domme mensen of zo.. alleen niemand leert je hoe je met veel geld om moet gaan zonder dat je er om vraagt.
Maar om even op je advies terug te komen, als ik dus de lotto win moet ik vragen of ze mij in cent willen uitbetalen. :D

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:51:
[...]

Maar om even op je advies terug te komen, als ik dus de lotto win moet ik vragen of ze mij in cent willen uitbetalen. :D
}:O Nee, in bitcoin. Duh. De prijs gaat niet vanzelf omhoog, hé.

[ Voor 10% gewijzigd door Liberteh op 19-09-2020 22:54 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik win wel liever die 10.000 Euro netto per maand gedurende 30 jaar lang dan dat hele bedrag ineens. Ik denk inderdaad dat je daar makkelijker en beter mee om kunt gaan.

• vortexnl1982
Taro schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:54:
Ik win wel liever die 10.000 Euro netto per maand gedurende 30 jaar lang dan dat hele bedrag ineens. Ik denk inderdaad dat je daar makkelijker en beter mee om kunt gaan.
Ja lijkt me ook slimmer. Zo'n groot bedrag in 1x heb je toch niks aan. Daar ga je alleen maar gekke dingen mee doen :)

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Aan de andere kant heb ik altijd geleerd dat geld nu beter is dan geld later. Als je meteen geld hebt kun je het geld voor je aan het werk zetten. Je moet dan natuurlijk wel verstandig met het geld kunnen omgaan.

• Liberteh

Liberteh

Azer schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:58:
Aan de andere kant heb ik altijd geleerd dat geld nu beter is dan geld later. Als je meteen geld hebt kun je het geld voor je aan het werk zetten. Je moet dan natuurlijk wel verstandig met het geld kunnen omgaan.
Dat kunnen de meeste niet als ze opeens een miljoen hebben. Dat was dus mijn punt.

Anyhow, in het voorbeeld van de cent en miljoen moet je bij beide volgens mij 30 dagen wachten.
Genoeg tijd om een crash course (niet letterlijk) groot geld beheren te doen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Liberteh op 19-09-2020 23:00 ]

Verwijderd

Mooie S/R flip bij uni vergeleken met gister ochtend

Als ie maar blijft heb ik er wel weer vertrouwen in

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2020 23:06 ]

• Pelox
vortexnl1982 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:56:
[...]

Ja lijkt me ook slimmer. Zo'n groot bedrag in 1x heb je toch niks aan. Daar ga je alleen maar gekke dingen mee doen :)
Zou het wel fijn vinden om eens iets te winnen. Al is het 10 euro of een kratje pils..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Pelox schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:15:
[...]

Zou het wel fijn vinden om eens iets te winnen. Al is het 10 euro of een kratje pils..
Today is your lucky day! Als jij je wallet address en unencrypted private key met minimaal 0.1 btc in een DM naar mij stuurt dan win jij een kratje pils! :)

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:59:
[...]

Dat kunnen de meeste niet als ze opeens een miljoen hebben. Dat was dus mijn punt.
Ik refereerde aan de heren boven mij die liever bijvoorbeeld €10.000 per maand zouden nemen in plaats van het totaalbedrag in één keer. Vanuit emotie gezien snap ik het, maar vanuit een financieel oogpunt is het niet verstandig. Uiteraard zal het aan het type persoon liggen. Als je van jezelf denkt dat je Dan Bilzarean na gaat doen als je veel geld hebt dan kan je inderdaad beter voor die €10.000 per maand gaan. Als je denkt dat je na een paar maanden genieten een levensstijl kan vinden die past bij de hoeveelheid geld die je hebt, dan zou ik voor in 1x uitkeren van het totaalbedrag gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Liberteh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:18:
[...]

Today is your lucky day! Als jij je wallet address en unencrypted private key met minimaal 0.1 btc in een DM naar mij stuurt dan win jij een kratje pils! :)
:|

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-10 20:13
Ik post het toch maar even, maar mochten jullie ooit voor begin deze maand uniswap hebben gebruikt kan je gratis 400 UNI claimen per ethereum adres waar je met uniswap hebt geinteract.

Dit mogen gefaalde transacties zijn, je hoeft dus niet eens echt succesvolle interactie hebben gehad.

Deze 400 UNI is op het moment van schrijven meer dan €2000 waard, mocht je dit kunnen aanvragen is dit dus echt heel leuk geld. Persoonlijk heb ik dit direct verkocht nadat ik het ontving, prijs was toen nog "maar" ~€1400 :P

Lees hier meer over: https://www.publish0x.com...or-early-adopters-xyvzyll
Even goed doorlezen, toen ik dit eerst doorgestuurd kreeg dacht ik echt "ah de zo veelste token scam " want het is niet iedere dag dat je even dit bedrag kan ontvangen. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door smiba op 19-09-2020 23:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
smiba schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 23:36:
Ik post het toch maar even, maar mochten jullie ooit voor begin deze maand uniswap hebben gebruikt kan je gratis 400 UNI claimen per ethereum adres waar je met uniswap hebt geinteract.

Dit mogen gefaalde transacties zijn, je hoeft dus niet eens echt succesvolle interactie hebben gehad.

Deze 400 UNI is op het moment van schrijven meer dan €2000 waard, mocht je dit kunnen aanvragen is dit dus echt heel leuk geld. Persoonlijk heb ik dit direct verkocht nadat ik het ontving, prijs was toen nog "maar" ~€1400 :P

Even goed doorlezen, toen ik dit eerst doorgestuurd kreeg dacht ik echt "ah de zo veelste token scam " want het is niet iedere dag dat je even dit bedrag kan ontvangen. 8)7
Je was druk deze week?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-10 20:13
Haha ik kijk nu 1 pagina verder terug en zie inderdaad dat het nieuws hier al lang bekend is, oeps.

Zocht even snel op het forum voor "uniswap" maar kreeg geen recente resultaten te zien. Doe verder normaal niet mee aan crypto threads op tweakers O-)

Negeer mijn post :9

[ Voor 3% gewijzigd door smiba op 19-09-2020 23:42 ]

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 22:38

Younes

Wie, Wat, Waar?

Bedankt voor je bijdrage. Dit onderwerp is hier (en in de rest v d wereld) ruimschoots besproken. Misschien wel meer door de mensen achter het net hebben gevist...

...en waarom?

• Stokstaart
First! ;)

• vortexnl1982
Wat is er met utrust aan de hand? Gaat weer lekker omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit UNI zakt door. Daag moneys....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Inmiddels oud nieuws maar nog niet gezien hier (kan zijn dat ik het gemist heb): Er is weer een Cryptopia-update: https://www.coindesk.com/...iquidators-grant-thornton

Belangrijkste punt is dat "wij" (die daar munten hadden staan) ons vanaf eind dit jaar kunnen gaan aanmelden om ze terug te krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bedoeld toch? Dikke +1 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:08:
Inmiddels oud nieuws maar nog niet gezien hier (kan zijn dat ik het gemist heb): Er is weer een Cryptopia-update: https://www.coindesk.com/...iquidators-grant-thornton

Belangrijkste punt is dat "wij" (die daar munten hadden staan) ons vanaf eind dit jaar kunnen gaan aanmelden om ze terug te krijgen.
Mooi nieuws man. Denk je dat je de hele balans terug gaat zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
  • Laatst online: 20-09 19:45
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:10:
[...]

Mooi nieuws man. Denk je dat je de hele balans terug gaat zien?
Geen idee. Het klinkt wel allemaal positief. Maar er zijn nog een hoop dingen onduidelijk. En ik weet uberhaupt niet wat ik op het moment van de hack precies aan coins had, en of die uberhaupt nog bestaan. Een deel van
de coins daar werd alleen op Cryptopia verhandeld, dus die zullen nu (bijna 2 jaar later) wel 0 euro waard zijn.

Verder is er sowieso een behoorlijk verschil (zo'n 20%) tussen wat ik had op het moment van de hack, en na de tijdelijke heropening 2 maanden later. Dus het is afwachten. In ieder geval klinkt het alsof we de munten zelf terug moeten krijgen, niet dat ze ze eerst voor fiat gaan verkopen en dan uitgaan van de waarde op het moment van de hack is (dat was toen BTC op zijn dieptepunt ergens in de 3000-ers zat).

Er zijn wel 960.000 mensen die er coins hadden staan en iedereen moet zich eerst gaan identificeren, dus dat kan ook nog wel even gaan duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand heeft 1uni voor 1 Eth getrade

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Isoif7eJASwpk-S2diK_ZwwfTc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5VlKj1kn6RYNFIAxmYMmU6Sc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op zondag 20 september 2020 @ 03:13:
[...]

Geen idee. Het klinkt wel allemaal positief. Maar er zijn nog een hoop dingen onduidelijk. En ik weet uberhaupt niet wat ik op het moment van de hack precies aan coins had, en of die uberhaupt nog bestaan. Een deel van
de coins daar werd alleen op Cryptopia verhandeld, dus die zullen nu (bijna 2 jaar later) wel 0 euro waard zijn.

Verder is er sowieso een behoorlijk verschil (zo'n 20%) tussen wat ik had op het moment van de hack, en na de tijdelijke heropening 2 maanden later. Dus het is afwachten. In ieder geval klinkt het alsof we de munten zelf terug moeten krijgen, niet dat ze ze eerst voor fiat gaan verkopen en dan uitgaan van de waarde op het moment van de hack is (dat was toen BTC op zijn dieptepunt ergens in de 3000-ers zat).

Er zijn wel 960.000 mensen die er coins hadden staan en iedereen moet zich eerst gaan identificeren, dus dat kan ook nog wel even gaan duren.
Maar hopen op het beste dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Laatst online: 11-10 13:40

spok9

Groen...

Specy schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:08:

Ha, nu kunnen we ons MtGox claim clubje uitbreiden met de Cryptopia gedupeerden :+ Hopelijk loopt het wat sneller dan bij MtGox :z

Uni valt door de MA7 op de 1H ;w Hij volgt sinds vrijdag overigens gewoon de ups en downs van btc, dus als btc omhoog gaat kan uni ook wel weer gaan. Maar vooralsnog ziet het er niet best uit wat mij betreft.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Zoals anderen aangeven is dat hier al langsgekomen, MAAR, niet iedereen kijkt hier natuurlijk dagelijks en het zal je maar gebeuren dat je die berichten hebt gemist en daardoor dit bedrag misloopt. Daarom misschien wel goed dat we dit de komende weken zo hier en daar nog even herhalen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
Zowaar 'een gratis PS5' van uniswap, ik ben er blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Lekker blijven herhalen, dan ben ik even een paar weken weg. ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 20-09-2020 09:37 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:36:
Lekker blijven herhalen, dan ben ik even een paar weken weg. ;w
Hahaha pijnlijk he.

Ik deel dit gevoel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De koers beweegt niet eens na deze mooie shill, wat denken we ervan? De markt lijkt wel een beetje in slaap te sukkelen na een aantal enorm mooie maanden.

Volgen er vandaag over de hele linie rode candles of is iedereen weer stilletjes aan het inslaan? Ik heb op 5.6 een klein aantal UNI's en op 380 wat ETH opgepikt, maar blijf voor 95% in fiat zitten, want ik heb er nou niet echt een heel positief gevoel over. Hopelijk kijk ik er vanavond weer positiever naar, maar ik weet het niet...

Edit: Beetje YFII toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:15:
[...]

Zoals anderen aangeven is dat hier al langsgekomen, MAAR, niet iedereen kijkt hier natuurlijk dagelijks en het zal je maar gebeuren dat je die berichten hebt gemist en daardoor dit bedrag misloopt. Daarom misschien wel goed dat we dit de komende weken zo hier en daar nog even herhalen :)
Dank voor deze melding!
Vanochtend de uni's geprobeerd te claimen, maar transactie is voorlopig nog pending (sinds een uurtje). Kan ik dit nog versnellen en/of hoelang kan dit duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:16:
De koers beweegt niet eens na deze mooie shill, wat denken we ervan? De markt lijkt wel een beetje in slaap te sukkelen na een aantal enorm mooie maanden.

Volgen er vandaag over de hele linie rode candles of is iedereen weer stilletjes aan het inslaan? Ik heb op 5.6 een klein aantal UNI's en op 380 wat ETH opgepikt, maar blijf voor 95% in fiat zitten, want ik heb er nou niet echt een heel positief gevoel over. Hopelijk kijk ik er vanavond weer positiever naar, maar ik weet het niet...

[Twitter]

Edit: Beetje YFII toegevoegd.
Ik denk dat de onduidelijkheid over de Amerikaanse aandelenmarkt de crypto's een beetje verlamt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zie dat mij YFI koop orders getriggerd zijn dus grote kans dat YFI nog verder door het putje gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNI *O* zou het dan toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik hoop het :) Maar ik zie bij meerdere coins een kleine stijging, dat betekent niet dat de koers echt weer verder omhoog zal gaan en niet over 30 minuten weer een stuk lager staat. Het is wat lafjes allemaal :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Steinhemmer schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:36:
[...]

Dank voor deze melding!
Vanochtend de uni's geprobeerd te claimen, maar transactie is voorlopig nog pending (sinds een uurtje). Kan ik dit nog versnellen en/of hoelang kan dit duren?
Anyone? Ze zijn nog altijd niet gearriveerd in de wallet (metamask) :?
Pagina: 1 ... 47 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!