Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
https://xyearn.finance/#home
Coin met een erg laag supply en je krijgt 0.12 als je inschrijft.
Zal geen referal posten want dat mag niet begreep ik.
The total supply of XYFI is 40,000, and the total number of 3,000 XYFI will be airdrops and use for referrals.
Wie weet verdien je er nog een paar euros aan
[ Voor 7% gewijzigd door wehave op 20-09-2020 23:44 ]
Verwijderd
lijkt my een cloontje vanwehave schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:44:
Iemand hier wel eens van gehoord?
The total supply of XYFI is 40,000, and the total number of 3,000 XYFI will be airdrops and use for referrals.
ik heb nu ook een trib
Waar kunnen we straks trib traden ? snap er verder weinig van
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2020 00:06 ]
Ah een mede tribber haha. Heb je al die stappen doorlopen >metamask>mUSD>trib?Verwijderd schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:46:
[...]
lijkt my een cloontje van
ik heb nu ook een tribwaarom ? het deed me denken aan tribbels en die zijn leuk
Waar kunnen we straks trib traden ? snap er verder weinig van
Je kan ze via de site zelf weer verkopen (via metamask), maar zal wss ook door mensen aangeboden worden op uniswap.
Verwijderd
ja dat was niet zo moeilijk, had nog ether in mijn coinbase wallet , had helaas geen metamask dus die even aangemaakt en ether naar gestuurd.Alcides schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:08:
[...]
Ah een mede tribber haha. Heb je al die stappen doorlopen >metamask>mUSD>trib?
Je kan ze via de site zelf weer verkopen (via metamask), maar zal wss ook door mensen aangeboden worden op uniswap.
maar krijg de indruk dat dit gewoon wordt holden aangezien dumps niet worden aangemoedigt en men tribs moet kopen om interest te claimen
let the hodle games begin !!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2020 00:20 ]
Verwijderd
Dus investeren wordt beloond en hodlen ook zelfs wanneer iedereen zijn $tribs verkoopt ... want dan strijk jij alle rente op ?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2020 00:29 ]
Verwijderd
Tnx for the tip! Had je even om je referral moeten vragen in PB eigenlijk. Sorry dus. Maar toch bedankt!wehave schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:44:
Ik hou wel van zulke dingen, zal wel op niets uitdraaien maar wie weet.
Yes klopt zo heb ik het ook begrepen inderdaad. Ben zelf geen developer (verre van) dus geen idee of het ook echt een solid contract is. Verder wel audits van geweest, maar geen formele audit Dat is maar even de gok die je neemt bij zo'n nieuwe coin.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:10:
[...]
ja dat was niet zo moeilijk, had nog ether in mijn coinbase wallet , had helaas geen metamask dus die even aangemaakt en ether naar gestuurd.
maar krijg de indruk dat dit gewoon wordt holden aangezien dumps niet worden aangemoedigt en men tribs moet kopen om interest te claimen
let the hodle games begin !!
Wel een tweestrijd gaande online zie ik haha, schijnt dus dat je bijna 80% rendement op je investering kan maken als je direct verkoopt zo dadelijk. Zal een grote groep zijn die dit gaat doen verwacht ik zo, ben benieuwd wat dit komende dagen met de prijs doet omdat zij dus allemaal eerst ff 10% exit tax gaan betalen.
Hopen dat het wat wordVerwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:27:
[...]
Tnx for the tip! Had je even om je referral moeten vragen in PB eigenlijk. Sorry dus. Maar toch bedankt!
Doe het ook niet voor de referral verder, leuker als het toevallig wel wat word en iedereen kan mee profiteren.
Verwijderd
We zullen het zien!wehave schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:48:
[...]
Hopen dat het wat word
Doe het ook niet voor de referral verder, leuker als het toevallig wel wat word en iedereen kan mee profiteren.
Waarschijnlijk omdat ik nu ben ingeschreven zal het wel naar -100k crashen en staan er hier ineens 6 leden van de Koreaanse maffia met waterpomptangen en boormachines die 12k willen hebben.
Alleen rejected op de 1 uur 25MA die eerst uren lang support was. Als ie er doorheen kan komen en support kan maken heb ik weer vertrouwen in verder omhoog. Tot die tijd is het misschien gewoon een bounce in een weg omlaag.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 01:27:
Mooie UNI bounce
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2020 02:19 ]
Als je via metamask naar de tribtoken.com gaat, je wallet connect zie je onderaan de claim button. Daarna heb je ze in je wallet staan.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 02:12:
waar zie ik nu mijn trib ? confused, waar claim ik ze ? scam ?
De early sellers hebben een mooie winst gemaakt: 2,9 inkoopprijs, 5,1 verkoop.
Ondertussen al bijna 300k welke voor altijd locked zit in het contract haha.
Verwijderd
die zie ik dus niet..... ook via etherscan claim werkt niet dan krijg ik een "Cannot read property 'methods' of undefined" ben ik ze gewoon kwijt ? heb niet eens iets gedaan. timer was voorbij, pagina refreshde en daarna zie ik alleen buy and sell en geen "claim"Alcides schreef op maandag 21 september 2020 @ 02:55:
[...]
Als je via metamask naar de tribtoken.com gaat, je wallet connect zie je onderaan de claim button. Daarna heb je ze in je wallet staan.
De early sellers hebben een mooie winst gemaakt: 2,9 inkoopprijs, 5,1 verkoop.
Ondertussen al bijna 300k welke voor altijd locked zit in het contract haha.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2020 02:58 ]
Wat zie je wel staan als je op de site zit via metamask?Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 02:57:
[...]
die zie ik dus niet..... ook via etherscan claim werkt niet dan krijg ik een "Cannot read property 'methods' of undefined" ben ik ze gewoon kwijt ? heb niet eens iets gedaan. timer was voorbij, pagina refreshde en daarna zie ik alleen buy and sell en geen "claim"
Bij mij stond er hoeveel tokens ik had en hoeveel % dat is van de huidige pool. Eronder een claim button, moest wel half uur wachten voordat me transactie verwerkt werd, druk op eth netwerk.
Verwijderd
dit. net even nog0.1 trib bijgekocht om te testen maar daarna verandert er eigenlijk niks.Alcides schreef op maandag 21 september 2020 @ 03:00:
[...]
Wat zie je wel staan als je op de site zit via metamask?
Bij mij stond er hoeveel tokens ik had en hoeveel % dat is van de huidige pool. Eronder een claim button, moest wel half uur wachten voordat me transactie verwerkt werd, druk op eth netwerk.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2020 03:55 ]
Hmm, precies hieronder had ik dus een claim venster. Die heb ik nu niet meer, maargoed ik heb dan ook niks om te claimen meer.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 03:02:
[...]
dit. net even nog0.1 trib bijgekocht om te testen maar daarna verandert er eigenlijk niks.
Heb je toen je de mUSD stuurde ook een bevestig gezien op hoeveel TRIB je recht had?
Je zou het ook kunnen verifiëren met je transactie history in de app van metamask.
Verwijderd
ik zag toen wel met de countdown onderaan een claim button een de hoeveelheid trib maar nu niet meer. Zie wel dat ik mUSD stuur maar geen trib terug in metamaskAlcides schreef op maandag 21 september 2020 @ 03:08:
[...]
Hmm, precies hieronder had ik dus een claim venster. Die heb ik nu niet meer, maargoed ik heb dan ook niks om te claimen meer.
Heb je toen je de mUSD stuurde ook een bevestig gezien op hoeveel TRIB je recht had?
Je zou het ook kunnen verifiëren met je transactie history in de app van metamask.
Hij was van de week al gepost door iemand hier, kan je nu ook al extra muntjes kopen ? ik zie het niet staan in dat dashboardwehave schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:44:
ik krijg deze meldingbones schreef op maandag 21 september 2020 @ 07:21:
Iemand een account op Crypto.com? Al mijn ETH en BTC is sinds gister weg?
Crypto.com Exchange is conducting system maintenance.
Trading, withdrawals and other account functions will be suspended during this period.
Funds are safu

Thanks, makkelijk verdiendwehave schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:48:
[...]
Hopen dat het wat word
Gaat er nu doorheen lijkt het.PilatuS schreef op maandag 21 september 2020 @ 01:57:
[...]
Alleen rejected op de 1 uur 25MA die eerst uren lang support was. Als ie er doorheen kan komen en support kan maken heb ik weer vertrouwen in verder omhoog. Tot die tijd is het misschien gewoon een bounce in een weg omlaag.
Ik had ‘m ook nog even meegepakt, met jouw ref-linkwehave schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:48:
[...]
Hopen dat het wat word
Sta nog steeds aan de zijlijn, ben er nog niet van overtuigd dat het omhoog gaat.
Gaat iemand Neo staken bij Flamingo.finance? Heb Neo in de hodl pot, dus wil er wel aan mee doen
[ Voor 11% gewijzigd door spok9 op 21-09-2020 08:14 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
https://www.investopedia....rt-and-resistance-basics/vrrs schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:53:
Ik wil wat meer lezen over het concept van support. Hoe kan ik bijvoorbeeld zien of en wanneer er support is op een bepaalde prijs?
Kleine tip mijnerzijds ivm het 'Help-Jaapio-de-cryptowinter-door-want-hij-had-ook-al-geen-UNI-fonds'.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 00:27:
[...]
Tnx for the tip! Had je even om je referral moeten vragen in PB eigenlijk. Sorry dus. Maar toch bedankt!
1. Je kan zoveel ethereumadressen registeren als je wil.
2. Voor een referral krijg je ook weer 0.12
3. Registreer met je 1e adres --> kopieer de referral link --> registreer met je volgende eth adres
4. Rinse & repeat
Althans, zo heb ik het gedaan
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hahaha, hoeveel eth addressen heb je gebruikt.Stokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:29:
[...]
Kleine tip mijnerzijds ivm het 'Help-Jaapio-de-cryptowinter-door-want-hij-had-ook-al-geen-UNI-fonds'.
3. Registreer met je 1e adres --> kopieer de referral link --> registreer met je volgende eth adres
4. Rinse & repeat
Een stuk of 6Machlah schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:34:
[...]
Hahaha, hoeveel eth addressen heb je gebruikt.
Maar de prijs moet wel flink stijgen om het lonend te maken: voor elk adres geldt natuurlijk dat je de dan geldende fee moet betalen. Bij UNI was dat een inkopper, hier moet ik nog zien of het de moeite waard wordt.
Ik zag dit weekend de weekly van KMD en die is weer op support beland waarvan die al 3x meer dan 50% gedaan heeft.
De tijd leert of het tij keert
Al mijn open posities in de bot dalen nog steeds verder helaas (of blijven een beetje op hetzelfde punt). De slechtste is PERL (-55%) en de minst slechte is XMR (-2,5%). Met deze stand is mijn opgebouwde waarde van de afgelopen maanden weer bijna terug op 0. Ik kan alles verkopen, uithuilen en opnieuw beginnen (en dit keer wel een stop-loss aanzetten), of blijven wachten en hopen dat alles toch nog weer omhoog gaat ooit. Nadeel is wel dat de subscriptions voor de bot en de signals doorlopen dus er wordt elke maand een bedragje afgeschreven dat ik op deze manier nooit ga terugverdienen
Even denken wat ik het beste kan doen
Technomancer schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:10:
[...]
Thanks voor de inhoudelijke reactie! Ik weet ook wel dat het traden op basis van signals (waar je geen invloed op hebt) meer een vorm van gokken is, maar ik ga ervan uit dat de teams achter die signals er meer verstand van hebben dan ik. Omdat het om kleine bedragen gaat, is het risico niet groot. Eerst handelde ik op deze manier in coins gepaird met BTC maar dat vloog alle kanten op, dus nu USDT als base currency. En dat heeft een paar maanden prima gewerkt (zelfs zonder stop-loss). Uiteraard heb ik ook een take profit ingesteld en een trailing stop loss etc. De afgelopen maanden had ik er weinig omkijken naar, elke dag een paar bescheiden winstjes. Dus vandaar dat ik niet zag aankomen dat alles wat ik op dat moment open had staan, ineens zou kelderen. Ik was in de veronderstelling dat USDT als base currency geen last zou hebben van BTC-dalingen, maar ik snap nu dat het zo niet werkt![]()
Ik heb alle posities nog steeds open staan en ze gaan nog steeds omlaag, dus ik wacht het maar af. Overigens zijn alle voorgaande kleine winstjes (bij positieve trades) omgezet in USDT dus die waarde staat nog overeind op de exchange. Alleen de posities die een paar dagen geleden open stonden (van diverse verschillende alt coins gepaird aan USDT) duikelen nu omlaag en zorgen ervoor dat de totale waarde van de assets in USDT minder wordt, dus hopelijk gaat het niet zó hard dat ook de voorgaande winst verdamptMaar volgens mij is dit wel een flinke daling van zo'n beetje alle coins, en is dat al even niet voorgekomen op deze manier? Ik heb niet de indruk dat ik er veel nieuws over kan vinden?
Verwijderd
Ik weet wat ik vandaag ga doenStokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:29:
[...]
Kleine tip mijnerzijds ivm het 'Help-Jaapio-de-cryptowinter-door-want-hij-had-ook-al-geen-UNI-fonds'.
4. Rinse & repeat
Maar straks ontdekken ze het, het stond er zelfs bij...
Automatisch traden zonder dat er automatisch verlies kan worden genomen is een enkeltje nemen naar REKT city. Als je een bot hebt, moet deze er ook voor zorgen dat hij op een gegeven moment de prijstarget naar beneden bijstelt of verlies neemt. Anders wordt je een bagholder, zoals nu.Technomancer schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:08:
Even mezelf quoten
Al mijn open posities in de bot dalen nog steeds verder helaas (of blijven een beetje op hetzelfde punt). De slechtste is PERL (-55%) en de minst slechte is XMR (-2,5%). Met deze stand is mijn opgebouwde waarde van de afgelopen maanden weer bijna terug op 0. Ik kan alles verkopen, uithuilen en opnieuw beginnen (en dit keer wel een stop-loss aanzetten), of blijven wachten en hopen dat alles toch nog weer omhoog gaat ooit. Nadeel is wel dat de subscriptions voor de bot en de signals doorlopen dus er wordt elke maand een bedragje afgeschreven dat ik op deze manier nooit ga terugverdienenEr komen wel nog steeds buy signals binnen maar er zijn geen funds meer om de buys uit te voeren (omdat die open posities alles bezet houden). Dus op een gegeven moment moet je toch van die bags af om weer ruimte te maken voor nieuwe trades. Maar dan is dus wel je voorgaande winst verdampt. Op zich ging het een tijdje best aardig, werken met alleen signals (bijna alleen maar positieve trades mee gehad), maar als de markt dan inkakt zoals nu dan gaan je open posities hard naar beneden en dan is het dus lastig bepalen op welk punt je dan ingrijpt met bijv. een stop-loss. Het lijkt leuk dat automatisch traden op basis van input van derde partijen, maar het is zeker niet feilloos.
Even denken wat ik het beste kan doen
[...]
met die referral is het wel verdacht ja.. als je het gaat doen dan zou ik losse adressen gebruiken zonder referral.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:10:
[...]
Ik weet wat ik vandaag ga doen![]()
Zero.
Jua ik zou niet weten hoe ze dat moeten ontdekken, tenzij ze de ip-adressen registreren per eth adres.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:10:
[...]
Ik weet wat ik vandaag ga doen![]()
Dan houden ze hun muntjes lekker, genoeg andere kansen.
Zoals CPH.. Wat zou de launch price zijn? Iemand een idee / verwachting?
Verwijderd
IP check zit zo in een site gebouwd toch?Stokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:13:
[...]
Jua ik zou niet weten hoe ze dat moeten ontdekken, tenzij ze de ip-adressen registreren per eth adres.
Dan houden ze hun muntjes lekker, genoeg andere kansen.
Ik ben daar niet zo in thuis verder dus dat is een aanname, wellicht doe ik het 1x even vanaf 4g.
Ik heb er inmiddels al 10 op deze manier verdiendStokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:29:
[...]
4. Rinse & repeat
Ja dat zien ze direct inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:15:
[...]
IP check zit zo in een site gebouwd toch?
Ik ben daar niet zo in thuis verder dus dat is een aanname, wellicht doe ik het 1x even vanaf 4g.
Tip 1: Gebruik een andere vpn locatie per aanvraag
Tip 2: Gebruik verschillende browsers (anders zien ze dat het dezeflde browsersessie is)
Tip 3: Gebruik verschillende devices en/of netwerken
Op deze manier lijkt het mij sterk dat ze het zien als ze daadwerkelijk de moeite nemen.
2450 dollar lijkt mijStokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:13:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 21-09-2020 10:21 ]
Zero.
10 x 0.12 of 10 hele munten?Slux schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:19:
[...]
Ik heb er inmiddels al 10 op deze manier verdiend
Verwijderd
Eens kijken hoe dat gaat verlopen.
Ik verwacht een instant dump naar $0.0001, aangezien er echt mensen REKT zijn gegaan op het traden van BTS rond de tijd van de fork.
Eens kijken of ik er nog wat sats voor kan krijgen.
RROR : -> User 'xfinvkum_finance_users' has exceeded the 'max_user_connections' resource (current value: 30)
Ik denk dat een plek in de top 20 mogelijk is, dat zou een ruime 6x betekenen. Als BTC dan het komende jaar de verwachte run laat zien zie ik cph uiteindelijk max 10B waard worden.
Nu weet ik alleen niet wat de supply in diezelfde tijd doet, maar per saldo een goede kans op mooie winsten.
Wat denken jullie?
Verwijderd
Straks doet die XYFI 10k, heb je toch mooi 100k @Slux.
Maar als ze je snappen ben je alles kwijt
Dat is wel erg optimistisch. Waar baseer je dat op?
ik twijfel om die te kopen want er komen er echt miljarden van in omloopStokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:25:
Wie heeft er allemaal CPH gekocht? Initial market cap is 225M bij een waarde per muntje van $ 0,25.
Ik denk dat een plek in de top 20 mogelijk is, dat zou een ruime 6x betekenen. Als BTC dan het komende jaar de verwachte run laat zien zie ik cph uiteindelijk max 10B waard worden.
Nu weet ik alleen niet wat de supply in diezelfde tijd doet, maar per saldo een goede kans op mooie winsten.
Wat denken jullie?
Allemaal via andere servers/netwerkenVerwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:25:
hahahhaa dikke madness.
Straks doet die XYFI 10k, heb je toch mooi 100k @Slux.
Maar als ze je snappen ben je alles kwijt
Ja ik had je bezwaren gelezen inderdaad.. Heb er ook maar een flufje UNI-winst in gestopt, we'll see what happens..Slux schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:30:
[...]
ik twijfel om die te kopen want er komen er echt miljarden van in omloop
Op al die andere onzin bedragenStokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:28:
[...]
Dat is wel erg optimistisch. Waar baseer je dat op?
Zero.
Automatisch de prijstarget bijstellen gaat denk ik niet, je kunt dit wel globaal voor alle posities instellen of per positie apart. Maar het zal in mijn geval voornamelijk gaan om een stop-loss. Dit had ik uitgeschakeld omdat veel coins na aankoop eerst omlaag kukelen en uiteindelijk alsnog in het groen komen en met winst verkocht worden. Dat ging een tijdje heel goed maar op een gegeven moment dus niet meerAzer schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:12:
[...]
Automatisch traden zonder dat er automatisch verlies kan worden genomen is een enkeltje nemen naar REKT city. Als je een bot hebt, moet deze er ook voor zorgen dat hij op een gegeven moment de prijstarget naar beneden bijstelt of verlies neemt. Anders wordt je een bagholder, zoals nu.
Verwijderd
Klote man... Ik zie dat de all time low op 200 sats ligt...Animal schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:28:
Hier een bagholder SYS. Hij blijft maar dalen en dalen. Ik wil ze van de hand doen. Op zowat all time low😕
Die heeft even flinke hype pumps gehad vanwege een partnership een een deelname aan de Reddit scaling competition, maar die niet gewonnen en nu dus gewoon wordt oversschaduwd door het DeFi geweld.
Je kunt nu 2 dingen doen, dumpen met verlies en doorgaan, of hodlen en hopen op het beste.
Kans is wel aanwezig dat er nog een pump gaat komen maar vanaf welk punt en hoe groot die pump wordt is maar afwachten... Stel hij zakt naar 200 sats en pumpt naar 300 is het nog minder als nu... Maar als je nu verkoopt en hij pumpt naar 800 is het ook erg zuur natuurlijk.
Wanneer Ethereum scaling een hype gaat worden met oog op de fee's van de afgelopen tijd is er een kans dat hij nog opleeft, maar dat is een gok natuurlijk.
Voor zover mijn visie erop, geen advies maar hoop dat je er iets aan hebt...
Waarom kan dat niet? Of bedoel je dat je bot dat niet ondersteunt? Ik heb zelf een bot en die zet gewoon de prijstargets naar beneden als een coin blijft vallen. Stop-loss moet je voorzichtig mee zijn, want als je die te dichtbij je buy order prijs zet zal hij te vaak geraakt worden. Als je een stop-loss gebruikt moet je hem dus wel een beetje ruim neerzetten.Technomancer schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:37:
[...]
Automatisch de prijstarget bijstellen gaat denk ik niet, je kunt dit wel globaal voor alle posities instellen of per positie apart. Maar het zal in mijn geval voornamelijk gaan om een stop-loss. Dit had ik uitgeschakeld omdat veel coins na aankoop eerst omlaag kukelen en uiteindelijk alsnog in het groen komen en met winst verkocht worden. Dat ging een tijdje heel goed maar op een gegeven moment dus niet meerHet is dus lastig te bepalen op welk punt je de SL instelt zodat je grote verliezen kunt voorkomen maar ook niet te strak waardoor je potentiele winsten te vroeg verkoopt. Maar dat is allemaal achteraf, nu heb ik alleen maar grote bags inderdaad. Dus of nu alles wegdoen en opnieuw beginnen, of toch wachten tot het weer gaat stijgen. Maar de maandelijkse kosten lopen gewoon door.
Gezien wat de markt nu doet zou ik lekker verkopen en deze storm uitzitten
Ja ik gebruik Cryptohopper en die kan volgens mij niet automatisch een target bijstellen als een coin zakt, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Abonnement is ook best duur dus je moet wel flink wat goeie trades maken om alle kosten eruit te halen. Alles verkopen en de storm uitzitten is zeker een idee, maar de abo's lopen wel door (ook betaalde signals). Misschien toch eens naar een andere bot kijken.Azer schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:43:
[...]
Waarom kan dat niet? Of bedoel je dat je bot dat niet ondersteunt? Ik heb zelf een bot en die zet gewoon de prijstargets naar beneden als een coin blijft vallen. Stop-loss moet je voorzichtig mee zijn, want als je die te dichtbij je buy order prijs zet zal hij te vaak geraakt worden. Als je een stop-loss gebruikt moet je hem dus wel een beetje ruim neerzetten.
Gezien wat de markt nu doet zou ik lekker verkopen en deze storm uitzitten
Verwijderd
Ik voorzie mooie oppik momentjes
Misschien voorzichtig eens wat lage buy orders strooien vandaag.
Vind het helemaal niet leukVerwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:53:
Als Bitcoin nu ook nog even terugzakt naar de 9.8k is het feestje wel compleet trouwens... Man, wat een rektheid bij de alts.
Ik voorzie mooie oppik momentjes![]()
Het ziet er gevaarlijk uit vandaag.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:53:
Als Bitcoin nu ook nog even terugzakt naar de 9.8k is het feestje wel compleet trouwens... Man, wat een rektheid bij de alts.
Ik voorzie mooie oppik momentjes![]()
AEX -2%
S&P 500 futures -2%
We gaan het zien. Hopelijk kan crypto een beetje zijn eigen plan trekken, maar het zal vandaag in ieder geval geen groene dag worden
Ik verwacht ook een flinke dip vandaag, met name door het effect van FinCen op stonks. Maar goed, buy orders staan klaar.Azer schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:58:
[...]
Het ziet er gevaarlijk uit vandaag.
AEX -2%
S&P 500 futures -2%
We gaan het zien. Hopelijk kan crypto een beetje zijn eigen plan trekken, maar het zal vandaag in ieder geval geen groene dag worden
Verwijderd
Nee het is een bloedbad, ik hou me aan mijn plan en zit inmiddels 70% Bitcoin, dat mag nog wel wat meer. Uiteindelijk 90% is het doel.
Geeft een hoop rust, sats lopen niet veel meer terug, fiat wel maar dat boeit me weinig.
En de andere 30%? Fiat of alts?Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:01:
[...]
Nee het is een bloedbad, ik hou me aan mijn plan en zit inmiddels 70% Bitcoin, dat mag nog wel wat meer. Uiteindelijk 90% is het doel.
Geeft een hoop rust, sats lopen niet veel meer terug, fiat wel maar dat boeit me weinig.
Verwijderd
Alts. Maar allemaal bodemliggers waar niet veel meer af gaat bij dit soort dipjes, op BNB na.
Als Bitcoin even een 9ktje doet wordt dat wel een ander verhaal denk ik
Verwijderd
En dat natuurlijk op de dag dat NBS opent voor trading op Binance, story of my life.Stokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:59:
[...]
Ik verwacht ook een flinke dip vandaag, met name door het effect van FinCen op stonks. Maar goed, buy orders staan klaar.
Kan 2 kanten op, een enorme dump of de enige groene mega candle in deze rode zee.
Indien dat laatste is het voor iedereen hier misschien nog wel leuk om een eventueel ritje op te pakken, trading start over 3 kwartier om 12:00, baat het niet, schaadt het niet.
Binance kennende zullen ze wel minimaal met een procentje of 100 groen openen, dat kan wat mensen aantrekken in deze rode zee van bloed.
Indien iemand er hier wat mee doet, pas er wel heel erg mee op want er zitten zwaar veel NBS bagholders gretig te wachten om te dumpen na een pump, die nog wat goed te maken hebben met hun verlies in BTS.
Dus als er een mega groene candle is, don't touch it!
NBS New BitShares... BTS Bitshares klint wel heel erg bitconnect dit!Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:18:
[...]
En dat natuurlijk op de dag dat NBS opent voor trading op Binance, story of my life.![]()
Kan 2 kanten op, een enorme dump of de enige groene mega candle in deze rode zee.
Indien dat laatste is het voor iedereen hier misschien nog wel leuk om een eventueel ritje op te pakken, trading start over 3 kwartier om 12:00, baat het niet, schaadt het niet.
Binance kennende zullen ze wel minimaal met een procentje of 100 groen openen, dat kan wat mensen aantrekken in deze rode zee van bloed.
Indien iemand er hier wat mee doet, pas er wel heel erg mee op want er zitten zwaar veel NBS bagholders gretig te wachten om te dumpen na een pump, die nog wat goed te maken hebben met hun verlies in BTS.
Dus als er een mega groene candle is, don't touch it!
Wat mij betreft groter risico op dump, bedankt maar laat deze ff zitten.
Verwijderd
Heel groot risico op dump, 200% shitcoin.Machlah schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:22:
[...]
NBS New BitShares... BTS Bitshares klint wel heel erg bitconnect dit!
Wat mij betreft groter risico op dump, bedankt maar laat deze ff zitten.
Maar als je straks die magische openingsgetallen bovenaan ziet staan (zoals bij bijna iedere listing) dan is het daarvoor een waarschuwing, dus niet echt een tip. Ik ben bang dat er wel wat mensen in gaan stinken...
Bitshares is overigens een gouwe ouwe, 1 van de eerste muntjes met een DEX, zoniet de eerste. En het klinkt als Bitchass als je er na 15 bier over discussieert.
O.a. EOS is een fork ervan.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Haha, nice, ik heb er 6 binnen kunnen harken
Tegen een een initiële prijs van 1 ETH = 30XYFI toch mooi meegenomen, hopelijk gaat ie sky high
@vortexnl1982 nee de distributie moet nog komen. Geen idee wanneer eigenlijk, maar per oktober iig op Uniswap.
[ Voor 16% gewijzigd door spok9 op 21-09-2020 11:37 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Heb me ook ingeschreven maar nog geen XFYI ontvange op m'n wallet. Moet ik nog wat doen ?spok9 schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:35:
[...]
Haha, nice, ik heb er 6 binnen kunnen harken![]()
Tegen een een initiële prijs van 1 ETH = 30XYFI toch mooi meegenomen, hopelijk gaat ie sky high
Verwijderd
Nee op je dashboard moeten ze staan... Maar er zijn er maar 3000 gereserveerd voor airdrops en referrals...vortexnl1982 schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:36:
[...]
Heb me ook ingeschreven maar nog geen XFYI ontvange op m'n wallet. Moet ik nog wat doen ?
En als ik bovenstaande zo lees hebben meer mensen het truukje ontdekt

Idem hier. Ik had een paar weken geleden er nog wat fiat ingegooid. Precies op het verkeerde moment dus weerGelukszoekr schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:35:
Ik ben weer eens lekker langzaam aan het doodbloeden
Ze staan wel op m'n desktop maar wanneer komen ze in m'n wallet danVerwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:38:
[...]
Nee op je dashboard moeten ze staan... Maar er zijn er maar 3000 gereserveerd voor airdrops en referrals...
Verwijderd
Als ik alle alts zo zie verwachten veel mensen van niet
1D 99MA ligt rond de 10.4k, zou me niets verbazen dat we rond die prijs terecht komen vandaag of morgen indien we door de 25MA zakken.
Er kan dus nog prima wat meer af.
Als ie er doorheen zakt zal ie er ook goed doorheen zakken en ergens in de 8K belanden is mijn gok.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:42:
Gaat Bitcoin de 1D 25MA houden?
Als ik alle alts zo zie verwachten veel mensen van niet![]()
1D 99MA ligt rond de 10.4k, zou me niets verbazen dat we rond die prijs terecht komen vandaag of morgen indien we door de 25MA zakken.
Er kan dus nog prima wat meer af.
Heb toch weinig zin in werken vandaag, in metamask kan je snel nieuwe eth adressen aanmaken en ik loop wel even wat servertjes het en der langs om wat variatie in IP te hebben.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:38:
[...]
Nee op je dashboard moeten ze staan... Maar er zijn er maar 3000 gereserveerd voor airdrops en referrals...
Wie weet wordt het wat. Je kon toch ook ooit een puzzeltje oplossen voor Raiblocks die vervolgens moon gingen.
Verwijderd
Geen idee. Wanneer de distributie start, zal wel ergens in oktober zijn aangezien ze dan op uniswap en hotbit komen.vortexnl1982 schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:39:
[...]
Ze staan wel op m'n desktop maar wanneer komen ze in m'n wallet dan
Tenzij ze natuurlijk een exit scam doen met de funds, na de sale die over 21 uur start.
Ik zit nog in YFI voor 800 Euro het schip in. Laten staan of van de hand doenTuutjDrie schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:49:
Hopelijk heeft iedereen op tijd de zinkende DEFI-schepen verlaten.
[ Voor 6% gewijzigd door vortexnl1982 op 21-09-2020 11:53 ]
Wat is je mid term verwachting? Denk je dat we richting 10k gaan en blijven? Of staan we volgende week weer rond 11k (of hoger). Panic selling is (imho) nooit een goed plan.vortexnl1982 schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:52:
[...]
Ik zit nog in YFI voor 600 Euro het schip in. Laten staan of van de hand doen
Verwijderd
Dit kan wel eens echt een bloedbad worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2020 11:58 ]

Nou ik denk dat YFI en DOT er nog wel bovenop komen. Ik heb het geld voorlopig niet nodig. Ik laat het dus even staan.Stokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:54:
[...]
Wat is je mid term verwachting? Denk je dat we richting 10k gaan en blijven? Of staan we volgende week weer rond 11k (of hoger). Panic selling is (imho) nooit een goed plan.
Of je moet eerst KYC doen voordat je ze krijgtVerwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:47:
[...]
Geen idee. Wanneer de distributie start, zal wel ergens in oktober zijn aangezien ze dan op uniswap en hotbit komen.
Tenzij ze natuurlijk een exit scam doen met de funds, na de sale die over 21 uur start.

Mijn gevoel zegt hetzelfde. De prijsbodem voor BTC ligt zo hoog dat we haast wel omhoog móeten en YFI en DOT zijn dan een relatief veilige keus. Zou zonde zijn om hier te verkopen en ze over een maandje weer in de top gainers te zien staan..vortexnl1982 schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:05:
[...]
Nou ik denk dat YFI en DOT er nog wel bovenop komen. Ik heb het geld voorlopig niet nodig. Ik laat het dus even staan.
Ik denk wel dat dit de tijd is om te kijken naar de nieuwe hype (what comes after DeFi zeg maar). Ik hoor zelf wat buzz over health care crypto's, dus daar ga ik me de komende tijd eens in verdiepen. Laten we proberen om dit soort hype-omslagen hier wat meer bespreekbaar te maken. Lijkt me mooi om daar wat discussie over te zien en vervolgens met zn allen de juiste pareltjes weten te pikken.
Verwijderd
Ethereum scaling solutions misschien?Stokstaart schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:10:
[...]
Mijn gevoel zegt hetzelfde. De prijsbodem voor BTC ligt zo hoog dat we haast wel omhoog móeten en YFI en DOT zijn dan een relatief veilige keus. Zou zonde zijn om hier te verkopen en ze over een maandje weer in de top gainers te zien staan..
Ik denk wel dat dit de tijd is om te kijken naar de nieuwe hype (what comes after DeFi zeg maar). Ik hoor zelf wat buzz over health care crypto's, dus daar ga ik me de komende tijd eens in verdiepen. Laten we proberen om dit soort hype-omslagen hier wat meer bespreekbaar te maken. Lijkt me mooi om daar wat discussie over te zien en vervolgens met zn allen de juiste pareltjes weten te pikken.
Persoonlijk denk ik niet dat de DeFi hype zijn top al gezien heeft, zeker niet als Bitcoin dit jaar nog richting de 13/14k weet te gaan. Denk dat alles dan nog wel richting de maan gaat.
DeFi valt nog wel wat verder uit te melken denk ik.
Maargoed dat is allemaal speculatie, kan ook als een kaartenhuis in elkaar sodemieteren.

@Stokstaart Medical blockchains, je eigen dossier op de blockchain en waar je zelf relevante delen van je dossier deelt met zorgverleners, zelf bepaald wat er aan toegevoegd wordt, recht op inzage geregeld wordt, actueel medicatieoverzicht enz. Klinkt als een mooie toepassing van blockchain technologie. Maar hier hebben we toch o.a. het PGO en LSP met gespecificeerde toestemming voor? Landelijke subsidieslurpprojecten waar miljoenen in gepompt worden en waar de uitkomst soms schrikbarend slecht is, doordat de data onbetrouwbaar is of standaarden niet correct worden toegepast. En dit al op nationaal niveau, ik zie het niet irl gebeuren.
Maar goed, het hoeft ook niet goed te werken, het hoeft alleen maar goed te klinken voor een hype.
Dat dacht ik in 2017 ook toen ik wat patientory aanschafte.
Hoe is het met DentaCoin ("The Blockchain Solution for the Global Dental Industry") dan ? Je begrijpt niet hoe zulke projecten falen he ?raq schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:44:
XYFI wordt echt episch, ik kreeg een capcha en daar moest ik twee lambo's aanklikken![]()
![]()
![]()
@Stokstaart Dat dacht ik in 2017 ook toen ik wat patientory aanschafte.
Klein plukje LRC gekochtLuuk schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:12:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb bijgekocht. ICX om precies te zijn. Stake it till you make it.
Zero.
Waar gaan we heen ?Machlah schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:34:
Daar gaan we!
"If our system discovered unwanted activities known as cheating, the reward will be removed during distribution."Pelox schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:20:
[...]
Ja dat zien ze direct inderdaad.
Tip 1: Gebruik een andere vpn locatie per aanvraag
Tip 2: Gebruik verschillende browsers (anders zien ze dat het dezeflde browsersessie is)
Tip 3: Gebruik verschillende devices en/of netwerken
Op deze manier lijkt het mij sterk dat ze het zien als ze daadwerkelijk de moeite nemen.
[...]
2450 dollar lijkt mij
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
When 🚘
When 🚀
When 🌗
Er is gewoon (nog) geen crypto emoticon 🤔
Maar wel 💩💰
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!