Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.749 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
Update is pas eind dit jaar geloof ik

Zero.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:15
raq schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:58:
Alles poeft omhoog, zelf m'n ampleforth of wat daar van over is dan
Behalve Sushi. Een angel investor besloot even zijn stack te verkopen. In 1 klap van $ 170 --> $ 1,70 (-99%). Staat nu op $ 0,70 ofzo.. HET grote risico van een groot bedrag in Uniswap stoppen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 12:47

Liberteh

All your base belong to me

Stokstaart schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:22:
[...]

Behalve Sushi. Een angel investor besloot even zijn stack te verkopen. In 1 klap van $ 170 --> $ 1,70 (-99%). Staat nu op $ 0,70 ofzo.. HET grote risico van een groot bedrag in Uniswap stoppen.
Wie dan? Arthur Hayes? :P
https://twitter.com/CryptoHayes/status/1299208625752137728

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Groot gedeelte van LINK en DOT naar Bitcoin omgezet.

Hopelijk ook een goede YFI trade gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hiq4ficAF8zFBYb29-oBqpOHG6M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yEZ1Edm3Eze6xH9RDsOdIdfh.png?f=user_large

Edit: Prima :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dI-WY9tbmVailRIJpgYe5h3vkE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jt50ZRp7aCtu0e9C9k3KBHgW.png?f=fotoalbum_large

En weer verkocht, nu ff aankijken. Alleen nog in Bitcoin en fiat, groot gedeelte van de winst dus veiliggesteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-FJcJyGGOPHLzvQyRFsdNKLL_w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AbuIVk39akBLM0qLpXOiktVg.png?f=user_large

[ Voor 55% gewijzigd door Taro op 29-08-2020 19:56 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Nou. Yfi heb je niet veel winst op

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ladonna schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:59:
Sarcastisch bedoeld neem ik aan? :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Stokstaart
Taro schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:04:
[...]

Sarcastisch bedoeld neem ik aan? :)
Ladonna weet denk ik niet dat dit je herinstapmoment was. Je initiële instap was ergens rond de 15k?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:36:
Gelukt hoor, dan maar helemaal de premium prijs betaald voor xDai, zo'n €23 per stuk via Hotbit.

Ach, als ze volgende maand voor €250 over de toonbank gaan hebben we het nergens meer over
xDAI gaat de ETH scaling op Reddit verzorgen. Platform met 350 miljoen users.
Wie weet wat er daarna zal volgen.

Er zal naar verwachting vanuit developers een stijgende vraag naar xDAI (STAKE) gaan komen. Dat is de reden waarom developers nu al STAKE aan het inslaan zijn. Het gaat namelijk niet per 10 of 20 tokens, maar veelal per honderden.

Inmiddels de bag uitgebreid en in stake gezet. ROI is rond de 7%.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:59:
Wat is er mis met ongeveer 2% in minder dan een uurtje ?

• Stokstaart
Mooooody schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:27:
[...]

Er zal naar verwachting vanuit developers een stijgende vraag naar xDAI (STAKE) gaan komen. Dat is de reden waarom developers nu al STAKE aan het inslaan zijn. Het gaat namelijk niet per 10 of 20 tokens, maar veelal per honderden.

Wat voor prijsverwachting hang jij aan xDAI als alles volgens plan gaat dan?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:29:
[...]

Wat voor prijsverwachting hang jij aan xDAI als alles volgens plan gaat dan?
Daar ga ik me niet aan wagen :)

Als xDAI echt #1 scaling solution van ETH gaat worden, gaat de prijs nog wel ff stijgen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-11 00:10
Pelox schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:00:
Neo ath is 200 USD, we hebben nog even te gaan dus.
We gaan het meemaken , ben benieuwd waar het heengaat

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-11 00:10
Pelox schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:07:
Update is pas eind dit jaar geloof ik
klopt , is gepland voor December , of eerder

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stokstaart schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:26:
[...]

Ladonna weet denk ik niet dat dit je herinstapmoment was. Je initiële instap was ergens rond de 15k?
@Ladonna Mijn instapmoment van deze week (Al eerder YFI gehad) was op omgerekend 17.961 Dollar. Daarna heb ik regelmatig hoog verkocht, laag opnieuw gekocht. Lees dus de order history vanaf onder naar boven en niet andersom. De onderste 2 orders zijn via Bitcoin, daarna vs USDT. Tussen de inkoopprijs van de eerste order en de verkoopprijs van de 3e order zit 7.000 Dollar verschil. Daarna zie je hoge verkopen en lage inkopen met een behoorlijk verschil in USD. Ik heb er dus een aanzienlijk bedrag aan verdiend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EH53X2jAjdo5i9r1KtLH-VI1Ik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/I0irmkxnlGurmGAG5SCFvzeR.png?f=user_large

@PilatuS Het gaat hier om >2% :)

Ik zie YFI vannacht wel weer onder de 20k duikelen, maar kan ook zo >30k worden omdat het zondag is. Neem er vannacht geen positie in.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 29-08-2020 22:43 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://help.ftx.com/hc/en-us/articles/360048927331

HGET IEO op FTX.
Eerste IEO op Ftx (en bitxmax) was Serum (SRM). Staat nu op $2.70

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:54
[...]

Ja, ik balen gisteren. Een uur lopen kloten met Uniswap - ETH fees om xDai te kopen. Toen kwam net dat Reddit pump. Viel samen met die CryptoChico video. Uit frustratie maar naar Hotbit gegaan en wat meer betaald per token. Vandaag nog wat meer ingeslagen.

Ik weet het, hi-risk. Het ding is al ontiegelijk gestegen de afgelopen periode. Maar ik vind dit wat anders als een random DeFi coin. Als dit het scaling probleem op ETH oplost dan heeft dit nog veel upside potentie

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Stokstaart
AMPL is met een mooie steady terugkomst bezig.. Iemand al een fib gedaan voor uitstappunten?

• Pelox
Omg is wakker aan het worden lijkt het.

Zero.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 20:33

raq

Stokstaart schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:57:
AMPL is met een mooie steady terugkomst bezig.. Iemand al een fib gedaan voor uitstappunten?
Uitstappen, daar denk ik nu niet aan, zit er met afgeschreven speelgeld in. Nu ga je die positieve rebase weer krijgen, elke dag gratis ampl erbij en dan kan het hard gaan in een weekje rente op rente.

Maar voor hetzelfde geld is het weer -75% in twee dagen 8)7

De tijd leert of het tij keert

• Gelukszoekr
[...]
Volgens mij is dit nog niet zeker. Of jij weet meer?

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Na al die aankondigingen van de week verbaasde mij het eigenlijk dat NEO nog niet eerder ging stijgen.

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Taro schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:00:
[...]

@Ladonna Mijn instapmoment van deze week (Al eerder YFI gehad) was op omgerekend 17.961 Dollar. Daarna heb ik regelmatig hoog verkocht, laag opnieuw gekocht. Lees dus de order history vanaf onder naar boven en niet andersom. De onderste 2 orders zijn via Bitcoin, daarna vs USDT. Tussen de inkoopprijs van de eerste order en de verkoopprijs van de 3e order zit 7.000 Dollar verschil. Daarna zie je hoge verkopen en lage inkopen met een behoorlijk verschil in USD. Ik heb er dus een aanzienlijk bedrag aan verdiend.
[Afbeelding]

@PilatuS Het gaat hier om >2% :)

Ik zie YFI vannacht wel weer onder de 20k duikelen, maar kan ook zo >30k worden omdat het zondag is. Neem er vannacht geen positie in.
Lekker allemaal op de market sell/buy knop rammen, zonde van de centen

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/640x0/http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/05/28/article-2640550-1E45C57300000578-400_634x281.jpg

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:05:
[...]
Wanneer je trade op kortere timeframes met flinke bewegingen kan market vaak genoeg beter zijn dan limit. In de tijd dat jij handmatig een limitorder maakt kan je al 1% of meer verloren zijn. Ik probeer zoveel mogelijk limit te doen, maar vaak genoeg is market toch echt beter.

• The_Goat
PilatuS schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:10:
[...]

Wanneer je trade op kortere timeframes met flinke bewegingen kan market vaak genoeg beter zijn dan limit. In de tijd dat jij handmatig een limitorder maakt kan je al 1% of meer verloren zijn. Ik probeer zoveel mogelijk limit te doen, maar vaak genoeg is market toch echt beter.
Soms niks mis met market orders, maar in een minuut of 10 moet een limit order invullen wel lukken lijkt me.

Teveel market orders vreet simpelweg je edge op, ook bij lagere timeframes (dan zijn je winstmarges juist kleiner, dus kost het je naar verhouding meer dan bij swingtrades)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:05:
[...]

Probeer bij YFI met zo'n enorme spread (>50 Dollar) maar eens gebruik te maken van limit orders, veel succes.

Het valt mij overigens op dat je de laatste weken voornamelijk minder positieve reacties post over trades en posts van anderen, of over DeFi, etc. Misschien even een time-out nemen?

• Gelukszoekr
Het is niet te geloven. Kwam ik er afgelopen week toevallig achter dat ik ruim €60 per jaar betaal aan de Rabobank voor het gebruik van de pinpas en wat administratieve diensten.

Krijg ik vandaag ongevraagd een nieuwe creditcard in de bus. De oude zou wel bijna verlopen, dus prima. Ik aan de gang het ding te activeren. Dat zou kunnen via de app en de website. In de app krijg je de melding dat het via de website moet. En via de site kom je in een loop terecht van inloggen en doorverwezen worden naar de inlogpagina. De volgende stap is; kom langs met een legitimatie bij ons op kantoor.

Hoe de fuck kan een RABOBANK het niet voor elkaar krijgen een simpele procedure van activatie te digitaliseren?

Over de afgelopen jaren heb ik tientallen transacties gemaakt naar vele shady exchanges en tig smartcontracts gebruikt voor financiële handelingen zonder noemenswaardige problemen. Waarom kan een fucking RABOBANK dit niet en betaal ik hier wel €60 per jaar voor?

Ik ben nu al geneigd om straks m'n SWIPE kaart voor alles te gaan gebruiken en over te stappen naar een bank met zo weinig mogelijk diensten. Sorry voor de rant.

• A87
  • Niet online

A87

https://twitter.com/i/status/1299757579271364609
MOOOOOOOOOOOOOONNN

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 29-08-2020 23:21 ]

• Stokstaart
Omdat... Zegt mij alleen maar dat er meer gekkies in de wereld zijn dan ik dacht..

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:17:
[...]
Soms niks mis met market orders, maar in een minuut of 10 moet een limit order invullen wel lukken lijkt me.

Teveel market orders vreet simpelweg je edge op, ook bij lagere timeframes (dan zijn je winstmarges juist kleiner, dus kost het je naar verhouding meer dan bij swingtrades)
In die 10 minuten kan je naar de 1 minuut chart kijken dan net dat ene zien na 9 minuten en 48 seconden waardoor je denkt, nu moet ik verkopen. Zeker als de spread niet heel groot is en je scalpt op de 1 minuut en zit nog geen 5 minuten in een positie dan is market soms beter bij verkopen. Wat betreft kopen kan je ook net zien dat er een flinke wall opgegeten wordt en dan koop je met market het laatste stukje van die wall. Zo heb ik gisteren nog YFI market gekocht toen er een wall van 20 stuks aan ging. Tuurlijk is limit beter, maar er zijn genoeg gevallen waarbij market beter is.

• The_Goat
Taro schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:18:
[...]

Probeer bij YFI met zo'n enorme spread (>50 Dollar) maar eens gebruik te maken van limit orders, veel succes.

Het valt mij overigens op dat je de laatste weken voornamelijk minder positieve reacties post over trades en posts van anderen, of over DeFi, etc. Misschien even een time-out nemen?
Beetje kritiek ligt altijd gevoelig in dit topic, ;)

Kan wel gaan roepen hoe knap het is dat iemand in de afgelopen week dankzij DOT zn investering verdubbeld heeft maar daar heb je niks aan.

Ik probeer t niveau gewoon een beetje op te krikken, anders wordt t wel erg eenheidsworst, als ik onzin lees of iets dat me opvalt reageer ik daar op

• A87
  • Niet online

A87

Stokstaart schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:24:
[...]

Omdat... Zegt mij alleen maar dat er meer gekkies in de wereld zijn dan ik dacht..
net als ik

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 29-08-2020 23:37 ]

• Stokstaart
Je denkt hetzelfde of bent ook een gekkie?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:32:
[...]

Beetje kritiek ligt altijd gevoelig in dit topic, ;)

Kan wel gaan roepen hoe knap het is dat iemand in de afgelopen week dankzij DOT zn investering verdubbeld heeft maar daar heb je niks aan.

Ik probeer t niveau gewoon een beetje op te krikken, anders wordt t wel erg eenheidsworst, als ik onzin lees of iets dat me opvalt reageer ik daar op
Ik kan prima tegen kritiek, maar je bent vrij theoretisch, belerend en zwart/wit in je reactie ipv naar de omstandigheden te kijken. Market orders zijn duurder en leveren je een slechtere prijs op, dat klopt, maar zoals je ziet gebruik ik op bijv. BTC een limit order, toen was er weinig volatiliteit en gebruik ik bij USDT een market order, toen was er een enorme volatiliteit, het gaat hier om honderden of duizenden dollars verschil per minuut. Ik durf wel te zeggen dat ik met limit orders minder rendement had gemaakt.

Je hoeft niet te zeggen dat iets knap of goed is, laat dat lekker achterwege. Maar ik heb op dit moment ook niet het idee dat jouw posts het niveau opkrikken. De TA's/trades die je de afgelopen weken postte hebben je volgens mij nou niet echt rendement opgeleverd en je posts hebben het niveau ook niet echt verhoogd.

Afijn, misschien ligt het aan mij, maar naar mijn idee gaat het traden je de laatste tijd niet goed af, baal je van alle mafkezen die in DeFi stappen en er winst mee maken en zie je graag een volwassen markt voor je. Misschien moet je daarvoor in het handelstopic ipv slowchat topic zijn?

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 23:30
Edwin__ schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:20:
[...]

Na al die aankondigingen van de week verbaasde mij het eigenlijk dat NEO nog niet eerder ging stijgen.
Ik hodl al ruim 3 jaar NEO, van €6 naar €180 naar €6 en nu zit er weer leven in. Zit dus wel echt technologische verbeteringen aan ten grondslag nu?

• Pelox
Hertog_Martin schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:45:
[...]

Ik hodl al ruim 3 jaar NEO, van €6 naar €180 naar €6 en nu zit er weer leven in. Zit dus wel echt technologische verbeteringen aan ten grondslag nu?
De enige verbetering waar ik naar zou kijken is uitstappen als hij weer richting de 180 gaat. En anders gewoon hodl. :7

Zero.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 23:30
Pelox schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 23:59:
[...]

De enige verbetering waar ik naar zou kijken is uitstappen als hij weer richting de 180 gaat. En anders gewoon hodl. :7
Heb inmiddels wel m'n positie verdubbeld dus 180 zou mooi zijn om iig de helft te cashen ja.

• Pelox
Hertog_Martin schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 00:01:
[...]

Heb inmiddels wel m'n positie verdubbeld dus 180 zou mooi zijn om iig de helft te cashen ja.
Vanaf 100 begin ik met verkopen, in ieder geval zet ik dan beetje bij beetje wat om in btc.

Maar goed.. eerst maar eens echt voorbij de 21 USD.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 30-08-2020 00:04 ]

Zero.

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Echt krankzinnig wat er met YFI gebeurt.

December 2017 all over again.

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-11 21:52
deppenboks schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 08:07:
Echt krankzinnig wat er met YFI gebeurt.

December 2017 all over again.
Niet normaal. Ik zat gisteravond te kijken en toen stond yfi2 op 2700€ en ik dacht wtf. Ik kon de fomo weerstaan en dacht dat de koers wel zou zakken. Ik kijk vanmorgen is het nog verder gestegen. Nu denk ik echt Fimo !!!

Ik had yfi nooit moeten verkopen op 10k€....

• deppenboks
  • Niet online
Ik ben het allemaal een beetje kwijt, zit vast in BTC omdat ik van gekkigheid niet meer weet wat de volgende move moet zijn. Snelkookpan gevoel.

Edit: check bijvoorbeeld wat GVT doet..... Dat slaat toch helemaal nergens meer op 🤣🤣🤣

[ Voor 25% gewijzigd door deppenboks op 30-08-2020 08:21 ]

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
deppenboks schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 08:19:
Ik ben het allemaal een beetje kwijt, zit vast in BTC omdat ik van gekkigheid niet meer weet wat de volgende move moet zijn. Snelkookpan gevoel.

Edit: check bijvoorbeeld wat GVT doet..... Dat slaat toch helemaal nergens meer op 🤣🤣🤣
Misschien vloeit al die YFI winst straks wel weer naar het oude vertrouwde, en zit je stiekem niet verkeerd nu in BTC.

Maar wie weet :+

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Die ETH gas fees zijn helemaal van het padje af vanochtend.. gisteren voor een order $6,70 aan ethgas fee betaalt.. nu zou voor dezelfde order grootte de ethgas fee minimaal $32,59 bedragen. WTF?!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Sahara schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 08:45:
Die ETH gas fees zijn helemaal van het padje af vanochtend.. gisteren voor een order $6,70 aan ethgas fee betaalt.. nu zou voor dezelfde order grootte de ethgas fee minimaal $32,59 bedragen. WTF?!
Dat gaat inderdaad helemaal nergens meer over. Maar als je het hebt over ETH scaling dan wordt er om ETH heen nu erg veel opgetuigd om dat te realiseren, terwijl het het beste bij ETH zelf (=de bron) zou kunnen worden aangepakt. Heel benieuwd hoe dit zich de komende jaren ontwikkelt. Aan de andere kant gebeurt dit natuurlijk wel omdat ETH enorm veel wordt gebruikt, dat is dan wel weer een mooie ontwikkeling.

Edit: Zojuist 0.023279784 Ether ($9.43) aan fee's betaald voor de aanschaf van een nieuw pareltje ter waarde van ongeveer 0,5 ETH, dit is niet ok.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 30-08-2020 09:26 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI gaat lekker door en krijgt steeds meer aandacht:

De grote leverage baas heeft zich ermee bemoeid:

The Moon springt er ook op:
[YouTube: WHAT IS HAPPENING TO YEARN.FINANCE???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BITCOIN PUMP?!!]

Zou die 100k echt haalbaar zijn? Ik vermoed van wel als je ziet hoe snel het kan gaan, van 18k naar 38k in maar één dag... Uiteraard erg voorzichtig mee zijn, die 20k kan er in bijv. een paar minuten of een uurtje ook wel weer makkelijk vanaf.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 30-08-2020 10:19 ]

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Taro schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 09:37:

Zou die 100k echt haalbaar zijn? Ik vermoed van wel als je ziet hoe snel het kan gaan, van 18k naar 38k in maar één dag... Uiteraard erg voorzichtig mee zijn, die 20k kan er in bijv. een paar minuten of een uurtje ook wel weer makkelijk vanaf.
Ik wilde net een stukje tiepen dat ik nou al een poosje het defi gedoe probeer te begrijpen, maar dat alleen steeds in mijn hoofd blijft hangen dat het 1 grote scam is.
Desalniettemin ben ik hypocriet en heb net een zeer bescheiden bedragje in YFI gepompt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@lauraz Echt voorzichtig zijn he... Al sta je nu denk ik al wel in de plus?

Ik ben op 31,992.12 ook weer ingestapt, ik durf 's nachts geen YFI aan te houden en op deze coin ga ik al helemaal niet 's nachts een stop loss zetten, de kans dat je veel geld kwijt bent en hij daarna door stijgt is erg hoog door de grote volatiliteit. Ik zit er alleen in als ik aan de knoppen kan zitten en de koers in de gaten kan houden. Mijn doel is ook niet om er bijv. x.xx van te hebben als hij wél op 100k komt, maar om er gaandeweg zoveel mogelijk rendement op te maken.

LINK heeft nog wat ruimte naar boven, maar kan misschien ook wel weer iets dalen om opnieuw support te testen, dat kijk ik even aan.

DOT gisteren op 6,4 de deur uitgegaan en ik wacht weer even met inkopen, de 4H kan goed uitpakken met 5.9 als instappunt, maar ik verwacht er minimaal een wick of zelfs een aantal rode candles onder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xjlSC5y_yDX84WxF7t9v8hJ0g34=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LsizYi67BPEPDAFNO2sAMcu8.png?f=fotoalbum_large

Zowel ETH als BTC bevinden zich onder de 1D MA25, normaal gesproken zou ik dan rekening houden met een daling, maar alles is dusdanig groen dat ik ook rekening hou met het doorbreken ervan. Als ik moet gokken vandaag, dan is het op ETH en BTC, maar DeFi groen betekent niet automatisch Bitcoin groen, helemaal omdat er dus relatief weinig naar Bitcoin vloeit. Een mega rode Bitcoin candle kan ook tijdelijk de mega stijgingen bij het DeFi feestje beperken of laten verdwijnen. Ik zit dus nog in Bitcoin, maar heb er wel stop losses op staan vandaag.

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 30-08-2020 10:06 ]

• lauraz
@Taro
Vanzelfsprekend.
Is het gokje van de zondag :-)
Ik twijfel nog wel of ik het geld afschrijf in mijn hoofd en inderdaad durf te laten staan om te zien wat er gebeurt.

Ik stapte in op 31.265. Dus nu idd winst.

[ Voor 11% gewijzigd door lauraz op 30-08-2020 10:01 ]

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb gisteren toch yfi gekocht. 24% nu :)
Had geen btc meer, dus had mn sol verkocht om yfi te kopen.

Best goede tips hierzo hoor :)

• Slux
  • Niet online
Nog mensen met JST hier ?

• Sahara
Vannacht heb ik YFV (https://www.coingecko.com/nl/coins/yfvalue) gekocht op $28,58, is een naar het schijnt een audited coin in dezelfde categorie als YFI en YFII, nu nog met een market cap van ca. $55 miljoen. Wilde eergisteren ook YFL kopen, naast ZZZ, maar was te zuinig.. en niet gedaan.. jammer maar helaas. In elk geval is YFV in vergelijking met YFI ($993 miljoen) en YFII ($200 miljoen) qua market cap en qua koers nog betaalbaar.

• deppenboks
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:19:
Vannacht heb ik YFV (https://www.coingecko.com/nl/coins/yfvalue) gekocht op $28,58, is een naar het schijnt een audited coin in dezelfde categorie als YFI en YFII, nu nog met een market cap van ca. $55 miljoen. Wilde eergisteren ook YFL kopen, naast ZZZ, maar was te zuinig.. en niet gedaan.. jammer maar helaas. In elk geval is YFV in vergelijking met YFI ($993 miljoen) en YFII ($200 miljoen) qua market cap en qua koers nog betaalbaar.
YFV YFI YFII....

Doet met denken aan de tijd van ethereum red, ethereum blue etc.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:30
deppenboks schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:21:
[...]

YFV YFI YFII....

Ja alles begint met Y zag ook een YIL ofzo das LINK :P. Ik laat het aan mij voorbij gaan. Is zeker veel geld mee te verdienen zulke grapjes. Mijn klein AMPL bagje verkocht met iets verlies in BTC waarde, kan die ook uit de favorite list. Te veel daarin hebben is ook niet te doen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
deppenboks schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:21:
[...]

YFV YFI YFII....

En vergeet alle Bitcoin pareltjes niet, Super Bitcoin, Bitcoin X, Bitcoin Diamond, etc. het lijkt soms wel de Streetfighter 2 serie van vroeger op de Super Nintendo :)

Maar ik spring ook in YFV met een aantal stuks. ZZZ staat gelukkig ook weer boven de 540 Dollar, die hou ik ook maar aan.

Het voelt allemaal als een grote bubble en scam en dat zal ook zeker zo zijn, maar aan de andere kant zie ik het als kans en manage ik de risico's zo goed mogelijk. En zoals @lauraz ook zegt: Ik schrijf het geld in mijn hoofd direct af. Daarnaast stop ik er alleen bedragen in die ik bereid ben te verliezen.

Zie nu ook op Twitter polls langskomen over wat de grootste bedreiging voor Bitcoin is, op #1 staat overheidsregulering, op #2 staat DeFi... Ik denk wel dat ze elkaar nodig hebben en als Bitcoin idd de top op 12k heeft gehad, dan moeten we toch rekening houden met het instorten van een groot gedeelte van DeFi, ook omdat mensen via ETH instappen en de ETH waarde zal dan vast ook wel enorm dalen.

Interessante tijden, veel kansen, maar ook enorm veel en hoog risico.

• vortexnl1982
Ga ook weer in de YFI boot, fuck it ! FOMO or FIMO !

En ik probeer YFV te kopen maar UniSwap doet moeilijk... Had ik laatst ook al, al mijn transacties gefaald.

Op tijd uitstappen allemaal !!!!!!!!!!!!!

[ Voor 27% gewijzigd door vortexnl1982 op 31-08-2020 07:29 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@vortexnl1982 Pas je wel op met het tonen van transacties? Je kunt via de From/To adressen zien wat je verder nog voor coins hebt.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:07
Pff ik let even een weekje niet op.. Zit ik hier nog met ANKR, IRIS, en SXP zit de rest van tweakers al weer op een andere planeet 8)7

• Pelox
Acidrain schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:39:
Pff ik let even een weekje niet op.. Zit ik hier nog met ANKR, IRIS, en SXP zit de rest van tweakers al weer op een andere planeet 8)7
echt.. niet bij te houden.

Zero.

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe dit allemaal vorm gaat geven op de middel lange termijn :P

Wat een pumps hey, dit gaat toch echt helemaal nergens meer over? Zelfs mijn GVT gaat even over de kop... Je verwacht het niet.

Ik zou zeggen geniet ervan met volle teugen maar holy crap wees voorzichtig allemaal...

Ik hoop dat de koersen gelegenheid bieden voor mooie uitstap en dat er geen gekke dingen gaan gebeuren, zoals -70% candles ofzo...

Ik vertrouw het hele zaakje niet. :+

• Stokstaart
Ik baal ervan dat het geld nu al in DeFi vloeit en niet eerst in BTC zoals in 2017.. Kan me voorstellen dat een DeFi hype cycle minder tot de 'nocoiner' verbeelding spreekt dan een nieuwe ATH voor BTC..

• Pelox
Stokstaart schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:48:
Ik baal ervan dat het geld nu al in DeFi vloeit en niet eerst in BTC zoals in 2017.. Kan me voorstellen dat een DeFi hype cycle minder tot de 'nocoiner' verbeelding spreekt dan een nieuwe ATH voor BTC..
Ik hoop dat dit een voorbode is, nu in al dat DeFi spul, straks na de hype in btc en eth.

ps. yfi zakt gelijk een beetje in elkaar.. en weer omhoog..

[ Voor 91% gewijzigd door Pelox op 30-08-2020 11:06 ]

Zero.

• O085105116N
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:41
Pelox schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:53:
[...]

Ik hoop dat dit een voorbode is, nu in al dat DeFi spul, straks na de hype in btc en eth.

ps. yfi zakt gelijk een beetje in elkaar..
Ik durf al niet meer te kijken.... Heb ook n gokje genomen/gewaagd

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
vortexnl1982 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:35:
Ga ook weer in de YFI boot, fuck it ! FOMO or FIMO !

En ik probeer YFV te kopen maar UniSwap doet moeilijk... Had ik laatst ook al, al mijn transacties gefaald.

YFV aankoop :
https://etherscan.io/tx/0...8ac4baf828aa64c7d83e81f39

Op tijd uitstappen allemaal !!!!!!!!!!!!!
ik weet niet of je hebt opgelet in je bijbaan bij de albert heijn vroeger maar,,,,, het is first in first out he, oftewel fivo! :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
O085105116N schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:02:
[...]

Ik durf al niet meer te kijken.... Heb ook n gokje genomen/gewaagd
Als je niet durft te kijken moet je misschien ook niet instappen. Ik ben op 32,453.22 uitgestapt en kijk het weer even aan. Eigenlijk nu op wat DeFi coins hier en daar volledig in fiat. Kan de komende uren ook niet achter de knoppen zitten en het kan echt alle kanten op.

Verwijderd

Wellicht nog iets voor iedereen hier om in de gaten te houden:

[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1298633864517021696]

Onder deze tweet wordt in de in de antwoorden gevraagd aan CZ:

Waarop CZ antwoord:

[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1298635644525109250]

Het zou dus kunnen dat de moeder pump der DeFi hype pumps, soon met de shitcoin catapult (launchpad) het universum ingeschoten gaat worden.

Buy the rumour, sell the news toch? Oogjes open houden in ieder geval ;)

Kan ook een mooie pump voor BNB betekenen.

• Liberteh

Liberteh

Wat een lefgozers allemaal in dit topic zeg. Ik raak YFI op dit moment nog niet eens met een stok aan.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Liberteh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:27:
Wat een lefgozers allemaal in dit topic zeg. Ik raak YFI op dit moment nog niet eens met een stok aan.
Same here, die coin is al zoveel omhoog gegaan, dat ik instappen nu veel te risicovol vind. Ja, hij kan nog verder omhoog gaan, maar als BTC één rare beweging maakt dan zie ik hem zo 20/30% droppen vanaf zijn huidige prijs. Vergeet de stop-losses niet te zetten he jongens.

Verwijderd

Liberteh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:27:
Ik ook niet :D ik zou er zelfs nog geen tientje in stoppen op dit punt, en ik ben toch echt de levende definitie van een fomo sletje.

Maar wel mooi om te zien hoe zo'n coin pumpt, en eerlijk gezegd, de sky is the limit.

Het zou me echt niets verbazen als deze de 50k of zelfs de 100k gaat halen.

Maar een -75% candle op de 5min. zou me ook niets verbazen.

Hoe dan ook, wel weer leuk om te aanschouwen. Zit genoeg leven in de brouwerij momenteel :Y

• Sahara
Azer schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:29:
[...]

Same here, die coin is al zoveel omhoog gegaan, dat ik instappen nu veel te risicovol vind. Ja, hij kan nog verder omhoog gaan, maar als BTC één rare beweging maakt dan zie ik hem zo 20/30% droppen vanaf zijn huidige prijs. Vergeet de stop-losses niet te zetten he jongens.
Pak daarom lagere market cap coins zoals YFV, of ZZZ of YFL nouja you get the point.. veel luitjes die genoeg hebben van YFI kopen een coin die goedkoper is en een lagere market cap heeft.

• Pelox
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:32:
[...]

Maar wel mooi om te zien hoe zo'n coin pumpt, en eerlijk gezegd, de sky is the limit.
Die was ik helemaal vergeten! Hoe is het met Skycoin eigenlijk!

Zero.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 22:58

Chaes

#HODL

https://gyazo.com/ceb52ed36be034606355cd11bfae94f0
#YFI stond 6 weken geleden nog op $34 en bereikte kort geleden de $38.800 en is daarmee bijna 4 keer zoveel waard als bitcoin.
Ook een kijkje naar #Bitcoin, Ethereum, Chainlink en Tomochain. De laatste is pas net uitgebroken en heeft nog een stijging van potentieel 40% te gaan.
YFI meer waard dan Bitcoin. Wat een verschikkelijk misleidende post weer van deze zelfbenoemde "Bitcoinconsultant".

8)7 :F

• Globalq3
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 11:48
Pelox schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:44:
[...]

Die was ik helemaal vergeten! Hoe is het met Skycoin eigenlijk!
Niet slecht, staat nu op $ 0,67.

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:32:
[...]

Ik ook niet :D ik zou er zelfs nog geen tientje in stoppen op dit punt, en ik ben toch echt de levende definitie van een fomo sletje.

Het zou me echt niets verbazen als deze de 50k of zelfs de 100k gaat halen.

Maar een -75% candle op de 5min. zou me ook niets verbazen.

Hoe dan ook, wel weer leuk om te aanschouwen. Zit genoeg leven in de brouwerij momenteel :Y
De vorige bullrun heb ik me laten afleiden door dit soort coins. Het trekt je aandacht, je wordt er in meegezogen en op het moment dat je denkt "waarom gaan we nu naar beneden" ben je te laat om met satoshi winst weer naar de grote koning te schakelen. ;) Die ene die net een mooie bullflag aan het tekenen is.

[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 30-08-2020 11:50 ]

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45

spok9

Groen...

Ok, ik ben lui, iemand enig idee wat al die y** coins doen? :?

Dacht serieus gister nog aan yfii gokje, maar niet gedaan, vanochtend ruim verdubbel 8)7 Bizar.

[ Voor 44% gewijzigd door spok9 op 30-08-2020 11:54 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 01:07
spok9 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:52:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzQgKbGM3JaM-LEZRAWSfyHQzNw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/d3TEEsDyI2foFPxGvqMrNa1P.png?f=user_large

• Pelox
spok9 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:52:
geen idee, maar dat weet ik van geen enkele crypto..

Zero.

Verwijderd

Liberteh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:49:
[...]

De vorige bullrun heb ik me laten afleiden door dit soort coins. Het trekt je aandacht, je wordt er in meegezogen en op het moment dat je denkt "waarom gaan we nu naar beneden" ben je te laat om met satoshi winst weer naar de grote koning te schakelen. ;) Die ene die net een mooie bullflag aan het tekenen is.
Er liggen echt hele mooie kansen op dikke gains maar ik probeer voor mezelf altijd zulke dingen in mijn achterhoofd te houden als met bijvoorbeeld DragonChain of meer recent YAM...

Er kleeft een aanzienlijk risico aan en de koersen kunnen echt in een flashcrash omslaan voordat je kunt knipperen met je ogen...

Ik vind het toch wel belangrijk om dat zo nu en dan goed te herhalen, de meeste jongens hier hebben het allemaal wel gezien, weten goed wat ze doen en nemen het risico dat er aan kleeft voor lief. Maar enkelen zullen misschien ook onaangenaam verrast worden. Als je er dan een aanzienlijk bedrag in zit zonder goed te beseffen wat er hier eigenlijk gebeurd dan is dat natuurlijk echt niet tof...

Maargoed alles is relatief, aan het eind van de dag kan ook Bitcoin een volatiele downcandle maken die niemand zag aankomen.

We zijn allemaal grote jongens die wel eens eerder zijn gevallen, en wie niet waagt wie niet wint. :Y

[Edit] DragonChain moest natuurlijk Oyster zijn.

• Gelukszoekr
Wat ik ervan weet;

Het is een hobby projectje van 1 man. https://twitter.com/andrecronjetech?lang=nl
Het was voor persoonlijk gebruik maar er was nog wel vraag naar. Er is niks goed getest, alles wat hij tweakt gaat direct live en hij waarschuwd hiervoor op z'n twitter

Het is een smartcontract dat stablecoins handeld tussen verschillende DeFi platforms (Lend, compound etc.) Je knalt er wat stable coins in en het gaat los. En dan serieus los, 500%-600% rendament is hier niet vreemd.

De coin YFI was een soort beloning om gebruik te maken van het platform. 100% van de coins zijn uitgegeven als beloning. De coins zouden eigenlijk geen waarde hebben volgens de maker. Er zit nog wel iets van een biljoen dollar in het platform, wat dus nog steeds een hobby dingetje is van 1 kerel :P

Crazy world folks :P

• Gelukszoekr
het is wachten tot het smart contract op een manier gehackt gaat worden. En dan hoop ik dat de ripple die hier uit ontstaat niet het hele cryptolandschap weer 3 jaar terug in de tijd gaat brengen qua adoptie en waarde

• Pelox
Gelukszoekr schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:08:
het is wachten tot het smart contract op een manier gehackt gaat worden. En dan hoop ik dat de ripple die hier uit ontstaat niet het hele cryptolandschap weer 3 jaar terug in de tijd gaat brengen qua adoptie en waarde
3 jaar terug in waarde is geen slecht idee 8)

Zero.

• lauraz
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:04:
[...]

Er kleeft een aanzienlijk risico aan en de koersen kunnen echt in een flashcrash omslaan voordat je kunt knipperen met je ogen...

We zijn allemaal grote jongens die wel eens eerder zijn gevallen, en wie niet waagt wie niet wint. :Y
Stroopt haar mouwen op en laat ook haar spierballen zien ;-)

Maar je hebt gelijk. Het is een mega risico. En dat moet je niet willen nemen als het geld is wat je niet kunt missen.
Ik wil en kan geen nieuw geld meer in btc gooien, dus de enige manier om mijn btc te verhogen, is een klein beetje risico nemen en proberen wat btc te harken met schimmige en minder schimmige coins.
Zodat ik die boerderij iets sneller kan kopen dan 2030.
Maar goed ... ik gok ook alleen maar met ieniemienie bedragen.
En ook niet elke dag. Daar heb ik echt geen tijd voor.

• Liberteh

Liberteh

lauraz schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:12:
[...]

Maar je hebt gelijk. Het is een mega risico. En dat moet je niet willen nemen als het geld is wat je niet kunt missen.
Ik wil en kan geen nieuw geld meer in btc gooien, dus de enige manier om mijn btc te verhogen, is een klein beetje risico nemen en proberen wat btc te harken met schimmige en minder schimmige coins.
Ik geef je geen advies maar ik heb er zelf voor gekozen om deze bullrun te focussen op Bitcoin en dmv leveraged trading meer satoshi's te verdienen. Het risico is wel dat je alles kan verliezen wat je inzet maar de reward dan ook dat je het net zo makkelijk kan verdubbelen als je een beetje trade kennis hebt. Uiteindelijk hield ik altijd minder satoshi's over na de bullrun omdat ik niet genoeg aandacht aan BTC schonk.

• Gelukszoekr
Wat hebben zo'n beetje al deze DeFi projecten en swapsites (Uniswap, Balancer etc) met elkaar gemeen? Het draait op Ethereum. Allemaal hebben ze dus last van de crazy gas prijzen. Oftewel de schaalissues van Ethereum.

Alle credits voor de tip van @Mooooody xDai.

Een sidechain van Ethereum dat het schaalprobleem kan oplossen. Het ding is al flink gepumpt maar heeft denk ik wat minder risico. Je investeert niet in de hype, maar in de backend.

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 30-08-2020 12:19 ]

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Zie het nu al een paar keer op 4chan /biz/ voorbij komen, heb me niet ingelezen.
Maar ze menen dat dit nog best wel potentie heeft voor mooie gains.

Morgen de public sale om 14:00 (als ik 't goed heb)

https://medium.com/oin-fi...-8-00-pm-hkt-f3e569caf37b

Verwijderd

lauraz schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:12:
[...]

Haha maar jij bent dan ook gewoon een crypto warrior die het klappen van de zweep wel kent ;)

Maar je weet nooit wie er mee lurken en hoeveel ervaring die mensen hebben. Dus enige waarschuwingen zo nu en dan kan geen kwaad.

Voor de rest hoop ik gewoon dat YFI de 50k soon aantikt, en dat is natuurlijk ook gewoon een prima mogelijkheid. :Y

Gisteren was hij nog 19k. Het kan verkeren :)

• lauraz
Liberteh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:15:
[...]

Ik geef je geen advies maar ik heb er zelf voor gekozen om deze bullrun te focussen op Bitcoin en dmv leveraged trading meer satoshi's te verdienen. Het risico is wel dat je alles kan verliezen wat je inzet maar de reward dan ook dat je het net zo makkelijk kan verdubbelen als je een beetje trade kennis hebt. Uiteindelijk hield ik altijd minder satoshi's over na de bullrun omdat ik niet genoeg aandacht aan BTC schonk.
Mijn karakter en leveraged gaan niet samen :-)
Ik ben maar 1 keer in mijn leven in het casino geweest met geld als verjaarskado. Ik ging veel armer naar buiten en wist ... heel ver weg blijven.
Goed traden vergt het kunnen uitschakelen van je emoties, zodat je verstand overeind blijft.

• Liberteh

Liberteh

lauraz schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:20:
[...]

Mijn karakter en leveraged gaan niet samen :-)
Ik ben maar 1 keer in mijn leven in het casino geweest met geld als verjaarskado. Ik ging veel armer naar buiten en wist ... heel ver weg blijven.
Goed traden vergt het kunnen uitschakelen van je emoties, zodat je verstand overeind blijft.
Bij alts ook hoor, helemaal als BTC moont.... dat kan hard gaan en de satoshi's die vervolgens voor onbepaalde tijd van een alt vliegen ook :P Bitcoin heeft nog geen bijzondere dingen gedaan sinds de halving....

• lauraz
Liberteh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:26:
[...]

Bij alts ook hoor, helemaal als BTC moont.... dat kan hard gaan en de satoshi's die vervolgens voor onbepaalde tijd van een alt vliegen ook :P Bitcoin heeft nog geen bijzondere dingen gedaan sinds de halving....
Geloof me, dat weet ik. Ik zat eerste rij in 2017 en 2018 en keek slechts. En verloor. ;-)
Het gaat er om dat een ieder zijn eigen risico neemt op eigen manier en met een eigen gekozen bedrag in eigen gekozen munten. Passend bij karakter vooral ook.
En wat @Verwijderd zegt ... het is belangrijk om af en toe te blijven waarschuwen om mensen te behoeden voor verlies.

• Liberteh

Liberteh

lauraz schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:32:
[...]

Geloof me, dat weet ik. Ik zat eerste rij in 2017 en 2018 en keek slechts. En verloor. ;-)
Het gaat er om dat een ieder zijn eigen risico neemt op eigen manier en met een eigen gekozen bedrag in eigen gekozen munten. Passend bij karakter vooral ook.
En wat @Verwijderd zegt ... het is belangrijk om af en toe te blijven waarschuwen om mensen te behoeden voor verlies.
Daarom zeg ik dat er ook bij mede als "geen advies" :)

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
De ouders van Ali Baba komen uit Konya, vandaar dat ik ook wel wat met Kenya heb.

https://twitter.com/brian.../1299932343654899713?s=21

Moon?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ali Baba 1001 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:39:
De ouders van Ali Baba komen uit Konya, vandaar dat ik ook wel wat met Kenya heb.

https://twitter.com/brian.../1299932343654899713?s=21

Moon?
Ik wil die AKOIN ofzo wel gaan pakken als AKON die is op de markt gaat brengen....
Leuk projectje

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Stokstaart
FijneKerst schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:09:
[...]

Ik wil die AKOIN ofzo wel gaan pakken als AKON die is op de markt gaat brengen....
Leuk projectje
Klinkt mij in de oren als Kanye West #2. Alle realiteitszin verloren..

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Stokstaart schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:12:
[...]

Klinkt mij in de oren als Kanye West #2. Alle realiteitszin verloren..
Misschien, maar toch heeft hij de 6 miljard bij elkaar en zijn ze zijn crypto stad aan het bouwen.

Kan aan het begin iig een leuke zijn.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
https://www.coingecko.com/nl/coins/yffi-finance

deze kon je 2 dagen geleden nog voor 10 euro kopen.
nu nog maar 100 maar toch :)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45

spok9

Groen...

wehave schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:16:

Grootste volume op mooniswap?! 7(8)7

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Stokstaart
wehave schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:16:

Een 10x 'maar' noemen.. Tijd om uit te stappen boys..

• Pelox
Stokstaart schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:29:
[...]

Een 10x 'maar' noemen.. Tijd om uit te stappen boys..
Als eth 10x gaat stap ik direct uit! :9

Zero.

• Vo0di
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-06 11:02
Gister YFV voor elf dollar ingekocht :*) Maarja, wanneer verkoop je zoiets? :+

• vortexnl1982
Haha yfi dikke rode candle omlaag. Had ik nou naar niet ge-fomod haha. Even goed in de gaten houden anders schop ik het weer eruit.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
vortexnl1982 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:40:
Haha yfi dikke rode candle omlaag. Had ik nou naar niet ge-fomod haha. Even goed in de gaten houden anders schop ik het weer eruit.
deze coins gaan echt keihard he, omlaag en omhoog.
Als je daar gevoelig voor bent moet je het echt niet doen.
Pagina: 1 ... 17 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!