Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.743 views

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
RaptorXS schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:58:
[...]

Gezien de genoemde bedragen in Euro's en Dollars zie jij dus de val van de dollar. ;)
Jiips

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 21:26
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:46:
xDAI had ik al genoemd. ETH scaling voor gevorderden. Onderschat het niet.
Ik ben weer laat, maar ga m nu oppikken...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-11 17:12
Heeft er hier iemand hier ervaring met Deribot? (zoals de naam zet, ook een bot, zie https://deribot.info/) Zit deze al een tijdje te volgen en sinds gisteren mee aan het testen. Ik kwam deze tegen en wat mij opviel dat er vrij transparant op Youtube/Twitter gedeeld wat de gains zijn per dag met default settings. Bot trade enkel op de Deribit exchange en enkel long/shorts op BTC-USD.

Met een proef abonnement kan je de bot testen op de test omgeving van Deribit (test.deribit.com). Sinds gisteren mee aan de slag.Je krijgt 10 BTC als test. Nu na 24 uur op is saldo gestegen naar 10.22. Dus 2%.
Heb wel het idee dat bij grote stijgingen/dalingen je flink kan verliezen gezien de leverage, en dat dat dus het risico is van de bot. Maar bij reguliere schommelingen hij goed functioneert.

Zie bijgevoegd printscreen van de settings, en een download link naar Transaction Log. (link)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9rfLromDlxCV7CST1ql3knmTm4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rCX8ahEqrEAJOn9l4ML6Us68.jpg?f=user_large

Alle tips/feedback zijn welkom,ook negatieve ;)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

RaptorXS schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:58:
[...]

Gezien de genoemde bedragen in Euro's en Dollars zie jij dus de val van de dollar. ;)
Beetje onrealistisch uiteraard. Als de dollar valt, gaat de Euro er net zo hard achteraan.

Trump houdt de dollar synthetisch op peil met zijn FED-truukjes. Dat is gunstig voor Bitcoin op het moment.
Popcorn erbij.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:06:
[...]

Ik ben weer laat, maar ga m nu oppikken...
Zo simpel is dat niet :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:07:
[...]

Beetje onrealistisch uiteraard. Als de dollar valt, gaat de Euro er net zo hard achteraan.

Trump houdt de dollar synthetisch op peil met zijn FED-truukjes. Dat is gunstig voor Bitcoin op het moment.
Popcorn erbij.
Drink eens een biertje, crypto aan de kant en niet alles zo serieus nemen...

We zitten al diep genoeg met onze ellebogen in de shitcoins

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 12:47

Liberteh

All your base belong to me

Ezekielll schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:10:
[...]

Ja, Moody, gebruik eens wat drugs, joh! Geniet! Zegeltje d'r bij...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Gelukszoekr
Hoezo?

• Mooody

Mooody

elmoody

lucatoni schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:06:
Heeft er hier iemand hier ervaring met Deribot? (zoals de naam zet, ook een bot, zie https://deribot.info/)

Geen ervaring mee, maar ik ben vrij terughoudend t.o.v. bot trading

De meeste mensen zullen er - volkomen terecht - niet hun hele portfolio door zullen laten traden. Het postieve/negatieve effect is daarom vele malen kleiner dan het geschetste resultaat.

Daarbij fungeren bots op data. Data verzamelen kost tijd en geld. De meest effectieve bots zullen worden gebruikt door vermogende mensen en whales. In een wedstrijdje robotjes tegen elkaar, gaan kleine robotjes het hoe dan ook verliezen.

Argument #1: Bot trading houdt geen rekening met nieuws of fomo. Iets dat key is bij het behalen van de meeste winst in crypto. Na de fomo zijn de meeste "human traders" alweer vertrokken, waarna de bots hun data nog aan het opmaken zijn.

Argument #2: De fun van het lullen over geld winnen/verliezen vervalt bij bot traden.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 23:27 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Ezekielll schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:10:
[...]

Ja biertje doe ik _/-\o_

• Mooody

Mooody

elmoody

Nou ivm liquiditeit op Uniswap destijds. Moest in kleine plukjes. Wellicht is het nu anders?

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:25:
[...]

Nou ivm liquiditeit op Uniswap destijds. Moest in kleine plukjes. Wellicht is het nu anders?
De swap is pending, al even. Geen liquiditeit dus, het is voor het eerste dat ik uniswap gebruik. Ik kan de order niet annuleren zonder gas te betalen zo lijkt het

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:28:
[...]

De swap is pending, al even. Geen liquiditeit dus, het is voor het eerste dat ik uniswap gebruik. Ik kan de order niet annuleren zonder gas te betalen zo lijkt het
Een shitcoin op ATH kopen en ook nog eens bakken met fees betalen.

Zo zie ik dat graag _/-\o_

• lucatoni
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:23:
[...]

Geen ervaring mee, maar ik ben vrij terughoudend t.o.v. bot trading

De meeste mensen zullen er - volkomen terecht - niet hun hele portfolio door zullen laten traden. Het postieve/negatieve effect is daarom vele malen kleiner dan het geschetste resultaat.

Daarbij fungeren bots op data. Data verzamelen kost tijd en geld. De meest effectieve bots zullen worden gebruikt door vermogende mensen en whales. In een wedstrijdje robotjes tegen elkaar, gaan kleine robotjes het hoe dan ook verliezen.

Argument #1: Bot trading houdt geen rekening met nieuws of fomo. Iets dat key is bij het behalen van de meeste winst in crypto. Na de fomo zijn de meeste "human traders" alweer vertrokken, waarna de bots hun data nog aan het opmaken zijn.
Thanks, klopt helemaal. In het verleden heb ik Gunbot geprobeerd, bleef toen met veel coins over die ik met verlies moest verkopen....en dat was toch nog in een gunstige periode. Daarom nu ook een bot die enkel BTCUSD trade.

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:29:
[...]

Een shitcoin op ATH kopen en ook nog eens bakken met fees betalen.

Zo zie ik dat graag _/-\o_
Ik heb een pokerverleden. Gamble FTW.

Maar zou het beter gaan om de transactie te annuleren en kleine plukjes te kopen? Betaal je je helemaal scheel aan transacties. Als ik naar de pool kijk dan zou er toch wel wat muntjes beschikbaar moeten zijn

• Mooody

Mooody

elmoody

lucatoni schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:30:
[...]

Thanks, klopt helemaal. In het verleden heb ik Gunbot geprobeerd, bleef toen met veel coins over die ik met verlies moest verkopen....en dat was toch nog in een gunstige periode. Daarom nu ook een bot die enkel BTCUSD trade.
Ja of gewoon geen bots. Want het bedrijfje achter de "bot" verdient er het meeste aan.
Kun je beter een stable coin als DAI of USDC gaan staken tegen 12-18%, daar verdien je meer aan.

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:31:
[...]

Ik heb een pokerverleden. Gamble FTW.

Maar zou het beter gaan om de transactie te annuleren en kleine plukjes te kopen? Betaal je je helemaal scheel aan transacties. Als ik naar de pool kijk dan zou er toch wel wat muntjes beschikbaar moeten zijn
Fomo is gaande. Het gaat hier namelijk om een project met wat leuke namen en partners, dat werkt altijd lekker in fomo-tijd. Dat moest je ff voor zijn.....

Gewoon in kleine plukjes van €1000 per keer doen.

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:35:
[...]

Fomo is gaande. Het gaat hier namelijk om een project met wat leuke namen en partners, dat werkt altijd lekker in fomo-tijd. Dat moest je ff voor zijn.....

Gewoon in kleine plukjes van €1000 per keer doen.
Ik probeer voor een kleine $800 een swap te doen. Maar Metamask blijft op pending staan. Snap niet zo goed waar het wachten op is...

• Mooody

Mooody

elmoody

Chainlink inmiddels op #4 _O_
Volgende is XRP. Die printen gewoon bij als het niet lukt, dus dat wordt nog ff lastig :/

[ Voor 44% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 23:45 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:40:
[...]

Ik probeer voor een kleine $800 een swap te doen. Maar Metamask blijft op pending staan. Snap niet zo goed waar het wachten op is...
Het is het wachten op Ethereum. Daarom is scaling nodig :)
Als een echte bullrun aanbreekt, gaat ETH het niet redden. Daarom nu ook bullish op ETH scaling.

Je kan annuleren en dan in kleine plukjes doen. Uiteindelijk lukt het wel.
Vraag is of het verstandig is om nu in te stappen. Neem aan dat je niet binnen een maand weer wil verkopen :)

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
@Mooooody hehe #5 :D

ethereum gaat flink omhoog dit jaar
ada gaat dalen ik en ik ga weer kopen onder de 10 cent.
chainlink ga ik niet kopen

• Mooody

Mooody

elmoody

Tether niet meetellen he 8)7

LINK heeft al tijden 1,5 tot 2x meer trading volume dan XRP. Het is duidelijk dat er meer animo is voor LINK dan voor XRP.

[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 23:47 ]

• Liberteh

Liberteh

Over Tether gesproken... tis druk.... https://twitter.com/whale_alert

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:43:
[...]

Het is het wachten op Ethereum. Daarom is scaling nodig :)
Als een echte bullrun aanbreekt, gaat ETH het niet redden. Daarom nu ook bullish op ETH scaling.

Je kan annuleren en dan in kleine plukjes doen. Uiteindelijk lukt het wel.
Vraag is of het verstandig is om nu in te stappen. Neem aan dat je niet binnen een maand weer wil verkopen :)
Het idee is wel voor een paar maanden aan te kijken. De staking rewards zijn ook nog fors hier

• djzz
deal, :P tel dan ook bitcoin gold bitcoin shit bitcoin diamond bitcoin ruby, en bitcoin bitcoin niet mee okay :)

• djzz
Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:47:
[...]

Het idee is wel voor een paar maanden aan te kijken. De staking rewards zijn ook nog fors hier
ja even een vraagje aansluitende op je post, kan je je eth kwijt raken als je eth staking verkeerd gaat?
ben van plan te gaan minen en zolang de developments langzaam gaan levert dat prima op

[ Voor 12% gewijzigd door djzz op 28-08-2020 23:49 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

USDT gaat naar exchanges. Prepare for launch *raket emoji insert*

• Mooody

Mooody

elmoody

djzz schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:47:
[...]

deal, :P tel dan ook bitcoin gold bitcoin shit bitcoin diamond bitcoin ruby, en bitcoin bitcoin niet mee okay :)
Uiteraard. En al die wash trading ook niet. Daarom ook gewoon op Messari kijken, dan zie je de werkelijke trading (een betere versie) dan wat ons voorgeschoteld wordt door Binance (CoinMarketCap).

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI gaat ook weer prachtig vandaag... Bijna 20k waard.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• lucatoni
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:32:
[...]

Ja of gewoon geen bots. Want het bedrijfje achter de "bot" verdient er het meeste aan.
Kun je beter een stable coin als DAI of USDC gaan staken tegen 12-18%, daar verdien je meer aan.
Kan ook, bot heeft echter over de afgelopen 25 dagen op default settings een rendement van 39%. En deze dagen waren nou net echt heel florissant voor bitcoin.

• djzz
Taro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:53:
wow dat is echt veel, is dit het waard om te kopen? word het 200000? :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
djzz schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:54:
[...]

wow dat is echt veel, is dit het waard om te kopen? word het 200000? :)
O-)
[Twitter: https://twitter.com/TheCryptoDog/status/1299450066172743680]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gelukszoekr
djzz schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:48:
[...]

ja even een vraagje aansluitende op je post, kan je je eth kwijt raken als je eth staking verkeerd gaat?
ben van plan te gaan minen en zolang de developments langzaam gaan levert dat prima op
Ik heb geen idee. Ga af op @Mooooody . En geloof uiteraard ook wel in een ETH scaling oplossing (of die er nu bestaat ofniet, zolang met aanneemt dat het kan met deze coin is dat genoeg).

Heb een korte video gezien over staking, maar krijg het niet voor elkaar de coins uberhaupt te bemachtigen. status pending, al een half uur

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:53:
Vooral niet naar prijs kijken, maar naar groei. En ook op dat vlak is het een mooie pick.
Ken het project niet, maar zei al dat ze kunnen leunen op de triggers DEFI en SMALL SUPPLY. Werkt bullish.
Maar kan ook een goed project zijn, geen idee.

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
lucatoni schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:06:
Heeft er hier iemand hier ervaring met Deribot? (zoals de naam zet, ook een bot, zie https://deribot.info/) Zit deze al een tijdje te volgen en sinds gisteren mee aan het testen. Ik kwam deze tegen en wat mij opviel dat er vrij transparant op Youtube/Twitter gedeeld wat de gains zijn per dag met default settings. Bot trade enkel op de Deribit exchange en enkel long/shorts op BTC-USD.

Met een proef abonnement kan je de bot testen op de test omgeving van Deribit (test.deribit.com). Sinds gisteren mee aan de slag.Je krijgt 10 BTC als test. Nu na 24 uur op is saldo gestegen naar 10.22. Dus 2%.
Heb wel het idee dat bij grote stijgingen/dalingen je flink kan verliezen gezien de leverage, en dat dat dus het risico is van de bot. Maar bij reguliere schommelingen hij goed functioneert.

Zie bijgevoegd printscreen van de settings, en een download link naar Transaction Log. (link)

[Afbeelding]

Stop met dit soort bots, die gaan nergens over.

Als je überhaupt een bot wil, zorg dat je dan een bewezen winnende strategie hebt, zorg vervolgens dat je iemand hebt die handig genoeg is dat voor je te programmeren en zet die bot in, maar ga niet in op dit soort rommel.

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:59:
[...]

Als je überhaupt een bot wil, zorg dat je dan een bewezen winnende strategie hebt, zorg vervolgens dat je iemand hebt die handig genoeg is dat voor je te programmeren en zet die bot in, maar ga niet in op dit soort rommel.
Dit dus :)
Lekker zelf doen.

En als je met €500k trade, lekker iemand inhuren.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 29-08-2020 00:02 ]

• lucatoni
The_Goat schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:59:
[...]

Thanks voor de feedback. Maar kan je ook concreet maken waarom dit niet zou werken op de lange termijn? Juist daar ben ik naar op zoek :) want tot nu toe alleen maar groene resultaten....

• djzz
lucatoni schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:05:
[...]

Thanks voor de feedback. Maar kan je ook concreet maken waarom dit niet zou werken op de lange termijn? Juist daar ben ik naar op zoek :) want tot nu toe alleen maar groene resultaten....
bijvoorbeeld een ketting reactie aan long of short posities die ineen keer sluiten....
(20%+ drop )

• The_Goat
[...]

Snap jij vanuit je screenshot wat de bot doet en zn triggers zijn om te kopen of verkopen? Ik niet, en dan is het in crypto over het algemeen te mooi om waar te zijn.

Als iemand een bot heeft die echt goed werkt, waarom zou ie m verkopen voor een lullig bedrag?

Hoe lang draait je bot al ‘winstgevend’ in de testmodus (wat is je sample size)?

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Ik heb al 3 jaar groene resultaten en ik druk gewoon op wat knopjes.

• The_Goat
Mooooody schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:11:
[...]

Ik heb al 3 jaar groene resultaten en ik druk gewoon op wat knopjes.
Dat jij zomaar wat doet blijkt idd wel uit je posts van de afgelopen dagen. Geniet van de ride en neem op tijd winst

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:10:
[...]

Snap jij vanuit je screenshot wat de bot doet en zn triggers zijn om te kopen of verkopen? Ik niet, en dan is het in crypto over het algemeen te mooi om waar te zijn.

Als iemand een bot heeft die echt goed werkt, waarom zou ie m verkopen voor een lullig bedrag?

Hoe lang draait je bot al ‘winstgevend’ in de testmodus (wat is je sample size)?
Sommige bots worden ook juist verkocht met als doel dat veel mensen die gaan gebruiken. Dan kan de maker van de bot geld stelen van de mensen die de bot draaien via trades.

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:13:
[...]

Dat jij zomaar wat doet blijkt idd wel uit je posts van de afgelopen dagen. Geniet van de ride en neem op tijd winst
Heb een half jaar geleden LINK opgehemeld als top #10 coin (kon nooit!), 2 maand geleden BAND gepushed als onzin en daarna DOT als shitcoin. Ik verkondig hier al enkele maanden onzin, niet alleen de afgelopen dagen.

Enkele dagen geleden pushte ik xDAI als shitcoin. Was heel duidelijk dat die ging moonen. Er zit wat dat betreft nog wel een verschil tussen traditionele traders en mensen die zomaar iets doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 29-08-2020 00:35 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:54
Ik vraag me net af of PlanB hier wel eens op het forum lurkt. Kan haast niet anders op het beste cryptoforum van de lage landen.. Zeg eens gedag man

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:24:
Ik vraag me net af of PlanB hier wel eens op het forum lurkt. Kan haast niet anders op het beste cryptoforum van de lage landen.. Zeg eens gedag man
Ik ken een bedrijf dat het budget heeft om dat in de praktijk te brengen....zou wel helpen.

Afbeeldingslocatie: https://blog.crypto.com/content/images/2019/09/1332-Bulletin-2.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 29-08-2020 00:29 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

• The_Goat
Mooooody schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:21:
[...]

Heb een half jaar geleden LINK opgehemeld als top #10 coin (kon nooit!), 2 maand geleden BAND gepushed als onzin en daarna DOT als shitcoin. Ik verkondig hier al enkele maanden onzin, niet alleen de afgelopen dagen.
Klopt idd, misschien gaat t al langer terug.

Het is alt season, voornamelijk defi, de reden daarvoor laat ik even in t midden, wie dat vorig jaar riep heeft aardig wat winst gemaakt.

De grote truc is nu om vooral niet in jezelf te gaan geloven als je 2, 3, 5 of 100x je investering terug hebt door een paar uniswap trades, of wat random calls, maar tijdig winst te pakken

Edit: wat was er duidelijk aan dai? Waarom ging ie moonen? (Heb er niet naar gekeken) Alles mooned in alt season. T is een beetje als darten en af en toe de triple 20 raken

[ Voor 10% gewijzigd door The_Goat op 29-08-2020 00:41 ]

• Gelukszoekr
Gelukt hoor, dan maar helemaal de premium prijs betaald voor xDai, zo'n €23 per stuk via Hotbit.

Ach, als ze volgende maand voor €250 over de toonbank gaan hebben we het nergens meer over

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:35:
[...]

Klopt idd, misschien gaat t al langer terug.

Het is alt season, voornamelijk defi, de reden daarvoor laat ik even in t midden, wie dat vorig jaar riep heeft aardig wat winst gemaakt.

De grote truc is nu om vooral niet in jezelf te gaan geloven als je 2, 3, 5 of 100x je investering terug hebt door een paar uniswap trades, of wat random calls, maar tijdig winst te pakken
Je gooit het allemaal wel op 1 hoop.
Users die iets roepen zijn geen valid trader en vallen niet onder de respect van de traders. Shitcoiners.
Kan ook niet posten en alleen traden. Ik kies er voor om dingen te posten en me kwetsbaar op te stellen. TA traders maken ook fouten toch?

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:35:
Edit: wat was er duidelijk aan dai? Waarom ging ie moonen? (Heb er niet naar gekeken) Alles mooned in alt season. T is een beetje als darten en af en toe de triple 20 raken
Als je niet weet wat DAI is, ben je inderdaad een trader en geloof je niet dat dit wereldje een toekomst heeft.
Ga het verder ook niet uitleggen. Het internet is je vriend.

• The_Goat
Mooooody schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 00:42:
[...]

Je gooit het allemaal wel op 1 hoop.
Users die iets roepen zijn geen valid trader en vallen niet onder de respect van de traders. Shitcoiners.
Kan ook niet posten en alleen traden. Ik kies er voor om dingen te posten en me kwetsbaar op te stellen. TA traders maken ook fouten toch?
Ik vind het allemaal erg met een roze bril wat je post. Enkel winsten en gouden bergen (al hebben er meer daar last van). Daarbij wat oude reacties ophalen in de trant van; ‘in maart had ik het al over link’ (wat de rest vd wereld al een jaar of twee heeft), doen mij denken aan een hoog moonboy gehalte

Dat schetst een onrealistisch beeld voor de gemiddelde lezer hier en schept echt totaal verkeerde winst verwachtingen (en als ik veel reacties lees, zijn dat mensen die voor het eerst een beetje gaan traden). ATH’s kopen, beetje random uniswappen, bots, dit is 2017 all over again.

Dan geef ik graag wat tegengas

• Mooody

Mooody

elmoody

En dat mag je doen. Ik post ook soms vanuit gevoel en niet vanuit verstand. Enige reflectie is welkom!

Maar kom niet aan met moonboy en dat soort open deuren. Ik weet ondertussen wel wat ik doe :)

Ben overigens tegen bots en koop niet random Uniswaps. Je verwart me misschien met een andere user.

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 29-08-2020 01:11 ]

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Mooooody schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:08:
En dat mag je doen. Ik post ook soms vanuit gevoel en niet vanuit verstand. Enige reflectie is welkom!

Maar kom niet aan met moonboy en dat soort open deuren. Ik weet ondertussen wel wat ik doe :)

Ben overigens tegen bots en koop niet random Uniswaps. Je verwart me misschien met een andere user.
Ali Baba heeft geen verstand 7(8)7 dus post alleen maar uit gevoel...maar ja ik post daarom ook vrijwel niks inhoudelijks, maar steek wel genoeg op van wat hier gezegd wordt. Ook al ben ik geen trader, want daar gaat het wel veelal om hier, het is interessant om te volgen.
Wel ben ik een hodler, sinds een anderhalf jaar ofzo en ik ben enerzijds sceptisch over crypto en anderzijds zie ik ook nog wel een flinke boost gebeuren, en dan wil ik wel op die boo(s)t zitten.
En omdat het geld al 'afgeschreven' is, en het gewoon leuk is om te doen, roep ik graag moooooon :)) uiteraard zie ik het allemaal liever flink stijgen dan dalen, en als die flinke stijging komt heb ik wel een exitplan, als die niet komt heb ik geduld, die ik vooralsnog een einddatum van aug 22 heb gegeven.

Maar bij dezen ook ff een bedankje aan iedereen die hier tijd en energie spendeert om allerlei dingen uit te werken en uit te leggen, ik denk hierbij ook aan een @Taro uiteraard en anderen zoals zelfs een @Verwijderd :p
Slaap lekker tweakers.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• djzz
The_Goat schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 01:02:
[...]

Ik vind het allemaal erg met een roze bril wat je post. Enkel winsten en gouden bergen (al hebben er meer daar last van). Daarbij wat oude reacties ophalen in de trant van; ‘in maart had ik het al over link’ (wat de rest vd wereld al een jaar of twee heeft), doen mij denken aan een hoog moonboy gehalte

Dat schetst een onrealistisch beeld voor de gemiddelde lezer hier en schept echt totaal verkeerde winst verwachtingen (en als ik veel reacties lees, zijn dat mensen die voor het eerst een beetje gaan traden). ATH’s kopen, beetje random uniswappen, bots, dit is 2017 all over again.

Dan geef ik graag wat tegengas
waar zijn hier die boys met duizenden bitcoins, weet je wel de echte echte :*)

• PilatuS
  • Niet online
djzz schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 02:15:
[...]
waar zijn hier die boys met duizenden bitcoins, weet je wel de echte echte :*)
Die hebben 1000 BTC verkocht voor 800 dollar terwijl ze 1000 dollar vroegen, maar niemand er 1000 dollar voor wou betalen :P

Er zijn maar heel weinig mensen die 50+ BTC hadden en niet voor wat nu wisselgeld is gezien de huidge koers hebben verkocht.

• PilatuS
  • Niet online
YFI/USDT zet zojuist een hoger bedrag neer op Binance dan BTC ooit heeft gedaan. Toch grappig om te zien.

Verwijderd

Zo dan, dat wordt een lange dag. :O 5 uur op, vroege dienst, vanavond poker met de boys. Even lekker halfsmoor donken. Mooi werk.

Hopelijk nog wat crypto groen, mijn PF lijkt wel een bankrekening momenteel. Zo stil staat het.

Eerst maar even een cappuccino.

Fijne weekend ouwe harkers.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Watte?

Verwijderd

Donken (donkey player). Mijn expertise aan de pokertafel. Oftewel met veel geluk strategisch gezien erg dom spelen, en er mee weg komen.

Bijvoorbeeld met een 4 en een 7 offsuit een pre-flop bluf raise maken en dan ook nog een fullhouse hitten op de river. Of straat, of flush.

Mooiste is als 1 van je maten dan met een hoge pocket zit. :P

Altijd leuk dat amateur poker. De vaagste handjes kom je tegen, vooral als de alcohol zijn sporen begint na te laten.

Ik heb wel eens iemand zien callen tot het eind met echt helemaal niets. Niet eens een high card. Dat iedereen echt dacht: wat de fuck doet die gast? Maar hij dacht dat hij een straat had. Dat soort dingen :+

Nu al zin in oOo

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De bot heeft nu een ETH waarde van 1.98424529 ETH en begon met 1.995 ETH (2.0 minus fee). De fiat waarde is met 39 Dollar gestegen. Inmiddels 5 succesvolle trades gedaan, maar er staan ook 5 pairs in de min, waarvan ONT zelfs bijna op -9%. Gemiddeld staat hij dus op verlies als ik nu alles zou afsluiten. Gelukkig heeft ONT vaker een +10% op een dag laten zien, dus no worries. Afhankelijk van de instellingen doet iedere bot het natuurlijk anders, maar in een dalende markt zal nagenoeg iedere bot sowieso verlies maken, ze zijn meer geschikt om binnen een bepaalde range mee te swing-/daytraden of in een stijgende markt ook trades te maken terwijl jij ligt te slapen of aan het werk bent. De aankopen die in de min staan zijn alleen diegene die voor de BTC daling zijn aangekocht, dat zegt wel iets.

Daarnaast had ik zelf niet aangeschaft wat de bot op dat moment heeft aangeschaft, want ik heb met ADA, LINK en DOT handmatig betere trades gemaakt. Je moet het dus echt als een aanvulling en niet als vervanging zien.

Gisteren toch nog wat YFI gekocht, benieuwd of die idd de 100k gaat aantikken. Op 1.58949 BTC ingestapt, staat nu op 1.69 BTC (we rekenen een keer niet in sats, maar in hele BTC's, ook weleens leuk :)), ik ga proberen wat langer te blijven zitten. Verder nog steeds ADA, LINK, DOT en BTC in de pf nav de MA's die ik postte. Ga ADA waarschijnlijk 50% naar ETH omzetten.

Weet overigens iemand of je bij de gratis versie van Delta ook je pf kan delen? Zo ja, hoe? Dan is het makkelijker om de resultaten van de bot te volgen.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mogguh.
Groen in me pf .. Kerst is blij

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Go DOT *O*

• Slux
  • Niet online
Wat is de uitstaande supply van die coin ?

Als ik op cmc kijk staat er 897,658,000 als je dat vergelijkt met een LINK met 350,000,000 dan zou die coin bijna dezelfde marketcap moeten hebben en ergens in de top 10 moeten staan ?

Edit zelfs boven LINK als ik zo snel kijk

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 29-08-2020 09:34 ]

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:34:
[...]

Als ik op cmc kijk staat er 897,658,000 als je dat vergelijkt met een LINK met 350,000,000 dan zou die coin bijna dezelfde marketcap moeten hebben en ergens in de top 10 moeten staan ?

Check Coingecko, die heeft dat soort cijfertjes wat beter op orde. Daar staat hij inderdaad op plaats 6, vlak onder Chainlink.
https://www.coingecko.com/en
En, ja, er is behoorlijk wat hype rond DOT. Ze zijn best lang onder de radar gebleven, maar hebben pas mainnet released en zijn veel verder dan bijvoorbeeld ADA.

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 08:57:
Gisteren toch nog wat YFI gekocht, benieuwd of die idd de 100k gaat aantikken. Op 1.58949 BTC ingestapt, staat nu op 1.69 BTC (we rekenen een keer niet in sats, maar in hele BTC's, ook weleens leuk :)), ik ga proberen wat langer te blijven zitten.
Ik heb er al een aantal uur op yield farming, niet YFI specifiek, gestudeerd en ik begrijp het nog steeds niet helemaal. Ik snap het principe van liquidity pools en liquidity provider rewards. Maar waarom zijn die provider reward tokens, zoals YFI, iets waard? Zit er iets achter, of is het puur de hype en de schaarste omdat iedereen z'n tokens in pools en staking stopt voor de provider rewards en 600% APY?.
Volgens mij is het echt wachten tot iemand zo'n smart contract hackt of dat de developer z'n backdoor inschakelt en nog even 100.000 YFI bijdrukt.
Bitconneeeect!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:34:
[...]

Zie http://coingecko.com/nl, plaats 5-6 komt hij terecht. Waarom CMC er zo lang over doet om hem daar te tonen weet ik niet.

Volgens Coingecko: 985.179.534 stuks in totaal.

@Innovi0 Ik heb YFI echt alleen voor de hype, geen idee wat het verder toevoegt, I'm not in it for the tech. Al kan je die wel gebruiken om keuzes voor specifieke cryptocurrency te maken.

Edit: YFI maakt een mooie move, benieuwd of de 20k vandaag doorbroken wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 29-08-2020 10:36 ]

• Slux
  • Niet online
Innovi0 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:49:
[...]

Check Coingecko, die heeft dat soort cijfertjes wat beter op orde. Daar staat hij inderdaad op plaats 6, vlak onder Chainlink.
https://www.coingecko.com/en
En, ja, er is behoorlijk wat hype rond DOT. Ze zijn best lang onder de radar gebleven, maar hebben pas mainnet released en zijn veel verder dan bijvoorbeeld ADA.
Ok duidelijk dank ;)

ik betwijfel zelf of coigecko klopt, die gebruikte ik vroeger ook maar daar staat een Kraken zelfs boven een Huobi met volume :? daar geloof ik echt niks van, ik trade op beide exchanges en bij Huobi zie ik meer handel dan bij kraken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op zich mooi om te zien dat er zoveel activiteit gaande is rondom Uniswap, ETH, DeFi, etc. maar dit is wel verrassend veel.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EgknxSrU0AAnh-W?format=jpg&name=large

• Globalq3
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 11:48
Taro schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:42:
Op zich mooi om te zien dat er zoveel activiteit gaande is rondom Uniswap, ETH, DeFi, etc. maar dit is wel verrassend veel.
[Afbeelding]
Als straks ETH2.0 mainnet komt en erg wordt nog eens een veelvoud gelocked ivm stakingnodes kan dat nog eens een mooie prijs geven voor de resterende Ethers.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik verwacht YFI zo wel door de 20k te zien gaan, of het wordt net als Bitcoin een ATH met enorme daling tot gevolg, of het is het begin van iets heel moois :)

Binance geeft een update ivm lange wachttijden bij de helpdesk:
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1299635601642196993]

Edit: ADA gaat ervoor, mooi!

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 29-08-2020 11:42 ]

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:45

spok9

Groen...

Damn, zat iets te zwaar in cro en moest gisteren even kiezen tussen crv of srm. Crv gekozen, en welke laat een mooie groene candle zien? Juist, srm :(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@spok9 Volgende keer spreiden :)

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 14:42
ETH is weer eens boven de 400 dollar uitgekomen, ik ben benieuwd hoe lang hij het dit keer gaat volhouden in deze regio. Volgende resistance verwacht ik bij de 4H MA99, dat zal dus tussen de 406 en 408 dollar. Mocht het hier niet overheen komen dan zal het wellicht een beetje sideways gaan, maar ik verwacht dan weer een daling naar rond de 390 dollar, helemaal als het de 400 weer niet kan houden. 1D MA25 wordt op dit moment aangetikt, zou voor de komende tijd positief zijn als het vandaag daar boven kan sluiten.

Wat denken jullie hiervan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kLSkSCSVhgSDIdfnMjhA3L79PJc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mhGfBTY1T5NMP2qzHVEVhHyg.png?f=fotoalbum_large

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:37

Bever!

3

Marttt schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:00:
ETH is weer eens boven de 400 dollar uitgekomen, ik ben benieuwd hoe lang hij het dit keer gaat volhouden in deze regio. Volgende resistance verwacht ik bij de 4H MA99, dat zal dus tussen de 406 en 408 dollar. Mocht het hier niet overheen komen dan zal het wellicht een beetje sideways gaan, maar ik verwacht dan weer een daling naar rond de 390 dollar, helemaal als het de 400 weer niet kan houden. 1D MA25 wordt op dit moment aangetikt, zou voor de komende tijd positief zijn als het vandaag daar boven kan sluiten.

Wat denken jullie hiervan?

[Afbeelding]
close boven 412 is een reden voor mij om weer long te gaan.

• Stokstaart
Ok...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EglQZY0XgAENjdQ?format=png&name=4096x4096

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:52
Shittt had ik maar niet verkocht.. :)

• Liberteh

Liberteh

Als we nu niet zeker weten dat we in de bullrun zitten dan weet ik 't ook niet meer, hoor...

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:37

Bever!

3

Liberteh schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:33:
[...]

Als we nu niet zeker weten dat we in de bullrun zitten dan weet ik 't ook niet meer, hoor...
Want? Een obscure coin nummer 100+ zonder noemenswaardig orderboek maakt een giga fakeout, hardly bullish

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Transactie gedaan via metamask-uniswap. Coins lijken wel gearriveerd in metamask wallet, maar bij uniswap is de transactie nog steeds pending (dropped & replaced). Hoe te interpreteren?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• djzz
Bever! schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:56:
[...]

Want? Een obscure coin nummer 100+ zonder noemenswaardig orderboek maakt een giga fakeout, hardly bullish
best eng als je dan koopt gaat je waarde van 1000 naar 1dollar ineens _/-\o_

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:56:
[...]

Die hele candle heeft een volume van 1.1 YFI. Er was dus maar een koop van net iets meer dan 1 coin nodig voor 20k dollar om compleet door het orderboek te gaan van 20k naar 80k. Het volume van die coin in BUSD is zo extreem laag dat je zulke dingen krijgt. Had ook net zo goed andersom gekunt. Kopen op 20k en uitgestopt worden op 1k omdat iemand er 2 stuks verkoopt voor 40k dollar. Aan deze extreme wick geld verdienen was ook niet echt te doen geweest. Al had je maar 0.2 YFI verkocht was die candle nooit zover gekomen als nu. Het enige wat het plaatje aangeeft is hoe link laag volume is.

• Liberteh

Liberteh

PilatuS schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:32:
[...]

Die hele candle heeft een volume van 1.1 YFI. Er was dus maar een koop van net iets meer dan 1 coin nodig voor 20k dollar om compleet door het orderboek te gaan van 20k naar 80k. Het volume van die coin in BUSD is zo extreem laag dat je zulke dingen krijgt. Had ook net zo goed andersom gekunt. Kopen op 20k en uitgestopt worden op 1k omdat iemand er 2 stuks verkoopt voor 40k dollar. Aan deze extreme wick geld verdienen was ook niet echt te doen geweest. Al had je maar 0.2 YFI verkocht was die candle nooit zover gekomen als nu. Het enige wat het plaatje aangeeft is hoe link laag volume is.
Momenteel is YFI 21.6k waard, man...

• PilatuS
  • Niet online
Liberteh schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:38:
[...]
Momenteel is YFI 21.6k waard, man...
Dus ?

En de persoon die op BUSD heeft gekocht heeft er minimaal 2x dat voor betaald.

Verwijderd

Zou dit veroorzaakt kunnen zijn door 1 of andere stinkend rijke early adopter die geen zak te doen heeft, en daarom maar wat gaat lopen kutten op pairs met laag volume, vraag ik me dan af?

Een soort exentrieke candle kunstenaar, die maar wat rondhangt op exchanges maar niets meer voelt bij 1000 BTC winst of verlies.

Met zijn zonnebril op en zijn half open badjas, verwilderde plukken haar op zijn hoofd en een peuk in zijn mondhoek, onderuit gezakt op zijn Afrikaans zwarthouten op maat gemaakte stoel aan zijn grijs marmeren design bureau.

Een korte glimlach als hij door het orderboek heen ragt en YFI naar 77k pumpt, heel kort een tinteling van leven door zijn lichaam.

Zou ik wel mooi vinden.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI MOOOOOOOON *O* *O*

Edit: En go LINK :) Gaat allemaal lekker zo, when drama?

LINK is heel erg mooi bullish op de MA25 afgeketst de afgelopen dagen, die heeft wel veel ruimte omhoog tot de vorige ATH.

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 29-08-2020 16:47 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:15
En Neo! :7

Zero.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-11 00:10
Die gaat weer lekker , sta op het punt de snelle knop in te drukken

• cryptore
cryptore schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:23:
[...]

(Snelle) sell knop

• Pelox
cryptore schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:23:
[...]

Als hij boven de 21 schiet dan is de volgende stop een stuk hoger

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kleine hoeveelheid YFI bijgekocht via BTC en ADA omgezet naar ETH. Nu dus in: BTC, ETH, LINK, DOT en YFI.

Edit: YFI al >26k!

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 29-08-2020 17:44 ]

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11 23:50
Ik zit in een Telegram group waar geautomatiseerd alle nieuwe Uniswap listings worden gepost en daar kijk ik dan af en toe eens doorheen of er iets interessants tussen zit. Maar echt 99% wat op Uniswap verschijnt is een scam :p

• cryptore
Pelox schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:41:
[...]

Als hij boven de 21 schiet dan is de volgende stop een stuk hoger
Ik denk ook dat hij hoger gaat , 3.0 komt er aan

• djzz
cryptore schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:53:
[...]

Ik denk ook dat hij hoger gaat , 3.0 komt er aan
je bedoelt yfi naar 30k?

• Stokstaart
Nee ze hadden het over NEO

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:58

Chaes

#HODL

Hebben er nog mensen hier meegedaan aan de Coinmarketcap - BAND quiz?
Zo ja, heb je de tokens al ontvangen?

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 20:33

raq

Alles poeft omhoog, zelf m'n ampleforth of wat daar van over is dan

De tijd leert of het tij keert

• Pelox
Neo ath is 200 USD, we hebben nog even te gaan dus.

Zero.

• djzz
top.
heb jij neo?
het is wel een beetje fomo altijd voor een update natuurlijk
Pagina: 1 ... 16 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!