Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
MogelijkVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:19:
[...]
De vraag blijft natuurlijk; zou je Ingrid doen?
Zero.
MogelijkVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:19:
[...]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dan mogen ze echt wel eens aan de bak daar. Ik wacht nog steeds op een tier2 upgrade en tevens werkt de app momenteel voor de zoveelste keer niet.Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:06:
[...]
Thanks. Ik ga er écht m'n best voor doen als ik m'n steel card heb kunnen testen. Dan komt er ook nog een dikke refferalbonus bij voor mij en Henk
Crypto.com heeft het wat dat betreft momenteel een stuk beter voor elkaar.
Na genoeg bierVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:19:
[...]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee, want die heb je niet eerder genoemd he!Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:48:
Heeft iemand hier nog UMA gekocht? We gaan al richting de $10
gloeiende gloeiende
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je hebt weer eens niet opgeletFijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:49:
[...]
Nee, want die heb je niet eerder genoemd he!![]()
gloeiende gloeiende
Mooooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"
Mijn welgemeende excusesMooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:50:
[...]
Je hebt weer eens niet opgelet![]()
Mooooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"
Heb volledig afgescheid genomen van FET en de sats in SRM gestopt. Gisteravond op ~ $2.38 gekocht.
SRM en SOL zitten lekker op de hypewagen op het moment. Even een (klein) stukje meerijden...
ik wel en Henk der bijVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:19:
[...]
Ja nee.... ho nou. ik heb gisteren (of was het eergisteren?) al n.a.v. jouw post LEND, KAVA en MATIC ingeslagen als een malloot.Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:59:
Ondanks de enorme groei, zit er nog wel wat groeipotentie in Serum de komende tijd denk ik.
Heb volledig afgescheid genomen van FET en de sats in SRM gestopt. Gisteravond op ~ $2.38 gekocht.
SRM en SOL zitten lekker op de hypewagen op het moment. Even een (klein) stukje meerijden...
Ik heb geen budget meer voor nieuwe deze maand!!
Ja gewoon niet doen dus. Ik lul maar wat in het rondFijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:03:
[...]
Ja nee.... ho nou. ik heb gisteren (of was het eergisteren?) al n.a.v. jouw post LEND, KAVA en MATIC ingeslagen als een malloot.
Ik heb geen budget meer voor nieuwe deze maand!!
Die 3 dingen heb ik overigens allemaal nog. LEND en KAVA voor de langere termijn, MATIC moet nog ff wat gaan doen de komende weken.
Nee nee.... ik hoor het je nog zeggenMooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:06:
[...]
Ja gewoon niet doen dus. Ik lul maar wat in het rond![]()
Die 3 dingen heb ik overigens allemaal nog. LEND en KAVA voor de langere termijn, MATIC moet nog ff wat gaan doen de komende weken.
SPEAK OH WISE ONE!Mooooody schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:42:
Toch een mooie call een maand geleden. Vrijwel geen reacties
Wordt tijd dat jullie me eens serieus gaan nemen hier![]()
Weet ik niets van.FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:11:
[...]
Nee nee.... ik hoor het je nog zeggen
[...]
SPEAK OH WISE ONE!
Ik heb een onhandige combinatie van schizofrenie en geheugenverlies.
ik postte deze een tijdje terug al hier als mijn enige shitcoin die ik gekocht had omdat het kon.Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:59:
Ondanks de enorme groei, zit er nog wel wat groeipotentie in Serum de komende tijd denk ik.
heb sells op 5$ staan
Het internet vergeet niksMooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:19:
[...]
Weet ik niets van.
Ik heb een onhandige combinatie van schizofrenie en geheugenverlies.
Ik heb een vraag over metamask, ik gebruik dit veel, makkelijk ook in combinatie met uniswap.
Soms staat er wat veel waarde op, vind het soms te veel gedoe om elke coin naar mijn ledger nano s te verplaatsen
Ik weet dat je de metamask wallet kunt koppelen de ledger, en ook hoe dat moet, maar ik weet niet wat de consequenties hiervan zijn. Moet ik dan bij iedere move vanuit mijn mw alles de ledger gebruiken?
Iemand hier die er ervaring meeheeft?
Je transacties moeten gesigned worden en de private key daarvoor staat op je ledger. Dus ja, je hebt voor iedere transactie je ledger nodig.Cryptoma schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:39:
Ik weet dat je de metamask wallet kunt koppelen de ledger, en ook hoe dat moet, maar ik weet niet wat de consequenties hiervan zijn. Moet ik dan bij iedere move vanuit mijn mw alles de ledger gebruiken?
Iemand hier die er ervaring meeheeft?
Edit: Ik heb het zelf ook een ledger, maar nog niet eerder gekoppeld met metamask. Als je met veel geld handelt zou ik het wel aanbevelen om je ledger te gebruiken. Zo veel werk is het niet om hem te unlocken en een transaction te approven toch?
[ Voor 20% gewijzigd door Innovi0 op 28-08-2020 11:52 ]
Verwijderd
'He hallo war kan ik XRP hale? Me collega heeft verteld dat ie echt gaat knalle, en waar kan ik devi of zo halen want dat schijnt ook een heip te worde.'
Ik voel mezelf gewoon de noob hier met al die signed metamask ledger dingen...
Zero.
Het is "nub"... nubVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:59:
En ik maar wachten op vragen als:
'He hallo war kan ik XRP hale? Me collega heeft verteld dat ie echt gaat knalle, en waar kan ik devi of zo halen want dat schijnt ook een heip te worde.'
Ik voel mezelf gewoon de noob hier met al die signed metamask ledger dingen...
Dit is waar ik nu naar kijk en ben redelijk bullish.Pelox schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:00:
Note to self: niet meer naar de bears luisteren en daardoor verkopen maar naar je eigen gevoel..
- De FED heeft gister de baan vrij gemaakt voor nog meer geld bijdrukken
- De dollar is weer bijna op z'n lows.
- Goud heeft de weg omhoog weer gevonden.
- Er zijn al meerdere bedrijven (drie, voor zo ver ik weet) die de afgelopen weken openlijk hebben gezegd dat ze Bitcoin hebben ingekocht als hedge tegen inflatie. Dat versterkt de geloofwaardigheid van bitcoin als "digitaal goud" en zal waarschijnlijk meer investeerders en bedrijven aantrekken.
- Bitcoin nu een triple bottom op 11.1k. Sommigen zien dat als zwakte, je kan het ook omdraaien. Hoe vaker resistance opgezocht wordt zonder te breken, hoe sterker. 12k resistance is al doorbroken bij de 3e poging. 11k heeft het tot dusver overleefd.
En ETH (de afgelopen tijd regelmatig trendsetter) heeft meerdere bullish divergences..Innovi0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:18:
[...]
Dit is waar ik nu naar kijk en ben redelijk bullish.To the moon!
- De FED heeft gister de baan vrij gemaakt voor nog meer geld bijdrukken
- De dollar is weer bijna op z'n lows.
- Goud heeft de weg omhoog weer gevonden.
- Er zijn al meerdere bedrijven (drie, voor zo ver ik weet) die de afgelopen weken openlijk hebben gezegd dat ze Bitcoin hebben ingekocht als hedge tegen inflatie. Dat versterkt de geloofwaardigheid van bitcoin als "digitaal goud" en zal waarschijnlijk meer investeerders en bedrijven aantrekken.
- Bitcoin nu een triple bottom op 11.1k. Sommigen zien dat als zwakte, je kan het ook omdraaien. Hoe vaker resistance opgezocht wordt zonder te breken, hoe sterker. 12k resistance is al doorbroken bij de 3e poging. 11k heeft het tot dusver overleefd.
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik had een handje vol gekocht toen ze vrij nieuw waren. Beetje scam ofzo dat ie 40% geeftSteven9 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 10:23:
Iemand hier die ORN (orion protocol) bezit en aan staking doet op Kucoin? Waarom krijg je hiervoor zoveel intrest (40%) ?
Niet echt een idee, zou er nu ook geen geld in stoppen.
Valt mij op dat er hier veel wordt gehandeld via uniswap. Kennelijk durft men het aan zonder gebruik van stop losses. Ben ik te voorzichtig?Innovi0 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:46:
[...]
Je transacties moeten gesigned worden en de private key daarvoor staat op je ledger. Dus ja, je hebt voor iedere transactie je ledger nodig.
Edit: Ik heb het zelf ook een ledger, maar nog niet eerder gekoppeld met metamask. Als je met veel geld handelt zou ik het wel aanbevelen om je ledger te gebruiken. Zo veel werk is het niet om hem te unlocken en een transaction te approven toch?
Het gaat (in mijn beleving) vaak over 'gokjes' op nieuwe coins. De coins staan vaak ook nog niet op exchanges (met voldoende volume) dus kan ik me voorstellen dat hele volatiele moves dan ook minder zijn.Steinhemmer schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:06:
[...]
Valt mij op dat er hier veel wordt gehandeld via uniswap. Kennelijk durft men het aan zonder gebruik van stop losses. Ben ik te voorzichtig?
[ Voor 178% gewijzigd door A87 op 28-08-2020 14:24 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hoe gaat het verder ?Taro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 07:37:
De bot heeft voor het eerst iets verkocht: ICX, ZRX en LEND alle drie met winst. Daar tegenover staan 3 aankopen van: ONT, ADA en LINK 5-6% in de min. Die waren nog van voordat Bitcoin een stuk daalde, daar gaat hij dca op toepassen.
zijn er al verlies trades geweest?
+6%
Terwijl de rest blijft hangen rond de 0%
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Je hebt verschillende opties. Je geeft aan wat je base pair is, in mijn geval voor ETH gekozen. Daarna kan je aangeven dat hij zelf mag bepalen met welke coins hij trade (=alles, maar bijv wel met een bepaald minimaal volume dat je opgeeft) met daarbij een blacklist. Of je specificeert een x aantal coins.FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 07:59:
[...]
Geef je zelf aan welke coins je Bot mag kopen en verkopen?, of bepaald hij dat zelf n.a.v. wat instellingen?
Ik heb dat laatste gedaan, ben door de ETH pairs lijst van Binance heen gegaan en heb daar handmatig een selectie uit gemaakt. Voornamelijk de wat nieuwere en hype coins met grote volatiliteit.
Hij is zo ingesteld dat hij niet met verlies verkoopt, dus een verliesgevende trade maken doet hij niet. Maar je kunt natuurlijk wel op verlies staan wat betreft een aankoop. Zoals aangegeven stond hij bij ADA, ONT en LINK in de min en dat is nog steeds zo. Voor LEND is er inmiddels een positieve DCA toegepast en die is succesvol afgesloten. Inmiddels ook weer opnieuw LEND en ICX gekocht zie ik.wehave schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 14:19:
[...]
Hoe gaat het verder ?
zijn er al verlies trades geweest?
Als ik zelf geen vertrouwen meer in de trend van de markt heb, dan kan ik de aankopen die in de min staan zelf handmatig verkopen. Maar daar zie ik nu nog geen noodzaak toe.
Met andere woorden: Nee, nog geen verlies trades, maar die kans zit er op termijn zeker in
De sells tot nu toe (Heb hem ingesteld op +-0,95% winst, eerst zien of alles werkt en langzaam bijsturen):
:fill(white):strip_exif()/f/image/H4D034Ow3CWPLaS0QShuR5VV.png?f=user_large)
De pairs die hij heeft aangekocht. De bovenste 2 in de afgelopen 3 uur, de onderste 3 gisteren en eergisteren:
/f/image/G1wDfKXNeEU69A1RGtlnJIOL.png?f=fotoalbum_large)
Heb alleen de strategie verborgen, die ga ik de komende tijd finetunen en deel ik liever niet, omdat hij natuurlijk niet meer werkt als iedereen deze 1 op 1 kopieert.
Ik wil verder 100% open zijn over de resultaten, ik zou wel via bijv. Delta de pf live kunnen delen. Zal eens kijken wat ik kan doen.
De profit tot nu toe is maar liefst 0,00146 ETH
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 28-08-2020 17:24 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ok leuk te horen thx.Taro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:14:
De ADA, LINK en DOT aankopen van gisteren op basis van de MA doen het redelijk, hopelijk wordt dat nog meer
[...]
Was door jou ook weer keer begonnen.
gisteren avond ergens aangezet en 9 succesvolle trades so far.
gebruik jij een custum strategie of 1 die ze aanbieden?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
- Taro
- Niet online
Ik heb een standaard beschikbare strategie als basis gebruikt, de waardes aangepast en deze uitgebreid met 3 andere indicatoren. Uiteraard zit hierbij een *MA strategie, want die gebruik ik ook om handmatig te traden. Ook heb ik de DCA strategie aangepast, maximaal 2x extra inkopen om te voorkomen dat de bag te groot wordt.wehave schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:29:
[...]
gebruik jij een custum strategie of 1 die ze aanbieden?
De bot zou dus veel meer aankopen kunnen doen als ik minder indicatoren zou hanteren, maar ik heb hem heel safe en voorzichtig ingesteld. Liever iets minder trades met meer zekerheid, dan het risico verhogen. Ook mag hij nog maar maximaal 30% van de pf inzetten, dat schroef ik ook langzaam verder op.
De winst van vandaag is dus echt niet representatief voor wat er mogelijk is. En ik heb natuurlijk wat pairs in de min staan, dat verlies hoef ik hopelijk niet te nemen, want dan zou ik qua ETH nu in de min staan, maar qua USD 4 Dollar in de plus ivm de stijging van ETH zelf.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
En dan zeggen ze ook nog eens dat maar 0.3% van hun klanten meer dan 250k heeft ? Daar geloof ik niks van.
- Taro
- Niet online
Gewoon je spaargeld met een 1x short op BitMEX parkeren, dan heb je alleen last van de inflatie.Slux schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:40:
Moet niet gekker worden ING gaat nu al bij 250k negatieve rente geven.![]()
En dan zeggen ze ook nog eens dat maar 0.3% van hun klanten meer dan 250k heeft ? Daar geloof ik niks van.
Geen Bitmex voor Sluxie echt nooit meer dat ik daar nog inlog.Taro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:42:
[...]
Gewoon je spaargeld met een 1x short op BitMEX parkeren, dan heb je alleen last van de inflatie.
En als 1st klas sloeber heb ik zo ie zo geen spaargeld
- Taro
- Niet online
Met een 1x short zit je gewoon in fiat, dus geen risico.Slux schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:53:
[...]
Geen Bitmex voor Sluxie echt nooit meer dat ik daar nog inlog.
En als 1st klas sloeber heb ik zo ie zo geen spaargeld
En nee, inderdaad, je zit vast pro-actief op de ING website rond te neuzen voor >250k accounts terwijl je daar niet voor in aanmerking komt ipv dat je gericht ING nieuws op basis van jouw situatie ontvangt
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 28-08-2020 17:55 ]
Zero.
Moet je niet met je bot spelen ofzowTaro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:55:
[...]
Met een 1x short zit je gewoon in fiat, dus geen risico.
En nee, inderdaad, je zit vast pro-actief op de ING website rond te neuzen voor >250k accounts terwijl je daar niet voor in aanmerking komt ipv dat je gericht ING nieuws op basis van jouw situatie ontvangt
- Taro
- Niet online
Het kost mij niet veel inspanning om zo'n reactie te plaatsen, dat kan ik prima combineren
Edit: LEND stijgt, 5e sell order incoming.
ZRX is de volgende automatische inkoop als deze nog iets daalt.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 28-08-2020 18:10 ]
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 28-08-2020 18:03 ]
Ik heb bij elke F5 die ik geef dat hij terug springt naar VOL en MA terwijl ik MACD verkies boven VOL.PilatuS schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 02:04:
Sinds gisteren wanneer ik een nieuwe tab laad op Binance voor een nieuwe coin staat MA en volume standaard uit. Dan kan ik het natuurlijk aanzetten maar eerst stond het standaard aan. Nu moet ik voor iedere nieuwe coin die ik laad in iedere nieuwe tab elke keer MA en volume aanzetten. Nogal irritant dit zo. Iemand anders ook last van ? Heb de complete browserdata al gewist, maar dat maakt niets uit.
De oude site had MACD en VOL onder elkaar liefst heb ik dat terug maar dit is in alle gevallen kut...
Edit: Ja ik weet dat je (voorlopig nog) terug kan naar de oude site.. Maar elke coin in je favo lijstje op de oude site linkt terug naar de nieuwe site dus je klikt elke keer weer vanzelf van de oude site weg.. Dus dan zit ik nog meer te klikken....
[ Voor 14% gewijzigd door Acidrain op 28-08-2020 18:10 ]
Het is hier ineens weer opgelost. Gisteren had ik zelfs dat ik een nieuwe coin opende en het goed was, daarna nog een coin en weer het probleem. Aangezien jij het ook hebt en het zo vaag is wanneer wel en niet, zal het vast aan Binance liggen.Acidrain schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:08:
[...]
Ik heb bij elke F5 die ik geef dat hij terug springt naar VOL en MA terwijl ik MACD verkies boven VOL.
De oude site had MACD en VOL onder elkaar liefst heb ik dat terug maar dit is in alle gevallen kut...
Edit: Ja ik weet dat je (voorlopig nog) terug kan naar de oude site.. Maar elke coin in je favo lijstje op de oude site linkt terug naar de nieuwe site dus je klikt elke keer weer vanzelf van de oude site weg.. Dus dan zit ik nog meer te klikken....
De oude site is inderdaad ook niet fijn als je met de nieuwe bezig bent geweest.
Er is blijkbaar een w client app https://binance.zendesk.c...inance-Launches-PC-Client ga ik eens proberen.Acidrain schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:08:
[...]
Ik heb bij elke F5 die ik geef dat hij terug springt naar VOL en MA terwijl ik MACD verkies boven VOL.
Verwijderd
Geen zorgen, dit is alleen voor mensen met een vast adres, dus niet voor brugbewonersSlux schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:40:
Moet niet gekker worden ING gaat nu al bij 250k negatieve rente geven.![]()
- Taro
- Niet online
Kan je o.a. 4 coins tegelijk volgen, wel mooie tool. De reden dat ik hem niet gebruik is dat het lastig switchen is tussen browser en Binance software. Ik ga eigenlijk de hele avond alle tabs langs, dat lukt dan niet meerEnderQ schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:26:
[...]
Er is blijkbaar een w client app https://binance.zendesk.c...inance-Launches-PC-Client ga ik eens proberen.
- Taro
- Niet online
Wat? Taro heeft maar een lcdTaro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:28:
[...]
Kan je o.a. 4 coins tegelijk volgen, wel mooie tool. De reden dat ik hem niet gebruik is dat het lastig switchen is tussen browser en Binance software. Ik ga eigenlijk de hele avond alle tabs langs, dat lukt dan niet meer
- Taro
- Niet online
Taro heeft 2 opties: Ongezellig alleen op zijn zolder zitten met met grote schermen, of met de laptop op schoot bij zijn gezin zitten. Hij kiest doorgaans voor het laatsteEnderQ schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 19:20:
[...]
Wat? Taro heeft maar een lcdof zo’n postzegel formaat.
- Taro
- Niet online
Dat klopt :-) Ik heb mn verliezen inmiddels bijna helemaal goed gemaakt, door eergister goed/laag in te kopen, me happy.
Uurtje later. Nieuwe kans
[ Voor 51% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 21:04 ]
Sol.....wat de....GOTVERDE... @Mooooody !!!!!!Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 20:03:
Solana zit tegen de vorige ATH aan te beuken. Ik vertrouw er wel op dat hij er nu overheen gaat...
Let ff op dan.FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:04:
[...]
Sol.....wat de....GOTVERDE... @Mooooody !!!!!!
Solana is een superdupersnel platform, waarop hypeshitcoin Serum is gelanceerd.
Dit is the next Ethereum
Niet kopen dus. Of wel, als je van mooie gains houdt.
Doe anders ff zelf wat research. Sjongejonge.
Ja hoor, we gaan naar de m00000n
[ Voor 54% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 21:17 ]
- Taro
- Niet online
Don't jinx itTaro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:14:
Benieuwd wanneer de Bitcoin candle richting 12k volgt, het is immers weekend....
[ Voor 9% gewijzigd door Innovi0 op 28-08-2020 21:23 ]
V-Strom 650
Het is een debit card (net als de SXP kaart). Je moet de kaart eerst volgooien met crypto of fiat (ik kies EUR, omdat dat steeds minder waard wordt).Xoxol schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:24:
@Mooooody je had een cro kaart toch? Krijg je spotify en netflix vergoeding automatisch eens per maand (in cro dan)?
Zodra Netflix, Spotify, Amazon Prime - of elk ander bedrag - wordt afgeschreven, krijg je het equivalent in CRO direct in je wallet gestort.
Je zou dit daarna direct kunnen verkopen voor BTC of Euro's. Een rustig persoon doet ff aan het eind van de maand kijken wat de opbrengst is, en a) Laat dat staan in CRO en zet in het flexible stake (tegen 14%) of b) verkoopt het voor BTC en voegt dat evt. toe aan de flexible stake van BTC. Op deze manier maak je optimaal gebruik van het systeem.
Hoe gaan ze Spotify direct storten? Je moet het laten afschrijven van de kaart, zo staat het ook omschreven als je de specs leest.Xoxol schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:37:
[...]
Ja ik heb zo'n kaartje op aanbevelen van jou besteld. Werkt prima, alleen ik dacht dat ze Spotify vanzelf zouden storten, maar je moet dus Spotify ook vanuit je debit kaart betalen. Ik las "Spotify: USD 12.99 equiv (monthly subscription fees)" dit als da ze het automatisch zouden storten.![]()
Principe van een debit kaart ken ik vanuit andere landen, waar ze standaard ook 1-2% op al je aankopen cashback krijgt.
Thanks voor de informatie.
Maar je moet het niet alleen voor t kaartje doen imo. Maar ook als investering in het platform.
Grote voordeel van CRO-kaart t.o.v. de SXP-kaart, is;
1. De CRO-kaart heeft bewezen dat het werkt.
2. Bedrijf werkt samen met Ledger.
3. Het platform geeft rente op vele assets, dus aantrekkelijk om je rewards op het platform te laten staan
4. De CRO-token heeft de laatste maanden mooie groei laten zien, je investering groeit mee met het platform.
Het is dus eigenlijk een tripple reward systeem; je verdient op de token als investering, je verdient aan de kaart en je verdient aan het bewaren van je assets op het platform. Klinkt te mooi om waar te zijn, maar zo winnen ze zieltjes en dat doen ze goed. Profiteren nu het nog kan zou ik zeggen, maar ga vooral niet all-in
[ Voor 50% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 21:43 ]
Ja ik heb zo'n kaartje op aanbevelen van jou besteld. Werkt prima, alleen ik dacht dat ze Spotify vanzelf zouden storten, maar je moet dus Spotify ook vanuit je debit kaart betalen. Ik las "Spotify: USD 12.99 equiv (monthly subscription fees)" dit als da ze het automatisch zouden storten.Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:29:
[...]
Het is een debit card (net als de SXP kaart). Je moet de kaart eerst volgooien met crypto of fiat (ik kies EUR, omdat dat steeds minder waard wordt).
Zodra Netflix, Spotify, Amazon Prime - of elk ander bedrag - wordt afgeschreven, krijg je het equivalent in CRO direct in je wallet gestort.
Je zou dit daarna direct kunnen verkopen voor BTC of Euro's. Een rustig persoon doet ff aan het eind van de maand kijken wat de opbrengst is, en a) Laat dat staan in CRO en zet in het flexible stake (tegen 14%) of b) verkoopt het voor BTC en voegt dat evt. toe aan de flexible stake van BTC. Op deze manier maak je optimaal gebruik van het systeem.
Principe van een debit kaart ken ik vanuit andere landen, waar ze standaard ook 1-2% op al je aankopen cashback krijgt.
Thanks voor de informatie.
V-Strom 650
glaasje water erbij?A87 schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:38:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNN
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Eens het is niet alleen voor het kaartje idd. maar ook inderdaad voor platform. En CRO token is naar mijn mening net BNB token (was volgens mij een van de weinige die een eige ntoken hebben geintroduceerd op eigen platform). Destijds ook 300 stuks gekocht voor 1 euro. CRO heb er nu met staken afgelopen 3 maanden mooi rendement erop.Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:29:
[...]
Het is een debit card (net als de SXP kaart). Je moet de kaart eerst volgooien met crypto of fiat (ik kies EUR, omdat dat steeds minder waard wordt).
[...]
Hoe gaan ze Spotify direct storten? Je moet het laten afschrijven van de kaart, zo staat het ook omschreven als je de specs leest.
Maar je moet het niet alleen voor t kaartje doen imo. Maar ook als investering in het platform.
Grote voordeel van CRO-kaart t.o.v. de SXP-kaart, is;
1. De CRO-kaart heeft bewezen dat het werkt.
2. Bedrijf werkt samen met Ledger.
3. Het platform geeft rente op vele assets, dus aantrekkelijk om je rewards op het platform te laten staan
4. De CRO-token heeft de laatste maanden mooie groei laten zien, je investering groeit mee met het platform.
Het is dus eigenlijk een tripple reward systeem; je verdient op de token als investering, je verdient aan de kaart en je verdient aan het bewaren van je assets op het platform. Klinkt te mooi om waar te zijn, maar zo winnen ze zieltjes en dat doen ze goed. Profiteren nu het nog kan zou ik zeggen, maar ga vooral niet all-in
V-Strom 650
Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:07:
[...]
Let ff op dan.
Solana is een superdupersnel platform, waarop hypeshitcoin Serum is gelanceerd.
Dit is the next Ethereum
Niet kopen dus. Of wel, als je van mooie gains houdt.
Doe anders ff zelf wat research. Sjongejonge.
Ja hoor, we gaan naar de m00000n
[Afbeelding]

4.5% na anderhalf uur. Thanks. Great calls as always sir!
No problem.Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:48:
[...]
[Afbeelding]
4.5% na anderhalf uur. Thanks. Great calls as always sir!
Ik zit de rit zelf nog even uit. Heb het gevoel dat we hoger kunnen vanavond
Volume is erg laag. Betekent dat relatief weinig op getraded wordt, zelfs niet op Binance. Het zijn dus nu vooral FOMO'ers die zich inkopen. Even laten inkopen.
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 21:53 ]
- Taro
- Niet online
Warning! Error encountered during contract execution [Out of gas]
ETH kwijt, RLC staat nog in de wallet.
Lekker hoor, we zijn nog ver weg van adoptie....
Edit: Op een ander oud account vind ik 888.000 KICK ICO tokens, 25 Dollar waard, maar geen ETH voor het benodigde GAS om te versturen, zal ik?
WTF! -> All Time High
$0,894248 USD
(Oct 04, 2017)
Was dat even mooi geweest.... 794.092 Dollar... En door....
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 28-08-2020 21:57 ]
Ik ben niet zo'n trader hè. Maar leek inderdaad wel een mooie setup.Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:52:
[...]
No problem.
Ik zit de rit zelf nog even uit. Heb het gevoel dat we hoger kunnen vanavond
Volume is erg laag. Betekent dat relatief weinig op getraded wordt, zelfs niet op Binance. Het zijn dus nu vooral FOMO'ers die zich inkopen. Even laten inkopen.
Sorry van mijn noobness, maar ik dacht ik zet een strakke stop-loss. En daarna een auto sell 10% hoger. Maar dat kan niet? of wel?
Ook wel eens gehad. Transactie is teruggedraaid, maar je fees zijn verdampt.Taro schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:53:
Ik vind zojuist een oud ETH account met nog wat RLC erop, zonder ETH. Maak wat ETH over, confirm de transactie. Nou krijg ik de melding dat de transactie niet gelukt is:
Warning! Error encountered during contract execution [Out of gas]
ETH kwijt, RLC staat nog in de wallet.
Lekker hoor, we zijn nog ver weg van adoptie....
Daarom is ETH scaling van groot belang. Anders gaat ETH het niet redden voordat 2.0 er is....over 2 jaar ofzo
U is optimist?Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:56:
[...]
Ook wel eens gehad. Transactie is teruggedraaid, maar je fees zijn verdampt.
Daarom is ETH scaling van groot belang. Anders gaat ETH het niet redden voordat 2.0 er is....over 2 jaar ofzo
ETH scaling gaat denk ik op redelijk korte termijn gebeuren nu JP Morgan in de Consensys board zit..Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:56:
[...]
Ook wel eens gehad. Transactie is teruggedraaid, maar je fees zijn verdampt.
Ik ben absoluut geen technische trader, dus je hebt niet aan mij als het gaat om stop-losses e.d.Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:55:
[...]
Ik ben niet zo'n trader hè. Maar leek inderdaad wel een mooie setup.
Sorry van mijn noobness, maar ik dacht ik zet een strakke stop-loss. En daarna een auto sell 10% hoger. Maar dat kan niet? of wel?
Ik trade meer vanuit fundamentals/research. Daarom ben ik blij met een bull market, lekker profiteren van fomo. In een bear market zit ik meestal heel lafjes op mijn eieren...
Ja dit.Stokstaart schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:58:
[...]
ETH scaling gaat denk ik op redelijk korte termijn gebeuren nu JP Morgan in de Consensys board zit..
Maar ook het feit dat we niet in Quorum kunnen investeren.
Ben bang dat we vlakbij het omslagpunt zitten, waarbij we heel zorgvuldig onze alts moeten kiezen en moeten hoddlen. Voor vrijwel alle usecases zullen gecentraliceerde alterrnatieven ontstaan die al direct bij lancering tig keer meer usecase hebben dan de "crypto projecten".
Chainlink zal daarom een hele grote rol kunnen gaan spelen de komende tijd. (denk ik / hoop ik
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 22:09 ]
Hou ons in de loop oh wise one!!!Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:06:
[...]
Ja dit.
Ben bang dat we vlakbij het omslagpunt zitten, waarbij we heel zorgvuldig onze alts moeten kiezen en moeten hoddlen. Voor vrijwel alle usecases zullen gecentraliceerde alterrnatieven ontstaan die al direct bij lancering tig keer meer usecase hebben dan de "crypto projecten".
Chainlink zal daarom een hele grote rol kunnen gaan spelen de komende tijd. (denk ik / hoop ik)
Én draagvlak vanaf lancering.. Binnen mijn bedrijf werken processen ook pas goed als ze vanuit de projecten zelf zijn opgezet. Als het hoofdkantoor er een proces doorheen probeert te drukken.. Vergeet het dan maar.. Een matige vergelijking, ik geef het toeMooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:06:
[...]
Ja dit.
Edit: vergeet polka niet.. Echt kut, want ik heb steeds besloten dat beide muntjes te duur waren om in te stappen (ik hold in bull markets).. Stom stom stom
[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 28-08-2020 22:11 ]
Oh doe normaal, anders ga ik slapen nu
Ja, je weet, ik ben een boefje
Heb je genoeg Chainlink gekocht?
80x gaan en dan je stoploss 0,15%Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:59:
[...]
Ik ben absoluut geen technische trader, dus je hebt niet aan mij als het gaat om stop-losses e.d.
Nee, budget voor deze maand is op.Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:15:
[...]
Ja, je weet, ik ben een boefje![]()
Heb je genoeg Chainlink gekocht?
Volgende maand weer.
Dus je hebt gewoon 0 LINK in je PF?FijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:17:
[...]
Nee, budget voor deze maand is op.
Volgende maand weer.
Is maar goed dat het al 28 augustus is.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 28-08-2020 22:19 ]
Hoeveel zal BTC waard zijn op 31-12-2020 23:59:59? Polletje doen en kijken wie er het dichtst in de buurt zit?
Winnaar krijgt de "Satoshi-zuigaanmijnvinger-award 2020" (of een betere naam) en mag dat in zijn ondertitel zetten.
Wie doet polletje maken?
Ja, verkocht toen het op 12 stond...Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:19:
[...]
Dus je hebt gewoon 0 LINK in je PF?
Is maar goed dat het al 28 augustus is.
En met deze maand bedoel ik .. tot mijn volgende salaris
Afspraak met de missus
$ 19.999Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:25:
Even serieus;
Hoeveel zal BTC waard zijn op 31-12-2020 23:59:59? Polletje doen en kijken wie er het dichtst in de buurt zit?
Winnaar krijgt de "Satoshi-zuigaanmijnvinger-award 2020" (of een betere naam) en mag dat in zijn ondertitel zetten.
Wie doet polletje maken?
Inmiddels weer bijna op $16. Dus gewoon niet verkopen. Chainlink is de belangrijkste shitcoin die bedrijven nodig hebben om te profiteren van dit groeiende wereldje. Denk dat je met Chainlink wel ff goed zit de komende tijdFijneKerst schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:25:
[...]
Ja, verkocht toen het op 12 stond...
En met deze maand bedoel ik .. tot mijn volgende salaris![]()
Afspraak met de missus
238.088 dollarMooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:25:
Even serieus;
Wie doet polletje maken?
17.320 euro
Weet het zeker
1 van de jongere hier dus?Mooooody schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:29:
[...]
Polletje! Weet ik veel hoe dat moet, ik ben bijna 40.
Dat kan wel, daarvoor moet je een OCO order gebruiken. Dat is een enkele order met zowel een stop-loss als een take-profit positie. Zie ook de Binance Academy voor meer informatie: https://academy.binance.com/tutorials/what-is-an-oco-orderGelukszoekr schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 21:55:
[...]
Ik ben niet zo'n trader hè. Maar leek inderdaad wel een mooie setup.
Nice! Thanks. Ik ga me inlezen. Dat lijkt me ideaal. Dan kan je rustig slapen waarbij je een marge naar boven en beneden hebt afgedektAzer schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:42:
[...]
Dat kan wel, daarvoor moet je een OCO order gebruiken. Dat is een enkele order met zowel een stop-loss als een take-profit positie. Zie ook de Binance Academy voor meer informatie: https://academy.binance.com/tutorials/what-is-an-oco-order
Ik doe $12.666Ezekielll schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:29:
[...]
238.088 dollar
17.320 euro
Weet het zeker
BTC zal (hopelijk) sideways gaan de komende maanden. Dat zou extreem bullish zijn voor de rest van de markt
Gezien de genoemde bedragen in Euro's en Dollars zie jij dus de val van de dollar.Ezekielll schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:29:
[...]
238.088 dollar
17.320 euro
Weet het zeker
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!